Ritel telecom
Alle reviewsRitel telecom
Alle reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Koop niet bij Ritel.nl / Don't buy from Ritel.nl
Ik heb een Samsung Galaxy S22 Ultra-smartphone gekocht en er is mij beloofd dat ik Galaxy Earbuds Pro 2 gratis zal ontvangen. het was onderdeel van een promotie. Nadat ik de telefoon bij Ritel.nl had gekocht en naar de Samsung-website was gegaan om de actie aan te vragen, kreeg ik een paar weken later te horen dat de telefoon uit een ander land is geïmporteerd en niet van toepassing is op de actie. Ik nam contact op met Ritel.nl en ze weigerden te helpen en vertelden me dat dit mijn probleem is en dat ze me de oordopjes pro 2 niet zullen geven zoals beloofd op hun website.
Koop niet bij Ritel.nl. Ook werd ik gewaarschuwd door Samsung NL dat sommige smartphone verkopers dit vaak doen en een daarvan is Ritel.nl. Zeggen dat klanten een actieproduct ontvangen als ze bij hen kopen, maar nooit het actieproduct ontvangen zoals beloofd.
English translation:
I bought a Samsung galaxy s22 ultra smartphone and I was promised that I will receive galaxy earbuds pro 2 for free. it was part of a promotion. After buying the phone from Ritel.nl and going to the Samsung website to apply for the promotion, a few weeks later I was told that the phone is imported from a different country and it doesn't apply for the promotion. I contacted Ritel.nl and they refused to help and told me that this is my problem and they won't give me the earbuds pro 2 as promised on their website.
Don't buy from Ritel.nl. I was also warned by Samsung NL that some smartphone sellers do this often and one of them is Ritel.nl. Saying that customers will receive a promotional product if they buy from them but never receive the promotional product as promised.GSM toestel
Wordt al tijd voor verkopers in dienst te nemen die rekening houden met de wensen van de klanten. Ik ben goed opgelicht met een nieuwe toestel dat ik niet wou. Ik heb mijn verwachtingen uitgelegd, was alles beloofd en nu zit ik met een telefoontoestel dat ik nooit zal gebruiken, maar ik betaal er wel voor ?.
Abonnement+toestel
Ik heb via Ritel mijn abonnement via T-mobile verlengd voor 35 euro per maand. Nu blijkt het abonnement 2,50 duurder uit te vallen en zeggen ze bij Ritel dat dat door de vaste klantenkorting van T-mobile komt. Bij het afsluiten werd daar niets over gezegd plus er staat NIETS van in mijn contract. Kortom je wordt misleid door Ritel en het valt uiteindelijk toch duurder uit en ze doen er niks aan! Ik vind het een stelletje foppers! Dus mensen wees gewaarschuwd en sluit géén abonnement via Ritel af want ze spiegelen het mooier voor dan de werkelijke prijs die je moet betalen!!
Zeer slechte afhandeling van klachten Ritel
#ritel#slechtbedrijf#ritel#
Ritel slecht in oplossen van problemen.
Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten.
Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!!Geweldig!
Een super handige site, ik kan online mijn abonnement beheren. Hoef ik tenminste niet elke keer naar de telecomwinkel toe waar ze allemaal moeilijk doen om niks! Top!
Goedkoop abonnement bij Ritel
Een tijdje terug bij Ritel een mobiel abonnement afgesloten. Kon alles vanachter mijn computer regelen en de prijs is ook nog eens heel erg goed. Een zeer tevreden klant dus.
sim only abonnement goedkoopste
hier een abonnement afgesloten voor sim only het was de goedkoopste en het ging best makkelijk enzo sim only scheelde sowieso echt heel erg veel euros per maand dus vandaar
tevreden hierZie mijn beoordeling
Zie mijn beoordeling
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...



Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...