Ziggo

Alle reviews

Ziggo

43% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (138)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Compleet pakket

    Vorig jaar een compleet pakket aangeschaft.
    Loop tijd een jaar.
    Vlak voor dat deze verliep gebeld om me telefoon en mijn televisie op te zeggen.
    Nu hebben ze mijn abbo stil zwijgend verlengd,
    Daar kwam ik vandaag achter omdat ik niet kon over stappen.
    Ze zeggen we hebben u korting gegeven maar ik ben hier nooit van op de hoogte gesteld, en de maand ervoor een heel onduidelijke rekening gekregen dus heb ik dit nooit gezien ik dacht dat het verrekend was.
    Ik kan ook niks terug vinden in me mail alleen een mail met we gaan aan de slag, en dat moeten ze ook om iets om te zetten lijkt mij.
    Wat een naai streek.
    Als ik hier in april van af ben nooit geen ziggo meer.
    Dit is gewoon naaierij.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en tv

    Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo

    Wifi is ontzettend slecht, ook met meerdere wifi versterkers in huis. Ziggo go ligt er ook regelmatig uit. Wij gaan overstappen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet

    ziggo je kankermoeder, altijd is je internet traag , of werkt volledig niet.
    daar krijg je wel mijn geld voor, maar voor het leveren van services wat je toekent zie ik weinig.
    dus steek dat geld in je kont vieze vuile kankerleijers.
    ga je kankermoeder neuken en je kankeroma vieze vuile tering hoer
    ik ben klaar met jullie kanker tyfus homo's.
    ik hoop dat jullie failliet gaan en er een grote rechtszaak tegen jullie komt, zodat jullie in de gevangenis, in jullie grote kanker reet worden geneukt door die homo's daar binnen.
    dan ga je je eigen kontje gratis en voor niets weggeven.
    dood aan ziggo.

    Volgens mij bent U niet tevreden. 😊

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV, radio

    Gewoon wat punten bij elkaar:

    Je MOET voor radio luisteren je TV aanzetten, anders geen zenders te kiezen. Zeer milieuonvriendelijk.

    Erotiekkanaal: is niet op ziggo GO te zien én je moet nu op TV bij iedere zender na zappen heel vaak opnieuw een code invoeren, pfff.
    Ik betaal daar per maand voor, zorg dan ook dat t goed werkt!

    En dit allemaal op basis van onderzoeken bij gebruikers. Bullshit, welke gebruikers en welk onderzoek?

    En dan maar weer €3,50 extra gaan rekenen per maand, omdat de functionaliteit alleen maar slechter wordt. Natuurlijk, da’s logisch 😳🫢🥴🤮

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks meer

    Troep troep en nog is troep

    Zenders storen
    WiFi klapt er om de minuut uit als je belt ligt het aan een kabeltje en andere keer omdat er geen kabel inzit

    Netwerk onderhoud doen ze hier savonds inplaats overdag wanneer mensen aan het werk zijn

    1 woord voor over teringzooitje

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo abonnement

    Ziggo deelt nieuwe modems uit, de zg. connectbox. Wij kregen afgelopen maandag, 11 april de nieuwe connectbox geleverd. In de verpakking ontbrak de ophangbeugel. Via de chat op de ziggo-site werd mij toegezegd dat deze wordt nageleverd. Op de doos staat met grote letters dat het oude modem na 14 dagen niet meer werkt. In afwachting van de ophangbeugel en omdat ik niet onmiddellijk echt tijd had echt om mij in de installatie van een modem te verdiepen, heb ik het nieuwe modem even aan de kant gezet. Op vrijdag 15 april start ik mijn computer op en krijg geen verbinding met het internet. Ziggo gebeld. De klantenservice vertelde mij dat de nieuwe connectbox nu mijn actieve modem is en dat het oude modem niet meer werkt.
    Zijn dit 14 dagen??? Na 4 dagen staat mijn oude modem al uit!!!
    Ik zei de klantenservice dat ik wil dat mijn oude modem weer wordt geactiveerd.
    Dat kan meneer, zei de klantenservice, maar dat duurt 3 dagen.
    Is dit een betrouwbaar bedrijf???
    Ik ben weg. Voorgoed. Naar KPN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    No internet and TV after 4 days after we moved to another location in the city of Rotterdam. Extremley bad service, of course waiting time is long and we need to pay the call costs to Ziggo. We're calling, they're promising 'will be, will be...', then they say 'It's on', I am chcking-again it's not working. After that we called them again, they said 'Sorry, now we see it's not working. It will be ok!'...I said 'When I can expect it to be ok?', agent replied 'I don't know, I can't tell!' We called several times and only promising. My God, like I am talking to a goat or a dog or three year old kid. Don't go there, please!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen

    Ik belde voor een storing van het internet en werd daarna ongevraagd doorverbonden met een afd. waar ze nog een aanbod wilde doen, na 15 min. In de wacht te hebben gestaan werd ik zo onfatsoenlijk te woord gestaan dat ik uiteindelijk de Hoorn erop gelegd heb.
    Dit deed mij besluiten om over te stappen naar KPN die uiteindelijk nog goedkoper was ook.
    Dus voor mij nooit meer ziggo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles in 1

    De laatste tijd regelmatig signaalverlies. Vandaag de hele dag storing

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Coax kabel

    Ziggo is te vergelijken met een malafide sleutelbedrijf. Eerst komt er een monteur langs en geeft aan dat er een coax kabel mist. Vervolgens wordt de BAM telecom als betrouwbare installateur aanbevolen. Aan de telefoon zegt de medewerker van de BAM dat de kosten door Ziggo worden vergoed. Tot een maand later blijkt dat Ziggo de kosten van bijna 500euro door factureert aan de klant!! Bedankt Ziggo stelletje oplichters!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en televisie

    Voordelige prijs en daarom overgestapt. Producten snel in huis.
    Service vind ik erg slecht. Registreren lukte niet maar hadden we nodig voor Viaplay. Na 20min aan de telefoon met Ziggo was het resultaat dat we zouden worden teruggebeld. Is niet gebeurd en kon ik er weer achteraan. Dus Viaplay alsnog los moeten aanschaffen voor één maand, want registreren ging nog steeds niet. Dit heeft ons toch weer 16 euro gekost, gewoon jammer. Meerdere keren gevraagd om compensatie maar hier wordt niets mee gedaan. Ik vind dit teleurstellend. We zijn net nieuwe klant en dit geeft weinig vertrouwen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo Max

    Ik gebruik al 2 jaar Ziggo Alles in een max die een snelheid zou hebben van 600/40 deze wordt sinds het begin al niet gehaald. Snelheid wifi naast het witte kastje is 25.4/24.1 (download/upload) en bekabeld 89.5/39.3 (download/upload), deze snelheden zijn voor het goedkoopste abonnement van EUR 55,50 /mnd en niet voor de Max waar je EUR 91 betaald per maand. Dit is afleggerij betaal dus al 2 jaar zo'n EUR 40 teveel voor mijn internet. Heb 3 extra Wifi punten in huis om maar een beetje internet te hebben.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    zicco zakelijk

    vanaf 23 januari bezig en vandaag komt de monteur en weer niet gelukt .mensen van de klanten service zijn zeer onbeleefd. zeer slecht bedrijf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv, internet

    Slecht hoe dit gaat bij ziggo
    Iets meer als 2 weken geleden "kostenloos" overgestapt met mooie aanbiedingen en een overstapservice. Eerst waren de aanbiedingen niet allemaal doorgegeven daarna moest ik een afspraak maken omdat ik de coax aansluiting niet had, vervolgens moest ik producten aanschaffen voor 15 euro want dat was niet inbegrepen. Daarna een mail dat ik monteurskosten zou krijgen overal achteraan moeten bellen en moeten regelen. Vandaag kwam de monteur en die vertelde me doodleuk dat het weken zou duren voor ik aangesloten zou kunnen worden omdat de kabel van buitenaf weer opnieuw gelegd moest worden en ik dan al die tijd zonder tv en internet zou zitten en hij adviseerde mij om de boel te annuleren. Alles geannuleerd blijkt ziggo kpn ook nog afgezegd te hebben dus ik mocht vandaag hals over kop opzoek naar een andere provider en ik zit dus als nog 2 weken zonder tv en internet. En bedankt. Laat die mensen die voor jullie de deuren afgaan om jullie service aan te smeren, gelijk eens kijken of er überhaupt een aansluiting aanwezig is scheelt dit soort ellende

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo walgelijk bedrijf

    Mensen trap er niet in
    bij dit k ^^t bedrijf want wat een eikels nog geen 2 maanden er bij nu al problemen met de facturen en liegen aan de telefoon helemaal mooi doen dit gratis dat gratis ook op de radio dit er bij dat er bij eindstand dikke factuur chat je met ze zeggen ze ja ik was niet bij het gesprek en ja de eerste 8 maanden kost het 29,95 en na de actie tijd duurder dus daarom de facuren ik zeg hallo we zijn er nog geen 2 maanden

    En als hun iets toevoegen aan je abo ben je gewoon de sjaak want je betaald gewoon movies en series xl 2 x extra op de factuur 11,95 en nooit gehad of om gevraagd zegt die ja wij werken niet met terug werkende kracht ik kan hem wel uit zetten maar je krijgt je geld niet terug

