NederlandReview

    Ervaringen Online.nl

    Ben jij bekend met Online.nl (eerder Euronet en Wanadoor geheten)? Lees de laatste ervaringen en beoordelingen over Online.nl op NederlandReview. Online.nl is een bedrijf welke internetverbindingen aanbiedt voor vele bedrijven en particulieren. Ook kun je een televisie signaal en telefonie (vaste telefoon) via hun krijgen. Natuurlijk kennen ze ook een alles in een abonnement waarvan je gebruik kunt maken. Tal van snelheden om te downloaden en andere opties waaruit je kunt kiezen.

    Over Online.nl

    Een van de handleidingen van een voorganger van Online.nl gaaf al aan, dat ze verwachten dat internet zich tot het communicatiemiddel van de toekomst zal ontwikkelen. Het was toen 1994! Euronet was het bedrijf wat als eerste internet aanbood in Nederland. Later is dit bedrijf opgegaan in Online.nl. Naast internet wordt er ook (interactieve) televisie en goedkoop bellen aangeboden. Het is belangrijk voor Online.nl om veel plezier voor minder geld aan te bieden.

    Online.nl: Betrouwbaar, betaalbaar en innovatief? Het is voor Online.nl belangrijk om een betaalbaar, betrouwbaar en innovatief product te krijgen. Dit kan op het gebied van bellen, televisie of internet zijn. Zo bieden ze interactieve televisie aan op alle mogelijke toestellen. Ook kun je snel internetten bij ze en volop bellen. Communiceren is belangrijk!

    Een leuke case over Online.nl!

    De diensten van Online.nl

    Online.nl biedt verschillende diensten aan. Hieronder hebben we ze voor je opgesomd. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen en producten bij hun. Het gaat om de volgende producten:

    • Internet, Bellen & TV
    • Internet & TV
    • Internet & Bellen
    • Internet

    Je kunt ze aanvullen met de volgende extra’s:
    • Extra TV's
    • HBO
    • FOX Sports
    • Video on Demand
    • TV op vakantie
    • Telefonie




    Online.nl is altijd op zoek naar mogelijkheden om hun diensten nog interessanter en mooier te maken. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk ook op de website van Online.nl hoe uitgebreid hun diensten en producten zijn.

    Klachten of tips over Online.nl

    Natuurlijk wil Online.nl alleen maar tevreden klanten. Het is daarom ook mogelijk om contact op te nemen met Online.nl. Je kunt je klachten via de post, per email of telefonisch indienen. Misschien is er iets misgegaan of ben je ergens erg ontevreden over? Dan kun je dat dus kenbaar maken. Je mag verwachten dat er een goede oplossing geboden wordt.

    Wat vind jij van Online.nl?

    Graag zien we jouw reactie tegemoet over Online.nl op NederlandReview. Op die manier is het nog gemakkelijker voor anderen om een goed beeld te krijgen van Online.nl. Ervaringen, reviews en beoordelingen zijn van harte welkom. Natuurlijk zien we graag positieve reacties verschijnen op NederlandReview. De minder mooie berichten en klachten zijn echter ook van harte welkom.

    Slecht beeld, internet opzeggen? Of juist heel goed en goedkoop en wilt u een abonnement afsluiten? Lees eerst ervaringen op NederlandReview!

    Online.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (89)

