T Mobile Thuis

Alle reviews

T Mobile Thuis

45% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (330)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een hele waardeloze.

    Geen beloofde internet snelheid, slechte WiFi, een tv box die hapert. Herhaaldelijk problemen aangeven via een waardeloos kut telefoonsysteem. 2x voor hetzelfde een monteur proberen langs te sturen. Niet luisteren als we aangeven niet langer met t-mobile willen doorgaan. Nogmaals aangeven dat het niet goed gaat, vervolgens doorverbonden worden met niet de juiste afdeling.
    Het is zo: t-mobile heeft een aantrekkelijk aanbod waar niks van wordt waargemaakt, en er af komen is of je in de maffia terecht gekomen bent. Nauwelijks een way out.
    Kut t-mobile, kut t-mobile, kut t-mobile.
    Blijf er weg van.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-Mobile thuis internet en tv

    Ik ben T-Mobile dankbaar dat ze tot 2x toe de installeringsafspraak niet zijn nagekomen. Heb wel 2 x 2 uur zitten wachten op niemand maar Ziggo wilde mij graag (terug) als klant en bood mij zelfs 50% korting op de eerste 6 maanden van het 1 jarig contract. Eind goed al goed. Tip voor T-Mobile: zou ik vaker zo doen, goed voor je klantenbestand!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T mobile thuis internet

    Wat een slechte ervaring
    Internet besteld… aansluiten doet het niet!
    Zit al 3x een ochtend thuis om de monteur te ontvangen, nog steeds geen internet! Al mijn bel minuten erdoor heen door lange wachtrij klantenservice en dan word er gewoon opgehangen!!!! Niemand die even terug belt of contact zoekt!! ONGELOFELIJK

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel internet + tv

    Slechte communicatie over het aanleggen, uiteindelijk alles geleverd en aangelegd werkt extra wifipunt niet. Gebeld 14 dagen voor een monteur. TV blijft zoeken naar tv gids, ben blij dat ik nog in mijn wettelijke opzegtermijn zat. T-Mobile krijgt zijn rotzooi terug lekker terug naar vertrouwde Kpn.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-Mobile thuis glasvezel

    Met veel tam tam en deur aan deur reclame kondigde T-mobile het aanleg van het glasvezelnet aan in Ridderkerk. Ik bestelde op 3 juni 2022 het abonnement bij T-Mobile. Door de vertegenwoordiger die langs de deur kwam werd gezegd, met 4 tot 8 weken bent U aangesloten op het glasvezelnet dat in uw straat is aangelegd. In de praktijk is het zo dat ik tot 24 augustus 2022 niets meer van T-Mobile heb vernomen. Nu vandaag, nadat ik contact had gezocht met de klantenservice kreeg ik te horen dat ik pas in de loop van september of pas in oktober zou kunnen worden aangesloten op het glasvezelnet. Daarna duurt het dan nog enige tijd voordat een monteur van T-Mobile het abonnement kan activeren. Medewerker klantenservice verschuilt zich achter de onderaannemer die het glasvezelpunt moet aanleggen T-Mobile heeft geen enkele sturing en is afhankelijk van de inzet van die aannemer. Het kan dus zo maar maanden duren voordat je aan de beurt bent. Bezint voordat je begint aan een glasvezelabonnement bij T-Mobile.
    Ik heb mijn herroepingsformulier vandaag gelijk op de bus gedaan, dan maar geen glasvezel van T-Mobile, wellicht dat KPN die binnenkort ook in Ridderkerk met glasvezel aan de slag gaat meer kan en gaat bieden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles in 1 internet - via glasvezel

