Hotelbon

4.2

Bestellen

3.5

Service

4.4

Prijs

4.5

Levering

29.4%

Zou hier weer kopen

Hotelbon

Waarom zou ik kopen bij Hotelbon.nl? Hotelbon.nl  is een bedrijf binnen de categorie stedentrips, vakantie, hotel aanbieders, cadeaus en cadeaubonnen. Ook zou je het een online shop kunnen noemen, omdat je de  bon via het internet kunt kopen. NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en Hotelbon.nl. Het is goed om te zien, dat ook over dit bedrijf er volop reviews en beoordelingen verzameld worden. Wanneer jij nog geen mening hebt kunnen vormen over Hotelbon.nl, dan is dat met NederlandReview nu wel mogelijk. Het is goed om de zaken goed door te nemen om daarna te besluiten om wel of geen klant te worden van Hotelbon.nl. 

Over hotelbon.nl

De Hotelbon kun je kopen en je kunt het inwisselen bij een van de 2500 hotels waar ze mee samenwerken. Het is een bon voor twee personen. Ieder hotel heeft wel te maken met lege kamers. Het is natuurlijk pijnlijk voor een hotel eigenaar om een lege kamer te hebben. Met Hotelbon.nl is het mogelijk om ervoor te zorgen, dat er mensen in deze lege kamers komen. Het is mogelijk om ervoor te zorgen, dat de kamers vol komen en dus om gasten te krijgen. Wel moet je voor het eten betalen. Hier verdient de hotelier nog wat. En eten moet je natuurlijk toch. Of niet?

Je kunt met de hotelvoucher drie nachten blijven voor twee personen. De afspraak is dat het overnachten door de bon wordt betaald, maar je er wel gaat ontbijten en dineren. Je rekent bij het vertrek dus het eten af.  
Er is ook een jaarkaart van de Hotelbon.nl . Je kunt dan een onbeperkt aantal nachten in een hotel verblijven, mits je er eten gaat. 

Je kunt de jaarkaart en de voucher via de website kopen. Het is gemakkelijk en snel en je kunt via de creditcard gaan afrekenen. Het is ook mogelijk om het als een cadeau weg te geven aan iemand anders. Je kun tde kaar in Nederland en ook gebruiken in België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk, Spanje, Andorra, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Engeland, Noord Ierland, Kanaaleilanden, Liechtenstein, Schotland, Wales, Ierland, Tsjechië, Slowakije, Polen en Hongarije.

Diensten van hotelbon.nl

De Hotelbon.nl biedt een voucher aan voor twee personen voor drie nachten in een hotel. Het is gemakkelijk te kopen via het internet. Ook is er een jaarkaart om onbeperkt te verblijven in een hotel. Je kunt de kaart via de site kopen voor je zelf en ook als een cadeau voor een ander.  

Klachten, tips en complimenten over hotelbon.nl

Ben je ergens ontevreden over rondom de Hotelbon.nl? Dan kun je via de telefoon, per mail en ook via de post een klacht indienen bij hun. Vervolgens zal je een reactie krijgen en mogen ontdekken hoe de klacht wordt opgelost. 

Heb jij ervaring met hotelbon.nl? 

Help jij anderen met het krijgen van een goed beeld van dit bedrijf? Geef je review als je het bedrijf kent en laat zien hoe je anderen helpen wilt. Help anderen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf met de hulp van jouw review. 


 


Waarom zou ik kopen bij Hotelbon.nl? Dat vertellen consumenten die u voorgingen. Lees ervaringen over de hotelbon.nl bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Hotelbon

zonde geld, nergens iets op redelijke termijn te boeken. Beter te boeken bij een hotel zelf of bepaalde booking-sites.

R

Rob

13-06-2023

0

hotelbon 15 maand gratis overnachten

De prijs is bijna hetzelfde als bij booking.com maar moet in principe goedkoper zijn want overnachten is gratis allen eten is betaald. Op andere momenten kreegen we geen beschikbaarheid. Ik zie hotelbon als een scam. Je betaalt 55 EUR voor 15 maanden var gratis overnachten (moet eten gebruiken en betalen) en krijg geen beschikbaarheid of te duur of bijna hetzelfde prijs als bij booking.com

I

Ivan Akcheurov

14-04-2022

0

Hotelbon gratis overnachting als je diner in hotel neemt

In heel Nederland tot een half jaar vooruit gepland GEEN enkele kamer beschikbaar. Je hebt dus niks aan die Hotelbon

P

Peter Hoogeveen

03-04-2022

1

Fletcher Hotelgeschenk voorjaar 2021

Een boeking gemaakte bij Fletcher Steenwijk inzake verjaardag kleindochter en achterkleindochter ,kon helaas niet doorgaan vanwege Corona,moesten dus annuleren en de bon kwijt.

