Zwaar teleurstellende week gehad. Bij aankomst in het hagel nieuwe huisje. Bleek de verwarming het niet te doen, 4 dagen hebben we zonder verwarming gezeten waarbij het binnen in het huisje tussen de 4 en de 14 graden schommelde. Warmer was het er niet te krijgen, moet je voorstellen met 2 kleine kindjes van 1 en 4 jaar. Na de 3e dag waren we van plan om naar huis te gaan, maar er werd ons beloofd dat het nu echt opgelost zou worden. Bij vertrek aangegeven dat we het wel netjes zouden vinden als ze iets tegemoet zouden komen voor het ongemak. Ze vonden het gepast om ons of €50,- euro retour te doen of in het laagseizoen tussen November en Maart ,voor €99,- exclusief bijkomende kosten een midweek of een weekendverblijf aan te bieden
Slechte tegemoetkoming immers in het laagseizoen kun je altijd boeken voor deze prijs. En het was geen goedkope week voor begin Mei hebben we voor een week €586,- betaald. Thuis gekomen toch maar even gebeld of ze een goed gevoel hadden bij hetgeen ze ons als tegemoetkoming hadden aangeboden en het ongemak wat wij ermee hebben gehad. Er werd ons beloofd dat we teruggebeld zouden worden en dat ze er naar zouden kijken. Na een week nog geen bericht te hebben gehad toch maar weer gebeld, sorry ik kan u helaas niet helpen ik ben een stagiair, ik zorg dat u morgen terug gebeld wordt door de manager. Uiteraard de dag erna nog geen telefoontje, ik vond het niet gepast om gelijk weer te bellen dus maar besloten dat als ik na een week nog niets hoor, dat ik dan maar zelf weer contact zou zoeken. En uiteraard na een week weer geen telefoontje, dus ik weer in de telefoon, sorry mevrouw ik kan u helaas niet helpen ik ben een stagiair (is er dan helemaal geen bevoegde collega, en bestaat het bedrijf uit enkel stagiaires), wat kunt u dan voor mij betekenen, ik zal zorgen dat u terug gebeld wordt door de manager, ja dat is heel vriendelijk van u maar die zou mij al vaker terug gebeld hebben en dat is tot vandaag nog niet gebeurd. Ik zal de notitie neerleggen en u wordt deze week nog teruggebeld. Je raad het weer geen telefoontje terug. Het is ondertussen 11 Juni 2019 en nog steeds niets van ze vernomen. Echt spijtig dat er op deze manier met klachten wordt omgegaan. Ik voel me dan ook echt bij de benen genomen, ik ben altijd vriendelijk gebleven, maar soms denk je moet je niet wat harder schreeuwen om iets voor elkaar te krijgen. Maar dat harde schreeuwen past niet bij ons. Jammer dat je blijkbaar een grote mond moet hebben om serieus genomen te worden. De of €50,- retour of de aanbieding van €99,- mogen ze van mij houden ik wil hier immers nooit meer met mijn kinderen naar toe. Voor ons geen Beerze bulten weer.
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?