NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (110)

    6,4
    58% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7
    Service
    rating
    5,4
    Prijs
    rating
    7
    Leveren
    rating
    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    T-Mobile thuis

    Ik heb een zeer slechte ervaring met T-Mobile Thuis. Ik heb het product besteld en het dezelfde dag geannuleerd (vanwege een paar ongunstige voorwaarden). Vervolgens kreeg ik een mail dat ik niet op tijd had geannuleerd binnen de opzegtermijn van 14 dagen en dat ze €75 boete hadden geïncasseerd. Hierna diverse malen gebeld en ik zou het geld teruggestort krijgen, maar hier wacht ik al meer dan anderhalve maand op. Respectloos bedrijf.

    Door: Jonathan 20-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Internet thuis

    Eerste half jaar prima te doen maar sinds oktober zijn de servers omgeleid via Duitsland kun je de multiplayer spelen wel vergeten, Een ping van 416 en soms wel hoger. Een half jaar aan het uitvogelen geweest waar dat aan lag, kabels vervangen, 10785 x reset, port forward check ect. Dat dit gewoon zomaar kan?! Ben inmiddels overgestapt.

    Door: Pearl 20-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    4G internet mobiel

    Ik ben zelf erg tevreden met T-mobile. Mijn vaste internet heb ik bij een andere provider, en die hapert nog wel eens. Ik woon in Groningen, kennelijk ligt het daaraan ofzo, maar het is erg vervelend. Met mijn mobiele telefoon heb ik een abonnement bij T-mobile met 4G, en daar heb ik altijd gewoon goed bereik. Dus regelmatig zet ik mijn vaste internet uit en stap ik over op mijn 4G. Dus ja, ik ben wel tevreden en ben nu aan het kijken of ik het vaste internet ook van T-mobile kan gaan overnemen.

    Door: G. van Linde 20-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    t mobile thui

    verhuizing drama.
    ik ga verhuizen helaas geen glasvezel.
    dus netjes opgezegd ruim maand geleden.
    gebeld alles in orde? ja hoor.
    na paar weken verwacht ik een reactie hoe en wat ik moet doen.
    helaas niet dus, gebeld,, u moet een formulier overleggen waaruit blijkt dat u verhuisr dan pas kunnen we een en ander in behandeling nemen dat is dus geen maand maar twee maanden opzegtermijn.
    waar kan ik het formulier kwijt? nergens te vinden.
    mow t op ait ataan wabt ik heb mij aangemeld via internet.
    echt boeven.

    ga nooit in zee met t-mobile.

    Door: hans 17-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    T Mobile glasvezel

    Na bijna 5 (geplande oplevering was begin december 2019) weken nog steeds geen werkende lijn thuis. 2 keer Reggefiber thuis gehad en 3 keer Gideon. Partijen wijzen elkaar als schuldige aan. Geen antwoord wanneer de deadline van opleveren is. Je wordt van het kastje naar t muurtje gestuurd door TM en opzeggen wordt tegengehouden. Intussen is facturatie wel gestart en mag je proberen je geld terug te krijgen. Alternatief zoals TM 4G voor thuis niet mogelijk.
    Wat een ellende.

    Door: Wanula Dreaming 16-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    4g voor thuis

    Super tevreden in buitengebied

    Door: Leon 10-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    T mobile thuis

    Slechte verbinding.
    Wacht al bijna een maand op een oplossing.
    Wordt van het kastje naar de muur gestuurd

    Door: Maurits Prins 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    T-Mobile Thuis

