T Mobile Thuis
Alle reviewsT Mobile Thuis
Alle reviews (353)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
T mobile thuis
Sinds 2 mrt 23 na vele malen aan de telefoon te hebben gehangen met een vriendelijke dame van t mobile of ik niet over wilde stappen van ziggo naar t mobile !!! Nou vele maanden later toch maar overgestapt naar glasvezel van t mobile !!! en wat denk je WAARDELOOS !!! heb nog steeds GEEN TV !!! klantenservice bijna niet te bereiken ! vaak zomaar verbinding verbroken , er is me van alles beloofd ! zoals dat de monteur alles in orde zou maken ? nou de monteur sluit alleen maar een paar kabeltjes aan en is weer weg ! al met al ben ik zeer ontevreden over t mobile vooral het lange wachten in de klantenservice en x op x te horen krijgen " we lossen vandaag alles op ! nou geloof er maar niets van !!!
TMobile thuis
Wat een kut bedrijf!! Heb in april 2022 glasvezel besteld dit naar aanleiding van een kaart in de bus met ballonnen en slingers " hoera je kunt glasvezel aanvragen" dus dit direct gedaan, want ja glasvezel is het helemaal.... in juni kwamen er 2 kerels om te schouwen, daarna werd het rustig. Tot in juli, toen trok men ( TMobile) de hoofdwaterleiding aan gort, de hele straat onder water tot aan de deurdorpels.
Blijkbaar zijn ze toen ernstig geschrokken, want sedert dien gebeurt er niets meer.
O nee wacht, er is toch nog wat gebeurt, op zekere ochtend rond 07.00 stonden er 2 buitenlandse mannen op de stoep, (zonder afspraak vooraf) spraken geen woord Nederlands wat niet erg is, maar ook geen Engels o.i.d. Bleek dat ze de glasvezel van de stoep onder mijn voortuin kwamen aanleggen, tot aan de gevel. Ik blij want daar is de glasveze!!! nou nee...tot aan de gevel en dat was/is het. Mochten er mensen zijn die overwegen om glasvezel van TMobile te nemen, ik zou 5 keer nadenken over een andere optie. Zelf wacht ik maart af, is er dan nog niets, dan kunnen ze mijn klo.en kussen!!!Had alles van t-mobilethuis.
T-Mobile is behoorlijk duur geworden,ook hebben ze de pakketten die voorheen gratis waren nu ineens weer berekend.
Ook onze telefoon abonnement is verhoogd.
Dus ik ben van 45€ naar 57,50 gegaan ,en dat vind ik een behoorlijke verhoging.
Zit nu nog een jaar vast maar gaat zekers naar een andere provider ,zeker na het gesprek wat ik heb gehad met T-mobile.tmobile glasvezel
Zou november december worden aangesloten nu is het al februari/maart.
Klantenservice onmogelijk normaal te bereiken.Koperleiding naar Glasvezels.
Ik werd vorige jaar op de hoogte gehouden dat ze overging stappen van koperleiding naar glasvezels. Ik ga daarmee akkoord met daar bijhorende contract.
Gister werd ik door een email op de hoogte gehouden dat mijn abonnement was geannuleerd en stop gezet inclusief de aansluiting van de glasvezels. Zonder mijn geweten en te besproken hebben, wat heel raar is.
Een uur aan de lijn met de klantenservice, van her naar der gestuurd. Tenslotte ze kunnen niks betekenen. Ze raden me om nieuwe abonnement aan te vragen bij T-mobile. (wow) Nou ik zit liever zonder internet dan bij T-Mobile.
Maar voor diegenen die beetje van spanning houdt. Zit je goed bij T-mobile.
Want je weet nooit wanneer je abonnement wordt opgezegd zonder dat je het weet.
WowT Mobile Thuis
Heel slechte ervaring met mijn verhuising ! Een mand voor t verhuusing heb ik get aangemeld maar steeds heb geen internet ! Niemand heeft mij duidelijke antwoorden gegeven of normale oplossingen... ik zit op wachten tot morgen en als er niks verandert zeg ik dan mijn abinement op!
