NederlandReview

    Ervaringen Online.nl

    Ben jij bekend met Online.nl (eerder Euronet en Wanadoor geheten)? Lees de laatste ervaringen en beoordelingen over Online.nl op NederlandReview. Online.nl is een bedrijf welke internetverbindingen aanbiedt voor vele bedrijven en particulieren. Ook kun je een televisie signaal en telefonie (vaste telefoon) via hun krijgen. Natuurlijk kennen ze ook een alles in een abonnement waarvan je gebruik kunt maken. Tal van snelheden om te downloaden en andere opties waaruit je kunt kiezen.

    Over Online.nl

    Een van de handleidingen van een voorganger van Online.nl gaaf al aan, dat ze verwachten dat internet zich tot het communicatiemiddel van de toekomst zal ontwikkelen. Het was toen 1994! Euronet was het bedrijf wat als eerste internet aanbood in Nederland. Later is dit bedrijf opgegaan in Online.nl. Naast internet wordt er ook (interactieve) televisie en goedkoop bellen aangeboden. Het is belangrijk voor Online.nl om veel plezier voor minder geld aan te bieden.

    Online.nl: Betrouwbaar, betaalbaar en innovatief? Het is voor Online.nl belangrijk om een betaalbaar, betrouwbaar en innovatief product te krijgen. Dit kan op het gebied van bellen, televisie of internet zijn. Zo bieden ze interactieve televisie aan op alle mogelijke toestellen. Ook kun je snel internetten bij ze en volop bellen. Communiceren is belangrijk!

    Een leuke case over Online.nl!

    De diensten van Online.nl

    Online.nl biedt verschillende diensten aan. Hieronder hebben we ze voor je opgesomd. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen en producten bij hun. Het gaat om de volgende producten:

    • Internet, Bellen & TV
    • Internet & TV
    • Internet & Bellen
    • Internet

    Je kunt ze aanvullen met de volgende extra’s:
    • Extra TV's
    • HBO
    • FOX Sports
    • Video on Demand
    • TV op vakantie
    • Telefonie




    Online.nl is altijd op zoek naar mogelijkheden om hun diensten nog interessanter en mooier te maken. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk ook op de website van Online.nl hoe uitgebreid hun diensten en producten zijn.

    Klachten of tips over Online.nl

    Natuurlijk wil Online.nl alleen maar tevreden klanten. Het is daarom ook mogelijk om contact op te nemen met Online.nl. Je kunt je klachten via de post, per email of telefonisch indienen. Misschien is er iets misgegaan of ben je ergens erg ontevreden over? Dan kun je dat dus kenbaar maken. Je mag verwachten dat er een goede oplossing geboden wordt.

    Wat vind jij van Online.nl?

    Graag zien we jouw reactie tegemoet over Online.nl op NederlandReview. Op die manier is het nog gemakkelijker voor anderen om een goed beeld te krijgen van Online.nl. Ervaringen, reviews en beoordelingen zijn van harte welkom. Natuurlijk zien we graag positieve reacties verschijnen op NederlandReview. De minder mooie berichten en klachten zijn echter ook van harte welkom.

    Slecht beeld, internet opzeggen? Of juist heel goed en goedkoop en wilt u een abonnement afsluiten? Lees eerst ervaringen op NederlandReview!

    Online.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (78)

    3.8
    32% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Online.nl

    Uw beoordeling

    glasvezel 100/100 mb + TV

    Ben van plan over te stappen naar online.nl.
    Zit nu nog bij T-mobile en heb het standaardpakket glasvezel 50/50mb internet + tv voor 45 euro per maand.
    Bij online is er nu een aanbieding van 6 maanden voor 35 euro (100/ 100mb glasvezel + tv met settopbox) zonder aansluitkosten. Daarna 52.50 euro per maand (zonder settopbox 50 euro p/m) .
    Is na de actie van 6 maanden wel duurder maar als ik weer na 14 maanden overstap dan heb ik die hele periode “gratis” ESPN eredivisie (3 kanalen) gehad.
    Ben al vaker overgestapt van KPN, Telfort, XS4ALL en T-mobile en nog nooit problemen gehad met internet en tv.

