2

2

2

2

0%

Studers

Wil jij je oude mbo boeken verkopen? Je zou dit bij Studers kunnen doen. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Studers bekend zijn. Op deze pagina lees je puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Wat is Studers?

Via Studers kun je geld verdienen met je oude mbo boeken. Je kunt bij Studers eveneens mbo boeken kopen. Studers is onderdeel van Studystore BV. Sommige mensen kiezen er voor om boeken thuis te bewaren maar je kunt ze ook eenvoudig en rap aan Studers verkopen. Zo kun je zien of jouw boeken waarde hebben en de verkoop afronden. Mocht je boeken naar het bedrijf willen sturen word je verzocht dit met een verkoop bon te doen. Het bedrijf laat weten dat je 7 dagen na de bevestiging het geld op je rekening gestort zult krijgen. Mocht je willen weten wat jouw boeken waard zijn, dan kun je dit checken via de website van Studers.

Doelgroep

Studers richt zich voornamelijk op mbo scholieren. De mensen bij Studers zijn zeer te spreken over het mbo. Volgens hen staat het mbo centraal in de samenleving. Bij deze organisatie werken echte mensen met passie voor hun vak. De eigenaar van Studers geeft aan hier trots op te zijn. Ze willen je graag steun bieden zodat je een opleiding succesvol kunt afronden. Vanwege deze reden vind je bij Studers het allergrootse aanbod aan studiemateriaal voor het mbo. Enkele voorbeelden die worden gegeven zijn boeken, readers en digitaal. Alle producten staan beschreven op de site van Studers.

Samenwerkingen

Het bedrijf vermeld op haar website nauw samen te werken met mbo-instellingen, leerkrachten en uitgevers. Zij bevinden zich in heel Nederland. Vanwege deze samenwerking weet je dat je via Studers altijd met de correcte spullen in de klas zal zitten. Bestellen is volgens Studers zeer eenvoudig. Bij Studers werken volgens het bedrijf zo rond de 100 personeelsleden. In de zomer worden er 500 mensen extra ingezet. Deze worden ingezet in het distributiecentrum dat is gelegen in Emmen. Ze dragen er met zijn alle zorg voor dat ruim 200.000 mbo studenten hun studiemateriaal thuisbezorgd krijgen. Er wordt ook digitale toegang tot het studiemateriaal gerealiseerd.

Boeken bestellen

Je kunt op meerdere manieren boeken bestellen. Er wordt aangegeven dat het goed van je is, dat je je aan het voorbereiden bent op je nieuwe studie. Je kunt je leermiddelenlijst zelfstandig zoeken via www.studers.nl. Een andere mogelijkheid is je leermiddelenlijst opzoeken via een pakketnummer. Mocht je meer informatie over bestellen willen weten, dan kun je een speciaal instructiefilmpje bekijken. Dit speciale filmpje tref je op de website van Studers.

Annuleren en retourneringen

Je dient bij Studers een account aan te maken. Via dit account kun je niet alleen bestellen maar ook annuleren en/of retourneren. Je kunt dat doen via de stappen die op de website voor jou beschreven worden.

Wetenswaardigheden

Het bedrijf is actief op social media kanalen. Op het moment van schrijven zijn dat Facebook, Instagram en YouTube. Via deze social media kanalen blijf je op de hoogte van de leukste acties en nieuwtjes over Studers.

Wat zijn de klantervaringen?

Heb je weleens een boek verkocht aan Studers? Hoe is de samenwerking met dit bedrijf verlopen? Ga je in de toekomst vaker boeken aan Studers verkopen? We waarderen het als jij je klantervaringen bij Studers deelt op deze pagina van NederlandReview.

10

Boeken MBO

Mc