T Mobile
Alle reviewsT Mobile
Alle reviews (65)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Iphone 14Pro
I'm already waiting 9 weeks for the phone I ordered while extending contract. On T-Mobile web there was an info about 3-4 weeks waiting time when I made purchase. I didn't get any message about longer waiting time. After calling the client service I was told that my device is waiting for me in the store. I went to pick it up and get informed that their in-store stock system doesn't work so my phone is not there.
Thuis Internet
No house internet for 3 months! In August I subscribed to T-Mobile house internet and at first, it took them more than 3 weeks just to install it. They said it will be active in a few days, but it wasn't. After 7 or 8 calls they finally sent someone -after 1 month!?!?!- to check the connection. The person left saying he needs to check something but he didn't come back nor informed me about anything. Again after 10-15 calls, I was told that the issue was with the signal company that Tmobile works with. But if I didn't make all those calls, for which I waited tens of minutes each time, they wouldn't realize and make an action. And even then it took them weeks even months to do so. They said the signal company was called Guidion and then it was called Kpn and then it was again something else. Lies over lies. There was only one person(Max) who took some initiative and gave me some answers. Afaik, until I spoke to him, nothing was done, and this was in late October! From early Aug to late Oct, no action from
TMobile, shame! I wish this was it. They said the signal carrier has to make a meeting to check the issue and were suppose to call me afterward. Ofc they didn't call. It has been two weeks and I still didn't hear anything from them even though I keep calling
TMobile every day. The amount of calls I had with them in the past 3 months is obscene. If you are not capable to fix a signal issue, at least have some honor to inform your clients. I still don't know why I have no internet. Give me one proper reason to not switch to another company. One!Tv en internet (glasvezel)
Wat een flut bedrijf. Vanaf mei al bezig met het laten aansluiten van glasvezel. We worden van onderaannemer naar onderaannemer gestuurd, loze beloftes worden er gedaan en tot op heden werkt het nog steeds niet. Niemand kan ons vertellen waarom precies niet en wanneer het wordt opgelost, want ze wijzen allemaal naar elkaar. Echt een stelletje amateuristen. Nooit aan beginnen en lekker wachten totdat de glasvezel kabel voor meerdere providers open staat.
T-Mobile thuis
Wij zitten in onze elektronicawinkel 3 weken zonder internet
Vaker T-Mobile klantenservice gebeld en iedere keer ruim een uur lang aan de lijn om alle stappen nemen wat ze willen.
De conclusie was iedere keer anders dan wat wij vorige keer gehoord hadden.
Ene keer moest een monteur langs komen en andere keer een nieuw router en de keer daarna met een uur probleem opgelost zou zijn.
Geen 1 van alle beloftes die T-Mobile deed zijn nagekomen .
Vandaag hebben wij besloten om dubbele kosten te betalen en hebben contact gehad met KPN met de vraag of ze voor een werkende internet kunnen zorgen .
Volgens KPN is dat ook onmogelijk omdat de lijn bezet is door T-Mobile.
Waardelos bedrijf met zeer slechte klantenservice die niets voor je doen en alleen jou vragen om stappen voor hun door te nemen.Iphone 13 Pro incl. 2 jarig abonnement
Wat een slechte organisatie! Na 10 jaar klant te zijn geweest met T-Mobile mobiel besloten hierbij de stekker eruit te trekken. Ik kon mijn abonnement verlengen vanwege afloop van het 2 jarige contract. T-Mobile telefonisch gecontacteerd om aanvullende vragen te stellen en het particulieren abonnement om te laten zetten naar zakelijk met behoudt van het telefoonnummer en een nieuwe telefoon de IPhone 13 Pro. De reden van het omzetten is omdat ik veel zakelijk bel en de belangrijkste reden geen BKR-registratie krijg als bedrijf zijnde aangezien ik bezig ben met een hypotheek voor een woning.
Telefonisch worden geholpen door ene Tim en werd er gevraagd naar mijn KVK, zakelijke rekening etc.. uitgevraagd en ik heb nadrukkelijk gevraagd is het nu zakelijk omgezet, het antwoord van Tim ''Ja, het is geregeld''. Mooi dacht ik en kon in de middag al de telefoon ophalen. Goed geregeld dacht ik!
