NederlandReview

    Ervaringen Vodafone

    Nieuw telefoon abonnement afsluiten, maar u weet niet waar? Bent u benieuwd naar de ervaringen van anderen, zodat u een keuze kan maken in de provider die voor u geschikt is? Op NederlandReview kunt u ervaringen en reviews lezen van Vodafone klanten. Wij zeggen u niet wat u moet doen, maar u kunt deze reviews meenemen in uw beslissing.

    Over Vodafone

    Wie kent Vodafone nou niet. Het is niet alleen een van de grootste telecom aanbieders in Nederland, maar ook in 29 andere landen! Vodafone heeft verschillende mogelijkheden voor u. Wilt u een nieuw mobiel abonnement met de nieuwste telefoon, dan bent u bij Vodafone aan het geschikte adres. Ook als u niet veel poespas wilt en een simpel en goedkoop abonnement wilt kunt u bij Vodafone terecht. Er is voor iedereen wel een gepast toestel of abonnement te vinden. Naast een abonnement met toestel kunt u er ook voor kiezen om een sim-only abonnement te nemen, waardoor u nog goedkoper uit bent.


    Aandoenelijke reclame van Vodafone!

    Diensten

    Vodafone staat voor u klaar om u te helpen bij het vinden van het juiste abonnement voor u. Uiteraard kunt u ook bij Vodafone terecht voor een prepaid telefoon of sim kaart. U kunt zelf bepalen hoe hoog u uw bel- en internetbundels wilt. Naast het particuliere abonnement of prepaid, kunt u ook een zakelijk abonnement afsluiten. Dit is mogelijk voor zowel een klein bedrijf, middel bedrijf en groot bedrijf.

    Vodafone biedt ook het Vodafone Thuis abonnement aan, wat een telecommunicatiepakket is wat bestaat uit telefonie, internet en tv. Dit pakket kunt u ook helemaal naar uw wensen aanpassen en het wordt gratis bij u thuis geïnstalleerd.

    Een goed punt van Vodafone, is dat ze de privacy van de klanten erg belangrijk vinden en dit ook duidelijk en herhaaldelijk vermelden op de website. Ze respecteren de privacy van de klant, en gaan dus ook vertrouwelijk met de gegevens om.

    Als u al een abonnement bij Vodafone heeft en u wilt het verlengen, wordt er vaak een mooie aanbieding gedaan en dit is al mogelijk vanaf 4 maanden voor het aflopen van uw abonnement. Zo kunt u vier maanden genieten van uw nieuwe telefoon, maar met uw oude abonnement.

    Klachten

    Vodafone beweert veel waarde te hechten aan de mening van de klanten en wilt heel graag dat de service zo optimaal mogelijk is. Bij vragen en klachten kunt u via verschillende wegen uw verhaal doen, namelijk persoonlijk in een winkel, per mail, per telefoon, maar ook via twitter of facebook. Onze persoonlijke ervaring met Vodafone is positief. U wordt vriendelijk behandeld door de medewerkers en bij de klantenservice werken ze snel en efficient. Verder is ook het bereik erg goed en komt het niet vaak voor dat er geen bereik is. Echter zijn er nooit grote problemen voor gevallen, waardoor we niet duidelijk kunnen melden hoe daar mee omgegaan wordt. Kunt u zich ook vinden in dit verhaal of bent u het hier totaal niet mee eens en bent u ontevreden over Vodafone? Schrijf dan snel een review, zodat uw mening gebruikt kan worden bij de keuze van een potentiële nieuwe klant!

    Vodafone voor thuis, ervaringen met storingen of klantenservice? Lees hier de reviews over vodafone

    Vodafone
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (14)

    6.2
    64% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.8
    Service
    rating
    5.8
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    6.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Duur maar goed

    Niet de allergoedkoopste, ik betaal 50 euro per maand voor onbeperkt bellen. Maar wel altijd goed. Nooit problemen, altijd bereik. Duurkoop is meestal ook niet goedkoop, maar wel zekerheid. In tegenstelling tot bijvoorbeeld hollandsnieuwe die ik laatst bij radar zag. Daar betaal je wel minder, maar heb je uiteindelijk niks. Dat is dan duurder dan vodafone!

