NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (96)

    6,2
    58% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6,8
    Service
    rating
    5,4
    Prijs
    rating
    6,8
    Leveren
    rating
    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Thuis

    Nu ongeveer 2 jaar geleden overgestapt van kpn naar tmobile. Ik had elke keer storing met kpn, gesodemieter met langskomen (die mannen kunnen nooooit!) dus toen echt klaar mee - alhoewel kpn tot dan toe best wel ok was - omdat het maar niet opgelost werd. Overstappen is dan soms makkelijker. En dat bleek ook, tmobile to the rescue zeg maar. Binnen enkele dagen geregeld en alles in huis. Tot op heden heeft het altijd gewerkt en geen problemen. Dus na 2 jaar zeg maar tijd voor een review!

    Net iets goedkoper dan kpn ook trouwens.

    Door: Meneer Volbloed07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Tmobile thuis

    Telefonisch een abonoment afgesloten. Bevestiging ontvangen en deze was niet wat we telefonisch hadden besproken. De medewerker was vergeten de overstapservice en opnemen aan te vinken. Na 3 telefoontjes was dit na hangen en wurgen toch geregeld. Eerste advies bestond uit zelf abonnement opzeggen bij de huidige leverancier. Inmiddels al twee weken overgestapt maar nog steeds zonder tv. Dit kan om technische redenen (in het netwerk) niet worden aangesloten. Ondanks herhaaldelijk verzoek worden we niet op de hoogte gehouden van de status. Als je de klantenservice belt krijg je geen verantwoordelijke aan de lijn, enkel de callcenter medegewerk(st)er die enkel een boodschap kan aannemen. Met de belofte dat ze het door zullen geven zonder toezegging wanneer het wordt opgelost. Ook het verzoek tot opzegging van de overeenkomst telefonisch als per mail wordt niet op ingegaan. Hier gaan ze niet over. Was ik maar nooit naar T-mobile overgestapt..

    Door: Wouter01-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    tmobile thuis alles in 1

    slechte service
    door verschillende medewerkers geholpen omdat wij sinds januari totaal al 2 maanden bij elkaar geen verbinding hadden dus geen tv internet en bellen. zou hey verekend worden maar dan maken ze ineens de standaard rekening duurder. het zijn oplichters. wat de ene medewerker belooft weet de ander niks van. mobiele diensten van tmobile heb ik niks over te klagen. daar ben ik al 10 jaar klant zonder enige problemen. maar voor thuis kan ik het afraden aan iedereen.

    Door: Michael Haans20-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    T-Mobile thuis

    Plus: prijs, afhandeling aanvraag abonnement.

    Negatief: gammele apparatuur, geen service als het niet functioneert, pas na een maand een monteur

    Door: Em.06-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8
    rating

    Tmobile thuis

    28 juni zou er een monteur komen voor onze tmobile thuis aansluiten. 1 dag van te voren worden we afgebeld ivm voorraad probleem. Eerst volgende mogelijkheid was pas 23 juli. Na geduldig te hebben gewacht worden we WEER dag van tevoren afgebeld met de melding dat de monteur ziek is. Eerst volgende mogelijkheid 6 aug. Na paar x gebeld te hebben met tmobile en zeggen dat ik het zelf aan kan proberen te sluiten met de handleiding. Die is nergens te bekennen want voor glasvezel internet is blijkbaar een monteur nodig. Hele slechte service vanuit tmobile. Dat wij nu 1,5 maand zonder internet en tv moeten zitten. Kortom waardeloos voor zon groot bedrijf!!! Niet doen dus

    Door: Cs23-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Internet bellen en TV

    Waardeloos bedrijf, beloven van alles en komen niets na.
    Product voldoet voor geen meter. 50 Mb abonnement en uiteindelijk nog geen 14 MB aan bandbreedte. Lossen niks op en hebben totaal geen verstand van zaken als je wat specifiekere vragen stelt.

