NederlandReview

    Ervaringen T Mobile Thuis

    Bent u op zoek naar een aanbieder voor thuis telefonie, televisie of mobiele telefonie en bent u benieuwd wat de ervaringen met T-Mobile thuis zijn? Hier leest u hoe anderen de dienstverlening van dit bedrijf ervaren of ervaren hebben, zodat u échte reviews van échte personen naast het financiële plaatje kunt leggen, en een weloverwogen overstap kunt maken naar een nieuwe aanbieder.

    Over T-Mobile thuis

    T-Mobile Nederland is onderdeel van Deutsche Telekom. Zij zijn met 3,7 miljoen klanten één van de grootste aanbieders op het gebied van (mobiele) telecommunicatie voor zakelijke klanten en consumenten. Daarmee zetten zij de toon op het gebied van mobiel internet. Ze opereren op de markt onder de naam KNIPPR, Ben en TMobile. U kunt bij hen terecht voor pakketten met mobiel internet, kabelvrije televisie, zakelijke pakketten en vaste telefonie.

    Hoe werkt 4G voor thuis bij T-Mobile Thuis? Ze leggen het zelf even uit

    Diensten van T-Mobile

    Bij T-Mobile thuis kunt u als consument mobiele abonnementen bestellen met of zonder telefoon, en ook voor Prepaid abonnementen. Daarbij kunt u voor mobiel internet in 95% van heel Nederland gebruik maken van het 4G netwerk van T-Mobile. Voor de consument thuis bieden zij ook verschillende pakketten aan. Zo kunt u kiezen voor alleen internet thuis, internet en interactieve tv of internet met interactieve tv en bellen, het zogenaamde alles in 1 pakket.

    Voor T-Mobile zakelijk kunnen zzp’ers, het MKB bedrijf of Groot Zakelijke producten afgenomen worden. Voor de zzp’er is er de Unlimited optie, daarmee start u dagelijks met 5 GB die u in de EU en Nederland kunt gebruiken. Dit pakket kunt u uitbreiden tot 10 GB of geheel ongelimiteerd. Voor het MKB kunt u een zakelijk abonnement nemen voor u en uw collega’s van 1 GB tot oneindig online. Daarbij kunt u ook gebruik maken van het pakket in de EU en, indien nodig, kunt u ook de VS meenemen in het pakket. Voor groot zakelijke bedrijven kunt u in overleg met T-Mobile samen een pakket samenstellen wat geheel op maat wordt gemaakt, voor zowel uw mobiele als vaste telefonie en internet.

    Klachten over TMobile

    Voor allerlei vragen kunt u op de website terecht op de pagina ‘Veelgestelde Vragen’. Voor actuele storingen kunt u ook hier terecht. Voor het aanpassen van uw abonnement kunt u inloggen op My T-Mobile of T-Mobile beheer. Daar kunt u uw adresgegevens of abonnement zelf aanpassen. Wanneer u er via de site niet uitkomt, kunt u bellen met de klantenservice. Voor consumenten is dit via het nummer 0800 - 0092 voor T-Mobile thuis. Voor T-Mobile Mobiel is het nummer 06 - 2400 1200. Ook kunt u klachten indienen via Facebook, Twitter of via de chat optie op de website. Zakelijke klanten kunnen bellen met 0800 - 7112.

    T-Mobile thuis ervaringen

    Bent u een klant van dit bedrijf en zou u het aan iedereen aanraden? Of heeft u helaas veel problemen ondervonden met het bereik van het mobiele netwerk of iets dergelijks, en heeft u het inmiddels weer opgezegd? Deel hier uw ervaringen met dit bedrijf, zowel positieve als negatieve feedback is zeer welkom. Zo kunt u anderen helpen om zich een beeld te vormen over wat zij van dit bedrijf kunnen verwachten.

    Hoe beoordelen klanten de diensten en service van T-Mobile Thuis? Wat voor pakketten bieden ze aan, zijn deze voordelig? Wat doen ze met klachten?

    Meer informatie over T-Mobile Thuis

    Telecom is haast niet meer weg te denken uit een modern huishouden. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer? Of je nou wel of geen internet, interactieve TV en/of alles-in-1 abonnement bent, je hebt vast wel iets waarvoor je de service van een telecomprovider nodig hebt. Maar ja, welke van de vele telecomproviders moet je kiezen? Er zijn er immers nogal wat. Één van die vele telecomaanbieders is T-Mobile Thuis. Maar wat biedt die nou precies allemaal aan? Is hun service wel over heel Nederland af te nemen? Zal T-Mobile Thuis je wel een goede internetverbinding aanbieden, of zal je meer wel dan niet offline zijn? Zal hun internet of TV wel makkelijk te installeren zijn? Hoe werkt die WIFI nou eigenlijk? En zal hun klantenservice wel voor je klaar staan als er een storing optreed? Deze vragen zijn allemaal logische vragen om jezelf te stellen voor je overstapt naar welke provider dan ook. Daarom kun je hieronder wat meer informatie over T-Mobile Thuis lezen. Het is namelijk verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen zodat je weet wat je van een bedrijf kunt verwachten. Dit voorkomt vervelende verrassingen nadat je bent overgestapt. En wie weet kom je nog op ideeën voor handige abonnementen of opties waar je zelf niet aan had gedacht.

    Wat is T-Mobile Thuis?

    T-Mobile Thuis is een telecomprovider. Ze zijn deel van T-Mobile Nederland, een bedrijf dat ook T-Mobile Thuis diensten voor je mobiele telefoon aanbiedt. Ze hebben duizenden klanten en voeren merken zoals T-Mobile en Ben. T-Mobile Nederland is op zijn beurt weer een onderdeel van Deutsche Telekom. Dat is één van de grootste aanbieders van onder andere mobiele communicatie. Ze bieden zowel diensten voor thuis als zakelijk aan. Dus of je nou een particulier bent die internet en televisie wilt voor individueel privégebruik of een grote organisatie die zakelijk internet wil voor alle medewerkers, T-Mobile kan het voor je regelen. Bij T-Mobile Thuis richten ze zich op internet en andere telecom in de privésector. De naam zegt het immers al: ze regelen alles voor bij jou thuis. Je kunt alleen internet afnemen, maar ook internet + tv. het is zelfs mogelijk om een alles-in-1 abonnement af te sluiten waarin ook vaste telefonie verwerkt zit. Zo heb je alles onder één bedrijf en niet steeds aparte afrekeningen.

    Internet bij T-Mobile Thuis

    T-Mobile Thuis biedt internet aan. Je kunt hierbij vanaf 50 Mbits/s downloaden of uploaden. Natuurlijk hebben ze Wifi zodat je meerdere apparaten op dezelfde Wifi kunt instellen. Je kunt hierbij zoveel apparaten aansluiten als je wilt. Daarbij krijg je een gratis Wifi modem. Het internet van T-Mobile Thuis zal komen via Glasvezel. Maar het is ook mogelijk om te kiezen voor standaard DSL internet. Daarbij gaat downloaden en uploaden iets langzamer, maar bij normaal gebruik is dit ook prima te doen. Je kunt dan naar hartenlust websites bezoeken, online shoppen, je social media controleren, met vrienden skypen, downloaden, uploaden en nog veel meer. En wie weet wat het internet in de toekomst allemaal kan gaan doen. Op de website van T-Mobile Thuis kun je het verschil tussen glasvezel en DSL opzoeken. Je kunt een korting krijgen als je ook diensten voor je mobiel afneemt.

    Combinatie Internet + TV via T-Mobile Thuis

    Heb je er ook zo’n hekel aan als je net een programma gemist hebt? Met interactieve televisie kun je grotendeels kijken wanneer en waar je maar wilt. Via uitzending gemist kun je dan gewoon een programma terug kijken. Kun je nog wel instappen maar ben je net te laat voor de introductie? Dan gebruik je gewoon begin gemist om het programma vanaf het begin te laten afspelen. En moet je middenin een serie even naar de WC of iets anders doen? Dan zet je hem toch gewoon even op pauze? Je krijgt bij T-Mobile Thuis standaard 60 zenders. 35 hiervan zijn verkrijgbaar in HD. Ook krijg je bij je abonnement gratis Fox Sports 1 Eredivisie. Zo hoef je geen enkele sportwedstrijd te missen en ben je altijd op de hoogte van wat je favoriete team heeft gedaan. Je zult een standaard interactieve TV box krijgen of een interactieve TV box met HD recorder. Met de laatstgenoemde optie kun je ook tot 48 uur opnemen. Deze kost wel € per maand. Je sluit ze aan via een SCART, HDMI of Tulp. En natuurlijk kun je gebruik maken van alle internetopties die hierboven al uiteen zijn gezet.

    Het Alles-in-1 Pakket van T-Mobile Thuis

    Met het alles-in-1 pakket dat wordt aangeboden door T-Mobile Thuis heb je alle voordelen van de twee pakketten die hierboven worden genoemd. Daarnaast zit ook vaste telefonie in dit pakket. Dit houdt in dat je kunt bellen via een vast laag tarief. Je bespaart hierbij dus op je telefoonkosten. Mensen communiceren wel steeds meer via WhatsApp, e-mail en social media, maar toch gaat er niets boven ouderwets even iemand opbellen en goed bijkletsen. T-Mobile Thuis geeft je dus de mogelijkheid om op je vaste telefoonkosten te besparen. Daarbij is het mogelijk om je voicemail via email te regelen. Ze sturen het geluidsbestand dan door naar je e-mail. Zo hoef je niet eerst in te bellen en kun je alsnog overal je berichten checken. Ook is er gratis nummerbehoud. Je hoeft dus niet aan een nieuw nummer te wennen en iedereen te informeren over dat je een nieuw telefoonnummer hebt.

