Tele2

Alle reviews

Tele2

45% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (38)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sim only abonnement

    Slechte ervaringen met de klantenservice en dienstverlening. Dagenlang heb ik de simcard maar kan het niet gebruiken omdat de systemen eruit liggen!

    De website helpt niet en verwijst naar klantenservice. De klantenservice heeft wachttijden van 45minuten!

    Ik heb na 3dagen besloten op te zeggen (moest via klantenservice) en ze houden je ondanks de slechte service aan de opzegtermijn. Schaamteloos slecht!

    Ga niet bij Tele2!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Nadat mijn moeder is overleden, probeer ik al 3 weken lang haar internet abonnement te stoppen. Ik heb ook de klantenservice gebeld, maar hun zeggen dat mijn moeder niet lid is geweest en ze haar niet konden vinden in het systeem ook niet met haar klantnummer. Naar de 4e week bellen krijg ik uiteindelijk een meneer aan de lijn die mij goed en spoedig heeft geholpen, hij had mijn probleem binnen 5minuten verholpen. Zijn naam is Rik Noord. Ik ben zo tevreden over zijn hulp dat ik dit graag even wilde mededelen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tr veel

    Kkr slechte wifi kan nooit mn netflix serie afkijken zo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Tele 2 nooit aan beginnen.
    Zeer slecht Cheap ha ha.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tv en internet

    snelle levering..... maar dan....
    tv programma's niet terug te kijken , dan krijg je het antwoord de zender geeft geen toestemming DONDER OP WAAROM BIJ KPN DAN WEL ik bedoel het is goedkoop maar maak dan geen reclame over ZENDERS TERUGKIJKEN.. regelmatig loopt tv kastje vast dan alleen te resetten met de stekker. E-mail duurt uit en treuren voor het binnen in, telefonisch niet te bereiken.
    ze willen heel graag verkopen, als er stront aan de knikker is ligt het altijd aan de consument.
    Ik zou er NOOIT iets meer kopen, en ze heel ver links laten liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HELEMAAL KLAAR MEE, HET KOST NIETS MAAR HET IS OOK NIETS!!!!!!!!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zakelijke hosting - ongelofelijke wanprestatie

    vrijdagavond bleek mijn zakelijke website opeens niet te werken (was nog bbeyond, dat jaren geleden is overgenomen door tele2) Blijkbaar door een wijziging die vrijdagmiddag was doorgevoerd. In het weekend is er niemand bereikbaar. In allerijl het domein in het weekend verhuist naar een hoster die wel in het weekend bereikbaar is en de site weer in de lucht kreeg. Daarna ook nog vrolijk een factuur met aanmaning ontvangen voor de hosting (we hebben geen opzegging ontvangen, dus gewoon betalen, ja er liep al wel een klacht..) . Wat een onmogelijk stupide en klantonvriendelijk bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nabestaande

    Half jaar geleden is mijn moeder overleden, netjes direct abonnement opgezegd bij Tele2. Direct bevestiging van beeindiging contract van Tele2. Meerdere keren telefonisch met nabestaandendesk gebeld, omdat de facturen en fantastische aanbiedingen van Tele2 blijven binnenkomen bij de overledene. Honderd maal excuses van klantenservice dat het steeds verkeerd gaat, maar nog steeds niet goed geregeld. Nu dreigt Tele2 met een incasso bureau. Het is schandalig dat Tele2 deze procedure niet op orde heeft!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beëindiging abonnement en restitutie

    Na vele jaren klant te zijn geweest bij Tele2, mijn contract beëindigd. Nu krijg ik een bedrag terug, dat wordt door Tele2 min 2 maanden vastgehouden. Contact gehad met meerdere medewerkers en ieder hun eigen verhaal. Of het terug gestort gaat worden betwijfel ik, het laatste excuus is een storing. Gelukkig heb ik het juiste besluit genomen om weg te gaan. Gewoon schandalig hoe er na beëindiging van je contract met je wordt omgegaan

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    nieuwe simkaart

    super hulpvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad heel erg behulpzaam was deze mevrouw heeft mij goed geholpen. er was iets mis gegaan met de bestelling, waar door ik sim kreeg zonder nieuwe nummer. mevrouw heeft mij snel en goed geholpen met paar tellen had ik nieuwe nummer. als ze dit leest ben jarig in februari. en je had iets leuks mee gemaakt. weetje naam niet meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Unlimited

    Erg slecht bereik in Den Bosch en omgeving

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Motorola .nieuw abonnement

    Slechte service bij problemen oplossen. # maanden geen 4G buiten wel een nieuwe simkaart gekregen vandaag maar activeren is een moeilijk proces en achterlijk gedoe. Tele2 ligt eruit. Over 2 jaar een andere provider

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobiel Abonnement

    Na jarenlang vol tevredenheid klant te zijn geweest wederom sinds vorige week verlengd met een mobiel abonnement met telefoon. Waar mij gouden bergen werden beloofd met allerlei klantvoordeel doordat ik meerdere abonnementen bij Tele2 had (internet, TV en mobiel), werden deze beloften na het afsluiten van het contract niet nagekomen. Een uur verder aan de lijn met de klantenservice waarin ik meerdere keren zonder aankondiging opeens werd doorverbonden en weer mijn hele verhaal moest doen komt het erop neer dat ik toch niét in aanmerking kom voor het klantvoordeel doordat ik alles bij Tele2 heb en niet bij TMobile. Met andere woorden; ik moet maar opzeggen mits ik het beloofde klantvoordeel alsnog wil ontvangen? Je hebt slechte sales medewerkers Tele2; liever een trouwe klant verliezen dan het door jullie beloofde voordeel toe te kennen. Medewerkers geven daarnaast verkeerde informatie en verbinden je zonder pardon door als ze zelf niet meer geloven in hun raar verhaal.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dochter buiten bundel

    Tele2 Nederland

    Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.
    Mijn dochter heeft behoorlijk wat buiten haar bundel gebeld (900 euro).
    En wat zegt tele 2 ja we zien geen ander patroon in verbruik waar ze normaal voor 49 euro per maand zit.
    Dus een melding is/ was niet nodig.
    Dus een officiële klacht van gemaakt.
    Waar komt tele 2 mee we kunnen niks voor u betekenen.
    Ja het standaard bedrag van 50 euro.

    Zo'n slecht bedrijf heb ik nog niet meegemaakt en dat als je al jaren daar een abonnement hebt.


    Met vriendelijke groet

    Roberto van Diggele

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    mmobiel abbonement

    Fijne, overzichtelijke persoonlijke pagina.

    Er bleken extra kosten op mijn factuur te zijn! Weet ik nergens van. Vragen ernaar bij Tele2 is een avontuur zonder einde.
    Waardeloos contact met klantenservice. Talloze malen gebeld, 20 wachtende voor mij, en dat bij een telecombedrijf !!! Dat ze nog steeds niet begrijpen dat de bereikbaarheid via telefoon of internet hun corebusiness is!! Hoe idioot en absurd? En omdat het contact praktisch onmogelijk is heb je geen invloed op...alles. Behalve contract opzeggen blijkbaar.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abbonoment telefoon

    Pas op met TELE2 Lees voordat het te laat is En als je een abbonoment hebt zal je zelf wel heel snel erachter komen wat voor praktijken hier draaien !
    Tele2 slechtse provider van ons klein landje op geen enkele punten is het beter dan bijvoorbeeld: tmobile

    Slechte bereik op snelweg bijvoorbeeld ben ik soms niet online !
    Facturen zijn altijd onduidelijk !
    je kan zomaar extra kosten krijgen !
    Klantenservice is om van te huilen !
    Ze sluiten ook per direct je abbonoment als de betaling niet op tijd is wat ervoor zorgt dat je heraansluiting moet betalen en paar dagen zonder bereik zit !

