NederlandReview

    Ervaringen Online.nl

    Ben jij bekend met Online.nl (eerder Euronet en Wanadoor geheten)? Lees de laatste ervaringen en beoordelingen over Online.nl op NederlandReview. Online.nl is een bedrijf welke internetverbindingen aanbiedt voor vele bedrijven en particulieren. Ook kun je een televisie signaal en telefonie (vaste telefoon) via hun krijgen. Natuurlijk kennen ze ook een alles in een abonnement waarvan je gebruik kunt maken. Tal van snelheden om te downloaden en andere opties waaruit je kunt kiezen.

    Over Online.nl

    Een van de handleidingen van een voorganger van Online.nl gaaf al aan, dat ze verwachten dat internet zich tot het communicatiemiddel van de toekomst zal ontwikkelen. Het was toen 1994! Euronet was het bedrijf wat als eerste internet aanbood in Nederland. Later is dit bedrijf opgegaan in Online.nl. Naast internet wordt er ook (interactieve) televisie en goedkoop bellen aangeboden. Het is belangrijk voor Online.nl om veel plezier voor minder geld aan te bieden.

    Online.nl: Betrouwbaar, betaalbaar en innovatief? Het is voor Online.nl belangrijk om een betaalbaar, betrouwbaar en innovatief product te krijgen. Dit kan op het gebied van bellen, televisie of internet zijn. Zo bieden ze interactieve televisie aan op alle mogelijke toestellen. Ook kun je snel internetten bij ze en volop bellen. Communiceren is belangrijk!

    Een leuke case over Online.nl!

    De diensten van Online.nl

    Online.nl biedt verschillende diensten aan. Hieronder hebben we ze voor je opgesomd. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen en producten bij hun. Het gaat om de volgende producten:

    • Internet, Bellen & TV
    • Internet & TV
    • Internet & Bellen
    • Internet

    Je kunt ze aanvullen met de volgende extra’s:
    • Extra TV's
    • HBO
    • FOX Sports
    • Video on Demand
    • TV op vakantie
    • Telefonie




    Online.nl is altijd op zoek naar mogelijkheden om hun diensten nog interessanter en mooier te maken. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk ook op de website van Online.nl hoe uitgebreid hun diensten en producten zijn.

    Klachten of tips over Online.nl

    Natuurlijk wil Online.nl alleen maar tevreden klanten. Het is daarom ook mogelijk om contact op te nemen met Online.nl. Je kunt je klachten via de post, per email of telefonisch indienen. Misschien is er iets misgegaan of ben je ergens erg ontevreden over? Dan kun je dat dus kenbaar maken. Je mag verwachten dat er een goede oplossing geboden wordt.

    Wat vind jij van Online.nl?

    Graag zien we jouw reactie tegemoet over Online.nl op NederlandReview. Op die manier is het nog gemakkelijker voor anderen om een goed beeld te krijgen van Online.nl. Ervaringen, reviews en beoordelingen zijn van harte welkom. Natuurlijk zien we graag positieve reacties verschijnen op NederlandReview. De minder mooie berichten en klachten zijn echter ook van harte welkom.

    Slecht beeld, internet opzeggen? Of juist heel goed en goedkoop en wilt u een abonnement afsluiten? Lees eerst ervaringen op NederlandReview!

    Online.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (59)

    4
    39% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    3.6

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Online.nl

    Uw beoordeling

    glasvezel 100/100 mb + TV

    Ben van plan over te stappen naar online.nl.
    Zit nu nog bij T-mobile en heb het standaardpakket glasvezel 50/50mb internet + tv voor 45 euro per maand.
    Bij online is er nu een aanbieding van 6 maanden voor 35 euro (100/ 100mb glasvezel + tv met settopbox) zonder aansluitkosten. Daarna 52.50 euro per maand (zonder settopbox 50 euro p/m) .
    Is na de actie van 6 maanden wel duurder maar als ik weer na 14 maanden overstap dan heb ik die hele periode “gratis” ESPN eredivisie (3 kanalen) gehad.
    Ben al vaker overgestapt van KPN, Telfort, XS4ALL en T-mobile en nog nooit problemen gehad met internet en tv.

