Tele2 Zakelijk

5

Bestellen

3.7

Service

4.7

Prijs

4

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Tele2 Zakelijk

Je belt misschien privé een hoop, maar ook zakelijk kan er een hoop afgebeld worden. Je moet afspraken maken met cliënten, werknemers, leveranciers en andere betrokken partijen. Dit kun je handig doen met een zakelijk contract van bijvoorbeeld Tele2 Zakelijk. Maar wat zal zo’n zakelijke deal nou eigenlijk inhouden? Wat voor een voordelen zal je hierdoor hebben? Wat zullen de mogelijkheden zijn? Zullen ze je wel altijd voorzien van een goed ontvangst? Zal het makkelijk zijn om een zakelijk abonnement af te sluiten via de website van Tele2 Zakelijk? En wat voor een klantenservice zal Tele2 Zakelijk verlenen als je even zelf niet verder komt? Op deze vragen kunnen alleen huidige en voormalige klanten van Tele2 Zakelijk een antwoord geven. Lees hun reviews om te ontdekken wat ze nou echt van Tele2 Zakelijk vinden. Hun beoordelingen, ervaringen, cijfers en meningen kunnen je laten zien wat er nou echt van Tele2 Zakelijk verwacht kan worden.


Over Tele2 Zakelijk

Tele2 Zakelijk is een telecomprovider dat telefoondiensten aanbiedt. Ze zijn een deel van het overkoepelende bedrijf Tele2. Tele2 richt zich hierbij op particuliere telefoondiensten terwijl Tele2 Zakelijk zich, zoals de naam al duidelijk maakt, zich bezig houdt met zakelijke dienstverlening. Ze bieden hiervoor verschillende abonnementen aan. Zo kunnen ze je allereerst aan een toestel helpen. Ze hebben vele mobiele telefoons waar je uit kunt kiezen. Hieronder vallen merken zoals Samsung, Apple, Huawei en wat refurbished telefoons. Dan is er nog een SIM Only abonnement waarbij je je huidige telefoon kunt blijven gebruiken. Je hoeft dan alleen de SIM-kaart te veranderen. En dan kun je nog kiezen voor een pakket met alleen data. Daarmee kun je onbeperkt internetten. Je kunt deze niet alleen voor je mobiele telefoon gebruiken maar ook voor je laptop, tablet of 4G-router. Het is dus maar net wat je zelf handig vindt. Ze beloven je dat je geen last zult hebben van een BKR-registratie.




Diensten van Tele2 Zakelijk

Je kunt via de website van Tele2 Zakelijk vrij gemakkelijk een telefoon en/of simkaart bestellen van Tele2 Zakelijk. Je krijgt de kaart dan thuisgestuurd en kunt hem in je huidige mobiel of de mobiel die je erbij hebt besteld. De bezorgservice van Tele2 Zakelijk zal erop toezien dat dit zo snel en zorgvuldig mogelijk gebeurd. Je kunt dan meteen aan de slag zodra je het pakketje per post hebt ontvangen. Ook is er een Tele2 Zakelijk klantenservice die je kan helpen als je dat nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Tele2 Zakelijk

Heb je zelf al eens een een telefoon gekocht bij Tele2 Zakelijk? Misschien heb je zelfs wel een zakelijk abonnement. Wat is jouw mening over de telefoons die ze verkopen? Hebben ze alleen de beste merken? Geven hum simkaarten altijd goed bereik of is er vaak ruis en storing die ervoor zorgen dat je geen of slecht bereik hebt? Duurde het lang voor je Sim Only abonnement geregeld was? En wat voor een klantenservice kun je van Tele2 Zakelijk verwachten als je ze nodig hebt? Schrijf een Tele2 Zakelijk review en laat ons weten wat jouw mening over deze telecomprovider is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

Glasvezel Tele2

Tijdens de verkoop vriendelijk geholpen door het personeel omdat wij graag zakelijk glasvezel willen. Na het afsluiten van het contract eind juni 2019 kregen we geen terugkoppeling meer over de vervolgstappen. Nadat we hier herhaaldelijk om vroegen (mail/bellen) kregen we in september een berichtje dat de aanvraag succesvol is en dat het maximaal 94 werkdagen (!!) duurt voordat het aangesloten is. Een paar weken voor deze 94 dagen belde we nogmaals omdat we steeds niks hoorden en nog geen aannemer gezien hadden. We kregen te horen dat het systeem zegt dat er geen delay is en dat het gewoon opgeleverd word (dat er nog geen aannemer langs was geweest deed nog geen belletje rinkelen). Inmiddels is ook deze tijd verstreken en gaan ze navraag doen. De oplevering staat nu half maart gepland. Er wordt ook vaak niet gereageerd op de mail en er wordt zelden teruggebeld bij een terugbelverzoek. Fouten maken is menselijk, maar we hebben geen excuus of iets ontvangen. We moeten overal zelf achteraan, niks wordt er voor je geregeld of meegedacht aan een oplossing. Waardeloze service en daarom zou ik dit bedrijf ook écht afraden. We hebben voor Tele2 gekozen vanwege de scherpe prijs. Als je met dezelfde prijs naar een concurrent gaat krijg je dit vaak ook nog voor elkaar. Zijn wij helaas te laat achter gekomen, want in de kleine lettertjes staat hoe laat de oplevering ook is je niet van je contact af kan zien van je contract zonder het volledige bedrag te betalen.

