NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.


    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (125)

    6.2
    55% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.8
    Service
    rating
    5.2
    Prijs
    rating
    6.8
    Leveren
    rating
    5.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    alles in 1 (thuis)

    Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
    Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

    Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
    Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

    TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
    Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
    En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
    TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
    Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

    Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

    Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
    Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

    Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

    Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

    Plus punten:
    -"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
    -lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
    -erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
    -mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
    -gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

    min-punten:
    -tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
    Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
    -tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
    Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
    -upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

    Door: Bart 13-06-2019
    Darkquiri 30-07-2019

    Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prima

    Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
    Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
    TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
    Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

    Door: Berry 26-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

    Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
    Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

    Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

    Door: Stefan 19-11-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent 16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    t mobile thuis

    Heb aangegeven dat ik alleen scart aansluiting heb op mijn tv, krijg ik HDMI, tot 2x toe wordt hetzelfde nar me gestuurd. Klantenservice weet niet wat ze moeten zeggen en zijn zeer onproffessioneel. De slechte service die ik ooit heb meegemaakt en dan zo mooie reclame maken op TV

    Door: freddy 29-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    T-Mobile Thuis pakket

    T-Mobile thuis gaat van goedkoop naar nog goedkoper wanneer je vast en mobiel combineert.

    Het was even spannend aangezien ik al jaren bij Ziggo zit maar ongelofelijk! de winkel die 7 dagen in de week open is en mij ontzettend goed heeft geholpen. De praktische snelheden op het netwerk van T-Mobile liggen ook nog eens hoger dan bij Ziggo (op mijn adres dan)

    ik bespaar honderden euro's en krijg meer terug dan bij Ziggo, zeer tevreden!

    Door: Raijman 21-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
    Alles is soepel verlopen.
    Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
    De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
    Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
    Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
    Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.

    Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
    En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)

    Door: Gerard 04-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden over t-mobile thuis

    Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

    Door: Dhr. Vlietstra 16-03-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
    Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
    Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

    Door: Batya 21-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    beter geworden en goede hulp bij problemen

    we zitten hier al een jaar. we hebben afgelopen jaar 1 keer een probleem met een rekening gehad, er was teveel gerekend voor telefoonkosten. gelukkig konden we het met 1 telefoontje af doen en werd het rechtgezet. verder geen problemen hier en het internet werkt gelukkig gewoon goed. we hebben geen problemen met de verbinding zoals bij onze vorige leverancier, die had zoveel problemen dat we waren overgestapt namelijk. T-mobile is in ieder geval heel wat beter bereikbaar dan ze een aantal jaar geleden waren, toen was het echt slecht allemaal maar nu hoefden we niet eens te wachten aan de lijn en werden we meteen geholpen. maar gelukkig maar 1 keer hoeven bellen dit jaar.

    Door: m. koolen 23-01-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    T-mobile thuis pakket

    Ongelooflijk slechte service. Echt niet te doen gewoon. Abonnement opgezegd per 15 december 2019 en hiervan bevestiging per SMS en op de mail gehad. Vervolgens ontvang ik een nieuwe factuur voor januari, contact opgenomen dat er een foutje moet zijn in hun systeem. Wordt mij gezegd dat er een "instantie??" is geweest die mijn abonnement weer geactiveerd heeft en ik daardoor een nieuwe opzegtermijn tot januari heb. Ik heb uiteraard geweigerd om tot en met januari te betalen. Omdat ik overal bevestigingen heb dat ik mijn contract per 15 dec. heb opgezegd. Werd vervolgens gestalkt ongeveer via de telefonische "klanten"service dat ze me boetes opleggen als ik niet betaal. Ik heb aangegeven dat ze daarmee kunnen dreigen maar dat ik alsnog weiger te betalen en als ze het geld willen hebben ze mij maar voor het gerecht moeten slepen. Na een heel gesprek werd ik door iemand anders teruggebeld die inderdaad aangaf dat het een fout daar was en dat ik hier inderdaad niets aan kon doen.

    Maar.. hun systeem werkt zo dat het geld wel binnen moet komen voordat zij het kunnen terugstorten. Dus of ik zo vriendelijk wilde zijn het geld wel over te maken en dan creditering aan kon vragen. (dit wilde ik mits het per mail bevestigt zou worden dat ik mijn geld terug kreeg) Deze mail heb ik ontvangen en ik heb op 10 januari 2020 mijn geld overgemaakt. In februari ontving ik het bericht dat mijn geld teruggestort zou worden rond de 27ste van de maand februari. Inmiddels is het 18 maart en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Als ik bel krijg ik te horen dat er een storing was, bel ik nog een keer krijg ik een verhaal dat de verwerkingstijd langer is en dat ik het geld pas in april terug kan krijgen. (geld dus tot op heden niet terug.......)

    Ongelooflijk, mensen alsjeblieft wil je geen gedoe, doe dan geen zaken met T-Mobile. Ik heb nog nooit zoiets als dit meegemaakt.. Spaar jezelf de frustratie en de ellende..

    Door: Suzan Blankert 18-03-2020
    Harry Ettema 18-03-2020

    Hier hetzelfde verhaal. Op 7 januari 2020 een bevestiging in de email van opzegging per 14 februari. Vervolgens nog twee mails met andere, latere datums ontvangen. Hierover gebeld, mij is verzekerd dat het teveel later gecrediteerd zou worden. Toch een volledige factuur voor februari en een deel van maart gekregen. Door de automatische processen is bepaald dat het abonnement tot 6 maart zou lopen. Ik krijg mn geld niet terug. Belachelijk, we zijn namelijk per 14 februari verhuisd en kunnen dus helemaal geen gebruik meer gemaakt hebben van de diensten. Na het uitleggen van de situatie wijst de backoffice mijn claim gewoon doodleuk af.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    -

    Ik heb een telefoonabonnement (mobiel) bij Tmobile. Voor mij was het daarom voordelig om ook mijn TV en internet aan te vragen bij Tmobile. Dit ging allemaal probleemloos via de site van Tmobile, totdat ik een week daarna werd gebeld door KPN (de feitelijke leverancier) dat levering op mijn adres niet mogelijk was. Nu is het zo dat mijn huis recentelijk is gerenoveerd. Dit is waarschijnlijk de kern van het probleem. Ik heb namelijk wel de juiste aansluitingen. Zo vertelde KPN mij later in ieder geval. KPN verwijst mij intussen weer door naar Tmobile omdat zij over de aansluiting gaan. Tmobile zegt mij dat KPN niet kan leveren. Snapt u het nog? Ik niet in ieder geval. Al met al heeft mij dit welgeteld 13 telefoontjes gekost met KPN en Tmobile, waarbij zij over en weer naar elkaar wijzen. Eindstand: ik heb nog steeds geen TV/internet. Waardeloos.

    Door: Melissa 11-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Internet en tv

    ◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile

    Door: Joop 02-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    internet thuis

    negatief. internet is sloom en valt steeds uit, heb glasvezel. communicatie met medewerkers gaat steeds vaker fout, bellen niet terug en problemen blijven. nu blijkt mijn factuur te zijn verhoogd door die zogenaamde inflatie factor en ze willen dit niet terugdraaien, mag ook niet stoppen met mijn contract, ze dreigen dat ik dan alles moet betalen, het hele jaar contract als ik stop. Schande.

    Door: mona 01-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet only abonnement

    Ik heb op 11 februari internet only abonnement bij T-Mobile afgesloten. Op 15 februari kreeg ik modem en kabels en instructie.
    Op 18 februari kon ik al wifi installeren en gebruiken volgens T-Mobile.
    Vanwege drukte kon ik internet pas vanaf 25 februari zelf installeren, maar het lukte niet hoewel ik alles volgens de instructies had gedaan. Twee vrienden kwamen langs en probeerden het ook volgens de instructies van T-Mobile. Zij zeiden, dat het aan T-Mobile ligt. Er is wel netwerk verbinding, maar geen internet.
    T-Mobile heeft gewoon internet niet geactiveerd bij mij thuis. En vraagt wel om geld. T-Mobile geeft meer problemen. Ik ben heeeeel ontevreden met het bedrijf.
    Nu heb ik gelukkig internet dankzij een lieve buurman, maar ik wil dat T-Mobile internet bij mij thuis activeert. Ik wil niet voor niks betalen.

    Door: Silva 01-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    Internet vast

    Monteur komt niet binnen afgesproken tijd opdagen. Na bellen de afspraak gemaakt dat monteur ons zou bellen voordat hij komt. Na tweeëneenhalf uur nog maar eens gebeld. Kreeg toen te horen dat monteur had doorgegeven dat we niet thuis waren. Zou terug gebeld worden om te kijken wat ze nog konden doen. Vervolgens neemt T-Mobile contact op met het antwoord er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden voor paar dagen later. Geen mogelijkheid om alsnog dezelfde dag internet aan te sluiten. Medewerker laat weten dat mijn klacht niet verder komt dan hem. Als ik vanwege wanprestatie contract wil ontbinden dien ik een boete van €75 te betalen. Beroepen zich op de algemene voorwaarden. Kan best zo zijn, maar er is ook altijd nog iets zoals klantgerichtheid. Deze is ver te zoeken bij T-Mobile. Dit is voor ons de tweede keer dat het niet goed gaat bij de overgang van T-Mobile vanaf een andere provider. Voor ons hierna nooit meer T-Mobile.

    Door: Dave 26-02-2020
    Van woede kokende gestalkte (door T-Mobile Thuis klantenservice)- ex klant. 31-03-2020

    Heette die medewerker die zei dat je klacht niet verder zou komen dan hem toevallig Ruslan? Daar heb ik ook dezelfde prettige en hartverwarmende ervaring mee. Misschien kun je met zijn naam nu een fijnere klacht indienen! Groetjes!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    T-Mobile Thuis

    Sinds een paar jaar klant van T-Mobile Thuis en 2 mobiele abonnementen maar zijn sinds kerst 2019 niet meer tevreden .
    Sinds deze kerst hebben wij constant haperend beeld en hebben dit op 2 januari 2020 gemeld bij klantenservice gemeld.
    De klantenservice ben ik ook niet meer tevreden over want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
    Ook beloven ze dat ze je terugbellen maar dat gebeurt dus ook niet
    Wij hebben nu al 3 tv boxen in huis gehad waarvan wij er 2 hebben terug gestuurd en volgens T-Mobile is er 1 zoek maar wij hebben wel het bewijs van verzenden.Zo snel mogelijk overstappen met alles wat wij van T-Mobile in huis hebben.Zo ga je niet met klanten om.Te triest voor woorden.

    Door: A Claessen 25-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    neem GEEN t-mobile thuis!

    1 groot drama!
    Als u KPN/Telford gewend bent, blijf vooral daar!
    - Tv box is zeer traag
    - Programma's kunnen niet teruggekeken worden, enkel een beperkt aantal zenders.
    - Programma's die teruggekeken kunnen worden is de reactie op de tvbox zeer traag.
    - Je zit eerst 10minuten van het vorige programma te kijken, doorspoelen kan niet.
    - Als je op pauze klikt en daarna door wilt spoelen kan niet.
    - Als je de tv gids bekijkt en een dag daarna weer ze tv gids opent dan zit de gids nog op de vorige dag. Eerst 30 programma's vooruit klikken om de huidige gids te bekijken.
    - De uitstraling van de tv-box is 0 ook geen klokje in verwerkt.
    - Als je een programma terugkrijgt en de tv-box wilt uitschakelen terwijl je dat programma kijkt kan dat niet. Je moet eerst het programma afsluiten en daarna de tv box pas te kunnen uitzetten. Menig keren al dat de tv box is aan blijven staan in de nacht...
    - Reactie tijd van het zappen naar zenders is zeer traag.
    - Klantenservice van t-mobile thuis is ook onvoldoende, na 3x een stekker te hebben aangevraagd nog niks ontvangen. Dit in een tijdsvlak van ruim 3 weken. Gezien je elke keer 15 a 30minuten in de wacht zit moet je daar ook maar net tijd voor hebben. Na 1,5 maand kreeg ik opeens 3 kabels opgestuurd..

    Volgens mij ben ik nog tientallen andere punten vergeten te noemen, kortom begin er nooit aan! Heb al gebeld of ik er vanaf kon maar dan zou ik 300 euro boete betalen.
    December 2020 is het eerste wat ik doe weer terug overstappen naar KPN!

    Door: Roeten 24-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    T-mobile thuis

    Slechte service slecht tebereiken . Stort teveel betaalde rekening niet terug ondanks bewijsstukken als bankafschriften. Neemt geen cintact meer op ondanks afspraak. Kastje muur beleid. En stelen. Want dat is het.

    Door: Monique Jansen 18-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Tmobile thuis hoogste internet met glasvezel

    Ik raad iedereen Tmobile thuis af, het zijn oplichters, het internet is superslecht monteurs worden ingepland hebben na twee weken pas tijd en komen vervolgens wegens ziekte niet opdagen, als tegemoetkoming willen ze een gratis zenderpakket geven, ik zit inmiddels al 5 maanden met super beroerd internet zo gauw mijn abbonement voorbij is zeg ik per direct op ik kan het iedereen afraden.

    Door: Niko 08-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is T Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 125 ervaringen geplaatst over T Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.2 gekregen, waarbij 55% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is T Mobile Thuis actief?

    T Mobile Thuis is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van T Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.