NederlandReview

    Ervaringen Tele2

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf welke al vele jaren in ons land actief is. Ze zijn gestart met het aanbieden van goedkoper bellen via speciale codes op je huistelefoon. Tegenwoordig kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Het is goed om te weten dat Tele2 is doorgegroeid naar een volwaardig telecombedrijf. Een bedrijf waar men vele verschillende diensten rondom telefonie, televisie en internet kan aanbiedt. Natuurlijk mogen we ook de mobiele abonnementen voor de smartphones en mobiele telefoons niet vergeten. Tele2 is een uitstekend bedrijf waar je terecht kunt voor meerdere zaken.

    Heb jij ervaring met Tele2 en wil je jouw mening over hun graag delen? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet op NederlandReview. Hierdoor kunnen we nog meer mensen helpen om een goed en eerlijk beeld te krijgen van een bedrijf.

    Over Tele2

    Ruim twintig jaren geleden is Tele2 begonnen aan een missie. Een missie om de bestaande telecom giganten te lijf te gaan. Het is met succes gelukt! Er zijn tal van bestaande regels open gebroken en verandert. Tele2 is een aanwinst geweest voor Nederland en de telecomwereld. Het is mogelijk geworden om goedkoper te bellen.
    Tegenwoordig zijn ze zoveel meer en bieden ze mobiele telefonie aan, internetdiensten en televisie aan. Het is mooi om te zien hoe Tele2 zich verder heeft ontwikkeld.

    Nog steeds vinden ze het belangrijk om midden in de maatschappij te staan. Ze zijn een maatschappelijk verantwoord bedrijf waar maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat. Wederom zijn ze toe te juichen door een goed voorbeeld te geven voor zoveel anderen.

    Ook zijn ze nog steeds bezig en actief om de telecommarkt en mobiele telefonie plus internetdiensten goedkoper en beter te maken. Als het makkelijker kan dan zet Tele2 zich daar graag voor in. Het is goed om te ontdekken hoe Tele2 nog steeds een innovator wil zijn. Ze willen graag de beste telecomaanbieder van het land worden.

    Heel erg grappig! Hans Teeuwen belt Tele2!

    De diensten van Tele2

    De diensten zijn op te splitsen in mobiele telefonie en diensten voor thuis. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt van de diensten van Tele2:
    • Mobiel
    o Mobiel abonnement
    o Mobiele telefoons
    o Mobiel internet
    o Sim only


    • Thuis
    o Internet, Bellen & TV
    o Internet & Bellen
    o Internet & TV
    o Internet

    Klachten of tips over Tele2

    Op een van de pagina’s van de website van Tele2 zien we drie woorden achter elkaar staan: service, service, service. Het is een nobel streven natuurlijk om volop service te leveren. We vertrouwen dat Tele2 zich hier ook volop voor inzet. Ze bouwen de beste mobiele netwerken en ook glasvezelnetwerken voor hun zakelijke en particuliere klanten. Natuurlijk zit de concurrentie ook niet stil. Ze willen zich daarom onderscheiden door meer service te bieden.

    Graag horen we van jou of ze dit ook echt doen. Het is daarom goed om je mening over Tele2 op NederlandReview achter te laten.

    Wat vind jij van Tele2?

    NederlandReview is opgericht om over tal van bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is goed om daarom ook jouw oordeel en mening van Tele2 op NederlandReview te delen. Vind je Tele2 een goed, minder goed of zelfs slecht bedrijf? Had je een onprettige of juist geweldige ervaring met de klantenservice? Laat je mening en bericht achter op NederlandReview.

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Lees ervaringen van televisiekijkers die u voorgingen!

