NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.


    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (112)

    4.4
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3.8
    Prijs
    rating
    4
    Leveren
    rating
    4.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling

    Opzegging abonnement

    Nooit problemen gehad met ziggo tot dat ik het abonnement beëindigd had, alleen maar gezeik gehad met ze stelletje prutsers.
    Zonder overleg een nieuw abonnement voor me aangevraagd terwijl het nooit aan mij gevraagd was.
    Ik raad niemand aan om bij ziggo een abonnement te nemen een en al gezeur met deze prutsers.

    Nu krijg ik weer nieuwe retour dozen terwijl het modum al lang opgestuurd is...

    Door: D. Smit17-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Ziggo alles in een

    Ik maak al ongeveer tien jaar gebruik van Ziggo. Op een aantal storingen na heb ik nooit problemen gehad. Tussendoor ben ik drie keer verhuist en ook dit ging allemaal soepel. Paar keer een upgrade gedaan met de Mediabox en modem ook dat ging allemaal soepel. Er moest een monteur aangestuurd worden om een aansluiting te vernieuwen in de muur en dit werd snel opgelost. Het enige nadeel vind ik de prijs, het mag van mij wel wat goedkoper. Ook voor de nieuwste Mediabox moet je extra per maand betalen, die zie hier voor hadden was echt van dusdanige slechte kwaliteit dat ze van mij ter compensatie iedereen wel gratis de nieuwste Mediabox moeten geven. Ik ben nu aan het kijken naar goedkopere opties zoals T-Mobile maar als ik zo de reviews lees op het internet dan blijf ik nog wel even bij Ziggo. Behalve de prijs ben ik eigenlijk een gelukkige klant.

    Door: Maikel Scholtens11-10-2020
    Wim Huiting14-11-2020

    Slechte service, alles duurt lang, slechte kwaliteit voor bijna €80 per maand! Horizon box loopt wekelijks vast, tientallen keren gemeld de laatste jaren maar er verbetert niets.

    Maik11-12-2020

    Nou gelukkig nog iemand positief over de service, ik vind het dramatisch.

    annoniem 20-12-2020

    ziggo is naar mijn mening de slechtste heb een gaming pc met de beste gear nieuwste videokaart 128gb ram en een 64 core cpu en het duurste paket van ziggomaar zulke dikke spikes dat games niet te spelen zijn

    Dennis28-12-2020

    voor service moet je niet bij Ziggo zijn, zie mijn review! echt een waardeloos bedrijf

    John03-01-2021

    Ruim 10 jaar klant,na verhuizing slecht internet ontvangst,ik moest een wifi versterker kopen wat heel even werkte,hierna stuurde Ziggo een monteur ,deze kon het probleem ook niet verhelpen,als kado kreeg ik wel de rekening,ik ben er helemaal klaar mee en overgetapt naar KPN

    Anonymous 07-02-2021

    Ongeloofelijk slecht is deze wifi

    Thijs25-02-2021

    Ze negeren bel-me-niet register!!!! Recht van Verzet link: /klantenservice/abonnement/klantgegevens/recht-van -verzet

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper27-09-2016
    2131PM15-03-2020

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    suzan wang29-04-2020

    ik vind Ziggo zeer slecht , ik was overstap naar Ziggo , hij heeft mooi praat over Ziggo , 2 maand laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier , ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Hamid03-05-2020

    Doe wat aan de wifi bij lebnizstraat 22

    Anoniem06-05-2020

    Slechtste wifi ooit, zoveel klachten en be niet de enige. Komen ze langs, wifi nog slechter. Wat is dit in vredesnaam??

    Repelsteeltje18-05-2020

    Ik zou zeggen, ald je problemen, slechte internet slechte serverce wil, neem dan ziggo. Wil je goede kwaliteit en internet die goed werk, ga naar kpn

    Ben Been07-06-2020

    Twee weken gelede op donderdag was het f*ck met de mediabox. Vorige week donderdag was het 's avonds weer helemaal mis met het gebruik van de mediabox horizon, na enkele uren met de helpdesk tevergeefs bezig te zijn geweest beloofde men mij een internetkabel op te sturen, is gebeurt maar lost niets op en Ziggo verdomd het om een monteur te sturen. Een technisch aangelegd familielid heeft het inmiddels opgelost, waar dat arrogante gespuis van Ziggo af liet weten. En de prijs maar weer eens verhogen terwijl de prestaties ver achter blijven bij het prijsniveau. Ziggo komt me zo langzamerhand mijn strot uit.

    Jot11-06-2020

    Krijg je voor je zakelijke rekening een jongen man Lars genaamd aan de telefoon snap zeg de uit leg niet van de rekening krijg je trhoren Mv u haalt alles door elkaar Man man zet me zelf 10 min in de wacht op mijn facturen te bestuderen en omdat zij n tijd erop zit pleurt hij zo de telefoon erop KANSLOOS DEZE MEDEWERKER

    Vim21-02-2021

    Sinds januari wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd. Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen? Waardeloos! Schandalig!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies01-03-2019
    On06-09-2020

    Hoere bedrijf. Achterlijke zooi

    Jos05-03-2021

    Heb er totaal geen woorden voor, hoe klanten behandeld worden.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Mediabox

    Ik wilde even nadat ik door 2 medewerkers vrouwen onbeschoft behandeld te zijn, even een 10 geven voor een medewerker Martin die mij en mijn nicht zaterdag super goed en geduldig geholpen heeft en super vriendelijk was . Ik heb gemerkt dat de vrouwelijke medewerkers van ziggo alles van een blaadje aflezen en nergens verstand van hebben en ook volgens mij geen behoefte daar aan hebben, maar Martine echt je bent een aanwinst voor ziggo , zo zouden ze allemaal moeten zijn .

    Door: Astrid 20-12-2020
    Anne.03-06-2021

    Martin is waarschijnlijk na dit lieve berichtje meteen ontslagen. Bij Ziggo mogen ze niet van de standaard vragenlijst afwijken, een klacht zo snel mogelijk wegwerken of ze je nu wel of niet hebben geholpen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    WiFi

    Ik heb een geweldig kaartje gehad van 1 van de medewerkers! Zo lief! Ik wou dat ik haar persoonlijk kon bedanken! Wat een liefde heeft die vrouw! Meer dan tevreden! ❤️❤️❤️

    Door: Christine Nauta03-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    ziggo gewoon

    KANKER BEDRIJf

    Door: ratjetoe30-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog20-05-2016
    Oplichters bij ziggo18-05-2020

    Kan bij kpn ook

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    ziggo internet, tv en bellen

    Ik heb Internet, bellen en tv via Ziggo. Helaas viel mijn WIFI uit. Na gebeld te hebben met de klantenservice wist de medewerker meteen te melden dat ik een verouderde modem had en heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Binnen 2 dagen weer snel internet. Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo en ze doen niet moeilijk met het omwisselen van modems of boxen als deze enigszins verouderd zijn.

    Door: Bart van Lier08-10-2020
    Chris09-10-2020

    Dit is echt het slechtste wat je kan overkomen. Bij elke wijziging probeer je weer op te zoeken hoe je in vredesnaam kunt bellen. Dat probeert Ziggo zo moeilijk mogelijke te maken. Vervolgens belooft een medewerker je wat maar je weet gewoon dat het fout gaat aflopen. Echter na 20.00 uur niemand te bereiken en het is altijd druk. Echt niet te beschrijven....

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    contract 2020 tv internet telefoon

    vreselijk, nooit meer ziggo..monteur was beloofd, maar kwam niet, rere rekeningen, konden zij niet uitleggen...108 euro bij aanvang...ook geven zij je adres door aan derden, Alles opgezegd en teruggestuurd het had nooit gewerkt..Overgestapt met online overstapservice en goedkeuring ziggo....nu... een jaar later, hebben zij het gesloten contract doorverkocht aan lavg...ziggo werkt nauw samen met lavg..deurwaarders [ die het adres gekregen hebben van ziggo] want van de gemeente kregen zij het niet, alleen echte deurwaarders krijgen adresgegevens... leugens en bedrog...geen woorden voor dat dit zomaar mag doorgaan in nederland..

    Door: alice22-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Telefoon en internet

    Klantvriendelijk geholpen door Ronald Huiberts super

    Door: Gea veldmeijer20-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    3 routers of WiFi boosters

    Eerste 5 maand goed en nu doen ze het zo slecht als ik met me telefoon op het WiFi ga dan vlieg ik er uit op mijn PlayStation als of ze het expres doen om meer van ziggo te kopen stelletje oplichters

    Door: Tristan19-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Ziggo totaal

    In Nederland gaat alles redelijk tot goed maar Ziggo TV via tablet of telefoon werkt voor geen meter. We krijgen in Spanje de melding - werkt niet buiten EU - De klantenservice wijt dit aan een slechte wifi maar we hebben voor in Spanje Canal digitaal en dat werkt uitstekend op de tablet met dezelfde wifi.

    Door: Meint Gaasbeek18-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Ziggo go

    Onbeschofte medewerker klantenservice zakelijk hangt telefoon op. Vrijdag 23 juli 2021 10.50.
    Misschien kan Ziggo zijn bandopname voor service en kwaliteit eens afluisteren en hem hierop aanspreken.

    Door: Rob Breman23-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Alles in 1

    Voor de zoveelste keer een storing: geen tel, geen internet, geen TV! Mijn schoonmoeder van 92 jaar, alleen op haar flat, moet 6 dagen wachten voordat een monteur komt en het hopelijk komt fixen. Kun jij haar toch niet aandoen?! Dat het gaat om een oude mevrouw alleen maakt geen enkel verschil. Service is 0,0!!

    Door: Manon22-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Alles in 1

    Wat een waardeloos bedrijf is Ziggo !!!! Buitenom dat ze de duurste zijn voor minder dan wat je bij andere bedrijven krijgt en ook nog eens bagger internet hebt met onwijs veel storingen waardoor je van alles en nog wat (uiteraard op eigen kosten) erbij moet nemen om gewoon normaal je internet te kunnen gebruiken....naaien ze je ook nog eens een oor aan met facturen !!! Je krijgt 110 euro terug maar je moet wel eerst even 130 euro betalen voordat ze dat gaan verrekenen!!! Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan toch?!!!! En dat is ZIGGO !!! KUT BEDRIJF ON TOP!

    Door: Bianca van Doorn22-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Snelste internet (geen internet)

    Slechtse ervaring die je kunt hebben met een bedrijf

    Een jaar lang betaald maar problemen niet opgelost

    Duurste internet 5mbit... Schandalig..

    Nooit meer Ziggo❗

    Door: Mehmet Kumas 10-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Je moeder

    Door jullie heeft mijn moeder een kut verjaardag door geen internet te hebben....

    Koop geen ziggo aleen maar problemen.

    Door: Boeiend 07-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Internet en tv

    Een grote oplichterij

    Door: Doenja Barakat26-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 112 ervaringen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Ziggo actief?

    Ziggo is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Ziggo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.