    Voordelen T-mobile: erg goede prijs kwaliteit verhouding. Stabiel internet en TV.
    De TV app voor de Apple TV werkt echt perfect. Snel en eenvoudig van zender wisselen en de minigids oproepen om te zien wat er op de andere zenders te zien zijn.
    Nadeel: de TV app wordt niet ondersteund voor Android TV en werkt na de update sinds oktober niet meer …

    Online.nl heeft voor mij het nadeel dat de TV app van canal digitaal niet beschikbaar is voor de Apple TV. Zou dan een settop box nodig hebben wat dus die 2,50 extra kost (airplay vanaf mijn ipad naar de Apple vind ik niet gebruikersvriendelijk).
    Werkt de TV app van online/ canal digitaal naar behoren bij mensen die glasvezel hebben?

    Door: Bart16-01-2021
    Gert12-02-2021

    Net een week in bezit. Nu al heel veel spijt. WiFi werkt niet naar behoren en met canal digitaal tv kijken is ook een ramp. Maar ja we hebben er ook voor gekozen voor een jaar goedkoop internet en tv. Ga zeker weer na een jaar weer terug naar XS4ALL

    Marjan13-02-2021

    Nu al spijt. Vanmiddag (zaterdag) hebben ze ons al overgezet op glasvezel terwijl het kastje volgende week pas wordt geleverd. Nu hebben we dus een paar dagen geen internet. Maandag 3 kinderen die online les moeten volgen en een thuiswerker. Hoe gaan we dat doen???

    Ab17-03-2021

    De slechtste profider die ik tot nu toe heb gehad 5 tot 10 x per dag dat de tv verbinding uit valt de streaming naar andere tv die niet werken heb hiervoor zelfs een zwaardere router moetn plaatsen dit omdat het wifi van de standaard moden het niet aankan . Zeer slechte service van online uit . Zodra ik van dit contract af kan ben ik weg als ik ze voor die tijd al niet in gebreken heb gestelt.

    Peter19-03-2021

    Op 8 maart zouden wij overgaan op glasvezel bij online. Once adsl were afgesloten maar glasvezel werkte nog niet. Bleed dat zen geen glasvezelmodem hadden meegestuurd. Na 2 dagen kwam dat binnen, werkte niet. Drie dagen later kwam een monteur, die zei dat het niet het goede modem was, heeft een nieuwe geplaatst maar nog steeds geen internet. Dat zou aan KPN liggen en die zouden binnen 2 dagen iets omzetten, waardoor het wel zou werken. Er gebeurde niets. Vandaag zou er een monteur van KPN geregeld zijn, maar niemand gezien. We zitten dus al 12 dagen zonder internet en moeten thuis werken! Waardeloze club....

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    online.nl Internet en TV

    Vorige maand (dec 2020) bij Online.nl aangemeld en Ziggo opgezegd.
    Waarom?
    Goede aanbieding en VEEL goedkoper als ZIGGO.
    Tevens ESPN Gratis kijken waar je bij ZIGGO €17,95 p/m voor betaald!
    Nadeel: Geen Discovery (maar die kijk ik via gratis abonnement op Discovery+.)
    Hebben internet en TV zonder TV ontvanger.

    Snelheid van 100Mb/30Mb is voor ons voldoende om thuis te kunnen werken en ook om TV d.m.v. de Canal digitaal app op de LG tv.
    Op de tweede TV gebruiken we een XIAOMI TV stick!

    Vrijdag overgegaan en had eerst geen verbinding maar bleek aan de DSL aansluiting te liggen. Draadjes omgezet en direct internet.
    Snelheid getest en deze was verrassend goed.
    Ingelogd met Inlognaam op de TV app en dat werkt ook meteen.

