NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.


    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (33)

    6
    52% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.6
    Service
    rating
    5.8
    Prijs
    rating
    5.6
    Leveren
    rating
    6.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper 27-09-2016
    2131PM 15-03-2020

    Wat een K** bedrijf is dat Ziggo. Voor nieuwe klanten doen ze alles, naar bestaande klanten steken ze heel vriendelijk een dikke vinger op. De Ziggo Humax werkte niet meer naar behoren. TV programma’s konden niet meer worden opgenomen, opgenomen programma’ss niet meer worden teruggekeken. Ziggo heeft tot 2 keer toe een nieuwe afstandsbediening gestuurd, wat niet hielp. Vervolgens wederom kontakt met Ziggo opgenomen, die je vriendelijk te woord staan. Als we het abonnement zouden upgraden (kosten EUR 6,50), zouden ze een nieuwe media box, waar we mee OOK tv programma’s konden opnemen, toesturen. Zogezegd , zo gedaan. Tot onze verbazing ontvingen we een humax waar we NIET mee konden opnemen. Direct contact opgenomen met Ziggo. Iedere keer werden te keurig woord gestaan, maar ik iedere keer werd je door verbonden naar een andere afdeling en moetsthet hele verhaal opnieuw worden uitgelegd. Niet alleen dat, maar ook iedere keer (k heb minstens 20 personen gesproken) “Mag ik uw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, maar ook draaien ze allemaal een standaard verhaal af. Niemand die zorg dat de beloofde apparatuur zou worden toegestuurd. Om gek van te worden. Uiteindelijk werd ik geholpen, door iemand van de administratie die ervoor zou zorgen dat de beloofde media box zou worden verstuurd. Allereerst zou zij het nieuwe abonnement terugzetten naar het oude en ik moest na drie dagen contact opnemen met de technische dienst, die mij doodleuk vertelde, dat er apparatuur is toegestuurd, zij verder niets doen en nadat ik mij behoorlijk kwaad maakte, vertelde dat ik gewoon ben voorgelogen, maar dat zij verder niets kunnen doen. Waarom zij een klantenservice hebben is mij een raadsel. Allemaal vriendelijke mensen, maar service wordt niet verleend. Zij proberen alleen meer geld uit je zak te kloppen. Ze doen alles om nieuwe klanten binnen te halen, maar loyaliteit wordt niet beloond.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies 01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog 20-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas 24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    dubbel abonnement na verhuizing

    Na veel heen en weer gebel en mailen tot de conclusie gekomen dat het een bedrijf is wat een prima product levert maar niet mee kan denken in service/coulance.

    Blijkbaar is er bij de verhuizing eea niet goed gegaan met het abonnement. Heb ik 37 maanden dubbel betaald. Doordat Ziggo vindt dat er te weinig bewijs is en ze daardoor dus niet nalatig zijn geweest is er niks mogelijk qua coulance, terwijl er wel bewijzen van de verhuizing/inschrijving gemeente etc
    Stap eens van je richtlijnen af en denk mee met een consument die zeker niet het onderstaande uit de kan wilt maar gewoon een reële oplossing. te triest voor woorden

    Door: van der Heijden 29-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet en televisie

    Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.

    Door: rowdy 20-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak 18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    internet

    Mijn internet werkt erg snel, sneller dan dat van de buren die een andere aansluiting hebben.
    Het aansluiten was nog wel even een dingetje, want die kabel moest van buiten komen. Daarom hebben mijn buren ook ander internet dan ik. Ik ben echter tevreden dat ik Ziggo heb, want voor mij werkt het goed. Daarom wilde ik per se kabel, want met wifi heb je altijd problemen.

    Door: B. vander Donk 13-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    best tevreden

    Ik ben eigenlijk best tevreden met Ziggo. Ze waren voor mij een van de goedkoopste aanbieders en het was snel geïnstalleerd allemaal. En ik heb behoorlijk veel zenders, dus dat is prima. Ik ben nu een paar maanden geabonneerd en alles gaat goed voor mij hier.

    Door: Ben-alm 15-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Veel meer zenders

    Veel meer zenders dan bij andere systemen die je verkrijgt met een alles-in-één-pakket!
    Veel meer waar voor je geld

    Systeem is soms tikje langzaam, maar dat vind ik niet erg omdat je er zoveel voor terug krijgt!

    Door: Corinda 10-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Omzetten naar nieuw adres

    Wat vreselijke service heeft Ziggo.
    Geef je weken van te voren een verhuizing door en nu zitten we dan zonder internet, tv, telefoon en dat terwijl het nodig is voor het werk.
    Alleen om steken en er is internet op u nieuwe adres, nou niet dus. En hier maar reclame overmaken.
    Iedereen mag het weten Ziggo service is te slecht voor woorden

    Door: Kneepkens 08-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Pakket

    Oplichters kan er niet meer van maken, er word een korting belooft over 4 maanden over het totaal pakket. 1 maand de korting gehad de 3 andere maanden 3 verschillende prijzen.
    Contact gehad, het antwoord dit zit niet in uw pakket. Volgens mij was er een totaalpakket. Nooit meer ziggo

    Door: Schuman 02-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7
    rating

    All in one package of ziggo

    Ziggo is pathetic company.

    They only collect money regular monthly and keep adding extra and internet service, customer service is zero. To recover your advance money and discuss internet related problems it takes 2-3 hour daily but the problem remains the same. The telecaller are full of attitude / rude all time.

    I have stopped all my services with immediate effect KPN is best I am very happy with them and advice the same to my viewers and friends switch to KPN.

    Ziggo sucks.



