NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (98)

    6,4
    59% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7
    Service
    rating
    5,4
    Prijs
    rating
    6,8
    Leveren
    rating
    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    T-Mobile thuis pakket

    Pluspunten: 0
    Minpunten: Ontelbaar

    Ze beloven goud maar je krijgt rottend hout!
    Internet hapert, TV beeld hapert telefonie niet eens uitgetest met deze kudt service. Je belt uiteindelijk de klantenservice en krijgt Klaas aan de telefoon legt de situatie uit en het wachten op een monteur duurt reet te lang en dus terug over gestapt naar de oude situatie. (Had nooit over moeten stappen naar deze grafbende) uiteindelijk 1 week na de terug overstap kon ik een monteurtje laten komen...ik had alle stappen doorgenomen wat al uitgeprobeerd was en krabte wat achter zijn oor en noteerde de geziene problemen en wat andere verzonnen shit van monteur hersenpan zelf. Na weer een maand verder kreeg ik te horen... kosteloze opzegging is niet mogelijk betaal aub eventjes 223 euro. Is met heel veel tegenzin gedaan en ze blijven maar komen met rekeningen. Flikker gvdmme gewoon op en brand af, GA FAILLIET! Mensen BEGIN NIET AAN DEZE KLOTE PROVIDER ( tenzij u iedereen gezellig wil leren kennen van de klantenservice want je krijgt NOOIT 1dezelfde persoon die je helpt met het probleem.) Alstublieft wees gewaarschuwd voor deze stalkende zombies!

    Door: is 06-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Tmobile thuks

    Ga er niet vanuit dat de informatie op de site over de beschikbaarheid klopt. Een verhuizing zou ik niet proberen, ook als het toch niet kan op je adres wordt er nog geld doorbelast

    Door: Martin 04-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    T-Mobil Internet glas

    Glas laten aansluiten op modem T-Mobil nog geen 10 minuten werk door de monteur.
    Vervolgens de zaak zelf overgezet op Fritz 7590, beetje problemen met VOIP, poort 5060 wisselen naar 5070.
    Haal 850/950 MB. Internet stabiel.
    TV heb ik al jaren niet meer en bellen gaat via CheapConnect voor EUR 8.95 per jaar

    Door: P.K. van uchelen 02-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    Tmobile thuis

    Tv werkt pri ma maar altijd problemen met tv anywhere terwijl ik dat dagelijks gebruik. Dit geldt zowel voor thuis als in het buitenland. Beeld hapert constant , ik overweeg naar een andere provider over te stappen alhoewel ik over mijn mobile abonnement juist wel tevreden ben

    Door: P.Daemen 26-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6
    rating

    Internet en tv T Mobile

    Wat een drama. Fout op fout, teveel om op te noemen. Uren bellen. Vsn de 6 notas maar 1 die klopt. Heus aardige medewerkers bij maar niet voldoende opgeleid? Ik ben weg zodra ik kan. KPN mag dan wat duurder zijn maar veel fijnere gebruiksmogelijkheden. En snellere service (zat hiervoor bij kpn)

    Door: Dita 25-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Heel tevreden hier

    Heel tevreden met T-Mobile Thuis. Wij zijn destijds aangesloten en hebben alles in één pakket. Afsluiten duurde destijds wel even wachten, maar nu het er allemaal is, werkt het goed. De prijs is ook lager dan bij andere telecom dus dat is mooi meegenomen. Het internet is soms wat traag maar dat is overal volgens mij. Groetjes

    Door: Musaf 22-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    T-mobile thuis

    Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren...… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!!!!

    Door: Jeroen 03-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    T-mobile thuis