    Bij deze wil ik een klacht indienen over de gang van zaken met betrekking tot het werk van de Gideon-monteur en daarnaast een klacht over het verloop van de realisatie van mijn T-Mobile glasvezel-internet & TV-abonnement tot op heden.
    Monteur Gideon
    De afspraak stond voor 26 juli tussen 12:00 en 14:00. De monteur belde netjes om 12:05 aan. Ik had al een trekdraad door de loze leiding getrokken, waar de coax-kabel voorheen in zat. Dit leek mij het werk voor de monteur te versnellen en voor mij was het een kleine moeite bij het eruit trekken van de coax-kabel.
    De spullen in de meterkast aansluiten ging redelijk voorspoedig, afgezien van dat de monteur 1x de wifi-modem-router uit z'n handen liet vallen en tevens een dubbele ethernet-contactdoos van mij, die ik hem liet zien. Deze was echter wat montage betreft niet anders dan de ethernet-wandcontactdoos, die is via hem zou krijgen.
    Na ca. een half uur was hij klaar in de meterkast en wilde hij het kastje voor T-Mobile TV installeren. Hij had het TV-kastje al aangesloten aan het ethernet-kabel, zodat dit kastje zich kon initialiseren. Tijdens deze werkzaamheden stootte hij meermaals tegen mijn glazen salontafel, die ik bewust aan de kant gezet had, en trapte meermaals tegen een CD-opbergtoren, die naast de TV stond. Hij kwam nogal lomp/onhandig over, alsof hij niet goed zag. Hij had meer dan voldoende ruimte voor zijn werkzaamheden.
    Toen hij echter alle noodzakelijke stekkertjes van de KPN TV-box omgeplugd had, verscheen er geen beeld (wel verticale gekleurde strepen als teken dat er geen beeld-signaal was), maar wel geluid. Na nog wat herstart- en reset-pogingen merkte ik dat hij enigszins in paniek raakte en eerst de kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding af wilde rekenen. Dit zou ondanks mijn voorwerk met de trekdraad al in de loze leiding toch neer komen op bijna Euro 75,- (!!) ondanks dat bij de boeking van de afspraak een tarief vermeld stond van Euro 17,50 per kwartier. Dit is dus kennelijk nog bovenop de vergoeding, die Gideon per aansluiting van T-Mobile krijgt!
    Inclusief het aansluiten en monteren van spullen in de meterkast was hij tot dan ca. een half uur bezig geweest. Hij zat echt te pushen op het afrekenen, terwijl hij mij nog steeds geen werkende TV-configuratie had opgeleverd. Ik gaf aan hier niet blij mee te zijn en gaf aan te verwachten dat hij mij met een werkende situatie achterlaat.
    Hij probeerde nog van alles maar er kwam geen stabiel beeld via het T-Mobile TV-kastje op mijn TV. Vervolgens probeerde hij de oorspronkelijke situatie met de KPN TV-box weer te herstellen, omdat hij de T-Mobile TV-box niet op mijn TV aan de praat kreeg, maar deze kreeg hij nu ook niet meer werkend. Uiteindelijk begon hij weer te pushen op het betalen van de bijna 75 Euro en dreigde anders alles er weer uit te slopen wat hij zojuist in de meterkast en loze leiding ingebouwd had en dus de kabel weer uit de loze leiding te rukken. Deze man (type lompe agressieve bouwvakker) leek mij tot alles in staat en ik vroeg hem daarom zijn naam op te schrijven en heb toen onder protest betaald. Had aangegeven dat ik een klacht in ga dienen.
    Het bedrag klopte niet met het tarief, dat tijdens de boeking van de afspraak aangegeven werd, zijn gedrag en dreigementen waren onacceptabel en hij liet mij met een niet-werkende situatie achter met de opmerking dat het aan de HDMI-naar-SCART converter moest liggen, die eerder die dag nog prima had gewerkt.
    Hij zei nog op geirriteerde toon, dat ie naar de volgende klant moest en gooide vervolgens bij zijn vertrek de voordeur hard dicht. Dit was om 13:05. Hij was dus precies een uur binnen geweest, inclusief een half uur prutsen om de TV-boxen aan de praat te krijgen.
    Nu had ik dus geen werkende T-Mobile TV-configuratie, maar ook geen werkende KPN TV-configuratie. Wat hij gedaan heeft, weet ik niet, maar feit ligt er dat er sinds zijn komst mijn eerder wel goed werkende KPN TV-configuratie ook niet meer werkt.
    Aangezien ik een overeenkomst met T-Mobile heb voor het realiseren van een werkende glasvezel internet en TV-aansluiting en deze tot op heden niet geleverd is, zal ik pas overgaan tot betalen van het maandelijkse abonnementsgeld, totdat dit in werkende toestand geleverd is. Wie dat doet en aan welke partij T-Mobile dit uitbesteedt, interesseerd mij niet, ik heb een mondelinge (telefonische) overeenkomst met T-Mobile.
    Omdat ik hier al bang voor was had ik bewust mijn KPN-abonnement nog aangehouden, maar door toedoen van de Gideon-monteur heb ik nu ook geen werkende KPN TV-configuratie meer. Ook heeft de monteur de Wifi op het modem niet geactiveerd, aangezien hij nog een signaalversterker zou aansluiten, wat hij dus ook niet gedaan heeft. Ik heb dus nu wel Wifi, maar dan wel via mijn KPN-aansluiting, die ik voorlopig ook niet opzeg.
    De monteur gaf trouwens aan dat T-Mobile voor de signaalversterker kosten en een maandelijkse bijdrage in rekening brengt. Dit terwijl bij het afsluiten van het abonnement mij deze signaalversterker kostenloos toegezegd is. Ik heb het telefoongesprek nog als opname op mijn telefoon, maar hoop toch dat ik niet de tijd eraan moet besteden om deze terug te zoeken.
    Tot op heden is de realisatie van de T-Mobile glasvezel-internet en TV-aansluiting alles behalve soepel verlopen:
    De toezegging dat het aansluiten van de UTP-kabel door een loze leiding heen zou kostenloos zijn. Dat is mij bij het afsluiten van het abonnement en later nogmaals door een persoon, die aangaf namens T-Mobile te bellen, toegezegd. Bij het boeken van de afspraak met de monteur bleek echter dat deze optie niet gratis was en voor Euro 17,50 per kwartier direct afgerekend moest worden. Dit is na lange discussies via de telefoon door T-Mobile rechtgetrokken met de toezegging dat ik de voorgeschoten kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding bij T-Mobile kan declareren en teruggestort krijg.
    Bij het aanleggen van het glasvezel aansluitpunt in mijn meterkast hebben de werklieden van Voorinfra, die op mijn voorterras bakstenen weg hebben moeten halen om de glasvezelkabel door te voeren, de bakstenen schots en scheef teruggezet waardoor ze na een aantal heftige regenbuien al enorm verzakt waren. De bakstenen waren bij het terugplaatsen duidelijk niet aangestampt. Daar kwam ik pas later achter toen ik de schade zag. Ik had bij hun werkzaamheden ook geen aanstamp-geluiden gehoord, terwijl ik de gehele tijd in de buurt was.
    Dit is uiteindelijk wel weer door Voorinfra gecorrigeerd, maar elke stap vereiste meerdere telefoontjes en emails en dus tijd en irritatie.
    Mijn negatieve ervaring met de Gideon-monteur heb ik zojuist hierboven uitvoerig beschreven.
    Elke stap kost dus inspanning, tijd en ergernis van mijn kant, waardoor ik er nu al spjit van heb toegezegd te hebben dit glasvezel-abonnement te nemen. Voor jullie is deze materie jullie dagelijks werk, voor mij is het een bijzaak, die wel moet werken aangezien ik vanaf dit adres aangewezen ben op internet voor mijn bedrijf, maar die mij zo min mogelijk tijd en inspanning zou moeten kosten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-Mobile thuis