    Voordelen T-mobile: erg goede prijs kwaliteit verhouding. Stabiel internet en TV.
    De TV app voor de Apple TV werkt echt perfect. Snel en eenvoudig van zender wisselen en de minigids oproepen om te zien wat er op de andere zenders te zien zijn.
    Nadeel: de TV app wordt niet ondersteund voor Android TV en werkt na de update sinds oktober niet meer …

    Online.nl heeft voor mij het nadeel dat de TV app van canal digitaal niet beschikbaar is voor de Apple TV. Zou dan een settop box nodig hebben wat dus die 2,50 extra kost (airplay vanaf mijn ipad naar de Apple vind ik niet gebruikersvriendelijk).
    Werkt de TV app van online/ canal digitaal naar behoren bij mensen die glasvezel hebben?

    Door: Bart16-01-2021
    Gert12-02-2021

    Net een week in bezit. Nu al heel veel spijt. WiFi werkt niet naar behoren en met canal digitaal tv kijken is ook een ramp. Maar ja we hebben er ook voor gekozen voor een jaar goedkoop internet en tv. Ga zeker weer na een jaar weer terug naar XS4ALL

    Marjan13-02-2021

    Nu al spijt. Vanmiddag (zaterdag) hebben ze ons al overgezet op glasvezel terwijl het kastje volgende week pas wordt geleverd. Nu hebben we dus een paar dagen geen internet. Maandag 3 kinderen die online les moeten volgen en een thuiswerker. Hoe gaan we dat doen???

    Ab17-03-2021

    De slechtste profider die ik tot nu toe heb gehad 5 tot 10 x per dag dat de tv verbinding uit valt de streaming naar andere tv die niet werken heb hiervoor zelfs een zwaardere router moetn plaatsen dit omdat het wifi van de standaard moden het niet aankan . Zeer slechte service van online uit . Zodra ik van dit contract af kan ben ik weg als ik ze voor die tijd al niet in gebreken heb gestelt.

    Peter19-03-2021

    Op 8 maart zouden wij overgaan op glasvezel bij online. Once adsl were afgesloten maar glasvezel werkte nog niet. Bleed dat zen geen glasvezelmodem hadden meegestuurd. Na 2 dagen kwam dat binnen, werkte niet. Drie dagen later kwam een monteur, die zei dat het niet het goede modem was, heeft een nieuwe geplaatst maar nog steeds geen internet. Dat zou aan KPN liggen en die zouden binnen 2 dagen iets omzetten, waardoor het wel zou werken. Er gebeurde niets. Vandaag zou er een monteur van KPN geregeld zijn, maar niemand gezien. We zitten dus al 12 dagen zonder internet en moeten thuis werken! Waardeloze club....

    Michel11-07-2021

    Alle bovenstaande berichten zijn zoo herkenbaar helaas

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    online.nl Internet en TV

    Vorige maand (dec 2020) bij Online.nl aangemeld en Ziggo opgezegd.
    Waarom?
    Goede aanbieding en VEEL goedkoper als ZIGGO.
    Tevens ESPN Gratis kijken waar je bij ZIGGO €17,95 p/m voor betaald!
    Nadeel: Geen Discovery (maar die kijk ik via gratis abonnement op Discovery+.)
    Hebben internet en TV zonder TV ontvanger.

    Snelheid van 100Mb/30Mb is voor ons voldoende om thuis te kunnen werken en ook om TV d.m.v. de Canal digitaal app op de LG tv.
    Op de tweede TV gebruiken we een XIAOMI TV stick!

    Vrijdag overgegaan en had eerst geen verbinding maar bleek aan de DSL aansluiting te liggen. Draadjes omgezet en direct internet.
    Snelheid getest en deze was verrassend goed.
    Ingelogd met Inlognaam op de TV app en dat werkt ook meteen.

    Tot nu toe erg tevreden!

    Door: Willy26-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    abonnement voor internet, tv en bellen

    Voor ons had Online.nl gewoon echt een goede aanbieding, daarom hebben we hier ons abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen. De tv is dan gewoon van Canal dus dat is wel bekend. Online.nl kende ik niet voordat ik er op de site kwam.

    Minpuntje: bij het bestellen klik je op een lage prijs van iets van 30 euro, maar als je dan echt doorklikt, wordt het duurder omdat je bijvoorbeeld voor sneller internet hebt gekozen. Ik bedoel, dat kies ik dan wel zelf, maar toch vind ik het stom dat je dan weer op een hoger bedrag uitkomt, beetje misleidend toch. Dus ik weer terug in het proces en alles het goedoopste aanklikken en dan kom je er wel, maar toch jammer.