R

Rokma

29-01-2020

0

diverse zakelijk abonnementen

Diverse zakelijke abonnementen, erg vaak storing, geen 4G in het buitenland waardoor je niet of nauwelijks kan werken op iPad / Laptop en de service bar bar slecht. Namen van andere klanten worden door elkaar gehaald (AVG?), afspraken komen ze niet na en de "klantenservice" is van een heel laag niveau. Nog nooit heb ik z'n slecht bedrijf meegemaakt, onder geen enkele voorwaarden gaan wij nog enkele zaken doen met Tele2! Let op voordat je met deze partij in zee gaat, beloven alles maar komen niets na. En bereik....is op vele plaatsen heel slecht. Onze medewerkers dienen buiten te gaan staan om de iPad te gebruiken.

M

Martijn

08-10-2019

0

Onprofessioneel bedrijf

Geachte meneer/mevrouw, Wat ik niet begrijp aan een groot telecommunicatiebedrijf zoals Tele2 is dat het niet kan zien wat het live Internet gebruik in het buitenland van een klant is en de klant dit zelf ook niet kan zien. Aangezien ik Internet in het buitenland nodig had moest ik het toch wel gebruik maar had niet gedacht dat het zo duur zou zijn. Dit niet kunnen inzien van de live gegevens is uitgesproken door één van uw medewerkers, mevr Gierts van de klantenservice. Wel kunnen zowel jullie als de klant het internetgebruik binnen Nederland live in zien. Zodra een bepaald MB overschreven wordt moet er een sms gestuurd worden om het onbeperkte Internet door te laten gaan. In tegenstelling tot gebruik in het buitenland wordt er maar een SMS gestuurd die aan geeft dat de Internet verbruikt is en de kosten 0,0045 per MB zijn, verder niets. Wat ik hier uit opmaak en wat iedereen kan bedenken is dat dit een vorm is van oplichting aangezien zowel ik als jullie niet kunnen zien wat het verbruik is. Boven alles moet ik nu het bedrag van 265,99 met factuur nummer NL1913363043 in 4 termijnen betalen. Volgens jullie is dit een regeling. Ik noem dit klanten kwijtraken. Ik hoop dat jullie dit geval serieus behandelen en naar de feiten kijken en zie graag een nieuw betalingsvoorstel tegemoet voor dat ik een communicatie opstel naar consumentenbond. Ik hoor graag u. Met vriendelijke groeten, R. Hamouche

R

R. Hamouche

22-09-2019

0

Zakelijk internet en bellen

1,5 maand lid en al 3dagen plat gelegen met het internet en bellen Man man man wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt

S

Streeck specialiteiten B.V

04-06-2019

0

Zakelijk slecht bereikbaar, slechte service, alleen tijdens kantooruren, verkopers.

We hadden ons internetdomein lopen bij tele2, dat ondanks keurig betaalde facturen, ineens in het weekend op quarantaine stond. Achteraf bleek dit een administratieve fout bij Tele2. "kan gebeuren" (eigenlijk niet) maar in het weekend is er dus echt NIEMAND te bereiken bij Tele2 zakelijk. Particulier wel. Dus het hele weekend moeten de servers er maar onbereikbaar zijn die worden gebruikt voor internationale bestellingen, thuiswerkers en website.. Zelfs op maandag wist niemand binnen tele2 wat er was gebeurd, ondertussen was ons domein al verhuisd naar een betere zakelijke hoster. Vervolgens blijft Tele2 lekker rekeningen sturen over een service die niet verleend is daarna, notabane door hunzelf eenzijdig, administratief opgezegd. Een bedrijf dat voor noodgevallen, zakelijk, niet in het weekend bereikbaar is, zou ik niets toevertrouwen. Het zijn allemaal eilandjes die hun strandje schoonvegen, maar afdeling "klantbeheer" is er niet, verkoop, administratie, ach je kent de keuzemenus.

H

Henry

08-05-2019

0

Goed geholpen

Goed geholpen aan de telefoon bij Tele2 zakelijk. Ze hadden een mooie aanbieding en daar heb ik van gebruik gemaakt.

T

Thijs de Leeuw

29-10-2018

0