    Review namens mijn zwager. Wagt heeft hij een spijt dat hij is overgestapt. Het begon al bij de levering....in de brief stond heel duidelijk dat er binnen 1 uur gebruik gemaakt kon worden van de vaste telefoon....dus niet, dit duurde een dag. T-mobile zend geen teletekst uit, maar dat staat nergens vermeld. Nu 2-3 maanden verder en steeds storingen, tvsignaal valt uit en dan maar hopen dat hij het weer doet. Resetten werkt niet, dus geen telefoon, internet en tv. Klantenservice weer gebeld....tijden in de wacht, kunnen het niet oplossen dus er komt weer een monteur. Wat zal mijn zwager blij zijn als hij naar een andere provider kan.....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-Mobile thuis

    ik dacht ik ga eens keer overstappen naar t-mobile maakt veel reclame , nou ze hebben over stap service maar dat haalt ook al niet uit, heel veel mails gehad in het begin . ook een mail dat ik mijn t-mobile eerder kon instaleren ,mailtje niet gezien want het was eerst 22 juni toen werd het 15 juni allemaal mooi maar het werkte niet , monteur geweest kon pas op 4 juli. kreeg geen verbinding moest kpn komen, hij was weg ik kijken op mijn site van t-mobile gefeliciteerd u kunt nu kijken kon helemaal niks kijken ik had ook geen internet en mijn oude provider deed het ook niet meer, en met klap op de vuurpijl krijg ik nu een rekening van bijna 80 euro moet niet gekker worden . want ik heb een mail gehad dat ik op tijd had afgezegd en alleen de kosten hoeft te betalen wat ik gebruik had nou helemaal niks want ik had geen verbinding. ,ben zeer teleurgesteld in t-mobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en tv

    Installateur glasvezel is geweest, aardige meneer. Echter, er kwam nog geen signaal door omdat er in mijn wijk nog een kabel aangesloten moest worden. Dit zou binnen twee werkdagen zeker opgelost zijn. Twee dagen later nog steeds geen signaal. Ik heb via chat contact gemaakt met t-mobile. Een hele slechte service. De betreffende ‘agent’ hielp me niet fatsoenlijk. Ik moest steeds helemaal doorvragen van: ‘Oke en nu?’ En ‘bedoel je twee dagen of twee werkdagen’ waarop zijn antwoord was: ‘ze werken niet in het weekend’. Ook geen hallo of vervelend voor u. Toen ik zei dat mijn abonnement snel afloopt bij vorige provider en ik een compensatie verwachtte, zei hij: ‘ja je hebt geen gebruik gemaakt van de overstap service’ <— letterlijk. Totaal geen klantvriendelijkheid. Zijn oplossing was dus dat het binnen twee werkdagen opgelost zou zijn. Ben benieuwd of dat echt zo zal zijn… ondertussen is er dan al 7 dagen overheen gegaan.