    10 jaar lang heb ik tmobile gehad nooit problemen gehad je hebt zelfs online wanneer je MB’s op zijn door middel van traag internet

    İk kan niet geloven dat tele2 nog bestaat in de 21e eeuw

    Tele2 is in mijn ogen de oplichter versie van tmobile

    Ze gebruiken het netwerk van tmobile
    En door extra centjes eind van de maand te stelen van je bank staan ze overeind en zijn ze nog niet failliet

    Ik hoop dat ik paar mensen op deze manier kan redden
    Ik verdien hier niets aan om dit allemaal te typen
    Maar hoop op zijn minst een paar mensen te redden van contracten van paar jaar aan een onnodig slechte provider

    Heb heel mijn famillie overgahaald om naar tmobile te gaan

    En het goedkope reclame waarmee ze komen: niet omdat het moet maar omdat het kan ?
    Schandalig snel internet ?
    Schandalig snel opgelicht bedoelen ze
    Met rappertjes in hun reclame

    İk weet het, het is mijn fout dat ik ben overgestapt naar tele2
    (Werd overgehaald in de kroeg door een maat van me)
    Een nuchter mens kan dit fout niet maken !

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sim only

    Super bij met de service van tele 2.
    Belde vandaag naar tele 2 om mijn simkaart te ontgrendelen bij deze wil ik ( Moehisha) excuses als ik u naam verkeerd hèb gespeld ,mevrouw was heel behulpzaam en heel duidelijk want niet altijd het geval .En mevrouw had best wel veel geduld complimenten. Waren er maar vele als u

    Mvg,

    A.boukheyar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    unlimited data bundel

    ik heb een download snelheid van 0.35 mbps en een upload snelheid van 0.02 mbps, ik heb deze bundel genomen om beter te kunnen gamen omdat de wifi er slecht is thuis. maar met deze 4g wordt dat hem al helemaal niet. ik betaal €29 in de maand en ik zou hiervoor snelheden van rond de 100mbps moeten heb maar dat is absolut niet zo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Iphone 12 pro max

    Beste Tele2,

    Jammer dat ik het via deze manier moet doen, maar het is niet anders.

    26 januari een nieuwe iphone gekocht. Die vrijdag gelijk gebeld dat het product niet goed werkt, liep meerdere malen vast. Ik heb dit met ander toestel en een ander nummer gedaan, omdat mijn mobiel niet goed werkte. Er werd toen gezegd dat ik het toestel maar moest resetten en anders nog een keer moest bellen. Dit bleek echter niet te werken. Daarna weer gebeld. Er werd toen verteld dat ze de klacht nergens meer konden vinden en dat het toestel dus voor reparatie moest. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat ik al binnen 3 dagen dit netjes heb gemeld!!!
    Nu weer een paar weken verder word ik als klant van kastje naar het muurtje gestuurd. Klacht is neergelegd bij de klachten commissie en ondertussen hoor je daar weer dagen niks van. Dan maar weer bellen. Daarna word er dood leuk gezegd dat ze klacht niet meer kunnen vinden. Waar zijn jullie mee bezig tele2? Dit is echt een klant aan het lijntje houden en gewoon niet handelen. Zolang je niks hebt is tele2 prima, maar als er wat aan de hand is, kan niemand je helpen. SLECHT!!
    Ondertussen zit ik nog steeds met een kapot toestel en is tele2 nergens te bekennen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet/modum

    Slechtse klantenservice ooit die ik zelf heb meegemaakt. Vorig jaar 2 weken geen internet gehad en nu alweer. Ze doen er niks aan en doen alsof het jou schuld is. Heel erg jammer dit

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Maandelijks abbo

    Deze lockdown weken wat vaker gebeld met vrienden en tot mijn schrik was mijn rekening 203 euro. Ik gelijk op fb gechat met tele 2 ‘in verband met overzetting naar een nieuw systeem sturen wij hier geen SMS meer over’ ‘ 700 minuten over de bundel is wel erg veel dit had je zelf ook kunnen weten’ like pardon, jullie laten klanten 188 euro over hun abbo gaan? Wat een goor verdienmodel. Mocht je een abbo zonder gezeik willen waar je geen goddeloos hoge onverwachte kosten hebt en goed geholpen wordt, zeker tele 2 niet kiezen.

