Vliegwinkel
Alle reviewsVliegwinkel
Alle reviews (57)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Vliegtickets
BOEK HIER NIET!
BOEK HIER NIET!! Onze boeking is geannuleerd door Vliegwinkel.nl. Ze beloven onze 4000eu binnen 3 werkdagen terug te storten, toen werden het er ineens 5..nu een week later nog ons geld niet en nu zijn het ineens 20 werkdagen en geeft vliegwinkel.nl mijn bank de schuld (gebeld met de bank, dit klopt niet). Vliegwinkel blijft ons voorliegen en komt zijn beloftes niet na terwijl wij op onze 4000eu wachten.
Tip voor alle gedupeerden: dien een klacht in bij het ACM zodat de frauduleuze praktijken van Vliegwinkel.nl onderzocht gaan worden en ze beboet gaan worden voor deze wanpraktijkenVlucht china geboekt
Ik heb afgelopen donderdag een vlucht naar china gekocht en met de creditkaart betaald. Alles was oké en ik zou binnen 24 uur de bevestiging krijgen. Savonds kreeg ik een mail dat de vlucht was geannuleerd en het bedrag binnen 5-10 dagen terug gestort zou worden. Omdat mijn limiet bereikt was, kon ik geen nieuw ticket bestellen .Ik contact gezocht maar kreeg ze telefonisch niet te pakken alleen via de chat. Ik vroeg of ze een alternatief konden zoeken en of het geld eerder terug gestort kon worden maar helaas. Of ze verder nog iets konden doen? Pfff wat een drama service. Nu nog geen geld terug op mijn creditkaart rekening dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een nieuw ticket kan bestellen . Denk goed na om via Vliegwinkel je ticket te boeken.
Ticket
Ik heb mijn geld van zowel Vliegwinkel als van cheaptickts.nl terug ontvangen. Ik ben wel bij dat ik mijn geld niet kwijt ben.
Tickets Amsterdam Australie
4 redenen waarom wij nooit meer via Vliegwinkel (VW) boeken. 1) In mei 2022 boekten wij onze 3-weekse Kerst-reis via Bali naar Australie. Eind oktober 2022 werd onze doorvlucht vanaf Bali naar Australie gecanceld door Jetstar. VW bood (via standaard emails) als alternatief een vertrek 6 dagen (!) later aan. Op een 3 weekse reis gaat dat natuurlijk niet, bizar voorstel. Enige andere optie volgens VW was om de hele reis maar te cancellen. Wij wilden alleen een alternatief voor de gecancellede doorvlucht (dezelfde avond/andere maatschapppij of volgende dag). VW wilde echter niets voor ons doen waarna wij hen formeel in gebreke stelden via een advocaat. Pas toen kwam VW in actie en werd onze doorvlucht gewijzigd naar de volgende ochtend (het kon dus gewoon wel). 2) VW tickets worden specifiek alleen op de eerste voornaam en achternaam gesteld. Een visum voor Australie vraagt echter alle doopnamen. Hiermee was er een mismatch tussen ticket naam en visum naam waardoor KLM ons bijna niet lieten vliegen (dit was erg spannend bij de check-in. Een KLM manager moest het incheck systeem overrulen om ons toch te laten vliegen). VW zou alle doopnamen moeten uitvragen bij ticketverkoop. 3) VW is geen travel agency, zij 'faciliteren' alleen de ticketverkoop (opkopen van veel goedkope stoelen). Voor elke ticket aanpassing (zoals extra bagage) verwijst de vliegmaatschappij naar 'de reis agent' - maar dat is VW niet dus achteraf zijn geen aanpassingen meer mogelijk. 4) bereikbaarheid van VW is slecht, de chatbot kan alleen standaard gesprekken aan, per email reageert VW met standaard antwoord teksten (in het engels!!) waar je weinig aan hebt. Telefonisch zijn ze niet benaderbaar. Het tel nr zoals bekend bij de KVK is afgesloten. Al met al veel negatieve energie veroorzaakt door VW . Alleen door het inschakelen van een advocaat is dit uiteindelijk opgelost. Wij boeken nooit meer via VW.