    Kortom : NOOIT t-mobilethuis nemen

    Door: OKER20-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    T mobile thuis

    Neem nooit T-mobile thuis!! De monteur heeft mijn glasvezel kabel ruw kapot getrokken. Toen ik daar wat van zei, wat het 'vrouwtje maak je nergens druk om, komt allemaal goed' vervolgens vertrekt hij doodleuk zonder enige aansluiting. 'Er is een melding gemaakt naar externe partij, kan 'even' duren'. Een week later nog NIKS, geen internet, geen tv. Moet nw. afspraak maken met monteur Guidion. Dat kan pas over 3 weken!!! Ondertussen geen internet, geen tv. In totaal dus 4 weken. Ik ben het zat en heb besloten om Ziggo als provider te nemen. Ga NEVER NOOIT in zee met T-MOBILE ze moeten zich diep gaan schamen. Je zult maar voor zo een bedrijf werken......

    Door: Helen18-07-2019
    Bob19-07-2019

    Dit heeft toch niets te maken met T-mobile! Welke provider je kiest bij je glasvezel aansluiting je krijgt altijd iemand van Guidion om het aan te sluiten.

    Manfred 25-07-2019

    uit letters en cijfers .Op de afstandbediening staan alleen cijfers ! Hoe kan ik via de afstandbediening aan letters komen ? Klantenservice geprobeerd te bereiken .In de wachtrij .Minimaal een half uur . Bij het afsluiten van het contract gevraagd om een monteur .Zou door deze het pakket geïnstalleerd worden .Niets meer over gehoord,ook niet na een e-mail hierover . Wie weet op de afstandbediening het omzetten van cijfers naar letter.b.v.d.

    sadena01-08-2019

    gaarne reaktie

    sadena01-08-2019

    gaarne reaktie

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    T mobile thuis

    De meest slechte service wat ik ooit gehad heb. Slechter dan dit kan echt niet. T mobile schaam je diep

    Door: Erwin Heijnsdijk18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5
    rating

    T-Mobile thuis internet en tv

    Afgelopen vrijdag 28 juni ineens geen tv beeld maar internet en telefoon werken normaal.
    Na telefonisch contact met de technische dienst van T-Mobile konden zij geen defect constateren
    Vervolgens werd ik door verwezen naar Guidion om een afspraak te maken met een monteur, die kon pas de maandag na dit weekend langs komen maar nu blijkt dat die pas over 10 dagen n.l. volgende week maandag langs komt om een nieuwe tv box te plaatsen.
    Het is toch niet meer van deze tijd dat je 10 dagen zonder tv moet doen omdat een monteur een nieuw kastje komt brengen.
    Voor mij was het wel duidelijk dat de tv box kuren had en niet naar behoren werkt, aangezien ik een tweede tv ontvanger in de slaapkamer heb staan heb ik die verwisseld met de defecte tv box in de huiskamer en zie we hebben weer tv beeld.
    Hierna opnieuw de klantenservice van T-Mobile gebeld of ze niet gewoon een nieuwe tv box kunnen opsturen want dat scheelt mij een lange wacht tijd en voor de Guidion monteur een nutteloos huis bezoek en kan een andere klant ook sneller geholpen worden want de wacht tijden zijn al zo lang, maar nee hoor dat kan niet.
    Ik ben dus benieuwd wat de monteur volgende week komt doen en of hij een tvbox mee brengt en deze gelijk kan verwisselen of dat we daar ook weer oneindig lang op moeten wachten.

