NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T-Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.

    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T-Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T-Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    Meer informatie over T-Mobile Thuis

    Telecom is haast niet meer weg te denken uit een modern huishouden. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer? Of je nou wel of geen internet, interactieve TV en/of alles-in-1 abonnement bent, je hebt vast wel iets waarvoor je de service van een telecomprovider nodig hebt. Maar ja, welke van de vele telecomproviders moet je kiezen? Er zijn er immers nogal wat. Één van die vele telecomaanbieders is T-Mobile Thuis. Maar wat biedt die nou precies allemaal aan? Is hun service wel over heel Nederland af te nemen? Zal T-Mobile Thuis je wel een goede internetverbinding aanbieden, of zal je meer wel dan niet offline zijn? Zal hun internet of TV wel makkelijk te installeren zijn? Hoe werkt die WIFI nou eigenlijk? En zal hun klantenservice wel voor je klaar staan als er een storing optreed? Deze vragen zijn allemaal logische vragen om jezelf te stellen voor je overstapt naar welke provider dan ook. Daarom kun je hieronder wat meer informatie over T-Mobile Thuis lezen. Het is namelijk verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen zodat je weet wat je van een bedrijf kunt verwachten. Dit voorkomt vervelende verrassingen nadat je bent overgestapt. En wie weet kom je nog op ideeën voor handige abonnementen of opties waar je zelf niet aan had gedacht.

    Wat is T-Mobile Thuis?

    T-Mobile Thuis is een telecomprovider. Ze zijn deel van T-Mobile Nederland, een bedrijf dat ook T-Mobile Thuis diensten voor je mobiele telefoon aanbiedt. Ze hebben duizenden klanten en voeren merken zoals T-Mobile en Ben. T-Mobile Nederland is op zijn beurt weer een onderdeel van Deutsche Telekom. Dat is één van de grootste aanbieders van onder andere mobiele communicatie. Ze bieden zowel diensten voor thuis als zakelijk aan. Dus of je nou een particulier bent die internet en televisie wilt voor individueel privégebruik of een grote organisatie die zakelijk internet wil voor alle medewerkers, T-Mobile kan het voor je regelen. Bij T-Mobile Thuis richten ze zich op internet en andere telecom in de privésector. De naam zegt het immers al: ze regelen alles voor bij jou thuis. Je kunt alleen internet afnemen, maar ook internet + tv. het is zelfs mogelijk om een alles-in-1 abonnement af te sluiten waarin ook vaste telefonie verwerkt zit. Zo heb je alles onder één bedrijf en niet steeds aparte afrekeningen.

    Internet bij T-Mobile Thuis

    T-Mobile Thuis biedt internet aan. Je kunt hierbij vanaf 50 Mbits/s downloaden of uploaden. Natuurlijk hebben ze Wifi zodat je meerdere apparaten op dezelfde Wifi kunt instellen. Je kunt hierbij zoveel apparaten aansluiten als je wilt. Daarbij krijg je een gratis Wifi modem. Het internet van T-Mobile Thuis zal komen via Glasvezel. Maar het is ook mogelijk om te kiezen voor standaard DSL internet. Daarbij gaat downloaden en uploaden iets langzamer, maar bij normaal gebruik is dit ook prima te doen. Je kunt dan naar hartenlust websites bezoeken, online shoppen, je social media controleren, met vrienden skypen, downloaden, uploaden en nog veel meer. En wie weet wat het internet in de toekomst allemaal kan gaan doen. Op de website van T-Mobile Thuis kun je het verschil tussen glasvezel en DSL opzoeken. Je kunt een korting krijgen als je ook diensten voor je mobiel afneemt.

    Combinatie Internet + TV via T-Mobile Thuis

    Heb je er ook zo’n hekel aan als je net een programma gemist hebt? Met interactieve televisie kun je grotendeels kijken wanneer en waar je maar wilt. Via uitzending gemist kun je dan gewoon een programma terug kijken. Kun je nog wel instappen maar ben je net te laat voor de introductie? Dan gebruik je gewoon begin gemist om het programma vanaf het begin te laten afspelen. En moet je middenin een serie even naar de WC of iets anders doen? Dan zet je hem toch gewoon even op pauze? Je krijgt bij T-Mobile Thuis standaard 60 zenders. 35 hiervan zijn verkrijgbaar in HD. Ook krijg je bij je abonnement gratis Fox Sports 1 Eredivisie. Zo hoef je geen enkele sportwedstrijd te missen en ben je altijd op de hoogte van wat je favoriete team heeft gedaan. Je zult een standaard interactieve TV box krijgen of een interactieve TV box met HD recorder. Met de laatstgenoemde optie kun je ook tot 48 uur opnemen. Deze kost wel € per maand. Je sluit ze aan via een SCART, HDMI of Tulp. En natuurlijk kun je gebruik maken van alle internetopties die hierboven al uiteen zijn gezet.

    Het Alles-in-1 Pakket van T-Mobile Thuis

    Met het alles-in-1 pakket dat wordt aangeboden door T-Mobile Thuis heb je alle voordelen van de twee pakketten die hierboven worden genoemd. Daarnaast zit ook vaste telefonie in dit pakket. Dit houdt in dat je kunt bellen via een vast laag tarief. Je bespaart hierbij dus op je telefoonkosten. Mensen communiceren wel steeds meer via WhatsApp, e-mail en social media, maar toch gaat er niets boven ouderwets even iemand opbellen en goed bijkletsen. T-Mobile Thuis geeft je dus de mogelijkheid om op je vaste telefoonkosten te besparen. Daarbij is het mogelijk om je voicemail via email te regelen. Ze sturen het geluidsbestand dan door naar je e-mail. Zo hoef je niet eerst in te bellen en kun je alsnog overal je berichten checken. Ook is er gratis nummerbehoud. Je hoeft dus niet aan een nieuw nummer te wennen en iedereen te informeren over dat je een nieuw telefoonnummer hebt.

    Hoe Sluit Je TMobile Thuis Af?

    Ben je geïnteresseerd geraakt in wat T-Mobile Thuis voor jou zou kunnen betekenen? Je kunt T-Mobile Thuis afsluiten via hun website. Allereerst moet je kiezen welk abonnement je wilt: alles-in-1, internet & TV of alleen internet. Het is vrij makkelijk om erachter te komen wat T-Mobile Thuis jou kan bieden. Meteen als je de website opent krijg je op de homepage een kort zoekbalkje waarin ze vragen naar je postcode, huisnummer en toevoeging. daarna druk je op ‘check’ en je ziet direct wat er op jouw adres allemaal beschikbaar is. Je kunt dan één van de beschikbare pakketten kiezen. Daarna moet je uiteraard wat persoonlijke gegevens invullen. Daarbij heeft T-Mobile Thuis nog een extra service voor degenen die Internet + TV of een alles-in-1 pakket kiezen: als je ook voor je mobiele telefoon diensten afneemt bij T-Mobile Thuis krijg je nog eens extra korting en kun je gratis kijken naar Eredivisie.

    T-Mobile Thuis inloggen

    Ben je eenmaal klant van T-Mobile Thuis kun je inloggen via hun website. Je hoeft hiervoor alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dan krijg je toegang tot My T-Mobile Thuis. Dit is jouw persoonlijke ruimte op de website met alle informatie die je als klant nodig hebt. Zo kun je online je facturen en rekeningen bekijken. Daarmee is het makkelijk om in de gaten te houden wat je nou per maand kwijt bent. Ook kun je, als je dat wilt, je abonnement veranderen. Misschien heb je wel geen behoefte meer aan interactieve TV en wil je alleen internet. Of misschien wil je je abonnement juist opwaarderen naar alles-in-1. Daarnaast kun je bestellingen volgen. Door dit alles is het makkelijk om overzicht te houden over de diensten die je bij T-Mobile Thuis afneemt.


    Een kort T-Mobile Thuis promotiefilmpje.

    Storing bij T-Mobile Thuis

    Helaas heeft iedere provider wel eens een storing. Dit is nooit 100% te voorkomen. Helaas betekent dit vaak dat gelijk alle diensten van T-Mobile Thuis eruit liggen. Dus als je een alles-in-1 pakket hebt kun je niet meer internetten, maar ook geen TV kijken of bereikbaar zijn vanaf je mobiele telefoon. Op de website van T-Mobile Thuis vindt je een paar tips om een eventuele stroring op te lossen. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen. Ook kun je de frequentie van het modem of het Wifi-kanaal van je modem aanpassen. Maar af en toe zijn er nou eenmaal plaatselijke of zelfs landelijke storingen waar ze al hard mee bezig zijn.

    De T-Mobile Thuis Spaarpunten

    Je kunt bij T-Mobile Extra spaarpunten verdienen. Daarvoor moet je je aanmelden voor hun spaarprogramma. Zodra je dat hebt gedaan krijg je automatisch spaarpunten op je account gestort. Iedere euro op je factuur is goed voor 1 punt. Helaas telt je maandelijkse belasting hierbij niet mee. Zowel op de website als via de T-Mobile Thuis app kun je kijken hoeveel spaarpunten je inmiddels bij elkaar hebt gesprokkeld. Deze kun je dan weer inwisselen voor leuke dingen zoals een Rituals cadeaupakket, een Pathé bioscoopkaartje of 1 uur lang internetten met 5GB. Heb je net niet genoeg punten? T-Mobile Thuis snapt hoe frustrerend dat kan zijn. Daarom bieden ze de mogelijkheid om een gedeelte van het bedrag bij te leggen. je kunt 25%, 50% of 75% bijleggen. Het bedrag wordt vervolgens verrekend op je factuur. Als je eenmaal de bestelling hebt geplaatst zal deze gratis geleverd worden. Dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Helaas is de optie voor T-Mobile Extra vervallen voor klanten met een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018.

    TMobile Thuis opzeggen

    Natuurlijk vindt T-Mobile Thuis het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Maar toch snappen ze dat je de keus moet hebben. Je kunt op verschillende manieren opzeggen, namelijk telefonisch, per post of online. Je kunt dus kiezen voor de manier die jij het prettigst vind. Als de opzegging ontvangen is zullen zij deze bevestigen. Je krijgt een bevestiging per post of per e-mail zodat je zeker weet dat je verzoek tot opzegging goed is doorgekomen. Je wilt echter niet nog een maand of langer doorbetalen omdat zij je verzoek zijn kwijtgeraakt. Bekijk wel goed de einddatum van je abonnement. Misschien duurt het nog even voor je contract afloopt. Mocht je willen opzeggen voor het einde van je contract heb je kans dat hier een opzegboete bij komt kijken.

    Contact met de Klantenservice van T-Mobile Thuis

    Mochten er problemen zijn met één of meer van de diensten die T-Mobile Thuis aanbiedt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met hun klantenservice. Je kunt ze via hun contactpagina zelf een vraag stellen. Dit is heel simpel: stel gewoon je vraag en druk op antwoord. Verder hebben ze een uitgebreide FAQ sectie die de meest gestelde vragen beantwoord. Kijk daar eerst even, want er is dikke kans dat jouw vraag daar al beantwoord wordt. Mocht je er zo niet uitkomen, dan kun je een belletje plegen, ze een e-mail sturen of met één van hun medewerkers chatten. Ook is het mogelijk om een berichtje achter te laten op Facebook of Twitter. Hun T-Mobile Webcare en/of klantenservice zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden zodat jij als tevreden klant weer uitlogt. Hun e-mailadres, telefoonnummer of andere contactmogelijkheden krijg je echter pas te zien als je gecheckt hebt of je vraag niet tussen de FAQ staat, maar dit kun je checken met een paar snelle klikken.

    Klanten en Hun Ervaringen met T-Mobile Thuis

    Er zijn natuurlijk veel mensen die al ervaring hebben met T-Mobile Thuis. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe het bij T-Mobile Thuis echt in z’n werk gaat. Lees hun ervaringen, meningen en beoordelingen betreft T-Mobile Thuis om te ontdekken of zij tevreden zijn over dit telecombedrijf of niet. Aan de hand daarvan kun jij weer beslissen of je wel of niet genoeg vertrouwen in T-Mobile Thuis hebt om één van hun abonnementen af te sluiten. Als je zelf ervaring hebt met T-Mobile Thuis kun je ook zelf een review achterlaten over dit bedrijf. Dan kun jij op jouw beurt weer andere klanten informeren en helpen de juiste beslissing te nemen.

    Welke telecomaanbieder je ook kiest, zorg ervoor dat ze aanbieden wat jij zoekt. Lees jezelf goed in, want voor je weet zit je maanden of zelfs jaren vast aan een service die niet voldoet aan jouw gebruik.

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (171)

    5.6
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.4
    Service
    rating
    4.6
    Prijs
    rating
    6.2
    Leveren
    rating
    5.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    alles in 1 (thuis)

    Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
    Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

    Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
    Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

    TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
    Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
    En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
    TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
    Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

    Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

    Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
    Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

    Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

    Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

    Plus punten:
    -"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
    -lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
    -erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
    -mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
    -gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

    min-punten:
    -tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
    Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
    -tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
    Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
    -upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

    Door: Bart13-06-2019
    Darkquiri30-07-2019

    Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

    @roon26-08-2020

    IK HEB AL WEKEN GEEN TV RADIO WIFI MEN VINDT DAT IK TEVEEL KLAAG EN MAG NU NIET MEER REAGEREN OP T MOBILE COMMUNITY. ZE DRAAIEN DE ROLLEN OP....IK BETAAL ZIJ LEVEREN EEN WAN-PRESTATIE.

    @roon26-08-2020

    BIJ PROBLEMEN PROBEER IK HET NETJES UIT TE LEGGEN. NA 4 WEKEN GEZEUR BEN OOK IK HET GOED ZAT WAT DIE PRUTSERS MIJ AANDOEN. MENSEN GELOOF ME, T MOBILE IS LEUK MAAR BIJ PROBLEMEN GEEN SERVICE

    Dimitri Supusepa01-09-2020

    Slechte service, altijd problemen met de kastjes , niet aan te raden

    Hans 28-09-2020

    Heb al sinds 8 manden ultra instabiel internet. Het wordt steeds erger. Inmiddels 3 soms 6 keer modem herstarten per dag. Gideon is hier geweest een paar manden geleden, ik bel inmiddels een keer per week. Er gebuurt 0,0. Niets. Niente. Nada. T-Mobile thuis is waardeloos.

    Marcel Jager05-10-2020

    Slechte wifi valt steeds weg , heb de snelste , weinig berijk

    Timon05-10-2020

    Ik heb precies dezelfde ervaring als Hans. T-mobile is prima een provider voor de mobiel, maar voor vast internet raad ik het af.

    Kemal16-10-2020

    Wij gebruiken nog ook ruim 2 jaar t-mobile thuis. Sinds dat de prijzen 25 euro zijn na de klantvoordeel korting geupgrade naar 1000 mbit. Maar no way hoor, ik haal met wifi soms maar 20 mbit. Dat is niet eens 4 mb per seconde!!! Terwijl het minimaal 100 mb zou moeten zijn. Echt slecht!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prima

    Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
    Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
    TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
    Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

    Door: Berry26-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

    Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
    Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

    Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

    Door: Stefan19-11-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    T-Mobile Thuis en T-Mobile Mobiel

    T-Mobile Mobiel:
    Ik heb regelmatig storing op mijn mobiele telefoon. Tijdens bellen veel gekraak en gestotter en onverstaanbare gesprekken.