Reis naar palawan
We hadden 3 retour tickets van brussel naar Cebu filipijnen. Ik zal jullie de detais besparen maar wij hebben de zelfde ellende ervaren als ALLE reviews op deze site. Het kan toch niet waar zijn in een ontwikkeld land als Nederland is, dit soort criminele praktijken gewoon door kan gaan zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt
Hoeveel vakanties, waar mensen misschien wel jaren voor hebben moeten sparen, huwelijksreizen. Of welk andere bestemming dan ook, moeten er nog verziekt worden door deze criminele organisatie. En een organisatie is het want vliegwinkel valt onder Travix net als CheapTickets, BudgetAir, Vayama, Vliegwinkel en Flugladen. Al deze merken vallen onder de zelfde maffialeiding. Ik hoop en gun iedereen vanharte, dat je deze en alle andere waarschuwingen die op deze site ter harte neemt en ver weg blijft van deze maffiabende.
HET WORDT HOOG TIJD DAT HET OPENBAAR MINISTERIE HIER EEN KEER INGRIJPT.
Groeten CornéVliegtickets
Afgelopen zomer bij vliegwinkel.nl een vlucht geboekt. De vlucht werd verplaatst naar de volgende dag. We mochten daarom de vlucht annuleren en zouden het hele bedrag binnen een aantal dagen terug krijgen volgens de informatie in de mail. Nu echter 12 weken verder hebben we nog steeds geen geld terug ontvangen. De klantenservice is alleen te bereiken via Facebook messenger en hier krijgen wij alleen het antwoord dat zij het geld nog niet hebben ontvangen. Dit geld is echter door de luchtvaartmaatschappij 12 weken geleden overgemaakt naar vliegwinkel.nl. We krijgen telkens het zelfde antwoord of uiteindelijk helemaal geen reactie meer. Wanneer ik een klacht in wil dienen wordt ik via de website van vliegwinkel.nl naar een lastige nevenwebsite gestuurd waar je een europese klacht oid kunt indienen. Een website die het niet aantrekkelijk maakt een klacht in te dienen. En een klacht indienen bij vliegwinkel.nl zelf lijkt onmogelijk. Ik ben dus zeer ontevreden over hoe vliegwinkel.nl te bereiken is en hoe zij omgaan met kun klanten en informatie die ze verstrekken over het annuleren van vluchten en refunds. Als ik 4 maanden moet wachten op mijn geld, oke vervelend maar geef dat aan. Garandeer ons niet dat we binnen een aantal dagen ons geld terug krijgen als je dit niet waar kunt maken. En vertel ons niet als enige antwoord op alle vragen "het is drukker dan normaal dus het kan wat langer duren" zonder specifiek te kunnen noemen hoelang iets dan maximaal gaat duren.
vliegreis Bali
De dag voor vertrek kon ik niet inchecken. Dit bleek een teken aan de wand te zijn...
Op die dag zelf nog geprobeerd Vliegwinkel te bereiken maar verder dan een chatbot kom je niet. De luchtvaartmaatschappijen zelf verwijzen je doodleuk terug naar Vliegwinkel en deze zijn onbereikbaar.
Uiteindelijk wel naar de luchthaven gegaan en daar te horen gekregen dat de hele vlucht dubbel geboekt was. Luchtvaartmaatschappij heeft mensen geld geboden om later te vliegen waardoor wij toch mee konden.
Op de plaats van bestemming bleek dat onze koffers niet mee waren genomen... deze werden 5 dagen later alsnog, kapot, bezorgd.
Vliegwinkel heeft 2 weken niet gereageerd of geholpen. Nadat we weer thuis waren, de push om dit bericht te schrijven, kreeg ik een mail met sorry voor de ellende maar we zien dat je weer thuis bent, we hopen dat je volgend jaar weer boekt via vliegwinkel...
