Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Wil je graag superfoods, accessoires en/of voedingssupplementen bestellen? Dan is het misschien wel interessant om dit via de webshop van VitamFit te doen.
Bij VitaminFit kunnen mensen voedingssupplementen, superfoods en accessoires bestellen. Deze onderneming draagt graag bij aan een gezonde leefstijl. Dit doen ze met producten die honderd procent plantaardig zijn. De vloeibare vitamines zijn gemaakt van honderd procent natuurlijke kruiden- en plantenextracten. Ze stellen dat de producten zijn voorzien van werkzame stoffen, zonder gluten, lactose of toegevoegde suikers. Alles wat ze doen is puur natuur. Volgens VitaminFit worden de extracten goed door het lichaam opgenomen. Hetgeen je kunt kopen is perfect in te nemen in een drankje, voeding, puur of op een lepel. Online bestellen is binnen een paar stappen geregeld. Je kan een bestelling met en zonder account doen. Betalen kan op verschillende manieren. Een aantal betaalmethodes zijn iDEAL, PayPal en creditcard. Er kan ook betaald worden via een reguliere overboeking. Alle betaalwijzen staan beschreven op de website van VitaminFit.
Als je een order voor 22:00 uur plaatst zal je deze de volgende dag in huis hebben. In de regel wordt een bestelling binnen 24 uur afgeleverd. Als iets niet op voorraad is dan kan het langer duren voordat het wordt bezorgd. Weekendbestellingen worden op maandag uitgeleverd. PostNL is het transportbedrijf dat ervoor zorgt dat een pakket wordt afgeleverd. Op het moment dat de zending de deur uit is zal je een Track & Trace code ontvangen. Hiermee kan je online bekijken waar een pakket zich op welk moment bevindt. Bij een minimale bestelwaarde van € 39,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor Nederland € 4,95 en België en Duitsland € 5,95.
Dit bedrijf geeft aan het erg vervelend te vinden als je ontevreden bent. Ze vinden het nog vervelender als je een klacht hebt over producten of de service. Klachten kunnen per e-mail gestuurd worden naar info@vitaminfit.eu. De personeelsleden van de klantenservice bekijken de melding en proberen een goede oplossing te vinden. Klachten worden altijd officieel bevestigd en binnen twee weken beantwoord. Het kan voorkomen dat er een langere verwerkingstijd nodig is. In deze situaties zal je op de hoogte worden gebracht. Je hoort dan wanneer je een antwoord kunt verwachten. Vind je dat er geen gepaste oplossing wordt voorgedragen? Dan kan een geschil worden voorgedragen aan de Stichting Webshop Keurmerk.
Er wordt aangegeven dat ze veel waarde hechten aan jou privacy. Ze hebben daarom een waar privacy beleid opgesteld. Jouw informatie wordt alleen gebruikt voor de verbetering van hun dienstverlening. Ze stellen zorgvuldig om te gaan met informatie die je moest doorgeven om de diensten te kunnen gebruiken. Gegevens van mensen worden niet voor commerciële doelen gebruikt. Op de sectie 'privacy policy' wordt beschreven hoe er wordt omgesprongen met gegevensverwerking. Je leest daar wat er precies wordt verwerkt en waarvoor ze dat doen. Ook wordt er aangegeven wat er wordt opgeslagen en voor wie de gegevens inzichtelijk zijn.
Ben jij al klant bij VitaminFit? Dan horen we graag wat jouw ervaringen bij dit bedrijf zijn. Wat heb jij besteld en was je daar tevreden over? Zou je andere mensen aanbevelen hier een aankoop te doen? We stellen het enorm op prijs als jij je mening over dit bedrijf deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!