10

10

10

10

100%

Het sollicitatiebriefhandboek

Het sollicitatiebriefhanddoek stelt een handboek te hebben samengesteld om de magisch formule te leren voor het schrijven van sollicitatiebrieven. Is dit voor jou ideaal? Ga je vanaf nu alleen nog maar sollicitatiebrieven sturen via dit nieuwe handboek? Via NederlandReview lees je wat klanten van het handboek en bedrijf vinden.

Wat is het sollicitatiebriefhandboek

Het sollicitatiebriefhandboek, opererend via https://www.sollicitatiedokter.nl/het-sollicitatiebriefhandboek/, is een handboek waar je volgens de schrijver van het boek, de 'magische formule' van het schrijven van sollicitatiebrieven kunt leren.

Er wordt gesteld dat de methode is succesvol is en uitgeprobeerd is door een groter aantal dan 2000 loopbaancoaches en werkzoekenden. Het boek geeft handvaten over de wijze waarop je jezelf kunt verkopen zonder op te scheppen, de magische sollicitatieformule wordt uitgelegd in tien stappen, hoe je de ultieme sollicitatie-effectiviteitsbooster kunt toepassen en het gaat over de indeling van de moderne sollicitatiebrief en e-mail.

Daarnaast wordt er in het special sollicitatie boek dieper ingegaan op de wijze waarop je de openingszin moet stellen, hoe je een goede open sollicitatiebrief schrijft en op welke wijze je een vacature kunt analyseren zodat je je brief hierop kunt aanpassen. Verder kun je er nog veel meer leren m.b.t. solliciteren en het schrijven van de perfecte sollicitatiebrief.

De producten

De auteur stelt een bewezen effectieve methode te hebben ontwikkelen, waardoor het schrijven van brieven minder vervelend is om te doen. De schrijver laat weten dat ze in de afgelopen zes jaar uitgebreid heeft kunnen testen welke sollicitatiemethodes goed werken en welke niet. In het door haar geschreven boek vind je de formule die in de loop de jaren is ontwikkeld om een goede brief te kunnen schrijven.

Er zijn via de website ook extra tools en hulpmiddelen te verkrijgen. Zo kun je naast het boek de megabundel en/of het audioboek aanschaffen. Het audioboek is voor mensen die niet van lezen houden, maar wel tips, trucs en methodes te weten willen komen om uiteindelijk een goede brief te kunnen schrijven.

Handig om te weten is dat je voor het boek niet hoogopgeleid hoeft te zijn. Er wordt aangegeven dat de methode werk ongeacht je opleidingsniveau en/of de fuctie waar je op gesolliciteerd hebt. Er worden in het boek allerlei voorbeelden besproken van verschillende functies.

Garantie

Er is een speciale 100% geld-terug-garantie van toepassing. De auteur geeft aan enorm transparant te zijn en alleen maar tevreden klanten te willen hebben. Op producten er services geldt daar altijd een dubbele 100% geld-terug-garantie. Klanten hoeven zo niet onmiddellijk te beslissen. Ze krijgen 30 dagen de tijd om het boek en de extra's uit te proberen. Als men dan nog niet tevreden is krijg je het geld terug. Als je na 25 sollicitaties nog niet bent uitgenodigd kun je contact opnemen met de auteur. Je krijgt dan ook het volledige bedrag terug gestort op je rekening.

Wat zijn klantervaringen bij Het sollicitatiebriefhandboek?

Ben jij al klant bij Het sollicitatiebriefhandboek? Heb jij al een boek bij dit bedrijf besteld? Wat zijn jouw bevindingen? Is het voor jou nu eenvoudiger om te solliciteren? Hoe gaat het schrijven van een sollicitatiebrief je nu af? We zijn enorm benieuwd naar jou input. Door je visie te delen op deze pagina help je andere mensen. Zij kunnen door jou een goede aankoop doen. Onafhankelijke ervaringen over bedrijven lees je via NederlandReview.

10