    Hoe Sluit Je TMobile Thuis Af?

    Ben je geïnteresseerd geraakt in wat T-Mobile Thuis voor jou zou kunnen betekenen? Je kunt T-Mobile Thuis afsluiten via hun website. Allereerst moet je kiezen welk abonnement je wilt: alles-in-1, internet & TV of alleen internet. Het is vrij makkelijk om erachter te komen wat T-Mobile Thuis jou kan bieden. Meteen als je de website opent krijg je op de homepage een kort zoekbalkje waarin ze vragen naar je postcode, huisnummer en toevoeging. daarna druk je op ‘check’ en je ziet direct wat er op jouw adres allemaal beschikbaar is. Je kunt dan één van de beschikbare pakketten kiezen. Daarna moet je uiteraard wat persoonlijke gegevens invullen. Daarbij heeft T-Mobile Thuis nog een extra service voor degenen die Internet + TV of een alles-in-1 pakket kiezen: als je ook voor je mobiele telefoon diensten afneemt bij T-Mobile Thuis krijg je nog eens extra korting en kun je gratis kijken naar Eredivisie.

    T-Mobile Thuis inloggen

    Ben je eenmaal klant van T-Mobile Thuis kun je inloggen via hun website. Je hoeft hiervoor alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dan krijg je toegang tot My T-Mobile Thuis. Dit is jouw persoonlijke ruimte op de website met alle informatie die je als klant nodig hebt. Zo kun je online je facturen en rekeningen bekijken. Daarmee is het makkelijk om in de gaten te houden wat je nou per maand kwijt bent. Ook kun je, als je dat wilt, je abonnement veranderen. Misschien heb je wel geen behoefte meer aan interactieve TV en wil je alleen internet. Of misschien wil je je abonnement juist opwaarderen naar alles-in-1. Daarnaast kun je bestellingen volgen. Door dit alles is het makkelijk om overzicht te houden over de diensten die je bij T-Mobile Thuis afneemt.


    Een kort T-Mobile Thuis promotiefilmpje.

    Storing bij T-Mobile Thuis

    Helaas heeft iedere provider wel eens een storing. Dit is nooit 100% te voorkomen. Helaas betekent dit vaak dat gelijk alle diensten van T-Mobile Thuis eruit liggen. Dus als je een alles-in-1 pakket hebt kun je niet meer internetten, maar ook geen TV kijken of bereikbaar zijn vanaf je mobiele telefoon. Op de website van T-Mobile Thuis vindt je een paar tips om een eventuele stroring op te lossen. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen. Ook kun je de frequentie van het modem of het Wifi-kanaal van je modem aanpassen. Maar af en toe zijn er nou eenmaal plaatselijke of zelfs landelijke storingen waar ze al hard mee bezig zijn.

    De T-Mobile Thuis Spaarpunten

    Je kunt bij T-Mobile Extra spaarpunten verdienen. Daarvoor moet je je aanmelden voor hun spaarprogramma. Zodra je dat hebt gedaan krijg je automatisch spaarpunten op je account gestort. Iedere euro op je factuur is goed voor 1 punt. Helaas telt je maandelijkse belasting hierbij niet mee. Zowel op de website als via de T-Mobile Thuis app kun je kijken hoeveel spaarpunten je inmiddels bij elkaar hebt gesprokkeld. Deze kun je dan weer inwisselen voor leuke dingen zoals een Rituals cadeaupakket, een Pathé bioscoopkaartje of 1 uur lang internetten met 5GB. Heb je net niet genoeg punten? T-Mobile Thuis snapt hoe frustrerend dat kan zijn. Daarom bieden ze de mogelijkheid om een gedeelte van het bedrag bij te leggen. je kunt 25%, 50% of 75% bijleggen. Het bedrag wordt vervolgens verrekend op je factuur. Als je eenmaal de bestelling hebt geplaatst zal deze gratis geleverd worden. Dit kun je via My T-Mobile Thuis doen. Helaas is de optie voor T-Mobile Extra vervallen voor klanten met een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018.

    TMobile Thuis opzeggen

    Natuurlijk vindt T-Mobile Thuis het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Maar toch snappen ze dat je de keus moet hebben. Je kunt op verschillende manieren opzeggen, namelijk telefonisch, per post of online. Je kunt dus kiezen voor de manier die jij het prettigst vind. Als de opzegging ontvangen is zullen zij deze bevestigen. Je krijgt een bevestiging per post of per e-mail zodat je zeker weet dat je verzoek tot opzegging goed is doorgekomen. Je wilt echter niet nog een maand of langer doorbetalen omdat zij je verzoek zijn kwijtgeraakt. Bekijk wel goed de einddatum van je abonnement. Misschien duurt het nog even voor je contract afloopt. Mocht je willen opzeggen voor het einde van je contract heb je kans dat hier een opzegboete bij komt kijken.

