Ik ben 2 jaar vaste klant geweest van Robin Mobile, twee maanden geleden ben ik bij hun overgestapt naar hun 4G netwerk. Voor €34,95 per maand. Helaas vliegen mijn MB's weg, zelfs als ik op WiFi zit. Heb contact gehad met de klantenservice, en die zeggen dat ik maar vaker op WiFi moet gaan, wat ik dus al doe. Ik ben vorige maand zelfs over mijn bundel van 25Gb heen gegaan, terwijl ik dit eerder nooit heb gehad. Verder is de app van Robin Mobile super traag met het bijwerken van de verbruikte gegevens en kan je niet normaal via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Ik ben naar 2 jaar over gestapt en zit nu bij Tele2, daar heb ik het zelfde als Robin Mobile alleen met goede service voor €25.
Zelf ben ik net weggegaan bij Robin Mobile, de klanteservice is slecht en onbeperkt?! echt niet, ze verlagen bij een aantal gebruikte GB je data snelheid waardoor je amper nog iets kan op je telefoon. Heb nu simonly van Tele2, €25 per maand, 5gb per dag en onbeperkt bellen.