    Erg ontevreden over de bejegening.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel maar nu niet meer

    Op dit moment is t-mobile weer in de fase van het kabels leggen. Hierbij worden weer straten achtergelaten met kabels die overal uit de straten steken. Volgens de brieven die we ontvingen van t-mobile, krijgen we allemaal netjes bericht als ze gaan beginnen. Nu zijn ze ondertussen een week begonnen en heeft nog steeds niemand een bericht kregen. Overal in de wijk worden nu de straten open getrokken zonder dat de bewoners er vanaf weten. Vanwege de overlast die de werkzaamheden geven is het wel belangrijk om mensen te informeren. We hebben nu ondertussen al 4 dagen verlof moeten opnemen. De kabel ligt er bij ons voor de deur nog steeds niet in. Staat wel paar dagen een graafmachine voor ons raam te staan. Morgen voor de 5e maal verlof moeten opnemen door dit grapje. Wat ons betreft hoeft heel die kabel maar onze woning ook niet meer getrokken te worden. Wij sluiten geen abonnement bij een firma die zijn beloftes niet nakomt en in vele steden een ravage achterlaten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T Mobiele thuis

    Reden: Geen service na bellen met klantenservice.
    Is begonnen bij de installatie beloften komt men niet na.

    Na de installatie monteur beloofd nooit gekomen met veel geprobeerd aan de praat gekregen

    Nu storing 2 x gebeld circa 1 week terug geen enkel mailtje ontvangen. Dit is de reden van mijn opzeggen.
    Gebeld voor opzeggen
    Verder gebeld op 5 juni 0800 0092 meer dan 30 minuten wachten,
    0800 8104 meer dan een uur in de wacht en daarna afschuiven naar ander collega.

    Mooie klanten praatjes geen service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Service door Niels in de Veestraat Helmond

    Vanmorgen in Helmond in de T-Mobile-shop
    door uw medewerker Niels deskundig geholpen voor een door mij onoplosbaar probleem. Ik ben nl 78 jaar en een totale nitwit op het gebied van mobiele telefonie.
    Niels nam alle tijd om het op te lossen en mij op dingen te wijzen die ik beter niet kon doen. Hij was adequaat, geduldig en uitermate vriendelijk .
    Petje af voor zo'n medewerker!
    Met dank aan Niels!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Moest overstappen van tele 2 naar een andere provider ivm verhuizing. Koos t mobile. Veel spijt van gehad. Geen goede voorlichting, internet kon alleen met snoer door de kamer. Levering was te vroeg, had ik niet aangegeven, etc ,etc. Was ( maar..) een dikke week te laat met opzeggen...en kan nu 245 euro betalen. Een heel jaar dus. Waarvoor Hartelijke Dank!!! NOOIT weer t mobile dus.Nu weer bij ziggo, had ik direct moeten doen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-mobile thuis

    Na een fantastisch verkoop praatje van een jongeman hier aan de deur heb ik nadat ik mijn internet situatie te hebben uitgelegd en de daarbij komende eisen mijner zijds gekozen voor internet thuis en heb ook al mijn mobiele abonnementen overgezet naar T-mobile, alles lekker bij elkaar.
    Dit traject is de volgende dag helemaal overnieuw gedaan door een collega van hem omdat deze volgens hem een foutje had gemaakt.
    Dit voelde voor mij niet goed en had de indruk dat de eerste verkoper hiermee zijn provisie kwijt zou raken en ingepikt zou worden door de tweede jongeman.
    Dit heb ik teruggekoppeld naar T-mobile en behoorde inderdaad niet volgens de werkwijze zoals het zou moeten.
    Goed dit allemaal even ter zijde, dubieus verhaal als je het mij vraagt.