    Tele2
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (13)

    6,4
    62% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6,4
    Service
    rating
    5,6
    Prijs
    rating
    7
    Leveren
    rating
    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    internet en bellen

    Welkom bij Tele2

    Trouw lid Tele2 sinds zonnet
    Ik wil graag mijn verloop van de laatste drie maanden bij tele2 even uitleggen.
    Het is begonnen met een storing in September.
    1 week lang geen telefoon en internet.
    korte tijd later (+/-1 ½ week) de volgende storing.
    Weer iets langer als een week geen telefoon en geen internet.
    Daarna gaat het even goed en je raad het al een paar weken verder weer storing ,geen telefoon en geen Internet.
    Na diverse middagen in huis te hebben gezeten om te wachten op tele 2 monteur (KPN)
    Is het eindelijk gelukt om stabiel internet te krijgen.

    Maar vraag niet om compensatie voor al dat leed want dan begint de ellende pas.

    Na de tweede storing kregen we compensatie op 1 mobiel nummer onbeperkt internet en onbeperkt bellen voor 1 maand gratis upgrade en dit zou de volgende maand automatisch stoppen.

    Je raad het al de volgende maand loopt het abonnement nog en kun je weer bellen.
    De man aan de telefoon vond het heel vervelend en bood ons aan die maand het extra bedrag ook weer te vergoeden.

    Daarbij wordt ons aangeboden om het abonnement aan te passen zodat die ook nog iets goedkoper wordt.
    Hierbij vraag ik extra nog of ik mijn beide telefoonnummers wel kan behouden.
    Antwoordt hierop is :Jazeker alleen het bellen wordt iets duurder.
    Ik zeg geen probleem bellen doen we wel met de mobiel.
    Tot mijn verbazing na weer een storing van Tele2 op 25 november kom ik erachter dat mijn telefoonlijnen het ook niet meer doen.

    Dan toch nog maar even Tele2 bellen, wat blijkt ik heb geen telefoonabonnement meer.
    Ze weten niet hoe dit kan maar willen het ook niet herstellen.
    Als je dan vraagt of ze dit FOUTJE van tele2 kunnen herstellen zeggen ze doodleuk sorry dat kan niet we kunnen wel een nieuw nummer aanvragen maar helaas geen tweede lijn meer.

    HUH, ik heb het toch niet opgezegd en ze hebben daar toch band opnames van, oh nee die zijn voor natuurlijk voor eigen gewin niet voor de klant ook al ben je 25+ jaar al lid.

    +/- 25 jaar al een abonnement van Tele2 en ook al 10 + jaren 4 mobiele abonnementen van Tele2.
    maakt niks uit ze lopen er geen stap harder om ik denk dat ze al klanten genoeg hebben en ze er niet meer zo wakker van liggen :(:(:(.

    Jammer, Jammer, Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan.

    Als je dan vraagt of je teruggebeld kan worden hier over is dat helaas niet mogelijk.

    ik heb ze via de klantenservice bericht gedaan dat ik hierover contact wil.
    Dat kan wel hoor als je geluk hebt wordt je binnen dertig dagen gemaild of gebeld.

    Een zeer ontevreden Tele2 klant

    Ik hoop dat ze me nog gaan bellen want ondertussen ga ik vast shoppen naar een andere provider en kijken wat ze me daar te bieden hebben.

    Als je zo omgaat met je klanten kun je de klantenservice beter dichtdoen.

    met vriendelijk groet

    Johnny Koeleman


    Door: Johnny Koeleman 26-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Internet en mobiel

    Al 2 weken slecht of geen internet, klantenservice ruim 50 min moeten wachten, voor een leugenachtige telefoniste, die ook niks oplost,ik ga zo snel mogelijk naar een andere provider, ook nu heb ik geen internet ????????????

    Door: ingrid wimpel 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    huisaansluiting

    Ga niet in zee met Tele2
    Het slechtste Telecom/internetbedrijf uit de geschiedenis. Klanten worden opgelicht met een slecht netwerk, slechte apparatuur, een liegende klantenservice , misleidende en foutieve rekeningen. Alleen de incassoafdeling werkt accuraat en mededogen loos.