    Contact met de Klantenservice van T-Mobile Thuis

    Mochten er problemen zijn met één of meer van de diensten die T-Mobile Thuis aanbiedt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met hun klantenservice. Je kunt ze via hun contactpagina zelf een vraag stellen. Dit is heel simpel: stel gewoon je vraag en druk op antwoord. Verder hebben ze een uitgebreide FAQ sectie die de meest gestelde vragen beantwoord. Kijk daar eerst even, want er is dikke kans dat jouw vraag daar al beantwoord wordt. Mocht je er zo niet uitkomen, dan kun je een belletje plegen, ze een e-mail sturen of met één van hun medewerkers chatten. Ook is het mogelijk om een berichtje achter te laten op Facebook of Twitter. Hun T-Mobile Webcare en/of klantenservice zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden zodat jij als tevreden klant weer uitlogt. Hun e-mailadres, telefoonnummer of andere contactmogelijkheden krijg je echter pas te zien als je gecheckt hebt of je vraag niet tussen de FAQ staat, maar dit kun je checken met een paar snelle klikken.

    Klanten en Hun Ervaringen met T-Mobile Thuis

    Er zijn natuurlijk veel mensen die al ervaring hebben met T-Mobile Thuis. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen over hoe het bij T-Mobile Thuis echt in z’n werk gaat. Lees hun ervaringen, meningen en beoordelingen betreft T-Mobile Thuis om te ontdekken of zij tevreden zijn over dit telecombedrijf of niet. Aan de hand daarvan kun jij weer beslissen of je wel of niet genoeg vertrouwen in T-Mobile Thuis hebt om één van hun abonnementen af te sluiten. Als je zelf ervaring hebt met T-Mobile Thuis kun je ook zelf een review achterlaten over dit bedrijf. Dan kun jij op jouw beurt weer andere klanten informeren en helpen de juiste beslissing te nemen.

    Welke telecomaanbieder je ook kiest, zorg ervoor dat ze aanbieden wat jij zoekt. Lees jezelf goed in, want voor je weet zit je maanden of zelfs jaren vast aan een service die niet voldoet aan jouw gebruik.

    T Mobile Thuis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (221)

    5.2
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.2
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    6
    Leveren
    rating
    5

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over T Mobile Thuis

    Uw beoordeling

    Alles in 1 pakket

    Slechte TV-ontvangst: regelmatig storingen
    Opnemen van belgische TV-programma’s is niet mogelijk (ondanks het feit dat VRT dit niet blokkeert)
    Ondanks deze problemen is het niet mogelijk het jaarcontract zonder kosten te beeindigen

    Door: Gert Korteweg14-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    alles in 1 (thuis)

    Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!
    Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

    Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.
    Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

    TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had. Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist.
    Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.
    En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.
    TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).
    Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant.

    Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

    Goede Wifi verbinding met x aantal apparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.
    Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

    Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

    Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

    Plus punten:
    -"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);
    -lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.
    -erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc
    -mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).
    -gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

    min-punten:
    -tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).
    Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).
    -tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).
    Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.
    -upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

    Door: Bart13-06-2019
    Darkquiri30-07-2019

    Dat is leuk, totdat je een keer een storing hebt en afgebekt wordt door Guideon omdat je commentaar hebt dat je drie weken (!) op een monteur moet wachten...

    @roon26-08-2020

    IK HEB AL WEKEN GEEN TV RADIO WIFI MEN VINDT DAT IK TEVEEL KLAAG EN MAG NU NIET MEER REAGEREN OP T MOBILE COMMUNITY. ZE DRAAIEN DE ROLLEN OP....IK BETAAL ZIJ LEVEREN EEN WAN-PRESTATIE.

    @roon26-08-2020

    BIJ PROBLEMEN PROBEER IK HET NETJES UIT TE LEGGEN. NA 4 WEKEN GEZEUR BEN OOK IK HET GOED ZAT WAT DIE PRUTSERS MIJ AANDOEN. MENSEN GELOOF ME, T MOBILE IS LEUK MAAR BIJ PROBLEMEN GEEN SERVICE

    Dimitri Supusepa01-09-2020

    Slechte service, altijd problemen met de kastjes , niet aan te raden

    Hans 28-09-2020

    Heb al sinds 8 manden ultra instabiel internet. Het wordt steeds erger. Inmiddels 3 soms 6 keer modem herstarten per dag. Gideon is hier geweest een paar manden geleden, ik bel inmiddels een keer per week. Er gebuurt 0,0. Niets. Niente. Nada. T-Mobile thuis is waardeloos.