    Hello, yes this submit is very nice and I have figured out lot of factors from it about blogging. many thanks

    Really delightful blog site. I need to point out you are particularly sharp in creating on all matters. You may have stated every one of the needed things from the picked subject. I love the indicates you produce it and likewise it’s a sweet practical experience examining the many sentences. Quite a few thanks for sharing your principles and make certain to compose on distinct subjects making sure that we maintain experiencing your website sites. Like a Web page writer, I also publish blogs on fashionable subjects. My the latest blog is about the newest design of Healthcare professional Standing by. See to it to assessment it and examine it to inform me about your Investigation working experience.

Anderen bekeken ook

EasySwitch.nl
23 reviews

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Vastelastenbond
14 reviews

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten.  Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Breedbandwinkel
10 reviews

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise
59 reviews

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: -    Energie; -    Autoverzekeringen; ...

Tele2

Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf welke al vele jaren in ons land actief is. Ze zijn gestart met het aanbieden van goedkoper bellen via speciale codes op je huistelefoon. Tegenwoordig kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Het is goed om te weten dat Tele2 is doorgegroeid naar een volwaardig telecombedrijf. Een bedrijf waar men vele verschillende diensten rondom telefonie, televisie en internet kan aanbiedt. Natuurlijk mogen we ook de mobiele abonnementen voor de smartphones en mobiele telefoons niet vergeten. Tele2 is een uitstekend bedrijf waar je terecht kunt voor meerdere zaken. 

Heb jij ervaring met Tele2 en wil je jouw mening over hun graag delen? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet op NederlandReview. Hierdoor kunnen we nog meer mensen helpen om een goed en eerlijk beeld te krijgen van een bedrijf. 

Over Tele2
Ruim twintig jaren geleden is Tele2 begonnen aan een missie. Een missie om de bestaande telecom giganten te lijf te gaan. Het is met succes gelukt! Er zijn tal van bestaande regels open gebroken en verandert. Tele2 is een aanwinst geweest voor Nederland en de telecomwereld. Het is mogelijk geworden om goedkoper te bellen. 
Tegenwoordig zijn ze zoveel meer en bieden ze mobiele telefonie aan,  internetdiensten en televisie aan. Het is mooi om te zien hoe Tele2 zich verder heeft ontwikkeld.

Nog steeds vinden ze het belangrijk om midden in de maatschappij te staan. Ze zijn een maatschappelijk verantwoord bedrijf waar maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat. Wederom zijn ze toe te juichen door een goed voorbeeld te geven voor zoveel anderen. 

Ook zijn ze nog steeds bezig en actief om de telecommarkt en mobiele telefonie plus internetdiensten goedkoper en beter te maken. Als het makkelijker kan dan zet Tele2 zich daar graag voor in. Het is goed om te ontdekken hoe Tele2 nog steeds een innovator wil zijn. Ze willen graag de beste telecomaanbieder van het land worden.  




De diensten van Tele2
De diensten zijn op te splitsen in mobiele telefonie en diensten voor thuis. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt van de diensten van Tele2:
•    Mobiel
o    Mobiel abonnement 
o    Mobiele telefoons 
o    Mobiel internet 
o    Sim only 


•    Thuis
o    Internet, Bellen & TV 
o    Internet & Bellen 
o    Internet & TV 
o    Internet

Klachten of tips over Tele2
Op een van de pagina’s van de website van Tele2 zien we drie woorden achter elkaar staan: service, service, service. Het is een nobel streven natuurlijk om volop service te leveren. We vertrouwen dat Tele2 zich hier ook volop voor inzet. Ze bouwen de beste mobiele netwerken en ook glasvezelnetwerken voor hun zakelijke en particuliere klanten. Natuurlijk zit de concurrentie ook niet stil. Ze willen zich daarom onderscheiden door meer service te bieden. 

Graag horen we van jou of ze dit ook echt doen. Het is daarom goed om je mening over Tele2 op NederlandReview achter te laten. 

Wat vind jij van Tele2?
NederlandReview is opgericht om over tal van bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is goed om daarom ook jouw oordeel en mening van Tele2 op NederlandReview te delen. Vind je Tele2  een goed, minder goed of zelfs slecht bedrijf? Had je een onprettige of juist geweldige ervaring met de klantenservice? Laat je mening en bericht achter op NederlandReview.

Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op NederlandReview wat anderen van Tele2 vinden. Lees ervaringen van televisiekijkers die u voorgingen!

}