    Door: K.l10-12-2019
    peter28-05-2020

    Als ik uw informatienummer bel voor verdere informatie, vraagt men of ik mijn klantnummer in wil toetsen. Dat heb ik natuurlijk nog niet. Wat domvan jullie. Ik weet genoeg. Ik blijf maar waar ik nu ben.Betaal iets meer, maar weet dat het goed zit.

    John25-07-2020

    KANKER WAARDELOOS INTERNET. MINSTENS 1X PER DAG DAT DE KANKER INTERNET GEWOON UITVALT. sorry voor de taalgebruik :)

    Jmar16-09-2020

    De service is een shit, de prijs is erg hoog, vaak problemen met internet en de tv, de klantenservice is 's ochtends gesloten en als je belt moet je 35 minuten wachten en kunnen ze niet helpen.

    Waasdorp10-12-2020

    Sinds een paar dagen lid en wat een spijt heb ik zeg. Tv gemist doet het bijna niet..na gebeld te hebben zeggen ja..we hebben bijna geen rechten van veel programma s bij de zenders waar we contracten mee hebben dus helaas. Ik kon maar tot donderdag 14 uur terug kijken en dus heel veel programma s niet. Ik voel me verschrikkelijk in de maling genomen want dit staat nergens aangegeven bij ze op de site. De dame aan de lijn vertelde me..ja ik weet het sorry..ik kan er ook niks aan doen maar dit is het. Maar goed snel weer terug naar ziggo die me hebben gezegd mee te denken en een stukje mee te willen betalen voor de boete die ik krijg bij opzeggen.

    Ronnie04-01-2021

    Helaas ik ook een jaar van ellende bij online. Zit nu gelukkig al een paar maanden bij Budgetthuis en dat is een verademing. Een film die je in 1x kan zien zonder dat beeld bevriest. Netflix bekijken via de afstandsbediening. Discovery die je kunt zien (wordt door online.nl niet meer doorgegeven.

    Dennis 03-02-2021

    Ik heb het nu een tijdje en bevalt me heel erg goed ! zowel de service via facebook telefonisch en per mail gingen gewoon goed ! alles werkt ook goed en de snelheid van glasvezel is verrassend snel ! dus een aanrader voor wie naar online wil. tis eingelijk gewoon KPN mensen !

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Online.nl alles-in-1

    Prima aanbieding, stap terug in internet snelheid (Ziggo), maar vele malen goedkoper.

    Oplevering een week eerder dan plandatum. Alles ruim op tijd geleverd.

    Installatie is zeer gemakkelijk. Binnen 10 minuten was de verbinding actief. TV-ontvanger = opstarten, updaten en werken. Prima beeldkwaliteit en relatief snel.

    Internetsnelheid zowel bedraad als >eigen< WiFi meer dan acceptabel. WiFi op het Zyxel modem is uitgeschakeld.

    Net klant, maar tot nu toe enkel positief!

    Door: Thomas13-05-2020
    Mieke van den Bijllaardt18-05-2020

    Begrijp ik nu dat online per 1 juni stopt met TLC ? Dat is een van mijn lievelingszenders! Als dat het geval is zeg ik per 1 juni mijn abonnement op.

    R de Jong10-06-2020

    Heb nu een poosje tv online in het begin met een tv ontvanger en aangezien ze een oude router leveren met alleen 2,4 ghz en zelf een dure dual band router heb ging het in het begin prima. Alleen was de tv ontvanger traag met zender wisselen. Maar daar schijnen ze nu een nieuwe voor te hebben? Tijdens mijn verhuizing besloten om over te stappen op de app van canaal digitaal omdat deze de kanalen voor mij leverde die ik het meeste keek. Echter na mijn verhuizing alleen maar problemen met wifi en naderhand ook de tv app. Na wat onderzoek hebben ze een online hulp tool om je router te voor zien van de laatste firmware stand. Nou het wifi is nog steeds belabberd heb problemen met het streamen van muziek(uitvallen wifi bufferen ect....) Zelfs na het herinstalleren van de nieuwe software. En nu ook al een poos last van de tv app loopt vast continu. Online gezocht naar oplossingen deze uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde nu probeer ik de klantenservice te bereiken onbereikbaar? En nu ondanks de belabberde kwaliteit en ook nog eens mijn lievelings zender discovery hd uit het pakket gehaald??? Maar wel de premie met 2.50 euro verhogen?? Ik had al de stap genomen om over te stappen naar t-mobile want omdat ik daar een telefoon abonnement heb sowieso goedkoper uit en mijn favoriete zender weer terug! Voor mijn geen tv online voorlopig meer.

