QEEQ.com

8

Bestellen

4

Service

8

Prijs

4

Levering

0%

Zou hier weer kopen

QEEQ.com

Ben je op zoek naar een autoverhuurbedrijf? Wellicht is QEEQ.com nou net wel een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk eerst eens wat de klantervaringen zijn bij dit bedrijf. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is QEEQ.com?

 


QEEQ.com is een autoverhuurbedrijf. Het bedrijf stelt je te verbinden met de beste autoverhuurmerken over de hele wereld. Je kunt via QEEQ.com overal ter wereld auto's huren. QEEQ is een bedrijf dat wordt vertrouwd door 7 miljoen klanten. Deze klanten krijgen de autoverhuurservice aangeboden op meer dan 110.000 locaties. Dit bedrijf zal de huurtarieven automatisch volgen en indien nodig opnieuw voor je boeken. Op de website is te lezen dat ze dit voor de beste prijs zullen doen.  


Stukje historie

 


De historie van dit bedrijf is in 2017 begonnen. De missie van het bedrijf is om het mensen makkelijker te maken om te reizen. Waar dan ook naar toe. Het bedrijf kende een snelle groei en toenemende wereldwijde erkenning wordt geïllustreerd door een nominatie voor de World Travel Awards 2019, die werd voorafgegaan door een Magellan Gold Awards en een Travolution Award in 2018.  


In maart 2020 was het bedrijf verheugd om het nieuwe merk QEEQ te onthullen. QEEQ geeft aan haar inspiratie te halen uit voertuigen die vooruit gaan, terwijl de omringende diversiteit van de kleurrijke wereld de ogen van de bestuurder wijd openhoudt.


Er werd een opwindende nieuwe lidmaatschapsovereenkomst gelanceerd. De naam hiervan is QEEQ Rewards Club. Dit programma centraliseerde exclusieve aanbiedingen voor alledaagse producten, gaande van oogverblindende kortingen tot volledige gratis aanbiedingen, om je toegang te geven tot de beste aanbiedingen die er zijn. Het bedrijf is gelegen in Dublin. Deze plaats ligt in Ierland.  


Regels rijbewijs

 


Je dient je rijbewijs mee te nemen om je huurauto op te halen. Autoverhuurbedrijven verwachten dat chauffeurs hun volledige rijbewijs minstens één of twee jaar in bezit hebben. De specifieke vereisten kun je lezen op de boekingspagina. Voorlopige licenties zullen door het bedrijf niet worden geaccepteerd. Mocht je in sommige landen een auto in het buitenland huren, heb je een internationaal rijbewijs en een eigen rijbewijs nodig. Klanten met een Brits rijbewijs worden mogelijk gevraagd een speciale code door te geven. Dit gebeurt dan aan de autoverhuurbalie.  


Annuleren

 


Mocht je jouw boeking annuleren dan zul je een volledige terugbetaling ontvangen. Je ontvangt in de meeste gevallen een volledige terugbetaling zolang je de boeking annuleert voordat je  wordt opgehaald. Sommige leveranciers hebben echter ook andere beleidsregels: gratis annulering tot een bepaald uur voor de ophaaltijd. Als je minder dan bepaalde uren van tevoren annuleert, ontvang je een terugbetaling die lager is dan het volledig vooruitbetaalde bedrag of je ontvangt geen terugbetaling.  


Mocht je na de huurperiode annuleren, zul je geen restitutie ontvangen. Als je de auto niet ophaalt (meestal een no-show genoemd), ontvang je geen restitutie. Autoverhuurbedrijven noemen het een 'no-show' als je de auto niet ophaalt. Een voorbeeld hiervan is dat je niet komt opdagen op de afgesproken datum en tijd of dat je niet beschikt over de juiste documenten. Het kan ook zo zijn dat er niet gehuurd kan worden omdat er onvoldoende krediet is. Sommige autoverhuurbedrijven hebben hun eigen annuleringsvoorwaarden. Deze kun je vinden in de algemene voorwaarden van je boeking.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij QEEQ.com? Ben je tevreden over de producten/diensten van QEEQ.com? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij QEEQ.com? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over deze organisatie deelt. Het is mede aan jou te danken dat we het meest objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews blijven.    

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

car rental

I used to be a very loyal customer of easyrentcars.com (and later qeeq.com after the rebranding/taking over) for quite some years. I always liked the simplicity of their website as well as the very competetive offers. I used them multiple times on different continents. However my very latest experience with the customer service has clearly turned me away from using this company again. I've booked a 2 weeks trip to Sardignia in July 2021. The selected supplier was Budget, the car provided is promised to be Fiat 500L (please note L in the model name, it is important) or similar. After stepping out from the plane in Sardignia I went towards the Budget office, and I was told that the car that I'd booked is Fiat 500 (without L). However the price for the car was the same as I had in my confirmation email. For the ones not very familiar with the Italian car market, Fiat 500 is a tiny 2 doors with a trunk of 185 L, while Fiat 500L is a 4 doors mid class high roof family car with a trunk of 400 L. We traveled as a family of 4 including 2 kids so one can imagine that we absolutely needed a bigger car. I tried to argue on the Budget counter but they told me that this is how the booking came through from qeeq.com, and if I need a bigger car I can buy an upgrade for the car 3 levels higher because they had nothing else in stock. So I called qeeq.com and spent almost an hour on the phone trying to find some suitable solution. What the guy on the phone literally had been doing, he opened their website, entered my dates and location and tried to find another car supplier around. Unfortunately nothing was available. I have no complaints about this part though, he at least tried to be helpful. Finally, having no options, I signed up for the tiny Fiat 500, forcefully packed all our stuff and kids into the car and drove my way. Fast forward, after being back from the trip, I again contacted qeeq.com customer support asking for the explanation of the situation. They said they were going to request an explanation from the Budget. After a couple of months back and forth communication, Budget said, you get what you paid for. Multiple times I demanded that qeeq.com support to admit that they (or their IT systems which is the same) made a mistake while making my reservation. Every time they just ignored it. Neither the support ever explained me what actually happened. Finally they offered me a "good will" €50 voucher (probably just because I annoyed them) which I could spend on their website but I declined it. Summarizing: I won't again book with the qeeq.com because I want to be sure that I get what I expect (even if costs slightly more). If I book big car, I want to get a big car. If I book a convertible, I want to get a convertible. If the service provider makes a mistake, I do tolerate it if they accept and learn from it, but I don't see any reason to keep using the service that doesn't provide a reasonable feedback. There are many more other aggregators around, use them or even better try to reach the rental companies directly.

D

Dmitri Tsoy

08-11-2021

0