Ritel telecom

4.5

Bestellen

5

Service

5.8

Prijs

4.8

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Ritel telecom

Ritel, wat anderen van dit bedrijf vinden! Lees de reviews en beoordelingen over Ritel.

Lees nu waarom zoveel mensen van Ritel houden. Ritel is een aanbieder van sim only abonnementen, mobiele telefoons, smartphones, abonnementen voor uw smartphone en verschillende bijbehorende diensten en producten. Ze bieden deze diensten en producten aan voor particulieren en ook voor bedrijven. Het is goed om voordat u een abonnement gaat afsluiten bij Ritel u precies weet welke mogelijkheden er allemaal zijn. Bekijk daarom hun website. Lees ook de verschillende beoordelingen en reviews over Ritel op NederlandReview. NederlandReview verzamelt op een onafhankelijke manier tal van beoordelingen van vele verschillende bedrijven. Natuurlijk ook van Ritel! 

Al meer dan 15 jaar is Ritel gespecialiseerd in telecommunicatie. Vooral in Zuid-West Nederland zijn ze vertegenwoordigd. Daar beschikken ze over 21 filialen, wat ze marktleider maakt in die regio. Via hun webwinkel is alles op het gebied van telecom beschikbaar voor zowel zakelijke als particuliere klanten, iedereen kan er terecht.


Ritel voert een groot assortiment in hun warehouse wat zo is ingericht dat er niet alleen voldoende ruimte beschikbaar is, maar ook de kosten zo laag mogelijk worden gehouden, wat de klant terug ziet in de prijzen. Zie kopje: Wat wordt door Ritel beloofd?

Wat biedt Ritel de klant?

Als aanbieder van telecom voor zowel de particuliere als de zakelijke markt heeft Ritel een groot aanbod in merken en producten. Ritel’s website heeft verschillende opties:
-    Een GSM met een abonnement;
-    Verlengen van een abbonement;
-    Een GSM plus een cadeau;
-    SIM Only;
-    Losse GSM zonder abonnement;
-    Accessoires.


Ritel’s webwinkel biedt grote namen als: Apple, Samsung, HTC, Huawei en nog vele anderen. Ook bij de providers is een ruim aanbod te vinden. Merken waarvoor gekozen kan worden zijn onder andere: Vodafone, T-mobile, Tele2, KPN, Ben en Telfort. Zo kunt u de juiste aanbieder vinden voor uw telefoon, sim-only abonnement of prepaid-abonnement.


Het is ook mogelijk om niet vast te zitten aan een abonnement, maar een losse telefoon aan te schaffen via Ritel. Ook hier zijn de bekende merken aanwezig. Daarnaast biedt Ritel een enorm assortiment aan accessoires voor uw telefoon. Van accu’s tot headsets tot tasjes en bescherming voor uw telefoon.

Wat wordt door Ritel beloofd?

Ritel belooft zeer kritisch te zijn en biedt daarom alleen de beste producten aan via de webwinkel en in hun filialen. Ze hebben veel contact met de leveranciers in binnen en buitenland waardoor ze het assortiment steeds gevuld houden met de allerbeste producten, maar wel tegen de scherpste prijzen, zodat de klanten daar optimaal van profiteren.

Over Ritel

Ritel is al meer dan vijftienjaren actief als bedrijf in de telecommunicatie. Er zijn momenteel 21 vestigingen van Ritel in Nederland. U treft ze vooral aan in het zuidwesten van het land. Ritel verkoopt alles online rondom abonnementen voor smartphones, telecom en ook de accessoires. Ze hebben het grootste assortiment online voor telefoons, de accessoires hierbij en ook inkt. Het assortiment is niet alleen erg ruim, maar ook nog eens erg scherp geprijsd. Service en kwaliteit staan trouwens voorop. Alle producten worden snel geleverd en voor een eerlijke prijs. 

Het assortiment wordt kritisch samengesteld door Ritel, waarbij er vooral gelet wordt op de kwaliteit en de scherpe prijzen. Dagelijks hebben ze contact met de leveranciers in het binnenland en ook in het buitenland. Hierdoor is het mogelijk om de laatste en nieuwste producten in het assortiment te hebben. 
In Zeeland heeft Ritel een 3.000 vierkante meter groot warehouse. Hier worden alle producten verzameld en bewaard. Het zorgt ervoor dat alle producten hierdoor snel en goed geleverd kunnen worden. 
De juiste marketing teams en een eigen software zorgt voor een feilloze levering van alle producten van de website aan de klant. Onder andere met een track en trace systeem is het mogelijk om de status van de bestellingen goed te volgen. 

De diensten van Ritel

Ritel heeft een ruim aanbod van diensten en producten. Zo kunt u op hun website de volgende diensten weervinden:
•    Mobiele telefoon en smartphone abonnementen
•    sim-only abonnementen
•    prepaid 

Hoe gaat Ritel om met vragen en klachten?

Door de snelle levering en de goedkoopste prijzen zorgt Ritel voor een hoge service en kwaliteit. Daarnaast bieden ze een nieuwsbrief waarin veel extra aanbiedingen staan zodat klanten nog meer kunnen profiteren van de scherpste prijzen.


Als u vragen hebt, kunt u contact opnemen met Ritel. Dat kan via e-mail. Het streven van Ritel is om binnen één werkdag te reageren op uw vraag.


Klachten kunt u via de contactpagina laten weten aan Ritel of, als u liever direct contact wilt met Ritel, kunt u bellen. Het streven is om binnen 14 dagen de klacht in behandeling te hebben genomen. Daarnaast beloven ze dat als het langer dan 14 duurt om de klacht te behandelen, het duidelijk wordt gemaakt per e-mail. Bij beschadigde of defecte producten wordt verwezen naar de aparte Ruilen & Retourneren-pagina.

Mening over Ritel? 

Bent u zelf klant geweest van Ritel of bent u wijzer geworden door de website? Deel dan uw mening hier zodat andere mensen weten wat u van de diensten en service van Ritel vond.

Klachten, complimenten en tips bij Ritel

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat. Het is dan belangrijk om snel een goede service te ontvangen om het probleem op te lossen. Hiervoor kunt u naar een van de 21 vestigingen van Ritel gaan, maar ook via het internet contact met hun opnemen. Telefonisch is Ritel trouwens ook goed te bereiken. U kunt dan uw klacht kenbaar maken om een oplossing aangeboden te krijgen. Natuurlijk kunt u Ritel ook berichten met een compliment of een goede tip. 

Uw mening over Ritel

Bent u een klant of een klant geweest van Ritel? Dan is het goed om op NederlandReview uw oordeel over hun achter te laten. Help anderen door uw mening achter te laten op NederlandReview en help hier vele andere consumenten en zakelijke gebruikers mee. 


 


Ervaringen lezen over Ritel? Zijn ze betrouwbaar en hebben ze goedkope (en goede) abonnementen? Lees beoordelingen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Koop niet bij Ritel.nl / Don't buy from Ritel.nl

Ik heb een Samsung Galaxy S22 Ultra-smartphone gekocht en er is mij beloofd dat ik Galaxy Earbuds Pro 2 gratis zal ontvangen. het was onderdeel van een promotie. Nadat ik de telefoon bij Ritel.nl had gekocht en naar de Samsung-website was gegaan om de actie aan te vragen, kreeg ik een paar weken later te horen dat de telefoon uit een ander land is geïmporteerd en niet van toepassing is op de actie. Ik nam contact op met Ritel.nl en ze weigerden te helpen en vertelden me dat dit mijn probleem is en dat ze me de oordopjes pro 2 niet zullen geven zoals beloofd op hun website. Koop niet bij Ritel.nl. Ook werd ik gewaarschuwd door Samsung NL dat sommige smartphone verkopers dit vaak doen en een daarvan is Ritel.nl. Zeggen dat klanten een actieproduct ontvangen als ze bij hen kopen, maar nooit het actieproduct ontvangen zoals beloofd. English translation: I bought a Samsung galaxy s22 ultra smartphone and I was promised that I will receive galaxy earbuds pro 2 for free. it was part of a promotion. After buying the phone from Ritel.nl and going to the Samsung website to apply for the promotion, a few weeks later I was told that the phone is imported from a different country and it doesn't apply for the promotion. I contacted Ritel.nl and they refused to help and told me that this is my problem and they won't give me the earbuds pro 2 as promised on their website. Don't buy from Ritel.nl. I was also warned by Samsung NL that some smartphone sellers do this often and one of them is Ritel.nl. Saying that customers will receive a promotional product if they buy from them but never receive the promotional product as promised.

Z

Z Z

15-03-2023

0forum

GSM toestel

Wordt al tijd voor verkopers in dienst te nemen die rekening houden met de wensen van de klanten. Ik ben goed opgelicht met een nieuwe toestel dat ik niet wou. Ik heb mijn verwachtingen uitgelegd, was alles beloofd en nu zit ik met een telefoontoestel dat ik nooit zal gebruiken, maar ik betaal er wel voor ?.

S

Silvia

07-04-2020

0forum

Abonnement+toestel

Ik heb via Ritel mijn abonnement via T-mobile verlengd voor 35 euro per maand. Nu blijkt het abonnement 2,50 duurder uit te vallen en zeggen ze bij Ritel dat dat door de vaste klantenkorting van T-mobile komt. Bij het afsluiten werd daar niets over gezegd plus er staat NIETS van in mijn contract. Kortom je wordt misleid door Ritel en het valt uiteindelijk toch duurder uit en ze doen er niks aan! Ik vind het een stelletje foppers! Dus mensen wees gewaarschuwd en sluit géén abonnement via Ritel af want ze spiegelen het mooier voor dan de werkelijke prijs die je moet betalen!!

N

NvG

17-02-2020

0forum

Zeer slechte afhandeling van klachten Ritel

#ritel#slechtbedrijf#ritel# Ritel slecht in oplossen van problemen. Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten. Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!!

H

Hogervorst

30-06-2017

0forum

Geweldig!

Een super handige site, ik kan online mijn abonnement beheren. Hoef ik tenminste niet elke keer naar de telecomwinkel toe waar ze allemaal moeilijk doen om niks! Top!

A

Annabelle

30-04-2016

0forum

Goedkoop abonnement bij Ritel

Een tijdje terug bij Ritel een mobiel abonnement afgesloten. Kon alles vanachter mijn computer regelen en de prijs is ook nog eens heel erg goed. Een zeer tevreden klant dus.

P

Peter Jurjens

18-04-2016

0forum

sim only abonnement goedkoopste

hier een abonnement afgesloten voor sim only het was de goedkoopste en het ging best makkelijk enzo sim only scheelde sowieso echt heel erg veel euros per maand dus vandaar tevreden hier

R

Rico v.Z.

19-01-2016

0forum

Zie mijn beoordeling

Zie mijn beoordeling

G

Gerard

17-10-2015

0forum