    3.8
    31% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Online.nl

    Uw beoordeling

    internet en tv met vast bellen

    Na bijna 3 jaar dan toch de knoop doorgehakt en overgestapt naar een andere provider, de reden dat wij het zo lang volhielden bij Online.nl is de prijs. Wat voor ons de laatste druppel was, een telefoon rekening waar op de specificatie een nummer stond in China welk gebeld was voor ruim 1 uur. Hierover contact opgenomen met Online.nl en het antwoord is, als u fraude vermoed contact opnemen met de politie Online.nl doet hier niets mee.... Dat was het laatste puntje dat ons deed besluiten over te stappen maar daarmee zijn de problemen met Online.nl nog niet van de baan... sterker nog nu begint het echte gevecht pas.. De overstap is succesvol zegt T-mobile per 27-8-2021 bent u klant bij ons... Online.nl stuurt een rekening voor september (door mij niet betaald) , ik heb de machtiging ingetrokken en Online.nl geblokkeerd bij mijn bank. Vervolgens een retour doos aangevraagt in de chat met Online en netjes ontvangen... De geleende aparatuur netjes verpakt terug gestuurd en ja hoor wij krijgen netjes berricht dat de apparatuur is ontvangen, Echter volgens de administratie loopt mijn contract nog en word er niets met de retour gezonden apparatuur gedaan.... Weer contact met Online via de chat, Nee hoor zegt ene Mark, uw contract is per 27-8-2021 beeindigd en de aparatuur is retour ontvangen gemeld. Mooi dan zijn we nu dus klaar?.... nou nee dus want Mark voegd nog even toe dat de laatste 2 facturen (Juli en Augustus) niet zijn betaald en er staat een bedrag open van 111.50 lol... ok dat kan dus niet Online heeft die bedragen zelf van mijn rekening afgeschreven en daar is dus bewijs van word zo moe van deze provider.... Mensen als je besluit om op basis van de prijs toch in zee te gaan met Online.nl zorg dan dat alles via e-mail of de chatbox met Online gebeurd dan heb je namelijk altijd de mogelijkheid om alles te kunnen weerleggen.. voor ons ONLINE .nl NEVER AGAIN

    Door: martin de Ridder02-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    glasvezel 100/100 mb + TV

    Ben van plan over te stappen naar online.nl.
    Zit nu nog bij T-mobile en heb het standaardpakket glasvezel 50/50mb internet + tv voor 45 euro per maand.
    Bij online is er nu een aanbieding van 6 maanden voor 35 euro (100/ 100mb glasvezel + tv met settopbox) zonder aansluitkosten. Daarna 52.50 euro per maand (zonder settopbox 50 euro p/m) .
    Is na de actie van 6 maanden wel duurder maar als ik weer na 14 maanden overstap dan heb ik die hele periode “gratis” ESPN eredivisie (3 kanalen) gehad.
    Ben al vaker overgestapt van KPN, Telfort, XS4ALL en T-mobile en nog nooit problemen gehad met internet en tv.

    Voordelen T-mobile: erg goede prijs kwaliteit verhouding. Stabiel internet en TV.
    De TV app voor de Apple TV werkt echt perfect. Snel en eenvoudig van zender wisselen en de minigids oproepen om te zien wat er op de andere zenders te zien zijn.
    Nadeel: de TV app wordt niet ondersteund voor Android TV en werkt na de update sinds oktober niet meer …

    Online.nl heeft voor mij het nadeel dat de TV app van canal digitaal niet beschikbaar is voor de Apple TV. Zou dan een settop box nodig hebben wat dus die 2,50 extra kost (airplay vanaf mijn ipad naar de Apple vind ik niet gebruikersvriendelijk).
    Werkt de TV app van online/ canal digitaal naar behoren bij mensen die glasvezel hebben?

    Door: Bart16-01-2021
    Gert12-02-2021

    Net een week in bezit. Nu al heel veel spijt. WiFi werkt niet naar behoren en met canal digitaal tv kijken is ook een ramp. Maar ja we hebben er ook voor gekozen voor een jaar goedkoop internet en tv. Ga zeker weer na een jaar weer terug naar XS4ALL

    Marjan13-02-2021

    Nu al spijt. Vanmiddag (zaterdag) hebben ze ons al overgezet op glasvezel terwijl het kastje volgende week pas wordt geleverd. Nu hebben we dus een paar dagen geen internet. Maandag 3 kinderen die online les moeten volgen en een thuiswerker. Hoe gaan we dat doen???