Ga ik dus nooit meer doenTickets Lissabon 2020
Al twee jaar aan het proberen om contact te krijgen i.v.m. annulering van een reis. Het geld zijn we kwijt maar het ergste vind ik dat je helemaal geen contact krijgt of reactie op emails, chatberichten etc. Vraag me af waar ze de nummer 1 van beste klantenservice vandaan halen. Voor mij geen vliegwinkel meer.
vliegtickets
Wij hebben via vliegwinkel.nl voor ons gezin in mei 5 tickets gekocht voor onze droomreis naar Maleisië. Wij hebben deze ook betaald. Nu onze vlucht volgende week vrijdag vertrekt wilden we onze tickets uitdraaien. Er blijken er nu 4 tickets in onze mail te zitten. Onze jongste dochter 13 is door een fout van vliegwinkel/vliegmaatschappij uitgehaald. Dit geven ze ook toe.
Oplossing klantenservice Vliegwinkel.nl: je krijgt je geld terug voor de ticket voor jullie dochter. (dus jammer voor jullie dochter).
Het kant toch niet zo zijn, dat door een toegegeven fout, wij zo de dupe worden en dat dit de enige oplossing is.
groet . Fam de JongVluchtschemawijziging in strijd met wetgeving Hong-Kong!
Een maand terug ontvingen wij een wijziging in het vluchtschema. Onze overstap in Hong-Kong zou nu meer dan 24 uur in beslag nemen. Dit is echter alleen toegestaan indien voldaan wordt aan de 'transit' vereisten van de Hong-Kong autoriteiten: bagage 'tagged-through' naar eindbestemming en boarding pass voor vervolgvlucht vooraf uitgeprint op Schiphol.
Herhaaldelijk heb ik Vliegwinkel gevraagd zeker te stellen dat aan deze eisen kon worden voldaan. Ze hebben mij nooit uitsluitsel gegeven. Ik moest het maar navragen bij de incheckbalie, was het antwoord via facebook messenger.
Bij de incheckbalie bleek inderdaad dat de bagage niet naar de eindbestemming kon worden doorgezet en dat de boarding pass voor de vervolgvlucht niet kon worden uitgeprint. Uren heb ik bij de check-in balie gestaan in de valse hoop dat er ter plekke nog een alternatieve vlucht geregeld kon worden. De teleurstelling op de gezichten van mijn kinderen was tergend.
Vliegwinkel toont geen enkele toegevoegde waarde. Ze zijn niet eens telefonisch benaderbaar. Alleen via facebook messenger, een achterlijke manier van communiceren. Na 2 dagen wordt er nog niet gereageerd. Vliegwinkel is eerder een stoorzender tussen passagier en vliegmaatschappij dan dat ze behulpzaam zijn. Mijn advies: voortaan direct bij de vliegmaatschappij zelf boeken met credit card. Dan kunt u direct communiceren en bovendien is uw aankoop verzekerd.Vliegtickets
Zeer slechte site, telefonisch niet te bereiken, alles via mail en Messenger! Krijg 10 keer hetzelfde antwoord als zei hun plichten niet nakomen.
Bij de boeking kreeg ik geen optie om surfboard bij te boeken dus wilde dit achteraf doen, maar aangezien zij dan een wijziging moeten doorvoeren bij tui doen ze dat niet.
Ik kan dus geen plank meer meenemen en niemand helpt mij fatsoenlijk. Ze verwijzen naar de luchtvaartmaatschappij maar dit is niet voor hun maar voor degene bij wie de tickets geboekt zijn! Vliegwinkel dus…. Maar zij geven helaas niet thuis.
Totaal niet behulpzaam!
Ik raad iedereen af hier te boeken.6 tickets van Graz naar Brussel
Het boeken van de tickets hebben we ongeveer 9 maanden voor onze vakantie gedaan. We kregen direct een bevestiging van een vlucht vanuit Graz naar Brussel met een tussenstop op Wenen. 9 maanden later blijkt dat de vlucht vanuit Wenen naar Brussel (OS359) helemaal niet gaat tot en met september (terwijl wij vliegen in juli). Hier zijn we zelf achter gekomen en niet door vliegwinkel van op de hoogte gesteld.
De bereikbaarheid en de professionaliteit van de service is zeer slecht. Ze reageren nauwelijks, maar als ze dat doen moet je wel binnen 15 minuten reageren (anders sluiten zij de chat). Degene met wie ik chatte keek alleen naar de afgegeven E-ticket van 9 maanden geleden en geloofde nog steeds dat OS359 vertrekt vanuit Wenen. Omboeken of even verder kijken dan hun neus lang is doen ze niet.
