NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.


    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (81)

    4.8
    47% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.4
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Ziggo alles in een

    Ik maak al ongeveer tien jaar gebruik van Ziggo. Op een aantal storingen na heb ik nooit problemen gehad. Tussendoor ben ik drie keer verhuist en ook dit ging allemaal soepel. Paar keer een upgrade gedaan met de Mediabox en modem ook dat ging allemaal soepel. Er moest een monteur aangestuurd worden om een aansluiting te vernieuwen in de muur en dit werd snel opgelost. Het enige nadeel vind ik de prijs, het mag van mij wel wat goedkoper. Ook voor de nieuwste Mediabox moet je extra per maand betalen, die zie hier voor hadden was echt van dusdanige slechte kwaliteit dat ze van mij ter compensatie iedereen wel gratis de nieuwste Mediabox moeten geven. Ik ben nu aan het kijken naar goedkopere opties zoals T-Mobile maar als ik zo de reviews lees op het internet dan blijf ik nog wel even bij Ziggo. Behalve de prijs ben ik eigenlijk een gelukkige klant.

    Door: Maikel Scholtens11-10-2020
    Wim Huiting14-11-2020

    Slechte service, alles duurt lang, slechte kwaliteit voor bijna €80 per maand! Horizon box loopt wekelijks vast, tientallen keren gemeld de laatste jaren maar er verbetert niets.

    Maik11-12-2020

    Nou gelukkig nog iemand positief over de service, ik vind het dramatisch.

    annoniem 20-12-2020

    ziggo is naar mijn mening de slechtste heb een gaming pc met de beste gear nieuwste videokaart 128gb ram en een 64 core cpu en het duurste paket van ziggomaar zulke dikke spikes dat games niet te spelen zijn

    Dennis28-12-2020

    voor service moet je niet bij Ziggo zijn, zie mijn review! echt een waardeloos bedrijf

    John03-01-2021

    Ruim 10 jaar klant,na verhuizing slecht internet ontvangst,ik moest een wifi versterker kopen wat heel even werkte,hierna stuurde Ziggo een monteur ,deze kon het probleem ook niet verhelpen,als kado kreeg ik wel de rekening,ik ben er helemaal klaar mee en overgetapt naar KPN

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper27-09-2016
    2131PM15-03-2020

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    suzan wang29-04-2020

    ik vind Ziggo zeer slecht , ik was overstap naar Ziggo , hij heeft mooi praat over Ziggo , 2 maand laat krijgt ik dubbel rekening , een van oude leverancier , ander van Ziggo , Ziggo niet voor mijn oude leverancier opzegging , bij Ziggo contract moet door , nu moet ik dubbel betalen .

    Hamid03-05-2020

    Doe wat aan de wifi bij lebnizstraat 22

    Anoniem06-05-2020

    Slechtste wifi ooit, zoveel klachten en be niet de enige. Komen ze langs, wifi nog slechter. Wat is dit in vredesnaam??

    Repelsteeltje18-05-2020

    Ik zou zeggen, ald je problemen, slechte internet slechte serverce wil, neem dan ziggo. Wil je goede kwaliteit en internet die goed werk, ga naar kpn

    Ben Been07-06-2020

    Twee weken gelede op donderdag was het f*ck met de mediabox. Vorige week donderdag was het 's avonds weer helemaal mis met het gebruik van de mediabox horizon, na enkele uren met de helpdesk tevergeefs bezig te zijn geweest beloofde men mij een internetkabel op te sturen, is gebeurt maar lost niets op en Ziggo verdomd het om een monteur te sturen. Een technisch aangelegd familielid heeft het inmiddels opgelost, waar dat arrogante gespuis van Ziggo af liet weten. En de prijs maar weer eens verhogen terwijl de prestaties ver achter blijven bij het prijsniveau. Ziggo komt me zo langzamerhand mijn strot uit.

    Jot11-06-2020

    Krijg je voor je zakelijke rekening een jongen man Lars genaamd aan de telefoon snap zeg de uit leg niet van de rekening krijg je trhoren Mv u haalt alles door elkaar Man man zet me zelf 10 min in de wacht op mijn facturen te bestuderen en omdat zij n tijd erop zit pleurt hij zo de telefoon erop KANSLOOS DEZE MEDEWERKER

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies01-03-2019
    On06-09-2020

    Hoere bedrijf. Achterlijke zooi

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Mediabox

    Ik wilde even nadat ik door 2 medewerkers vrouwen onbeschoft behandeld te zijn, even een 10 geven voor een medewerker Martin die mij en mijn nicht zaterdag super goed en geduldig geholpen heeft en super vriendelijk was . Ik heb gemerkt dat de vrouwelijke medewerkers van ziggo alles van een blaadje aflezen en nergens verstand van hebben en ook volgens mij geen behoefte daar aan hebben, maar Martine echt je bent een aanwinst voor ziggo , zo zouden ze allemaal moeten zijn .

    Door: Astrid 20-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Ziggo abo €69 p mnd

    Tsja, waar te beginnen, op mijn eerste adres deed ziggo het best goed, na mijn verhuizing is de ellende begonnen. WiFi wat niet werkt, chromecasten via de app is vaak niet mogelijk, zit 2m van het modem af en heb geen internet via WiFi, mediabox op andere tv blijft maar laden en laden, ruis schokkerig beeld op de mediabox. Dus samengevat allemaal niet werkende producten of diensten en in de tussentijd wel de prijzen omhoog schroeven. Daarnaast leggen ze elke keer de schuld bij mij neer. Ligt aan de apparatuur of aan de bekabeling, ik doe iets verkeerd op de app etc. Er is in de tussentijd wel wat coulance geweest maar dat lost het probleem niet op. Een oplossing is gewenst en anders wordt het opzeggen.

    Door: Hans19-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    1

    Bad line, horrible service. The wifi goes away at least 20 times a day. This is happening already from 1 year and Ziggo doesn't want to take responsibility of it. Since one year they've been keeping saying that the fault is of our cable amd our house company should change it, but all the other inmates have the same cable and do not have this problem.
    We're paying tons of money for 0 service.

    Door: Rossella 17-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog20-05-2016
    Oplichters bij ziggo18-05-2020

    Kan bij kpn ook

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    ziggo internet, tv en bellen

    Ik heb Internet, bellen en tv via Ziggo. Helaas viel mijn WIFI uit. Na gebeld te hebben met de klantenservice wist de medewerker meteen te melden dat ik een verouderde modem had en heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Binnen 2 dagen weer snel internet. Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo en ze doen niet moeilijk met het omwisselen van modems of boxen als deze enigszins verouderd zijn.

    Door: Bart van Lier08-10-2020
    Chris09-10-2020

    Dit is echt het slechtste wat je kan overkomen. Bij elke wijziging probeer je weer op te zoeken hoe je in vredesnaam kunt bellen. Dat probeert Ziggo zo moeilijk mogelijke te maken. Vervolgens belooft een medewerker je wat maar je weet gewoon dat het fout gaat aflopen. Echter na 20.00 uur niemand te bereiken en het is altijd druk. Echt niet te beschrijven....

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Houden zich niet aan korting

    houden zich niet aan de korting en verplichten je om 12 maanden hier aan vast te zitten.

    Kom je afspraken nou eens na Ziggo!

    Door: Daniel15-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    samsung a 51

    abonn gekocht met tel. niet verteld dat ik dan bij gkb wordt gezet. tis een lening. houden wij niet van. tel ontvangen geen uitleg over die nano simkaart . geen pin om slede te openen en handleiding is een schandaal! niet dus. dan naar website vodafone. van pissebed naar kakkebed. geen chat mogelijkheden en dit is een communicatiebedrijf? wat een ballentent. t enige goeie zijn de telefonistem/s meesten weten waar ze het over hebben en ze zijn beleefd. Kortom,,,,,, eg nie Vodafone,

    Door: Irma Beukers13-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Ziggo service

