NederlandReview

    Ervaringen T Mobile

    Wat vinden anderen van T-Mobile? Natuurlijk zijn er volop mensen welke bekend zijn met T-Mobile. Het is niet alleen in Nederland, maar eigenlijk wereldwijd een zeer grote speler op de markt van mobiele telefonie abonnementen en smartphones. Waarschijnlijk heb jij of een van je vrienden of familieleden ook een abonnement bij T-Mobile.

    Ben (de goedkoper aanbieder van sim-only-abonnementen) is trouwens ook een onderdeel van T-Mobile. Er zijn volop verschillende mogelijkheden om een goede deal te krijgen op de website. Een mooie smartphone of tablet in combinatie met een abonnement op maat is natuurlijk iets wat je gewoon nodig hebt vandaag de dag. Bij T-mobile kun je natuurlijk een abonnement kiezen wat bij je past met het juiste aantal belminuten, tekstberichten en dataverkeer.

    Heb jij een goede of slechte ervaring meet T-Mobile? Dan is het goed om je beoordeling over T-mobile met ons te delen op NederlandReview.

    Over T-Mobile

    T-Mobile is een bedrijf welke mobiele communicatie aanbiedt voor zakelijke gebruikers en ook voor consumenten. T-Mobile heeft bijna 4 miljoen klanten in Nederland en is een onderdeel van Deutsche Telecom. Dit is een van de grootste aanbieders van mobiele communicatie in de wereld. Ze zijn toonaangevend op de markt van mobiel internet. Enkele kerngegevens van T-Mobile:

    Het hoofdkantoor zit in Den-Haag Het call en service center in Arnhem Er zijn 113 winkels in Nederland Ze hebben 2 Samsung partnerstores T-mobile heeft 3,9 miljoen klanten Er werken 1500 FTE De omzet was in 2014: € 1,5 miljard De EBITDA was in 2014: € 630 miljoen

    Wist u dat er een heuse t-mobile (flash) dance is? Zie hem in dit filmpje!

    De diensten van T-Mobile

    T-Mobile zorgt ervoor dat mensen elkaar kunnen bellen op de smartphone of meet een andere manier van mobiele communicatie. T-Mobile biedt hiervoor tal van verschillende abonnementen aan waarbij je zelf je internetbundel en belbundel kunt bepalen. Het abonnement is af te sluiten in combinatie met een smartphone.
    Het is goed om te weten dat alle belminuten in heel Europa gebruikt kunnen worden. Enkele abonnementen van T-Mobile zijn:

    - Stel samen
    - Sim Only
    - PrePaid
    - Internet

    Klachten of tips over T-Mobile

    Natuurlijk kan het voorkomen dat er eens iets misgaat. Het is dan natuurlijk belangrijk om goed geholpen te worden. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je het beste een lacht indienen. T-Mobile heeft een uitgebreide klantenservice. Ze zorgen er continu voor om deze klantenservice nog beter te maken.
    Een klacht kun je indienen via de website, door een mail te sturen of een brief per post. Natuurlijk kun je ook bellen.

    Wat vind jij van T-Mobile?

    Ben jij ook een klant of een klant geweest van T-Mobile? Laat dan op onze website je mening achter over het bedrijf. Op die manier kunnen we een goed beeld krijgen van hoe T-mobile te werk gaat. Anderen kunnen ook kijken of een abonnement afsluiten bij T-Mobile slim is. Hoe nauwkeuriger je bent in het geven van je beoordeling, hoe meer anderen hier baat bij kunnen hebben.

    Makkelijk opwaarderen? Goed bereik (en goedkoop) in het buitenland? Lees ervaringen van consumenten over T-Mobile bij NederlandReview!