Omdat ze niet reageren of meewillend zijn met het bedenken van een oplossing zoals het omboeken van de vlucht, hebben we zelf gekozen om met de internationale trein terug te reizen naar Brussel.
Nooit meer vliegwinkel voor mij.Vliegtickets bij vliegwinkel
Vliegwinkel krijgt van mij 5 sterren voor het oplichten van alle mensen, ze doen dat heel vakkundig. Deze grote dievenbende organisatie! Vlucht geboekt en volledig betaald met allerlei extra's plus verzekeringen! Bedrag gekijk voldaan. Heb ik door afwijzing van aangevraagde visa vlucht helaas moeten annuleren. Staat daar luid en duidelijk in de voorwaarden dat je dan volledige restitutie op de vlucht krijgt. Dus ruimschoots 3 weken voor de vlucht alles annuleren. Nu wat voor ellende, bedrog, gemanipuleerde onzin je dan krijgt. Tot 6x aan toe aan de lijn en chats gezeten, omdat er geen telefoon nummer is, er niet werd gereageerd op emails, vervolgens krijg je een paar indiase medewerkers van een callcenter die niets weten, geen enkele vraag kunnen beantwoorden, heb uiteindelijk zover gekregen dat ze alle vluchten annuleren. Gelukkig daar screenshots van gemaakt omdat ik de boel al niet meer vertrouwde. Vervolgens alle paperassen in orde gemaakt voor de verzekering. Hoor ik al die tijd niet van de verzekering, maar nogmaals contact gezocht met de verzekering. Zeggen ze bij de verzekering maar meneer we kunnen niets voor u doen zolang u de vlucht niet hebt geannuleerd! Ik stom verbaast, heh hoezo niet geannuleerd?! Ik terug naar dat account kijken, hebben ze de boeking en vluchten gewoon weer op actief gezet en niets geannuleerd! Vervolgens met hen weer contact proberen te zoeken. En 0,0 reactie terug of wat dan ook, het is een schandalige organisatorisch geheel daar. Boek nooit iets bij hun, het zijn criminelen!
Vliegtickets naar Kuala Lumpur
Na eerdere positieve ervaringen, op 4 april 2022 acht tickets geboekt via Vliegwinkel.nl van Amsterdam naar Kuala Lumpur, Maleisië met een overstap op Doha, Qatar. Helaas op 22 mei een mail ontvangen dat er een 'kleine' aanpassing was in het vliegschema. Het bleek te zijn dat de vlucht van Doha naar Kuala Lumpur eruit was gehaald. Géén kleine wijziging dus... Meteen contact gezocht en geïnformeerd naar een alternatieve vlucht, maar aangezien Vliegwinkel alleen via messenger te bereiken is, was dit niet te doen. Om de haverklap werd het gesprek overgenomen door iemand anders en hebben uiteindelijk wel honderden verschillende gesprekken gevoerd. Iedere keer de situatie opnieuw uitgelegd, maar steeds weer konden zij niks voor ons doen en werd er geen alternatieve vlucht aangeboden. De enige optie was annuleren, maar onze enige optie was een alternatieve vlucht. Uiteindelijk met Malaysia Airlines en Trip.com contact gezocht, omdat er online wel alternatieve vluchten waren die wij konden zien, maar ook zij konden niks voor ons doen. Op dit moment hebben wij onze vlucht geannuleerd bij Vliegwinkel en zij zullen ons ook nooit meer terug gaan zien. Na jaren hebben gespaard voor een verre reis, kunnen wij helaas niet meer op vakantie naar Maleisië. Hotels hebben wij moeten annuleren, waar we ons geld niet meer van terug kunnen krijgen. Wij zijn ontzettend slecht geholpen door de klantenservice, uren hebben wij gechat met verschillende werknemers die totaal niet wisten waar zij het over hadden. Het is belachelijk dat zo'n groot bedrijf, geen telefoonnummer heeft om hun klanten te woord te staan. Ik hoop dat anderen niet zo'n slechte ervaring zullen hebben met jullie....