    Ab17-03-2021

    De slechtste profider die ik tot nu toe heb gehad 5 tot 10 x per dag dat de tv verbinding uit valt de streaming naar andere tv die niet werken heb hiervoor zelfs een zwaardere router moetn plaatsen dit omdat het wifi van de standaard moden het niet aankan . Zeer slechte service van online uit . Zodra ik van dit contract af kan ben ik weg als ik ze voor die tijd al niet in gebreken heb gestelt.

    Peter19-03-2021

    Op 8 maart zouden wij overgaan op glasvezel bij online. Once adsl were afgesloten maar glasvezel werkte nog niet. Bleed dat zen geen glasvezelmodem hadden meegestuurd. Na 2 dagen kwam dat binnen, werkte niet. Drie dagen later kwam een monteur, die zei dat het niet het goede modem was, heeft een nieuwe geplaatst maar nog steeds geen internet. Dat zou aan KPN liggen en die zouden binnen 2 dagen iets omzetten, waardoor het wel zou werken. Er gebeurde niets. Vandaag zou er een monteur van KPN geregeld zijn, maar niemand gezien. We zitten dus al 12 dagen zonder internet en moeten thuis werken! Waardeloze club....

    Michel11-07-2021

    Alle bovenstaande berichten zijn zoo herkenbaar helaas

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    online.nl Internet en TV

    Vorige maand (dec 2020) bij Online.nl aangemeld en Ziggo opgezegd.
    Waarom?
    Goede aanbieding en VEEL goedkoper als ZIGGO.
    Tevens ESPN Gratis kijken waar je bij ZIGGO €17,95 p/m voor betaald!
    Nadeel: Geen Discovery (maar die kijk ik via gratis abonnement op Discovery+.)
    Hebben internet en TV zonder TV ontvanger.

    Snelheid van 100Mb/30Mb is voor ons voldoende om thuis te kunnen werken en ook om TV d.m.v. de Canal digitaal app op de LG tv.
    Op de tweede TV gebruiken we een XIAOMI TV stick!

    Vrijdag overgegaan en had eerst geen verbinding maar bleek aan de DSL aansluiting te liggen. Draadjes omgezet en direct internet.
    Snelheid getest en deze was verrassend goed.
    Ingelogd met Inlognaam op de TV app en dat werkt ook meteen.

    Tot nu toe erg tevreden!

    Door: Willy26-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    abonnement voor internet, tv en bellen

    Voor ons had Online.nl gewoon echt een goede aanbieding, daarom hebben we hier ons abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen. De tv is dan gewoon van Canal dus dat is wel bekend. Online.nl kende ik niet voordat ik er op de site kwam.

    Minpuntje: bij het bestellen klik je op een lage prijs van iets van 30 euro, maar als je dan echt doorklikt, wordt het duurder omdat je bijvoorbeeld voor sneller internet hebt gekozen. Ik bedoel, dat kies ik dan wel zelf, maar toch vind ik het stom dat je dan weer op een hoger bedrag uitkomt, beetje misleidend toch. Dus ik weer terug in het proces en alles het goedoopste aanklikken en dan kom je er wel, maar toch jammer.

    Door: K.l10-12-2019
    peter28-05-2020

    Als ik uw informatienummer bel voor verdere informatie, vraagt men of ik mijn klantnummer in wil toetsen. Dat heb ik natuurlijk nog niet. Wat domvan jullie. Ik weet genoeg. Ik blijf maar waar ik nu ben.Betaal iets meer, maar weet dat het goed zit.

    John25-07-2020

    KANKER WAARDELOOS INTERNET. MINSTENS 1X PER DAG DAT DE KANKER INTERNET GEWOON UITVALT. sorry voor de taalgebruik :)

    Jmar16-09-2020

    De service is een shit, de prijs is erg hoog, vaak problemen met internet en de tv, de klantenservice is 's ochtends gesloten en als je belt moet je 35 minuten wachten en kunnen ze niet helpen.