    Door: Horst Vader27-01-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Blij met vodafone

    Ik lees wel eens slechte verhalen over vodafone maar ik heb dat nog niet mogen meemaken. Heb ook nog geen problemen gehad of dat vodafone een fout heeft gemaakt waardoor ik de klantenservice ofzo moest bellen maar als "reguliere" klant ben ik prima tevreden.

    Door: Lisse Lof23-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Tevreden

    Tevreden met Vodafone. De goedkoopste, dat hoeft niet voor mij. Hoor je alleen maar gezeik over toch? Heb nu tenminste altijd bereik en hoef nooit met de klantenservice te bellen (dus weet ook niet hoe die is).

    Door: Mathilde06-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Prima Service

    Ik vind Vodafone niet direct de goedkoopste provider, maar alles is wel echt goed geregeld. Goede dekking, prima service. Als je iemand belt krijg je ook echt iemand aan de lijn die het snapt!

    Door: Maarten18-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Verlenging abonnement

    2 jaar geleden contract afgesloten, na 20 maanden dat ik mag verlengen nieuwe toestel/ contract afgesloten, en na 21maanden wordt er opeen 197,- afgeschreven Zomaar, blijkt restand van oude contract in 1x hebben moeten betalen, zonder overleg zonder toestemming, kn niet terug gedraaid worden door jullie geven wel aan jullie fout, komen niet met oplossing alleen met betalingsregeling, het is al betaald!! dus betaling regeling niet nodig, kom me eerder tegemoet!!
    Na telefoon gesprek + dat ik langs ben gegaan zonder resultaat, ga ik me abbo nooit meer Verlengen bij Vodavone, en zal het zeker niet aanbevelen aan een vriend of collega, waar het kan zet ik mijn mening neer zodat mensen kunnen weten wat ze kunnen verwachten van jullie...

    Door: Anoniem28-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Mobiel abonnement

    ** een bedrijf waar je op je knieën moet om klant te worden **

    Beste Vodafone,

    In deze tijd van ‘samen sterk staan’ laten jullie (nieuwe) klanten als een baksteen vallen. In deze tijd van tomeloze investeringen in dure CRM-systemen en innovaties met het doel om klanten zo vriendelijk en effectief mogelijk te kunnen helpen blijken jullie een inferieur bedrijf wat nog lang niet klaar is voor deze ontwikkelingen. Zelfs het nakomen van jullie telefonische afspraken blijkt al een brug te ver. Iemand die nog nadenkt over het overstappen van een vertrouwde aanbieder naar Vodafone, lieve medemens, hier een eerlijk advies: Doe maar niet. Hier is waarom:

    Op Black Friday 2019 heb ik bij de Vodafone winkel in Waalwijk een mobiel abonnement afgesloten waarbij ik overstapte van een andere aanbieder. Snel zou mijn nummerbehoud goedgekeurd worden. Nog dezelfde dag kreeg ik een bericht van goedkeuring, binnen een aantal dagen werd ik overgesloten. Vandaag 25 juni 2020 bel ik nog steeds níet met Vodafone.

    Na meerdere malen klantenservice te hebben gebeld, die mij vertelde dat er een case was aangemaakt, het inderdaad veel te lang duurde en ik ECHT deze week zou worden gebeld, helaas niets mogen vernemen. Iedere keer werd ik zeker 10 minuten in de wacht gezet omdat ze het e.e.a. moesten uitzoeken en zit ik nog steeds zonder resultaat. Een hele hoop loze beloftes, één grote puinhoop. Leuk detail: Na je eerste keer klantenservice te hebben gesproken krijg je een sms voor een beoordeling af te geven. Geef je daar een 1 omdat de afspraak niet is nagekomen, krijg je dit bericht de volgende keren niet meer. Dus in plaats van dat ze er iets mee doen, steken ze hun kop in het zand, als het moeilijk wordt is Vodafone nergens te bekennen.