Glasvezel
Ik heb in mei 2022 glasvezel aangevraagd bij TMobile. In juni werd de kabel gelegd dus dan zou het gaan gebeuren. Ik woon in een flat op twee hoog en de vier flats boven elkaar hebben een meterkast pijp om maar te zeggen. Dus toen de werkzaamheden klaar waren zag ik dat er in mijn meterkast geen glasvezelkabel lag. Gebeld en gebeld en na veel geduld en drie maanden wachten in september ergens te horen gekregen van iemand dat er een obstructie was tussen de straat en onze meterkasten. Weer gebeld en gebeld... niks
Tot ik op een dag iemand in de meterkast bij de buren bezig zag met de glasvezel-aansluiting. Ik meteen vragen, en toen kwam ik er dus achter dat deze (overigens niet Nederlands sprekende jongeman) bij de aanleg ploeg hoorde en na hem mijn meterkast te laten zien, wist hij me te vertellen dat er een fout was gemaakt met onze aansluiting vanaf de straat, hij was er namelijk zelf bij tijdens de aanleg.
Mijn flat is op een hoek en de kabel was geprobeerd naar binnen te leggen via de noord kant van het gebouw, dit had echter de westkant moeten zijn... ergo, er zit idd een obstructie tussen de straat en onze meterkasten, namelijk een heel dik gebouw! De officiële ingang zat namelijk om de hoek. Dus het is een fout van de graaf en aansluit ploeg. Deze jongeman gaf mij dus info vanuit de eerste hand, vandaar dat ik weet dat het geen obstructie is maar een fout tijdens het aanleggen.
Tmobile geeft de schuld aan ODF, ODF stuurde mij naar Introbouw in Veenendaal en zo weer terug naar Tmobile. Rondjes gedraaid, steeds weer een nieuwe uitleg tot dat ik een dezer dagen te horen kreeg van een uiterst vriendelijk Tmobile medewerkster in Valencia dat het eigenlijk geen zin had. Wachten of opstappen was het eerlijke advies. Ze wist me zelfs te vertellen dat Tmobile heel veel telefoontjes kreeg over het aansluiten van glasvezel (50%).
Tmobile doet niks, helemaal niks en als je niet zelf contact met ze op neemt dan gebeurd er helemaal niks.
Ik ben anders zeer tevreden over Tmobile, maar hier laten ze een paar grove steken vallen, helaas.
Na een serieuze klacht op klachtkompas die opgepakt werd en vervolgens af stortte Nog steeds niks gebeurd. Ze doen gewoon helemaal niks. Vandaar hier ook een klacht.TV en Internet
Als ik ergens spijt heb is mijn overstap van Ziggo naar T-mobile.
Het is veel beloven maar weinig geven hen strategie is pappen en nat houden.
Bijna 10 weken geleden heb ik mij aangemeld.
Huisaansluiting vorige week gerealiseerd maar niet volgens afspraak dus geen signaal.
Komt dus een tweede poging.
Vraag: waar zit nou het probleem?
Ik denk dat ik het weet is dit niet het geval sorry.
T-Mobile maakt gebruik van het glasvezelnet KPNInternet-tv van T-Mobile via glasvezel
24-1-2023 is mijn glasvezel naar binnen gebracht, Op de vraag wanneer deze aangesloten /gekoppeld zou worden hadden ze geen antwoord (spreken slecht engels, komen uit Servie)
Dus nu is alles aangesloten en moet ik wachten op Guidion!!!! Als ik signaal heb kan ik de rest zelf wel. Gezien alle berichten hieronder denk ik nog wel even na voordat ik Ziggo ga opzeggen .
Wordt geupdatedTmobile Thuis Glasvezel
TLDR; Als je houdt van project management in je eigen tijd, goed weet te handelen met mensen die eingelijk niet zo goed snappen wat precies je vraag is en engelen geduld hebt dan is T-Mobile voor jou!
------
Dramatische klantenservice, het aanvragen van Tmobile Thuis glasvezel ging soepel maar daar is dan ook alles in de afgelopen 3 maanden mee gezegt.
Kort na installatie viel internet weg, mijn vermoeden was dat een monteur de kabel in de wijkcentrale los heeft gehaald en niet terug heeft gestopt. Het heeft 2 weken geduurt voordat er inderdaad een monteur langs is gekomen om te bevestigen dat dit het geval is geweest. Dat heeft echter wel ruim 2 uur bellen met klantenservice gekost, is er mij tich keer belooft dat er terug gebeld zou worden wat niet gebeurde, en kan eigenlijk alleen de IT afdeling je goed helpen omdat het gros van de klanteneservice volgens mij niet snapt dat ze voor een (telecom)provider werken.
