T Mobile Thuis
Alle reviewsT Mobile Thuis
Alle reviews (362)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Tv en internet thuis van T mobile
Wat een waardeloze product dit glasvezel van t mobile. Na de laatste update valt het t mobile signaal weg en het moet steeds opnieuw opstarten. Normaal tv kijken kan dus niet.
T-mobile thuis
I wish I had a look at other reviews. As miserable service as it can be. I purchased T-mobile thuis (home internet) in May. Because of the failure in their system, they could not make an appointment for the installation in May. Fine, because I leave for vacation 1 the whole month of June, made an appointment on the 1st of July. TWO fu#$% months in advance. Yesterday they canceled my appointment by email not calling me and offered to call back myself. Calling them back and they say: we don't know why the contractor canceled the appointment in July, call him and find out yourself. What am I paying for then???
t mobile glasvezel
Sinds de grote update in mei 2023 is het belangrijk. Tv springt constant op pauze,moet telkens opnieuw verbinding maken. Kan niet normaal tv kijken of zappen waardeloos. Denk dat ik maar overstap
T-mobile Thuis (Internet, TV)
Tijdens de laatste grote "update" in Mei 2023 besloot T-mobile dat ze geen enkele moeite zouden doen om mijn gemaakte TV opnames te bewaren, terwijl ik wel gewoon netjes heb betaald. Alles alleen maar om te vernieuwen naar een "nieuw" systeem waar niet naar gevraagd was.
Belabberde klantenservice. En nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Als het tijdperk van de video en DVD recorder voorbij is, dan moet het alternatief wel gelijke opties bieden, en dat is helaas niet het geval.
Niet aanbevolen.Internet data abonnement
Huisje in Frankrijk, maar helaas zonder internet.
T mobile verkoper situatie uitgelegd. 2 abonnementen afgesloten, 1 voor een telefoon, + 1 abonn. alleen voor data, 35 gig max vrij in europa.
Die data wordt dus alleen gebruikt in Frankrijk slechts voor een deel vh jaar, de rest van het jaar betaal ik al voor niks.
Nu word ik per gig gebruik geconfronteerd met extra kosten omdat er onevenredig data gebruik is in Frankrijk vergeleken met NL. He he, dat wist de verkoper toch, vervolgens gaan ze waarschuwings smsjes sturen naar een datanummer zonder telefoon. Moet toch niet gekker worden, met die kleine lettertjes.
Geen T mobile meer, dat is duidelijk.Glasvezel internet
Heb glasvezel internet in begin februari besteld. Zowel op de website van t mobile als bij veel vergelijken websites staat er vermeld dat glasvezel bij ons adres beschikbaar is, met een twee weken opleveringstijd. We hebben internet ruime 3 weken voor de gewenste begindatum besteld. Een bevestiging van de bestelling was snel ontvangen. Echter, Tot helden (mei, >2 maanden na de gewenste datum nog steeds geen internet). T mobile neemt geen contact op en houdt ons ook niet op de hoogte over wat aan de hand is. Het is zeer onprofessioneel. We krijgen elke maand eind van de maand een standaarde mail dat de internet volgende maand opgeleverd zullen zijn, en zo gaat het door en nog steeds een updates en internet die 3 maanden geleden besteld is!
Unlimited
T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.