    Clementine 18-06-2020

    Mieke, om dezelfde reden ben ik direkt overgestapt naar een andere provider waar ik ook mijn telefoon heb. Vandaag werd ik opgebeld met dat ze een aanbiedng voor me hadden, ...o ik zie dat u wil overstappen ?! Wat toevallig tóch. Ik uitgelegd dat ik niet blij was met de zenderwijziging,....ik kon toch voor 3,99 meer die zenders in een ander pakket erbij nemen ?! Dus ...abonnement 2,50 verhogen, zenders kwijt, maar wel opwaarderen voor 3,99 erbij ....ketjing..kassa.. Ben blij met mijn overstap..

    lammert bijker01-12-2020

    telefonisch slecht bereikbaar

    Ronnie04-01-2021

    @mieke @Clementine Discovery zijn ze ook mee gestopt. Online.nl is een b-kwaliteit aanbieder. Ik had 20 jaar geleden eens een jaar een abonnement bij Canal+. Superduur en superslecht. Kreeg toen een hardplastic kast dat je op je tv aan moest sluiten om de zenders te zien van Canal+. Online is nu onderdeel van Canal Digital (toen dus Canal+) In 20 jaar tijd niks veranderd. Duur en slechte kwaliteit. En het bedrijf zit in Luxemburg, dus die hoge heren van dat nepbedrijf vangen elke maand weer bakken met geld.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Internet en tv abonnement

    Na 4 dagen zonder internet nu al 4 dagen iedere dag het genot dat het internet meerdere keren wegvalt. Was ik maar nooit overgestapt naar deze organisatie.

    Door: H Sterken03-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet+TV Online.nl

    Pluspunten: Géén!
    Minpunten: Traag, slecht, uitvallend internet. Hulpvaardigheid beneden peil. Er wordt meerdere malen een monteur gestuurd. Eerste keer duurde het 1 week voordat hij kwam tweede keer 10 dagen en last but not least voor de derde keer duurde het twee en een halve week. Dit alles zonder enig resultaat. Sterker nog, na het plaatsen van een andere router is het wifi signaal helaas nog slechter geworden.
    Overigens geen wonder dat je zo lang op een monteur moet wachten want zij hebben vele klachten te verwerken. Nu overgestapt!

    Door: Anna Verlinde30-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    super

    Al zo lang lid van online.nl en altijd helemaal prima. Alleen dus gister een probleem. Gelijk de klantenservice gebeld en direct (zonder wachten) iemand aan de lijn die van wanten wist. (Wat niet altijd het geval is, vaak krijg je een halve zool aan de lijn). De vrouw heeft mij prima geholpen en mijn draadloos internet deed het weer perfect. Ik heb geen idee wat er mis was maar ze hebben het op afstand opgelost dus wat mij betreft was de zaak afgehandeld.

    Door: T. B.14-09-2015
    Charles08-03-2020

    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Online en tot nu toe zonder problemen.

    Said27-08-2020

    Gisteren avond een rotte avond gehad, hele avond naar de klote.Storing de hele avond.van alles hebben gedaan maar niets hielp.geen telefoon geen tv geen YouTube etc. het was echt donker in huis met heel veel tijd verspilling.Hoop niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet,

    Maurice21-10-2020

    Heb nu bijna een jaartje een abonnement bij Online. Over de internetverbinding ben ik tevreden; stabiel en voldoende snelheid. Over het tv-pakket ben ik niet zo tevreden. Na een paar maanden een, voor mij, vervelende wijziging in het zenderpakket (BBC-zenders ipv Discovery/Euosport). En hiernaast is er weliswaar een opnamefunctie beschikbaar, maar kun je opgenomen programma's niet doorspoelen. Zit je dus nog met die vervelende reclame. Had ik vroeger bij KPN geen last van. Online vind ik t.o.v. KPN trouwens ook minder qua zapp-snelheid, qua oproepen van het menu e.d., alsmede qua overzichtelijkheid van het menu.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Online internet, tv en behoud vastnummer