Nu we gaan verhuizen heb ik gevraagd om het abonement mee te nemen naar het nieuwe adres. In true T-mobile fashion is het contractuele gedeelte snel gefixt, maar daarna volgt weer een radio stilte van 3 weken. Dat zat met toch niet lekker na de eerste ervaring, en na even gebeld te hebben blijkt er inderdaad weer een onwijze zooi te zijn ontstaan. Er werd mij aangeraden even met KPN te bellen want die beheren het netwerk en zullen de kabel het huis in brengen, maar na bellen met KPN blijken zij daar helemaal niet het netwerk te beheren. Gelukkig ken ik het klantensupport nummer uit mn hoofd, en weet ik de zeer matige bot nu efficient te foppen (dat ding verstaat nooit wat je zegt) dus ik was zo weer in contact met Tmobile. Deze keer wel en capabel persoon aan de persoon (hé soms win je wel..) die met vertelde dat het netwerk van een andere beheerder was, ze beloofde met terug te bellen om verder toe te lichten wat het plan zou worden.
Wonder boven wonder een medewerker getroffen die wel daad bij woord voegt en mij netjes heeft teruggebeld. Gelukkig kon alles geregeld worden, maar dan zou ik even tot eind maart moeten wachten voor de eerste mogelijkheid.
Vriendelijk bedankt en nu toch echt alles opgezegt. Wat een droevige bende, Ziggo is iets duurder maar ik denk dat ze de klantenserivce daarvan betalen, ze snappen daar in ieder geval dat je niet 2 weken zonder internet kan zitten in 2023.Lijkt heel veel op mijn belevenissen met TMobile. Ben er nu toch serieus over aan het denken om maar met deze firma te kappen.
T-mobile thuis
De site voor je gegevens, instellen abonnement enz. is niet bereikbaar. Na inloggen verschijnt "Oeps, er ging hier iets mis". Na zo'n tiental keer bellen (je krijgt dan een callcenter) niet verder dan "We zetten uw klacht door en u wordt teruggebeld".
Op mails wordt niet gereageerd.T-Mobile Thuis
Sinds augustus heb ik slecht internet thuis. Ik heb tientallen keren met de klantenservice gebeld, meerdere malen zijn er installateurs hier geweest, meerdere malen zijn beloftes van T-Mobile niet nagekomen, 6x is er niet gereageerd op een officiële klacht (ook via klachtenkompas). T-Mobile is een bedrijf waar je niets mee te maken wilt hebben zodra er iets mis gaat. Ze hebben niet eens een officiële mogelijkheid om een klacht in te dienen. Verschrikkelijk.
t-mobile thuis
mijn moeder moest overstappen van tele2 naar een andere provider ivm glasvezel. T-Mobile had een mooi aanbod. Er zou een monteur komen die alles zou instaleren. Pas als alles zou werken zou de monteur vertrekken.
De monteur heeft niets gedaan. Niets werkte. De overstap is wel in gang gezet. Mijn moeder is 90 jaar en dementerend. via haar telefoonlijn heeft zij persoonsalarmering. Dankzij de overstap heeft mijn moeder 20 dagen geen persoonsalarmering, telefoon of Tv gehad. T-mobile weigerde een monteur te sturen. Hun technische dienst heeft er 14 dagen over gedaan om het probleem op te lossen. In die 14 dagen heb ik minstens met 10 verschillende mensen gebeld. ik kreeg verschillende dingen te horen. Bijvoorbeeld de technische dienst was met spoed bezig. Maar ook, het probleem ligt bij onze technische dienst ik zie dat het dossier nog niet aan de beurt is. Over 2 dingenwaren alle medewerkers het eens. Er werd geen monteur gestuurd en ze konden geen klacht aannemen. Die moest ik mailen naar klantenservice@t-mobile.nl. Dit e-mail adres is niet in gebruik. Je kunt aan T-Mobile geen klacht sturen. Ze hebben geen e-mails adres en geen klachten formulier. Dus ik raad iedereen aan om uit de buurt van T-Mobile te blijven. Ze zijn niet klantgericht, ze verlenen geen service en medische noodzaak duurt bij hun rustig 2 weken. Mijn advies, niet doen. Wordt hier geen klant. Mijn score vind ik heel raar. Ik geef ze op alle onderdelen 1 ster, en toch krijgen ze een 2, hoe dan? Een min 5 is nog te veel voor dit bedrijf.Doe het niet, één grote teleurstelling !!!
De hele TV thuis app functioneert niet. Ruim 3 maanden mee in de weer bellen, mailen door klantenservice diverse issues aangemaakt maar ze komen er nooit op terug. Monteur geweest, zegt ook dat de app niet goed functioneerd, "staat nog in de kinderschoenen", verwacht spoedig geen oplossing. Klantenservice mag geen uitspraken doen. Management die dat wel mag verschuilt zich achter klantenservice. Medewerker vinden dit zelf ook frustrerend. Consumentenrecht slaat ze gewoon in de wind, en zit er een jaar aan vast. Nu dagelijks update om TV te kunnen kijken. Dankzij T-Mobile.
Thuis internet glasvezel
2 weken geen internet via glasvezel
Overstap naar T-mobile thuis internet via glasvezel.
Wat een stelletje amateurs komen de boel aansluiten.
De eerste monteur moet nog bellen om een modem te resetten, en gaat weg kan het niet maken is voor de back office.
De tweede monteur een week later heeft er voor gezorgd dat we net 8 uur hebben kunnen internetten via de glasvezel.
Twee weken verder komt er een monteur die wel verstand van zaken heeft en ziet dat het kastje van glas naar koper niet is aangemeld. Nog geen 5 minuten binnen geweest. Je moet zelf over een pre paid sim hebben om zo tijdelijk onbeperkt internet te hebben.
De meeste mensen aan de telefoon hebben geen verstand van zaken slechte serviceMobiel en Thuis
Klantvoordeel wordt niet toegepast. Dit is niet in overeenstemming met het contract.
T-mobile is hier opnieuw in verzuim.
T-mobile houdt zich niet aan de wettelijke regels. Meld klachten dan ook bij de ACM:Internet en tv
T mobile zuigt zo hard eerste keer 26 dagen zonder internet gezeten opgelost maand goed gegaan weer 16 dagen zonder internet werken doen ze op hun tempo achteruit dus ik ga dus ook weg naar andere ik zou iedereen afraden om hiernaartoe te gaan
Bert, je moet ook niet zo stom zijn om je provider op te zeggen voordat je de nieuwe al thuis aangesloten HEBT.. Je weet wat ze zeggen gooi geen oude schoen weg voordat je een nieuwe hebt. Succes ermee en let hier beter op in de toemomst.
Fijne dag meneer Bert.T-mobile thuis
Overgestapt bij verhuizing...onwaarschijnlijk veel spijt, continu storing bij zowel tv als internet, bekabeld en wifi
Overstapservice Tele2 naar T-Mobile
TMobiel thuis
Omdat ik al 2 abbon bij Tmobile heb wilde ik ook voor thuis dit bij dezelfde provider onderbrengen.
Heb hier SPIJT van als haren op het hoofd. Het is om van te janken.
16 juni in de winkel de overstap voor 8 augustus af gesproken. Tot zover! 15 juli al geen internet/televisie meer van Ziggo. Door omstandigheden was ik niet thuis en heb de aansluiting gezet naar 13 september. Dat is ook gebeurd. Rond 16 Augustus zie ik bij mijn bankrekening dat er voor de maand augustus abonnementsgeld is afgeschreven. Gebeld met Tmobile krijg ik te horen dat ook de maand Juli al is afgeschreven en is ONRECHTMATIG gebeurd.Kreeg een bevestigings mail met de mededeling dat de 2 maanden abonnementsgeld op korte termijn teruggestort zou worden. We zijn nu 3 maanden en tientallen bel gesprekken verder maar nog is het bedrag 48,38 niet op mijn rekening teruggestort. Nu is mij beloofd dat het bedrag rond 18 november oop mijn rekening staat en rond de 25ste wil Arno (medewerker) mij bellen en verifiëren of het bedrag dan is teruggestort. Ik wacht af en hoop dat hun belofde waar gemaakt worden. Ben boos, boos,boos.
Anderen bekeken ook

Lees op NederlandReview wat anderen van Mobiel.nl vinden, bekijk hun site en ontdek ook de goede aanbiedingen. Waarom zou je moeten kieze...

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere pro...
Valt toch nog mee? ik wacht sedert april 2022.....krijg elke maand te horen dat ik de komende maand aan de beurt ben. Ik wacht maart af en dan kunnen ze de boom in, ga ik fijn naar ziggo.