Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar een organisatie welke merken en gamers met elkaar in contact brengt? Gamekit is een dergelijk bedrijf. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er over dit bedrijf bekend zijn. Je leest hier louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Gamekit is een bedrijf welke gamers verbindt met merken. Als je met het bedrijf samenwerkt dan kun je wereldwijde dekking verwachten. Er is volgens het bedrijf ook sprake van op prestaties gebaseerde campagnes. Er wordt ook aangegeven dat de samenwerking zal leiden tot opmerkelijke resultaten. Bij Gamekit waarderen ze partnertevredenheid. Via de website kun je campagnes van het bedrijf bekijken. Er wordt aangegeven dat ze trots zijn op deze campagnes.
Gamekit stelt het gemakkelijk te maken om gamers wereldwijd te bereiken. Ze creëren aantrekkelijke campagnes op maat of betrekken partners en gebruikers door behendig denken te combineren met slim werk.
Gaijin, de uitgever van War Thunder, is al zakenpartner sinds 2013. De nauwe samenwerking tussen Gamekit en Gaijin is gericht op effectieve acquisitie van echt betrokken gebruikers. Tot dusver hebben ze meer dan 200.000 gamers gewonnen en dit aantal blijft elke maand groeien.
League of Angels is vooralsnog een gameserie met drie titels. Gamekit geeft aan dat het een groot genoegen was om elk deel van de serie voor Youzu Interactive te promoten. De taak van het bedrijf was om direct na de release zoveel mogelijk actieve en betrokken gebruikers te krijgen.
Play, een van de grootste Poolse gsm-bedrijven, erkent de gamers als een zeer belangrijke doelgroep voor hun diensten. Gamekit heeft samen met Play een aanbieding opgesteld: voor elke keer opnieuw laden ontvangen de gamers punten die vervolgens kunnen worden ingewisseld voor prijzen voor hun favoriete spellen. Het kennen van de behoeften van gamers samen met een op maat gemaakt aanbod resulteerde in de gehechtheid van gamers aan de diensten van Play.
Een door Nestlé en Gamekit gelanceerde promotiecampagne omvatte onderduikplaatsen in miljoenen Lion chocoladerepen. Elke balk was gelijk aan 100 punten om te besteden op de website van Gamekit. De campagne werd in gang gezet via social media, digitale media en televisie. De gebruikers hebben in totaal meer dan een half miljoen codes verzameld.
McDonald's lanceerde een mobiele app waarmee de klanten bij elke bestelling in het restaurant punten konden krijgen. De verzamelde punten kunnen worden ingewisseld voor punten op de website van Gamekit. In overeenstemming met de filosofie "Eat, Plat, Sleep, Repeat" hebben duizenden gebruikers bij McDonald's gegeten en codes op Gamekit geactiveerd.
Het bedrijf geeft op haar website aan dat het altijd mogelijk is om contact met ze op te nemen. Ze staan altijd open voor het bespreken van nieuwe projecten, creatieve ideeën of kansen. Op de website staat hoe je precies contact kunt opnemen. Een mogelijkheid is in ieder geval om een bericht te sturen via een contactformulier. Deze is online benaderbaar via de website van Gamekit.
Heb je weleens een bestelling gedaan bij Gamekit? Ben je tevreden over de producten/diensten van Gamekit? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Gamekit? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Jouw mening is veel waard.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!