Alles glasvezel 1gb thuis en mobiel
Tmobile redelijk in doen en laten vooral verkoop goed maar levering diensten via derden totaal geen grip zeer slechte aanleg totaal geen communicatie Figuren die aanleggen geen Nederlands geen engels echt waardeloos werken hard maar kwaliteit echt knudde glasvezelkabel direct onder stenen dus toekomst veel storingen moet minimaal op 30cm diepte liggen ga uitleg vragen tmobile dat snappen verkopers niet totaal geen maniging op product hier is veel winst te behalen maar helaas ik heb opgezegd
Totaal thuispakket, internet tv en bellen
Ze kunnen je goed een abonnement aansmeren, maar bij de aansluiting maken ze geen enkele belofte waar. Stelletje oplichters zijn het bij T-Mobile. Ze laten de klant zodra hij binnen is in de poep zakken. BEGIN ER NIET AAN MENSEN
T mobile thuis
Sinds 2 mrt 23 na vele malen aan de telefoon te hebben gehangen met een vriendelijke dame van t mobile of ik niet over wilde stappen van ziggo naar t mobile !!! Nou vele maanden later toch maar overgestapt naar glasvezel van t mobile !!! en wat denk je WAARDELOOS !!! heb nog steeds GEEN TV !!! klantenservice bijna niet te bereiken ! vaak zomaar verbinding verbroken , er is me van alles beloofd ! zoals dat de monteur alles in orde zou maken ? nou de monteur sluit alleen maar een paar kabeltjes aan en is weer weg ! al met al ben ik zeer ontevreden over t mobile vooral het lange wachten in de klantenservice en x op x te horen krijgen " we lossen vandaag alles op ! nou geloof er maar niets van !!!
TMobile thuis
Wat een kut bedrijf!! Heb in april 2022 glasvezel besteld dit naar aanleiding van een kaart in de bus met ballonnen en slingers " hoera je kunt glasvezel aanvragen" dus dit direct gedaan, want ja glasvezel is het helemaal.... in juni kwamen er 2 kerels om te schouwen, daarna werd het rustig. Tot in juli, toen trok men ( TMobile) de hoofdwaterleiding aan gort, de hele straat onder water tot aan de deurdorpels.
Blijkbaar zijn ze toen ernstig geschrokken, want sedert dien gebeurt er niets meer.
O nee wacht, er is toch nog wat gebeurt, op zekere ochtend rond 07.00 stonden er 2 buitenlandse mannen op de stoep, (zonder afspraak vooraf) spraken geen woord Nederlands wat niet erg is, maar ook geen Engels o.i.d. Bleek dat ze de glasvezel van de stoep onder mijn voortuin kwamen aanleggen, tot aan de gevel. Ik blij want daar is de glasveze!!! nou nee...tot aan de gevel en dat was/is het. Mochten er mensen zijn die overwegen om glasvezel van TMobile te nemen, ik zou 5 keer nadenken over een andere optie. Zelf wacht ik maart af, is er dan nog niets, dan kunnen ze mijn klo.en kussen!!!Had alles van t-mobilethuis.
T-Mobile is behoorlijk duur geworden,ook hebben ze de pakketten die voorheen gratis waren nu ineens weer berekend.
Ook onze telefoon abonnement is verhoogd.
Dus ik ben van 45€ naar 57,50 gegaan ,en dat vind ik een behoorlijke verhoging.
Zit nu nog een jaar vast maar gaat zekers naar een andere provider ,zeker na het gesprek wat ik heb gehad met T-mobile.tmobile glasvezel
Zou november december worden aangesloten nu is het al februari/maart.
Klantenservice onmogelijk normaal te bereiken.Valt toch nog mee? ik wacht sedert april 2022.....krijg elke maand te horen dat ik de komende maand aan de beurt ben. Ik wacht maart af en dan kunnen ze de boom in, ga ik fijn naar ziggo.
Koperleiding naar Glasvezels.
Ik werd vorige jaar op de hoogte gehouden dat ze overging stappen van koperleiding naar glasvezels. Ik ga daarmee akkoord met daar bijhorende contract.
Gister werd ik door een email op de hoogte gehouden dat mijn abonnement was geannuleerd en stop gezet inclusief de aansluiting van de glasvezels. Zonder mijn geweten en te besproken hebben, wat heel raar is.
Een uur aan de lijn met de klantenservice, van her naar der gestuurd. Tenslotte ze kunnen niks betekenen. Ze raden me om nieuwe abonnement aan te vragen bij T-mobile. (wow) Nou ik zit liever zonder internet dan bij T-Mobile.
Maar voor diegenen die beetje van spanning houdt. Zit je goed bij T-mobile.
Want je weet nooit wanneer je abonnement wordt opgezegd zonder dat je het weet.