    Marcel Jager05-10-2020

    Slechte wifi valt steeds weg , heb de snelste , weinig berijk

    Timon05-10-2020

    Ik heb precies dezelfde ervaring als Hans. T-mobile is prima een provider voor de mobiel, maar voor vast internet raad ik het af.

    Kemal16-10-2020

    Wij gebruiken nog ook ruim 2 jaar t-mobile thuis. Sinds dat de prijzen 25 euro zijn na de klantvoordeel korting geupgrade naar 1000 mbit. Maar no way hoor, ik haal met wifi soms maar 20 mbit. Dat is niet eens 4 mb per seconde!!! Terwijl het minimaal 100 mb zou moeten zijn. Echt slecht!!

    Mehrdad nejabat31-10-2020

    niet aan te raden zeker niet, ik heb vorige maand internet aangevraagd ik moest eerst 16 dagen wachten voor de kastje daarna kon ik niet gelijk aansluiten zo als ze mooi vertellen dat aansluiting zo makkelijk gaat en heb je direct internet maar nee hoor allemaal pratjes en toen moest ik ze bellen 3 x meer dan een uur aan de lijn gehangen en konden ze mij niet helpen, hebben ze na 10 dagen monteur gestuurd en hij komt ook niet uit en nog steeds geen internet gvd ?ik moest tot nu toe 2x30 euro internet kopen omdat ik anders me online les niet kan volgen geen woorden hier voor, ze moeten gaan zich schamen.

    Simon09-11-2020

    Ik ben een maand geleden overgestapt naar Ziggo, aangezien T-mobile mij van het kastje naar de muur sturen met het probleem dat wij ondervinden met het internet. Netjes laten opzeggen via Ziggo en dit was door t-mobile bevestigd. Het zou stoppen op 8-11-2020 maar krijg nu een rekening voor de 11de maand, echt schandalig.

    G11-11-2020

    Kk mongelen zijn het 3 weken aan het wachten Tv box storing en wifi storing kreeg een nieuwe box met een modem binnen Weer het Zelfde kk probleem Gaat weer 10 werkdagen duren om het probleem op te lossen gelijk opgezegd kk t mobile slechtste kk keuze ooit gemaakt

    Chris11-11-2020

    Aan G hierboven, jouw reactie heeft de dag van mij en mijn vrienden gemaakt. Top!

    Zeynel14-11-2020

    Het is de slechtste TV provider ooit! Kwaliteit is slecht, interactieve TV is van vorige eeuw en er is voortdurend storing met de beeldkwaliteit. Nooit meer t-mobile thuis!!! :(

    Gekke Petertje10-12-2020

    Aan G en Chris hierboven, ook ik kan beamen dat deze comment de dag van mij en mijn vrienden heeft gemaakt.

    Kevin 15-12-2020

    Krijg vooral een hele hard lul van al die reacties.

    Zyxel.19-12-2020

    Internetproviders!! Neem geen Internetabonnement bij Tele2 is niets anders dan ellende. De slechtste Internetprovider is T-Mobile. Zijn een stelletje oplichters eerste klas!! Iemand in de familie heeft sinds kort een abonnement genomen bij deze oplichter. Veel beloven en weinig doen. Zes weken zonder tv gezeten een periode daarna weer voor ongeveer een week. Internet was eveneens waardeloos. Nu doet het zaakje weer, maar voor hoe lang. Als er dus weer op kort termijn wat gebeurt, dan wordt het contract ontbinden en niets te maken met een jaarcontract. Het Kantoor van T-Mobile staat vlakbij het viaduct van H.S. te Den Haag. Dus als je niets te doen hebt met oud en nieuw leg dan een bom bij hun en Guidon. Die toko met die derde rangsmonteurs, die weer terug kunnen naar de schoolbanken.

    Wilfred26-12-2020

    Sinds juli het thuis abonnement. Heel vaak al de modem moeten resetten en sinds drie dagen 1 grote ellende. Elke dag al meerdere keren de modem gereset met zeer kort resultaat. In juli 2021 zijn ze mij weer kwijt. Mobiel is top maar thuis is zwaar ruk.

    j van de burgt06-01-2021

    werkt betaal veel geld voor klanten service en vraag waar ik deze bulsit terug kan sturen geen antwoordy

    MM01-02-2021

    Na een jaar weekelijks bellen, gelijk overgestapt. Elke keer worden voorgelogen dat je teruggebeld wordt over een compensatie vanaf het begin instabiel internet gehad. Monteur doet niets.

    N08-02-2021

    Super slecht geregeld. We worden al weken van het kastje naar de muur gestuurd. Zou iedereen aanraden om niet bij T-Mobile te gaan.