    Waasdorp10-12-2020

    Sinds een paar dagen lid en wat een spijt heb ik zeg. Tv gemist doet het bijna niet..na gebeld te hebben zeggen ja..we hebben bijna geen rechten van veel programma s bij de zenders waar we contracten mee hebben dus helaas. Ik kon maar tot donderdag 14 uur terug kijken en dus heel veel programma s niet. Ik voel me verschrikkelijk in de maling genomen want dit staat nergens aangegeven bij ze op de site. De dame aan de lijn vertelde me..ja ik weet het sorry..ik kan er ook niks aan doen maar dit is het. Maar goed snel weer terug naar ziggo die me hebben gezegd mee te denken en een stukje mee te willen betalen voor de boete die ik krijg bij opzeggen.

    Ronnie04-01-2021

    Helaas ik ook een jaar van ellende bij online. Zit nu gelukkig al een paar maanden bij Budgetthuis en dat is een verademing. Een film die je in 1x kan zien zonder dat beeld bevriest. Netflix bekijken via de afstandsbediening. Discovery die je kunt zien (wordt door online.nl niet meer doorgegeven.

    Dennis 03-02-2021

    Ik heb het nu een tijdje en bevalt me heel erg goed ! zowel de service via facebook telefonisch en per mail gingen gewoon goed ! alles werkt ook goed en de snelheid van glasvezel is verrassend snel ! dus een aanrader voor wie naar online wil. tis eingelijk gewoon KPN mensen !

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Internet

    Mooie aanbieding gekregen van Breedbandwinkel.nl, echter daarna is het een en al drama bij Online.nl. Slechte service, loze beloftes dat het opgelost gaat worden maar in de praktijk komt er niets van waar. Veelal storingen, waardoor dagen geen internet, maar compensatie ho maar.

    Door: Nanda16-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Internet met interactieve tv

    Als het beeld er is gaat het goed.
    Maar elie keer als je de tv aanzet moet je 5 minuten wachten omdat er iets geïnstalleerd moet worden.
    Begin mei is mijn jaar voorbij en ben ik weg bij Online.
    Ik raad het iedereen af Canal digitaal is waardeloos.

    Door: Huub van Loon06-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Online.nl alles-in-1

    Prima aanbieding, stap terug in internet snelheid (Ziggo), maar vele malen goedkoper.

    Oplevering een week eerder dan plandatum. Alles ruim op tijd geleverd.

    Installatie is zeer gemakkelijk. Binnen 10 minuten was de verbinding actief. TV-ontvanger = opstarten, updaten en werken. Prima beeldkwaliteit en relatief snel.

    Internetsnelheid zowel bedraad als >eigen< WiFi meer dan acceptabel. WiFi op het Zyxel modem is uitgeschakeld.

    Net klant, maar tot nu toe enkel positief!

    Door: Thomas13-05-2020
    Mieke van den Bijllaardt18-05-2020

    Begrijp ik nu dat online per 1 juni stopt met TLC ? Dat is een van mijn lievelingszenders! Als dat het geval is zeg ik per 1 juni mijn abonnement op.

    R de Jong10-06-2020

    Heb nu een poosje tv online in het begin met een tv ontvanger en aangezien ze een oude router leveren met alleen 2,4 ghz en zelf een dure dual band router heb ging het in het begin prima. Alleen was de tv ontvanger traag met zender wisselen. Maar daar schijnen ze nu een nieuwe voor te hebben? Tijdens mijn verhuizing besloten om over te stappen op de app van canaal digitaal omdat deze de kanalen voor mij leverde die ik het meeste keek. Echter na mijn verhuizing alleen maar problemen met wifi en naderhand ook de tv app. Na wat onderzoek hebben ze een online hulp tool om je router te voor zien van de laatste firmware stand. Nou het wifi is nog steeds belabberd heb problemen met het streamen van muziek(uitvallen wifi bufferen ect....) Zelfs na het herinstalleren van de nieuwe software. En nu ook al een poos last van de tv app loopt vast continu. Online gezocht naar oplossingen deze uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde nu probeer ik de klantenservice te bereiken onbereikbaar? En nu ondanks de belabberde kwaliteit en ook nog eens mijn lievelings zender discovery hd uit het pakket gehaald??? Maar wel de premie met 2.50 euro verhogen?? Ik had al de stap genomen om over te stappen naar t-mobile want omdat ik daar een telefoon abonnement heb sowieso goedkoper uit en mijn favoriete zender weer terug! Voor mijn geen tv online voorlopig meer.