    Nou echt mensen let op met deze oplichters

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Klant bij Ziggo

    Ben al ruim 30 jaar klant bij UPC/Ziggo in 2018 verhuisden wij naar een nieuw appartement Alles werd geïnstalleerd Door een Ziggo monteur (2 jaar later ondekte wij dat de nieuwe vreter wij hadden betaald in de meter kast was geplaatst niks toevoegde aan de standaard versterker hierdoor hadden wij jaren een versterker welke niets deed moest nu betalen met een aanpassing )Ook hadden wij ruim 2 jaar steeds storingen
    Monteurs vonden altijd wel iets wat volens hen niet goed was uw stopcontact (koste €50,00 ) 2 uur later weer die zelfde storing of ze deden een nieuwe kabel maar luisteren niet naar ons als wij aangaven dat alle 2 de tv de storing hadden ,dan kon een nieuwe kabel bij 1 toestel niets verbeteren 6F kregen wij een telefoontje minder zat wel buiten zoals u al aangaf Nu kregen wij weer een ander probleem aantal zenders waar wij vaak na keken zaten nu achter de decorder veel bellen en mailen de dames welke je aan de lijn kreeg waren heel vriendelijk en ook deskundig Een begreep ons probleem Door wat omzettingen kregen wij de zenders terug.
    Maar toen kwamen de problemen moest een nieuwe kaart in de t. tv zelf uren bezig om na het plaatsen van de kaart de zenders er weer in te krijgen bleef op de laste handeling steeds hangen Toen gebeld ook deze dame bestede veel tijd aan het probleem ook kwam zij niet verder dan de laatste handeling Volgende dag was er een monteur ook hij kwam niet verder Hij overlegde dat men wat aanpassingen op afstand moest doen aantal uren later werkte die tv maar toen was de 2 en tv waar het bakje geen verbinding meer had Maar het probleem zou met 72 uur zijn opgelost maar vandaag was dat nog niet het gebeurt maar kreeg nu een telefoontje deze ging er mee bezig ,resultaat was dat het na 4 uur weer zou werken maar nog steeds een blauw beeld
    Zoveel tijd er aan moeten besteden maar nog geen resultaten
    Groet Simon

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo abb

    Alle ellende begon gelijk bij het beging. Ziggo zou mij overstap regelen en heb daar volledig op vertrouwd. Mij abonnement bleef maar lopen bij KPN en KPN bleef maar zeggen dat ze niet hebben ontvangen van Ziggo en ik het moest uitzoeken met Ziggo, en Ziggo bleef maar zeggen dat het probleem bij KPN ligt en dat hun alles goed hebben geregeld en ze mij niet verder kunnen helpen. Heb zo veel gebeld en niemand die mij oprecht hielp van beide partijen, heb wel 30 verschillende mensen gesproken (meestal ingehuurde studenten met hun standaard verhaaltjes), en het heeft weken geduurd, kwam maar nergens. Geen duidelijk en niemand die de fout op zich wou nemen. Werd van kastje naar de muur gestuurd door beide providers. Maar in de tussentijd bleef ik maar betalen voor beide providers. Heb uiteindelijk zelf de abonnement moeten sluiten bij KPN wat mij erg veel tijd en geld heeft gekost. Zal nooit vergeten hoe ik behandeld ben door hun als klant. Je bent eigenlijk niets anders dan een nummer voor ze. Heb zo'n ontzettende grote spijt dat ik naar Ziggo ben gegaan. Kan nu niets anders dan mij jaar afmaken bij ze. Maar ik hoop en hoop dat vele deze verhaal lezen en weg blijven bij Ziggo en KPN.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo internet

    Internet heeft ups en downs maar dat is waarom ik ook blijf bij Ziggo. Ik zie alleen negatieve reacties, maar er kan geen perfectie bestaan als geen problemen verschijnen om het te verbeteren--daar speelt de customer service in! Ik was heeeel lang reluctant om hier provider aan te sluiten, vooral toen ik de hele tijd storing had. Ik zag opeens dat je LIVE chat kon doen!!! Binnen een gesprek alle storingen opgelost. Sindsdien ga ik altijd terug op LIVE als er iets is of vragen heb. Ik ben misschien een irritante klant, maar ik heb veel liefde voor de LIVE support die altijd mijn dagen eindigen met een glimlach, en ik zou geen raad weten hoe ik iets moet oplossen mocht ik bij anderen zijn, dus ik blijf trouw met Ziggo! Prijzen zijn wel duur maar hun zijn waard vind ik.

    Deze gap zegt dat hij blij is bagger wifi, wat een kanker mongool

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Radio kabeltje

    Pluspunten zijn er niet opa is 86 krijgt een kabeltje thuisgestuurd om radio te kunnen luisteren want analoog kan niet meer .totaal geen ontvangst en of hij maar even de stad in wil gaan om een kastje te kopen a 50 euro en dan moet hij het daar maar mee oplossen nog nooit zoiets meegemaakt gaan we zo met onze ouderen om .dan hoop ik dat ziggo hier heel gelukkig en blij van word bah bah bah

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
14 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise
59 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

Budget Alles-in-1 | Budget Thuis
2 reviews

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...

Ziggo

Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf. 

Over Ziggo
Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland. 

Diensten 
De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen. 

 

Klachten 
Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter! 

Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

}