    Ziggo,

    Ik ben als sinds jaar en dag aangesloten bij Home, en later Ziggo, nooit echt problemen gehad met Ziggo dus tot zover tevreden. Op 26 november een storing telefonisch gemeld omdat ik wel internet had en geen TV, de Ziggo monteur kon niet eerder komen dan 4 december, duidelijk tegen de persoon aan de telefoon doorgegeven dat ze minimaal een half uur van te voren moeten berichten omdat ik van mijn werk moet komen, dat was geen probleem volgens de medewerker. Ik krijg om 12.40u een SMS, ik ben om 13.00u thuis en wat denk je, een kaart in de bus 12.45u is de monteur geweest. Ik weer bellen met Ziggo, meneer u moet € 35,00 betalen want u was niet thuis, lijkt mij dan toch niet helemaal reëel, monteur bellen om terug te laten komen gaat niet, oplossingsgericht/klantvriendelijk meedenken helemaal niet. Maar goed een nieuwe afspraak gemaakt, we kunnen niet eerder dan 16 december, wat een waardeloze service!!, even voor de duidelijkheid zit je dan drie weken zonder TV!!, ze spreken wel over voorrijkosten, maar een vergoeding voor geen TV kunnen kijken wordt niet over gesproken!! Op 5 december weer contact gehad met Ziggo omdat ik zelf maar aan het sleutelen ben gegaan, ik was er al snel achter dat de coax aansluiting in de meterkast niet goed was, er kwam echt 0 signaal binnen, ze zouden een apparaat opsturen wat tot op heden nog niet binnen is ( nu 28 december). Gelukkig woont er in de buurt een Ziggo monteur die toevallig zo’n apparaat in de bus had liggen. Dat apparaat gemonteerd en alles werkt weer. Ik heb meteen de afspraak afgezegd omdat ik zelf het euvel heb opgelost, aansluitend een mail naar Ziggo gestuurd of de kosten dan niet kunnen vervallen, geen reactie van Ziggo.
    Vandaag krijg ik de factuur, en jawel met de € 35,00 extra kosten van de monteur die te vroeg was conform afspraak. Ik ben zo langzamerhand echt klaar met Ziggo, wat mij betreft het meest klantonvriendelijke, waardeloze kut bedrijf waar je maar beter GEEN zaken mee kan doen.

    Ik zit er zwaar aan te denken om naar KPN over te stappen, Ziggo zou ik zeer zeker niet aanbevelen.

    Groeten van een zwaar teleurgestelde klant

    Door: Dennis28-12-2020
    emmie29-12-2020

    "ziggo doet er alles aan om om u te helpen" Wahahaha!!! Ziggo doet er alles aan om je te frustreren!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    All in

    De customer service is erg brutaal en na 23 keer het zelfde verhaal moeten uitleggen geen oplossing, oude apparatuur je krijgt een oude mediabox of me moet je moet heelt duurste abonnement afsluiten mij zien ze nooit meer terug

    Door: Bart27-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    ...

    ...

    Door: ...20-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    tv

    Heb een TV met een CI module en wilde alleen een card bestellen. 2 Weken geleden gebeld naar de helpdesk en mevrouw adviseerde mij naar de winkel te gaan. Toen ik in de winkel was zei men dat ze in de winkel ook geen kaartjes hebben en dat ik moet bellen. Weer gebeld en toen zei dame alleen de card op te sturen. Kreeg bevestiging van de card MET CI module. Weer de helpdesk gebeld en kreeg brutale man aan de lijn met een nare attitude. Wat een vervelend bedrijf.

    Door: Maarten14-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Internet tv

    Kan geen 1 ster geven, anders alles 1 ster. Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.

    Door: M arts11-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Afstandsbediening

    De knoppen van de afstandsbediening zijn wat kapot doet niet meer hard en zacht is kapot, rooie knop waar je op moet drukken en in moet spreken doet niet meer goed en opnames knop doet niet meer goed gevraagd om nieuwe afstand bediening te krijgen kreeg alleen maar commentaar van die wouter (chat persoon) met andere woorden ik betaal er wel voor maar krijg geen nieuwe afstandsbediening omdat die persoon mij niet geloof dat ie kapot is en zo nog veel meer gezeur gehad met ziggo zit nu een half jaar bij ziggo ik ga volgend jaar als de abonnementen afgelopen is ga ik weg bij ziggo ga weer terug naar kpn wordt veel beter geholpen daar heb spijt dat ik weg ben gegaan bij kpn (invb. Met verhuizing) dus volgend jaar in de zomer bye bye ziggo voor mij nooit meer ziggo

    Door: Chantal 09-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Internet

    Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.

    Door: Gosia07-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet, tv, bellen

    Altijd goede service en vernieuwing! Bij storing of instalatieproblemen contact opgenomen met Ziggo klantenservice. Meteen goed geholpen en problemen opgelost. Ik wil nooit meer anders. Soms zelfs bepaalde diensten gratis gekregen. Ook een goed zenderaanbod en Ziggo go werkt ook lekker!

    Door: Gerrie Van Der Heide05-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 81 ervaringen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.8 gekregen, waarbij 47% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Ziggo actief?

    Ziggo is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Ziggo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.