    Vodafone, zo complex is mijn ‘case’ (inmiddels 4 cases) toch helemaal niet? Jullie moeten een nummer oversluiten en een abonnement activeren? Oh, voor dat dezelfde vraag wéér komt, nee ik betaal nog niet. Ook werd mij steeds gevraagd; ‘maar heeft u het toestel wel al ontvangen?’ Vodafone kom op, het is toch schandalig dat jullie zelfs díe administratie niet bijhouden en klanten op hun blauwe ogen moeten geloven? Het gaat om toestellen van meer dan 700 euro..

    Nadat jullie klantenservice niks opleverde het ook nog via de winkel geprobeerd, een dame daar belde met de backoffice en heeft een e-mail gestuurd, weer met dezelfde belofte (echt deze week).
    Ik vroeg haar wat ik kon doen als ik niks zou horen, daarop vertelde ze me dat ze eigenlijk ook niets meer kon doen, dat ik dan maar weer moest terugkomen, om, jullie raden het al hé, weer een nieuwe e-mail te sturen.

    Jullie laatste alleraardigste klantenservice medewerker excuseerde zich nog wel, dit is niet de manier waarop jullie werken, blijkt ook een farse. Ik heb haar verteld dat dit mijn laatste belletje was voor ik het via social media ging proberen, zo zie je maar, dat levert ook weer niks op.

    Vodafone, bewijs me alsjeblieft dat jullie online beter omgaan met jullie Customer Service online dan fysiek en telefonisch, mijn vertrouwen in jullie organisatie ben ik echter helaas al volledig verloren.

    Even kort, wat stoort me nu zo?
    Jullie lokken klanten met ‘goeie deals’, op zich niets mis mee maar wel als er na het sluiten van een overeenkomst geen diensten worden geleverd! Bijna 8 maanden!! later is die goede deal namelijk niet meer zo heel goed, het toestel is verouderd en minder waard geworden. Maanden later laten jullie (en zelfs dat is niet waar) een abonnement in werking treden wat dan inmiddels z’n geld niet meer waard is.
    Waar gaan we naartoe Vodafone? Jullie die over een jaar of 2 een rekening gaan sturen van een abonnement wat nooit betaald is? Terwijl de klant alles in z’n macht heeft gedaan om alsjeblieft klant te mogen worden en zijn afgenomen diensten te ontvangen? Echt te bizar voor woorden.

    Gezien één van de partijen hun verplichtingen niet nakomt zal ik, mocht hier ook radio stilte blijven, het contract op mijn initiatief ontbinden en dus jullie in gebreken stellen.

    Henk heeft op 5 mei 2020 een gelijke situatie verteld (telecomvergelijker.nl) blijkbaar is dit dus normaal voor dit bedrijf. Henk, I feel you.
    Mark, April 2020 (ervaringen.nl) idem. I feel you too.

    Vodafone, bedankt.

    Ps. Er zou ook nog een simkaart worden geleverd, denk ik ook vergeten (kleinigheidje hou je toch)?

    Pps. Voor de lezers, ik zou voor T-Mobile gaan, ik ook, als ik weer kon kiezen. Tot die tijd zit ik vast aan iets wat ik niet betaal, niet ontvang maar wat wel getekend boven mijn hoofd hangt.

    Door: Milou 25-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Goed

    Goed bereik, voor 30 euro (sim-only) onbeperkt bellen en mb's en gratis klantenservice. Eigenlijk best tevreden nadat ik slechte ervaringen met anderen heb gehad (ben, youfone) dus ik blijf hier nog wel even!

    Door: Chantal van Waage13-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Bijzonder behulpzaam

    Gratis klantenservice maar wel erg goed. Ik had problemen met een factuur en kan mijn-vodafone niet meer in. Een telefoontje later en een smsje met nieuwe gegevens en ik was weer onderweg. Top!

