NederlandReview

    Ervaringen Online.nl

    Ben jij bekend met Online.nl (eerder Euronet en Wanadoor geheten)? Lees de laatste ervaringen en beoordelingen over Online.nl op NederlandReview. Online.nl is een bedrijf welke internetverbindingen aanbiedt voor vele bedrijven en particulieren. Ook kun je een televisie signaal en telefonie (vaste telefoon) via hun krijgen. Natuurlijk kennen ze ook een alles in een abonnement waarvan je gebruik kunt maken. Tal van snelheden om te downloaden en andere opties waaruit je kunt kiezen.

    Over Online.nl

    Een van de handleidingen van een voorganger van Online.nl gaaf al aan, dat ze verwachten dat internet zich tot het communicatiemiddel van de toekomst zal ontwikkelen. Het was toen 1994! Euronet was het bedrijf wat als eerste internet aanbood in Nederland. Later is dit bedrijf opgegaan in Online.nl. Naast internet wordt er ook (interactieve) televisie en goedkoop bellen aangeboden. Het is belangrijk voor Online.nl om veel plezier voor minder geld aan te bieden.

    Online.nl: Betrouwbaar, betaalbaar en innovatief? Het is voor Online.nl belangrijk om een betaalbaar, betrouwbaar en innovatief product te krijgen. Dit kan op het gebied van bellen, televisie of internet zijn. Zo bieden ze interactieve televisie aan op alle mogelijke toestellen. Ook kun je snel internetten bij ze en volop bellen. Communiceren is belangrijk!

    Een leuke case over Online.nl!

    De diensten van Online.nl

    Online.nl biedt verschillende diensten aan. Hieronder hebben we ze voor je opgesomd. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen en producten bij hun. Het gaat om de volgende producten:

    • Internet, Bellen & TV
    • Internet & TV
    • Internet & Bellen
    • Internet

    Je kunt ze aanvullen met de volgende extra’s:
    • Extra TV's
    • HBO
    • FOX Sports
    • Video on Demand
    • TV op vakantie
    • Telefonie




    Online.nl is altijd op zoek naar mogelijkheden om hun diensten nog interessanter en mooier te maken. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk ook op de website van Online.nl hoe uitgebreid hun diensten en producten zijn.

    Klachten of tips over Online.nl

    Natuurlijk wil Online.nl alleen maar tevreden klanten. Het is daarom ook mogelijk om contact op te nemen met Online.nl. Je kunt je klachten via de post, per email of telefonisch indienen. Misschien is er iets misgegaan of ben je ergens erg ontevreden over? Dan kun je dat dus kenbaar maken. Je mag verwachten dat er een goede oplossing geboden wordt.

    Wat vind jij van Online.nl?

    Graag zien we jouw reactie tegemoet over Online.nl op NederlandReview. Op die manier is het nog gemakkelijker voor anderen om een goed beeld te krijgen van Online.nl. Ervaringen, reviews en beoordelingen zijn van harte welkom. Natuurlijk zien we graag positieve reacties verschijnen op NederlandReview. De minder mooie berichten en klachten zijn echter ook van harte welkom.

    Slecht beeld, internet opzeggen? Of juist heel goed en goedkoop en wilt u een abonnement afsluiten? Lees eerst ervaringen op NederlandReview!

    Online.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (33)

    4.4
    48% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3.6
    Prijs
    rating
    5
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    internet

    Het kijken van opgenomen programma’s is een drama. Je kan niet doorspoelen en terug spoelen. Voordat je je opgenomen programma kan bekijken moet je ook nog een stuk van het voorgaande programma cq reclame bekijken en tijdens het opgenomen programma kan je de reclame ook niet doorspoelen. Als je een stukje gemist hebt of nog een keertje wil zien kan je niet terug spoelen. De klantenservice beweert dat de zenders dit bepalen echter bij andere televisie aanbieders is het wel mogelijk om door en terug te spoelen. Ik zit nog aan een jaar contract vast maar zal wanneer dit niet veranderd na mijn jaarcontract over gaan naar een andere provider overgaan.

    Door: siep 07-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    abonnement voor internet, tv en bellen

    Voor ons had Online.nl gewoon echt een goede aanbieding, daarom hebben we hier ons abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen. De tv is dan gewoon van Canal dus dat is wel bekend. Online.nl kende ik niet voordat ik er op de site kwam.