    Goede overstap service, goed te woord gestaan en alles bevestigd via e-mail. Internet is snel het beeld van de tv lijkt scherper dan Ziggo mijn vorige provider. Fox sport 1,2 en 3 in het pakket, begin gemist, terugkijken en opnemen, en dat voor een heel mooie prijs. Het enige minpuntje als ik dit als minpuntje mag normen is het overschakelen van het één naar een ander kanaal maar is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Door: Charles 08-03-2020
    harrie10-06-2020

    ben altijd tevreden geweest over online......maar nu zijn er opeens veel tv zenders verdwenen .zonder ons op de hoogte te houden.....heel erg jammer dat tlc ook weg is......ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider....

    Clementine van Dam18-06-2020

    He Harrie, nou ik ben overgestapt om dezelfde reden, vandaag kreeg ik quasi telefoontje van online...mochten mij een aanbieding doen....O. .ik zie iets over overstappen? Ik uitgelegd.... maar ik kan toch voor 3,99 per maand de zenders weer in een ander pakket nemen ?!! ja duh... Ik ben aan het overstappen punt.

    Clementine 18-06-2020

    Ik ben om dezelfde reden overgestapt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Lekker cheap

    Heb nu eindelijk HBO via Online.nl en kan dus eindelijk met iedereen meepraten over Game of Thrones. Happy!! Prima service verder ook, geen klachten. Kan niet wachten tot het nieuwe seizeon hahaha maar dat duurt nog even..............

    Door: Tessie29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    tv en internet

    Ons tv kastje deed het eerst niet goed maar daarna kregen we een nieuwe en alles werkt nu goed.
    het internet is snel en was snel geïnstalleerd dus dat was meteen goed.
    gekozen voor de prijs, want die is hier goedkoper.

    Door: Jacco31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Alles in 1

    Sinds 1 week aangesloten. Spijt als haren op mijn hoofd. Al 2 keer geen beeld en geen geluid. Netflix en Disney werken niet meer blijft constant laden. Duurt een halve minuut voordat je op de volgende zender terecht komt bij het zappen.

    Door: R.Tak22-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    alles in 1 van online

    pluspunt:snel gelevert


    minpunten:voor de rest alles klote.
    zelf de klanteservice doet geen enkele moeite om je te helpen

    Door: remco kaslander20-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    internet & tv

    minpunten: Tijdens het opzeggen (op 10 juli) voor 16 augustus een bevestiging gekregen dat dit in orde was. In de avond een nieuwe mail ontvangen. TV en internet werd per direct opgezegd. Na communicatie en beloftes voor informatieverschaffing geen reactie meer van Online.nl 9 dagen later een bericht dat niets meer hersteld kan worden.

    Door: m.kok19-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Internet & TV

    Let op!

    Kwam na aansluiting tv pas erachter dat ze zo ongeveer als enige aanbieder geen normale zenders als animal planet, Eurosport, discovery channel, food network en TLC hebben. Baal enorm! Pas op dus voor je er net als ik aan vastzit!

    Door: Manon19-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet 100 mbit

    Of ik deze provider kan aanraden? Denk het eigenlijk van niet. Ik heb internet sinds 1994 en ik ben redelijk goed bekend met de toegepaste technieken die de verzorging van internet tot stand brengen. Ter info, Ik gebruik mijn eigen router. Vorig jaar ben ik overgestapt van Budget naar Online.nl. Bij Budget had ik ADSL2 met 23 mbit. Nadat KPN de wijkkast had geuprade had ik in proncipe de mogelijkheid tot 100 mbit VDSL, maar Budget weigerde dit om te zetten, omdat de wissel naar de Online.nl al was aangevraagd. Begrijp ik nog altijd niet. Ik vond het presoonlijk nogal een kinderachtig gedoe. Tot overmaat van ramp had ik op dat moment nog maar 16 mbit internet. Dit alles was bij Online ook gecommuniceerd en ja, ik zou 100 mbit krijgen. Toen kwam de overstap….. en ja, internet nog altijd 16 mbit. Bellen met de helpdesk, ik moest de modem maar resetten. Ter info, dit is de standaard spreuk van de helpdesk van online.nl en dit is een absolute onzin. Weer bellen, ze zouden het nakijken en er wird wat gedaan. Toen had ik 50 mbit in plaats van 100 mbit. Verkeerde configuratie in de DSLAM, omdat ze 70% of zoiets garanderen en ik bij de aanvraag 23 mbit had, hadden ze een 50 mbit configuratie bij KPN besteld. Weer bellen, ja.. de modem is nog in aan het trainen (wat een b*llshit). Weer bellen met de helpdesk, weer alles uitleggen en toen ik eindelijk iemand met verstand aan de lijn kreeg werd het uitgezocht en werd er een nieuw configuratie in de DSLAM gezet en voila 100 mbit down en 30 up. Alles goed. Ter info, ik had dit zelf uitgezocht met de DSLAM. Een normale gebruiker zou waarschijnlijk nog altijd op 16 mbit zitten. Heel irritant.
    En toen kwamen de internet uitvallen. Of de modem was niet meer bereikbaar, of de modem was wel bereikbaar, maar de verbinding was weg. Of de modem was bereikbaar, gaf aan dat ik online was, maar een pingtest via de modem (Zyxel, wat een kl*te ding) naar Google of zo ging niet. Heel erg raar allemaal. En zeer frustrerend. Bellen naar de helpdesk is absoluut nutteloos. Er word niks gedaan en het enige wat je kann doen is de modem aan en uit zetten. Dan funktioneert alles weer. Tot de volgende uitval, wel te verstaan. Voor mij was toen al duidelijk dat ik na een jaar weer over zou stappen. Heb ik ook gedaan en per 1 Juli 2021 zit ik weer bij Budget. Alles loopt als een tierelier en ik heb tot nu toe geen enkele uitval of probleem gehad.
    Wat Online nog wel even gedaan heeft: het abbonementsgeld voor Juli afgeboekt, terwijl ze zelf per 1 Juli de verbinding hebben stop gezet. Super, kan ik mij daar ook weer gaan bezig houden. Als of ik niks beters te doen heb.

    Online.nl: Als U dit leest, boek aub even die €37,50 terug. Dank U.

    Door: H.E.W. Robroek14-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Alles in 1

    Online= stroring glasvezelnetwerk(kpn), monteur aanbieden, probleem lost zichzelf(of kpn) op, €45 in rekening brengen ivm afzeggen afspraak. Meerdere vergelijkbare situaties in de looptijd van 8 maand. Nog 4 maanden dan loopt ons contract af

    Door: Michel11-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Compleet pakket Online

    Waardeloze afhandeling van storingen . Onderbroken leveringen. Wel betalen en een ondeugdelijk product leveren .Opzeggen gaat niet want contract is contract ( staat in de kleine lettertjes) erg jammer

    Door: A de Graaf08-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet + televisie

    Een jaarabonnement afgesloten vanwege een aanbieding, ik heb nog iedere dag spijt!!!
    Je hebt geen normale tv gids (je kunt alleen per zender kijken) en het is enorm traag. Internet werkt wel naar behoren. We zitten hier nu een jaar aan vast, we kunnen er met geen mogelijkheid onderuit komen!! Klantenservice gebeld, zij doen niets, gevraagd of ik alsjeblieft een boete kon betalen en dan wel kon opzeggen, ook dat was geen optie. Wordt geen alternatief geboden. Echt nooit nooit nooit meer, trap er niet in als je een aanbieding voorbij ziet komen van online.nl……..

    Door: Jacqueline van Vulpen26-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet

    Oplichters!!! NOOIT MEER MET HUN!!! Twee maanden geleden opgezet en maken ze alleen moeite om te stoppen!!!

    Door: Pz d25-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    tv en imternet

    alleen maar min punten

    slechte internet
    slecht wifi
    slechte tv geen normale fil kunnen afkijken dat hij maar de helft opneem van film
    of ben televisie aan het kijken en hij blijft vast hangen
    of hij geeft bij begin gemist s306 fout op getreden

    Door: nick reuvers24-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 78 ervaringen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Online.nl actief?

    Online.nl is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Online.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.