    In september 2019 overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Pakket met alles vlot gekregen. Aangesloten en vanaf dag 1 .. ELLENDE.
    Het TV_beeld staat om de haverklap stil.
    Internet via een kabel is onmogelijk , want dat sloeg de Mediabox optilt waardoor alles het niet meer deed.
    100 dagen niets anders dan ELLENDE, SLECHTE KLANTENSERVICE en een technische dienst die niet weet waar ze mee bezig zijn.
    Tig keer resetten, monteur van Guidion die gadf direct aan dat het een KPN telefoonlijn probleem zou zijn, dus ..... KPN monteur 1 . Deze constateert dat de verbinding goed is ...
    Toen een nieuwe Mediabox , wat geen ruk verbetering gaf..
    Weer een KPN monteur naar veel zeuren. Die gaf aan dat het signaal wat T-Mobile gebruikt vanaf de KPN -Hoofdkast een reikwijdte van 800 meter had en .. tja wij wonen er 1300 meter vandaan. Na 100 dagen de handdoek in de ring gegooid en per direct het abonnement opgezegd op grond van niet geleverde en te verwachten kwaliteit van diensten door T=Mobile.
    T-Mobile Thuis deed daar heel moeilijk over , maar zag waarschijnlijk een rechtsgang niet zitten. Ondertussen kwam de technische dienst op het heldere idee om maar een nieuwe TV-Box te sturen . Hier hadden ze ook nog is 14 dagen over nagedacht.
    T-Mobile Thuis stemde uit de welbekende coulance in met per direct opzeggen.
    Echter de kantenservice is dan dermate beroerd dat ze een schadeclaim niet behandelen en zich van de domme houden over dit onderwerp.

    Door: JohnT 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    T-mobile thuis

    Eerst verkeerde bestelling geleverd, maar dat was redelijk snel opgelost. Ook de installatie door monteur verliep prima.

    Echter als je KPN voor tv gewend bent dan ga je met t-mobile terug naar de prehistorie. Je kunt maar een zeer beperkt aantal zenders terugkijken. Als je een serie wilt opnemen dan is het te hopen dat het altijd op dezelfde tijd wordt uitgezonden want anders neem je bij t-mobile gewoon een ander programma op.
    Voor Netflix is nog geen directe toegang mogelijk dus ik heb weer 2 afstandsbedieningen.

    Mogelijk ben ik wat verwend maar ik heb enorme spijt van deze overstap. Dan betaal ik liever wat meer. Voor mij geen t-mobile meer.

    Door: Miranda 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Internet

    Hele slechte service, wordt door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Weet nu echt niet meer wat ik moet doen, wordt gewoon niet geholpen.

    Door: Rudie Reinders 08-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Tmobile thuis compleet

    Al bijna 3 jaar tmobile thuis. Aventoe wat problemen gehad met de WiFi maar dat is allemaal opgelost! Top service!

    Door: R. Kuijken 22-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    alles in 1 pakket

    Blij dat ik van provider ben gewisseld en over ben gestapt naar T-mobile thuis! De vorige was echt vreselijk. Dit systeem werkt beter en ik had veeel sneller internet. Aanrader!

    Trouwens ook nog goedkoper...

    Door: Melissa 19-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    internet, tv en bellen

    Na een tijdje vergelijken tussen aanbieders kwam ik bij T-Mobile Thuis uit als goedkoopste aanbieder. KPN was echt veel duurder, maar ik wilde ook niet een of andere onduidelijke winkel.

    Het afsluiten ging best wel snel, sneller dan andere provider. We hadden eerst een andere provider gevraagd maar daar moest je meer dan een week wachten tot het internet was aangesloten, nou dat ga ik dus echt niet doen! Bij T-Mobile was het snel geregeld gelukkig.

    Nog geen klachten of problemen verder gehad dus goed zo!

    Door: Ahmed 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    T-Mobile thuis pakket

    Pluspunten: 0
    Minpunten: Ontelbaar

    Ze beloven goud maar je krijgt rottend hout!
    Internet hapert, TV beeld hapert telefonie niet eens uitgetest met deze kudt service. Je belt uiteindelijk de klantenservice en krijgt Klaas aan de telefoon legt de situatie uit en het wachten op een monteur duurt reet te lang en dus terug over gestapt naar de oude situatie. (Had nooit over moeten stappen naar deze grafbende) uiteindelijk 1 week na de terug overstap kon ik een monteurtje laten komen...ik had alle stappen doorgenomen wat al uitgeprobeerd was en krabte wat achter zijn oor en noteerde de geziene problemen en wat andere verzonnen shit van monteur hersenpan zelf. Na weer een maand verder kreeg ik te horen... kosteloze opzegging is niet mogelijk betaal aub eventjes 223 euro. Is met heel veel tegenzin gedaan en ze blijven maar komen met rekeningen. Flikker gvdmme gewoon op en brand af, GA FAILLIET! Mensen BEGIN NIET AAN DEZE KLOTE PROVIDER ( tenzij u iedereen gezellig wil leren kennen van de klantenservice want je krijgt NOOIT 1dezelfde persoon die je helpt met het probleem.) Alstublieft wees gewaarschuwd voor deze stalkende zombies!

    Door: is 06-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    T-Mobil Internet glas

    Glas laten aansluiten op modem T-Mobil nog geen 10 minuten werk door de monteur.
    Vervolgens de zaak zelf overgezet op Fritz 7590, beetje problemen met VOIP, poort 5060 wisselen naar 5070.
    Haal 850/950 MB. Internet stabiel.
    TV heb ik al jaren niet meer en bellen gaat via CheapConnect voor EUR 8.95 per jaar

    Door: P.K. van uchelen 02-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    Tmobile thuis

    Tv werkt pri ma maar altijd problemen met tv anywhere terwijl ik dat dagelijks gebruik. Dit geldt zowel voor thuis als in het buitenland. Beeld hapert constant , ik overweeg naar een andere provider over te stappen alhoewel ik over mijn mobile abonnement juist wel tevreden ben

    Door: P.Daemen 26-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6
    rating

    Internet en tv T Mobile

    Wat een drama. Fout op fout, teveel om op te noemen. Uren bellen. Vsn de 6 notas maar 1 die klopt. Heus aardige medewerkers bij maar niet voldoende opgeleid? Ik ben weg zodra ik kan. KPN mag dan wat duurder zijn maar veel fijnere gebruiksmogelijkheden. En snellere service (zat hiervoor bij kpn)

    Door: Dita 25-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Heel tevreden hier

    Heel tevreden met T-Mobile Thuis. Wij zijn destijds aangesloten en hebben alles in één pakket. Afsluiten duurde destijds wel even wachten, maar nu het er allemaal is, werkt het goed. De prijs is ook lager dan bij andere telecom dus dat is mooi meegenomen. Het internet is soms wat traag maar dat is overal volgens mij. Groetjes

    Door: Musaf 22-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    T-mobile thuis

    Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren...… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!!!!

    Door: Jeroen 03-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    T-mobile thuis

    Per 30 november geen klant meer bij tmobile, heel blij om!!
    In het begin nooit problemen gehad met de provider. Sinds een maand of drie geleden begon de trammalant. Eerst werkte uit het niets zonder aan de instellingen te hebben gezeten betreffende de HDMI mijn reguliere televisie kanalen niet meer. Gebeld met tmobile.. kreeg toch te horen dat er wel iemand aan de instellingen moet hebben gezeten want alles was zeg maar een kanaal verschoven. Mijn vriend en ik hebben niks aangeraakt!Na een reset van alle apparatuur hier in huis en twee keer een half uur te hebben gebeld was dit probleem opgelost dus opzich waren wij TOEN nog wel tevreden. Het tweede probleem wat zich voort deed was dat mijn tv iedere keer de melding gaf dat mijn WiFi netwerken op mijn smart TV buiten bereik zijn wanneer ik op Netflix wilde... terwijl er een WiFi versterker naast mijn tv meubel hangt en de WiFi wel gewoon werkt op de laptops in huis en op onze telefoons. Deze melding kregen we gemiddeld zo'n 3 keer per week. Na elke keer de stekker uit het stop contact te trekken werkte de WiFi weer op de tv. Ik heb hier meerdere malen over gebeld en elke keer kreeg ik een andere oplossing en verhaal.. De eerste medewerker luisterde totaal niet naar mijn verhaal 0,0.. service gericht. Hij dacht dat we maar eens even in moesten loggen op de WiFi versterker via mijn laptop stond er los van want ja het gaat om mijn tv! Uiteindelijk nadat hij het probleem begreep en we alles hadden doorlopen gaf hij aan dat hij niet meer wist hoe hij mij moest helpen BOOD ME GEEN MONTEUR aan en zei dat ik misschien maar even contact op moest nemen met televisie fabrikant...??! De tweede medewerker sprak ik die zelfde avond nog. Hier heb ik mijn beklacht gedaan over haar collega.. Waarnaar zij met mij de discussie aanging dat ik haar collega misschien ook moest begrijpen dat hij dacht dat het misschien aan mijn televisie zou kunnen liggen? Aangegeven dat als dat zo zou zijn ik dat wel wil uitsluiten dmv een monteurs bezoek laat die de boel maar doormeten of alle signalen verder in huis kloppen qua sterkte. Uiteindelijk kwam ik er met haar ook niet uit en gezegd dat ik het gesprek wilde beëindigen en nog even na ging denken over dit alles.. Paar dagen later kreeg ik weer de melding op mijn tv. Weer gebeld naar tmobile.. Dit keer had ik een hele aardige man wel aan de lijn. Hij zei dat het waarschijnlijk aan het kanaal lag waar mijn modem op staat. Dat er veel mensen op het kanaal zitten en dat dit misschien voor storing kan zorgen. Hij bood me aan om het modem vanuit daar op een ander kanaal te zetten. Ik heb hem gevraagd of hij me zou kunnen uitleggen waarom de twee vorige collega's die ik sprak niet verder op die manier met me mee dachten? Hij zei: "nou mevrouw, ik zit denk ik zo'n 15 jaar langer om het vak dus misschien vandaar.." lekker je collega's onder uit halen! Het probleem werd daarna erger van 3 keer per week die melding op de tv stekker er in stekker er uit ging het wel naar 10 keer per week.. In die week heb ik gebeld en gezegd dat ik het heel jammer vind dat dit zo loopt omdat ik best tevreden ben over tmobile. Uitgelegd dat ik nu drie medewerkers heb gesproken die nergens verstand van bleken te hebben.. Dat ik graag bij ze wil blijven als ik de juiste service krijg als klant zijnde.. En dat als dit niet snel opgelost zou worden ik anders genoodzaakt ben om over te stappen. Ik heb ze gevraagd om een spoed monteur.. Het meisje wat ik nu weer aan de lijn had van de technische dienst wist niet eens of zij wel of niet aan spoed monteurs deden ook al ben je nieuw of niet lijkt mij toch iets dat je moet weten.. Heb toen aangegeven dat ik op wilde zeggen. Ik heb het 50mbits pakket, speed test op internet gedaan en de daadwerkelijke download en upload snelheid zijn 5 mbit - 0.8 mbit aan upload.... En zij beloven glas vezel??? Ik kreeg een heel raar verhaal bij het opzeggen over dat : LET OP! TELEVISIE EN INTERNET 100% GARANTIE BIEDEN ZE DAARVOOR DAT HET OPTIMAAL MORT WERKEN. MAAR WiFi is een extra service????? Nou nou nou.... Dames en heren geloof dat ik genoeg heb getyped

    Door: Marita 28-10-2019
    Ps 06-12-2019

    Het is een kankergezwel in T-Mobile dat T-Mobile thuis. Pleuris klote klantenservice...50 x gebeld en heb elke persoon gesproken van die kudt klantenservice want je krijgt nooit 1dezelfde persoon aan de telefoon. Je blijft het verhaal uitleggen . Die kudt monteur met zijn stoere tattoos verzint ook maar een rapportje. Jammer dat ik t niet gelezen heb en gelezen kreeg. Hoop dat deze tak van dat schijt bedrijf af fikt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling