NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.


    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (39)

    5.6
    51% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.2
    Service
    rating
    5.2
    Prijs
    rating
    5.2
    Leveren
    rating
    5.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper 27-09-2016
    2131PM 15-03-2020

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    suzan wang 29-04-2020

    ik vind Ziggo zeer slecht , ik was overstap naar Ziggo , hij heeft mooi praat over Ziggo , 2 maand laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier , ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Hamid 03-05-2020

    Doe wat aan de wifi bij lebnizstraat 22

    Anoniem 06-05-2020

    Slechtste wifi ooit, zoveel klachten en be niet de enige. Komen ze langs, wifi nog slechter. Wat is dit in vredesnaam??

    Repelsteeltje 18-05-2020

    Ik zou zeggen, ald je problemen, slechte internet slechte serverce wil, neem dan ziggo. Wil je goede kwaliteit en internet die goed werk, ga naar kpn

    Ben Been 07-06-2020

    Twee weken gelede op donderdag was het f*ck met de mediabox. Vorige week donderdag was het 's avonds weer helemaal mis met het gebruik van de mediabox horizon, na enkele uren met de helpdesk tevergeefs bezig te zijn geweest beloofde men mij een internetkabel op te sturen, is gebeurt maar lost niets op en Ziggo verdomd het om een monteur te sturen. Een technisch aangelegd familielid heeft het inmiddels opgelost, waar dat arrogante gespuis van Ziggo af liet weten. En de prijs maar weer eens verhogen terwijl de prestaties ver achter blijven bij het prijsniveau. Ziggo komt me zo langzamerhand mijn strot uit.

    Jot 11-06-2020

    Krijg je voor je zakelijke rekening een jongen man Lars genaamd aan de telefoon snap zeg de uit leg niet van de rekening krijg je trhoren Mv u haalt alles door elkaar Man man zet me zelf 10 min in de wacht op mijn facturen te bestuderen en omdat zij n tijd erop zit pleurt hij zo de telefoon erop KANSLOOS DEZE MEDEWERKER

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies 01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog 20-05-2016
    Oplichters bij ziggo 18-05-2020

    Kan bij kpn ook

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas 24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    pakket Ziggo

    Alleen maar minpunten, bij problemen kun je wel contact opnemen en na 10 tot 20 min wachten aan de telefoon wordt de verbinding verbroken.
    WAT EEN SLECHTE PROVIDER LAATSTE TWEE JAAR NIKS DAN PROBLEMEN.
    echt geloof me, ga nooit naar ziggo

    Door: W Hoogeveen 30-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    ZIGGO ABB

    Ik ben jaren lang klant geweest bij dit bedrijf. Naast vele storingen heb ik van hen een flinke trap na gekregen na beëindiging van het contract i.v.m. emigratie naar het buitenland (wereldreis). Samengevat: men stuurt een mail terwijl ik in het buitenland zit: we willen geld [om ongeldige reden]. Ik heb vanuit het buitenland contact met hun klantenservice en in dat gesprek geeft Ziggo aan dat men dit bedrag op 0 zet (dus klaar = kees). Wat blijkt: medewerker Ziggo geeft foutieve info, er blijft toch een bedrag open te blijven staan en omdat men mij niet kan bereiken (omdat ik een wereldreis aan het maken ben in de rimboe-duuuh-) geeft men het uit handen aan de deurwaarder!! bij terugkomst in Nederland zit ik ineens opgescheept met een deurwaarder en (extra) hoge kosten hiervan. Als je Ziggo hierna benaderd en de situatie uitlegt en aangeeft dat dit natuurlijk nooit de bedoeling kan zijn zegt men: Nee - wij gaan niet met jou in gesprek, regel het maar met de deurwaarder?? WAUW wat een klant onvriendelijk bedrijf zonder inlevingvermogen is dit! Al jaren betaal je hen maandelijks genoeg geld en als je niet meer van waarde bent voor hen maken ze gebruik van het feit dat ze een groot bedrijf zijn en dus met alle plezier de casus tot de rechtbank willen brengen onder het mom " ach, je bent een van de velen". NOOIT meer zal ik met dit bedrijf in zee gaan. Het is namelijk niet de eerste keer dat medewerkers van dit bedrijf foute informatie geven of afspraken niet nakomen, maar wel de eerste keer dat het zover als dit is gekomen - notabene de deurwaarder- die ik nog nooit in mijn leven achter mij aan heb gehad omdat ik een nette betalende klant ben - maar in ieder geval nooit meer een klant van deze vreselijke logge en lompe organisatie. ZIGGO DOE IETS AAN JE INLEVINGSVERMOGEN

    Door: Jack 19-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak 18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    internet

    Mijn internet werkt erg snel, sneller dan dat van de buren die een andere aansluiting hebben.
    Het aansluiten was nog wel even een dingetje, want die kabel moest van buiten komen. Daarom hebben mijn buren ook ander internet dan ik. Ik ben echter tevreden dat ik Ziggo heb, want voor mij werkt het goed. Daarom wilde ik per se kabel, want met wifi heb je altijd problemen.

    Door: B. vander Donk 13-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    best tevreden

    Ik ben eigenlijk best tevreden met Ziggo. Ze waren voor mij een van de goedkoopste aanbieders en het was snel geïnstalleerd allemaal. En ik heb behoorlijk veel zenders, dus dat is prima. Ik ben nu een paar maanden geabonneerd en alles gaat goed voor mij hier.