    Door: Kunal Sharma 25-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Belazerd door Ziggo, houdt zich niet aan afspraken

    In 2006 contract afgesloten voor Tv en internet bij UPC. Al die tijd gedoe met dat internet, geen alternatieven op mijn adres beschikbaar. Dan een positief bericht, in 2014 geeft UPC, onder druk van de glasvezel concurrentie hier in Eindhoven, aan alle Eindhovense klanten 100 mbps gratis. Dat heb ik tot juni 2019 ook gehad. Na juni ben ik gaan klagen dat mijn wifi slechter was geworden, advies allerlei apparaten in huis bedraad aan te sluiten dan zou het probleem zijn opgelost. Niet dus! Veel werk en kosten. Nadat ik in januari het gedoe zat was met de wifi boos geworden en uiteindelijk gaf de dame van de klantenservice dat er geen 100 mbps meer werd doorgegeven maar dat het terug was gezet naar 25 mbps, mijn oorspronkelijke contract. Geen berichtje gehad, schijnbaar hoeft een klant niet te weten als er iets verandert. 6 jaar gratis 100 mbps, de toezegging dat er niets zou veranderen toen Ziggo het contract overnam en nu dit! Ik voel me ontzettend belazerd en onheus behandeld, maar Ziggo’s reactie, niets mee te maken, we houden ons aan het contract. Fijne partner om zaken mee te doen, dat Ziggo.

    Door: R 18-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Ziggo

    Ik wordt er zo ontieglijk schijtziek van dat deze WiFi nooit werkt. Kan niet eens normaal een bericht versturen vuile pleurisbende.
    Oh en ik kan niet 1 ster geven? Fijn dan maar 2 hier kunnen ze ook al niks fijne dag verder

    Door: Joëlle 01-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    2e kastje

    Wil je drama, ellende, stress, en koppijn meld je bij ziggo aan en je zult met eigen ogen ervaren dat deze provider een nominatie heeft gekregen als slechte provider van de eeuw in LETTERLIJK alle opzichten ! Ga je voor ellende, meld je aan als klant ! U gaat het meemaken

    Door: Su 23-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    ziggo zakelijk

    4 dagen geen tv internet en telefoon en nog steeds niet opgelost elke dag een Sms dat het de volgende dag is opgelost kantoor ligt stil medewerkers van Ziggo weten zogenaamd van niks ( in opdracht waarschijnlijk ) maar actie nul Het is nu 2 oktober , het dorp Oostknollendam gaat weer lezen en spelletjes doen De voormalig CEO Rob Shutter had ons gewoon gezegd dat Ziggo miet capabel is om dit snel op te lossen

    Door: Koen van Velzen 01-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Ziggo komt afspraken niet na, weigert accurate oplossing

    Ziggo monteur komt na afspraak niet opdagen bij een 93 jarige oude deel demente vrouw om de helpen met zwak signaal naar overschakeling van analoog naar digitaal. Geen enkel sms, mail of wat dan ook voor het niet komen opdagen van de monteur aldaar.
    Terwijl Ziggo van de situatie op de hoogte was, ook de volgende dag(en) geen reactie van Ziggo waarom de monteur niet is komen opdagen. Na contact leggen moet ze weer 6 uur wachten op een Ziggo monteur afspraak of die wel of niet zal komen en het signaal kan repareren. Anno 2017 is dit een belachelijke zienswijze van een bedrijf Ziggo, dat ze het niet zo nauw nemen met klanten. Aan de telefoon werd 25 euro geboden voor het ongemak, geen enkel excuus. Uit ervaring weet ik ook dat een Ziggo monteur zogenaamd alles weet en de oorzaak zoekt in alles behalve in de spulletjes van Ziggo. Dus wat klantvriendelijkheid, je wordt genaaid door dit bedrijf. Nieuwe klanten van Ziggo let op !!!!! Beter is Zig en Go away.

    Door: M. van Limburg 26-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Ziggomonopool hoeft geen moeite te doen voor haar klanten

    Als er geen speciale dingen zijn levert Ziggo snel en goed Internet. Maar oh wee als er iets gebeurt of ze je een keer moeten helpen met iets moeilijker dan een upgrade van je pakket.
    De ene na de andere medewerker. Foute voorlichting, geen oplossingen bieden behalve nog meer collega's en nummers en als het script niet meer werkt ronduit vervelend antwoorden. Nog beter, met een zeer ontevreden klant aan de lijn zeggen dat je uitstekende dienstverlening hebt geleverd. Ik word er niet blij van.

    Door: Anoniem 28-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    SPIJT (sluit NOOIT ziggo af)

    Wat hebben wij een intense spijt van het afsluiten van een ziggo abbonoment. Eerst hadden wij kpn, nooit problemen mee gehad. We hebben nu ongeveer 2 jaar ziggo omdat mijn vader formule 1 wilde kijken en dit kon met ziggo sport. ELKE week hebben wij wel iets met ziggo. Continu storingen. Dan bel je ziggo, zijn ze mega onvriendelijk aan de telefoon, wordt er een monteur gestuurd en 3 dagen later exact hetzelfde probleem. Wéér een storing. Continu gezeur met de mediabox, zenders die het niet doen, beeld dat vast loopt, programma’s niet kunnen terug kijken enzv. Als er gezeur met de mediabox is was het helemaal lekker, dan deden ook de tv’s boven het niet. En daar betaal je dan een flink bedrag voor elke maand. Wij hebben ziggo inmiddels al wel 30 keer aan de telefoon gehad de afgelopen 2 jaar. Er is nog nooit een oplossing gekomen, totaal geen betrokkenheid van ziggo. BAH!! Vandaag hebben mijn moeder en ik acie ondernomen. Wij zetten ons abbonoment per direct stop. Hier willen wij NIET voor betalen.

    Door: Britt 07-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 33 ervaringen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6 gekregen, waarbij 52% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Ziggo actief?

    Ziggo is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Ziggo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.