WowT Mobile Thuis
Heel slechte ervaring met mijn verhuising ! Een mand voor t verhuusing heb ik get aangemeld maar steeds heb geen internet ! Niemand heeft mij duidelijke antwoorden gegeven of normale oplossingen... ik zit op wachten tot morgen en als er niks verandert zeg ik dan mijn abinement op!
Glasvezel
Ik heb in mei 2022 glasvezel aangevraagd bij TMobile. In juni werd de kabel gelegd dus dan zou het gaan gebeuren. Ik woon in een flat op twee hoog en de vier flats boven elkaar hebben een meterkast pijp om maar te zeggen. Dus toen de werkzaamheden klaar waren zag ik dat er in mijn meterkast geen glasvezelkabel lag. Gebeld en gebeld en na veel geduld en drie maanden wachten in september ergens te horen gekregen van iemand dat er een obstructie was tussen de straat en onze meterkasten. Weer gebeld en gebeld... niks
Tot ik op een dag iemand in de meterkast bij de buren bezig zag met de glasvezel-aansluiting. Ik meteen vragen, en toen kwam ik er dus achter dat deze (overigens niet Nederlands sprekende jongeman) bij de aanleg ploeg hoorde en na hem mijn meterkast te laten zien, wist hij me te vertellen dat er een fout was gemaakt met onze aansluiting vanaf de straat, hij was er namelijk zelf bij tijdens de aanleg.
Mijn flat is op een hoek en de kabel was geprobeerd naar binnen te leggen via de noord kant van het gebouw, dit had echter de westkant moeten zijn... ergo, er zit idd een obstructie tussen de straat en onze meterkasten, namelijk een heel dik gebouw! De officiële ingang zat namelijk om de hoek. Dus het is een fout van de graaf en aansluit ploeg. Deze jongeman gaf mij dus info vanuit de eerste hand, vandaar dat ik weet dat het geen obstructie is maar een fout tijdens het aanleggen.
Tmobile geeft de schuld aan ODF, ODF stuurde mij naar Introbouw in Veenendaal en zo weer terug naar Tmobile. Rondjes gedraaid, steeds weer een nieuwe uitleg tot dat ik een dezer dagen te horen kreeg van een uiterst vriendelijk Tmobile medewerkster in Valencia dat het eigenlijk geen zin had. Wachten of opstappen was het eerlijke advies. Ze wist me zelfs te vertellen dat Tmobile heel veel telefoontjes kreeg over het aansluiten van glasvezel (50%).
Tmobile doet niks, helemaal niks en als je niet zelf contact met ze op neemt dan gebeurd er helemaal niks.
Ik ben anders zeer tevreden over Tmobile, maar hier laten ze een paar grove steken vallen, helaas.
Na een serieuze klacht op klachtkompas die opgepakt werd en vervolgens af stortte Nog steeds niks gebeurd. Ze doen gewoon helemaal niks. Vandaar hier ook een klacht.TV en Internet
Als ik ergens spijt heb is mijn overstap van Ziggo naar T-mobile.
Het is veel beloven maar weinig geven hen strategie is pappen en nat houden.
Bijna 10 weken geleden heb ik mij aangemeld.
Huisaansluiting vorige week gerealiseerd maar niet volgens afspraak dus geen signaal.
Komt dus een tweede poging.
Vraag: waar zit nou het probleem?
Ik denk dat ik het weet is dit niet het geval sorry.
T-Mobile maakt gebruik van het glasvezelnet KPNInternet-tv van T-Mobile via glasvezel
24-1-2023 is mijn glasvezel naar binnen gebracht, Op de vraag wanneer deze aangesloten /gekoppeld zou worden hadden ze geen antwoord (spreken slecht engels, komen uit Servie)
Dus nu is alles aangesloten en moet ik wachten op Guidion!!!! Als ik signaal heb kan ik de rest zelf wel. Gezien alle berichten hieronder denk ik nog wel even na voordat ik Ziggo ga opzeggen .