    Door: Leon 12-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    lekker goedkoop tvkijken en internet

    Lekker goedkoop hier
    de goedkoopste volgens mij
    internet is soms wat langzaam
    televisie werkt altijd helemaal goed

    Door: Bram Oosterling 26-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Tevreden

    Systeem is soms een beetje traag Maar verder zijn we heel tevreden. Alles doet en de prijs is scherp.

    Door: Carl 30-10-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan Jeugd van Tegenwoordig

    Ik vind die reclame zo leuk!!

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan

    https://www.youtube.com/watch?v=XO 9uqyFgTh0

    Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2!

    Door: Melanie 26-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Tele2 interactieve tv en glasvezel

    Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tele2 vind ik de klantenservice, zij zijn niet altijd even goed te bereiken.

    Door: Loes 23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    Bellen voor korting dealtjes

    ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader!

    Inmiddels ben ik overgestapt want verhuisd, naar Telfort.

    Maar Tele2 was misschien wel beter eigenlijk!

    Door: Maurits 14-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    slechte dienstverlening en dramatische klantenservice

    Sinds bijna een jaar klant met een pakket (telefoon, tv en internet). Vanaf het begin diverse storingen gehad waarbij ALTIJD de telefoonverbinding weg was!
    Fase I:
    Na heel veel gezeur een ander modem gekregen die nog duidelijke vuil- en gebruikssporen van een vorige gebruiker had. Om dit voor elkaar te krijgen al diverse keren moeten bellen, wachten, vooral wachten en bedelen om een oplossing.
    Fase II:
    Ondanks nieuwe (oude?) modem weer diverse storingen waar Tele2 ongezien aangeeft dat wij de bekabeling in ons appartement (bouwjaar 2001) moeten laten vervangen, op onze kosten. Na veel gezeur en totaal gebrek aan meedenken is op kosten van Tele2 dit alsnog gebeurd, waarbij ik meteen al twijfels had.
    Fase III:
    Na de nieuwe bekabeling weer de ene storing na de andere.
    Na het zoveelste telefoontje van mijn zijde wordt me een korting op de abonnementsgelden geboden van welgeteld EUR 3,00 (!) per maand. Daarnaast bieden ze me weer een monteur aan voor EUR 80,00 als blijkt dat "zij er niks aan kunnen doen". Op mijn risico dus.

    Na ontvangst van de bevestiging van de compensatie blijkt ineens per compensatiedatum een nieuw contract in te gaan!!!
    Als ontevreden cliënt wordt mij dus een oor aangenaaid.
    Toen ik hier na 15 dagen achter kwam wilde ik opzeggen, werd mij erop gewezen dat ik dan binnen 14 dagen schriftelijk had moeten handelen.

    NB: ik ben een 78-jarige hartpatiënt die zich lekkerder voelt als ik ervan uit kan gaan dat mijn telefoonaansluiting het gewoon doet.
    Het is mij een raadsel waarom dit bedrijf zo'n moeite doet om mij als cliënt te behouden, terwijl ik statistisch gezien de volgende contractvervaldatum niet eens haal. Vanaf dat 1 waren er diverse storingen! Ik voel mij gegijzeld!

    Door: menno 15-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Alles-in-een-pakket

    We hebben een Alles-in-een-pakket, Internet Bellen TV. Alles werkt eigenlijk goed genoeg, zeker voor de prijs.

    Door: Nick 15-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Internet werk

    Mijn internet doet het prima bij Tele2. Anders zou ik dit niet kunnen versturen, dus hierbij het bewijs (als het wordt geplaatst dan he)

    Door: Sjaak 14-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5
    rating

    internetabonnement

    Internetabonnement afgesloten. Heb tot nu toe altijd bereik en het afsluiten ging vlot via de website.

    Door: Agnes Gerard 09-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Wachten wachten wachten

    Het duurt nu al bijna een week en ik zit nog steeds zonder tvaansluiting. Hoe lang nog, Tele2?!

    Door: Wim van ... 04-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Schrijf zelf een review over Tele2

    Uw beoordeling