    Eindelijk na een paar weken werd bij mij de straat opengetrokken en kwam er na de werkzaamheden een groen draadje uit de grond steken.
    kort daarop werd deze mijn huis binnen gevoerd en afgemonteerd in de meterkast

    15 april officieel de glasvezel lijn opgeleverd hier, ik helemaal blij.
    Dikke nieuwe router gekocht omdat mijn huidige router de snelheid niet kon verwerken.
    Na de hele configuratie over te hebben gezet was alles up and running en ik was best blij met de nieuwe situatie.
    Dit was voor korte duur en heb hiervan ongeveer anderhalve week kunnen genieten.
    Toen na een reboot van de router ik opeens geen IP-adres meer toegewezen kreeg.
    Kan gebeuren, misschien stortinkje of iets het is allemaal mogelijk.
    Ik de service desk gebeld van T-mobile en het probleem voorgelegd dat ik dus geen IP-adres meer toegewezen kreeg, ze konden me hier niet mee helpen behalve te zeggen dat ze geen support konden leveren op eigen routers.
    Dit is dus ook helemaal niet nodig, ze hoeven geen support te leveren op mijn router ze moeten alleen even kijken in het systeem waarom ik geen adres meer krijg toegewezen en eventueel even de betreffende dienst even te resetten of iets meer niet.
    Dit kon dus niet en ik moest van de service desk willens en wetens de geleverde T50 modem aansluiten, welke totaal geen zin heeft want ik gebruik die modem helemaal niet.
    Ze hebben geen boodschap aan het fijt dat automatisering mijn werk is en ik kon niet tot ze doordringen dat het niet aan mijn kant ligt maar aan de andere kant van het glasvezel draadje.
    Onder tussen heb ik mijn oude ziggo lijn weer in gebruik genomen want ik moet diensten in de lucht houden hier.
    De volgende dag was dit probleem nog steeds niet opgelost en ik ben weer aan het bellen ben geweest.
    Deze medewerker wist mij te vertellen dat het kwam omdat er een ticket openstond van guidion welke alleen door de monteur afgemeld kan worden en dat zolang dit niet gebeurd ik geen IP-adres toegewezen krijg.
    Dit deed voor mij de deur dicht en heb het T-mobile thuis abonnement weer opgezegd en ben weer op hangende pootje terug gegaan naar ziggo en de opzegging van dit abonnement ongedaan gemaakt.
    Wat een enorme teleurstelling is dit zeg, glas is in principe beter maar maar de techniek en de organisatie die er achter zit is leidend in het geheel en die zijn echt enorm slecht, dus denk goed na voordat je de overstap waagt en overweeg goed wat de consequenties zijn als je internet niet naar tevredenheid werkt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    alles in 1 (thuis) + mobiel

    Internet ligt eruit, nu al 6 dagen geen internet.
    Eerste beloft, oplossing binnen 48 uur.
    Na 48 uur erachteraan gebeld en de melding was niet goed doorgezet. Vervolgens wel een mail gehad om afspraak in te plannen met Gideon. Dit kon pas na het weekend. Vervolgens kan de monteur niets doen en moet de netwerkbeheerder ingeschakeld worden. Deze zou dezelfde middag langskomen. NIET DUS. Weer gebeld, tuurlijk tonen ze medeleven zoals het ze geleerd is, maar een oplossing kunnen ze niet bieden. Binnen 24 uur zou KPN contact moeten opnemen. NIET GEBEURD. Weer gebeld, ligt bij de technische dienst, die moeten KPN inschakelen???? Waar zijn jullie mee bezig T-MOBILE???

    Dit was helaas ook mijn ervaring, anderhalve week goed gedraaid, na reboot geen ipadres meer en tot op heden nog geen oplossing.
    2e lijns krijg je niet aan de telefoon en 1e lijns kan helemaal niets met technische problemen. servicedesk kan helemaal niets behalve aanhoren hoe ze klachten over zich heen krijgen van klanten.
    Ik ben reeds weer klant bij ziggo om deze reden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T-mobile thuis & telefoon

    Wat een slechte service heeft T-mobile. Met mijn telefoonabonnement zit ik al 6 jaar bij ze en met tv en internet 3 jaar. Eerst was het een heel gedoe om het internet werkend te krijgen. Bij een verhuizing tussendoor 3 weken geen internet gehad. Vervolgens raak ik gedurende deze verhuizing mijn klantvoordeel kwijt. Echt belachelijk. Zou niemand t-mobile aanranden. Zal ook zeker niet meer opnieuw hier een abonnement afsluiten

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T mobile thuis

    Was een slecht bedrijf, net verhuisd, dus we moesten glasvezel aan laten leggen, dat heeft al 1,5 maand geduurd ivm ziekte en geen ander personeel. Toen een afspraak gemaakt om internet en tv aan te sluiten. Speciaal voor gezorgd dat mijn moeder er was. Word ik op gebeld dat meneer die het aan kwam sluiten weg was gegaan omdat niet alles was klaar gelegd WAT ONS HELEMAAL NIET IS VERTELT. Dus maar weer gebeld voor een nieuwe afspraak kan ik weer een week langer wachten. Erg slecht dit. Ik zou dit NIEMAND aanraden, man man man slechte service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel abo T mobile

    In juli 21 besteld, glasvezel is aangelegd, pakket geleverd in september 21. Na talloze chats, berichtjes, telefoontjes, mails is er in april 22 nog niets geleverd. Abo stopgezet en pakket retour gestuurd. Geen vertrouwen meer in T mobile.