Wordt geupdatedTmobile Thuis Glasvezel
TLDR; Als je houdt van project management in je eigen tijd, goed weet te handelen met mensen die eingelijk niet zo goed snappen wat precies je vraag is en engelen geduld hebt dan is T-Mobile voor jou!
------
Dramatische klantenservice, het aanvragen van Tmobile Thuis glasvezel ging soepel maar daar is dan ook alles in de afgelopen 3 maanden mee gezegt.
Kort na installatie viel internet weg, mijn vermoeden was dat een monteur de kabel in de wijkcentrale los heeft gehaald en niet terug heeft gestopt. Het heeft 2 weken geduurt voordat er inderdaad een monteur langs is gekomen om te bevestigen dat dit het geval is geweest. Dat heeft echter wel ruim 2 uur bellen met klantenservice gekost, is er mij tich keer belooft dat er terug gebeld zou worden wat niet gebeurde, en kan eigenlijk alleen de IT afdeling je goed helpen omdat het gros van de klanteneservice volgens mij niet snapt dat ze voor een (telecom)provider werken.
Nu we gaan verhuizen heb ik gevraagd om het abonement mee te nemen naar het nieuwe adres. In true T-mobile fashion is het contractuele gedeelte snel gefixt, maar daarna volgt weer een radio stilte van 3 weken. Dat zat met toch niet lekker na de eerste ervaring, en na even gebeld te hebben blijkt er inderdaad weer een onwijze zooi te zijn ontstaan. Er werd mij aangeraden even met KPN te bellen want die beheren het netwerk en zullen de kabel het huis in brengen, maar na bellen met KPN blijken zij daar helemaal niet het netwerk te beheren. Gelukkig ken ik het klantensupport nummer uit mn hoofd, en weet ik de zeer matige bot nu efficient te foppen (dat ding verstaat nooit wat je zegt) dus ik was zo weer in contact met Tmobile. Deze keer wel en capabel persoon aan de persoon (hé soms win je wel..) die met vertelde dat het netwerk van een andere beheerder was, ze beloofde met terug te bellen om verder toe te lichten wat het plan zou worden.
Wonder boven wonder een medewerker getroffen die wel daad bij woord voegt en mij netjes heeft teruggebeld. Gelukkig kon alles geregeld worden, maar dan zou ik even tot eind maart moeten wachten voor de eerste mogelijkheid.
Vriendelijk bedankt en nu toch echt alles opgezegt. Wat een droevige bende, Ziggo is iets duurder maar ik denk dat ze de klantenserivce daarvan betalen, ze snappen daar in ieder geval dat je niet 2 weken zonder internet kan zitten in 2023.Lijkt heel veel op mijn belevenissen met TMobile. Ben er nu toch serieus over aan het denken om maar met deze firma te kappen.
T-mobile thuis
De site voor je gegevens, instellen abonnement enz. is niet bereikbaar. Na inloggen verschijnt "Oeps, er ging hier iets mis". Na zo'n tiental keer bellen (je krijgt dan een callcenter) niet verder dan "We zetten uw klacht door en u wordt teruggebeld".
Op mails wordt niet gereageerd.
Anderen bekeken ook

Lees op NederlandReview wat anderen van Mobiel.nl vinden, bekijk hun site en ontdek ook de goede aanbiedingen. Waarom zou je moeten kieze...

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Wat anderen zeggen over Mejane.com. Mejane.com is een video on demand site. Je kunt het zien als een videotheek (tegenwoordig natuurlijk met dvd&rs...
deze update werkt voor geen meter, deel van de zenders heeft volumeknop tv nodig, ander deel volume knop media box. eerder kon ik meerdere programma's tegelijk opnemen, nu nog maar 1, de zenderkeuze binnen favorieten lukt alleen via omslachtig menu en niet meer met zender op en neer knop van afstandsbediening media box wat zappen tot een onmogelijke operatie degradeert, het is een irritante opgedrongen systeem wat ontworpen lijkt om klanten weg te jagen.