    Door: Peter Meijer01-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    t-mobile thuis

    28 juni zou ik t-mobile thuis kunnen aansluiten, helaas werkt niet shit een vrijdag avond. lampje data brand niet groen maar blijft rood
    gebeld na 30 min iemand aan de lijn, sorry ik kan niet helpen nu ik stuur een sms met gegevens Guidion, ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld met Guidion sorry meneer erg druk 15 juli is het vroegst.
    We hebben teweinig monteurs en zeker niet in uw gebied,
    I kheb zelf ook t-mobile thuis en heb zo ook mijn bedenkingen.
    Nee kan niet waar zijn !
    Weer klanten service gebeld 40 min in de wacht, antwoord daar staan wij buiten heeft u ook een t-mobile sim kaart dan kan ik daar data op zetten voor U, nee die had ik niet.
    Dus wordt je verplicht om een kaartje te kopen
    Geen handreiking vanuit t-mobile geen oplossing of excuus.
    Sorry wij hebben echt geen oplossing voor uw probleem nu, he ? ik als klant moet zelf achter monteur aan, er wordt geen handreiking gedaan en zelfs geen tussen oplossing.
    Na erg boos tezijn geworden gaf de klanten service mij gelijk en vond ook dat deze service zeer slecht is, leuk maar daar heb je nog geen werkende verbinding van.
    Ok nu iemand van KPN gebeld die heeft alle aansluitingen gecontroleerd alles was perfect aangesloten maar geen signaal.
    Nu maandag weer t-mobile gebeld en Guidion, he nu kan het wel op 4 juli, en T-Mobile vergoed in 1 x de simkaart kosten en plaatst gratis data.
    T-Mobile het is niet alleen verkoop van de box maar juist klanten binding kijk naar KPN ( ben 10 jaar klant geweest bij KPN ) die helpen je echt door het probleem heen en sturen als het moet nog in het weekend een monteur.

    Help klanten en geeft een oplossing

    Door: gedupeerde01-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Tmobile thuis internet tv

    Inmiddels 3 maanden geleden T-mobile thuis opgezegd. Er blijven facturen binnenkomen, steeds verschillende bedragen, dreigementen met deurwaarders, etc. Na vele mails en telefoongesprekken waarin ze me beloven het echt op te lossen nu, nog steeds niet van T-Mobile af. Automatische incasso 3 maanden geleden ingetrokken, maar zojuist schrijft T-Mobile onder een andere naam gewoon weer geld af met datzelfde ingetrokken incassonummer.
    Ik zou het niemand aanraden, je lijkt nooit meer van ze af te komen helaas..

    Door: Eva27-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    T-mobile thuis

    T mobile thuis besteld en werd al snel aangesloten maar geen pakket ontvangen, dus na 3x bellen (30minuten in de wacht) werd het verzonden,moest ik een isra kabel doorknippen en belde ze de dag erna om te zeggen dat ik van mijn abbonement bij hun afzag, werd ik doorverbonden dat ik €75 boete moet betalen voor iets waar ik nog geen minuut gebruik van heb gemaakt, dus geldklopperij en mijn mobiele t mobile vliegt er binnenkort uit, weer terug bij ziggo en binnenkort ook mobiel naar ziggo, nooit meer t-mobile voor mij, om direct een boete te moeten betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt

    Door: Carin25-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    T mobile thuis

    De verkoop medewerker in de winkel zij dat het aansluiten niet moeilijk was en zo gedaan was. Grootste leugen die mij ooit in een winkel is verteld. Bij stap 1 moet ik al in kabels lopen knippen...

    Door: Kenan24-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Zakelijk abonnement

    Het is niet gelukt. Ik wilde een contract van 12 maanden, er kwam iemand aan de deur met toestel en contract voor 24 maanden. Het mocht niet gewijzigd, de order werd geannuleerd.
    Gebeld: zou geregeld worden. Er kwam iemand aan de deur, met een contract voor 24 maanden. De order werd weer geannulleerd. Ik zou mijn 500 euro aanbetaling terugkrijgen binnen 2 weken, en een bevestiging dezelfde week.
    De bevestiging kwam niet. Gebeld: gaat goedkomen, u krijgt uw geld en bevestiging binnen twee weken na annuleren terug.
    Het gebeurde niet. Ik heb gebeld: ja, het is blijven liggen, Laurens had dat moeten doen, maar het is niet gebeurd en hij is er niet. We gaan het in orde maken, en nog veel meer blabla waar ik niets over wil weten. Om het in hun moedertaal te zeggen: Zum Kotzen!