    Clementine 18-06-2020

    Mieke, om dezelfde reden ben ik direkt overgestapt naar een andere provider waar ik ook mijn telefoon heb. Vandaag werd ik opgebeld met dat ze een aanbiedng voor me hadden, ...o ik zie dat u wil overstappen ?! Wat toevallig tóch. Ik uitgelegd dat ik niet blij was met de zenderwijziging,....ik kon toch voor 3,99 meer die zenders in een ander pakket erbij nemen ?! Dus ...abonnement 2,50 verhogen, zenders kwijt, maar wel opwaarderen voor 3,99 erbij ....ketjing..kassa.. Ben blij met mijn overstap..

    lammert bijker01-12-2020

    telefonisch slecht bereikbaar

    Ronnie04-01-2021

    @mieke @Clementine Discovery zijn ze ook mee gestopt. Online.nl is een b-kwaliteit aanbieder. Ik had 20 jaar geleden eens een jaar een abonnement bij Canal+. Superduur en superslecht. Kreeg toen een hardplastic kast dat je op je tv aan moest sluiten om de zenders te zien van Canal+. Online is nu onderdeel van Canal Digital (toen dus Canal+) In 20 jaar tijd niks veranderd. Duur en slechte kwaliteit. En het bedrijf zit in Luxemburg, dus die hoge heren van dat nepbedrijf vangen elke maand weer bakken met geld.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    super

    Al zo lang lid van online.nl en altijd helemaal prima. Alleen dus gister een probleem. Gelijk de klantenservice gebeld en direct (zonder wachten) iemand aan de lijn die van wanten wist. (Wat niet altijd het geval is, vaak krijg je een halve zool aan de lijn). De vrouw heeft mij prima geholpen en mijn draadloos internet deed het weer perfect. Ik heb geen idee wat er mis was maar ze hebben het op afstand opgelost dus wat mij betreft was de zaak afgehandeld.

    Door: T. B.14-09-2015
    Charles08-03-2020

    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Online en tot nu toe zonder problemen.

    Said27-08-2020

    Gisteren avond een rotte avond gehad, hele avond naar de klote.Storing de hele avond.van alles hebben gedaan maar niets hielp.geen telefoon geen tv geen YouTube etc. het was echt donker in huis met heel veel tijd verspilling.Hoop niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet,

    Maurice21-10-2020

    Heb nu bijna een jaartje een abonnement bij Online. Over de internetverbinding ben ik tevreden; stabiel en voldoende snelheid. Over het tv-pakket ben ik niet zo tevreden. Na een paar maanden een, voor mij, vervelende wijziging in het zenderpakket (BBC-zenders ipv Discovery/Euosport). En hiernaast is er weliswaar een opnamefunctie beschikbaar, maar kun je opgenomen programma's niet doorspoelen. Zit je dus nog met die vervelende reclame. Had ik vroeger bij KPN geen last van. Online vind ik t.o.v. KPN trouwens ook minder qua zapp-snelheid, qua oproepen van het menu e.d., alsmede qua overzichtelijkheid van het menu.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Online internet, tv en behoud vastnummer

    Goede overstap service, goed te woord gestaan en alles bevestigd via e-mail. Internet is snel het beeld van de tv lijkt scherper dan Ziggo mijn vorige provider. Fox sport 1,2 en 3 in het pakket, begin gemist, terugkijken en opnemen, en dat voor een heel mooie prijs. Het enige minpuntje als ik dit als minpuntje mag normen is het overschakelen van het één naar een ander kanaal maar is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Door: Charles 08-03-2020
    harrie10-06-2020

    ben altijd tevreden geweest over online......maar nu zijn er opeens veel tv zenders verdwenen .zonder ons op de hoogte te houden.....heel erg jammer dat tlc ook weg is......ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider....