Vliegtickets via Wizzair
Vanwege verandering van de reisdatum door de maatschappij heb ik moeten annuleren. Van vliegwinkel helaas geen enkele ondersteuning bij de refund gekregen vanwege een boeking bij een budget maatschappij. Wizz heeft echter het bedrag terug overgemaakt naar vliegwinkel, echter deze geven na meermaals contact met klantenservice niet thuis.
Vliegwinkel.nl
After booking tickets with Vliegwinkel.nl, I realized that I needed to postpone the return ticket due to family considerations. Therefore, I contacted the customer service of vliegwinkel.nl via their website to request the change of the return ticket. The customer service representative of vliegwinkel.nl informed me that he/she will share a link via email through which I need to make a payment to complete the change. The cost of the change according to the email was 277 €. Upon receiving the link at 15:39, I immediately made the payment and hence completing the payment well before the deadline of the payment, which was on the same day at 23:45. According to this assumed change, I made family-related and critical work-related commitments.
On the day of return, roughly 12 hours before the flight, I logged into my vliegwinkel.nl account to download the e-tickets of my flight. The tickets weren’t there. I can’t find the words to describe the panic and stress this created for me and my family as this would have led to a chain of extremely undesired consequences.
I contacted vliegwinkel.nl via their website again to ask about the tickets. The customer support representative who replied said that he will fix it within 3-4 minutes and asked me to ‘rest assured’. After about 20 minutes of waiting, he came back with the horrendous news that they didn’t make the change to the tickets in spite of receiving the payment. The representative also confirmed that they received the payment.
Staggeringly enough the representatives offered no solution, but to make a new change request and again pay their administrative fees plus the fare difference despite that it’s their fault that they didn’t change the flight. They didn’t even inform me that they didn’t change the ticket and left it as an extremely unpleasant surprise for me to figure out on the day of the flight. For the ticket chosen earlier, the additional fees amounted to new 604 € aside from the 277 € of the first change for which I absolutely received NO service in return.
The uncooperative attitude of the customer support representatives forced me into a helpless de facto situation, where I had to pay to avoid the consequences of not making it to the Netherlands on time.
As if that was not enough lack of professionalism, the new tickets issued had no baggage included in the e-ticket pdf received by email. I got back to the representative who claimed that it’s a glitch in the system and that I should ‘rest assured’ that it will be included. By that time, I had zero trust in their ‘rest assured’. To conclude this in the worst possible way, the representative decided to end the conversation without my consent or proving for me that it’s actually included, calling me/the change request a heavy load on support.vliegwinkel
zelfs 1 STER is het niet waard
zelfs 1 STER is het niet waard, bij boeken ging alles vlotje, alles was in het Nederlands taal, maar na dat we positief waren getest op covid, hebben we noodzakelijk onze vluchten moeten wijzigen, NEDERLANDS taal bestond niet meer, Je kon enkel in het ENGELS uitleggen via de chat. wijziging naar andere datum met andere vluchtmaatschappij ging ook niet, ondanks dat ik het op hun site had gezien. SERVICE TOTAAAAAL 000000. ze zijn gewoon dieven. nadat ik zelf contact had opgenomen via de vluchtmaatschappij werd me verteld dat ik mijn ticket in EURO HAD BETAALD EN ZIJ BETAALDE DIE MET CANADEESE DOLLAR, Die zo laag was waardoor er meer kosten uit de zak van de klanten moet komen bij wijziging en annulering. DIEVEN DIEVEN DIEVEN DIEVEN, geen andere woord voorVlucht naar Zanzibar
Een bizarre situatie waarbij we twee tickets boeken en er 1 wordt geannuleerd door vliegwinkel. Moet toegeven: het werd netjes teruggestort. Helaas is het volgende ook waar: we moesten zelf uitvinden dat 1 van de 2 tickets is geannuleerd, gelukkig merkten we dat ver voor de vlucht.
