Budget Alles-in-1 | Budget Thuis

4

Bestellen

3.3

Service

4

Prijs

3.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Budget Alles-in-1 | Budget Thuis

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews via NederlandReview in de toekomst diensten van dit bedrijf afnemen? Zijn de huidige klanten van Budget alles-in-1- Budget Thuis.


Wat is Budget alles-in-1 – Budget Thuis


Budget alles-in-1 – Budget Thuis  is een bedrijf die naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 pakketten verkoopt. Je kunt naast alles in 1 ook los energie, internet, tv en vast bellen los afsluiten. Het bedrijf richt zich op de nuchtere Hollander die niet in mooie plaatjes en praatjes gelooft en weinig wil betalen. Het bedrijf stelt via haar website dat ze als organisatie op een dusdanige manier zijn ingericht dat ze zo laag mogelijke kosten hebben. Als voordeel wordt aangegeven dat klanten blijvend een lage prijs betalen voor energie en telecom. Mocht je voor Budget Energie in combinatie met Alles-in-1 gaan dan krijg je een combikorting van € 5,- per maand.  Het bedrijf geeft aan dat de dienstverlening zo effectief mogelijk is zodat klanten weinig tijd kwijt zijn. Via een paar stappen kunt je overstappen, meterstanden doorgeven, verhuizen, Tv-pakketten aan- en uitzetten.


Klantenservice


Mocht je vragen hebben dan kun je in eerste instantie terecht op de klachtenservice pagina https://www.budgetthuis.nl/klantenservice. Daar kun je antwoorden lezen over vragen die gaan over meterstanden, termijnbedrag, verbruik, tv-pakket, WiFi-verbinding of hulp bij installatie. Je kunt veel zelf regelen via een zogenoemd ‘MijnBudget’ account. Zodoende kun je thuis alles zelf regelen, wanneer het je uitkomt. Ben je een nieuwe klant? Dan moet je eerst je eigen account aanmaken. Je hebt twee opties. De eerste is de optie Budget Energie. Daar staan al je telecom- en energiezaken in één overzicht. Je kunt daar onder andere meterstanden doorgeven, je termijnbedrag aanpassen of een verhuizing doorgeven. Je kunt ook voor de MijnBudget optie gericht op Budget Alles-in-1 kiezen. Daar krijg je onder meer inzicht in je verbruik en kosten, maar ook zaken zoals het aan- en/of uitzetten van een tv-pakket.


Klachten


Het bedrijf geeft aan klanten zo goed mogelijk van dienst te willen zijn. Omdat er af en toe iets mis kan gaan is er een klachtenprocedure opgesteld. Als je een klacht hebt kun je dit laten weten via een klachtenformulier. In eerste instantie wordt er samen gezocht naar een oplossing. Het formulier kan online ingevuld worden, maar ook per post verstuurd worden. Er wordt aangegeven dat er wordt geprobeerd de klacht direct op te loseen. Mocht dit niet lukken krijg je binnen vijf werkdagen per post een bevestiging van je klacht. Er wordt vervolgens getracht binnen 15 werkdagen een definitieve reactie op de klacht te geven. Dit is volgens de richtlijnen van de ACM.


Ervaringen van klanten?


Ben jij al klant bij Budget alles-in-1 – Budget Thuis? Wat zijn jouw ervaringen bij dit bedrijf?  Heb jij een alles-in-1 pakket bij deze organisatie of gaat het alleen om energie? Hoe werkt het allemaal? Ben jij tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf? Zou je andere personen aanraden om je energiezaken hier te regelen? En hoe zit het met zaken als internet en tv? Werkt dit allemaal naar behoren? Heb je weleens een storing gehad? Moest je toen een melding doen? Hoe is die storing toen opgelost? Was je tevreden over hoe dat proces destijds is verlopen? Zou je hier je mening willen achterlaten? Jouw onafhankelijke bedrijfsbeoordeling helpt andere mensen verder.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

Borg word niet teruggestort

Ik wacht al 2 maanden op terugstorten van de borg, iedere keer een andere smoes en klacht moet ik maar via internet doen...

K

kiara

11-03-2024

0

Internet en tv

Heel jammer dat men al maanden beloofd het teveel betaalde abonnementsgeld terug te betalen en waar het eerst ca 90 € was hoorde ik bij het laatste telefoontje dat het ineens € 76 was maar ook dat is alweer weken geleden .. heel triest . Slechte service

A

Ad

16-01-2024

0

Tv internet

Wat een drama, nog nooit in mijn leven zulke slechte service gehad qua internetverbinding en qua klantenservice. Er is in mijn gezicht opgehangen, een maand zit ik zonder internet omdat hun een belachelijke werkwijze hanteren: eerst een modem opsturen, dan een kastje en dan op eigen kosten een monteur. Ik heb een maand zonder tv/internet gezeten. Ik werd teruggebeld na een klacht te hebben ingediend en wat geven ze aan: wij kunnen een compensatie bieden voor 3 dagen ( wachten op de modem)

B

Bara

13-12-2023

0

Energie

H

Henk

05-11-2022

0

mobiel, energie en internet

Combinatiepakket was hier veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Had ik met wat googlen zo gevonden. Scheelt voor mij best wel veel per maand! Bij het afsluiten kon je kiezen voor een cadeau of extra korting - ik heb de extra korting gekozen. Heb het allemaal gewoon via hun website afgesloten en dat ging helemaal prima. Heb het pakket inmiddels zelf kunnen installeren. Blij mee! Betaal nu veel minder. En ik merk eigenlijk geen verschil..

G

G Bovenkamp

01-09-2020

58

Internet

Lokken met €100 cadeaukaarten en vragen uiteindelijk €155 borg bij je eerste factuur. Dat over een internetaansluiting van €30 per maand. Misleiding. Slecht bedrijf, blijf er vooral weg

R

Rogier

26-07-2020

58