    Door: Martin van de Wardt20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    T-Mobile thuis

    Woorden doen tekort hoe uitermate(lees: extreem slecht) de service en dienst van T-Mobile thuis is. Sinds 29-05 had ik online moeten zijn. Echter doet nu ruim twee weken verder nog steeds niks het. Er wordt eerst gewezen naar mijn ISRApunt (lees:KPN). Vervolgens is het een verouderde modem. Om als kers op de slagroomtaart pas midden Juli een monteur van Guidion aan te kunnen sturen. De vraag was dus of we 'even' kunnen wachten. Het is zelfs zo erg, dat ik nu met mijn partner moet praten 's avonds..omdat verder niks in huis het doet. Maar dat terzijde. Voor iedereen die overweegt om klant te worden van T-Mobile(thuis) doe het niet. Kies lekker voor Ziggo die duurder is maar wel diensten, monteurs en service levert. Ik vergeet nog de helft van mijn verhaal op te schrijven, maar zoals ik zei; woorden doen tekort hoe uitermate slecht de service van dit bedrijf is.

    Door: Aleksandar Sikanic16-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Internet en tv

    Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

    Ongeveer 3 weken geleden heb ik met mn stomme kop internet & tv van T-Mobile besteld en daarna ging er niets meer goed. Allereerst werd door jullie de apparatuur veel te laat opgestuurd zonder enige kennisgeving ( en dit werd later ook toegegeven omdat het een beetje druk was). Vervolgens blijkt de boel niet te werken. De ondersteuningspagina geeft aan dat er geboord moet gaan worden in mn huis om kabels te trekken (en dat wil ik niet), maar Guidion zelf is telefonisch meer dan een uur niet bereikbaar en dus lukt het ook niet om een afspraak met een monteur te maken wat resulteert in nog meer vertraging zonder einddatum. Als ik de klantenservice van jullie bel, krijg ik als enige reactie dat mijn bedenktijd is verstreken. Gelukkig bestaat er binnen het consumentenrecht ook een begrip “niet goed, geld terug” maar de medewerker heeft niet het mandaat om dit af te handelen maar belooft dat de afdeling die dit regelt mij morgen (vandaag dus) zal mailen. Als ik de medewerker uitleg dat wanneer deze afdeling niet boeteloos mijn contract beeindigt, ik mij tot de consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering zal wenden, verwijt de medewerker mij dreigementen te uiten. Helaas wordt ook de laatste belofte van T-Mobile wederom niet waargemaakt want er komt geen email van die ene afdeling die mij kan verlossen.
    Daarom mijn laatste schreeuw: “Verlos mij van deze wanprestatie, deze nachtmerrie zonder einde want mijn vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg en er is niets dat het nog kan laten terugkeren!”

    Door: PSP Lamers15-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    T-MOBILE thuis

    Zeer slechte service.
    T-MOBILE biedt geen adequate oplossingen.
    Service verlenende personeel van Guideon is ronduit onbeschoft.
    Ik zit nu al een paar dagen zonder internet en tv, en ben inmiddels al meer dan twee uur bellen verder.
    Ga niet met deze amateurs in zee, je krijgt er spijt van.

    Door: Brian Weller15-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    alles in 1 (thuis)

    Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
    Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

    Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
    Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

    TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
    Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
    En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
    TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
    Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

    Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

    Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
    Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

    Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

    Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

    Plus punten:
    -"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
    -lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
    -erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
    -mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
    -gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

    min-punten:
    -tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
    Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
    -tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
    Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
    -upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

    Door: Bart13-06-2019
    Darkquiri30-07-2019

    Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    T-Mobile thuis

    Unreliable ISP. Veel storing. Very slow

    Door: xyz13-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling