T Mobile Thuis

Alle reviews

T Mobile Thuis

43% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (362)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv en internet thuis van T mobile

    Wat een waardeloze product dit glasvezel van t mobile. Na de laatste update valt het t mobile signaal weg en het moet steeds opnieuw opstarten. Normaal tv kijken kan dus niet.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-mobile thuis

    I wish I had a look at other reviews. As miserable service as it can be. I purchased T-mobile thuis (home internet) in May. Because of the failure in their system, they could not make an appointment for the installation in May. Fine, because I leave for vacation 1 the whole month of June, made an appointment on the 1st of July. TWO fu#$% months in advance. Yesterday they canceled my appointment by email not calling me and offered to call back myself. Calling them back and they say: we don't know why the contractor canceled the appointment in July, call him and find out yourself. What am I paying for then???

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    t mobile glasvezel

    Sinds de grote update in mei 2023 is het belangrijk. Tv springt constant op pauze,moet telkens opnieuw verbinding maken. Kan niet normaal tv kijken of zappen waardeloos. Denk dat ik maar overstap

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-mobile Thuis (Internet, TV)

    Tijdens de laatste grote "update" in Mei 2023 besloot T-mobile dat ze geen enkele moeite zouden doen om mijn gemaakte TV opnames te bewaren, terwijl ik wel gewoon netjes heb betaald. Alles alleen maar om te vernieuwen naar een "nieuw" systeem waar niet naar gevraagd was.

    Belabberde klantenservice. En nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Als het tijdperk van de video en DVD recorder voorbij is, dan moet het alternatief wel gelijke opties bieden, en dat is helaas niet het geval.

    Niet aanbevolen.

    deze update werkt voor geen meter, deel van de zenders heeft volumeknop tv nodig, ander deel volume knop media box. eerder kon ik meerdere programma's tegelijk opnemen, nu nog maar 1, de zenderkeuze binnen favorieten lukt alleen via omslachtig menu en niet meer met zender op en neer knop van afstandsbediening media box wat zappen tot een onmogelijke operatie degradeert, het is een irritante opgedrongen systeem wat ontworpen lijkt om klanten weg te jagen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet data abonnement

    Huisje in Frankrijk, maar helaas zonder internet.
    T mobile verkoper situatie uitgelegd. 2 abonnementen afgesloten, 1 voor een telefoon, + 1 abonn. alleen voor data, 35 gig max vrij in europa.
    Die data wordt dus alleen gebruikt in Frankrijk slechts voor een deel vh jaar, de rest van het jaar betaal ik al voor niks.
    Nu word ik per gig gebruik geconfronteerd met extra kosten omdat er onevenredig data gebruik is in Frankrijk vergeleken met NL. He he, dat wist de verkoper toch, vervolgens gaan ze waarschuwings smsjes sturen naar een datanummer zonder telefoon. Moet toch niet gekker worden, met die kleine lettertjes.
    Geen T mobile meer, dat is duidelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel internet

    Heb glasvezel internet in begin februari besteld. Zowel op de website van t mobile als bij veel vergelijken websites staat er vermeld dat glasvezel bij ons adres beschikbaar is, met een twee weken opleveringstijd. We hebben internet ruime 3 weken voor de gewenste begindatum besteld. Een bevestiging van de bestelling was snel ontvangen. Echter, Tot helden (mei, >2 maanden na de gewenste datum nog steeds geen internet). T mobile neemt geen contact op en houdt ons ook niet op de hoogte over wat aan de hand is. Het is zeer onprofessioneel. We krijgen elke maand eind van de maand een standaarde mail dat de internet volgende maand opgeleverd zullen zijn, en zo gaat het door en nog steeds een updates en internet die 3 maanden geleden besteld is!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Unlimited

    T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles glasvezel 1gb thuis en mobiel

    Tmobile redelijk in doen en laten vooral verkoop goed maar levering diensten via derden totaal geen grip zeer slechte aanleg totaal geen communicatie Figuren die aanleggen geen Nederlands geen engels echt waardeloos werken hard maar kwaliteit echt knudde glasvezelkabel direct onder stenen dus toekomst veel storingen moet minimaal op 30cm diepte liggen ga uitleg vragen tmobile dat snappen verkopers niet totaal geen maniging op product hier is veel winst te behalen maar helaas ik heb opgezegd

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Totaal thuispakket, internet tv en bellen

    Ze kunnen je goed een abonnement aansmeren, maar bij de aansluiting maken ze geen enkele belofte waar. Stelletje oplichters zijn het bij T-Mobile. Ze laten de klant zodra hij binnen is in de poep zakken. BEGIN ER NIET AAN MENSEN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T mobile thuis

    Sinds 2 mrt 23 na vele malen aan de telefoon te hebben gehangen met een vriendelijke dame van t mobile of ik niet over wilde stappen van ziggo naar t mobile !!! Nou vele maanden later toch maar overgestapt naar glasvezel van t mobile !!! en wat denk je WAARDELOOS !!! heb nog steeds GEEN TV !!! klantenservice bijna niet te bereiken ! vaak zomaar verbinding verbroken , er is me van alles beloofd ! zoals dat de monteur alles in orde zou maken ? nou de monteur sluit alleen maar een paar kabeltjes aan en is weer weg ! al met al ben ik zeer ontevreden over t mobile vooral het lange wachten in de klantenservice en x op x te horen krijgen " we lossen vandaag alles op ! nou geloof er maar niets van !!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TMobile thuis

    Wat een kut bedrijf!! Heb in april 2022 glasvezel besteld dit naar aanleiding van een kaart in de bus met ballonnen en slingers " hoera je kunt glasvezel aanvragen" dus dit direct gedaan, want ja glasvezel is het helemaal.... in juni kwamen er 2 kerels om te schouwen, daarna werd het rustig. Tot in juli, toen trok men ( TMobile) de hoofdwaterleiding aan gort, de hele straat onder water tot aan de deurdorpels.
    Blijkbaar zijn ze toen ernstig geschrokken, want sedert dien gebeurt er niets meer.
    O nee wacht, er is toch nog wat gebeurt, op zekere ochtend rond 07.00 stonden er 2 buitenlandse mannen op de stoep, (zonder afspraak vooraf) spraken geen woord Nederlands wat niet erg is, maar ook geen Engels o.i.d. Bleek dat ze de glasvezel van de stoep onder mijn voortuin kwamen aanleggen, tot aan de gevel. Ik blij want daar is de glasveze!!! nou nee...tot aan de gevel en dat was/is het. Mochten er mensen zijn die overwegen om glasvezel van TMobile te nemen, ik zou 5 keer nadenken over een andere optie. Zelf wacht ik maart af, is er dan nog niets, dan kunnen ze mijn klo.en kussen!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Had alles van t-mobilethuis.

    T-Mobile is behoorlijk duur geworden,ook hebben ze de pakketten die voorheen gratis waren nu ineens weer berekend.
    Ook onze telefoon abonnement is verhoogd.
    Dus ik ben van 45€ naar 57,50 gegaan ,en dat vind ik een behoorlijke verhoging.
    Zit nu nog een jaar vast maar gaat zekers naar een andere provider ,zeker na het gesprek wat ik heb gehad met T-mobile.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tmobile glasvezel

    Zou november december worden aangesloten nu is het al februari/maart.
    Klantenservice onmogelijk normaal te bereiken.

    Valt toch nog mee? ik wacht sedert april 2022.....krijg elke maand te horen dat ik de komende maand aan de beurt ben. Ik wacht maart af en dan kunnen ze de boom in, ga ik fijn naar ziggo.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koperleiding naar Glasvezels.

    Ik werd vorige jaar op de hoogte gehouden dat ze overging stappen van koperleiding naar glasvezels. Ik ga daarmee akkoord met daar bijhorende contract.

    Gister werd ik door een email op de hoogte gehouden dat mijn abonnement was geannuleerd en stop gezet inclusief de aansluiting van de glasvezels. Zonder mijn geweten en te besproken hebben, wat heel raar is.

    Een uur aan de lijn met de klantenservice, van her naar der gestuurd. Tenslotte ze kunnen niks betekenen. Ze raden me om nieuwe abonnement aan te vragen bij T-mobile. (wow) Nou ik zit liever zonder internet dan bij T-Mobile.

    Maar voor diegenen die beetje van spanning houdt. Zit je goed bij T-mobile.
    Want je weet nooit wanneer je abonnement wordt opgezegd zonder dat je het weet.

    Wow

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T Mobile Thuis

    Heel slechte ervaring met mijn verhuising ! Een mand voor t verhuusing heb ik get aangemeld maar steeds heb geen internet ! Niemand heeft mij duidelijke antwoorden gegeven of normale oplossingen... ik zit op wachten tot morgen en als er niks verandert zeg ik dan mijn abinement op!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel

    Ik heb in mei 2022 glasvezel aangevraagd bij TMobile. In juni werd de kabel gelegd dus dan zou het gaan gebeuren. Ik woon in een flat op twee hoog en de vier flats boven elkaar hebben een meterkast pijp om maar te zeggen. Dus toen de werkzaamheden klaar waren zag ik dat er in mijn meterkast geen glasvezelkabel lag. Gebeld en gebeld en na veel geduld en drie maanden wachten in september ergens te horen gekregen van iemand dat er een obstructie was tussen de straat en onze meterkasten. Weer gebeld en gebeld... niks

    Tot ik op een dag iemand in de meterkast bij de buren bezig zag met de glasvezel-aansluiting. Ik meteen vragen, en toen kwam ik er dus achter dat deze (overigens niet Nederlands sprekende jongeman) bij de aanleg ploeg hoorde en na hem mijn meterkast te laten zien, wist hij me te vertellen dat er een fout was gemaakt met onze aansluiting vanaf de straat, hij was er namelijk zelf bij tijdens de aanleg.
    Mijn flat is op een hoek en de kabel was geprobeerd naar binnen te leggen via de noord kant van het gebouw, dit had echter de westkant moeten zijn... ergo, er zit idd een obstructie tussen de straat en onze meterkasten, namelijk een heel dik gebouw! De officiële ingang zat namelijk om de hoek. Dus het is een fout van de graaf en aansluit ploeg. Deze jongeman gaf mij dus info vanuit de eerste hand, vandaar dat ik weet dat het geen obstructie is maar een fout tijdens het aanleggen.

    Tmobile geeft de schuld aan ODF, ODF stuurde mij naar Introbouw in Veenendaal en zo weer terug naar Tmobile. Rondjes gedraaid, steeds weer een nieuwe uitleg tot dat ik een dezer dagen te horen kreeg van een uiterst vriendelijk Tmobile medewerkster in Valencia dat het eigenlijk geen zin had. Wachten of opstappen was het eerlijke advies. Ze wist me zelfs te vertellen dat Tmobile heel veel telefoontjes kreeg over het aansluiten van glasvezel (50%).

    Tmobile doet niks, helemaal niks en als je niet zelf contact met ze op neemt dan gebeurd er helemaal niks.
    Ik ben anders zeer tevreden over Tmobile, maar hier laten ze een paar grove steken vallen, helaas.

    Na een serieuze klacht op klachtkompas die opgepakt werd en vervolgens af stortte Nog steeds niks gebeurd. Ze doen gewoon helemaal niks. Vandaar hier ook een klacht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV en Internet

    Als ik ergens spijt heb is mijn overstap van Ziggo naar T-mobile.
    Het is veel beloven maar weinig geven hen strategie is pappen en nat houden.
    Bijna 10 weken geleden heb ik mij aangemeld.
    Huisaansluiting vorige week gerealiseerd maar niet volgens afspraak dus geen signaal.
    Komt dus een tweede poging.
    Vraag: waar zit nou het probleem?
    Ik denk dat ik het weet is dit niet het geval sorry.
    T-Mobile maakt gebruik van het glasvezelnet KPN


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet-tv van T-Mobile via glasvezel

    24-1-2023 is mijn glasvezel naar binnen gebracht, Op de vraag wanneer deze aangesloten /gekoppeld zou worden hadden ze geen antwoord (spreken slecht engels, komen uit Servie)
    Dus nu is alles aangesloten en moet ik wachten op Guidion!!!! Als ik signaal heb kan ik de rest zelf wel. Gezien alle berichten hieronder denk ik nog wel even na voordat ik Ziggo ga opzeggen .
    Wordt geupdated

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tmobile Thuis Glasvezel

    TLDR; Als je houdt van project management in je eigen tijd, goed weet te handelen met mensen die eingelijk niet zo goed snappen wat precies je vraag is en engelen geduld hebt dan is T-Mobile voor jou!
    ------
    Dramatische klantenservice, het aanvragen van Tmobile Thuis glasvezel ging soepel maar daar is dan ook alles in de afgelopen 3 maanden mee gezegt.

    Kort na installatie viel internet weg, mijn vermoeden was dat een monteur de kabel in de wijkcentrale los heeft gehaald en niet terug heeft gestopt. Het heeft 2 weken geduurt voordat er inderdaad een monteur langs is gekomen om te bevestigen dat dit het geval is geweest. Dat heeft echter wel ruim 2 uur bellen met klantenservice gekost, is er mij tich keer belooft dat er terug gebeld zou worden wat niet gebeurde, en kan eigenlijk alleen de IT afdeling je goed helpen omdat het gros van de klanteneservice volgens mij niet snapt dat ze voor een (telecom)provider werken.

    Nu we gaan verhuizen heb ik gevraagd om het abonement mee te nemen naar het nieuwe adres. In true T-mobile fashion is het contractuele gedeelte snel gefixt, maar daarna volgt weer een radio stilte van 3 weken. Dat zat met toch niet lekker na de eerste ervaring, en na even gebeld te hebben blijkt er inderdaad weer een onwijze zooi te zijn ontstaan. Er werd mij aangeraden even met KPN te bellen want die beheren het netwerk en zullen de kabel het huis in brengen, maar na bellen met KPN blijken zij daar helemaal niet het netwerk te beheren. Gelukkig ken ik het klantensupport nummer uit mn hoofd, en weet ik de zeer matige bot nu efficient te foppen (dat ding verstaat nooit wat je zegt) dus ik was zo weer in contact met Tmobile. Deze keer wel en capabel persoon aan de persoon (hé soms win je wel..) die met vertelde dat het netwerk van een andere beheerder was, ze beloofde met terug te bellen om verder toe te lichten wat het plan zou worden.

    Wonder boven wonder een medewerker getroffen die wel daad bij woord voegt en mij netjes heeft teruggebeld. Gelukkig kon alles geregeld worden, maar dan zou ik even tot eind maart moeten wachten voor de eerste mogelijkheid.

    Vriendelijk bedankt en nu toch echt alles opgezegt. Wat een droevige bende, Ziggo is iets duurder maar ik denk dat ze de klantenserivce daarvan betalen, ze snappen daar in ieder geval dat je niet 2 weken zonder internet kan zitten in 2023.

    Lijkt heel veel op mijn belevenissen met TMobile. Ben er nu toch serieus over aan het denken om maar met deze firma te kappen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-mobile thuis

    De site voor je gegevens, instellen abonnement enz. is niet bereikbaar. Na inloggen verschijnt "Oeps, er ging hier iets mis". Na zo'n tiental keer bellen (je krijgt dan een callcenter) niet verder dan "We zetten uw klacht door en u wordt teruggebeld".
    Op mails wordt niet gereageerd.

Anderen bekeken ook

Mobiel.nl
369 reviews

Lees op NederlandReview wat anderen van Mobiel.nl vinden, bekijk hun site en ontdek ook de goede aanbiedingen.   Waarom zou je moeten kieze...

Ben
56 reviews

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Trans IP
17 reviews

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Mejane.com
15 reviews

Wat anderen zeggen over Mejane.com. Mejane.com is een video on demand site. Je kunt het zien als een videotheek (tegenwoordig natuurlijk met dvd&rs...

T Mobile Thuis

Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

Over T-Mobile thuis
T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.

Diensten van T-Mobile
Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie,  daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

Klachten over TMobile
Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

T-Mobile thuis ervaringen
Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten. 

Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

Meer informatie over T-Mobile Thuis

Telecom is haast niet meer weg te denken uit een modern huishouden. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer? Of je nou wel of geen internet, interactieve TV en/of alles-in-1 abonnement bent, je hebt vast wel iets waarvoor je de service van een telecomprovider nodig hebt. Maar ja, welke van de vele telecomproviders moet je kiezen? Er zijn er immers nogal wat. Één van die vele telecomaanbieders is T-Mobile Thuis. Maar wat biedt die nou precies allemaal aan? Is hun service wel over heel Nederland af te nemen? Zal T-Mobile Thuis je wel een goede internetverbinding aanbieden, of zal je meer wel dan niet offline zijn? Zal hun internet of TV wel makkelijk te installeren zijn? Hoe werkt die WIFI nou eigenlijk? En zal hun klantenservice wel voor je klaar staan als er een storing optreed? Deze vragen zijn allemaal logische vragen om jezelf te stellen voor je overstapt naar welke provider dan ook. Daarom kun je hieronder wat meer informatie over T-Mobile Thuis lezen. Het is namelijk verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen zodat je weet wat je van een bedrijf kunt verwachten. Dit voorkomt vervelende verrassingen nadat je bent overgestapt. En wie weet kom je nog op ideeën voor handige abonnementen of opties waar je zelf niet aan had gedacht.

Wat is T-Mobile Thuis?
T-Mobile Thuis is een telecomprovider. Ze zijn deel van T-Mobile Nederland, een bedrijf dat ook T-Mobile Thuis diensten voor je mobiele telefoon aanbiedt. Ze hebben duizenden klanten en voeren merken zoals T-Mobile en Ben. T-Mobile Nederland is op zijn beurt weer een onderdeel van Deutsche Telekom. Dat is één van de grootste aanbieders van onder andere mobiele communicatie. Ze bieden zowel diensten voor thuis als zakelijk aan. Dus of je nou een particulier bent die internet en televisie wilt voor individueel privégebruik of een grote organisatie die zakelijk internet wil voor alle medewerkers, T-Mobile kan het voor je regelen. Bij T-Mobile Thuis richten ze zich op internet en andere telecom in de privésector. De naam zegt het immers al: ze regelen alles voor bij jou thuis. Je kunt alleen internet afnemen, maar ook internet + tv. het is zelfs mogelijk om een alles-in-1 abonnement af te sluiten waarin ook vaste telefonie verwerkt zit. Zo heb je alles onder één bedrijf en niet steeds aparte afrekeningen.

Internet bij T-Mobile Thuis
T-Mobile Thuis biedt internet aan. Je kunt hierbij vanaf 50 Mbits/s downloaden of uploaden. Natuurlijk hebben ze Wifi zodat je meerdere apparaten op dezelfde Wifi kunt instellen. Je kunt hierbij zoveel apparaten aansluiten als je wilt. Daarbij krijg je een gratis Wifi modem.  Het internet van T-Mobile Thuis zal komen via Glasvezel. Maar het is ook mogelijk om te kiezen voor standaard  DSL internet. Daarbij gaat downloaden en uploaden iets langzamer, maar bij normaal gebruik is dit ook prima te doen. Je kunt dan naar hartenlust websites bezoeken, online shoppen, je social media controleren, met vrienden skypen, downloaden, uploaden en nog veel meer. En wie weet wat het internet in de toekomst allemaal kan gaan doen. Op de website van T-Mobile Thuis kun je het verschil tussen glasvezel en DSL opzoeken. Je kunt een korting krijgen als je ook diensten voor je mobiel afneemt.

Combinatie Internet + TV via T-Mobile Thuis
Heb je er ook zo’n hekel aan als je net een programma gemist hebt? Met interactieve televisie kun je grotendeels kijken wanneer en waar je maar wilt. Via uitzending gemist kun je dan gewoon een programma terug kijken. Kun je nog wel instappen maar ben je net te laat voor de introductie? Dan gebruik je gewoon begin gemist om het programma vanaf het begin te laten afspelen. En moet je middenin een serie even naar de WC of iets anders doen? Dan zet je hem toch gewoon even op pauze? Je krijgt bij T-Mobile Thuis standaard 60 zenders. 35 hiervan zijn verkrijgbaar in HD. Ook krijg je bij je abonnement gratis Fox Sports 1 Eredivisie. Zo hoef je geen enkele sportwedstrijd te missen en ben je altijd op de hoogte van wat je favoriete team heeft gedaan. Je zult een standaard interactieve TV box krijgen of een interactieve TV box met HD recorder. Met de laatstgenoemde optie kun je ook tot 48 uur opnemen. Deze kost wel € per maand. Je sluit ze aan via een SCART, HDMI of Tulp. En natuurlijk kun je gebruik maken van alle internetopties die hierboven al uiteen zijn gezet.