    Per 30 november geen klant meer bij tmobile, heel blij om!!
    In het begin nooit problemen gehad met de provider. Sinds een maand of drie geleden begon de trammalant. Eerst werkte uit het niets zonder aan de instellingen te hebben gezeten betreffende de HDMI mijn reguliere televisie kanalen niet meer. Gebeld met tmobile.. kreeg toch te horen dat er wel iemand aan de instellingen moet hebben gezeten want alles was zeg maar een kanaal verschoven. Mijn vriend en ik hebben niks aangeraakt!Na een reset van alle apparatuur hier in huis en twee keer een half uur te hebben gebeld was dit probleem opgelost dus opzich waren wij TOEN nog wel tevreden. Het tweede probleem wat zich voort deed was dat mijn tv iedere keer de melding gaf dat mijn WiFi netwerken op mijn smart TV buiten bereik zijn wanneer ik op Netflix wilde... terwijl er een WiFi versterker naast mijn tv meubel hangt en de WiFi wel gewoon werkt op de laptops in huis en op onze telefoons. Deze melding kregen we gemiddeld zo'n 3 keer per week. Na elke keer de stekker uit het stop contact te trekken werkte de WiFi weer op de tv. Ik heb hier meerdere malen over gebeld en elke keer kreeg ik een andere oplossing en verhaal.. De eerste medewerker luisterde totaal niet naar mijn verhaal 0,0.. service gericht. Hij dacht dat we maar eens even in moesten loggen op de WiFi versterker via mijn laptop stond er los van want ja het gaat om mijn tv! Uiteindelijk nadat hij het probleem begreep en we alles hadden doorlopen gaf hij aan dat hij niet meer wist hoe hij mij moest helpen BOOD ME GEEN MONTEUR aan en zei dat ik misschien maar even contact op moest nemen met televisie fabrikant...??! De tweede medewerker sprak ik die zelfde avond nog. Hier heb ik mijn beklacht gedaan over haar collega.. Waarnaar zij met mij de discussie aanging dat ik haar collega misschien ook moest begrijpen dat hij dacht dat het misschien aan mijn televisie zou kunnen liggen? Aangegeven dat als dat zo zou zijn ik dat wel wil uitsluiten dmv een monteurs bezoek laat die de boel maar doormeten of alle signalen verder in huis kloppen qua sterkte. Uiteindelijk kwam ik er met haar ook niet uit en gezegd dat ik het gesprek wilde beëindigen en nog even na ging denken over dit alles.. Paar dagen later kreeg ik weer de melding op mijn tv. Weer gebeld naar tmobile.. Dit keer had ik een hele aardige man wel aan de lijn. Hij zei dat het waarschijnlijk aan het kanaal lag waar mijn modem op staat. Dat er veel mensen op het kanaal zitten en dat dit misschien voor storing kan zorgen. Hij bood me aan om het modem vanuit daar op een ander kanaal te zetten. Ik heb hem gevraagd of hij me zou kunnen uitleggen waarom de twee vorige collega's die ik sprak niet verder op die manier met me mee dachten? Hij zei: "nou mevrouw, ik zit denk ik zo'n 15 jaar langer om het vak dus misschien vandaar.." lekker je collega's onder uit halen! Het probleem werd daarna erger van 3 keer per week die melding op de tv stekker er in stekker er uit ging het wel naar 10 keer per week.. In die week heb ik gebeld en gezegd dat ik het heel jammer vind dat dit zo loopt omdat ik best tevreden ben over tmobile. Uitgelegd dat ik nu drie medewerkers heb gesproken die nergens verstand van bleken te hebben.. Dat ik graag bij ze wil blijven als ik de juiste service krijg als klant zijnde.. En dat als dit niet snel opgelost zou worden ik anders genoodzaakt ben om over te stappen. Ik heb ze gevraagd om een spoed monteur.. Het meisje wat ik nu weer aan de lijn had van de technische dienst wist niet eens of zij wel of niet aan spoed monteurs deden ook al ben je nieuw of niet lijkt mij toch iets dat je moet weten.. Heb toen aangegeven dat ik op wilde zeggen. Ik heb het 50mbits pakket, speed test op internet gedaan en de daadwerkelijke download en upload snelheid zijn 5 mbit - 0.8 mbit aan upload.... En zij beloven glas vezel??? Ik kreeg een heel raar verhaal bij het opzeggen over dat : LET OP! TELEVISIE EN INTERNET 100% GARANTIE BIEDEN ZE DAARVOOR DAT HET OPTIMAAL MORT WERKEN. MAAR WiFi is een extra service????? Nou nou nou.... Dames en heren geloof dat ik genoeg heb getyped

    Door: Marita 28-10-2019
    Ps 06-12-2019

    Het is een kankergezwel in T-Mobile dat T-Mobile thuis. Pleuris klote klantenservice...50 x gebeld en heb elke persoon gesproken van die kudt klantenservice want je krijgt nooit 1dezelfde persoon aan de telefoon. Je blijft het verhaal uitleggen . Die kudt monteur met zijn stoere tattoos verzint ook maar een rapportje. Jammer dat ik t niet gelezen heb en gelezen kreeg. Hoop dat deze tak van dat schijt bedrijf af fikt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Thuis

    Nu ongeveer 2 jaar geleden overgestapt van kpn naar tmobile. Ik had elke keer storing met kpn, gesodemieter met langskomen (die mannen kunnen nooooit!) dus toen echt klaar mee - alhoewel kpn tot dan toe best wel ok was - omdat het maar niet opgelost werd. Overstappen is dan soms makkelijker. En dat bleek ook, tmobile to the rescue zeg maar. Binnen enkele dagen geregeld en alles in huis. Tot op heden heeft het altijd gewerkt en geen problemen. Dus na 2 jaar zeg maar tijd voor een review!