    Tot nu toe erg tevreden!

    Door: Willy26-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    abonnement voor internet, tv en bellen

    Voor ons had Online.nl gewoon echt een goede aanbieding, daarom hebben we hier ons abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen. De tv is dan gewoon van Canal dus dat is wel bekend. Online.nl kende ik niet voordat ik er op de site kwam.

    Minpuntje: bij het bestellen klik je op een lage prijs van iets van 30 euro, maar als je dan echt doorklikt, wordt het duurder omdat je bijvoorbeeld voor sneller internet hebt gekozen. Ik bedoel, dat kies ik dan wel zelf, maar toch vind ik het stom dat je dan weer op een hoger bedrag uitkomt, beetje misleidend toch. Dus ik weer terug in het proces en alles het goedoopste aanklikken en dan kom je er wel, maar toch jammer.

    Door: K.l10-12-2019
    peter28-05-2020

    Als ik uw informatienummer bel voor verdere informatie, vraagt men of ik mijn klantnummer in wil toetsen. Dat heb ik natuurlijk nog niet. Wat domvan jullie. Ik weet genoeg. Ik blijf maar waar ik nu ben.Betaal iets meer, maar weet dat het goed zit.

    John25-07-2020

    KANKER WAARDELOOS INTERNET. MINSTENS 1X PER DAG DAT DE KANKER INTERNET GEWOON UITVALT. sorry voor de taalgebruik :)

    Jmar16-09-2020

    De service is een shit, de prijs is erg hoog, vaak problemen met internet en de tv, de klantenservice is 's ochtends gesloten en als je belt moet je 35 minuten wachten en kunnen ze niet helpen.

    Waasdorp10-12-2020

    Sinds een paar dagen lid en wat een spijt heb ik zeg. Tv gemist doet het bijna niet..na gebeld te hebben zeggen ja..we hebben bijna geen rechten van veel programma s bij de zenders waar we contracten mee hebben dus helaas. Ik kon maar tot donderdag 14 uur terug kijken en dus heel veel programma s niet. Ik voel me verschrikkelijk in de maling genomen want dit staat nergens aangegeven bij ze op de site. De dame aan de lijn vertelde me..ja ik weet het sorry..ik kan er ook niks aan doen maar dit is het. Maar goed snel weer terug naar ziggo die me hebben gezegd mee te denken en een stukje mee te willen betalen voor de boete die ik krijg bij opzeggen.

    Ronnie04-01-2021

    Helaas ik ook een jaar van ellende bij online. Zit nu gelukkig al een paar maanden bij Budgetthuis en dat is een verademing. Een film die je in 1x kan zien zonder dat beeld bevriest. Netflix bekijken via de afstandsbediening. Discovery die je kunt zien (wordt door online.nl niet meer doorgegeven.

    Dennis 03-02-2021

    Ik heb het nu een tijdje en bevalt me heel erg goed ! zowel de service via facebook telefonisch en per mail gingen gewoon goed ! alles werkt ook goed en de snelheid van glasvezel is verrassend snel ! dus een aanrader voor wie naar online wil. tis eingelijk gewoon KPN mensen !

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Online.nl alles-in-1

    Prima aanbieding, stap terug in internet snelheid (Ziggo), maar vele malen goedkoper.

    Oplevering een week eerder dan plandatum. Alles ruim op tijd geleverd.

    Installatie is zeer gemakkelijk. Binnen 10 minuten was de verbinding actief. TV-ontvanger = opstarten, updaten en werken. Prima beeldkwaliteit en relatief snel.

    Internetsnelheid zowel bedraad als >eigen< WiFi meer dan acceptabel. WiFi op het Zyxel modem is uitgeschakeld.

    Net klant, maar tot nu toe enkel positief!