    Daan12-02-2021

    Net overgestapt, ging vlekkeloos glasvezel internet en tv! Alle afspraken nagekomen, aanrader👍🏽

    Arslan17-02-2021

    Mensen ik heb vandaag een deurbel geinstalleerd en geprobeerd verbinding te maken, maar nee hoor het bel kan met de modem geen verbing maken en hebt alles geprobeerd. Wat ik gelijk dee is ging ik bij het toon van eneco kijken en ja hoor daar heeft ie ook geen verbing met de modem . Ik heb heb 4 uur lang alles gedaan om de toon en bel te verbinden met de modem van t-mobile tevergeefs no nating. Ik ga morgen bellen waarom het zo is. Wanneer ik niet geen overtuiging krijg zeg ik per direct het abonnement op. Kort gezegd de meeste wat ze zeggen komt niet overeen in de praktijk.🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prima

    Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
    Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
    TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
    Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

    Door: Berry26-02-2019
    Jack09-02-2021

    Super slecht bereikbaar, niet overstappen mensen. Echt het is boven slecht kwaliteit.

    cialis canada17-02-2021

    cialis 2.5mg

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goed internet, Scherpbeeld, Zachte prijs, Klantenservice slecht

    Sinds een week zijn wij overgestapt vaan het veel te dominante Ziggo naar het bescheiden T-Mobile Thuis. De voornaamste rede was de prijs, het scheelt zo'n €15,- per maand.
    Het bestellen was makkelijk, de levering was snel en het aansluiten ging ook best soepel. We mochten zelfs 3 dagen eerder overstappen want T-Mobile had alles al met Ziggo Afgehandeld.

    Na het aansluiten bleek ons IS/RA-punt data te lekken, waardoor ons Internet en dus ook TV af en toe uitviel. Ik besloot te bellen naar de klantenservice, ik heb in totaal zo'n 45 minuten in de wacht gestaan. Dat is heel slecht. T-Mobile had zo'n grote groei niet verwacht, kreeg ik als reden. Toen ik eenmaal een medewerker te pakken had werd ik wel goed geholpen, en stond er de volgende dag al een monteur van de KPN (De ADSL netbeheerder) aan de deur, om het IS/RA-punt te repareren. En het heeft geholpen alles werkt prima. We halen nu 95 M/Bits, en hebben prachtig scherp beeld zonder blokjes. Zeker een aanrader hoor!! Alleen moet T-Mobile echt meer Service medewerkers aannemen!!

    Door: Stefan19-11-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
    Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
    De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
    Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
    Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
    Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
    Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

    Door: Vincent16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    T mobile thuis

    Het hele weekend geen tv gehad, klantenservice in het weekend niet bereikbaar. Vanmorgen 35 minuten aan de telefoon gezeten maar je krijgt gewoon niemand aan de lijn, ook de wifi is al een paar weken waardeloos. Voor mij geen T-mobile meer, wat een waardeloze service zeg

    Door: Anita12-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    T mobile Thuis TV/Internet

    Zeer slecht, sinds 1,5 week overgestapt, het begon al slecht, het internet werkte niet ivm de glasvezel provider, 1 week later is het opgelost, alleen de beloofde internetsnelheid klopte bij lange na niet 150mb/s ipv 1000mb/s, sinds gister om 16:00 geen internet en Tv meer, wat een slechte service, en als goedmaker krijg je mb voor je mobiel, er moet gewoon een monteur komen en met spoed, los het op!

    Door: Matthew09-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben in oktober overgestapt naar T-mobile thuis.
    Alles is soepel verlopen.
    Zowel de tv kastjes als modem waren ruim op tijd binnen.
    De monteur die alles kwam aansluiten, deed alles netjes.
    Zowel de up als download snelheid (750 / 750) worden ruim gehaald.
    Tv beeld is haar scherp, begin gemist en uitgesteld kijken werkt goed (Was bij mijn vorige provider een drama)
    Ook de telefoon werkt probleemloos (hoewel wij dit nagenoeg niet gebruiken, maar wij worden er af en toe nog wel op gebeld) en ook dat was een dingetje bij mijn vorige provider.

    Al met al zeer tevreden en achteraf gezien hadden wij dit veel eerder moeten doen.
    En in combinatie met onze mobiele abonnementen zijn wij ook nog eens €12 per maand goedkoper uit tov onze vorige provider :)

    Door: Gerard04-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden over t-mobile thuis

    Sinds een paar jaar hebben wij een alles-in-één pakket voor internet, televisie en bellen. Vanaf begin af aan hebben we eigenlijk altijd problemen gehad met de aanbieder. Storingen van de televisie, slecht bereik van het internet en ook onze telefoon werkte geregeld niet. Na verloop van tijd was ik er helemaal klaar mee en ben ik gaan kijken naar een andere aanbieder. Het is uiteindelijk t-mobile thuis geworden. Nooit geweten dat het bij deze aanbieder ook mogelijk was om een alles-in-één pakket af te sluiten. De prijs lag iets hoger dan de vorige aanbieder, maar dit verschil is te verwaarlozen. Zeker wanneer ik kijk naar de levering. Zo stoort de tv niet meer, hebben we door het hele huis gewoon goed internet en kunnen we ook gewoon weer normaal bellen.

