Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews via NederlandReview in de toekomst diensten van dit bedrijf afnemen? Zijn de huidige klanten van Budget alles-in-1- Budget Thuis.
Budget alles-in-1 – Budget Thuis is een bedrijf die naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 pakketten verkoopt. Je kunt naast alles in 1 ook los energie, internet, tv en vast bellen los afsluiten. Het bedrijf richt zich op de nuchtere Hollander die niet in mooie plaatjes en praatjes gelooft en weinig wil betalen. Het bedrijf stelt via haar website dat ze als organisatie op een dusdanige manier zijn ingericht dat ze zo laag mogelijke kosten hebben. Als voordeel wordt aangegeven dat klanten blijvend een lage prijs betalen voor energie en telecom. Mocht je voor Budget Energie in combinatie met Alles-in-1 gaan dan krijg je een combikorting van € 5,- per maand. Het bedrijf geeft aan dat de dienstverlening zo effectief mogelijk is zodat klanten weinig tijd kwijt zijn. Via een paar stappen kunt je overstappen, meterstanden doorgeven, verhuizen, Tv-pakketten aan- en uitzetten.
Mocht je vragen hebben dan kun je in eerste instantie terecht op de klachtenservice pagina https://www.budgetthuis.nl/klantenservice. Daar kun je antwoorden lezen over vragen die gaan over meterstanden, termijnbedrag, verbruik, tv-pakket, WiFi-verbinding of hulp bij installatie. Je kunt veel zelf regelen via een zogenoemd ‘MijnBudget’ account. Zodoende kun je thuis alles zelf regelen, wanneer het je uitkomt. Ben je een nieuwe klant? Dan moet je eerst je eigen account aanmaken. Je hebt twee opties. De eerste is de optie Budget Energie. Daar staan al je telecom- en energiezaken in één overzicht. Je kunt daar onder andere meterstanden doorgeven, je termijnbedrag aanpassen of een verhuizing doorgeven. Je kunt ook voor de MijnBudget optie gericht op Budget Alles-in-1 kiezen. Daar krijg je onder meer inzicht in je verbruik en kosten, maar ook zaken zoals het aan- en/of uitzetten van een tv-pakket.
Het bedrijf geeft aan klanten zo goed mogelijk van dienst te willen zijn. Omdat er af en toe iets mis kan gaan is er een klachtenprocedure opgesteld. Als je een klacht hebt kun je dit laten weten via een klachtenformulier. In eerste instantie wordt er samen gezocht naar een oplossing. Het formulier kan online ingevuld worden, maar ook per post verstuurd worden. Er wordt aangegeven dat er wordt geprobeerd de klacht direct op te loseen. Mocht dit niet lukken krijg je binnen vijf werkdagen per post een bevestiging van je klacht. Er wordt vervolgens getracht binnen 15 werkdagen een definitieve reactie op de klacht te geven. Dit is volgens de richtlijnen van de ACM.
Ben jij al klant bij Budget alles-in-1 – Budget Thuis? Wat zijn jouw ervaringen bij dit bedrijf? Heb jij een alles-in-1 pakket bij deze organisatie of gaat het alleen om energie? Hoe werkt het allemaal? Ben jij tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf? Zou je andere personen aanraden om je energiezaken hier te regelen? En hoe zit het met zaken als internet en tv? Werkt dit allemaal naar behoren? Heb je weleens een storing gehad? Moest je toen een melding doen? Hoe is die storing toen opgelost? Was je tevreden over hoe dat proces destijds is verlopen? Zou je hier je mening willen achterlaten? Jouw onafhankelijke bedrijfsbeoordeling helpt andere mensen verder.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Totaal