    Clementine van Dam18-06-2020

    He Harrie, nou ik ben overgestapt om dezelfde reden, vandaag kreeg ik quasi telefoontje van online...mochten mij een aanbieding doen....O. .ik zie iets over overstappen? Ik uitgelegd.... maar ik kan toch voor 3,99 per maand de zenders weer in een ander pakket nemen ?!! ja duh... Ik ben aan het overstappen punt.

    Clementine 18-06-2020

    Ik ben om dezelfde reden overgestapt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Lekker cheap

    Heb nu eindelijk HBO via Online.nl en kan dus eindelijk met iedereen meepraten over Game of Thrones. Happy!! Prima service verder ook, geen klachten. Kan niet wachten tot het nieuwe seizeon hahaha maar dat duurt nog even..............

    Door: Tessie29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Tv en internet

    Super slechte service. 1 jarig contract gehad. Internet en 5v belabberd geen dag dat het beeld van de tv stil staat. Meerdere malen contact gehad maar medewerkers zijn totaal niet klantvriendelijk.
    Bij opzeggen abonnement een maand extra betalen omdat zij het de 4e geleverd hebben en met hele maanden werken dus zij leveren laat en wij moeten maar extra betalen voor iets wat we niet krijgen...

    Door: Timmerman28-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Internet abonement voor 1 jaar, zij hebben hier 15 maanden van gemaakt oplichters

    9201063.
    Oplichters, personeel doet niets voor je. Niemand belt terug.
    Ik ben overgestapt op 30- juni, alles is geregeld en contract is overgenomen door Budget. Bevestigingen ontvangen van Online over beïndiging van het contract en stop datum. Modem retour gestuurd 7- juli.
    Nu blijkt dat ze 3 maanden afgeschreven hebben juli augustus september terwijl contract is gestopt. Diverse keren gebeld en gemail, nooit reactie terug over de mails gekregen. En bij bellen wordt je van kastje naar muur gestuurd. Aangegeven dat contract is gestopt en dat ze 3 maanden nog steeds geld afschrijven onterecht. Ze gaven aan dat het niet zo was dat contract door ging tot september. Na bewijzen te vinden en steeds telefonisch elek keer een ander aan de lijn te hebben gehad, weer niet opgelost. Mensen daar studenten nemen telefoon aan, maken in ticket tussen 3 tot 5 dagen wordt gezecht maar nog steeds krijg je geen bericht of contact door de verantwoorde afdeling. Ze stelen mijn geld en vervolgens krijg ge geen contact met iemand van de administratie.
    Abonnement was voor 1 jaar juni 2020 tot juni 2021. Afgesproken eerste 6 maanden internet maand 19 euro. Het werd zonder bericht verhoogd met eerste 6 maanden 21 euro daarna laatste 6 maanden van 34 werd 6 maanden 36 per maand. dus 24 euro meer opgelicht dan afgesproken. Laatste afschrijving zou zijn
    juni. Nu hebben ze juli augustus september ook afgescheven met verhoogt bedrag 37.50 niet te geloven. 1 jaar abonnement is ineens 15 maanden nog nooit gehoord in Nederland.☺☺☺ Na contact met bank te hebebn en de medewerkers daar die niets voor je doen 2 betalingen via bank gestorneerd teruggeboekt. Blijft nog 1 over . Daarover weer mininmaal 20 x over gebeld inmiddels alles stuudjes en medewerkers gesproken die allen de functie hebben om telefoon op te nemen verder niets, geen klacht geen beloftes stuur de klanten weer van kastje naar muurtje. Ik loop al bijna 4 maanden achter de fijt aan dat abonement is gesptop en mijn geld terug wil. Krijg ik een sms op 9-sep dat er een bedrag van 37.50 gestort wordt en nu vandaag 28 weer 3 weken voorbij krijg niets. Na contact vandaag weer niets betaalt en niemand doet wat voor mij. Kut bedrijf oplichters ik zal overal klachten indienen en tevens met bewijzen van mijn kant rechtsbijstand inschakelen met aanvraag voor schadevergoeding voor elke keer bellen rente per dag na afschrijving geld en niet terugbetalen per 30 juni. Mensen wees allert voor dit bedrijf zijn oplichters je krijgt met niemand contact. Geef mijn geld terug.