De volgende dag T-Mobile gebeld met de vraag of alles geregeld is en of het zakelijke abonnement goed is omgezet aangezien ik geen zin heb om straks 16K minder hypotheek te kunnen krijgen voor de aankoop van mijn woning. En je raadt het al, meneer Tim heeft wel mijn zakelijke gegevens omgezet maar geen zakelijk abonnement van gemaakt! Ik heb er dus geen reet aan en ik krijg alsnog de BKR-registratie in m'n mik. Administratief kan het blijkbaar in deze logge organisatie niet omgezet worden en moet ik het hele retourproces doorlopen, toestel terugsturen, zakelijk abonnement aansluiten, toestel opnieuw bestellen en WEER ophalen bij een T-mobile winkel. Omslachtig, kost tijd en geld!
Bij deze overstappen naar een stabiele provider KPNTelefoon
Heb op 14 juni een telefoon besteld maar is nog steeds niet geleverd op 18 juli. Het bellen met de klantenservice levert niets op. Waardeloos bedrijf. Ook het langsgaan bij een filiaal krijg je geen antwoord. Krijg nergens een antwoord op. Zou niemand aanraden om hier een telefoon te kopen.
Telefoon abbo Samsung galaxy s21 ultra
Wij zijn al reeds meerdere jaren klant van T-Mobile en hebben al meerdere abonnementen gehad. Dit is tot op heden zonder problemen verlopen.
Echter blijkt er sinds deze maand, juni 2022, de 2gb data, die we normaal als bonus hebben ivm andere producten, te zijn verdwenen.
Na contact met de klantenservice zou het komen door een andere aansluiting op het betreffende adres, maar kan ze dit niet controleren ivm scheiding zakelijk en particuliere klantenservice.
Hoe kan het dat:
- Particuliere klanten aan de voordelen van een zakelijke klant kunnen komen
- Wij hier door T-Mobile niet over geinformeerd zijn
- T-mobile aangeeft hier niks aan te kunnen en willen doen.
Wij hebben besloten na het aflopen van de huidige abonnementen niet langer klant van T-Mobile te blijven.
Hoe zou ik T-Mobile beoordelen op een schaal van 1-10: 3Mobile
Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
Internet
We hebben eerst een verhuizing doorgegeven voor de aansluiting van het internet. Blijkt later dat ze niet een verhuizing hebben doorgevoerd maar een heel nieuw abonnement hebben gestart. Hier kwamen we achter omdat we opeens een extra modem thuis kregen. Hebben we gebeld, gaan ze weer terug omzetten naar een verhuizing en nieuw abonnement cancellen. Maar omdat we nu “te laat” hebben doorgegeven kon het alleen op 4 mei worden aangesloten en niet 1 mei. Op 4 mei kwamen we achter dat het internet nog steeds niet deed. Hebben we gebeld, zeggen ze ligt aan de aansluiting een monteur van kpn moet langs komen. Wordt mij verteld dat ik binnen 3 werkdagen gebeld word door kpn. Week later nog steeds niet gebeurd. Bel ik op zeggen ze oh ja we hebben mails gestuurd ipv bellen. De mails natuurlijk niet ontvangen omdat ze de verkeerde mailadres hebben ingevoerd. Het heeft nog een week extra geduurd om de mailadres te veranderen naar de juiste????? En 3 weken later nog steeds geen internet of afspraak met de monteur!!!!!t mobile thuis
Worthless piece of shit ever. one of the shitties companies ever!
Zakelijke abonnement
Sinds 2021 ben ik zakelijke klant bij T-mobile. Ik heb een bundel met onbeperkt internet in Nederland en 25 GB in het buitenland. Tot op heden was ik altijd tevreden. Tot ik een kans kreeg om te verhuizen naar Spanje, die kan wilde ik natuurlijk met beide handen aanpakken maar ik had een 2 jarig contract bij T-mobile en daarom heb ik op 11 januari 2022 gebeld naar de klantenservice. Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden waren omdat ik niet wilde betalen voor onbeperkt internet in Nederland terwijl ik daar geen gebruik van zou maken. De dame aan de telefoon zei toen: mevrouw dat is geen probleem, dan zet ik uw bundel gewoon om naar onbeperkt internet in het buitenland. Ik was hier uiteraard blij mee en bedankte haar voor de goede service. Per 1 maart zou het ongezet worden. Nu, halverwege maart kwam ik tot de conclusie dat ik helemaal geen onbeperkt internet had in het buitenland, vast een foutje, dacht ik. Ik bel naar de klantenservice en krijg vervolgens te horen dat onbeperkt internet in het buitenland helemaal niet mogelijk is. Natuurlijk was ik ontzettend verbaast en de medewerker kon geen gegevens zien van het gesprek op 11 januari. Hij kon niets voor mij betekenen zonder te weten wat er in dat gesprek gezegd zou zijn. Teleurgesteld hing ik op om vervolgens een mail te sturen naar de klantenservice met mijn verhaal. Ik moest doorgeven op welke datum en tijdstip ik op 11 januari een gesprek had gehad, dat deed ik. Ze konden inderdaad vinden wat de medewerker mij had verteld (nu ineens wel) maar aan dat gesprek konden geen rechten worden ontleend. Volgens hun heeft diezelfde medewerker mij op 12 januari gebeld, ik heb die oproep gemist en vervolgens hebben ze mij een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. Volgens hun heb ik dat niet gedaan, niets is echter minder waar. Ik heb teruggebeld naar het nummer wat in de mail stond, het gesprek duurde 5.12 minuten (bewijs heb ik meegestuurd)
Tijdens dat gesprek kon de medewerker niet vinden waarom ik was gebeld en gemaild. (Volgens T-mobile was dat omdat de medewerker die ik 11 januari aan de lijn had terug belde om te zeggen dat haar informatie onjuist was, dit werd mij tijdens het gesprek op 12 januari niet verteld want toen konden ze niets vinden)
Ik heb gevraagd of ze met een oplossing kunnen komen ( kosteloze ontbinding van het contract of een grotere bundel voor het buitenland) het antwoord is nee, vervolgens sluiten ze de case.
Ik verwacht een oplossing. Ja, ik begrijp dat er aan een gesprek geen rechten kunnen wordeb ontleend, in het contract staat echter niets over de mogelijkheden van een andere bundel in het buitenland. T-mobile zegt mij iets toe, wat vervolgens niet blijkt te kunnen. Zij moeten dus met een oplossing komeninternet
Begin januari heb ik een abonnement bij tmobile afgesloten voor 1 februari, we zijn nu bij 18 maart en worden van kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen internet, en het is telkens de schuld van andere bedrijven behalve Tmobile, ze laten 3e partijen hun glasvezel installeren. Deze bedrijven zijn slecht bereikbaar en tmobile helpt je niet verder dit op te lossen. Ik zou een onbeperkte simkaart opgestuurd krijgen en een modem zodat ik voor de tussentijd internet zou hebben. 1,5 maand later en nog steeds niks ontvangen. 3x per week zit ik met ze aan de lijn, en telkens krijg ik een ander verhaal en komen we niet verder. Super slechte service, word verschrikkelijk slecht behandeld.
Tv en internet
Wat een ontiegelijke k u t service. Tv en internet verkeerd aangesloten en geen oplossingen bieden wanneer er gebeld wordt met de klantenservice.. nooit meer hier..
sim
T-Mobile Thuis (geen problemen ok klantenservice ok)
T-Mobile Mobile!!!!
1) Geen klantenservice (niet makkelijk bereikbaar, niet aanspreekbaar)
2) Extra kosten voor Switzerland (data) en als je een extra 16 Euros betaalt om 10 dagen Data te hebben betaal je alsnog extra voor elke sms die je krijgt of stuurt.