    Verschillend providers gehad.
    chello,onsbraband.net,upc.nl.
    Nergens problemen mee gehad.
    nu t-mobilethuis.nl. werkt nog steeds naar behoren.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet thuis abonnement

    klantenservice zeer slecht als ik een probleem heb ik moet makkelijk 30 tot 45 minuten op de lijn wachten voor een slecht antwoord ook internet verbinding zeer slecht ook met bekabeld internet..volgende maand mijn abonnement stop en ik ga naar andere internet provider..zeker niet een aanrader

Anderen bekeken ook

Mobiel.nl
349 reviews

Lees nu! Wat anderen zeggen over Mobiel.nl. Mobiel.nl is een nieuwe speler in de markt voor abonnementen en smartphones. De eigenaar is KPN en er w...

Ben
55 reviews

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Trans IP
17 reviews

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Hollandsnieuwe
24 reviews

Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere pro...

T Mobile Thuis

Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

Over T-Mobile thuis
T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.

Diensten van T-Mobile
Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie,  daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

Klachten over TMobile
Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

T-Mobile thuis ervaringen
Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten. 

Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

Meer informatie over T-Mobile Thuis

Telecom is haast niet meer weg te denken uit een modern huishouden. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer? Of je nou wel of geen internet, interactieve TV en/of alles-in-1 abonnement bent, je hebt vast wel iets waarvoor je de service van een telecomprovider nodig hebt. Maar ja, welke van de vele telecomproviders moet je kiezen? Er zijn er immers nogal wat. Één van die vele telecomaanbieders is T-Mobile Thuis. Maar wat biedt die nou precies allemaal aan? Is hun service wel over heel Nederland af te nemen? Zal T-Mobile Thuis je wel een goede internetverbinding aanbieden, of zal je meer wel dan niet offline zijn? Zal hun internet of TV wel makkelijk te installeren zijn? Hoe werkt die WIFI nou eigenlijk? En zal hun klantenservice wel voor je klaar staan als er een storing optreed? Deze vragen zijn allemaal logische vragen om jezelf te stellen voor je overstapt naar welke provider dan ook. Daarom kun je hieronder wat meer informatie over T-Mobile Thuis lezen. Het is namelijk verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen zodat je weet wat je van een bedrijf kunt verwachten. Dit voorkomt vervelende verrassingen nadat je bent overgestapt. En wie weet kom je nog op ideeën voor handige abonnementen of opties waar je zelf niet aan had gedacht.

Wat is T-Mobile Thuis?
T-Mobile Thuis is een telecomprovider. Ze zijn deel van T-Mobile Nederland, een bedrijf dat ook T-Mobile Thuis diensten voor je mobiele telefoon aanbiedt. Ze hebben duizenden klanten en voeren merken zoals T-Mobile en Ben. T-Mobile Nederland is op zijn beurt weer een onderdeel van Deutsche Telekom. Dat is één van de grootste aanbieders van onder andere mobiele communicatie. Ze bieden zowel diensten voor thuis als zakelijk aan. Dus of je nou een particulier bent die internet en televisie wilt voor individueel privégebruik of een grote organisatie die zakelijk internet wil voor alle medewerkers, T-Mobile kan het voor je regelen. Bij T-Mobile Thuis richten ze zich op internet en andere telecom in de privésector. De naam zegt het immers al: ze regelen alles voor bij jou thuis. Je kunt alleen internet afnemen, maar ook internet + tv. het is zelfs mogelijk om een alles-in-1 abonnement af te sluiten waarin ook vaste telefonie verwerkt zit. Zo heb je alles onder één bedrijf en niet steeds aparte afrekeningen.

Internet bij T-Mobile Thuis
T-Mobile Thuis biedt internet aan. Je kunt hierbij vanaf 50 Mbits/s downloaden of uploaden. Natuurlijk hebben ze Wifi zodat je meerdere apparaten op dezelfde Wifi kunt instellen. Je kunt hierbij zoveel apparaten aansluiten als je wilt. Daarbij krijg je een gratis Wifi modem.  Het internet van T-Mobile Thuis zal komen via Glasvezel. Maar het is ook mogelijk om te kiezen voor standaard  DSL internet. Daarbij gaat downloaden en uploaden iets langzamer, maar bij normaal gebruik is dit ook prima te doen. Je kunt dan naar hartenlust websites bezoeken, online shoppen, je social media controleren, met vrienden skypen, downloaden, uploaden en nog veel meer. En wie weet wat het internet in de toekomst allemaal kan gaan doen. Op de website van T-Mobile Thuis kun je het verschil tussen glasvezel en DSL opzoeken. Je kunt een korting krijgen als je ook diensten voor je mobiel afneemt.