    T-Mobiel Thuis:
    Bestellen en overgang van KPN naar T-Mobile ging goed. Maar de wifi en bedraad internet stoort regelmatig.

    Klantenservice is zo beroerd als t maar wezen kan. "We gaan metingen doen", "we bellen u terug", "Nee meneer, we gebruiken de nieuwste apparatuur", "het zal vast wel aan de buitenlijn liggen dus we sturen daarvoor geen monteur" en nog veel meer van dat soort smoesjes.
    Voor mij nooit, maar dan ook echt nooit meer T-Mobile. Dan maar wat meer betalen bij KPN.

    Door: M. Bolier19-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Tmobile internet thuis (glasvezel)

    Zeer slechte ervaring tmobile glasvezel; monteurs kwamen op andere dagen dan afspraak, wisten niet van elkaar dat ze waren geweest (en deden verkeerde dingen), verkeerde info (dubbele kosten oude provider) Vervolgens geen internet, inmiddels 1,5 week. Tmobile geeft geen goede info (verwijst naar een back Office die vervolgens niet reageert), niet bereikbaar en zegt niks te kunnen doen, want schuld monteurs. Kastje naar de muur, nog steeds geen internet. Advies; geen tmobile glasvezel nemen, je zit bij hen echt vast als het niet werkt, er zijn ook vast andere providers.

    Door: Maartje18-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
    Alles is soepel verlopen.
    Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
    De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
    Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
    Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
    Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.

    Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
    En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)

    Door: Gerard04-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden over t-mobile thuis

    Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

    Door: Dhr. Vlietstra16-03-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
    Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
    Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

    Door: Batya21-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    beter geworden en goede hulp bij problemen

    we zitten hier al een jaar. we hebben afgelopen jaar 1 keer een probleem met een rekening gehad, er was teveel gerekend voor telefoonkosten. gelukkig konden we het met 1 telefoontje af doen en werd het rechtgezet. verder geen problemen hier en het internet werkt gelukkig gewoon goed. we hebben geen problemen met de verbinding zoals bij onze vorige leverancier, die had zoveel problemen dat we waren overgestapt namelijk. T-mobile is in ieder geval heel wat beter bereikbaar dan ze een aantal jaar geleden waren, toen was het echt slecht allemaal maar nu hoefden we niet eens te wachten aan de lijn en werden we meteen geholpen. maar gelukkig maar 1 keer hoeven bellen dit jaar.

    Door: m. koolen23-01-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    T mobile thuis

    In heel mijn leven geen bedrijf meegemaakt waar ik zoveel gezeik mee heb gehad als T-mobile thuis. Als nieuwe klant werd internet niet goed aangesloten waardoor internet niet werkte. Vervolgens werd mij verteld dat er 3 weken later wel iemand langs kon komen om te kijken

    Door: Janna 11-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    was alles ineen

    voor mijn nooit meer t-mobile wat een slecht bedrijf. naar een paar jaar glasvezel te hebben gehad van t-mobile alles ineen. overgestapt op KPN wat een verademing . t-mobile wat een slechte wifi continu problemen en storingen en de klantenservice bijna niet bereikbaar soms wel 3 kwartier aan de lijn moeten blijven om iemand te pakken te krijgen was er zo klaar mee dat ik ben overgestapt naar KPN. Maar nu komt het de apparatuur van hun moest natuurlijk retour ik heb netjes alles van t-mobile in een doos terug gestuurd en ook bewijs ervan dat het ook was aangekomen en aangepakt. weken erna kom het eerste dreigende mailtje van t-mobile om de apparatuur terug te sturen anders werden er kosten van 305,- in rekening gebracht. hierna nog een paar mailtjes gehad toen heb ik zelf maar een mail terug gestuurd met het bewijs dat het allang terug was en dat het ook is aangepakt. Hierna kreeg ik een mailtje terug dat ze het zouden oplossen. Naar maanden niks meer te hebben gehoord toen ineens een alert sms van mijn bank er was 305,- kosten van t-mobile van mijn rekening gehaald deze heb ik gelukkig gelijk terug laten boeken. En heb gelijk weer een mail gestuurd naar de klantenservice over dit voorval. Naar bijna 14 dagen krijg ik eindelijk antwoord terug ze hadden inderdaad de apparatuur allang retour gehad maar om incassokosten voormijn te voorkomen moest ik toch eerst die 305,- weer gaan betalen om het vervolgen half dec weer terug gestort te krijgen????????????????????????? . Dit heb ik nog nooit meegemaakt wat een kwats is dit dan hoe haal je het in je hoofd om zulke mailtjes naar je klanten te sturen. T-mobile nooit weer!!!