    Net iets goedkoper dan kpn ook trouwens.

    Door: Meneer Volbloed 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    tmobile thuis alles in 1

    slechte service
    door verschillende medewerkers geholpen omdat wij sinds januari totaal al 2 maanden bij elkaar geen verbinding hadden dus geen tv internet en bellen. zou hey verekend worden maar dan maken ze ineens de standaard rekening duurder. het zijn oplichters. wat de ene medewerker belooft weet de ander niks van. mobiele diensten van tmobile heb ik niks over te klagen. daar ben ik al 10 jaar klant zonder enige problemen. maar voor thuis kan ik het afraden aan iedereen.

    Door: Michael Haans 20-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    T-Mobile thuis

    Plus: prijs, afhandeling aanvraag abonnement.

    Negatief: gammele apparatuur, geen service als het niet functioneert, pas na een maand een monteur

    Door: Em. 06-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8
    rating

    Tmobile thuis

    28 juni zou er een monteur komen voor onze tmobile thuis aansluiten. 1 dag van te voren worden we afgebeld ivm voorraad probleem. Eerst volgende mogelijkheid was pas 23 juli. Na geduldig te hebben gewacht worden we WEER dag van tevoren afgebeld met de melding dat de monteur ziek is. Eerst volgende mogelijkheid 6 aug. Na paar x gebeld te hebben met tmobile en zeggen dat ik het zelf aan kan proberen te sluiten met de handleiding. Die is nergens te bekennen want voor glasvezel internet is blijkbaar een monteur nodig. Hele slechte service vanuit tmobile. Dat wij nu 1,5 maand zonder internet en tv moeten zitten. Kortom waardeloos voor zon groot bedrijf!!! Niet doen dus

    Door: Cs 23-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Internet bellen en TV

    Waardeloos bedrijf, beloven van alles en komen niets na.
    Product voldoet voor geen meter. 50 Mb abonnement en uiteindelijk nog geen 14 MB aan bandbreedte. Lossen niks op en hebben totaal geen verstand van zaken als je wat specifiekere vragen stelt.

    Kortom : NOOIT t-mobilethuis nemen

    Door: OKER 20-07-2019
    rowena 09-11-2019

    klopt helmaal wij hebben de zelfde ervaring

    Ps 06-12-2019

    Ik heb hetzelfde gehad. Het is inderdaad een kankergezwel van de T-Mobile dat T-Mobile thuis. Echt een zieke tak van het bedrijf. Zie mijn review van 6-12-19.....en dat is nog de korte versie...zojuist echt uit mijn naad gegaan bij meneer klantenservice.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    T mobile thuis

    Neem nooit T-mobile thuis!! De monteur heeft mijn glasvezel kabel ruw kapot getrokken. Toen ik daar wat van zei, wat het 'vrouwtje maak je nergens druk om, komt allemaal goed' vervolgens vertrekt hij doodleuk zonder enige aansluiting. 'Er is een melding gemaakt naar externe partij, kan 'even' duren'. Een week later nog NIKS, geen internet, geen tv. Moet nw. afspraak maken met monteur Guidion. Dat kan pas over 3 weken!!! Ondertussen geen internet, geen tv. In totaal dus 4 weken. Ik ben het zat en heb besloten om Ziggo als provider te nemen. Ga NEVER NOOIT in zee met T-MOBILE ze moeten zich diep gaan schamen. Je zult maar voor zo een bedrijf werken......

    Door: Helen 18-07-2019
    Bob 19-07-2019

    Dit heeft toch niets te maken met T-mobile! Welke provider je kiest bij je glasvezel aansluiting je krijgt altijd iemand van Guidion om het aan te sluiten.

    Manfred 25-07-2019

    uit letters en cijfers .Op de afstandbediening staan alleen cijfers ! Hoe kan ik via de afstandbediening aan letters komen ? Klantenservice geprobeerd te bereiken .In de wachtrij .Minimaal een half uur . Bij het afsluiten van het contract gevraagd om een monteur .Zou door deze het pakket geïnstalleerd worden .Niets meer over gehoord,ook niet na een e-mail hierover . Wie weet op de afstandbediening het omzetten van cijfers naar letter.b.v.d.

    sadena 01-08-2019

    gaarne reaktie

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    T mobile thuis

    De meest slechte service wat ik ooit gehad heb. Slechter dan dit kan echt niet. T mobile schaam je diep

    Door: Erwin Heijnsdijk 18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent 16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5
    rating