3) Extra kosten voor 5G
4) Kunt je data/minuten etc niet delen in een gezinDon't trust them
First I advise everybody to ask all kind of questions when subscribing to a new package, I can describe my experience with T-Mobile as unsatisfactory
Money wise; they charged me installation cost, which was never explained to me by the salesperson although I was an old customer and I only moved to a new address, and technically you will never get the promised speed even if you connect directly to router with cable.
My speed problem was reported be the technician who installed the system, but never resolved after that, my experience with the customer service is also of a concern her name is Rose, spook to her on 25 January 2022 from 13.33 till 14.04 and was not able to convince her to create a complain ticket for my problem.Nog niet
T mobile doet of glasvezel aanleg in huis GRATIS is, klopt dit wel?
Unlimited internet Data
Unlimited = 8gb per day. If you want more you have to open Tmobile app to get just another 2gb, and you have to do this EVERY SINGLE TIME you run out of mb BUT you have to wait and waste 80% of your actual data to get another 2gb.
The BIG problem is this: If you run out of mbs YOU CAN NOT ENTER IN YOUR TMOBILE PROFILE in the app to get more Gbs because the app does not charge.
This is the first time that unlimited Gb = 8Gb...
PS: Phone line coverage is just ridiculous, you get lack of connection all the time while you still having 4G or 5G. (lag)
Run from Tmobile, is just not worth.Levering van een nieuwe iPhone
I ordered a new iPhone from T mobile and they use AMP Groep to deliver and pay. I really want to know how T Mobile can justify using a Company that tels people at 22h00 at night a 2 hour time slot the next day. Do you really think people plan and organise their day at 22h00 the night before? That is TOTALLY NOT CLIENT FRIENDLY and you pay for it. It is in fact simply to suit AMP's Goepr agenda. I would suggest T-Mobile insists the Company gets time slots from people that they will be at home and have a program that best deals with that so a client knows at least 24-48 hours before, to be able to plan their day and delivery. The so-called problem of :een pin storing" seems to happen too frequently. T-Mobile and AMP Groep need to find a suitable alternative should that occur. I had organised and cancelled a number of obligations at 22h30 last night to be able to meet theirr time slot only to be phoned during the allocated time slot to be told there was a pin storing and nothing else they could do. Eventually the caller said they would put me in a time slot from 12h30-18h00 and I would receive a narrower slot at 22h00+ tonight. I have read the shameful reviews and the good ones on Trustpilot. I also have read their replies to some of the complaints. I am not sure whether it is an unwillingness in Management and a lack of professionalism by the drivers or a combination of both. Whatever it is I would think T-mobile should discontinue using AMP Groep company due to the number of complaints which they say they take seriously, but somehow keep recurring.
s21
do not use this service
Gsm
Hallo,ik heb een abbo met seniorentelefoon bij jullie afgesloten,dit voor mijn moeder,nu is mijn moeder stervend ziek en vraagt ze alleen naar haar telefoon,nu heeft ze ook nog de pech dat telefoon het niet meer doet.Zodoende belde ik met tmobile heerlen wat te doen,verkoper zei kom maar langs dan repareren wij ter plaatsen anders krijgt u zolang leen toestel.2dagen later naar de shop maar toen werd ik toch onvriendelijk behandeld zeg!!!dat kan niet leen toestel en als u hem heeft laten vallen zijn de kosten voor u etcetcTotaal geen medeleven,ik kreeg geen leen toestel bekijk het maar,we zijn al jaren trouwe klant met hele gezin,maar ik ben nog nooit zo slecht behandeld als bij u in de winkel,we hadden wat meer begrip verwacht,verkoper was zeer onvriendelijk en had totaal geen medeleven en begrip voor de situatie.Schandalig hoe ik behandeld ben,vroeg alleen voor tijdelijke oplossing voor een doodzieke vrouw die naar haar telefoon vraagt die kapot is en er is niks mee gebeurd niet gevallen of gestoten geen water niks
Anderen bekeken ook

Lees op NederlandReview wat anderen van Mobiel.nl vinden, bekijk hun site en ontdek ook de goede aanbiedingen. Waarom zou je moeten kieze...

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere pro...