    Door: laurie07-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    T-mobile thuis

    Helaas geen plus punten dus meteen door naar de min punten:
    - ontvangst enkel via proprietaire ontvanger
    - software zeer beperkt, vooral veel opties waarmee t-mobile extra geld denkt te kunnen verdienen
    - zenderaanbod is NIEt indeelbaar met eigen volgorde
    - support is meelevend maar kan en mag er niets aan doen
    - de ontvanger crashed zeer regelmatig, vooral bij zappen en een zwart beeld is dan het enige dat je nog ziet totdat je handmatig de unit hebt uit en aan gedaan met de stroomtoevoer
    - bestellen ging zeer matig, bij een overstap duurde het meer dan een maand
    - service is minimaal, de medewerkers doen hun best maar zonder riemen kan je gewoon niet roeien
    - levering was op tijd maar met een uiterst karige instructie

    Het mag wel duidelijk zijn, dit bedrijf melkt de consument uit ... wellicht nog erger dan kpn. Helaas is het enige alternatief op deze markt nu ook weg, vaarwel xz4all. Misschien is ziggo beter?

    Door: G. de Kler06-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    T-mobile thuis

    Al bij het begin viel het internet uit en ontvingen wij geen tv. Vervolgens contact gehad met de klantenservice en zij hebben een monteur langs gestuurd. Dezelfde monteur heeft aangegeven dat er een ISRA aansluiting niet deugd en vervangen moest worden. Twee weken later heb ik nog steeds internet dat uitviel en ontving geen tv. Vervolgens geen bericht gekregen voor een nieuwe afspraak. Weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben weer een monteur langs gestuurd. De monteur gaf aan dat het ISRA punt vervangen moet worden. Uiteindelijk zijn hier ongeveer 2 maanden overheen gegaan, totdat er een monteur langskwam die het ISRA punt heeft vervangen. Begin september zijn wij verhuisd en hebben we weer contact gehad met T-mobile Thuis. De klantenservice heeft aangegeven dat er een andere internet aansluiting moet komen. Zij hebben hiervoor weer een monteur ingepland. De eerst volgende beschikbare moment is 20 oktober. Tot die tijd hebben wij geen internet. Vervolgens heb ik weer contact gehad met T-mobile Thuis en is er aangegeven dat er ander internetkabel aangelegd moet worden. De medewerker heeft aangegeven dat zijn collega mij niet goed heeft ingelicht. De medewerker heeft aangegeven dat als het voor 20 oktober geregeld kan worden, dan kunnen de monteur 20 oktober internet aansluiten. Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile thuis. De medewerker heeft aangegeven dat de eerst beschikbare datum 2 januari 2021 is. Kortom, Ik zit bijna een jaar bij T-mobile Thuis en ik heb in dat jaar geen fatsoenlijk internet en tv gehad.