    T Mobile
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (26)

    6.2
    58% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.8
    Service
    rating
    5.6
    Prijs
    rating
    6.8
    Leveren
    rating
    5.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Samsung s8 met internet bel/sms

    Ik was erg tevreden over de service van T Mobile. Dat is bij andere providers ver te zoeken. Ik heb veel problemen met 4g gehad omdat ik in een gebied woon waar weinig tmobile masten zijn. Ondanks dat kreeg ik altijd korting en mocht ook per direct mijn contract zonder kosten ontbinden en deden geen seconden moeilijk. De laatste maand voordat ik het contract ging ontbinden hoefde ik die hele maand geen internet en bel kosten te betalen. Ik was erg tevreden en zijn behulpzaam en zoeken echt naar een oplossing! Helaas had geen 4g verbinding met tmobile.. Wel als ik in andere steden was

    Door: Ms 21-02-2020
    e.b. nijhof 31-03-2020

    Verlenging van een contract onduidelijk en omslachtig. Alle gegevens zijn al bekend maar moeten opnieuw worden opgegeven.

    Ep 05-06-2020

    Wat een drama bij t mobile overgegaan van tele 2 maar alleen maar ellende.krijg nu bubbele rekeningen .klanten service is zo slecht die kunnen ze wel opheffen .maakt niet uit wanneer je belt altijd maar wachten en wachten ,als je dan iemand aan de lijn krijgt doen ze niks voor je of de lijn word verbroken .dit is zo slecht bedrijf waardeloos nooit een abbonementen of iets kopen .ik staat ook weer zo snel mogelijk over .je bent gewaarschuwd

    Louiza Cornelissen 05-07-2020

    We krijgen zo een mooie kop telefoon maar helaas moet aparte computer hebben mail adressen enz dit word gestuurd nu door mijn vriendin om veiligheidsredenen heb ik dat niet bij t mobile zaken konden ze me niet helpen moet het maar uitzoeken dag koptelefoon ter waarde 250 euro hierna nooit meer t mobile r.klous

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    mobiele telefoonabonnement (al jaren)

    nou ik ben wél tevreden met T-mobile. Ik zit al jaren met mijn mobiele telefoonabonnement bij ze, ben ooit nog overgestapt van Orange, nou dat was echt verschrikkelijk. Ben toen naar zo'n winkel van T-mobile gegaan en die hebben mij toen in een wip overgezet en ik ging toen meteen minder betalen en kreeg ook nog een welkomstcadeau. Prima toch! Mijn telefoon heeft altijd gewoon prima bereik en de rekeningen kloppen ook. Dus ik ben helemaal tevreden. Ik hoor vaak horrorverhalen over andere providers, maar zelf ben ik prima tevreden en stap dus ook niet zomaar over naar een ander.

    Door: K. Hoijtink 12-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Galaxy S9 plus ab. verlengen

    Schrik wel van sommige reviews. Verleng net mijn abb omdat ik eigenlijk geen klachten heb. Lees over andere providers berichten van onterechte torenhoge nota's waar ik hier geen last van heb.
    Bereik kan hier en daar beter en jammer dat uit de bundel niet voor Zwitserland geldt.
    Ik kocht en kreeg met de Galaxy S9 een mooie mobiel en een betaalbaar abb in vergelijking met andere providers.
    Bedenk dat goedkoop vaak duurkoop is en dat is zeker ook bij de mobiele telefonie zo. Het wordt nooit een 10 maar dat hoeft ook niet. Kijk over twee jaar wel weer.

    Door: Herman Meijer 22-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    eigenlijk best tevreden over tmobile

    ik snap niet waarom iedereen zo negatief is over tmobile ik ben eigenlijk best tevreden heb altijd bereik en ik vind ze niet onaardig als ik ze soms bel ze zijn niet zo heel erg goedkoop ok maar volgens mij zijn zo ook niet de duurste ofzo

    Door: nina 27-11-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    T- Mobile Thuis

    Pas Op!!!
    Pas Op!! T-Mobile verkoopt je graag een thuis abonnement. Wat er niet bij gezegd wordt is dat zij geen slots meer hebben om je aan te sluiten. Mij vertelde, bij mijn aanschaf op 13 juni, dat de aansluiting waarschijnlijk 23 juni zou zijn. Dat werd niet bevestigd, na diverse telefoontjes werd erkend dat er geen slots zijn. Er kan niet worden aangegeven wanner deze er voldoende zijn. Nu op internet te lezen dat er meerdere slachtoffers zijn die al lange tijd wachten. Mijn order gelukkig binnen de 14 dagen bedenktijd kunnen annuleren. Het schijnt dat als je je order daarna annuleerd er kosten aan verbonden zijn. NOGMAALS PAS OP!!

