Ziggo
Alle reviewsZiggo
Alle reviews (166)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Internet en televisie
Verschrikkelijk bedrijf! Monsterlijk. Zoveel loze beloftes, mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en je keer op keer doorvetbinden zodat je uren in de wacht staat, waarbij dan ook nog eens meer dan eens de cerbinding wordt verbroken. Problemen worden niet opgelost, kan maanden suren waarbij klant de gedupeerde is! Geen enkel excuus hierbij.Schaamteloos onbetrouwbaar. Vreselijk bedrijf.
Ziggo start
Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.
Tv + Internet en Overstap service
Mensen niet erin trappen, het klopt allemaal wat ziggo reclame voor maakt. Overstap service doen ze niet aan. Ik zit met 2 facturen. ZE hebben eind augustus geen factuur gestuurd, maar sturen vandaag 7 september een factuur van 193,-, omdat ik nieuw ben, moet ik vooruit betalen op de maand oktober ook erbij. Dus ikben 300 kwijt alleen overstappen naar Ziggo met een klantenservice dat niks voor een klant kan betekenen.
Niet doen dit, je krijgt alleen maar ellende. Internet is langzaam en niet genoeg zenders.Internet en tv
Zo verschrikkelijk slecht. Schrijven veel te veel af zeggen het de volgende keer te compenseren schrijven vervolgens weer te veel af en zo gaat het maar door. Zeggen dan dat het verrekend is met 2 maanden achterstand van 2 maanden dat ik al geen klant meer was. Als ik dan de klantenservice probeer te bellen laten ze me anderhalf uur staan en dan verbreken ze de verbinding en ook dit is meerdere malen gebeurd. Nu na 7 maanden niks meer van ZIGGO gehoord. Dit is diefstal en een wel heel erg lage streek gewoon CRIMINEEL!!!!!!!!!! Mensen denk aub goed na voor u voor ZIGGO kiest.
tv en internet
Prima service netjes en beloofd `
Super snel internet en TV werkt heel bestVerhuizen binnen Ziggo abonnement
Ik ben al sinds 29-6 bezig om mijn Ziggo mee te verhuizen. Eerst stond er dat ik de verhuizingsdatum een dag voor de daadwerkelijke verhuizing moest zetten. Bleek echter dat ik pas een monteur kan inschakelen als ik verhuisd ben. Hierna wederom gebeld met Ziggo om verhuisdatum naar voren te schuiven naar 4-7. Vanaf 6-7 ben ik nu dagelijks aan het bellen waarbij ze steeds aangeven het te regelen, maar er wordt niks geregeld. Enorm frustrerend aangezien ik dagelijks minimaal een kwartier in de wacht wordt gezet, ik steeds dezelfde antwoorden krijg en ik iedere keer opnieuw mijn verhaal niet doen. Vandaag was helemaal het toppunt. Ik werd 15 minuten in de wachtrij gezet om hetzelfde antwoord te krijgen als de afgelopen 5 dagen om vervolgens doorverbonden te worden naar de afdeling die het volgens de man van de klantenservice kon regelen. waarna ik mijn verhaal weer moest doen, wederom een kwartier in de wacht werd gezet om er vervolgens achter te komen dat ik was door erbonden met een collega die helemaal niks bleek te kunnen regelen.
Echt hele slechte klantenservice waarbij niemand zich verantwoordelijk maakt voor het probleem en het afschuift. Ik raad aan om over te stappen naar een andere provider omdat er op geen enkele manier met je wordt meegedacht.Ik had de next mini besteld
Ik had de next mini besteld. Gekregen, maar was zeer teleurgesteld over het aantal kabels wat er bij zo'n klein kastje zat. Ik heb de bestelling telefonisch geannuleerd. Toen begon de ellende pas echt. Ik krijg een retourendoos voor de smart CI module, die ik graag wilde houden. Ik weer bellen. Ze zouden het oplossen en mij een retourendoos sturen voor de next mini. Retourendoos nooit gehad en vervolgens al mijn extra tv diensten geblokkeerd. Ik weer bellen. Bellen, zou weer worden geholpen na twee dagen kon ik weer rv kijken. Dat heeft drie dagen geduurd en nu is weer alles geblokkeerd. Weer gebeld. Gaan het weer oplossen. Wat een @#!@# bedijf ia dit zeg. De meest simpele dingen kunnen ze niet regelen en je moet drie dagen wachten voor iets het weer doet. Ben nu nog steeds niet geholpen. Dit duurt nu al twee weken.
Internet en tv
Ziggo was niet in staat mijn aansluiting te verplaatsen naar mijn nieuwe adres.Klantenservice kon mij niet helpen. Daarom abonnement opgezegd en overgestapt naar andere provider. Opzegging is echter niet correct verwerkt en Ziggo blijft facturen, betalingsherinneringen en dreigementen sturen. Klantenservice zou dit probleem door afdeling Financiën laten oplossen. Is tot heden niet gebeurd.