Het Alles-in-1 Pakket van T-Mobile Thuis
Met het alles-in-1 pakket dat wordt aangeboden door T-Mobile Thuis heb je alle voordelen van de twee pakketten die hierboven worden genoemd. Daarnaast zit ook vaste telefonie in dit pakket. Dit houdt in dat je kunt bellen via een vast laag tarief. Je bespaart hierbij dus op je telefoonkosten. Mensen communiceren wel steeds meer via WhatsApp, e-mail en social media, maar toch gaat er niets boven ouderwets even iemand opbellen en goed bijkletsen. T-Mobile Thuis geeft je dus de mogelijkheid om op je vaste telefoonkosten te besparen. Daarbij is het mogelijk om je voicemail via email te regelen. Ze sturen het geluidsbestand dan door naar je e-mail. Zo hoef je niet eerst in te bellen en kun je alsnog overal je berichten checken. Ook is er gratis nummerbehoud. Je hoeft dus niet aan een nieuw nummer te wennen en iedereen te informeren over dat je een nieuw telefoonnummer hebt.

Hoe Sluit Je TMobile Thuis Af?
Ben je geïnteresseerd geraakt in wat T-Mobile Thuis voor jou zou kunnen betekenen? Je kunt T-Mobile Thuis afsluiten via hun website. Allereerst moet je kiezen welk abonnement je wilt: alles-in-1, internet & TV of alleen internet. Het is vrij makkelijk om erachter te komen wat T-Mobile Thuis jou kan bieden. Meteen als je de website opent krijg je op de homepage een kort zoekbalkje waarin ze vragen naar je postcode, huisnummer en toevoeging. daarna druk je op ‘check’ en je ziet direct wat er op jouw adres allemaal beschikbaar is. Je kunt dan één van de beschikbare pakketten kiezen. Daarna moet je uiteraard wat persoonlijke gegevens invullen. Daarbij heeft T-Mobile Thuis nog een extra service voor degenen die Internet  + TV of een alles-in-1 pakket kiezen: als je ook voor je mobiele telefoon diensten afneemt bij T-Mobile Thuis krijg je nog eens extra korting en kun je gratis kijken naar Eredivisie.

T-Mobile Thuis inloggen
Ben je eenmaal klant van T-Mobile Thuis kun je inloggen via hun website. Je hoeft hiervoor alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dan krijg je toegang tot My T-Mobile Thuis. Dit is jouw persoonlijke ruimte op de website met alle informatie die je als klant nodig hebt. Zo kun je online je facturen en rekeningen bekijken. Daarmee is het makkelijk om in de gaten te houden wat je nou per maand kwijt bent. Ook kun je, als je dat wilt, je abonnement veranderen. Misschien heb je wel geen behoefte meer aan interactieve TV en wil je alleen internet. Of misschien wil je je abonnement juist opwaarderen naar alles-in-1. Daarnaast kun je bestellingen volgen. Door dit alles is het makkelijk om overzicht te houden over de diensten die je bij T-Mobile Thuis afneemt.


Een kort T-Mobile Thuis promotiefilmpje.

Storing bij T-Mobile Thuis
Helaas heeft iedere provider wel eens een storing. Dit is nooit 100% te voorkomen. Helaas betekent dit vaak dat gelijk alle diensten van T-Mobile Thuis eruit liggen. Dus als je een alles-in-1 pakket hebt kun je niet meer internetten, maar ook geen TV kijken of bereikbaar zijn vanaf je mobiele telefoon. Op de website van T-Mobile Thuis vindt je een paar tips om een eventuele stroring op te lossen. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen. Ook kun je de frequentie van het modem of het Wifi-kanaal van je modem aanpassen. Maar af en toe zijn er nou eenmaal plaatselijke of zelfs landelijke storingen waar ze al hard mee bezig zijn.
 
De T-Mobile Thuis Spaarpunten
Je kunt bij T-Mobile Extra spaarpunten verdienen. Daarvoor moet je je aanmelden voor hun spaarprogramma. Zodra je dat hebt gedaan krijg je automatisch spaarpunten op je account gestort. Iedere euro op je factuur is goed voor 1 punt. Helaas telt je maandelijkse belasting hierbij niet mee. Zowel op de website als via de T-Mobile Thuis app kun je kijken hoeveel spaarpunten je inmiddels bij elkaar hebt gesprokkeld. Deze kun je dan weer inwisselen voor leuke dingen zoals een Rituals cadeaupakket, een Pathé bioscoopkaartje of 1 uur lang internetten met 5GB. Heb je net niet genoeg punten? T-Mobile Thuis snapt hoe frustrerend dat kan zijn. Daarom bieden ze de mogelijkheid om een gedeelte van het bedrag bij te leggen. je kunt 25%, 50% of 75% bijleggen. Het bedrag wordt vervolgens verrekend op je factuur. Als je eenmaal de bestelling hebt geplaatst zal deze gratis geleverd worden. Dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Helaas is de optie voor T-Mobile Extra vervallen voor klanten met een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018.

TMobile Thuis opzeggen
Natuurlijk vindt T-Mobile Thuis het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Maar toch snappen ze dat je de keus moet hebben. Je kunt op verschillende manieren opzeggen, namelijk telefonisch, per post of online. Je kunt dus kiezen voor de manier die jij het prettigst vind. Als de opzegging ontvangen is zullen zij deze bevestigen. Je krijgt een bevestiging per post of per e-mail zodat je zeker weet dat je verzoek tot opzegging goed is doorgekomen. Je wilt echter niet nog een maand of langer doorbetalen omdat zij je verzoek zijn kwijtgeraakt. Bekijk wel goed de einddatum van je abonnement. Misschien duurt het nog even voor je contract afloopt. Mocht je willen opzeggen voor het einde van je contract heb je kans dat hier een opzegboete bij komt kijken.

Contact met de Klantenservice van T-Mobile Thuis
Mochten er problemen zijn met één of meer van de diensten die T-Mobile Thuis aanbiedt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met hun klantenservice. Je kunt ze via hun contactpagina zelf een vraag stellen. Dit is heel simpel: stel gewoon je vraag en druk op antwoord. Verder hebben ze een uitgebreide FAQ sectie die de meest gestelde vragen beantwoord. Kijk daar eerst even, want er is dikke kans dat jouw vraag daar al beantwoord wordt. Mocht je er zo niet uitkomen, dan kun je een belletje plegen, ze een e-mail sturen of met één van hun medewerkers chatten. Ook is het mogelijk om een berichtje achter te laten op Facebook of Twitter. Hun T-Mobile Webcare en/of klantenservice zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden zodat jij als tevreden klant weer uitlogt. Hun e-mailadres, telefoonnummer of andere contactmogelijkheden krijg je echter pas te zien als je gecheckt hebt of je vraag niet tussen de FAQ staat, maar dit kun je checken met een paar snelle klikken.

Klanten en Hun Ervaringen met T-Mobile Thuis
Er zijn natuurlijk veel mensen die al ervaring hebben met T-Mobile Thuis. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe het bij T-Mobile Thuis echt in z’n werk gaat. Lees hun ervaringen, meningen en beoordelingen betreft T-Mobile Thuis om te ontdekken of zij tevreden zijn over dit telecombedrijf of niet. Aan de hand daarvan kun jij weer beslissen of je wel of niet genoeg vertrouwen in T-Mobile Thuis hebt om één van hun abonnementen af te sluiten. Als je zelf ervaring hebt met T-Mobile Thuis kun je ook zelf een review achterlaten over dit bedrijf. Dan kun jij op jouw beurt weer andere klanten informeren en helpen de juiste beslissing te nemen.

Welke telecomaanbieder je ook kiest, zorg ervoor dat ze aanbieden wat jij zoekt. Lees jezelf goed in, want voor je weet zit je maanden of zelfs jaren vast aan een service die niet voldoet aan jouw gebruik.

}