    Door: Fred Klarenbeek 25-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Internet Fast Abbonement

    Geen begrip, puur geldzuigers.
    Onverwachts ben ik minder vaak thuis dan gepland en T-Mobile heeft geen begrip voor die situatie. Ze willen dat ik mijn jaarcontract blijf betalen. Dit gaat om 25 euro per maand. Het belachelijke is dat het internet niet eens werkt. Als ik bel en vraag of ze met een compromis willen komen, zegt men erover na te zullen denken, maar vaak belt men niet terug. Weet waar je aan begint als je een contract afsluit bij dit bedrijf!!

    Door: M.D. Elenbaas 20-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geleerd van hun fouten?

    In de jaren dat ik lid ben, heb ik T-Mobile zien veranderen. Misschien bang voor Youp geworden? Ik bel niet vaak met de klantenservice, maar wordt daar altijd wel goed geholpen (al duurt het wel vaak lang). En mijn bereik is altijd goed.

    Door: Elvire 29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Tevreden met T-Mobile

    Ik ben eigenlijk best tevreden met T-Mobile. De rekeningen kloppen wel en ik heb altijd wel bereik. Vind het niet goedkoop alleen, maar wil graag een groot en betrouwbaar netwerk, daar betaal je voor...

    Door: Bram Lovink 28-03-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Beoordeling

    Bereik : goed
    Kosten: prima. Volgens mij niet duurder dan andere providers, ook niet echt goedkoper?
    Klantenservice: hoef ik nooit te bellen
    Abonnement afsluiten ging makkelijk.

    Door: Tobias Franssen 15-10-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Bij mij prima

    Waarom hoor ik zoveel klachten over t-mobile want ik heb alleen maar goede ervaring met ze. Al 2 jaar klant en net gewoon mijn mobiel verlengt met een nieuwe samsung S6 voor een schappelijke prijs.

    Door: Silvia P. 14-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    T-mobile Thuis

    - valse facturen
    - niet beloofde snelheid. 40% lager (word niets aan gedaan loopt al 1,5 jaar, word afgeschoven op leverancier KPN)
    - afwijkende verhalen van klanten service
    - probleem word gecompenseerd n.a.v protocol
    - geen wifi, 50MB i.p.v 100MB, telefoon vaalt 20% van de dag weg is volgens t-mobile 25 euro eenmalig als vergoeding waard.
    Ik zie t-mobil as een budget provider en niet als een concurrent voor Ziggo of t-mobile. als je afhankelijk ben van die internet verbinding i.v.m werk zou ik t-mobile NIET aanraden.

    Door: Avi 25-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    internet only abonnement

    Alles ging soepel en klantenservice en monteur was behulpzaam en vriendelijk. Ook prijs is goed.

    Door: Silva 03-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Los abbonement

    Slechte ervaring dat ze mij niet kunnen bellen ze weten bij de klanten service de oorzaak niet ik raad iedereen aan om niet over te stappen naar T-mobile mijn dochter is er ook al bij weggegaan

    Door: H Kramer 20-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Na stopzetten abonnement door betalen

    Slechtste provider ooit! Kies alsjeblieft wat anders! Met een email mijn abonnement stop gezet en kreeg telkens alsnog post met kosten. Deze kosten heb ik niet gemaakt. Ik heb dit sim kaartje niet eens gebruikt. Ook hebben ze niet voor mij mijn abonnement stop gezet. Het ging eerst om enkele euros en dit loopt steeds op. Nu krijg ik elke maand post van Webcasso dat ik nog steeds moet betalen maar dat weiger ik! Dus mensen let op wat je tekent, je komt er niet zomaar vanaf! Abonnementen worden naar contractduur niet zomaar stop gezet.

    Door: Jaimy Koenen 11-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    T mobile thuis

    Moeizaam contact gehad met de klantenservice. Toen ik geen aansluitpunt kon vinden, waar ik naar gezocht had op advies van Ziggo, wilde ik T mobile thuis annuleren. Mij werd verzekerd dat dit eigenlijk altijd goed kwam en de monteurs dit konden regelen.

    De monteurs kon ik niet regelen, want daarvoor moet je invullen wat het aansluitpunt is.

    Er zou een mannetje komen om het aansluitpunt te vinden. Dit werd gevonden op een onhandige plek waarvoor geboord moest worden.

    T mobile vergoed dat niet, bleek toch niet zo simpel, en ik besloot het te annuleren. De rekening ihkv inmiddels bedenktermijn over zijn zou na enig aandringen wel kwijtgescholden worden. En de overstap geannuleerd.

    Ongeveer 3 dagen later mail ik om te checken of het echt geannuleerd is, omdat ik nog steeds mails krijg dat ik overstap. Mij word verzekerd van wel.

    1 dag later zit ik zonder internet. Bleek overstap nooit geannuleerd te zijn. Moest volledig nieuw kastje van Ziggo, want oude was al stopgezet. Kleine week geduurd.

    Kwam er net achter dat ook de factuur gewoon van mijn rekening is afgeschreven. Bleek te laat te zijn om te annuleren, maar dat is mij nooit verteld. Opnieuw contact opgenomen en gaat teruggestort worden.

    In totaal een goed aantal uren aan de klantenservice van t mobile besteed. Dingen kunnen natuurlijk mis gaan een keer, maar ik stoorde mij aan de matige kennis en communicatie tussen de verschillende loketten, en met mij. Ik zal niet snel meer voor dit bedrijf kiezen in de toekomst.

    Door: Lotte B 22-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    abbonement

    1 dag te laat met betalen van mijn rekening voor mijn mobiel, dit kwam ook nog eens omdat mijn bankrekening bevroren was door internetfraude! Maar alsnog zegt T-Mobile dat er 15 euro betaald moet worden voor incasso kosten! Je kunt ook werkelijk niks met ze regelen want alles is jouw schuld, sympathie ook niks van te merken.

    Door: colin 18-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Abonnement verlengen

    T-mobile is als provider heel slecht. Klant telt niet. Draait alleen maar om het geld.
    65 euro pakken ze van je huidige abonnement graag af, maar als je vervolgens een abonnement wilt afsluiten (verlengen) voor 27 euro (incl. toestel), laten ze dit niet toe, omdat je een toestel wilt en een schuld hebt. Ik heb tot nu toe altijd mijn facturen netjes betaald (ondanks mijn schuld).
    Als je daarover belt, om dit op te lossen, omdat ik heel ontevreden ben en vind hun handelen oneerlijk, krijg je een medewerker die je niet kan helpen. Vervolgens vraag je of je dan door iemand terug gebeld kan worden. Dat kan ze niet beloven. 2 weken later ben ik nog steeds niet teruggebeld. Ze bellen alleen als het hun goed uitkomt en als het in hun voordeel is. Dat ook nog op gekke tijden laat 's avonds of weekend etc.
    Ik ben zo goed als per eind abo gelukkig overgestapt naar Simyo, na 17 jaar helaas trouw aan T-mobile te zijn geweest. Slechte zaak! Ik vind T-mobile website ook niks meer, plus catalogus voor de punten was vroeger veel beter. Als je veel punten hebt, kan je er bijna niks mee....overal wordt je beperkt tot 1 a 2 stuk. Ik kan mijn punten niet opmaken. All in all.....dikke 1 ster. Als er minder kon, had ik het gegeven. Ik ga nooit meer terug naar T-mobile.

    Door: Lou 27-11-2019
    Bram 21-01-2020

    Lou, misschien goed idee om je te bekommeren om jouw kredietwaardigheid? Daar kan T-Mobile weinig aan doen dat je aankopen hebt gedaan in het verleden waar je geen geld voor hebt. Wellicht een Nokia nemen en een prepaid kaart

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Telefoon

    Geen oplossing of coulance !!!
    Bij de aanschaf van een nieuwe telefoon hebben ze verzuimd de verzekering van de oude naar de nieuwe telefoon om te zetten en daar omtrent ook geen informatie over gegeven. Toen ik schade had en deze niet omgezet bleek te zijn naar het nieuwe toestel .....niks coulance , gewoon €300,- pech. En ook niet op hun bedrijfsschade verzekering willen claimen , totaal star en onwillend met meedenken

    Door: Frank 05-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Ze doen alles om maar onder hun voorwaarden uit te komen

    Wat een waardeloos bedrijf zeg. Prima, tot je een keer een probleem krijgt. Mijn toestel had vanaf de aanschaf problemen. Ik had er al een paar keer naar laten kijken zonder succes. Nu zat ik tegen het einde van mijn contract en dacht ik, ik ga het nog één keer proberen omdat ik het defect eindelijk kon reproduceren. Blijk ik net buiten de garantie te zitten, omdat het toestel 2 weken eerder geleverd was dan het contract inging.

    Geen probleem, want de reparatievoorwaarden bieden gratis reparatie t/m de gemiddelde levensduur van het toestel, wat volgens t-mobile zelf 3 jaar is. Echter zegt de medewerkster van de klachten afdeling dat dat alleen is bij normaal gebruik, en omdat mijn toestel al een probleem had, is er geen sprake meer van normaal gebruik. ???!!! Ten eerste dan kun je het binnen de garantietermijn ook wel afwimpelen, want daar geldt dat normale gebruik ook voor. En ten tweede, het is geen auto waarbij een olielampje brand en het erger wordt als je het niet snel repareert. Het is een microfoon die kraakt, en dat wordt echt niet erger als ik er langer mee rondloop!

    Door: v. Kleef 27-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    verschrikkelijk

    Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
    T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!

    Door: GezinEHV 17-02-2018
    04-04-2018

    Ivan Wilson 15-04-2020

    Precies soortgelijke ervaring mee gemaakt. Ik ben overgestapt naar t-mobile. Ik heb verschillende afspraken met monteurs van Giudion (het bedrijf waarmee T-mobile werkt) gemaakt maar de monteurs zijn op geen van de afgesproken dagen langs gekomen. Ze zijn langs gekomen op de dagen die hun uitkwam, onaangekondigd. Gelukkig dat mijn vrouw thuis werkt en dat mogelijk was. Uiteindelijk was alles aangesloten en werkte naar behoren op 10 april. 14 april begint de tv en internet te haperen. 15 april vallen alle diensten(internet, telefoon en tv) uit. De hele ochtend en middag zitten bellen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk wilde het bedrijf (Volker Wessels) die de lijn heeft aangelegd langs komen om te kijken wat er aan de hand was met de lijn maar dan moest T-mobile een ticket plaatsen. T-mobile wilde geen ticket plaatsen , geeft een voucher voor onbeperkt internet op mobiel maar daar heb ik niets aan. Ik moest een afspraak maken met Guidion waarmee geen afspraken valt te maken en T-mobile geen verantwoordelijkheid wilt nemen. Zij huren dat bedrijf. Toch maar gebeld voor een afspraak, kunnen ze pas over een 6 dagen langs komen. Er wordt dan doodleuk gezegd dat is binnen de met T-mobile afgesproken week-termijn. Ik heb dus geen poot om op te staan. Mijn vrouw werkt thuis en heeft de internet verbinding nodig. Ik was er klaar mee. Terug gebeld met T-mobile om aan te geven dat dit geen manier van werken is. We moeten maar een week zonder alle diensten, geen tv, geen internet, geen telefoon. Nu waren wij er helemaal klaar mee. Toen gebeld om abonnement op te zeggen. Is allemaal gedoe, ik krijg een boete die ik zal aanvechten. We zien wel hoe dat afloopt. Mijn conclusie; de service is slecht, er wordt slecht gecommuniceerd tussen de verschillende afdelingen en vooral tussen T-mobile en de onder bedrijven die ze huren. Je kan je herroepen binnen 2 weken na het aangaan van het abonnement. Maar je wordt pas lang na die 2 weken aangesloten en dan ervaren dat je een prutaansluiting hebt waar slechte service aan verbonden is. Je kan dan niet meer van jouw abonnement af zonder een hoge boete. Abonnement toch afgezegd en we vechten de boete aan. De diensten hebben maar 4 dagen gewerkt. En ik wil het niet hebben over internetsnelheid die beneden verwachting is en tv mogelijkheden die ook niet aan verwachtingen voldoen. Jammer dit.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over T Mobile

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is T Mobile een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 26 ervaringen geplaatst over T Mobile. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.2 gekregen, waarbij 58% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is T Mobile actief?

    T Mobile is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van T Mobile gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.