    Door: Timon05-10-2020
    A W05-10-2020

    Ik las dat er een 15 dgn ‘niet goed dan retour’ optie bij zit. Ben aan het overwegen om van Ziggo naar T-mobile over te stappen vanwege de gunstige prijs maar twijfel nog

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Internet glasvezel

    Ben van 20 mei bezig om internet te krijgen 3 monteurs verder en 8 snipper uren verkloot en nog steeds geen internet wel rekeningen met boetes. Bellen bellen bellen beloven van alles dat het goed komt .maar er gebeurt niets .dus conclusie een grote chaotische kloten zooi nog nooit in mijn leven meegemaakt mvg henry remmers

    Door: Henry Remmers 30-09-2020
    Hanny Bruggeman30-09-2020

    Nooit meer T-Mobile thuis, na installatie heeft werkte alles prima. Na half uur deed de vaste telefoonlijn het niet meer, kan gebeuren. Uren lang in de wacht gestaan bij klantenservice maar geen contact, toen maar met de Chat computer geprobeerd maar dat is compleet waardeloos. Mailtjes gestuurd maar geen antwoord, wat een verschrikkelijk bedrijf

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Internet service ‘snel’

    Heb al sinds 8 manden ultra instabiel internet. Het wordt steeds erger. Inmiddels 3 soms 6 keer modem herstarten per dag. Gideon is hier geweest een paar manden geleden, ik bel inmiddels een keer per week. Er gebuurt 0,0. Niets. Niente. Nada. T-Mobile thuis is waardeloos.

    Door: Hans28-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    retour zending

    - na nieuwe tv kastjes en modem te hebben geleverd gekregen de oude retour gedaan blijkt dat de tv kasjes niet retour geschreven kunnen worden waardoor je toch een boete opgelegd krijgt van
    € 270,00. dit terwijl je de retour bonnen wel hebt . na veel discussies via de telefoon wordt de € 270,00 toch afgeschreven en duurt het geruime tijd dat we waarschijnlijk ons geld terug ontvangen. Ben het hier niet mee eens dit is diefstal (pure oplichting)

    Door: Woutera van de Pol25-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    t mobile thuis

    + de prijs
    - service
    T- mobielthuis gebruikt het netwerk van kpn zo kan het gebeuren dat ze voor service traag zijn.
    T- mobielthuis doe het maar niet.
    Ga voor een provider die
    alles in eigenbeheer heeft.

    Door: Phw Frantzen24-09-2020
    frans hendrikx24-09-2020

    Mij internet en tv liggen er sinds gisteren helemaal uit ik zit net bij T mobile . Gisteren meer dan 1 uur aan de telefoon gezeten ze storting niet verhelpen. Kan gebeuren maar nu moet ik wachten tot 7 oktober voor dat er een monteur komt dus al die geen tv en internet !! Was een service is dat . Was ik maar bij ziggo gebleven

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Internet glasvezel

    Krijg het niet voor elkaar om internet te krijgen
    Vanaf 20 mei bezig en nog steeds geen internet
    2 monteurs geweest en talloze telefoontjes gepleegd en niets opgeschoten. Alles loopt langs elkaar heen
    Maar wel het lef hebben om een rekening van €73 te sturen .al met al een verschrikkelijk bedrijf en ongeorganiseerd

    Door: Henry Remmers 22-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Contact met service afdeling

    Vrijdag contact gehad met de service afd over een defecte kabel. Zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Ik middels een mail zelf een afspraak inplannen bij guidion. Gister een mail ontvangen mey een update. Toen ik daarop klikte kreeg ik tot mijn verbazing te zien wie mijn monteur was met een kleine introductie over hem als persoon. Dit heeft mij aangenaam verrast. Vandaag belde hij een half uur voor de afgesproken tijd dat hij al in de buurt was en of het gelegen kwam om eerder te komen. Dit was prima. Zeer correcte jongem em erg vriendelijk. Het probleem was zo opgelost.
    Ik ben super tevreden.

    Door: Miranda14-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is T Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 171 ervaringen geplaatst over T Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.6 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is T Mobile Thuis actief?

    T Mobile Thuis is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van T Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.