Combinatie Internet + TV via T-Mobile Thuis
Heb je er ook zo’n hekel aan als je net een programma gemist hebt? Met interactieve televisie kun je grotendeels kijken wanneer en waar je maar wilt. Via uitzending gemist kun je dan gewoon een programma terug kijken. Kun je nog wel instappen maar ben je net te laat voor de introductie? Dan gebruik je gewoon begin gemist om het programma vanaf het begin te laten afspelen. En moet je middenin een serie even naar de WC of iets anders doen? Dan zet je hem toch gewoon even op pauze? Je krijgt bij T-Mobile Thuis standaard 60 zenders. 35 hiervan zijn verkrijgbaar in HD. Ook krijg je bij je abonnement gratis Fox Sports 1 Eredivisie. Zo hoef je geen enkele sportwedstrijd te missen en ben je altijd op de hoogte van wat je favoriete team heeft gedaan. Je zult een standaard interactieve TV box krijgen of een interactieve TV box met HD recorder. Met de laatstgenoemde optie kun je ook tot 48 uur opnemen. Deze kost wel € per maand. Je sluit ze aan via een SCART, HDMI of Tulp. En natuurlijk kun je gebruik maken van alle internetopties die hierboven al uiteen zijn gezet.

Het Alles-in-1 Pakket van T-Mobile Thuis
Met het alles-in-1 pakket dat wordt aangeboden door T-Mobile Thuis heb je alle voordelen van de twee pakketten die hierboven worden genoemd. Daarnaast zit ook vaste telefonie in dit pakket. Dit houdt in dat je kunt bellen via een vast laag tarief. Je bespaart hierbij dus op je telefoonkosten. Mensen communiceren wel steeds meer via WhatsApp, e-mail en social media, maar toch gaat er niets boven ouderwets even iemand opbellen en goed bijkletsen. T-Mobile Thuis geeft je dus de mogelijkheid om op je vaste telefoonkosten te besparen. Daarbij is het mogelijk om je voicemail via email te regelen. Ze sturen het geluidsbestand dan door naar je e-mail. Zo hoef je niet eerst in te bellen en kun je alsnog overal je berichten checken. Ook is er gratis nummerbehoud. Je hoeft dus niet aan een nieuw nummer te wennen en iedereen te informeren over dat je een nieuw telefoonnummer hebt.

Hoe Sluit Je TMobile Thuis Af?
Ben je geïnteresseerd geraakt in wat T-Mobile Thuis voor jou zou kunnen betekenen? Je kunt T-Mobile Thuis afsluiten via hun website. Allereerst moet je kiezen welk abonnement je wilt: alles-in-1, internet & TV of alleen internet. Het is vrij makkelijk om erachter te komen wat T-Mobile Thuis jou kan bieden. Meteen als je de website opent krijg je op de homepage een kort zoekbalkje waarin ze vragen naar je postcode, huisnummer en toevoeging. daarna druk je op ‘check’ en je ziet direct wat er op jouw adres allemaal beschikbaar is. Je kunt dan één van de beschikbare pakketten kiezen. Daarna moet je uiteraard wat persoonlijke gegevens invullen. Daarbij heeft T-Mobile Thuis nog een extra service voor degenen die Internet  + TV of een alles-in-1 pakket kiezen: als je ook voor je mobiele telefoon diensten afneemt bij T-Mobile Thuis krijg je nog eens extra korting en kun je gratis kijken naar Eredivisie.

T-Mobile Thuis inloggen
Ben je eenmaal klant van T-Mobile Thuis kun je inloggen via hun website. Je hoeft hiervoor alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dan krijg je toegang tot My T-Mobile Thuis. Dit is jouw persoonlijke ruimte op de website met alle informatie die je als klant nodig hebt. Zo kun je online je facturen en rekeningen bekijken. Daarmee is het makkelijk om in de gaten te houden wat je nou per maand kwijt bent. Ook kun je, als je dat wilt, je abonnement veranderen. Misschien heb je wel geen behoefte meer aan interactieve TV en wil je alleen internet. Of misschien wil je je abonnement juist opwaarderen naar alles-in-1. Daarnaast kun je bestellingen volgen. Door dit alles is het makkelijk om overzicht te houden over de diensten die je bij T-Mobile Thuis afneemt.


Een kort T-Mobile Thuis promotiefilmpje.

