Tele2 (heet nu odido)

4.7

Bestellen

3.8

Service

4.9

Prijs

4.1

Levering

41.9%

Zou hier weer kopen

Tele2 (heet nu odido)

Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Odido vinden. Odido is een bedrijf welke al vele jaren in ons land actief is. Ze zijn gestart met het aanbieden van goedkoper bellen via speciale codes op je huistelefoon. Tegenwoordig kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Het is goed om te weten dat Tele2 is doorgegroeid naar een volwaardig telecombedrijf. Een bedrijf waar men vele verschillende diensten rondom telefonie, televisie en internet kan aanbiedt. Natuurlijk mogen we ook de mobiele abonnementen voor de smartphones en mobiele telefoons niet vergeten. Tele2 is een uitstekend bedrijf waar je terecht kunt voor meerdere zaken. 

Heb jij ervaring met Odido en wil je jouw mening over hun graag delen? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet op NederlandReview. Hierdoor kunnen we nog meer mensen helpen om een goed en eerlijk beeld te krijgen van een bedrijf. 

Over Odido

Ruim twintig jaren geleden is Odido begonnen aan een missie. Een missie om de bestaande telecom giganten te lijf te gaan. Het is met succes gelukt! Er zijn tal van bestaande regels open gebroken en verandert. Odido is een aanwinst geweest voor Nederland en de telecomwereld. Het is mogelijk geworden om goedkoper te bellen. 
Tegenwoordig zijn ze zoveel meer en bieden ze mobiele telefonie aan,  internetdiensten en televisie aan. Het is mooi om te zien hoe Odido zich verder heeft ontwikkeld.

Nog steeds vinden ze het belangrijk om midden in de maatschappij te staan. Ze zijn een maatschappelijk verantwoord bedrijf waar maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat. Wederom zijn ze toe te juichen door een goed voorbeeld te geven voor zoveel anderen. 

Ook zijn ze nog steeds bezig en actief om de telecommarkt en mobiele telefonie plus internetdiensten goedkoper en beter te maken. Als het makkelijker kan dan zet Odido zich daar graag voor in. Het is goed om te ontdekken hoe Odido nog steeds een innovator wil zijn. Ze willen graag de beste telecomaanbieder van het land worden.  



De diensten van Odido

De diensten zijn op te splitsen in mobiele telefonie en diensten voor thuis. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt van de diensten van Odido:
•    Mobiel
o    Mobiel abonnement 
o    Mobiele telefoons 
o    Mobiel internet 
o    Sim only 



•    Thuis
o    Internet, Bellen & TV 
o    Internet & Bellen 
o    Internet & TV 
o    Internet

Klachten of tips over Odido

Op een van de pagina’s van de website van Odido zien we drie woorden achter elkaar staan: service, service, service. Het is een nobel streven natuurlijk om volop service te leveren. We vertrouwen dat Odido zich hier ook volop voor inzet. Ze bouwen de beste mobiele netwerken en ook glasvezelnetwerken voor hun zakelijke en particuliere klanten. Natuurlijk zit de concurrentie ook niet stil. Ze willen zich daarom onderscheiden door meer service te bieden. 

Graag horen we van jou of ze dit ook echt doen. Het is daarom goed om je mening over Odido op NederlandReview achter te laten. 

Wat vind jij van Odido ?

NederlandReview is opgericht om over tal van bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is goed om daarom ook jouw oordeel en mening van Odido op NederlandReview te delen. Vind je Odido  een goed, minder goed of zelfs slecht bedrijf? Had je een onprettige of juist geweldige ervaring met de klantenservice? Laat je mening en bericht achter op NederlandReview.


Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Odido vinden. Lees ervaringen van televisiekijkers die u voorgingen!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (43)

Abonnement opzeggen

-5 kan dat ook… 3 weken dagelijks aan de telefoon om mijn abbo te stoppen na meer dan 10 jaar!!! Overstappen naar een andere provider werd door tele2 alsmaar tegen gehouden. Telkens nee het ligt aan de andere, nee u moet hun bellen… toen maar een nieuwe abbo daar afgesloten met een nieuw nummer. Tele2 uitgeschreven en dat staat ook in de mail. Nu 3 maanden verder en nog krijg ik rekeningen die ik moet betalen! Terwijl ik het resterende bedrag betaald heb van nog geen 40 euro. Krijg ik nu weer een rekening van 56,72!!! Dan moet ik inloggen maar dat kan niet want ik heb geen werkende account en telefoonnummer van tele2 dus kan helemaal niks! En dan ook nog een overstap naar odido. Kansloos!

T

Tony

22-09-2023

0

Internet Thuis

Niet aan beginnen. Kan best een poosje goed gaan maar eindigt in ellende.

G

Gerard Houweling

11-08-2023

0

Internet Thuis

Jaren tot tevredenheid klant geweest. Tot Tele2 op een slechte dag 1-zijdig zonder aankondiging je webmail stop te zetten. Geen tijd om mailadressen te veranderen, belangrijke mailtjes gemist. Medewerker van helpdesk die dit allemaal een doodnormale gang van zaken lijkt te vinden en ook echt niets wenst te betekenen om ook maar iets op te lossen.

G

Gerard Houweling

13-07-2023

0

Iphone 14 subscription

My experience with Tele2's customer service when trying to purchase the latest iPhone on a 2-year subscription on March 20, 2023, was nothing short of a nightmare. Despite making the payment, the order was canceled on the same day, which was a huge disappointment for me. Naturally, I immediately contacted customer service to inquire about the cancellation and request a refund. To my utter dismay, I was met with an unresponsive and unhelpful customer service team, which only added to my frustration. I followed up with numerous inquiries about the refund, but each time, I was provided with a generic response that did not provide any real insight into when I could expect to receive my refund. Fast forward to 44 days later, and I am still left in the dark about when I could expect to receive my refund, which has caused me significant stress and inconvenience. The lack of transparency around the refund process is highly disappointing, and I am left with no option but to keep following up with them. In summary, Tele2's customer service is unresponsive, unhelpful, and downright frustrating. Their cancellation of my order and the lack of transparency around the refund process left me feeling incredibly frustrated and disappointed. I would not recommend this company to anyone looking for a reliable and customer-friendly service provider.

J

Julien T

04-05-2023

0

Mobiel abonnement

Via Tele2 is het niet mogelijk plafonds in te stellen!!! Wij hadden een abonnement voor onze kinderen van 7gb, 200min voor 12 euro p/m. De kinderen konden echter gerust voor honderden euro’s bellen en GB kopen. In totaal 1500 euro kosten in 7 maanden. Hiernaast konden onze kinderen ook niet-tele2 zaken kopen tbv games. Naast IDeal was namelijk ook ineens betaalwijze “Tele2” aanwezig bij afrekenen. Het bestelde bedrag wordt dan gewoon afgeschreven bij de maandelijkse incasso. Helaas is het ons ontgaan dat dit alles werd geïncasseerd. Gratis klantvoordeel van 7>10Gb was overigens ook niet geactiveerd (moet je zelf activeren hoorden we later) en had ook kosten gescheeld. Bij reclamatie bij tele2 dat dit buitenproportioneel is geeft tele2 gewoon niet thuis. Kortom, bedenk je twee keer om voor kinderen iets af te sluiten bij Tele2.

J

Johan

11-01-2023

0

Sim only abonnement

Slechte ervaringen met de klantenservice en dienstverlening. Dagenlang heb ik de simcard maar kan het niet gebruiken omdat de systemen eruit liggen! De website helpt niet en verwijst naar klantenservice. De klantenservice heeft wachttijden van 45minuten! Ik heb na 3dagen besloten op te zeggen (moest via klantenservice) en ze houden je ondanks de slechte service aan de opzegtermijn. Schaamteloos slecht! Ga niet bij Tele2!

S

Sayf

31-08-2022

0

Internet

Nadat mijn moeder is overleden, probeer ik al 3 weken lang haar internet abonnement te stoppen. Ik heb ook de klantenservice gebeld, maar hun zeggen dat mijn moeder niet lid is geweest en ze haar niet konden vinden in het systeem ook niet met haar klantnummer. Naar de 4e week bellen krijg ik uiteindelijk een meneer aan de lijn die mij goed en spoedig heeft geholpen, hij had mijn probleem binnen 5minuten verholpen. Zijn naam is Rik Noord. Ik ben zo tevreden over zijn hulp dat ik dit graag even wilde mededelen.

A

Antonia

22-04-2022

0

Tr veel

Kkr slechte wifi kan nooit mn netflix serie afkijken zo

H

Henk

25-03-2022

0

Internet

Tele 2 nooit aan beginnen. Zeer slecht Cheap ha ha.

L

L fritz

13-12-2021

0

tv en internet

snelle levering..... maar dan.... tv programma's niet terug te kijken , dan krijg je het antwoord de zender geeft geen toestemming DONDER OP WAAROM BIJ KPN DAN WEL ik bedoel het is goedkoop maar maak dan geen reclame over ZENDERS TERUGKIJKEN.. regelmatig loopt tv kastje vast dan alleen te resetten met de stekker. E-mail duurt uit en treuren voor het binnen in, telefonisch niet te bereiken. ze willen heel graag verkopen, als er stront aan de knikker is ligt het altijd aan de consument. Ik zou er NOOIT iets meer kopen, en ze heel ver links laten liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELEMAAL KLAAR MEE, HET KOST NIETS MAAR HET IS OOK NIETS!!!!!!!!!!!!!

K

klaas romijn

02-12-2021

0

Zakelijke hosting - ongelofelijke wanprestatie

vrijdagavond bleek mijn zakelijke website opeens niet te werken (was nog bbeyond, dat jaren geleden is overgenomen door tele2) Blijkbaar door een wijziging die vrijdagmiddag was doorgevoerd. In het weekend is er niemand bereikbaar. In allerijl het domein in het weekend verhuist naar een hoster die wel in het weekend bereikbaar is en de site weer in de lucht kreeg. Daarna ook nog vrolijk een factuur met aanmaning ontvangen voor de hosting (we hebben geen opzegging ontvangen, dus gewoon betalen, ja er liep al wel een klacht..) . Wat een onmogelijk stupide en klantonvriendelijk bedrijf.

B

Bart

05-10-2021

0

Nabestaande

Half jaar geleden is mijn moeder overleden, netjes direct abonnement opgezegd bij Tele2. Direct bevestiging van beeindiging contract van Tele2. Meerdere keren telefonisch met nabestaandendesk gebeld, omdat de facturen en fantastische aanbiedingen van Tele2 blijven binnenkomen bij de overledene. Honderd maal excuses van klantenservice dat het steeds verkeerd gaat, maar nog steeds niet goed geregeld. Nu dreigt Tele2 met een incasso bureau. Het is schandalig dat Tele2 deze procedure niet op orde heeft!

M

Mario

24-08-2021

0

Beëindiging abonnement en restitutie

Na vele jaren klant te zijn geweest bij Tele2, mijn contract beëindigd. Nu krijg ik een bedrag terug, dat wordt door Tele2 min 2 maanden vastgehouden. Contact gehad met meerdere medewerkers en ieder hun eigen verhaal. Of het terug gestort gaat worden betwijfel ik, het laatste excuus is een storing. Gelukkig heb ik het juiste besluit genomen om weg te gaan. Gewoon schandalig hoe er na beëindiging van je contract met je wordt omgegaan

H

Helma

09-08-2021

0

nieuwe simkaart

super hulpvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad heel erg behulpzaam was deze mevrouw heeft mij goed geholpen. er was iets mis gegaan met de bestelling, waar door ik sim kreeg zonder nieuwe nummer. mevrouw heeft mij snel en goed geholpen met paar tellen had ik nieuwe nummer. als ze dit leest ben jarig in februari. en je had iets leuks mee gemaakt. weetje naam niet meer.

B

Buse

03-08-2021

0

Unlimited

Erg slecht bereik in Den Bosch en omgeving

M

Mike Van den Berg

24-07-2021

0

Motorola .nieuw abonnement

Slechte service bij problemen oplossen. # maanden geen 4G buiten wel een nieuwe simkaart gekregen vandaag maar activeren is een moeilijk proces en achterlijk gedoe. Tele2 ligt eruit. Over 2 jaar een andere provider

G

Gerrit de Vries

22-07-2021

0

Mobiel Abonnement

Na jarenlang vol tevredenheid klant te zijn geweest wederom sinds vorige week verlengd met een mobiel abonnement met telefoon. Waar mij gouden bergen werden beloofd met allerlei klantvoordeel doordat ik meerdere abonnementen bij Tele2 had (internet, TV en mobiel), werden deze beloften na het afsluiten van het contract niet nagekomen. Een uur verder aan de lijn met de klantenservice waarin ik meerdere keren zonder aankondiging opeens werd doorverbonden en weer mijn hele verhaal moest doen komt het erop neer dat ik toch niét in aanmerking kom voor het klantvoordeel doordat ik alles bij Tele2 heb en niet bij TMobile. Met andere woorden; ik moet maar opzeggen mits ik het beloofde klantvoordeel alsnog wil ontvangen? Je hebt slechte sales medewerkers Tele2; liever een trouwe klant verliezen dan het door jullie beloofde voordeel toe te kennen. Medewerkers geven daarnaast verkeerde informatie en verbinden je zonder pardon door als ze zelf niet meer geloven in hun raar verhaal.

R

Rebecca van Duurling

22-07-2021

0

Dochter buiten bundel

Tele2 Nederland Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit. Mijn dochter heeft behoorlijk wat buiten haar bundel gebeld (900 euro). En wat zegt tele 2 ja we zien geen ander patroon in verbruik waar ze normaal voor 49 euro per maand zit. Dus een melding is/ was niet nodig. Dus een officiële klacht van gemaakt. Waar komt tele 2 mee we kunnen niks voor u betekenen. Ja het standaard bedrag van 50 euro. Zo'n slecht bedrijf heb ik nog niet meegemaakt en dat als je al jaren daar een abonnement hebt. Met vriendelijke groet Roberto van Diggele

R

Roberto Van diggele

07-07-2021

1

mmobiel abbonement

Fijne, overzichtelijke persoonlijke pagina. Er bleken extra kosten op mijn factuur te zijn! Weet ik nergens van. Vragen ernaar bij Tele2 is een avontuur zonder einde. Waardeloos contact met klantenservice. Talloze malen gebeld, 20 wachtende voor mij, en dat bij een telecombedrijf !!! Dat ze nog steeds niet begrijpen dat de bereikbaarheid via telefoon of internet hun corebusiness is!! Hoe idioot en absurd? En omdat het contact praktisch onmogelijk is heb je geen invloed op...alles. Behalve contract opzeggen blijkbaar.

M

Miro

25-06-2021

0

Abbonoment telefoon

Pas op met TELE2 Lees voordat het te laat is En als je een abbonoment hebt zal je zelf wel heel snel erachter komen wat voor praktijken hier draaien ! Tele2 slechtse provider van ons klein landje op geen enkele punten is het beter dan bijvoorbeeld: tmobile Slechte bereik op snelweg bijvoorbeeld ben ik soms niet online ! Facturen zijn altijd onduidelijk ! je kan zomaar extra kosten krijgen ! Klantenservice is om van te huilen ! Ze sluiten ook per direct je abbonoment als de betaling niet op tijd is wat ervoor zorgt dat je heraansluiting moet betalen en paar dagen zonder bereik zit ! 10 jaar lang heb ik tmobile gehad nooit problemen gehad je hebt zelfs online wanneer je MB’s op zijn door middel van traag internet İk kan niet geloven dat tele2 nog bestaat in de 21e eeuw Tele2 is in mijn ogen de oplichter versie van tmobile Ze gebruiken het netwerk van tmobile En door extra centjes eind van de maand te stelen van je bank staan ze overeind en zijn ze nog niet failliet Ik hoop dat ik paar mensen op deze manier kan redden Ik verdien hier niets aan om dit allemaal te typen Maar hoop op zijn minst een paar mensen te redden van contracten van paar jaar aan een onnodig slechte provider Heb heel mijn famillie overgahaald om naar tmobile te gaan En het goedkope reclame waarmee ze komen: niet omdat het moet maar omdat het kan ? Schandalig snel internet ? Schandalig snel opgelicht bedoelen ze Met rappertjes in hun reclame İk weet het, het is mijn fout dat ik ben overgestapt naar tele2 (Werd overgehaald in de kroeg door een maat van me) Een nuchter mens kan dit fout niet maken !

M

Mh Han

26-05-2021

0