    Door: Harry de Booij13-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Wou dat alles zo snel was

    Haha..ik wou dat alles zo snel was...want mijn internet is echt supersnel! Stond er van te kijken.

    Door: Emelie Dieteren10-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Telefoonabonnement

    Vodafone maakt het zijn klanten zeer moeilijk om op te zeggen, in ieder geval als het gaat om wat oudere nummers en toestellen. Ik was uiteindelijk genoodzaakt een aangetekende brief te sturen naar het hoofdkantoor, nadat ik 4 verschillende personen van de klantenservice had gesproken, die mij niet echt wilden helpen met opzeggen. Steeds moest ik een ander nummer bellen en uiteindelijk is het me dus ook niet gelukt.

    Door: Corné08-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Netwerk goed, klantenservice niet

    Het netwerk is eigenlijk altijd goed. En afsluiten ging ook goed toen. Je moet alleen niet een vraag stellen aan de klantenservice, want dat is een verschrikking. Zeer ongeduldig, star en onvriendelijk. Gelukkig kun je veel zelf oplossen via de website.

    Door: G.Dekker06-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    klaar met vodafone

    Wat een klerezooi bij deze gasten. Echt helemaal klaar met vodafone en hun onbereikbare klantenservice en fouten die ze maken waardoor ik de dure klantenservice weer moet gaan bellen. Nee dank u. ik ben weg.

    Door: Sjeanneke09-08-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Diefstal!

    Ik wil graag iedereen informeren over de gang van zaken bij vodafone. Ik had voor mijn zoon een 2 jarig abonnement afgesloten.
    Op een gegevenmoment wilde hij zijn nummer wijzigen omdat hij telkens lastig gevallen werd. Voor 13,50 kon dat. (meestal is dat gratis maar ok..)
    Maar goed. Dat daargelaten ging het over de databundel die je bij het abonnement krijgt. Ik had 3 gb afgesloten waarvan hij er meestal zo’n 2100 gebruikt.
    Plotseling kreeg ik een factuur van 40 euro extra in december omdat ik 600 mb over mijn bundel gegaan zou zijn! Na gesproken te hebben met vodafone zeiden ze dat dit pas op de factuur van (ongeveer) 10 jan kon zien hoe het opgebouwd is. Dus daar op gewacht en nu zeiden ze dat we in oktober 600 mb teveel hadden gebruikt. (wat al niet kan want we kwamen met normaal gebruik niet over die 3000 heen) De factuur van oktober gaf dan ook aan dat we 2232 mb hadden gebruikt. Het gekke is dat ze enkele dagen weg hebben gelaten in oktober. Die dagen hebben ze in de factuur van janunari verrekend en dus kwamen we die maand januari over de bundel heen. Maar dat is niet waar want we hadden nog 768 mb over in oktober. Maar die waren er in Januari factuur (voor december) bijgeplakt en daarom ben ik in die maand over de bundel gegaan. Snapt u het nog? Als vodafone die gewoon in oktober had gerekend (en ik ben er nog steeds niet achter waarom niet) dan had ik niks extra hoeven te betalen. Dit kan toch niet? Altijd je factuur checken trouwens want anders betaal je teveel. De klantenservice is trouwens soms om te huilen (en er is een keer de telefoon erop gegooid) en sommige staan je ontzettend aardig en behulpzaam te woord. Is dus heel verschillend. Maar ik ga over een half jaar ergens anders heen.

    Door: Marieke K.21-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Roaming koste me duizenden euros

    Ik ben 3 weken in het buitenland geweest en vergat mijn roaming. Nu ben ik 2200 euro lichter. Niks aan te doen, gewoon op de blaren zitten zeggen ze. Nou lekker is dat. Je reinste diefstal!

    Door: Milena Z.21-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Vodafone

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Vodafone een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 14 ervaringen geplaatst over Vodafone. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.2 gekregen, waarbij 64% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Vodafone actief?

    Vodafone is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Vodafone gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.