NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.


    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (61)

    5
    44% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.8
    Service
    rating
    4.6
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    5.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Ziggo compleet

    Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

    Door: Laura 30-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Ziggo alles in een

    Ik maak al ongeveer tien jaar gebruik van Ziggo. Op een aantal storingen na heb ik nooit problemen gehad. Tussendoor ben ik drie keer verhuist en ook dit ging allemaal soepel. Paar keer een upgrade gedaan met de Mediabox en modem ook dat ging allemaal soepel. Er moest een monteur aangestuurd worden om een aansluiting te vernieuwen in de muur en dit werd snel opgelost. Het enige nadeel vind ik de prijs, het mag van mij wel wat goedkoper. Ook voor de nieuwste Mediabox moet je extra per maand betalen, die zie hier voor hadden was echt van dusdanige slechte kwaliteit dat ze van mij ter compensatie iedereen wel gratis de nieuwste Mediabox moeten geven. Ik ben nu aan het kijken naar goedkopere opties zoals T-Mobile maar als ik zo de reviews lees op het internet dan blijf ik nog wel even bij Ziggo. Behalve de prijs ben ik eigenlijk een gelukkige klant.

    Door: Maikel Scholtens11-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper27-09-2016
    2131PM15-03-2020

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    suzan wang29-04-2020

    ik vind Ziggo zeer slecht , ik was overstap naar Ziggo , hij heeft mooi praat over Ziggo , 2 maand laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier , ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Hamid03-05-2020

    Doe wat aan de wifi bij lebnizstraat 22

    Anoniem06-05-2020

    Slechtste wifi ooit, zoveel klachten en be niet de enige. Komen ze langs, wifi nog slechter. Wat is dit in vredesnaam??

    Repelsteeltje18-05-2020

    Ik zou zeggen, ald je problemen, slechte internet slechte serverce wil, neem dan ziggo. Wil je goede kwaliteit en internet die goed werk, ga naar kpn

    Ben Been07-06-2020

    Twee weken gelede op donderdag was het f*ck met de mediabox. Vorige week donderdag was het 's avonds weer helemaal mis met het gebruik van de mediabox horizon, na enkele uren met de helpdesk tevergeefs bezig te zijn geweest beloofde men mij een internetkabel op te sturen, is gebeurt maar lost niets op en Ziggo verdomd het om een monteur te sturen. Een technisch aangelegd familielid heeft het inmiddels opgelost, waar dat arrogante gespuis van Ziggo af liet weten. En de prijs maar weer eens verhogen terwijl de prestaties ver achter blijven bij het prijsniveau. Ziggo komt me zo langzamerhand mijn strot uit.

    Jot11-06-2020

    Krijg je voor je zakelijke rekening een jongen man Lars genaamd aan de telefoon snap zeg de uit leg niet van de rekening krijg je trhoren Mv u haalt alles door elkaar Man man zet me zelf 10 min in de wacht op mijn facturen te bestuderen en omdat zij n tijd erop zit pleurt hij zo de telefoon erop KANSLOOS DEZE MEDEWERKER

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies01-03-2019
    On06-09-2020

    Hoere bedrijf. Achterlijke zooi

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog20-05-2016
    Oplichters bij ziggo18-05-2020

    Kan bij kpn ook

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    internet en televisie

    Behalve dat het na 3 jaar in een keer 30 euro duurder is geworden, hier mij alleen via een mailtje over hebben geïnformeerd. is het dus ook nog eens onmogelijk om iemand te pakken te krijgen die iets snapt. Ik heb 2 maanden geleden opgezegd wat al drama was want dit kon alleen telefonisch. nog maar niet te noemen hoe vaak ik in de 4 jaar tijd helemaal geen internet had!!! Kan ik nu dus nergens doorgeven dat ik inmiddels verhuist ben en ik graag de retour doos op mijn nieuwe adres ontvang. Oftewel, het kost mij allemaal tijd en moeite terwijl ik er niet blijer van wordt.

    Door: deveny27-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet service

    Signed up under promotion for 30 EUR discount for the first 5 months. Ziggo has documentation verifying this, yet they continue to charge the full price and refuse to give me the discount.

    Door: Mark23-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    ziggo internet, tv en bellen

    Ik heb Internet, bellen en tv via Ziggo. Helaas viel mijn WIFI uit. Na gebeld te hebben met de klantenservice wist de medewerker meteen te melden dat ik een verouderde modem had en heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Binnen 2 dagen weer snel internet. Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo en ze doen niet moeilijk met het omwisselen van modems of boxen als deze enigszins verouderd zijn.

    Door: Bart van Lier08-10-2020
    Chris09-10-2020

    Dit is echt het slechtste wat je kan overkomen. Bij elke wijziging probeer je weer op te zoeken hoe je in vredesnaam kunt bellen. Dat probeert Ziggo zo moeilijk mogelijke te maken. Vervolgens belooft een medewerker je wat maar je weet gewoon dat het fout gaat aflopen. Echter na 20.00 uur niemand te bereiken en het is altijd druk. Echt niet te beschrijven....