    Door: Thomas13-05-2020
    Mieke van den Bijllaardt18-05-2020

    Begrijp ik nu dat online per 1 juni stopt met TLC ? Dat is een van mijn lievelingszenders! Als dat het geval is zeg ik per 1 juni mijn abonnement op.

    R de Jong10-06-2020

    Heb nu een poosje tv online in het begin met een tv ontvanger en aangezien ze een oude router leveren met alleen 2,4 ghz en zelf een dure dual band router heb ging het in het begin prima. Alleen was de tv ontvanger traag met zender wisselen. Maar daar schijnen ze nu een nieuwe voor te hebben? Tijdens mijn verhuizing besloten om over te stappen op de app van canaal digitaal omdat deze de kanalen voor mij leverde die ik het meeste keek. Echter na mijn verhuizing alleen maar problemen met wifi en naderhand ook de tv app. Na wat onderzoek hebben ze een online hulp tool om je router te voor zien van de laatste firmware stand. Nou het wifi is nog steeds belabberd heb problemen met het streamen van muziek(uitvallen wifi bufferen ect....) Zelfs na het herinstalleren van de nieuwe software. En nu ook al een poos last van de tv app loopt vast continu. Online gezocht naar oplossingen deze uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde nu probeer ik de klantenservice te bereiken onbereikbaar? En nu ondanks de belabberde kwaliteit en ook nog eens mijn lievelings zender discovery hd uit het pakket gehaald??? Maar wel de premie met 2.50 euro verhogen?? Ik had al de stap genomen om over te stappen naar t-mobile want omdat ik daar een telefoon abonnement heb sowieso goedkoper uit en mijn favoriete zender weer terug! Voor mijn geen tv online voorlopig meer.

    Clementine 18-06-2020

    Mieke, om dezelfde reden ben ik direkt overgestapt naar een andere provider waar ik ook mijn telefoon heb. Vandaag werd ik opgebeld met dat ze een aanbiedng voor me hadden, ...o ik zie dat u wil overstappen ?! Wat toevallig tóch. Ik uitgelegd dat ik niet blij was met de zenderwijziging,....ik kon toch voor 3,99 meer die zenders in een ander pakket erbij nemen ?! Dus ...abonnement 2,50 verhogen, zenders kwijt, maar wel opwaarderen voor 3,99 erbij ....ketjing..kassa.. Ben blij met mijn overstap..

    lammert bijker01-12-2020

    telefonisch slecht bereikbaar

    Ronnie04-01-2021

    @mieke @Clementine Discovery zijn ze ook mee gestopt. Online.nl is een b-kwaliteit aanbieder. Ik had 20 jaar geleden eens een jaar een abonnement bij Canal+. Superduur en superslecht. Kreeg toen een hardplastic kast dat je op je tv aan moest sluiten om de zenders te zien van Canal+. Online is nu onderdeel van Canal Digital (toen dus Canal+) In 20 jaar tijd niks veranderd. Duur en slechte kwaliteit. En het bedrijf zit in Luxemburg, dus die hoge heren van dat nepbedrijf vangen elke maand weer bakken met geld.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    O1034635

    Keurig verpakt en snel verstuurd. Ben zeer tevreden.
    Minpunten, ik zou het zo niet weten.

    Door: Ada Hink-Smit21-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Internet & TV

    Het bestellen van het product was makkelijker dan ervan af komen.
    Wij hebben als beginnend op onszelf wonen voor online gekozen, waarbij wij in het begin al problemen hadden met het internet. Nu denk je bij jezelf dat kan af en toe wel voorkomen maar niets is minder waar. Ik als thuiswerkende heb dagen niet kunnen werken thuis vanwege het internet en wanneer je belt wat er aan de hand is krijg je het antwoord dat je je modem moet resetten. Wat tevens al 1000x of vaker is gebeurd. Nu hebben wij gelukkig een andere provider waar alles wel goed werkt.
    Bij deze : schaf geen abonnement bij online.nl aan!

    Door: Anoniem19-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    super

    Al zo lang lid van online.nl en altijd helemaal prima. Alleen dus gister een probleem. Gelijk de klantenservice gebeld en direct (zonder wachten) iemand aan de lijn die van wanten wist. (Wat niet altijd het geval is, vaak krijg je een halve zool aan de lijn). De vrouw heeft mij prima geholpen en mijn draadloos internet deed het weer perfect. Ik heb geen idee wat er mis was maar ze hebben het op afstand opgelost dus wat mij betreft was de zaak afgehandeld.

    Door: T. B.14-09-2015
    Charles08-03-2020

    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Online en tot nu toe zonder problemen.

    Said27-08-2020

    Gisteren avond een rotte avond gehad, hele avond naar de klote.Storing de hele avond.van alles hebben gedaan maar niets hielp.geen telefoon geen tv geen YouTube etc. het was echt donker in huis met heel veel tijd verspilling.Hoop niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet,

    Maurice21-10-2020

    Heb nu bijna een jaartje een abonnement bij Online. Over de internetverbinding ben ik tevreden; stabiel en voldoende snelheid. Over het tv-pakket ben ik niet zo tevreden. Na een paar maanden een, voor mij, vervelende wijziging in het zenderpakket (BBC-zenders ipv Discovery/Euosport). En hiernaast is er weliswaar een opnamefunctie beschikbaar, maar kun je opgenomen programma's niet doorspoelen. Zit je dus nog met die vervelende reclame. Had ik vroeger bij KPN geen last van. Online vind ik t.o.v. KPN trouwens ook minder qua zapp-snelheid, qua oproepen van het menu e.d., alsmede qua overzichtelijkheid van het menu.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Online internet, tv en behoud vastnummer

    Goede overstap service, goed te woord gestaan en alles bevestigd via e-mail. Internet is snel het beeld van de tv lijkt scherper dan Ziggo mijn vorige provider. Fox sport 1,2 en 3 in het pakket, begin gemist, terugkijken en opnemen, en dat voor een heel mooie prijs. Het enige minpuntje als ik dit als minpuntje mag normen is het overschakelen van het één naar een ander kanaal maar is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Door: Charles 08-03-2020
    harrie10-06-2020

    ben altijd tevreden geweest over online......maar nu zijn er opeens veel tv zenders verdwenen .zonder ons op de hoogte te houden.....heel erg jammer dat tlc ook weg is......ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider....

    Clementine van Dam18-06-2020

    He Harrie, nou ik ben overgestapt om dezelfde reden, vandaag kreeg ik quasi telefoontje van online...mochten mij een aanbieding doen....O. .ik zie iets over overstappen? Ik uitgelegd.... maar ik kan toch voor 3,99 per maand de zenders weer in een ander pakket nemen ?!! ja duh... Ik ben aan het overstappen punt.

    Clementine 18-06-2020

    Ik ben om dezelfde reden overgestapt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Lekker cheap

    Heb nu eindelijk HBO via Online.nl en kan dus eindelijk met iedereen meepraten over Game of Thrones. Happy!! Prima service verder ook, geen klachten. Kan niet wachten tot het nieuwe seizeon hahaha maar dat duurt nog even..............

    Door: Tessie29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    tv en internet

    Ons tv kastje deed het eerst niet goed maar daarna kregen we een nieuwe en alles werkt nu goed.
    het internet is snel en was snel geïnstalleerd dus dat was meteen goed.
    gekozen voor de prijs, want die is hier goedkoper.

    Door: Jacco31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    internet/schade aan de muur

    ik heb in 24-09-2020 een melding gedaan dat er schade is gemaakt aan mijn muur binnenshuis, de muren waren een paar maanden gelden gestuct en op nieuw geverfd.
    nu 08-04-2021 nog steeds geen telefoontje of mailtje voor een oplossing.
    dit had ik niet verwacht van zo een groot bedrijf ik neem aan dat jullie hier voor verzekerd zijn of jullie aangestuurde monteur.

    Door: elias08-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Glasvezel internet

    ECHT NOOIT DOEN LIEVE MENSEN!!!!!!!! Zelden een bedrijf meegemaakt dat er zo'n zooitje van maakt. NIET DOEN!!!!!

    Door: Robocop03-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Wd elements portable 1 tb

    Bestelling op de track en tracé geleverd. Nooit aangekomen. Na 10x Bellen en 2 weken onderzoek kwamen ze er toch achter dat ze geld gingen terug storten. Wat ik vanaf het begin al zei, dan had ik het de volgende dag gewoon binnen. Zeer slechte service. Bestel er nooit weer.

    Door: Matthijs Scholten30-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Internet en tv

    Ik heb echt enorm veel spijt van het in zee gaan met Online.nl.

    Er wordt namelijk van alles beloofd, maar beloftes worden niet nagekomen. Op 16-2-2021 heb ik telefonisch doorgegeven dat ik ga verhuizen. Aan de telefoon is mij beloofd dat ik internet zou hebben op mijn nieuwe adres in de eerste week van maart. Krijg ik te horen dat het internet pas 12-3-2021 overgezet kan worden. Na uren aan de telefoon zijn er nul oplossingen te bedenken en zit ik 2 hele werkweken zonder internet.

    Door: Ymkje Westra23-02-2021
    icw25-02-2021

    veel storing zit al bijna half uur aan de tel word niet opgenomen muziekje en moment geduld of zijn ze de storing aan het oplossen onze buren hebben het zelfde probleem zou zeggen stap niet over naar online

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Abonnement

    Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht.
    Waardeloze service, internet die niet werkt, tv die daardoor ook niet werkt, mails worden niet beantwoord, ik ben meer bezig met het resetten van de modem dan het gebruik van internet zelf. Mocht je een masochistische instelling hebben dan is dit bedrijf een prima keuze.
    Zoniet dan mijd dit bedrijf alsof het een virus is.

    Door: Sjors19-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet tv en bellen

    GA NIET NAAR ONLINE.NL!!!
    Nog nooit ergens zo belachelijk slecht behandeld, klantenservice is een term wat ze bij online.nl totaal niet kennen.

    Gisteren klapte het internet eruit. Modem reset, maar mocht niet baten. Vervolgens telefonisch contact opgenomen met online.nl en heeft de medewerker gekeken wat er mis was maar hij kon niks ontdekken. Er moest een monteur langskomen en kon hier via de SMS een afspraak voor maken.

    De eerste mogelijkheid voor de monteur was maandag!! (het is nu woensdag). Na dit te hebben gezien weer contact opgenomen en verteld dat we niet 4 (!!) dagen zonder internet kunnen zitten i.v.m. thuis werken en school.
    Ik kreeg te horen dat dit de enige 'oplossing' was en dat ze verder niks konden betekenen. Vervolgens gelijk het abonnement stop gezet, maar ook dat kon ze niet overhalen om het voor ons op te lossen.

    Kortom: Wij zitten in tijden van corona waar iedereen (dus wij ook) thuis werkt en aan school zit, 4 dagen zonder internet en TV. Top geregeld online.nl!

    Door: Lisa18-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet en Tv

    Schandalig bedrijf.
    Interface van de tv is bagger en super traag. Bijna geen films in het pakket. Je kan weinig zenders terug kijken. Doorspoelen kan bijna nergens. Als je kan doorspoelen zie je je beeld niet. Kort om waardeloos!!! Klantenservice medewerkers hebben het fatsoen van een stel holbewoners. Heb je het al afgesloten bel dan direct en meldt dat je gebruik maakt van je Herroepingsrecht als consument. Die eikels sluiten je wel direct binnen een uur af maar dat is beter dan een jaar aan dit bedrijf vast te zitten.

    Door: Erwin30-01-2021
    Dennis 03-02-2021

    Ik heb het nu een tijdje en bevalt me heel erg goed ! zowel de service via facebook telefonisch en per mail gingen gewoon goed ! alles werkt ook goed en de snelheid van glasvezel is verrassend snel ! dus een aanrader voor wie naar online wil. tis eingelijk gewoon KPN mensen !

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet , bellen en TV

    Online.nl is een groot drama. Bij de bestelling ging tot vier keer toe alles mis. Ok bij de levering drie verschillende data van levering gehad, maar wel op tijd aangesloten, hoewel ik wel langer met mijn tijdelijk telefoonnummer moest doen omdat er administratief dingen mis waren gegaan bij online.
    Internet en telefoon werken wel goed, maar bij TV is veel stilstaand en schokkerig beeld.
    Verder is de klantenservice erg slecht, lange wachttijden aan de telefoon, niet begrijpende medewerkers die je beslist niet willen helpen.
    En de administratie is een enorme puinhoop, vanaf augustus 2020 tot heden, 29 januari nog geen enkele juiste factuur, er wordt steed teveel berekend. Echt schokkend.
    Kortom ga nooit in zee met Online.nl, tenzij ze zich wat aantrekken van de massa's klachten die je in reviews vind, en hun bedrijf sterk gaan verbeteren.

    Door: K.Pander29-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Internet en tv

    Wij kiezen ervoor om eerder over te stappen naar een andere provider. Bij ons gaat deze provider offline. Overigens een veel betere merknaam die ast bij het product wat ze leveren.
    Hebben het ervoor over om een aantal maanden dubbel te betalen. ( aangemeld bij KPN)

    Online, of eigenlijk OFFLINE, is niet betrouwbaar wat betreft internet en ook TV.
    In 7 mnd erg veel problemen gehad. Zoals frequent geen tv, uiterst zwak internet en zelfs geen internet. Inmiddels verschillende keren updates gehad, die niet hebben geholpen maar wel heel veel irritatie opleverden. Alle WiFi app dient nl opnieuw ingesteld te worden.
    Wij zijn klaar met deze OFFLINE organisatie. Met dergelijk slechte kwaliteit adviseer ik hen Offline te gaan.
    De service is triest, opvolging van calamiteiten uiterst traag,
    Grappig overigens, maar sprekend voor de OFFline organisatie: na het opzeggen werd ik binnen 24 uur gebeld..speciale aanbieding, veel beloftes etc.. maar geen aantoonbare heldere verandering in de orginasatie/ techniek die mij vertrouwen geven in de toekomst.

    Door: Roberto tacke21-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Internet Maximaal 100Mb & TV

    Ik heb via de consumentenbond.nl een aanvraag gedaan voor 1 jarig abonnement Internet en TV van online.nl Looptijd 01.09.2020 t/m 31.08.2021
    Internet Maximaal 100Mb & TV - de eerste 6 maanden voor €30,00 per maand. Hierna betaal je €47,50 per maand. Aansluitkosten Verzend- en administratiekosten € 0,00
    Sinds begin van de levering ervaar ik veel problemen:
    1. De aangeboden internet snelheid is 15%-20% trager.
    2. De tv programma's zijn onoverzichtelijk, traag en op mijn tv scherm krijg ik regelmatig kleurrijke blokken.
    3. Haperend ontvangst TV programma's - regelmatig stopt tv beeld voor een paar secunden. Erg vervelend.
    4. Op dit moment - 7 januari 2021 - kan ik ALLEEN 3 programma's bekijken NL 1, NL 2 en NL 3 maar betaal ik voor ruim 50 programma's

    Door: alexander.p07-01-2021
    alexander.p07-01-2021

    Ik zou nooit in mijn leven een abonnement bij Online.nl aanvragen !

    GIo08-01-2021

    Loopt je internet op DSL of fiber?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    FAQ

    Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 59 ervaringen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 39% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Online.nl actief?

    Online.nl is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Online.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.