    T-Mobile thuis internet en tv

    Afgelopen vrijdag 28 juni ineens geen tv beeld maar internet en telefoon werken normaal.
    Na telefonisch contact met de technische dienst van T-Mobile konden zij geen defect constateren
    Vervolgens werd ik door verwezen naar Guidion om een afspraak te maken met een monteur, die kon pas de maandag na dit weekend langs komen maar nu blijkt dat die pas over 10 dagen n.l. volgende week maandag langs komt om een nieuwe tv box te plaatsen.
    Het is toch niet meer van deze tijd dat je 10 dagen zonder tv moet doen omdat een monteur een nieuw kastje komt brengen.
    Voor mij was het wel duidelijk dat de tv box kuren had en niet naar behoren werkt, aangezien ik een tweede tv ontvanger in de slaapkamer heb staan heb ik die verwisseld met de defecte tv box in de huiskamer en zie we hebben weer tv beeld.
    Hierna opnieuw de klantenservice van T-Mobile gebeld of ze niet gewoon een nieuwe tv box kunnen opsturen want dat scheelt mij een lange wacht tijd en voor de Guidion monteur een nutteloos huis bezoek en kan een andere klant ook sneller geholpen worden want de wacht tijden zijn al zo lang, maar nee hoor dat kan niet.
    Ik ben dus benieuwd wat de monteur volgende week komt doen en of hij een tvbox mee brengt en deze gelijk kan verwisselen of dat we daar ook weer oneindig lang op moeten wachten.

    Door: Peter Meijer 01-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    t-mobile thuis

    28 juni zou ik t-mobile thuis kunnen aansluiten, helaas werkt niet shit een vrijdag avond. lampje data brand niet groen maar blijft rood
    gebeld na 30 min iemand aan de lijn, sorry ik kan niet helpen nu ik stuur een sms met gegevens Guidion, ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld met Guidion sorry meneer erg druk 15 juli is het vroegst.
    We hebben teweinig monteurs en zeker niet in uw gebied,
    I kheb zelf ook t-mobile thuis en heb zo ook mijn bedenkingen.
    Nee kan niet waar zijn !
    Weer klanten service gebeld 40 min in de wacht, antwoord daar staan wij buiten heeft u ook een t-mobile sim kaart dan kan ik daar data op zetten voor U, nee die had ik niet.
    Dus wordt je verplicht om een kaartje te kopen
    Geen handreiking vanuit t-mobile geen oplossing of excuus.
    Sorry wij hebben echt geen oplossing voor uw probleem nu, he ? ik als klant moet zelf achter monteur aan, er wordt geen handreiking gedaan en zelfs geen tussen oplossing.
    Na erg boos tezijn geworden gaf de klanten service mij gelijk en vond ook dat deze service zeer slecht is, leuk maar daar heb je nog geen werkende verbinding van.
    Ok nu iemand van KPN gebeld die heeft alle aansluitingen gecontroleerd alles was perfect aangesloten maar geen signaal.
    Nu maandag weer t-mobile gebeld en Guidion, he nu kan het wel op 4 juli, en T-Mobile vergoed in 1 x de simkaart kosten en plaatst gratis data.
    T-Mobile het is niet alleen verkoop van de box maar juist klanten binding kijk naar KPN ( ben 10 jaar klant geweest bij KPN ) die helpen je echt door het probleem heen en sturen als het moet nog in het weekend een monteur.

    Help klanten en geeft een oplossing

    Door: gedupeerde 01-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Tmobile thuis internet tv

    Inmiddels 3 maanden geleden T-mobile thuis opgezegd. Er blijven facturen binnenkomen, steeds verschillende bedragen, dreigementen met deurwaarders, etc. Na vele mails en telefoongesprekken waarin ze me beloven het echt op te lossen nu, nog steeds niet van T-Mobile af. Automatische incasso 3 maanden geleden ingetrokken, maar zojuist schrijft T-Mobile onder een andere naam gewoon weer geld af met datzelfde ingetrokken incassonummer.
    Ik zou het niemand aanraden, je lijkt nooit meer van ze af te komen helaas..

    Door: Eva 27-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    T-mobile thuis

    T mobile thuis besteld en werd al snel aangesloten maar geen pakket ontvangen, dus na 3x bellen (30minuten in de wacht) werd het verzonden,moest ik een isra kabel doorknippen en belde ze de dag erna om te zeggen dat ik van mijn abbonement bij hun afzag, werd ik doorverbonden dat ik €75 boete moet betalen voor iets waar ik nog geen minuut gebruik van heb gemaakt, dus geldklopperij en mijn mobiele t mobile vliegt er binnenkort uit, weer terug bij ziggo en binnenkort ook mobiel naar ziggo, nooit meer t-mobile voor mij, om direct een boete te moeten betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt

    Door: Carin 25-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling