NederlandReview

    Ervaringen Tele2

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf welke al vele jaren in ons land actief is. Ze zijn gestart met het aanbieden van goedkoper bellen via speciale codes op je huistelefoon. Tegenwoordig kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Het is goed om te weten dat Tele2 is doorgegroeid naar een volwaardig telecombedrijf. Een bedrijf waar men vele verschillende diensten rondom telefonie, televisie en internet kan aanbiedt. Natuurlijk mogen we ook de mobiele abonnementen voor de smartphones en mobiele telefoons niet vergeten. Tele2 is een uitstekend bedrijf waar je terecht kunt voor meerdere zaken.

    Heb jij ervaring met Tele2 en wil je jouw mening over hun graag delen? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet op NederlandReview. Hierdoor kunnen we nog meer mensen helpen om een goed en eerlijk beeld te krijgen van een bedrijf.

    Over Tele2

    Ruim twintig jaren geleden is Tele2 begonnen aan een missie. Een missie om de bestaande telecom giganten te lijf te gaan. Het is met succes gelukt! Er zijn tal van bestaande regels open gebroken en verandert. Tele2 is een aanwinst geweest voor Nederland en de telecomwereld. Het is mogelijk geworden om goedkoper te bellen.
    Tegenwoordig zijn ze zoveel meer en bieden ze mobiele telefonie aan, internetdiensten en televisie aan. Het is mooi om te zien hoe Tele2 zich verder heeft ontwikkeld.

    Nog steeds vinden ze het belangrijk om midden in de maatschappij te staan. Ze zijn een maatschappelijk verantwoord bedrijf waar maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat. Wederom zijn ze toe te juichen door een goed voorbeeld te geven voor zoveel anderen.

    Ook zijn ze nog steeds bezig en actief om de telecommarkt en mobiele telefonie plus internetdiensten goedkoper en beter te maken. Als het makkelijker kan dan zet Tele2 zich daar graag voor in. Het is goed om te ontdekken hoe Tele2 nog steeds een innovator wil zijn. Ze willen graag de beste telecomaanbieder van het land worden.



    Heel erg grappig! Hans Teeuwen belt Tele2!

    De diensten van Tele2

    De diensten zijn op te splitsen in mobiele telefonie en diensten voor thuis. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt van de diensten van Tele2:
    • Mobiel
    o Mobiel abonnement
    o Mobiele telefoons
    o Mobiel internet
    o Sim only


    • Thuis
    o Internet, Bellen & TV
    o Internet & Bellen
    o Internet & TV
    o Internet

    Klachten of tips over Tele2

    Op een van de pagina’s van de website van Tele2 zien we drie woorden achter elkaar staan: service, service, service. Het is een nobel streven natuurlijk om volop service te leveren. We vertrouwen dat Tele2 zich hier ook volop voor inzet. Ze bouwen de beste mobiele netwerken en ook glasvezelnetwerken voor hun zakelijke en particuliere klanten. Natuurlijk zit de concurrentie ook niet stil. Ze willen zich daarom onderscheiden door meer service te bieden.

    Graag horen we van jou of ze dit ook echt doen. Het is daarom goed om je mening over Tele2 op NederlandReview achter te laten.

    Wat vind jij van Tele2?

    NederlandReview is opgericht om over tal van bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is goed om daarom ook jouw oordeel en mening van Tele2 op NederlandReview te delen. Vind je Tele2 een goed, minder goed of zelfs slecht bedrijf? Had je een onprettige of juist geweldige ervaring met de klantenservice? Laat je mening en bericht achter op NederlandReview.

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Lees ervaringen van televisiekijkers die u voorgingen!

    Tele2
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (22)

    4.8
    55% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    4.8

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Tele2

    Uw beoordeling

    Bellen voor korting dealtjes

    ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader!

    Inmiddels ben ik overgestapt want verhuisd, naar Telfort.

    Maar Tele2 was misschien wel beter eigenlijk!

    Door: Maurits14-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Tele2 interactieve tv en glasvezel

    Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tele2 vind ik de klantenservice, zij zijn niet altijd even goed te bereiken.

    Door: Loes23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan Jeugd van Tegenwoordig

    Ik vind die reclame zo leuk!!

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan

    https://www.youtube.com/watch?v=XO 9uqyFgTh0

    Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2!

    Door: Melanie26-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    lekker goedkoop tvkijken en internet

    Lekker goedkoop hier
    de goedkoopste volgens mij
    internet is soms wat langzaam
    televisie werkt altijd helemaal goed

    Door: Bram Oosterling26-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    unlimited data bundel

    ik heb een download snelheid van 0.35 mbps en een upload snelheid van 0.02 mbps, ik heb deze bundel genomen om beter te kunnen gamen omdat de wifi er slecht is thuis. maar met deze 4g wordt dat hem al helemaal niet. ik betaal €29 in de maand en ik zou hiervoor snelheden van rond de 100mbps moeten heb maar dat is absolut niet zo

    Door: Lucas Schipper30-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Iphone 12 pro max

    Beste Tele2,

    Jammer dat ik het via deze manier moet doen, maar het is niet anders.

    26 januari een nieuwe iphone gekocht. Die vrijdag gelijk gebeld dat het product niet goed werkt, liep meerdere malen vast. Ik heb dit met ander toestel en een ander nummer gedaan, omdat mijn mobiel niet goed werkte. Er werd toen gezegd dat ik het toestel maar moest resetten en anders nog een keer moest bellen. Dit bleek echter niet te werken. Daarna weer gebeld. Er werd toen verteld dat ze de klacht nergens meer konden vinden en dat het toestel dus voor reparatie moest. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat ik al binnen 3 dagen dit netjes heb gemeld!!!
    Nu weer een paar weken verder word ik als klant van kastje naar het muurtje gestuurd. Klacht is neergelegd bij de klachten commissie en ondertussen hoor je daar weer dagen niks van. Dan maar weer bellen. Daarna word er dood leuk gezegd dat ze klacht niet meer kunnen vinden. Waar zijn jullie mee bezig tele2? Dit is echt een klant aan het lijntje houden en gewoon niet handelen. Zolang je niks hebt is tele2 prima, maar als er wat aan de hand is, kan niemand je helpen. SLECHT!!
    Ondertussen zit ik nog steeds met een kapot toestel en is tele2 nergens te bekennen.

    Door: Manon Markesteijn11-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Internet werk

    Mijn internet doet het prima bij Tele2. Anders zou ik dit niet kunnen versturen, dus hierbij het bewijs (als het wordt geplaatst dan he)

    Door: Sjaak14-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Alles-in-een-pakket

    We hebben een Alles-in-een-pakket, Internet Bellen TV. Alles werkt eigenlijk goed genoeg, zeker voor de prijs.

    Door: Nick15-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    internetabonnement

    Internetabonnement afgesloten. Heb tot nu toe altijd bereik en het afsluiten ging vlot via de website.

    Door: Agnes Gerard09-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Tevreden

    Systeem is soms een beetje traag Maar verder zijn we heel tevreden. Alles doet en de prijs is scherp.

    Door: Carl 30-10-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Internet/modum

    Slechtse klantenservice ooit die ik zelf heb meegemaakt. Vorig jaar 2 weken geen internet gehad en nu alweer. Ze doen er niks aan en doen alsof het jou schuld is. Heel erg jammer dit

    Door: Harry25-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Maandelijks abbo

    Deze lockdown weken wat vaker gebeld met vrienden en tot mijn schrik was mijn rekening 203 euro. Ik gelijk op fb gechat met tele 2 ‘in verband met overzetting naar een nieuw systeem sturen wij hier geen SMS meer over’ ‘ 700 minuten over de bundel is wel erg veel dit had je zelf ook kunnen weten’ like pardon, jullie laten klanten 188 euro over hun abbo gaan? Wat een goor verdienmodel. Mocht je een abbo zonder gezeik willen waar je geen goddeloos hoge onverwachte kosten hebt en goed geholpen wordt, zeker tele 2 niet kiezen.

    Door: Naomi 25-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    24-maand abonnement iPhone 12

    Telefoon werd niet geleverd (wel op voorraad). Niks laten horen. Aanbetaling niet teruggestort na 2 weken wachten. Machteloze klantenservice, meerdere keren contact en meerdere keren afspraken niet nagekomen. Wilt geen klantenformulier beschikbaar stellen. Geen zaken mee doen.

    Tele2 Klantenservice over de telefoon: komt door een fout in het systeem. Zij waren niet bereid de telefoon alsnog op te sturen of te laten afhalen, ondanks dat ik al een aanbetaling heb gedaan en twee jaar klant ben.

    Ik moest maar 'wachten tot IT het probleem in het geautomatiseerde proces heeft opgelost', dat kon enkele weken duren. Daarnaast heeft contact met andere afdeling nooit teruggebeld, ondanks verzoek om het probleem te escaleren.

    Vervolgens heeft Tele2 geen geld teruggestort, dit gaat nu volgens Tele2 een maand duren.

    Door: Benjamin25-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    internet light

    Ik heb een internetabonnement afgesloten maar direct erna bleek mijn verhuizing niet door te gaan. Ik heb meteen binnen een paar dagen geannuleerd, dus ruim binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Ik heb een formulier opgestuurd (met postzegel moeten frankeren) en daarnaast ook nog (een hele tijd) telefonisch gebeld om te annuleren. Toch ontvang ik na een tijdje gewoon een factuur! Omdat zij de herroeping nooit hebben doorgekregen of terug kunnen vinden.... Hierover het gesprek aangaan is niet mogelijk, hun eigen fouten worden bij mij op de rekening geschoven! SCHANDE!

    Door: jolyne klein paste22-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    basis

    Ga nooit in zee met Tele2

    Niet omdat het moet, maar we bestelen je, omdat het kan.

    Oplichters, dieven, leugenaars. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat. Dit criminele bedrijf weet steeds weer slachtoffers te lokken met dat achterlijke reclamespotje, waarin ze eigenlijk al hun ware gezicht laten zien.

    Door: L.A.J. A van oosterwijck17-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet

    2 maand geleden verhuist, dus tele2 gebeld dat ik ga verhuizen. Gezegt dat ik alleen wil verhuizen en geen nieuw jaarcontract wil.Maar uw abbonement kunnen we op uw nieuwe huis niet leveren want u heeft een glasvezelaansluiting. Uiteindelijk was het dus toch geen glasvezelaansluiting!

    Ik dacht eerst verhuizen en dan kijk ik eens naar glasvezelaansluiting. Goede aanbieding gekregen door een andere provider. Zo gezegt zo gedaan, ingegaan op die aanbieding met overstap service. Krijg ik een mail met een afkoopsom. Dus tele2 gebeld: automatische iverstap annuleren en dan zelf bij ons annuleren dan kunnen wij het regelen dat er geen afkoop is. Dus zelf de overstap weer geannuleerd. Volgende dag weer tele2 gebeld, ik wil opzeggen maar er is toegezegd geen afkoopsom. Krijg ik weer een afkoopsom.

    6,5jaar klant zijn is niets waard, hun toezeggingen zijn niets waard, je doet alles wat ze zeggen en uiteindelijk is hun woord en beloftes niks waard!!

    Door: Birgit de Roo13-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Internet


    No internet for 2 weeks, unprofessional

    A simple change of contract with Tele2 takes 1 week for them to send a router, if they actually do their job, but after 1 week of waiting we called again just to be directed from one department to another for 1 hour (which we pay for) because they were clueless and only to say at the end that no router was send and it will take another week. When you are self-employed and your office is at home this is very serious. I am very disappointed and wouldn't recommend them.

    Door: B. Nastasa09-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    internet en bellen

    Welkom bij Tele2

    Trouw lid Tele2 sinds zonnet
    Ik wil graag mijn verloop van de laatste drie maanden bij tele2 even uitleggen.
    Het is begonnen met een storing in September.
    1 week lang geen telefoon en internet.
    korte tijd later (+/-1 ½ week) de volgende storing.
    Weer iets langer als een week geen telefoon en geen internet.
    Daarna gaat het even goed en je raad het al een paar weken verder weer storing ,geen telefoon en geen Internet.
    Na diverse middagen in huis te hebben gezeten om te wachten op tele 2 monteur (KPN)
    Is het eindelijk gelukt om stabiel internet te krijgen.

    Maar vraag niet om compensatie voor al dat leed want dan begint de ellende pas.

    Na de tweede storing kregen we compensatie op 1 mobiel nummer onbeperkt internet en onbeperkt bellen voor 1 maand gratis upgrade en dit zou de volgende maand automatisch stoppen.

    Je raad het al de volgende maand loopt het abonnement nog en kun je weer bellen.
    De man aan de telefoon vond het heel vervelend en bood ons aan die maand het extra bedrag ook weer te vergoeden.

    Daarbij wordt ons aangeboden om het abonnement aan te passen zodat die ook nog iets goedkoper wordt.
    Hierbij vraag ik extra nog of ik mijn beide telefoonnummers wel kan behouden.
    Antwoordt hierop is :Jazeker alleen het bellen wordt iets duurder.
    Ik zeg geen probleem bellen doen we wel met de mobiel.
    Tot mijn verbazing na weer een storing van Tele2 op 25 november kom ik erachter dat mijn telefoonlijnen het ook niet meer doen.

    Dan toch nog maar even Tele2 bellen, wat blijkt ik heb geen telefoonabonnement meer.
    Ze weten niet hoe dit kan maar willen het ook niet herstellen.
    Als je dan vraagt of ze dit FOUTJE van tele2 kunnen herstellen zeggen ze doodleuk sorry dat kan niet we kunnen wel een nieuw nummer aanvragen maar helaas geen tweede lijn meer.

    HUH, ik heb het toch niet opgezegd en ze hebben daar toch band opnames van, oh nee die zijn voor natuurlijk voor eigen gewin niet voor de klant ook al ben je 25+ jaar al lid.

    +/- 25 jaar al een abonnement van Tele2 en ook al 10 + jaren 4 mobiele abonnementen van Tele2.
    maakt niks uit ze lopen er geen stap harder om ik denk dat ze al klanten genoeg hebben en ze er niet meer zo wakker van liggen :(:(:(.

    Jammer, Jammer, Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan.

    Als je dan vraagt of je teruggebeld kan worden hier over is dat helaas niet mogelijk.

    ik heb ze via de klantenservice bericht gedaan dat ik hierover contact wil.
    Dat kan wel hoor als je geluk hebt wordt je binnen dertig dagen gemaild of gebeld.

    Een zeer ontevreden Tele2 klant

    Ik hoop dat ze me nog gaan bellen want ondertussen ga ik vast shoppen naar een andere provider en kijken wat ze me daar te bieden hebben.

    Als je zo omgaat met je klanten kun je de klantenservice beter dichtdoen.

    met vriendelijk groet

    Johnny Koeleman


    Door: Johnny Koeleman26-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet en mobiel

    Al 2 weken slecht of geen internet, klantenservice ruim 50 min moeten wachten, voor een leugenachtige telefoniste, die ook niks oplost,ik ga zo snel mogelijk naar een andere provider, ook nu heb ik geen internet ????????????

    Door: ingrid wimpel07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    huisaansluiting

    Ga niet in zee met Tele2
    Het slechtste Telecom/internetbedrijf uit de geschiedenis. Klanten worden opgelicht met een slecht netwerk, slechte apparatuur, een liegende klantenservice , misleidende en foutieve rekeningen. Alleen de incassoafdeling werkt accuraat en mededogen loos.

    Door: Leon12-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Tele2 een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 22 ervaringen geplaatst over Tele2. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.8 gekregen, waarbij 55% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Tele2 actief?

    Tele2 is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Tele2 gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.