    Door: Ben-alm 15-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Veel meer zenders

    Veel meer zenders dan bij andere systemen die je verkrijgt met een alles-in-één-pakket!
    Veel meer waar voor je geld

    Systeem is soms tikje langzaam, maar dat vind ik niet erg omdat je er zoveel voor terug krijgt!

    Door: Corinda 10-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Internet en tv

    Tv uitval is na een jaar opgelost, heel instabiel, veel uitval van t internet, kan niet opgelost worden dus ga ik weg zodra ik kan want ze zijn duur genoeg en anders nog een boete. Jammer dat ze nooit buiten hebben willen kijken want daar zit t probleem

    Door: Reni van Deursen 30-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    abonnement

    ik vind Ziggo zeer slecht service, ik wel verhuizing , abonnement overstap naar Ziggo , 2 maanden laat krijgt dubbel rekening , een van oude leverancier ander van Ziggo , Ziggo helemaal niet voor mijn bij oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen.

    Door: suzan wang 29-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Ziggo Internet en TV

    Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

    Het allerduurste abonnement hebben van 500 mb/s, en dan blij mogen zijn met een snelheid die tussen de 1 (!!!) en de 10 (!!!!) mb/s schommelt.

    Ik heb sinds 3 april geen/amper internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten.

    Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt.

    Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!!

    Door: Aylin 24-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ziggo internet

    Probeer mijn contract op te zeggen. medewerker zegt ik zet je even in de wacht en ik hang nu al 15 minuten in de wacht. Waardeloze tactiek om je cijfers op te poetsen van de medewerker.

    Door: Pieter 17-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    dubbel abonnement na verhuizing

    Na veel heen en weer gebel en mailen tot de conclusie gekomen dat het een bedrijf is wat een prima product levert maar niet mee kan denken in service/coulance.

    Blijkbaar is er bij de verhuizing eea niet goed gegaan met het abonnement. Heb ik 37 maanden dubbel betaald. Doordat Ziggo vindt dat er te weinig bewijs is en ze daardoor dus niet nalatig zijn geweest is er niks mogelijk qua coulance, terwijl er wel bewijzen van de verhuizing/inschrijving gemeente etc
    Stap eens van je richtlijnen af en denk mee met een consument die zeker niet het onderstaande uit de kan wilt maar gewoon een reële oplossing. te triest voor woorden

    Door: van der Heijden 29-03-2020
    suzan wang 29-04-2020

    ik vind Ziggo zeer slecht service , ik heb nieuwe huis gekocht ,abonnement overstap naar Ziggo , 2 maanden laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn opzegging bij oude leverancier , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet en televisie

    Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.

    Door: rowdy 20-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Omzetten naar nieuw adres

    Wat vreselijke service heeft Ziggo.
    Geef je weken van te voren een verhuizing door en nu zitten we dan zonder internet, tv, telefoon en dat terwijl het nodig is voor het werk.
    Alleen om steken en er is internet op u nieuwe adres, nou niet dus. En hier maar reclame overmaken.
    Iedereen mag het weten Ziggo service is te slecht voor woorden

    Door: Kneepkens 08-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Pakket

    Oplichters kan er niet meer van maken, er word een korting belooft over 4 maanden over het totaal pakket. 1 maand de korting gehad de 3 andere maanden 3 verschillende prijzen.
    Contact gehad, het antwoord dit zit niet in uw pakket. Volgens mij was er een totaalpakket. Nooit meer ziggo

    Door: Schuman 02-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7
    rating

    All in one package of ziggo

    Ziggo is pathetic company.

    They only collect money regular monthly and keep adding extra and internet service, customer service is zero. To recover your advance money and discuss internet related problems it takes 2-3 hour daily but the problem remains the same. The telecaller are full of attitude / rude all time.

    I have stopped all my services with immediate effect KPN is best I am very happy with them and advice the same to my viewers and friends switch to KPN.

    Ziggo sucks.



    Door: Kunal Sharma 25-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Belazerd door Ziggo, houdt zich niet aan afspraken

    In 2006 contract afgesloten voor Tv en internet bij UPC. Al die tijd gedoe met dat internet, geen alternatieven op mijn adres beschikbaar. Dan een positief bericht, in 2014 geeft UPC, onder druk van de glasvezel concurrentie hier in Eindhoven, aan alle Eindhovense klanten 100 mbps gratis. Dat heb ik tot juni 2019 ook gehad. Na juni ben ik gaan klagen dat mijn wifi slechter was geworden, advies allerlei apparaten in huis bedraad aan te sluiten dan zou het probleem zijn opgelost. Niet dus! Veel werk en kosten. Nadat ik in januari het gedoe zat was met de wifi boos geworden en uiteindelijk gaf de dame van de klantenservice dat er geen 100 mbps meer werd doorgegeven maar dat het terug was gezet naar 25 mbps, mijn oorspronkelijke contract. Geen berichtje gehad, schijnbaar hoeft een klant niet te weten als er iets verandert. 6 jaar gratis 100 mbps, de toezegging dat er niets zou veranderen toen Ziggo het contract overnam en nu dit! Ik voel me ontzettend belazerd en onheus behandeld, maar Ziggo’s reactie, niets mee te maken, we houden ons aan het contract. Fijne partner om zaken mee te doen, dat Ziggo.

    Door: R 18-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 39 ervaringen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.6 gekregen, waarbij 51% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Ziggo actief?

    Ziggo is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Ziggo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.