Storing bij T-Mobile Thuis
Helaas heeft iedere provider wel eens een storing. Dit is nooit 100% te voorkomen. Helaas betekent dit vaak dat gelijk alle diensten van T-Mobile Thuis eruit liggen. Dus als je een alles-in-1 pakket hebt kun je niet meer internetten, maar ook geen TV kijken of bereikbaar zijn vanaf je mobiele telefoon. Op de website van T-Mobile Thuis vindt je een paar tips om een eventuele stroring op te lossen. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen. Ook kun je de frequentie van het modem of het Wifi-kanaal van je modem aanpassen. Maar af en toe zijn er nou eenmaal plaatselijke of zelfs landelijke storingen waar ze al hard mee bezig zijn.
 
De T-Mobile Thuis Spaarpunten
Je kunt bij T-Mobile Extra spaarpunten verdienen. Daarvoor moet je je aanmelden voor hun spaarprogramma. Zodra je dat hebt gedaan krijg je automatisch spaarpunten op je account gestort. Iedere euro op je factuur is goed voor 1 punt. Helaas telt je maandelijkse belasting hierbij niet mee. Zowel op de website als via de T-Mobile Thuis app kun je kijken hoeveel spaarpunten je inmiddels bij elkaar hebt gesprokkeld. Deze kun je dan weer inwisselen voor leuke dingen zoals een Rituals cadeaupakket, een Pathé bioscoopkaartje of 1 uur lang internetten met 5GB. Heb je net niet genoeg punten? T-Mobile Thuis snapt hoe frustrerend dat kan zijn. Daarom bieden ze de mogelijkheid om een gedeelte van het bedrag bij te leggen. je kunt 25%, 50% of 75% bijleggen. Het bedrag wordt vervolgens verrekend op je factuur. Als je eenmaal de bestelling hebt geplaatst zal deze gratis geleverd worden. Dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Helaas is de optie voor T-Mobile Extra vervallen voor klanten met een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018.

TMobile Thuis opzeggen
Natuurlijk vindt T-Mobile Thuis het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Maar toch snappen ze dat je de keus moet hebben. Je kunt op verschillende manieren opzeggen, namelijk telefonisch, per post of online. Je kunt dus kiezen voor de manier die jij het prettigst vind. Als de opzegging ontvangen is zullen zij deze bevestigen. Je krijgt een bevestiging per post of per e-mail zodat je zeker weet dat je verzoek tot opzegging goed is doorgekomen. Je wilt echter niet nog een maand of langer doorbetalen omdat zij je verzoek zijn kwijtgeraakt. Bekijk wel goed de einddatum van je abonnement. Misschien duurt het nog even voor je contract afloopt. Mocht je willen opzeggen voor het einde van je contract heb je kans dat hier een opzegboete bij komt kijken.

Contact met de Klantenservice van T-Mobile Thuis
Mochten er problemen zijn met één of meer van de diensten die T-Mobile Thuis aanbiedt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met hun klantenservice. Je kunt ze via hun contactpagina zelf een vraag stellen. Dit is heel simpel: stel gewoon je vraag en druk op antwoord. Verder hebben ze een uitgebreide FAQ sectie die de meest gestelde vragen beantwoord. Kijk daar eerst even, want er is dikke kans dat jouw vraag daar al beantwoord wordt. Mocht je er zo niet uitkomen, dan kun je een belletje plegen, ze een e-mail sturen of met één van hun medewerkers chatten. Ook is het mogelijk om een berichtje achter te laten op Facebook of Twitter. Hun T-Mobile Webcare en/of klantenservice zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden zodat jij als tevreden klant weer uitlogt. Hun e-mailadres, telefoonnummer of andere contactmogelijkheden krijg je echter pas te zien als je gecheckt hebt of je vraag niet tussen de FAQ staat, maar dit kun je checken met een paar snelle klikken.

Klanten en Hun Ervaringen met T-Mobile Thuis
Er zijn natuurlijk veel mensen die al ervaring hebben met T-Mobile Thuis. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe het bij T-Mobile Thuis echt in z’n werk gaat. Lees hun ervaringen, meningen en beoordelingen betreft T-Mobile Thuis om te ontdekken of zij tevreden zijn over dit telecombedrijf of niet. Aan de hand daarvan kun jij weer beslissen of je wel of niet genoeg vertrouwen in T-Mobile Thuis hebt om één van hun abonnementen af te sluiten. Als je zelf ervaring hebt met T-Mobile Thuis kun je ook zelf een review achterlaten over dit bedrijf. Dan kun jij op jouw beurt weer andere klanten informeren en helpen de juiste beslissing te nemen.

Welke telecomaanbieder je ook kiest, zorg ervoor dat ze aanbieden wat jij zoekt. Lees jezelf goed in, want voor je weet zit je maanden of zelfs jaren vast aan een service die niet voldoet aan jouw gebruik.

}