    Door: Dhr. Vlietstra16-03-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Internet en TV

    Na 4,5 jaar klant te zijn toch eens een review schrijven. TMobile heeft zijn administratie gewoon top op orde. Sinds 3,5 jaar heb ik TMobile in mijn huidige woning en ik heb gewoon ALTIJD internet, geen storingen, ook met de tv alles prima, rekeningen zijn dezelfde bedragen iedere maand die rond dezelfde datum afgeboekt worden. Een tijdje had ik twee contracten onder mijn naam lopen op verschillende adressen en ook dat was administratief allemaal top verwerkt qua rekeningen, terugzending van de ene modem en ook de eindafrekeningen kwam netjes op tijd. Nooit een verwarring tussen de twee contracten. De Klantenservice kan ik niet beoordelen omdat ik nooit contact met hun moest opnemen. Veel kan ook via Mijn TMobile Thuis ingezien en aangepast worden.

    Door: Sandra23-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zeer tevreden

    Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt naar T-mobile thuis en ik heb nog nooit geen problemen gehad. Goed bereik in hele huis van wifi, goede ontvangst tv. Ook de telefoon doet het prima!
    Aansluiting was erg simpel en duidelijk uitgelegd (en ben daar echt geen ster in) maar heb het zelf voor elkaar gekregen. Nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice dus dat zegt voldoende. Tmobile tv-app is verandert, kunt nu ook terugkijken of op ander tijdstip verder kijken. Ook nooit geen problemen met de app, ook niet na update!
    Prijs is goed maar nu toch overstap ivm prijsverschil (korting 1e 3 of 6 mnd) wat ik financieel goed kan gebruiken. Helaas.. want ben erg tevreden!

    Door: Batya21-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Tmobile thuis

    Zeer en zeer slecht
    Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.
    En verplicht kan ik alleen maar vanaf twee sterren aanklikken, 1 of geen ster wordt hier in de beoordeling niet geaccepteerd. Op de levering na deugt T-Mobiles voor geen meter

    NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

    Door: Annemarie 08-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet

    Sinds 2 mei 2017 klant bij T Mobile thuis voor internet. Ik gebruikte T-MobileThuis ook voor het verzenden en ontvangen van mijn berichten. Sinds 17 maart is alles weg. Ik heb NIETS meer, kan nergens meer bij.

    Door: Tanneke Aangeenbrug05-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Thuis internet

    mijn thuis internet valt maanden uit ik neem mijn contacht met tmobile dan moet ik stekker 10 sec.uit trekken modem resetten helpt niet ze zouden een monteur sturen en een nieuwe modem aangevraagd 2 weken daar op zitten wachten heb terug gebeld naar tmobile monteur aanvraag was afgewezen waar ik nieks van afweet ze nemen niet eens de moeite om dat te door geven ik ben het zat ik ga over stappen voor mij geenTmobile meer NO WAY!!!!!!!!!!!

    Door: Kadir bolukbas27-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Basic internet en tv + extra pakket

    Al lange tijd klant bij tmobile, zowel mobiel als thuis. Helaas nu al 3 maanden problemen met internet en tv-ontvangst. De afgelopen maanden heb ik alle "protocollen" (zoals tmobile dat noemt) gevolgt maar helaas geen enkele verbetering. Ook na (heel veel) telefoontjes naar de klantenservice ben ik na 3 maanden geen stap verder gekomen helaas. Inmiddels heb ik er bewust voor gekozen om afgesloten te worden van internet en tv. Dit omdat ik een downloadsnelheid had van 7 tot 20 mb per seconde en daardoor ik geen tv kon kijken / nauwelijks iets kon doen met mijn internet aansluiting. Slechtste van alles... ook na 3 maanden bellen met tmobile, de facturen moet je blijven betalen! Ookal ben je afgesloten, ookal is alles slecht en werkt het niet!
    Er ligt een boekwerk aan klachten bij de klantenservice. En eerlijk is eerlijk, er waren echt een paar die ontzettend goed hun best deden om te helpen via de telefoon maar 80% had werkelijk geen idee waar ze over spraken.

    Kort samengevat: 3 maanden problemen, nog steeds geen oplossingen, wel facturen, overall slechte kennis en service als je tmobile belt.
    (Het ligt aan het kpn netwerk nml)

    Door: G Castelein23-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    T mobile thuis, internet en tv

    Als het internet en tv het doen is het prima, wifi heeft goed bereik en tv stoort nooit.