B

Bos

14-03-2022

0

hotelbon

Pluspunten: geen. Minpunten: bijna niks te boeken, zeker niet voor 1 nacht. Dat wil zeggen, niet via hotelbon. Wel gewoon via de site van het hotel waar je heen wil zellf. Gratis overnachting? Je betaalt voor het eten in het hotel en dat wordt bij de telefonische verkoop niet verteld. Dus: je moet verplicht in het hotel eten, althans, daar betaal je voor. Niet aan beginnen, want opzeggen is ook nog een vak apart.

C

Cor

02-03-2022

0

Aan begin corona periode ben ik gebeld

In de periode wanneer je de bon zou willen gebruiken blijken geen kamers vrij te zijn, slechts op ongunstige momenten van het jaar blijkt er slechts beperkt ruimte. Totaal geen begrip dat er in de Corona-tijd wijzig momenten zijn dat er gebruik gemaakt mocht worden van een hotel. Bij het Fletcher hotel waar wij 2 jaar geleden verbleven viel de accomodatie zwaar tegen; => Nul compensatie; jammer volgende keer beter. Toen ik n.a.v. ons verblijf gebeld werd voor een hotelbon werd het gebracht als compensatie voor onze eerdere ervaring. Nu blijkt dit ook een mooie leugen.Mij advies: Doe niet mee met die dopbon, alleen maar zakkenvullerij, waarschijnlijk ook in het nadeel van de betreffende hotels.

L

Leo

01-01-2022

0

Hotelbon

Zwaar teleurgesteld. Jammer dat Fletcher met deze oplichters samenwerkt. Het telefonisch verkooppraatje van hotelbon geeft onjuiste informatie en is volstrekt onvolledig. Vervolgens doet Fletcher als je er een (gratis) kamer geboekt hebt er nog een schepje bovenop door je € 50,= pp te rekenen voor een armzalig 3- gangen menuutje. Ik voel me ernstig belazerd door zowel Hotelbon als Fletcher. Trap er niet in om met deze lui in zee te gaan, of het moet zijn dat je van ergernis en hoge bloeddruk houd. Overigens is het voor het erg vriendelijk personeel van Fletcher ook een drama, want ze begrijpen de klanten heel goed en zijn verre van gelukkig met het gedrag van hun werkgever. Logisch dat Fletcher ernstig problemen heeft met het vinden van goed personeel.

P

Pim

15-11-2021

0

geen aankoop

Minpunten: - Met telefonische marketing overtreedt Hotelbon het 'bel me niet register' - Vaste klanten mogen volgens dat register wel worden benaderd en Hotelbon beweert dat ik een vaste klant ben. VASTE KLANT??? De laatste keer dat ik bij een Fletcher hotel heb geboekt, was op 10 februari 2020. ??? - Ik ga niet direct op de hotelbon in, maar vraag om een informatiepakket per post. Die ontvang ik veel te laat en het is GEEN informatiepakket, maar een verkooppakket. - Als ik bel naar de servicedesk wordt ik gewezen op de overschrijding van de 14 dagen bedenktijd, aanmaningskosten en een incassobureau. - Inmiddels heb ik een serieuze aangifte gedaan bij het 'bel me niet register' en een advocaat.

C

Charles F. Lavell

21-09-2021

0

Hotelbon jaarkaart

Hotelbon besteld na revieuws gelezen te hebben toch maar besloten om deze bon niet meer te willen beschikken. Hotelbon opgebeld met dat ik wou stopzetten, er werd mij verteld dat dit alleen kon tot 2 weken na ontvangst. Hierna gevraagd voor betaal uitstel dit werd goed bevonden telefonisch, echter heb ik 2 weken later ontvangen dat ik direct moest betalen via incasso waarbij er een extra bedrag van 40 euro werd gerekend. Kort gezegd kut service en ik zou niemand dit aanraden!

M

Max

28-04-2021

0

Hotelbon

Bij een telefonisch gesprek over verkeerde incasso's werd ik enorm onbeschoft te woord gestaan. Door 'Hotelbon leisure Fletcher' zelf. Totaal geen gebrek tegemoetkoming of service. Pas dus op met die bedrijf en controleer de afschrijvingen goed. Voor je het weet, ben je een hele hoop geld lichter en krijg je er niks voor terug.