Ongewenste post
Afspraken worden niet nagekomen
Ik ben inmiddels 3 maanden bezig om mijn abonnement over te zetten van tv+internet naar internet basic.
Ze beloven mij van alles maar ze komen hun afspraken helaas niet na.
De klantenservice is echt een drama.
Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten, maar ik heb er helaas nog steeds niets mee bereikt.
Ik ga nu opzoek naar een andere provider..na een update vorig jaar valt het geluid vaak weg.antwoord Ziggo.dat komt door Uw Samsung tv.???
Na 3 monteurs en vele telefoontjes verder hebben wij de moed opgegeven.
Zeker nu Ziggo na een eecente prijsverhoging nu weer een inflatiecorrectie doorvoerdInternet en tv
Na bijna 10 jaar klant... stap je over en dan.
Ziggo komt afspraken/beloftes niet na. Sluit je eerder dan afgesproken af, en zoek het maar uit.
Communicatie is zeer slecht en wederom beloftes worden niet nageleefd. Geld dat je nog terug moet ontvangen, heb je weken (inmiddels 4) later nog niet terug.
Je facturen nog bekijken is na overstap niet meer mogelijk en je mag €2,50 per kopie betalen voor facturen die nog niet zijn afgehandeld?!
Wat kan ziggo wel... 2 pakketjes (doosjes) voor haar apparatuur sturen in dezelfde week.
Rede van overstap: na een zoveelste tarief verhoging een medewerker gevraagd om een korting voor een trouwe/lange klant... €10,- per maand kon ik krijgen en de verhoging was om en om €5,-.... dus mijn antwoord: watblieft en NEE
Mensen blijf daar weg en ben gewaarschuwd wat KAN gebeuren als je klant bij ziggo word.Tv en internet
Ik ben vanaf 9-3 geen klant meer maar Ziggo stuurt een rekening voor april. Na mijn eindafrekening zou ik €81 teveel hebben betaald en het zou terug gestort worden maar nu hebben ze het verrekend met de openstaande rekening van April . Al heeeeeel vaak hierover gebeld maar zes snappen het niet zo goed. Althans ze zijn te stom om te schijten . IK WAS IN APRIL GEEN KLANT meer van ziggo. Maar terugstorten doen ze niet. HET ZIJN GEWOON CRIMINELEN. Mensen denk goed na voor u klant van Ziggo wordt!!!!!!!!!
Internet
Er zijn zoveel problemen dat ik er een boek over zou kunnen schrijven, dus ik zal me kort proberen te houden en me richten op een paar recente problemen.
Ik ben pas enkele maanden klant en ik heb al zes e-mails ontvangen met de titel "Geen internet, tv en telefoon op [ADRES]" in de afgelopen paar weken. Ik begrijp dat onderhoud nodig is, maar dit is buitensporig.
De installatiemonteur werd als storingsmonteur ingeboekt, wat extra kosten met zich meebracht. Als de monteur het probleem had opgelost, zou ik het nog begrijpen, maar dat was niet het geval. Het feit dat de monteur uiteindelijk niet in staat was om het probleem op te lossen en vervolgens brutaal genoeg was om 70 euro in rekening te brengen, doet me twijfelen aan de betrouwbaarheid van het bedrijf waar ik bij ingeschreven sta. Dit is namelijk niet een incident, maar een situatie die maanden aan de gang was en pas recentelijk is opgelost. Natuurlijk weigerde ik te betalen voor deze periode.
Ziggo heeft uiteindelijk besloten om de betaling voor de maanden met instabiel internet en de uren wachten in de wachtrij van de klantenservice te laten vervallen, nadat ik had aangegeven dat ik het abonnement anders per direct zou opzeggen.
En dan te bedenken dat dit een ZAKELIJK abonnement is. Geen verantwoordelijkheid en de enige reden dat er voor Ziggo is gekozen komt door een tekort aan concurrentie. Ziggo is de enige die boven de 67 Mbps kan leveren. Na nader inzien hebben we liever stabiel langzaam internet dan instabiel snel internet.Tv via ziggo drama
Al sinds januari bezig om 3 werkende tv te krijgen 2 zijn gelukt. 2 monteurs geweest. Echt teleurgesteld in Ziggo. Drie keer kastjes opgestuurd en weer ontvangen. Dikke extra rekening van 70 euro gehad vd monteur ondanks de belofte dat het niks kost? Ik wacht nu 9 dagen en mijn klacht is nog niet behandeld? Zijn ze met Meivakantie?
Als je belt reken op min 15 min, ik stond zelfs 42 min in de wacht. Als je door wordt verbonden mag je alles opnieuw vertellen, ze slaan dit niet op. Mailen kan niet rechtstreeks dat moet via je account, echt klantgericht zijn ze niet. Reken niet op Aftersale, van goh is alles naar wens gegaan met u nieuwe aansluitingtv & internet thuis
Op 21 november een mannetje van Ziggo aan de deur gehad om over te stappen. Mooi gepraat, ik hoef niks te doen, hun regelen overstap en monteur komt tegen de tijd dat abonnement bij KPN afloopt.
18 maart 2023 gebeld met Ziggo, omdat ik maar niks hoorde en er was niks geregeld. Na alle smoesjes uit het boek gehoord te hebben van de zaterdagmedewerker, zou het opgelost worden met een nieuwe order en de oude zou geannuleerd worden. In de nieuwe order werd overstapservice meegenomen.
Vandaag 29-03-2023 gebeld met Ziggo over de installatiemonteur. Nu blijkt de order waarvan op 21-11-2022 de bevestiging is gestuurd de order is waarvan ik het installatiepakket heb ontvangen. (zonder overstapservice)
Voor de order waarvan op 18-03-2023 de bevestiging is verstuurd is nog geen apparatuur verstuurd. Dit terwijl de order van 21-11 was geannuleerd volgens hun. Hun oplossing (na weer 45 minuten van mijn tijd) is het annuleren van de order van 20-11 (wat volgens de vorige medewerkster Gini al was gebeurt) en nieuw apparatuur versturen. Wat betekent dat ik dus nog geen afspraak kan maken voor een monteur en dat ik nu ook nog eens met een zwaar pakket met een omvang wat amper te tillen is voor een klein persoon naar een PostNL servicepunt moet zeulen.
Wat een drama, ik kan niet praten over service. Ik ga bij deze dan ook alles annuleren. Zo een slechte service ga ik niet voor betalen.Ziggo services naait je
Ziggo naait je waar ze je kunnen. Helpen je gewoon niet. NOOIT BIJ ZIGGO AANSLUITEN OPLICHTERS.
- 3 uur afgesloten zonder pardon.
- Er was geen storing op dat moment bij ziggo
- er staat bij je facturen dat het BETAALD is als een rekening NIET BETAALD IS. Hierdoor denk je dat een rekening betaald is en je achteraf de helft van je abonnementskosten aan incasso kosten moet betalen! Dit heeft temaken met automatisch incasso waar ze na 3 dagen van de bank een reactie krijgen als het niet betaald is. Maar toch zetten ze er neer dat het betaald is terwijl ze weten dat de betaaldatum is verstreken en ze heel makkelijk kunnen neer zetten niet betaald! Of gestorneerd! Dit is gewoon misleiding op de hoop dat je incassokosten gaat betalen. Lijkt wel een verdienmodel.
- er is een 24/7 service die niet nageleefd wordt.
- de chat die ze hanteren wordt gewoon niet op gereageerd.
- als je belt krijg je buitenlanders aan de telefoon die je slecht kan verstaan en ze begrijpen je verhaal niet goed. Als je dan doorverbonden wilt worden kan dat niet.
- manager spreken kan ook niet.
- enige wat je kan doen is een klacht indienen 1 week wachten en dan een algemeen antwoord terug krijgen waar je helemaal niks aan hebt.
- ook zijn de kosten veel te hoog voor de slechte service die ze bieden.
Al met al ziggo is een grote naaibende in alle hoeken van hun service en niemand helpt je. NIET AAN BEGINNEN!Was alles in een
Meer dan 50 jaar lid nooit korting gehad,nu we oud en versleten zijn betalen we de hoofd prijs voor dingen die we nooit gebruiken.
Wij proberen zuinig te zijn, maar zo lukt het niet!Helle pakketje
Al 3 weeken bellen met ziggo omdat niks het doet je woord behandelt als stront en dan heb je ook nog zakelijk nieuw contract wacht ik 3 weeken op en elke keer als ik bel is er stroring om contract aan te maken maar ze zullen jou nooit bellen om je op te hoogte te houden of om problemen te verhelpen kortom ziggo is kut bv oplichters
internet
Een vreemde situatie lijkt mij wij hebben nog geen glasvezel echter beweerd ziggo van wel.Ik heb gemeld dat er in heel de straat nergens een glavezelkabel is .Dat hoeft ook niet volgens ziggo want de kabel naar de verzamelkast is wel glasvezel . maar anaf de kast in de wijk naar de woningen loopt nog een gewone koperkabel dan heeft het toch geen enkele zin om glasvezel te nemen. Moet er ook bij vermelden dat kpn dit ook zegt ik krijg een kaartje in de bus van kpn hoera u heeft vanaf nu glasvezel dus stap snel over op glasvezel van kpn ook hun gebeld en ook kn vind als er een glasvezel kabel naar de kast in de wijk loopt dan heb je glasvezel. wat een onzin praatjes toch steeds.
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...