T Mobile Thuis
Alle reviewsT Mobile Thuis
Alle reviews (322)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
alles in 1 (thuis)
Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.
Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).
TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.
Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.
Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.
Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).
Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)
Plus punten:
-"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
-lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
-erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
-mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
-gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)
min-punten:
-tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
-tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
-upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MBIK HEB AL WEKEN GEEN TV RADIO WIFI
MEN VINDT DAT IK TEVEEL KLAAG EN MAG NU NIET MEER REAGEREN OP T MOBILE COMMUNITY. ZE DRAAIEN DE ROLLEN OP....IK BETAAL ZIJ LEVEREN EEN WAN-PRESTATIE.BIJ PROBLEMEN PROBEER IK HET NETJES UIT TE LEGGEN. NA 4 WEKEN GEZEUR BEN OOK IK HET GOED ZAT WAT DIE PRUTSERS MIJ AANDOEN. MENSEN GELOOF ME, T MOBILE IS LEUK MAAR BIJ PROBLEMEN GEEN SERVICE
Slechte service, altijd problemen met de kastjes , niet aan te raden
Heb al sinds 8 manden ultra instabiel internet. Het wordt steeds erger. Inmiddels 3 soms 6 keer modem herstarten per dag. Gideon is hier geweest een paar manden geleden, ik bel inmiddels een keer per week. Er gebuurt 0,0. Niets. Niente. Nada. T-Mobile thuis is waardeloos.
Slechte wifi valt steeds weg , heb de snelste , weinig berijk
Ik heb precies dezelfde ervaring als Hans. T-mobile is prima een provider voor de mobiel, maar voor vast internet raad ik het af.
Wij gebruiken nog ook ruim 2 jaar t-mobile thuis. Sinds dat de prijzen 25 euro zijn na de klantvoordeel korting geupgrade naar 1000 mbit. Maar no way hoor, ik haal met wifi soms maar 20 mbit. Dat is niet eens 4 mb per seconde!!! Terwijl het minimaal 100 mb zou moeten zijn. Echt slecht!!
niet aan te raden zeker niet, ik heb vorige maand internet aangevraagd ik moest eerst 16 dagen wachten voor de kastje daarna kon ik niet gelijk aansluiten zo als ze mooi vertellen dat aansluiting zo makkelijk gaat en heb je direct internet maar nee hoor allemaal pratjes en toen moest ik ze bellen 3 x meer dan een uur aan de lijn gehangen en konden ze mij niet helpen, hebben ze na 10 dagen monteur gestuurd en hij komt ook niet uit en nog steeds geen internet gvd ?ik moest tot nu toe 2x30 euro internet kopen omdat ik anders me online les niet kan volgen geen woorden hier voor, ze moeten gaan zich schamen.
Ik ben een maand geleden overgestapt naar Ziggo, aangezien T-mobile mij van het kastje naar de muur sturen met het probleem dat wij ondervinden met het internet. Netjes laten opzeggen via Ziggo en dit was door t-mobile bevestigd. Het zou stoppen op 8-11-2020 maar krijg nu een rekening voor de 11de maand, echt schandalig.
Kk mongelen zijn het 3 weken aan het wachten
Tv box storing en wifi storing
kreeg een nieuwe box met een modem binnen
Weer het Zelfde kk probleem
Gaat weer 10 werkdagen duren om het probleem op te lossen gelijk opgezegd kk t mobile slechtste kk keuze ooit gemaaktAan G hierboven, jouw reactie heeft de dag van mij en mijn vrienden gemaakt. Top!
Het is de slechtste TV provider ooit! Kwaliteit is slecht, interactieve TV is van vorige eeuw en er is voortdurend storing met de beeldkwaliteit.
Nooit meer t-mobile thuis!!! :(Aan G en Chris hierboven, ook ik kan beamen dat deze comment de dag van mij en mijn vrienden heeft gemaakt.
Krijg vooral een hele hard lul van al die reacties.
Internetproviders!!
Neem geen Internetabonnement bij Tele2 is niets anders dan ellende.
De slechtste Internetprovider is T-Mobile. Zijn een stelletje oplichters eerste klas!!
Iemand in de familie heeft sinds kort een abonnement genomen bij deze oplichter. Veel beloven en weinig doen. Zes weken zonder tv gezeten een periode daarna weer voor ongeveer een week. Internet was eveneens waardeloos. Nu doet het zaakje weer, maar voor hoe lang. Als er dus weer op kort termijn wat gebeurt, dan wordt het contract ontbinden en niets te maken met een jaarcontract.
Het Kantoor van T-Mobile staat vlakbij het viaduct van H.S. te Den Haag. Dus als je niets te doen hebt met oud en nieuw leg dan een bom bij hun en Guidon. Die toko met die derde rangsmonteurs, die weer terug kunnen naar de schoolbanken.Sinds juli het thuis abonnement. Heel vaak al de modem moeten resetten en sinds drie dagen 1 grote ellende. Elke dag al meerdere keren de modem gereset met zeer kort resultaat. In juli 2021 zijn ze mij weer kwijt. Mobiel is top maar thuis is zwaar ruk.
werkt betaal veel geld voor klanten service en vraag waar ik deze bulsit terug kan sturen geen antwoordy
Na een jaar weekelijks bellen, gelijk overgestapt. Elke keer worden voorgelogen dat je teruggebeld wordt over een compensatie vanaf het begin instabiel internet gehad. Monteur doet niets.
Super slecht geregeld. We worden al weken van het kastje naar de muur gestuurd. Zou iedereen aanraden om niet bij T-Mobile te gaan.
Net overgestapt, ging vlekkeloos glasvezel internet en tv! Alle afspraken nagekomen, aanrader👍🏽
Mensen ik heb vandaag een deurbel geinstalleerd en geprobeerd verbinding te maken, maar nee hoor het bel kan met de modem geen verbing maken en hebt alles geprobeerd.
Wat ik gelijk dee is ging ik bij het toon van eneco kijken en ja hoor daar heeft ie ook geen verbing met de modem .
Ik heb heb 4 uur lang alles gedaan om de toon en bel te verbinden met de modem van t-mobile tevergeefs no nating.
Ik ga morgen bellen waarom het zo is. Wanneer ik niet geen overtuiging krijg zeg ik per direct het abonnement op.
Kort gezegd de meeste wat ze zeggen komt niet overeen in de praktijk.🤮🤮🤮🤮🤮🤮T-Mobile heeft geen service en dreigen meteen met incasso kosten en deurwaarder.
Prima
Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.Super slecht bereikbaar, niet overstappen mensen. Echt het is boven slecht kwaliteit.
Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht
Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.
Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!T mobile thuis
Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.Internet en tv
Installateur glasvezel is geweest, aardige meneer. Echter, er kwam nog geen signaal door omdat er in mijn wijk nog een kabel aangesloten moest worden. Dit zou binnen twee werkdagen zeker opgelost zijn. Twee dagen later nog steeds geen signaal. Ik heb via chat contact gemaakt met t-mobile. Een hele slechte service. De betreffende ‘agent’ hielp me niet fatsoenlijk. Ik moest steeds helemaal doorvragen van: ‘Oke en nu?’ En ‘bedoel je twee dagen of twee werkdagen’ waarop zijn antwoord was: ‘ze werken niet in het weekend’. Ook geen hallo of vervelend voor u. Toen ik zei dat mijn abonnement snel afloopt bij vorige provider en ik een compensatie verwachtte, zei hij: ‘ja je hebt geen gebruik gemaakt van de overstap service’ <— letterlijk. Totaal geen klantvriendelijkheid. Zijn oplossing was dus dat het binnen twee werkdagen opgelost zou zijn. Ben benieuwd of dat echt zo zal zijn… ondertussen is er dan al 7 dagen overheen gegaan.
Erg ontevreden over de bejegening.Zeer tevreden
Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
Alles is soepel verlopen.
Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.
Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)Zeer tevreden over t-mobile thuis
Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.
Internet en TV
Na 4,5 jaar klant te zijn toch eens een review schrijven. TMobile heeft zijn administratie gewoon top op orde. Sinds 3,5 jaar heb ik TMobile in mijn huidige woning en ik heb gewoon ALTIJD internet, geen storingen, ook met de tv alles prima, rekeningen zijn dezelfde bedragen iedere maand die rond dezelfde datum afgeboekt worden. Een tijdje had ik twee contracten onder mijn naam lopen op verschillende adressen en ook dat was administratief allemaal top verwerkt qua rekeningen, terugzending van de ene modem en ook de eindafrekeningen kwam netjes op tijd. Nooit een verwarring tussen de twee contracten. De Klantenservice kan ik niet beoordelen omdat ik nooit contact met hun moest opnemen. Veel kan ook via Mijn TMobile Thuis ingezien en aangepast worden.
Zeer tevreden
Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!Glasvezel maar nu niet meer
Op dit moment is t-mobile weer in de fase van het kabels leggen. Hierbij worden weer straten achtergelaten met kabels die overal uit de straten steken. Volgens de brieven die we ontvingen van t-mobile, krijgen we allemaal netjes bericht als ze gaan beginnen. Nu zijn ze ondertussen een week begonnen en heeft nog steeds niemand een bericht kregen. Overal in de wijk worden nu de straten open getrokken zonder dat de bewoners er vanaf weten. Vanwege de overlast die de werkzaamheden geven is het wel belangrijk om mensen te informeren. We hebben nu ondertussen al 4 dagen verlof moeten opnemen. De kabel ligt er bij ons voor de deur nog steeds niet in. Staat wel paar dagen een graafmachine voor ons raam te staan. Morgen voor de 5e maal verlof moeten opnemen door dit grapje. Wat ons betreft hoeft heel die kabel maar onze woning ook niet meer getrokken te worden. Wij sluiten geen abonnement bij een firma die zijn beloftes niet nakomt en in vele steden een ravage achterlaten.
T Mobiele thuis
Reden: Geen service na bellen met klantenservice.
Is begonnen bij de installatie beloften komt men niet na.
Na de installatie monteur beloofd nooit gekomen met veel geprobeerd aan de praat gekregen
Nu storing 2 x gebeld circa 1 week terug geen enkel mailtje ontvangen. Dit is de reden van mijn opzeggen.
Gebeld voor opzeggen
Verder gebeld op 5 juni 0800 0092 meer dan 30 minuten wachten,
0800 8104 meer dan een uur in de wacht en daarna afschuiven naar ander collega.
Mooie klanten praatjes geen service.Service door Niels in de Veestraat Helmond
Vanmorgen in Helmond in de T-Mobile-shop
door uw medewerker Niels deskundig geholpen voor een door mij onoplosbaar probleem. Ik ben nl 78 jaar en een totale nitwit op het gebied van mobiele telefonie.
Niels nam alle tijd om het op te lossen en mij op dingen te wijzen die ik beter niet kon doen. Hij was adequaat, geduldig en uitermate vriendelijk .
Petje af voor zo'n medewerker!
Met dank aan Niels!!!Internet
Moest overstappen van tele 2 naar een andere provider ivm verhuizing. Koos t mobile. Veel spijt van gehad. Geen goede voorlichting, internet kon alleen met snoer door de kamer. Levering was te vroeg, had ik niet aangegeven, etc ,etc. Was ( maar..) een dikke week te laat met opzeggen...en kan nu 245 euro betalen. Een heel jaar dus. Waarvoor Hartelijke Dank!!! NOOIT weer t mobile dus.Nu weer bij ziggo, had ik direct moeten doen.
T-mobile thuis
Na een fantastisch verkoop praatje van een jongeman hier aan de deur heb ik nadat ik mijn internet situatie te hebben uitgelegd en de daarbij komende eisen mijner zijds gekozen voor internet thuis en heb ook al mijn mobiele abonnementen overgezet naar T-mobile, alles lekker bij elkaar.
Dit traject is de volgende dag helemaal overnieuw gedaan door een collega van hem omdat deze volgens hem een foutje had gemaakt.
Dit voelde voor mij niet goed en had de indruk dat de eerste verkoper hiermee zijn provisie kwijt zou raken en ingepikt zou worden door de tweede jongeman.
Dit heb ik teruggekoppeld naar T-mobile en behoorde inderdaad niet volgens de werkwijze zoals het zou moeten.
Goed dit allemaal even ter zijde, dubieus verhaal als je het mij vraagt.
Eindelijk na een paar weken werd bij mij de straat opengetrokken en kwam er na de werkzaamheden een groen draadje uit de grond steken.
kort daarop werd deze mijn huis binnen gevoerd en afgemonteerd in de meterkast
15 april officieel de glasvezel lijn opgeleverd hier, ik helemaal blij.
Dikke nieuwe router gekocht omdat mijn huidige router de snelheid niet kon verwerken.
Na de hele configuratie over te hebben gezet was alles up and running en ik was best blij met de nieuwe situatie.
Dit was voor korte duur en heb hiervan ongeveer anderhalve week kunnen genieten.
Toen na een reboot van de router ik opeens geen IP-adres meer toegewezen kreeg.
Kan gebeuren, misschien stortinkje of iets het is allemaal mogelijk.
Ik de service desk gebeld van T-mobile en het probleem voorgelegd dat ik dus geen IP-adres meer toegewezen kreeg, ze konden me hier niet mee helpen behalve te zeggen dat ze geen support konden leveren op eigen routers.
Dit is dus ook helemaal niet nodig, ze hoeven geen support te leveren op mijn router ze moeten alleen even kijken in het systeem waarom ik geen adres meer krijg toegewezen en eventueel even de betreffende dienst even te resetten of iets meer niet.
Dit kon dus niet en ik moest van de service desk willens en wetens de geleverde T50 modem aansluiten, welke totaal geen zin heeft want ik gebruik die modem helemaal niet.
Ze hebben geen boodschap aan het fijt dat automatisering mijn werk is en ik kon niet tot ze doordringen dat het niet aan mijn kant ligt maar aan de andere kant van het glasvezel draadje.
Onder tussen heb ik mijn oude ziggo lijn weer in gebruik genomen want ik moet diensten in de lucht houden hier.
De volgende dag was dit probleem nog steeds niet opgelost en ik ben weer aan het bellen ben geweest.
Deze medewerker wist mij te vertellen dat het kwam omdat er een ticket openstond van guidion welke alleen door de monteur afgemeld kan worden en dat zolang dit niet gebeurd ik geen IP-adres toegewezen krijg.
Dit deed voor mij de deur dicht en heb het T-mobile thuis abonnement weer opgezegd en ben weer op hangende pootje terug gegaan naar ziggo en de opzegging van dit abonnement ongedaan gemaakt.
Wat een enorme teleurstelling is dit zeg, glas is in principe beter maar maar de techniek en de organisatie die er achter zit is leidend in het geheel en die zijn echt enorm slecht, dus denk goed na voordat je de overstap waagt en overweeg goed wat de consequenties zijn als je internet niet naar tevredenheid werkt.alles in 1 (thuis) + mobiel
Internet ligt eruit, nu al 6 dagen geen internet.
Eerste beloft, oplossing binnen 48 uur.
Na 48 uur erachteraan gebeld en de melding was niet goed doorgezet. Vervolgens wel een mail gehad om afspraak in te plannen met Gideon. Dit kon pas na het weekend. Vervolgens kan de monteur niets doen en moet de netwerkbeheerder ingeschakeld worden. Deze zou dezelfde middag langskomen. NIET DUS. Weer gebeld, tuurlijk tonen ze medeleven zoals het ze geleerd is, maar een oplossing kunnen ze niet bieden. Binnen 24 uur zou KPN contact moeten opnemen. NIET GEBEURD. Weer gebeld, ligt bij de technische dienst, die moeten KPN inschakelen???? Waar zijn jullie mee bezig T-MOBILE???Dit was helaas ook mijn ervaring, anderhalve week goed gedraaid, na reboot geen ipadres meer en tot op heden nog geen oplossing.
2e lijns krijg je niet aan de telefoon en 1e lijns kan helemaal niets met technische problemen. servicedesk kan helemaal niets behalve aanhoren hoe ze klachten over zich heen krijgen van klanten.
Ik ben reeds weer klant bij ziggo om deze reden.T-mobile thuis & telefoon
Wat een slechte service heeft T-mobile. Met mijn telefoonabonnement zit ik al 6 jaar bij ze en met tv en internet 3 jaar. Eerst was het een heel gedoe om het internet werkend te krijgen. Bij een verhuizing tussendoor 3 weken geen internet gehad. Vervolgens raak ik gedurende deze verhuizing mijn klantvoordeel kwijt. Echt belachelijk. Zou niemand t-mobile aanranden. Zal ook zeker niet meer opnieuw hier een abonnement afsluiten
T mobile thuis
Was een slecht bedrijf, net verhuisd, dus we moesten glasvezel aan laten leggen, dat heeft al 1,5 maand geduurd ivm ziekte en geen ander personeel. Toen een afspraak gemaakt om internet en tv aan te sluiten. Speciaal voor gezorgd dat mijn moeder er was. Word ik op gebeld dat meneer die het aan kwam sluiten weg was gegaan omdat niet alles was klaar gelegd WAT ONS HELEMAAL NIET IS VERTELT. Dus maar weer gebeld voor een nieuwe afspraak kan ik weer een week langer wachten. Erg slecht dit. Ik zou dit NIEMAND aanraden, man man man slechte service.
Glasvezel abo T mobile
In juli 21 besteld, glasvezel is aangelegd, pakket geleverd in september 21. Na talloze chats, berichtjes, telefoontjes, mails is er in april 22 nog niets geleverd. Abo stopgezet en pakket retour gestuurd. Geen vertrouwen meer in T mobile.
internet thuis abonnement
klantenservice zeer slecht als ik een probleem heb ik moet makkelijk 30 tot 45 minuten op de lijn wachten voor een slecht antwoord ook internet verbinding zeer slecht ook met bekabeld internet..volgende maand mijn abonnement stop en ik ga naar andere internet provider..zeker niet een aanrader
Anderen bekeken ook

Lees nu! Wat anderen zeggen over Mobiel.nl. Mobiel.nl is een nieuwe speler in de markt voor abonnementen en smartphones. De eigenaar is KPN en er w...

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere pro...
Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...