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    internet

    Mijn internet werkt erg snel, sneller dan dat van de buren die een andere aansluiting hebben.
    Het aansluiten was nog wel even een dingetje, want die kabel moest van buiten komen. Daarom hebben mijn buren ook ander internet dan ik. Ik ben echter tevreden dat ik Ziggo heb, want voor mij werkt het goed. Daarom wilde ik per se kabel, want met wifi heb je altijd problemen.

    Door: B. vander Donk13-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Alles in 1 pakket

    Wat een slechte aanbieder. Jaren klant geweest bij KPN maar overgestapt naar Ziggo omdat hun aanbod beter was . Na 5 dagen nog steeds geen internet , Wi-Fi , Tv etc . Nee meneer dat klopt want er zitten een aantal breuken in de kabel . Dat kan nog wel een weekje duren . Ziggo kom op , controleer eerst bij nieuwe klanten of jullie wel signaal kunnen leveren ipv direct je pakket te verkopen . Ik ben na 1 telefoontje weer terug bij KPN met een prachtig aanbod voor de eerste 6mnd . Super geholpen door de KPN medewerker, zeer professioneel en behulpzaam . Complimenten KPN , Wij stappen nooit meer over , ook niet als de eerste 6 mnd bij een andere aanbieder gratis zijn .

    Door: Sjaak Egmond06-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    het hele kanker ziggo pakket

    iemand met het syndroom van down kan nog een beter bedrijf beginnen dan jullie kanker mongolen.

    liefs,
    een ontevreden kanker klant van jullie kanker bedrijf.

    Door: jouw lelijke tyfus moeder22-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Signaalversterker en 2 coaxkabels

    Bij randapparatuur ziggo 24-8-2020 besteld, 26-8-2020 binnen gekregen met 1 coaxkabel.een chat gestuurd naar randapparatuur met het probleem, krijg een opmerking heb het doorgezonden naar de verzendafdeling.daarna niets meer gebeurd geen reactie of niet geleverde kabel.nog 2 chats gestuurd maar geen reactie.toe klachtenlijn van ziggo gebeld en gevraagd of hun wat kunnen doen, dat ging niet want randapparatuur is een aparte afdeling met een aparte klachtenafdeling.tot op heden heb ik geen enkele reactie of kabel gehad.Dacht dat ziggo een bedrijf was.
    Voor mij is het een KL.bedrijf met een slechte klantenservice.
    In ieder geval een bedrijf waar je geen materiaal moet bestellen.



































    Door: C.A. de Vos13-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    overstappen naar ziggo voor mijn schoonmoeder

    Vanaf 31 juli bezig voor mijn schoonmoeder om telefonie van een andere profider en ziggo tv-kijken bij elkaar te krijgen bij ziggo met nummer behoud.
    Na ruim 9 uur bellen is het eind resultaat dat zij op 1/9 haar digitale tv heeft en nu 7/9 nog steeds niet haar eigen nummer. ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren,

    Door: Themmen07-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Ziggo all-in-one

    Al jaren een tevreden klant bij Ziggo. Vandaag begaf echter mijn afstandbediening van de Next box het. Volume regelaars werkten niet meer. Support desk gebeld en binnen 2 minuten werd een nieuwe afstandbediening toegezegd. Na 1 dag werd die thuis bezorgd. Toppie!

    Door: Ramaker06-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo go

    afschuwelijk slechte service. App doet het nooit. Binnenkort overstappen!

    Door: Xkiwbxjs06-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Alles in 1

    1 van de duurste maar ook 1 van de slechtere zovaak storing nooit komen ze met compensatie altijd duur betalen voor troep vandaag vanaf 02:00 ligt alles eruit en het is nu 17:28 nog ff en hebben we 24 uur niks zou 16:51 klaar zijn maar nog helemaal niks opgelost dit wordt serieus overstappen naar kpn ietsjes duurder maar je krijgt top service (uiteindelijk goedkoper want hier betaal je ook voor oplossingen nieuwe router ) dikke drama ik raadt iedereen ziggo af !!!

    Door: Wesley02-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    internet

    Onbeschofte instalateur. Broek half op zijn knie.

    Door: jansen02-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    omzetting naar nieuwe router en sneller internet

    Zij hebben abonnement veranderd en kunnen dat niet terugdraaien. Moet ik pakket weigeren en dan weer bellen en hopen dat ze het dan wel goed kunnen doen.
    Intern kunnen ze dit dus niet oplossen en sta je uren in de wacht.
    Slechtste service ooit bij een bedrijf. Waardeloos

    Door: Daan26-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ziggo year contract

    Zeer slecht product met altijd storingen, o,a. programma’s worden niet opgenomen.
    Systeem is ook zeer gebruiksonvriendelijk en onlogisch. Het bedrijf bezit een zeer arrogante afschuwelijke klanten service.
    Bizar dat “ deze club” nog een bestaansrecht bezit!
    STEKKER ERUIT en wel xo snel mogelijk!

    Door: Case 20 / s. Attersol 13-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 61 ervaringen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5 gekregen, waarbij 44% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Ziggo actief?

    Ziggo is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Ziggo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.