    Altijd tevreden geweest tot wij verhuisde afgelopen december. Met oudjaarsavond zaten wij zonder televisie omdat ze ons nieuwe huisadres hadden afgesloten ipv ons oude woning. Vervolgens de volgende dag pas contact op kunnen nemen met t mobile. Ze hebben ons toen met veel pijn en moeite weer aangesloten. En zouden ons oude adres afsluiten. Enkele dagen later was ons televisie en internet weer afgesloten op ons nieuwe adres en nog steeds niet op ons nieuwe adres. Weer telefonisch contact gehad, toen was het eindelijk geregeld. Even door de duidelijkheid, wij hadden 17 dec 2020 al schriftelijk ons oude adres opgezegd. Maar geen antwoord op gekregen, ze hadden het wel binnen gekregen werd ons telefonisch verteld. Enige tijd later werd er een bedrag van 359 euro van mijn rekening afgeschreven. Volgens hun was dit een afkoopsom. Maar wij waren helemaal niet weg bij t mobile..... Dus terug geboekt. Vervolgens 2 x een herinnering gekregen dat ik het bedrag moest betalen. Weer paar x telefonisch contact gehad en het zou geregeld moeten zijn. Even later werden wij weer afgesloten want wij moesten volgens hun nog 359 euro betalen. Weer telefonisch contact gehad en t zou geregeld worden. Nu 2 weken later krijg ik weer een bericht dat we worden afgesloten. Want volgens hun moet er nog een bedrag van 35 euro betaald worden van januari. In mijn t mobile thuis staat dat dit allang betaald is en staat er zelfs dat ik 25 euro terug krijg. Dus rara waar gaat het mis. Ik heb geen idee. 1 ding weet ik wel. Zodra ik over kan stappen stap ik over. Voor mij geen t mobile meer. En dat zijn 3 abonnementen minder voor t mobile.

    Door: soraya fijnheer18-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    T mobile thuis

    Vanaf startdatum 4 maanden geen vaste telefoon, steeds weer zelf contact opnemen, daarna tv uitval, internet die soms 4 keer per dag gereset/opgestart moet worden. vraag je of er misschien een monteur langs kan komen geen reactie.
    Klanten service weet niet wat service inhoudt, vraag je door naar een persoon die wel bevoegd is om beslissingen te nemen, vergeet het maar. Amateuristisch en niet bereid om een klant op de juiste wijze van dienst te zijn. Nooit meer.

    Door: Rob11-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    T-mobile home

    Enige pluspunt dat t-mobile heeft is dat ze relatief goedkoop zitten, maar dat is ook weer terug te merken in wat ze bieden.

    Internet heb ik verder geen klachten mee maar mijn tv geeft zoveel meldingen aan dat ik er meer frustaties door heb dan plezier. Al paar keer problemen te bellen naar de klanten service wordt ik uit de wacht gezet om vervolgens te horen dat ze de hoorn erop hebben gegooid.

    Ben op het moment nog niet tevreden met dit product hoop dat ik ze dit keer snel kan bereiken

    Door: Andre10-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Tmobile Thuis

    Eigelijk vind ik alleen de prijs een minpunt. Hier kan tobile niet veel aan doen omdat tegenwoordig de prijzen zoiezo absurt hoog is . Voor de rest, service communicatie en levering gingen top! Ik heb totaal geen storingen. Nul 10x beter dan kpn. Dikke duim voor Tmobile!

    Door: Mirthe Otten10-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    T-mobile Thuis

    Belachelijk slechte service. Ik zit al een maand zonder internet.
    T-mobile Thuis: Geen verbinding. T-mobile monteur zegt dat het aan KPN ligt. Week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
    Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar het backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt belachelijk.

    Door: Tom de Jongh23-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Tmobile thuis tv en internet

    Wij zijn onlangs overgestapt van kpn naar tmobile. Oeps.
    We zitten regelmatig zonder internet en tv. Net twee weken een 'storing' achter de rug. Bleek dat tmobile gewoonweg vergeten was om kpn opdracht te geven de boel over te zetten. Twee weken geen internet, geen tv.
    Als je tmobile belt krijg je ontzettend vriendelijke mensen aan de lijn. Duurt vaak wel ff voordat je iemand te spreken krijgt. En naast dat ze heel aardig zijn heb je niet zoveel aan ze. Zij kunnen je niet verder helpen en een monteur die zegt pas over een week langs ze kunnen komen niet voorspoedigen. Of je al hebt geprobeerd stekkertjes eruit te halen en er weer in, dat is de gemiddelde strekking van zo'n telefoongesprek. We hebben nu in drie maanden tijd drie 'storingen' van meerdere dagen gehad. De laatste van 15 dagen lang. Na anderhalve week volle por internet begint het vandaag weer te haperen. Dus weer niet volledig werken. Ik zal morgen wel weer bellen en vol enthousiasme een stekkertje eruit halen, om die er na twee minuten weer in te stoppen.

    Door: Pepijn 18-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    FAQ

    Is T Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 221 ervaringen geplaatst over T Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is T Mobile Thuis actief?

    T Mobile Thuis is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van T Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.