    Door: K.Ardic28-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Normale abonnement

    5 maanden slecht internet verbinding via Wi-Fi. Kabel in ons huis was geen oplossing. Aangezien je dan de muren moet frezen en daarna weer stukken. Kregen na 5 maanden na hoop geklaag een versterker en 3 nieuwe kastjes voor het internet.

    5 maanden aan het lijntje gehouden. Na 5 maanden wilde ik weg bij online.nl omdat hun niet willen helpen. Pas toen ik het wilde beëindigen kwamen hun met moeite in actie. Monteur is geweest maar volgens mij had hij net zoveel verstand van als het kantoorpersoneel. En die versterker en 3 kastjes voor ontvangst van het internet. Uiteindelijk mochten wij het abonnement opzeggen. Nu zit ik ben terug bij ziggo en geen enkel problemen meer. Betaal wel meer per maand maar heb nu wat hun aanbieden en was bij online niet zo. En nu nog maand verder is het abonnement nog niet geregeld dat het is opgezegd.

    Slechte service ze beloven veel maar doen vrij weinig. En nemen niks serieus!

    Door: Leendert 14-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    abonnement

    In Mei 2020 opgezegd en elke maand wordt er nog 65 euro van mijn bank rekening afgehaald....meerdere malen gebeld en hieruit blijkt dat er helemaal niets bekend is...ik vraag me af welke Koekebakkers hier aan het werk zijn maar ik ga NOOIT meer in zee met online.nl, nogmaals een WAARDELOOS bedrijf met mensen aan het werk...kinderen van 3 hebben nog meer verstand..

    Door: Olsman02-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Solcon allen in 1

    Was al jaren een zeer tevreden klant bij KPN. Alles werkte daar naar behoren. Omdat wij in het buitengebied wonen en wij een traag internet zouden hebben werd er glasvezel aangelegd. Ons werd aangeraden om met onze tijd mee te gaan en ook naar glasvezel te gaan. Solcon leek daarbij de meest logische provider.

    De aanleg was een ramp en werd 1,5 jaar later pas afgerond. Helaas werden ook de beschadigingen van de graafwerkzaamheden niet hersteld, ondanks meerdere beloftes.

    De monteur installeerde de glasvezelkabel en ik deed de rest. Makkie, alles werkte. Maar al snel bleek er toch wel behoorlijk wat storing te zijn in het beeld van de TV of hij stopte helemaal. Ook viel het internet tegelmatig uit en was de snelheid niet sneller dan ik gewend was bij KPN.

    De helpdesk gaf aan dat de geleverde snelheid 200/200 goed was maar dat onze computers de snelheid niet aankonden. Ondanks dat het nieuwe apparatuur is klopte dit. Een zoektocht naar de juiste apparatuur strande, alleen de game computer van mijn zoon kon de snelheid aan.

    Omdat de storingen aanhielden weer advies gevraagd aan de helpdesk. Nu bleek mijn Devolo apparatuur weer niet te voldoen en mijn splitter was van het verkeerde merk.

    Overgegaan naar de goede apparatuur( ter waarde van €350). Het bleek inderdaad een tijdje goed te gaan maar nu krijg ik weer de zelfde storingen en ben ik het zat.

    Wij waren zeer tevreden over de KPN mogelijkheden op de TV. Bij Solcon is het echt een ramp. Bij veel zenders kan je niet opnemen, of terugkijken, of doorspoelen. Veel zenders zie je ook niet op de app of kan je helemaal niet opnemen. Spotify is niet meer gratis, Enzovoort.

    Ik ben dus zeer teleurgesteld en ga zodra mijn contract opgezegd kan worden weer terug naar KPN. Helaas kan dit nu nog niet omdat zij nog geen glasvezel leveren op ons adres en ik wel de aansluitkosten betaald heb.

    Door: D van der Linden01-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Adsl internet

    Helaas vast aan een jaarabonnement van online.nl. Ik heb werkelijk nog nooit zo’n traag internet gehad thuis. Modems door het hele huis helpen niet en we moeten constant handmatig naar een andere modem schakelen. Het gratis internet op onze vakantie adres was een stuk beter. Verschillende keren de klantenservice gebeld, maar het ligt niet aan de internetsnelheid volgens online.nl. Dit NOOIT weer. Wij vieren heeft op de dag dat dit contract eindigt.

    Door: Carin13-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Internet en TV

    Ze zouden de overstap serbive regelen. Oude provider sluit me een week eerder af en ze weigeren om eerder het abbonement om te zetten. Internet deed het al maar TV inlog gegevens willen ze gewoon niet geven terwijl hun de fout maken. Waardeloos.

    Door: Peter Bijleveld11-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Online.nl internet en TV

    Zorg dat je nooit met dit bedrijf in zee gaat. Ik ben een startende op de woningmarkt en online.nl is mijn eerste internet provider. Na het afsluiten van het pakket heb ik een domme fout gemaakt om alleen voor de Canal digital app te kiezen. Na het zien van deze fout heb ik direct contact met ze opgenomen. Ik stelde voor om extra te betalen zodat ik een tv kastje kon krijgen. Dit was beslist niet mogelijk en ze konden niks voor me doen. Ik gaf ze aan dat ik een potentiële vaste klant van ze kon worden omdat ik hun tarieven wel erg aantrekkelijk vond. Ook hier gaven ze niks om en moest ik een jaar lang als ontevreden klant de blaren uitzitten.

    Een jaar later neem ik contact met ze op om mijn pakket op te zeggen. De vrouw van de klantenservice had hier naar mijn idee niet echt zin in. Er werd 2x opgehangen voordat ik een fatsoenlijk gesprek kon starten. In dit gesprek hoorde ik mevrouw een aantal keer diep zuchten. Er werden nog wat aanbiedingen naar me hoofd toe geworpen nadat ik aangaf dat ik mijn pakket wou opzeggen
    ( nu was het opeens wel mogelijk) Na enige moeite ''denk'' ik dat mijn pakket is opgezegd. En ik zeg hierbij ''denk'' omdat ik nooit enige bevestiging hierover heb ontvangen.

    Online.nl is een verwaarloosde dochteronderneming van KPN. Aan KPN de tip om meer te werken aan de klantenservice en de klantvriendelijkheid. Ook zou het fijn zijn dat jullie wat flexibeler zijn naar beginnende klanten toe.

    Door: Jesse09-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet en tv abonnement

    Na 4 dagen zonder internet nu al 4 dagen iedere dag het genot dat het internet meerdere keren wegvalt. Was ik maar nooit overgestapt naar deze organisatie.

    Door: H Sterken03-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet+TV Online.nl

    Pluspunten: Géén!
    Minpunten: Traag, slecht, uitvallend internet. Hulpvaardigheid beneden peil. Er wordt meerdere malen een monteur gestuurd. Eerste keer duurde het 1 week voordat hij kwam tweede keer 10 dagen en last but not least voor de derde keer duurde het twee en een halve week. Dit alles zonder enig resultaat. Sterker nog, na het plaatsen van een andere router is het wifi signaal helaas nog slechter geworden.
    Overigens geen wonder dat je zo lang op een monteur moet wachten want zij hebben vele klachten te verwerken. Nu overgestapt!

    Door: Anna Verlinde30-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    FAQ

    Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 89 ervaringen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Online.nl actief?

    Online.nl is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Online.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.