NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T-Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.

    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T-Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T-Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (142)

    6
    54% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.8
    Service
    rating
    4.8
    Prijs
    rating
    6.6
    Leveren
    rating
    5.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    alles in 1 (thuis)

    Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
    Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

    Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
    Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

    TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
    Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
    En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
    TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
    Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

    Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

    Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
    Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

    Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

    Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

    Plus punten:
    -"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
    -lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
    -erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
    -mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
    -gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

    min-punten:
    -tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
    Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
    -tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
    Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
    -upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

    Door: Bart13-06-2019
    Darkquiri30-07-2019

    Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prima

    Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
    Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
    TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
    Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

    Door: Berry26-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

    Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
    Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

    Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

    Door: Stefan19-11-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Zonder aankondiging (was toch een kleine moeite geweest) gewoon het beeld op zwart zetten voor onderhoudswerkzaamheden. Ook Heb ik elke avond te maken met “blokjes tv”.

    Door: H Hessels29-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    T mobile thuis

    Ik heb Nog nooit zo een waardeloze abonnement gehad.
    T mobile thuis aangesloten sinds 16 juni 2020 tot vandaag 16 juli 2020 nog niet eens een uur TV kunnen kijken zonder dat signaal wegvalt .
    2 monteurs geweest niks opgelost . Vandaag weer gebeld voor een afspraak, ik krijg pas op maandag 27 juli een monteur.
    Heb echt geen woorden voor . Ze mogen van mij echt de hele boel komen ophalen.
    ECHT WAARDELOOS!!!!

    Door: Rakia16-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
    Alles is soepel verlopen.
    Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
    De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
    Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
    Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
    Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.

    Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
    En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)

    Door: Gerard04-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden over t-mobile thuis

    Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

    Door: Dhr. Vlietstra16-03-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
    Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
    Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

    Door: Batya21-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    beter geworden en goede hulp bij problemen

    we zitten hier al een jaar. we hebben afgelopen jaar 1 keer een probleem met een rekening gehad, er was teveel gerekend voor telefoonkosten. gelukkig konden we het met 1 telefoontje af doen en werd het rechtgezet. verder geen problemen hier en het internet werkt gelukkig gewoon goed. we hebben geen problemen met de verbinding zoals bij onze vorige leverancier, die had zoveel problemen dat we waren overgestapt namelijk. T-mobile is in ieder geval heel wat beter bereikbaar dan ze een aantal jaar geleden waren, toen was het echt slecht allemaal maar nu hoefden we niet eens te wachten aan de lijn en werden we meteen geholpen. maar gelukkig maar 1 keer hoeven bellen dit jaar.

    Door: m. koolen23-01-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Wiffi thuis

    12 maanden bij T-mobile en van die 12 maanden heb ik vier maanden geen of slecht internet gehad. Medewerkers aan de telefoon kunnen je nergens verder mee helpen. Het komt erop neer dat je gewoon pech heb als klant. Storingen duren ook heel lang bij T-mobile. Heel teleurgesteld in T-mobile! al 14 jaar klant bij T-mobile en je hebt gewoon dikke pech als klant als je geen internet hebt. Een afspraak met een monteur maken gaat ook heel lastig. Ze hebben het of te druk of ze komen gewoon niet opdagen en liegen dan dat je bel het niet doet. Als je daar dan een klacht over wilt indienen wijzen ze die klacht af.

    Door: R.15-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet

    Beste mensen niet aan beginnen internet met name WiFi een drama ik ben overgestapt van ziggo naar tmobile ik dacht beter af te zijn gezien mijn telefonisch abonnement .
    Nu 4 weken deze ellende 2 keer al een monteur gehad probleem blijft weinig tot geen signaal ondanks de versterker van tmobile , als antwoord koop maar een betere versterker zoek het lekker uit .
    Ik zit helaas nog 1 jaar vast aan deze ellende ik ben helemaal klaar met dat ellende bedrijf .
    Jammer dat ik die sterren moet aanvinken want een dikke nul voor dit bedrijf.

    Door: Ben Timmermans11-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    TV via glasvezel

    had ontzettend veel storingen dat ik heb overwogen om over te stappen. Verschillende keren gebeld en de storingen is volledig opgelost. Perfect kijken

    Door: Hogeveen04-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Thuis netwerk

    Router 6 weken na aanvraag nog steeds niet ontvangen. Dag na overgaan gebeld met de T-Mobile klantenservice, beloofden router met spoed te versturen (duurt 3 dagen). 1 week later router nog steeds niet ontvangen. Dus gebeld en met die medewerker viel zo gezegd de verbinding weg. Opnieuw gebeld, die medewerkster constateerde een “error” in het systeem wat haar collegae over het hoofd zouden hebben gezien. Lekkere service en opvolging bij T-Mobile. Wat ze wel regelden was een internet voucher voor de mobiele telefoon voor 7 dagen. Nu maar hopen dat de router binnen 7 dagen aankomt, want de eerste voucher is al bijna verlopen.