    Minpuntje: bij het bestellen klik je op een lage prijs van iets van 30 euro, maar als je dan echt doorklikt, wordt het duurder omdat je bijvoorbeeld voor sneller internet hebt gekozen. Ik bedoel, dat kies ik dan wel zelf, maar toch vind ik het stom dat je dan weer op een hoger bedrag uitkomt, beetje misleidend toch. Dus ik weer terug in het proces en alles het goedoopste aanklikken en dan kom je er wel, maar toch jammer.

    Door: K.l 10-12-2019
    peter 28-05-2020

    Als ik uw informatienummer bel voor verdere informatie, vraagt men of ik mijn klantnummer in wil toetsen. Dat heb ik natuurlijk nog niet. Wat domvan jullie. Ik weet genoeg. Ik blijf maar waar ik nu ben.Betaal iets meer, maar weet dat het goed zit.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Online.nl alles-in-1

    Prima aanbieding, stap terug in internet snelheid (Ziggo), maar vele malen goedkoper.

    Oplevering een week eerder dan plandatum. Alles ruim op tijd geleverd.

    Installatie is zeer gemakkelijk. Binnen 10 minuten was de verbinding actief. TV-ontvanger = opstarten, updaten en werken. Prima beeldkwaliteit en relatief snel.

    Internetsnelheid zowel bedraad als >eigen< WiFi meer dan acceptabel. WiFi op het Zyxel modem is uitgeschakeld.

    Net klant, maar tot nu toe enkel positief!

    Door: Thomas 13-05-2020
    Mieke van den Bijllaardt 18-05-2020

    Begrijp ik nu dat online per 1 juni stopt met TLC ? Dat is een van mijn lievelingszenders! Als dat het geval is zeg ik per 1 juni mijn abonnement op.

    R de Jong 10-06-2020

    Heb nu een poosje tv online in het begin met een tv ontvanger en aangezien ze een oude router leveren met alleen 2,4 ghz en zelf een dure dual band router heb ging het in het begin prima. Alleen was de tv ontvanger traag met zender wisselen. Maar daar schijnen ze nu een nieuwe voor te hebben? Tijdens mijn verhuizing besloten om over te stappen op de app van canaal digitaal omdat deze de kanalen voor mij leverde die ik het meeste keek. Echter na mijn verhuizing alleen maar problemen met wifi en naderhand ook de tv app. Na wat onderzoek hebben ze een online hulp tool om je router te voor zien van de laatste firmware stand. Nou het wifi is nog steeds belabberd heb problemen met het streamen van muziek(uitvallen wifi bufferen ect....) Zelfs na het herinstalleren van de nieuwe software. En nu ook al een poos last van de tv app loopt vast continu. Online gezocht naar oplossingen deze uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde nu probeer ik de klantenservice te bereiken onbereikbaar? En nu ondanks de belabberde kwaliteit en ook nog eens mijn lievelings zender discovery hd uit het pakket gehaald??? Maar wel de premie met 2.50 euro verhogen?? Ik had al de stap genomen om over te stappen naar t-mobile want omdat ik daar een telefoon abonnement heb sowieso goedkoper uit en mijn favoriete zender weer terug! Voor mijn geen tv online voorlopig meer.

    Clementine 18-06-2020

    Mieke, om dezelfde reden ben ik direkt overgestapt naar een andere provider waar ik ook mijn telefoon heb. Vandaag werd ik opgebeld met dat ze een aanbiedng voor me hadden, ...o ik zie dat u wil overstappen ?! Wat toevallig tóch. Ik uitgelegd dat ik niet blij was met de zenderwijziging,....ik kon toch voor 3,99 meer die zenders in een ander pakket erbij nemen ?! Dus ...abonnement 2,50 verhogen, zenders kwijt, maar wel opwaarderen voor 3,99 erbij ....ketjing..kassa.. Ben blij met mijn overstap..

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    super

    Al zo lang lid van online.nl en altijd helemaal prima. Alleen dus gister een probleem. Gelijk de klantenservice gebeld en direct (zonder wachten) iemand aan de lijn die van wanten wist. (Wat niet altijd het geval is, vaak krijg je een halve zool aan de lijn). De vrouw heeft mij prima geholpen en mijn draadloos internet deed het weer perfect. Ik heb geen idee wat er mis was maar ze hebben het op afstand opgelost dus wat mij betreft was de zaak afgehandeld.

    Door: T. B. 14-09-2015
    Charles 08-03-2020

    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Online en tot nu toe zonder problemen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Online internet, tv en behoud vastnummer

    Goede overstap service, goed te woord gestaan en alles bevestigd via e-mail. Internet is snel het beeld van de tv lijkt scherper dan Ziggo mijn vorige provider. Fox sport 1,2 en 3 in het pakket, begin gemist, terugkijken en opnemen, en dat voor een heel mooie prijs. Het enige minpuntje als ik dit als minpuntje mag normen is het overschakelen van het één naar een ander kanaal maar is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Door: Charles 08-03-2020
    harrie 10-06-2020

    ben altijd tevreden geweest over online......maar nu zijn er opeens veel tv zenders verdwenen .zonder ons op de hoogte te houden.....heel erg jammer dat tlc ook weg is......ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider....

    Clementine van Dam 18-06-2020

    He Harrie, nou ik ben overgestapt om dezelfde reden, vandaag kreeg ik quasi telefoontje van online...mochten mij een aanbieding doen....O. .ik zie iets over overstappen? Ik uitgelegd.... maar ik kan toch voor 3,99 per maand de zenders weer in een ander pakket nemen ?!! ja duh... Ik ben aan het overstappen punt.

    Clementine 18-06-2020

    Ik ben om dezelfde reden overgestapt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    internetpakket

    Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
    Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
    Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
    Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
    De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
    Pluspunten:
    De (niet juiste) bestelling is op tijd geleverd
    Verbeterpunten:
    - Vrijwel een volledige afwezigheid van communicatiekanalen (behalve een callcenter);
    - Een onvolledige beschrijving van de producten op internetpagina's en in de volgende correspondentie, die misleidend kan zijn voor klanten;
    - Een belofte van 100% installatiegarantie is niet meer dan woorden.

    Door: Michael 29-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Abonnement tv/internet

    Verhuizing kan niet doorgevoerd worden. Dat is de enige info die gegeven wordt. Daarna wordt het gesprek afgekapt met 'als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd bellen.' Dus ik: 'Ik heb nu een vraag en bel nu.' Ze kon me niet verder helpen. Daarom is online een klant kwijt!!! Jammer.

    Vooraf wordt er een bandje afgespeeld dat gesprekken worden opgenomen. Ik hoop dan ook dat dit gesprek teruggeluisterd wordt! Dit is niet de eerste keer dat we halve info krijgen van online.

    Door: Eline 18-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Lekker cheap

    Heb nu eindelijk HBO via Online.nl en kan dus eindelijk met iedereen meepraten over Game of Thrones. Happy!! Prima service verder ook, geen klachten. Kan niet wachten tot het nieuwe seizeon hahaha maar dat duurt nog even..............

    Door: Tessie 29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    tv en internet

    Ons tv kastje deed het eerst niet goed maar daarna kregen we een nieuwe en alles werkt nu goed.
    het internet is snel en was snel geïnstalleerd dus dat was meteen goed.
    gekozen voor de prijs, want die is hier goedkoper.

    Door: Jacco 31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Internet & TV

    Afgekomen op de aanbieding en de lage prijs. Verder tevreden met het systeem en het regelen, maar je moet wel veel zelf doen. Alles werkt nu naar behoren en we betalen minder dan eerst, dus prima

    Door: Sylvie Karels 28-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    internet en TV via online.nl

    Overdag snelheid genoeg, maar 's avonds loopt zelfs de TV vast. zo traag is het internet. Helpdesk verzint van alles om je niet te hoeven helpen. ze hebben gewoon geen oplossing en kunnen niet leveren wat ze beloven. Nooit meer!!!!!

    Door: Otto Hilleman 08-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Abonnement online

    Waardeloos!! Installeren was een groot probleem!
    Toen ik verhuisde kon ik het abonnement niet opzeggen.
    Ik heb een jaar lang dubbel moeten betalen
    Kosten? 300 euro!
    Trap er niet in!!!!!

    Door: Annelies Schuurmanm 07-06-2020
    Annelies Schuurman 07-06-2020

    Nooit intrappen!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet en telefoon

    Slechte service, internet valt steeds uit, nieuwe aanbiedingen of wijzigingen worden niet doorgeven waardoor je teveel betaald. Contract wordt stilzwijgend verlengd, klantenservice aan de lijn krijgen duurt een eeuw. Kortom, erg slecht. Nooit meer.

    Door: Jasmina 19-05-2020
    Erwin 08-06-2020

    Ja het word steeds slechter, ben al jaren klant (Wanadoo, Orange en toen Online) en heb jaren geen problemen gehad, tot ik tv erbij nam. Bijna dagelijks vliegt het modem er uit, van de 4 LAN poorten zijn er nog 3 werkend maar denk je dat ze een nieuw modem sturen, nope. Blijf maar sukkelen en contact opnemen met de klantenservice, die reageren wel maar een oplossing komt er niet en is nu al maanden aan de gang. Vind het wel jammer want heb er altijd met veel plezier bij gezeten maar dat plezier ben je nu zo kwijt. Daarnaast zijn er sinds de 1e van deze maand ook TLC, Eurosport 1&2 en Discovery zender afgehaald. Ter vervanging BBC gekregen waar je niets aan hebt en een verhoging in abonnementskosten. Denk dat we ondanks alle rompslomp nu toch gaan overstappen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Goed verduisterend

    Was al een paar keer niet tevreden met de service, maar nu wordt TLC uit het zenderaanbod gehaald zonder wat te zeggen. Normaal krijg je altijd een Nieuwsbrief maar dit wordt (bijna, zag het op de zender) stilzwijgend gedaan. Dat is de druppel, zeg mijn abonnement op.

    Door: Mieke 18-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Online.nl

    Lukte me niet om minder sterren te geven helaas!!! Ruim een maand geleden verhuizing van mijn ouders doorgegeven! Op 8 mei een e-mail ontvangen dat de verhuizing was doorgevoerd. Nu Heb ik voor hun de apparatuur aangesloten, maar helaas geen internet en dus TV. Hier over gebeld en pas 2 dagen later een monteur kunnen sturen, deze constateerde dat het een software probleem is. Toen moest er een monteur van KPN langskomen ook hij constateerde hetzelfde maar kon het niet oplossen! Mijn ouders moesten van online zelf maar bellen met KPN om ditongo te lossen (waar wordt online dan voor betaald). Uiteindelijk leven we vandaag op 16 mei maar kunnen ze niets oplossen aangezien de monteurs niet op zaterdag werken?! Ook na het bellen met de klantenservice medewerker totaal geen empathie ten opzichte van mijn ouders die aan huis gekluisterd zijn ivm Corona maatregelen (zijn beide op leeftijd). Mijn ouders moeten nu wederom tot maandag wachten terwijl ze geen internet of TV hebben! Hoe triest is dit!!!!

    Door: Victor 16-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet, bellen, televisie.

    Klachten rondom het bedrijf Online.nl
    11-6-2019 kregen we de internet, telefoon en televisie van Online.
    Op 10 juli kreeg ik te horen dat mijn abonnement was ingegaan op 3 mei. Ik kreeg dus korting tot 3 september.
    Op 10 juli hadden we problemen met het bekijken van de televisie. Ik stuurde zelfs beelden van wat de televisie deed. Hij gaf géén beeld.
    Op vakantie en terug op 12 augustus geen televisie, geen internet.
    12 augustus gaan ze het onderzoeken. Na 2 dagen weer contact opgenomen want nog steeds geen internet en televisie.
    Zeventien uur later: Online.nl “Hi Monique, wat vervelend dat je diensten nog niet werken. Onze technische dienst doet hard zijn best om snel met een oplossing te komen. Zou je me nog(maals) een foto van de sticker op de tv-ontvanger kunnen sturen? Dan stuur ik dit door naar onze technische dienst. Alvast bedankt! Groet, Robin. »
    Bijna 24 uur later, krijg ik een berichtje van weer een ander die weer een foto wil van hetzelfde. Terwijl ik het al had opgestuurd.
    16 Augustus eindelijk internet, maar de televisie doet het nog niet goed. En de afstandsbediening heeft niet altijd contact met de tv-ontvanger.
    “Hi Monique, ik zie in het systeem dat je melding over de tv-ontvanger ook nog openstaat bij de technische dienst dus ik moet je helaas vragen om hier nog even geduld voor te hebben. Zodra we meer weten nemen we hier meteen contact over met je op. Excuses voor het ongemak! Groet, Robin ».
    17 Augustus – 23 augustus geen televisie !
    Na 2 dagen wachten (want je kan ze niet bereiken) via Facebook: “Hi Moniquem, wij begrijpen dat het een vervelende situatie is. Onze technische dienst is vandaag niet aanwezig. Wij hebben hen gevraagd om jou een update tegeven. Zij zullen contact met je opnemen. Groet, Max ».
    ‘s Avonds de 27ste augustus doet de televisie het weer, maar de tv-ontvanger reageert niet op de afstandsbediening. Ik stelde Online.nl daarvan op de hoogte, hun reactie:
    “Fijn dat de televisie werkt, Monique. En gek dat de afstandsbediening niet lijkt te werken. Zou je de volgende stappen eens willen langslopen? • Verzeker jezelf ervan dat de batterijen niet leeg zijn en dat ze op de juiste manier in de afstandsbediening zitten. • Staat de afstandsbediening ingesteld op de tv-ontvanger en niet op de tv? • Synchroniseer de afstandsbediening nogmaals. Graag hoor ik of het daarmee opgelost is. Groet, Bram ».
    Het was natuurlijk niet opgelost en de Technische Dienst (daar werkt er één?) was het nog aan het onderzoeken.
    Negentwintig augustus filmpjes gemaakt en weer verstuurd via Facebook.
    23 september: Nog steeds een probleem en de Technische Dienst krijgt uitbetaald maar doet niets.
    Weer contact gehad met Online.nl, hun reactie:
    “Hi Monique, ik heb zojuist de technische dienst aan de lijn gehad. En mijn collega die ik aan de lijn had. Was ook echt niet blij evenals ik met dat het zo lang duurt. Hij heeft me aangegeven dat hij de case vandaag direct oppakt. Kan je me morgen een update sturen over hoe het is afgelopen. Groet, Mike ».
    Die middag word ik gebeld door Chris van de Technische Dienst. De televisie doet het even. En daarna moet ik al weer melden dat ik de melding S151 (een afspeelfout). En het laden van de tv-gids lukt ook niet. En de televisie doet weer raar. Maar online.nl doet er NIETS mee.
    Vier oktober ben ik het zat als de televisie helemaal niets meer doet. En ik krijg FATAL ERROR. Online.nl vraagt of ik alles wel goed heb aangesloten, pffffffffffffff.
    Omdat ik niet serieus wordt genomen heb ik een opbaar bericht gezet op de Facebook-pagina. Reactie via de chat van Online.nl:
    “Hi Monique, ik heb zojuist op je openbare bericht gereageerd. Ik weet dat je al vaker je modem en TV-ontvanger hebt gereset, maar ik wil je vragen het toch nog een keer te doen. Dan kunnen we dat als oplossing uitsluiten. Groet, Veerle”.

    Het is dan inmiddels 27 oktober en ik heb het opgegeven, want je komt GEEN stap verder.

    Elf juni begon deze ellende met Online.nl, dus snel opgezegd om naar Tele2 te gaan. Weg van dit slechte bedrijf.
    Nu kreeg ik vandaag een mail dat het contract loopt tot 30-6-2020 en als de overstap voor het einde van de contractduur plaats, dan zullen wij de abonnementskosten voor de resterende periode in rekening brengen.
    Reageren op deze mail kan niet per mail, maar moet via Facebook o.i.d. Ik heb het nu geregeld via Tele2. Het abonnement bij Tele2 is beëindigd en wordt opnieuw opgevraagd, zodat wij op 30 juni 2020 overgaan naar Tele2. Tele2 is wel telefonisch te bereiken en doen de moeite voor je.
    Ongelooflijk wat een verschil.
    Mijn raad: GA NOOIT NAAR ONLINE.NL.

    Door: Monique Sylla 14-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Interactieve tv + internet

    Begin er niet aan!! Het lijkt allemaal goedkoop, maar ondertussen wachten wij al 3(!) weken om teruggebeld te worden door de technische dienst, omdat wij nog steeds geen tv hebben. Als we contact opnemen met de klantenservice horen wij constant: 'o wat vervelend dat het al zo lang duurt, heb nog even geduld. we gaan contact opnemen met de technische dienst'. Nou, mijn geduld is op en ik ben nog steeds niet gebeld. Betaal iets meer voor een andere aanbieden mensen, kost je wat extra geld. Maar nu betaal je geld voor niks.

    Door: Joyce Nobel 07-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Adsl

    Waardeloze verbinding
    Waardeloze ondersteuning

    Door: Brandenburg 01-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Spijt van

    Beste mensen aub niet met deze provider in zee gaan want ze beloven van alles maar ze kunnen niet geven ik betaald voor 100mb of 50 mb maar ik haald 5 mb thuis op me pc of ps of tv verbinding elk keer verzinnen ze praatjes ik ben er klaar mee met die oplichters dat zijn toch beter na anderee provider gaan of wel product kunt leveren

    Door: Bar Hagen 21-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet

    Helaas tot juli vast aan online.nl. Ik heb meerdere negatieve reviews over online.nl geschreven. Dagelijks ervaar ik problemen met het internet. Goedkoop is echt een miskoop bij online.nl

    Door: Moes 18-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Online.nl

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 33 ervaringen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 48% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Online.nl actief?

    Online.nl is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Online.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.