Tot zo ver nog geen ramp, het gaat om een huwelijksreis en dus willen we samen op reis en willen we een andere optie zoeken (prijs wordt vele malen hoger en daar hebben we de tickets niet voor gekocht). Dus we willen het andere ticket ook annuleren maar dat kan niet via de site. Omdat we de tickets samen hebben gekocht (dus een factuur voor twee tickets hebben betaald leek ons dit logisch)
Gelukkig hebben ze een klantenservice, er staat dat ze 24/7 bereikbaar zijn. Nu begint het feest pas echt: 24/7 is alleen met een robot die om de haverklap stopt met reageren en niet veel meer dan de informatie van de website herhaald. Dus de klantenservice blijkt slechts bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00. De grote grap is dat als je een vraag stelt er vaak niet wordt gereageerd, maar na een tijd (soms 1 uur maar soms ook 1 werkdag, als er al wordt gereageerd) heb je contact en als je daar dan niet direct op reageert begint het feest opnieuw. Je kan niet bellen en het lijkt erop dat de klantenservice alleen maar bezig is om je aan het lijntje te houden. Er is ons na weken appen toegezegd dat het andere ticket wordt geannuleerd om enkel weer op vrijdag (dus winnen ze weer een weekend) te horen dat het om het eerste ticket gaat. Lang verhaal kort: ik ga lekker in mijn eentje op huwelijksreis omdat ik, zelfs als ik niet meer wil vliegen ben veroordeeld omdat ik het gore lef heb gehad klant bij hun te zijn.
Het is een walgelijke organisatie en elke organisatie die hiermee zakendoet moet je zoveel mogelijk voorkomen. Je kan niet bellen en je wordt niet geholpen, het bezoekadres lijkt een willekeurig adres en het nummer bij de kvk werkt niet. Wij hadden moeten werken aan ons huwelijk en het plannen van de huwelijksreis, in plaats daarvan zijn we constant aan het appen met vermijdende pubers, daar dacht ik juist net vanaf te zijn door te trouwen. Je kan overigens klachten indienen bij de geschillencommissie maar dat kan tot 152,50 kosten. We proberen al weken te ontrafelen wat het kost om het ticket te annuleren maar niets wordt beantwoord en er worden regelrechte leugens tegen ons verteld waarbij we steeds extra tijd kwijt zijn.Vliegtickets order VW-5895868
Waardeloze service !! Onmogelijk om Vliegwinkel te bereiken, niet telefonisch, per mail en zelfs de chatfunctie heeft alleen maar "standaardvragen".
Vliegtickets
Pas op: boek niet via Vliegtickets maar direct bij de vliegtuigmaatschappij!!
Ik kocht 3 tickets naar Slovenië via Vliegtickets.
Toen Transavia de vlucht annuleerde, heb ik aangegeven niet te willen omboeken, maar mijn geld terug te willen. Toen ik een maand later nog mijn geld niet had, bleek dat Transavia dit binnen een paar dagen had teruggestort. Maar dan op de rekening van Vliegtickets. Telefonisch is Vliegtickets niet bereikbaar en ook op mijn bericht wordt niet gereageerd. Ik ben bang dat ik mijn 450 euro nooit meer terug krijg.
Anderen bekeken ook

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...
Beste Jan xxx,
Helaas is je boeking op Cheaptickets niet gelukt. Tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de beschikbaarheid. We hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt.
We hebben je boeking CHNL-xxxxx geannuleerd en je betaling van €2.000,90 teruggedraaid.
Vanwege de verwerkingstijd die de banken en creditcardmaatschappijen nodig hebben, kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat je de betaling op jouw rekening ziet. Door externe partijen kunnen wij dit proces helaas niet versnellen. <br><br><b>Tip!</b><br/> Als je met een creditcard betaald kan het zijn dat er een bedrag gereserveerd staat. Wij adviseren in dat geval om contact op te nemen met jouw creditcard provider om de reservering van het bedrag versneld vrij te geven.
Onze excuses voor het ongemak
Ik heb via iDEAL betaald ik moet maar nog 3 -5 nog wachten. Ik ben bang dat ik mijn geld als nog niet of op tijd krijg.
trouwens dit geld ook bij Cheaptickts.nl. dus NIET alleen vliegwinkel maar ook Cheaptickts. Ik raad beide niet aan.