T Mobile

Alle reviews

T Mobile

46% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (59)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung galaxy S21

    Probleem wat vele met mij hadden, Google en many apps crashte bij het openen, ik heb net mijn abonnement verlengt want dat kon (en miss ben ik te zwart, wit en te kortdoordebocht) maar als je een nieuw model koopt en er zijn al bugs vóór de release datum dan is dat vind ik op z'n zachts gezegd apart. Google starte niet op, bel je de k-service en die zeggen ja maar de play-store is momenteel overbelast want vele wille Android webview update waar ik opzich in kan komen.. nadat ik thuis kwam die dag en avond nog steeds geen update mogelijk maar s'nachts zag ik dat er dus wel was geüpdatet. Maar 1 dag later, ik doe altijd vij instellingen dan toestelonderhoud een beetje de zooi checken en indien nodig optimaliseren, 2 dingen die veel accu vraten, telegraaf app en bing app. Enige optie was verwijderen van die 2! Accu loopt ook nu sneller leeg en opladen duurde bvb eerst bij 54% nog 47 minuten en nu bij 82% nog bijna een half uur! Punt is dat ik hem toch zwaar overweeg um terug te sturen, want zulke problemen al zo snel zit ik niet op te wachten. If het nu de schuld is van t-mobile of vanuit Google voor Android systems dat maakt mij niet meer uit.. zelfde als eerste indruk is bepalend nou de toon is wel gezet ja dit gebeuren... ik snap het best maar ik zit hier niet op te wachten... hoe kan het zijn dat een nieuwe telefoon al een review krijgt en een advies om hem up te daten mbt sommige verkochte exemplaren waarbij een accu probleem kan zijn. Bij mij was dat echter niet zo maar nu heb ik dit probleem
    Verders ben ik niet tegen t-mobile, ben er best tevreden over tot zover...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung s8 met internet bel/sms

    Ik was erg tevreden over de service van T Mobile. Dat is bij andere providers ver te zoeken. Ik heb veel problemen met 4g gehad omdat ik in een gebied woon waar weinig tmobile masten zijn. Ondanks dat kreeg ik altijd korting en mocht ook per direct mijn contract zonder kosten ontbinden en deden geen seconden moeilijk. De laatste maand voordat ik het contract ging ontbinden hoefde ik die hele maand geen internet en bel kosten te betalen. Ik was erg tevreden en zijn behulpzaam en zoeken echt naar een oplossing! Helaas had geen 4g verbinding met tmobile.. Wel als ik in andere steden was

    Verlenging van een contract onduidelijk en omslachtig. Alle gegevens zijn al bekend maar moeten opnieuw worden opgegeven.

    Wat een drama bij t mobile overgegaan van tele 2 maar alleen maar ellende.krijg nu bubbele rekeningen .klanten service is zo slecht die kunnen ze wel opheffen .maakt niet uit wanneer je belt altijd maar wachten en wachten ,als je dan iemand aan de lijn krijgt doen ze niks voor je of de lijn word verbroken .dit is zo slecht bedrijf waardeloos nooit een abbonementen of iets kopen .ik staat ook weer zo snel mogelijk over .je bent gewaarschuwd

    We krijgen zo een mooie kop telefoon maar helaas moet aparte computer hebben mail adressen enz dit word gestuurd nu door mijn vriendin om veiligheidsredenen heb ik dat niet bij t mobile zaken konden ze me niet helpen moet het maar uitzoeken dag koptelefoon ter waarde 250 euro hierna nooit meer t mobile r.klous