K

Klant

11-03-2021

0

Zeer onaangename toon in briwf

Ik heb een jaarkaart. Was er altijd heel tevreden over. Maar, ik ben verhuisd. Heb op 3 manieren mijn adres wijziging doorgegeven. Nu kreeg ik net van de nieuwe bewoners een brief doorgestuurd van de hotelbon. Dat ze me al verschillende malen hadden gevraagd te betalen en als ik binnen 7 dagen niet betaal ze een incasso bureau op me af zouden sturen. En daar de kosten ook van zou moeten betalen. Ik heb betaald, onder protest, want eigenlijk hoeft het voor mij niet meer als het op deze toon moet. Ik heb gebeld met hotelbon, en ach ja....stond toch mijn nieuwe adres in het systeem. Alleen niet op je juiste plaats.... wie heeft deze fout gemaakt??? Ik niet! Maar ook geen woord van excuus of andere tegemoetkoming. Nee. Jammer dit,heb mijn abonnement opgezegd .jammer, want ik vond het een super concept.

B

B Witteveen

12-02-2019

0

Niet te boeken want zogenaamd zijn de hotels op aanvraag

Niet te boeken want zogenaamd zijn de hotels op aanvraag die op hun website wel te boeken zijn maar dan ineens volgeboekt. Alleen Fletcher hotels waar er toch heel veel van zijn. Niet aan beginnen want het is weggegooid geld.

M

miranda schellingerhout

11-12-2018

0

Geen toegevoegde waarde

Cadeau gegeven voor mijn ouders, maar bij het boeken al teleurgesteld over het aanbod en de werking van de site. En na een mislukte boeking bij hernieuwde poging ook een hoger bedrag gezien. Tot slot was vergelijkbaar aanbod via Booking.com steeds goedkoper. Totaal geen toegevoegde waarde dus

T

Tibanus

04-09-2018

1

Negatieve ervaring

Mijn ervaringen met de Hotelbon zijn zeer negatief, met name de beschikbaarheid van kamers. Hotelbon is een dochter van Fletcher Hotels en verschillende malen ervaren dat er in een bepaalde regio in een bepaalde periode geen enkele kamer beschikbaar is terwijl ik al maanden van te voren probeer te boeken. Ga je naar de website van de desbetreffende hotels, dan zijn er gewoon kamers beschikbaar. Op de vraag aan zowel de hotels of hotelbon, hoeveel kamers er nu beschikbaar worden gesteld aan Hotelbon, dan wordt daar inhoudelijk niet op gereageerd. In de algemene voorwaarden wordt niet aangegeven dat er in bepaalde periodes geen of een beperkt aantal kamers worden aangeboden. Niet kopen, er zijn geschiktere kanalen voor het boeken van een hotelkamer, wat Hotelbon op mijn vragen ook zelf aangeeft....

U

Unknown

27-03-2018

0

Hotelbon van mijn vader

Heel leuk weekend gehad met de hotelbon die we van mijn vader hadden gekregen. Hotel was erg mooi en onze kamer had een prachtig uitzicht. We hebben heel lekker gegeten in het restaurant. Het was maar een weekendje maar voelde echt als een vakantie. Bedankt dus, Pap!

L

Lies P

02-01-2017

0

enorm goedkoop in een hotel. 'addertje' is niet erg

Hotelbon cadeau gedaan aan mijn partner (maar dus ook aan mezelf). Echt heel erg goedkoop: 3 keer naar een hotel voor in totaal 40 euro! Het 'addertje' is dat je ook in het hotel eet, en dat dan apart betaalt. Maar als je dat dan niet te gek maakt, ben je nog steeds harstikke goedkoop uit en je gaat vaker naar een hotel, dat is ook weer leuk.

V

Van Tillingen

30-08-2016

0

Hotelbon: simpel en goedkoop

Mijn vriendin onlangs verrast met een weekend weg. Dit heb ik geboekt bij Hotelbon. Je wordt goed geholpen en de prijs is echt waanzinnig. Het verblijf was overigens ook top. Alles was goed geregeld en het zag er allemaal schoon en netjes uit. Wij hebben dan ook heel erg genoten en ik zou Hotelbon zeker aanbevelen aan andere mensen.

R

Rob Hollen

07-06-2016

0