    Door: Werner24-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Opzegging

    Mijn klacht gaat niet over de werking van T-Mobile maar iets anders. Er is onterecht een flink bedrag van mijn rekening afgeschreven dat zouden ze terugstorten nu weer de datum van 29 juni gekregen dat ze zullen terug storten inmiddels ben ik bijna 2 maand verder. Vind dit jammer en slechte service.

    Door: Tessa engelen16-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    4G voor thuis

    order proces werkt niet en router kon niet worden afgeleverd

    Klantenservice geeft toe dat er een storing is. 'U krijgt tussen nu en 14 dagen uw geld terug"

    Verplicht opnieuw kosten te maken, alvorens ik opnieuw kom bestellen. Niet OK

    Door: Liever anoniem10-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    'tmobile thuis

    Elke week storing, na 2 mnd pakket ontvangen, klantenservice elke medewerker zegt wat anders en weten 't eigenlijk niet

    Door: Wijk09-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Tmobile thuis

    Van vertrouwen naar wantrouwen. halfjaar met hetzelfde internetprobleem.

    Al meer dan een halfjaar hebben wij problemen met internet via T-Mobile Thuis. In deze periode hebben we samen met T-Mobile naar een oplossing gezocht en zijn er meerdere toezeggingen gedaan die niet zijn nagekomen, waaronder creditering en een nieuwe modem. Over de modem wil ik graag meer toelichting geven, om aan te geven hoe wij zijn behandeld als trouwe klant. Eind april is er een toezegging gedaan dat we een nieuwe modem zouden krijgen en dit is bevestigd per email. Na meer dan een week wachten hebben we meerdere malen contact opgenomen met T-Mobile. Eerst werd gezegd dat we de modem a.s. maandag zouden ontvangen, vervolgens kwamen zij met het excuus “problemen met de leverancier”. We zijn hiermee akkoord gegaan om samen tot een oplossing te komen en hebben begrip getoond voor de situatie.Tot vorige week (na een maand wachten), toen werden we gebeld met de mededeling dat we de modem niet meer krijgen en dat de technische afdeling van mening is dat er geen problemen zijn en daarmee de klacht afgehandeld is. Dit kwam volkomen onverwachts.
    Vervolgens begonnen over de creditering (dit was al eerder afgesproken), want die kregen we als het probleem opgelost zou zijn. Klantenservice: “Nee u krijgt een creditering pas als u opzegt”. Na een lang telefoongesprek heeft de klantenservice van T-Mobile alsnog een creditering ingediend, deze aanvraag zou een aantal dagen duren. Vandaag kregen we te horen dat de creditering was afgekeurd met de reden dat het internetprobleem nog niet verholpen is. Kortom je komt continu terug bij af en niks verder. Hiermee is mijn vertrouwen in T-Mobile zeer geschaad. Ik heb me best gedaan om samen met T-Mobile tot een oplossing te komen, helaas was dit eenzijdig en hebben we het afgelopen halfjaar € 360 betaald voor een niet functionerend internet.
    We zullen binnenkort overstappen. De credits die T-Mobile naar vele jaren heeft opgebouwd hebben ze hiermee afgeschreven.

    Door: Mandy Pijnenburg03-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    T-Mobile Thuis

    2 weken geleden is het door een monteur aangesloten, dit was blijkbaar verplicht omdat het glasvezel is want de converter mocht ik niet zelf doen. Maar omdat er geen signaal binnen kwam moest de netbeheerder daarvoor komen. Nu 2 weken later is die nog niet geweest.. Maar ik heb het zelf op weten te lossen door de converter eens te bekijken en uiteindelijk andere schakelaartjes, die verstopt waren onder een opgeplakt kapje, omgezet heb (standaard was 1 + 6 ingeschaleld en nu 3 + 4) werkt het wel. Maar buiten dat de vooraf ingestelde schakelaartjes (het enige waar ik eigenlijk niet aan moest komen) gaat dit buiten hun om, maar ik wou het er wel even bij vermelden mocht iemand toevallighetzelfde probleem hebben dan zou je dit kunnen proberen.

    Maar dan nu het product zelf, de interactieve tv box is echt een waardeloos ding. De beeldkwaliteit is aanzienlijk slechter dan Ziggo en XS4ALL/ KPN, je kunt qua beeld ook niets van instelllen, behalve 4:3 of 16:9 beeldverhoufing maar niets van beeldresolutie, refresh rate, enz. Ook zitten er ook geen extra apps zoals bijv. youtube op.

    Programma gemist is slecht (al kan ik de teleurstelling deels aan mezelf toeschrijven, omdat ik niet gezien had dat dit alleen voor de zenders van de NPO, RTL en SBS groep geld), omdat het alleen voor RTL zenders mogelijk is om programma's uit de gids te selecteren, de overigen kun je vinden in het menu bij on demand vinden. Maar dit zijn maar enkele programma meestal maar 1 of 2 programma's per dag.
    Dan tv-gids zelf is onpraktisch, onoverzichtelijk en zeer traag.

    Dan het internet, de verbinding is zelfs met een kabel niet stabiel, maar dit dit had zou meer met het pas aangelegde netwerk te maken hebben, dus dat zal mogelijk nog verbeteren.
    Maat het wifi signaal zeer matig, als ik op de bank zit verlies ik op m'n telefoon al 2 van de 4 streepjes, dit komt denk ik omdat de modem/ router (Zyxel T-50) in de meterkast moest hangen en het signaal door een muur en 2 deuren heen moet, maar als je er slechts een meter of 5 vandaan zit zou dit niet zo moeten zijn.

    Ik zit er helaas een heel jaar aan vast dus moet het er maar mee doen.

    Maar voor degene die twijfelt om over te stappen, doe het NIET als je beeldkwaliteit, een overzichtelijke tv interface, programma gemist/ replay tv en wifi bereik enigzins belangrijk vind.

    Door: John28-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    TV, Internet en telefonie

    Abonnement aangegaan via de mobiele afdeling voor Thuis. Gouden bergen werden er beloofd, maar daar kom je snel van terug. Ik zou hetzelfde krijgen als bij Ziggo. Dus niet! Opnemen onmogelijk, reden verkeerde decoder. Toen ik een andere decoder vroeg, werden die niet meer geleverd. Maar binnenkort, voor 5 euro extra, kon het wel. Dat was niet afgesproken. Het activeren van Fox Sports heeft ruim 72 uur geduurd.
    Contact met de klantenservice gaf alleen maar verwijzingen naar het afgesloten contract. De beperkingen van T- Mobile werden wederom bij de klant neergelegd.
    Uiteindelijk is T-Mobile Thuis gezwicht en heeft mijn contract kosteloos ontbonden. En wel binnen 24 uur had ik helemaal niks meer, dat kunnen ze dan wel weer heel erg snel.
    Kreeg keurig instructies voor het terugsturen van apparatuur. Netjes gedaan, maar zoals te verwachten was ik nog niet van ze af. Weken later kreeg ik een mail dat ik mijn apparatuur terug moest sturen. Al lang gedaan en al lang door T-Mobile ontvangen in Vianen. Wat bleek het moest naar Schiphol gestuurd worden. Verkeerde instructies door T- Mobile verstrekt. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.
    Wat het vervelende is dat T-Mobile zich voordoet als een bedrijf, maar uiteindelijk blijkt dat Thuis en Mobiel totaal twee verschillende bedrijven zijn. Elkaar abonnementen verkopen kunnen ze als de beste, zodra er ellende is verwijzen ze je alleen maar door.
    Op de klachten die ik ingediend heb, heb ik nog steeds geen antwoord gehad. Mogelijk denken ze er is toch geen contract meer.
    Mijn advies laat je niet lekker maken dat je hetzelfde krijgt als bij Ziggo of KPN. T- Mobile Thuis is hier absoluut nog niet klaar voor.
    Zit nu gelukkig weer bij Ziggo, wat een verademing. Alles werkt en geen 5 euro verrassingen voor extra diensten.
    De prijs is het enige dat goed is, de rest is complete bagger!

    Door: Martijn14-05-2020
    Y Somers14-05-2020

    T mobile thuis: in één woord waardeloos Slecht internet, slechte wifi, klantenservice vriendelijk, maarrrrrrrr beloven maar komen niet na. Ben nu al maanden beziig en ben er nu klaar mee., kon geen gebruik maken van zoom, want kreeg geen verbinding of werd er uit gegooid, in deze tijden extra vervelend. Op zeggen is de enige oplossing.

    dennis lindeman22-05-2020

    Hier hetzelfde ge-emmer. 1x tv box retour sturen naar Vianen en deze staat ook nog open omdat het niet is ontvangen in Schiphol(!), dat stond niet in de mail. Klantenservice (2x) gebeld en als reden doorkrijgen dat ze gewisseld zijn van leverancier. Nu krijg ik een mail dat ik €90 boete moet betalen terwijl de tv box 2 dagen na verzending aangekomen is in Vianen. Dit is bevestigd door de klantenservice notabene. Bij contact met de klantenservice krijg ik als reden dat het een geautomatiseerd systeem is en dat er eerst gefactureerd (en dus betaald) moet worden voordat er een credit gemaakt kan worden. De order staat zolang dus open en blijf je herinneringsmails ontvangen. Tevens is de wifi op het T50 modem zo bedroefend slecht dat ik inmiddels maar AP's op elke verdieping heb hangen om dekking te krijgen. Nog 9 maanden en dan kan ik weer verder kijken naar een andere provider.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is T Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 142 ervaringen geplaatst over T Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6 gekregen, waarbij 54% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is T Mobile Thuis actief?

    T Mobile Thuis is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van T Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.