    Een dikke ellende !!! Vijf weken zonder Internet, 3 monteurs en 2 KPN en 7 verschillende aansluitdatums. De een verwijst naar de ander. Helpdesk T-mobile kent alleen maar "hebben een ticket aangemaakt en kunnen U een voucher sturen voor onbeperkt Internet. Zeer triest.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    mobiele telefoonabonnement (al jaren)

    nou ik ben wél tevreden met T-mobile. Ik zit al jaren met mijn mobiele telefoonabonnement bij ze, ben ooit nog overgestapt van Orange, nou dat was echt verschrikkelijk. Ben toen naar zo'n winkel van T-mobile gegaan en die hebben mij toen in een wip overgezet en ik ging toen meteen minder betalen en kreeg ook nog een welkomstcadeau. Prima toch! Mijn telefoon heeft altijd gewoon prima bereik en de rekeningen kloppen ook. Dus ik ben helemaal tevreden. Ik hoor vaak horrorverhalen over andere providers, maar zelf ben ik prima tevreden en stap dus ook niet zomaar over naar een ander.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Galaxy S9 plus ab. verlengen

    Schrik wel van sommige reviews. Verleng net mijn abb omdat ik eigenlijk geen klachten heb. Lees over andere providers berichten van onterechte torenhoge nota's waar ik hier geen last van heb.
    Bereik kan hier en daar beter en jammer dat uit de bundel niet voor Zwitserland geldt.
    Ik kocht en kreeg met de Galaxy S9 een mooie mobiel en een betaalbaar abb in vergelijking met andere providers.
    Bedenk dat goedkoop vaak duurkoop is en dat is zeker ook bij de mobiele telefonie zo. Het wordt nooit een 10 maar dat hoeft ook niet. Kijk over twee jaar wel weer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoon abbo Samsung galaxy s21 ultra

    Wij zijn al reeds meerdere jaren klant van T-Mobile en hebben al meerdere abonnementen gehad. Dit is tot op heden zonder problemen verlopen.

    Echter blijkt er sinds deze maand, juni 2022, de 2gb data, die we normaal als bonus hebben ivm andere producten, te zijn verdwenen.
    Na contact met de klantenservice zou het komen door een andere aansluiting op het betreffende adres, maar kan ze dit niet controleren ivm scheiding zakelijk en particuliere klantenservice.

    Hoe kan het dat:
    - Particuliere klanten aan de voordelen van een zakelijke klant kunnen komen
    - Wij hier door T-Mobile niet over geinformeerd zijn
    - T-mobile aangeeft hier niks aan te kunnen en willen doen.

    Wij hebben besloten na het aflopen van de huidige abonnementen niet langer klant van T-Mobile te blijven.

    Hoe zou ik T-Mobile beoordelen op een schaal van 1-10: 3

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobile

    Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    eigenlijk best tevreden over tmobile

    ik snap niet waarom iedereen zo negatief is over tmobile ik ben eigenlijk best tevreden heb altijd bereik en ik vind ze niet onaardig als ik ze soms bel ze zijn niet zo heel erg goedkoop ok maar volgens mij zijn zo ook niet de duurste ofzo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geleerd van hun fouten?

    In de jaren dat ik lid ben, heb ik T-Mobile zien veranderen. Misschien bang voor Youp geworden? Ik bel niet vaak met de klantenservice, maar wordt daar altijd wel goed geholpen (al duurt het wel vaak lang). En mijn bereik is altijd goed.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tevreden met T-Mobile

    Ik ben eigenlijk best tevreden met T-Mobile. De rekeningen kloppen wel en ik heb altijd wel bereik. Vind het niet goedkoop alleen, maar wil graag een groot en betrouwbaar netwerk, daar betaal je voor...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beoordeling

    Bereik : goed
    Kosten: prima. Volgens mij niet duurder dan andere providers, ook niet echt goedkoper?
    Klantenservice: hoef ik nooit te bellen
    Abonnement afsluiten ging makkelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet



    We hebben eerst een verhuizing doorgegeven voor de aansluiting van het internet. Blijkt later dat ze niet een verhuizing hebben doorgevoerd maar een heel nieuw abonnement hebben gestart. Hier kwamen we achter omdat we opeens een extra modem thuis kregen. Hebben we gebeld, gaan ze weer terug omzetten naar een verhuizing en nieuw abonnement cancellen. Maar omdat we nu “te laat” hebben doorgegeven kon het alleen op 4 mei worden aangesloten en niet 1 mei. Op 4 mei kwamen we achter dat het internet nog steeds niet deed. Hebben we gebeld, zeggen ze ligt aan de aansluiting een monteur van kpn moet langs komen. Wordt mij verteld dat ik binnen 3 werkdagen gebeld word door kpn. Week later nog steeds niet gebeurd. Bel ik op zeggen ze oh ja we hebben mails gestuurd ipv bellen. De mails natuurlijk niet ontvangen omdat ze de verkeerde mailadres hebben ingevoerd. Het heeft nog een week extra geduurd om de mailadres te veranderen naar de juiste????? En 3 weken later nog steeds geen internet of afspraak met de monteur!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    t mobile thuis

    Worthless piece of shit ever. one of the shitties companies ever!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zakelijke abonnement

    Sinds 2021 ben ik zakelijke klant bij T-mobile. Ik heb een bundel met onbeperkt internet in Nederland en 25 GB in het buitenland. Tot op heden was ik altijd tevreden. Tot ik een kans kreeg om te verhuizen naar Spanje, die kan wilde ik natuurlijk met beide handen aanpakken maar ik had een 2 jarig contract bij T-mobile en daarom heb ik op 11 januari 2022 gebeld naar de klantenservice. Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden waren omdat ik niet wilde betalen voor onbeperkt internet in Nederland terwijl ik daar geen gebruik van zou maken. De dame aan de telefoon zei toen: mevrouw dat is geen probleem, dan zet ik uw bundel gewoon om naar onbeperkt internet in het buitenland. Ik was hier uiteraard blij mee en bedankte haar voor de goede service. Per 1 maart zou het ongezet worden. Nu, halverwege maart kwam ik tot de conclusie dat ik helemaal geen onbeperkt internet had in het buitenland, vast een foutje, dacht ik. Ik bel naar de klantenservice en krijg vervolgens te horen dat onbeperkt internet in het buitenland helemaal niet mogelijk is. Natuurlijk was ik ontzettend verbaast en de medewerker kon geen gegevens zien van het gesprek op 11 januari. Hij kon niets voor mij betekenen zonder te weten wat er in dat gesprek gezegd zou zijn. Teleurgesteld hing ik op om vervolgens een mail te sturen naar de klantenservice met mijn verhaal. Ik moest doorgeven op welke datum en tijdstip ik op 11 januari een gesprek had gehad, dat deed ik. Ze konden inderdaad vinden wat de medewerker mij had verteld (nu ineens wel) maar aan dat gesprek konden geen rechten worden ontleend. Volgens hun heeft diezelfde medewerker mij op 12 januari gebeld, ik heb die oproep gemist en vervolgens hebben ze mij een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. Volgens hun heb ik dat niet gedaan, niets is echter minder waar. Ik heb teruggebeld naar het nummer wat in de mail stond, het gesprek duurde 5.12 minuten (bewijs heb ik meegestuurd)
    Tijdens dat gesprek kon de medewerker niet vinden waarom ik was gebeld en gemaild. (Volgens T-mobile was dat omdat de medewerker die ik 11 januari aan de lijn had terug belde om te zeggen dat haar informatie onjuist was, dit werd mij tijdens het gesprek op 12 januari niet verteld want toen konden ze niets vinden)

    Ik heb gevraagd of ze met een oplossing kunnen komen ( kosteloze ontbinding van het contract of een grotere bundel voor het buitenland) het antwoord is nee, vervolgens sluiten ze de case.

    Ik verwacht een oplossing. Ja, ik begrijp dat er aan een gesprek geen rechten kunnen wordeb ontleend, in het contract staat echter niets over de mogelijkheden van een andere bundel in het buitenland. T-mobile zegt mij iets toe, wat vervolgens niet blijkt te kunnen. Zij moeten dus met een oplossing komen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet

    Begin januari heb ik een abonnement bij tmobile afgesloten voor 1 februari, we zijn nu bij 18 maart en worden van kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen internet, en het is telkens de schuld van andere bedrijven behalve Tmobile, ze laten 3e partijen hun glasvezel installeren. Deze bedrijven zijn slecht bereikbaar en tmobile helpt je niet verder dit op te lossen. Ik zou een onbeperkte simkaart opgestuurd krijgen en een modem zodat ik voor de tussentijd internet zou hebben. 1,5 maand later en nog steeds niks ontvangen. 3x per week zit ik met ze aan de lijn, en telkens krijg ik een ander verhaal en komen we niet verder. Super slechte service, word verschrikkelijk slecht behandeld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv en internet

    Wat een ontiegelijke k u t service. Tv en internet verkeerd aangesloten en geen oplossingen bieden wanneer er gebeld wordt met de klantenservice.. nooit meer hier..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    sim

    T-Mobile Thuis (geen problemen ok klantenservice ok)

    T-Mobile Mobile!!!!
    1) Geen klantenservice (niet makkelijk bereikbaar, niet aanspreekbaar)
    2) Extra kosten voor Switzerland (data) en als je een extra 16 Euros betaalt om 10 dagen Data te hebben betaal je alsnog extra voor elke sms die je krijgt of stuurt.
    3) Extra kosten voor 5G
    4) Kunt je data/minuten etc niet delen in een gezin

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Don't trust them

    First I advise everybody to ask all kind of questions when subscribing to a new package, I can describe my experience with T-Mobile as unsatisfactory
    Money wise; they charged me installation cost, which was never explained to me by the salesperson although I was an old customer and I only moved to a new address, and technically you will never get the promised speed even if you connect directly to router with cable.
    My speed problem was reported be the technician who installed the system, but never resolved after that, my experience with the customer service is also of a concern her name is Rose, spook to her on 25 January 2022 from 13.33 till 14.04 and was not able to convince her to create a complain ticket for my problem.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nog niet

    T mobile doet of glasvezel aanleg in huis GRATIS is, klopt dit wel?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Unlimited internet Data

    Unlimited = 8gb per day. If you want more you have to open Tmobile app to get just another 2gb, and you have to do this EVERY SINGLE TIME you run out of mb BUT you have to wait and waste 80% of your actual data to get another 2gb.
    The BIG problem is this: If you run out of mbs YOU CAN NOT ENTER IN YOUR TMOBILE PROFILE in the app to get more Gbs because the app does not charge.
    This is the first time that unlimited Gb = 8Gb...

    PS: Phone line coverage is just ridiculous, you get lack of connection all the time while you still having 4G or 5G. (lag)

    Run from Tmobile, is just not worth.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Levering van een nieuwe iPhone

    I ordered a new iPhone from T mobile and they use AMP Groep to deliver and pay. I really want to know how T Mobile can justify using a Company that tels people at 22h00 at night a 2 hour time slot the next day. Do you really think people plan and organise their day at 22h00 the night before? That is TOTALLY NOT CLIENT FRIENDLY and you pay for it. It is in fact simply to suit AMP's Goepr agenda. I would suggest T-Mobile insists the Company gets time slots from people that they will be at home and have a program that best deals with that so a client knows at least 24-48 hours before, to be able to plan their day and delivery. The so-called problem of :een pin storing" seems to happen too frequently. T-Mobile and AMP Groep need to find a suitable alternative should that occur. I had organised and cancelled a number of obligations at 22h30 last night to be able to meet theirr time slot only to be phoned during the allocated time slot to be told there was a pin storing and nothing else they could do. Eventually the caller said they would put me in a time slot from 12h30-18h00 and I would receive a narrower slot at 22h00+ tonight. I have read the shameful reviews and the good ones on Trustpilot. I also have read their replies to some of the complaints. I am not sure whether it is an unwillingness in Management and a lack of professionalism by the drivers or a combination of both. Whatever it is I would think T-mobile should discontinue using AMP Groep company due to the number of complaints which they say they take seriously, but somehow keep recurring.

Anderen bekeken ook

Mobiel.nl
338 reviews

Lees nu! Wat anderen zeggen over Mobiel.nl. Mobiel.nl is een nieuwe speler in de markt voor abonnementen en smartphones. De eigenaar is KPN en er w...

Ben
54 reviews

‘Terreur!’ Zo noemde Youp van ’t Hek het beleid van T-Mobile, als voorbeeld van hoe eigenlijk alle telecombedrijven tegenwoordig ...

Trans IP
17 reviews

Wat vinden de klanten die aan je voorafgingen van TransIP? Hierover valt meer te lezen in de reviews van andere Nederlanders die eerder al gebruik ...

Hollandsnieuwe
24 reviews

Wat vinden anderen van Hollandsnieuwe? Hollandsnieuwe is een nieuwe telefoonaanbieder van mobiele telefonie abonnementen. Ze bieden glasheldere pro...

T Mobile

Wat vinden anderen van T-Mobile? Natuurlijk zijn er volop mensen welke bekend zijn met T-Mobile. Het is niet alleen in Nederland, maar eigenlijk wereldwijd een zeer grote speler op de markt van mobiele telefonie abonnementen en smartphones. Waarschijnlijk heb jij of een van je vrienden of familieleden ook een abonnement bij T-Mobile.

Ben (de goedkoper aanbieder van sim-only-abonnementen) is trouwens ook een onderdeel van T-Mobile. Er zijn volop verschillende mogelijkheden om een goede deal te krijgen op de website. Een mooie smartphone of tablet in combinatie met een abonnement op maat is natuurlijk iets wat je gewoon nodig hebt vandaag de dag. Bij T-mobile kun je natuurlijk een abonnement kiezen wat bij je past met het juiste aantal belminuten, tekstberichten en dataverkeer.

Heb jij een goede of slechte ervaring meet T-Mobile? Dan is het goed om je beoordeling over T-mobile met ons te delen op NederlandReview.

Over T-Mobile
T-Mobile is een bedrijf welke mobiele communicatie aanbiedt voor zakelijke gebruikers en ook voor consumenten. T-Mobile heeft bijna 4 miljoen klanten in Nederland en is een onderdeel van Deutsche Telecom. Dit is een van de grootste aanbieders van mobiele communicatie in de wereld. Ze zijn toonaangevend op de markt van mobiel internet. Enkele kerngegevens van T-Mobile:

Het hoofdkantoor zit in Den-Haag Het call en service center in Arnhem Er zijn 113 winkels in Nederland Ze hebben 2 Samsung partnerstores T-mobile  heeft 3,9 miljoen klanten Er werken 1500 FTE De omzet was in 2014: € 1,5 miljard De EBITDA was in 2014: € 630 miljoen

 

De diensten van T-Mobile
T-Mobile zorgt ervoor dat mensen elkaar kunnen bellen op de smartphone of meet een andere manier van mobiele communicatie. T-Mobile biedt hiervoor tal van verschillende abonnementen aan waarbij je zelf je internetbundel en belbundel kunt bepalen. Het abonnement is af te sluiten in combinatie met een smartphone.
Het is goed om te weten dat alle belminuten in heel Europa gebruikt kunnen worden.  Enkele abonnementen van T-Mobile zijn:

- Stel samen
- Sim Only
- PrePaid
- Internet

Klachten of tips over T-Mobile
Natuurlijk kan het voorkomen dat er eens iets misgaat. Het is dan natuurlijk belangrijk om goed geholpen te worden. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je het beste een lacht indienen. T-Mobile heeft een uitgebreide klantenservice. Ze zorgen er continu voor om deze klantenservice nog beter te maken.
Een klacht kun je indienen via de website, door een mail te sturen of een brief per post. Natuurlijk kun je ook bellen. 

Wat vind jij van T-Mobile?
Ben jij ook een klant of een klant geweest van T-Mobile? Laat dan op onze website je mening achter over het bedrijf. Op die manier kunnen we een goed beeld krijgen van hoe T-mobile te werk gaat. Anderen kunnen ook kijken of een abonnement afsluiten bij T-Mobile slim is. Hoe nauwkeuriger je bent in het geven van je beoordeling, hoe meer anderen hier baat bij kunnen hebben. 

Makkelijk opwaarderen? Goed bereik (en goedkoop) in het buitenland? Lees ervaringen van consumenten over T-Mobile bij NederlandReview!

}