10

10

10

10

100%

Rinkel

Ben je op zoek naar telefoondiensten voor kleine ondernemingen? Wil jij een vast nummer door laten schakelen naar mobiel? Dan is Rinkel wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over dit bedrijf bekend zijn. Alle reviews die je leest zijn eerlijk en belangeloos geschreven.

Wat is Rinkel?

Rinkel is een telefooncentrale voor kleine bedrijven. Dit bedrijf schakelt jouw vaste nummer(s) door naar je mobiel. Deze organisatie geeft aan zich in te kunnen leven in ondernemers. Als ondernemer wil je puur bezig zijn met je bedrijf. Je doet er alles aan je doel en droom te bereiken. Telefonie is voor jou dan waarschijnlijk een bijzaak. Toch kan het belangrijk zijn voor jouw bedrijfsresultaten. Rinkel snapt dit en belooft een aantal dingen. Dat jij gebruik kunt maken van een flexibel contract en flexibele prijzen. Je zult niet te maken krijgen met kleine lettertjes. Daarnaast wordt er aangegeven dat er goede support wordt geboden. Via een proefperiode is het mogelijk om Rinkel 7 dagen gratis uit te proberen. Deze periode zal automatisch stoppen.

Geschiedenis

Deze onderneming is in 2014 opgericht. Dit werd gedaan door Jeroen en Jesper. Beide heren hebben een heldere visie. Ze willen de wijze waarop een ondernemer communiceert op drastische wijze veranderen. Dit wordt gedaan met een telefooncentrale voor kleine ondernemingen. Een centrale die voor deze bedrijven goed toegankelijk is. Vaste nummers kunnen via je mobiel of computer gebruikt worden. Er worden geen contracten voor lange periodes afgesloten. Naar eigen zeggen zal er geen sprake zijn van een trage supportafdeling. Dit bedrijf is helemaal in-house ontwikkeld. Momenteel zijn er meer dan 10.000 mensen die van de diensten gebruik maken. Deze onderneming heeft drie jaar op rij een award van FD Gazellen gewonnen. Dat houdt in dat ze tot de snelgroeiende organisaties van Nederland behoren. Momenteel werken er meer dan 15 medewerkers bij deze zaak.

Hoe het werkt

Op de site wordt uitleg gegeven over hoe de dienstverlening werkt. Er wordt vermeld hoe zonder vast apparaat of lijn een vast nummer gebruikt kan worden. Dit wordt volgens Rinkel gedaan door slimme techniek in te zetten. Zo kan een vast nummer doorgezet worden naar een telefoon welke al bestaat. Ze hebben alleen een nummer nodig waarnaar doorgeschakeld kan worden. Dit zorgt uiteindelijk voor makkelijk gebruik en een telefonie verbinding die betrouwbaar is. Inkomende zakelijke telefoonoproepen worden doorgezet naar je mobiel. Je bedrijfsnummer kan beheerd worden vanuit je broekzak. Aangezien Rinkel alle regionale- en landelijke nummers op voorraad heeft, kun je zelf een nummer kiezen.

Extra informatie

Er kan gratis overgestapt worden naar Rinkel. Dit kun je doen met je huidige vaste nummer. Na het doen van je bestelling is een nieuw vast nummer gelijk bereikbaar. Mocht je kiezen voor nummerbehoud moet je rekening houden met een periode van 3 tot 5 werkdagen. Er wordt gewerkt met een zogenoemde ‘Fair Use Policy’. Voor onbeperkt bellen gaan ze uit van verbruik naar redelijkheid. Abonnementen kunnen maandelijks opgezegd worden. De vaste nummers kunnen aan WhatsApp Business gekoppeld worden. Je bent dan dus in staat om berichten te sturen via WhatsApp. Er kan naar 50 landen gebeld worden zonder starttarief.

Ben jij al klant bij Rinkel? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Maak jij gebruik van de diensten van dit bedrijf? Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Vind je dat er sprake is van een goede service? We waarderen het als jij je visie deelt via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview objectief en onafhankelijk kan blijven!

10