NederlandReview

    Ervaringen Online.nl

    Ben jij bekend met Online.nl (eerder Euronet en Wanadoor geheten)? Lees de laatste ervaringen en beoordelingen over Online.nl op NederlandReview. Online.nl is een bedrijf welke internetverbindingen aanbiedt voor vele bedrijven en particulieren. Ook kun je een televisie signaal en telefonie (vaste telefoon) via hun krijgen. Natuurlijk kennen ze ook een alles in een abonnement waarvan je gebruik kunt maken. Tal van snelheden om te downloaden en andere opties waaruit je kunt kiezen.

    Over Online.nl

    Een van de handleidingen van een voorganger van Online.nl gaaf al aan, dat ze verwachten dat internet zich tot het communicatiemiddel van de toekomst zal ontwikkelen. Het was toen 1994! Euronet was het bedrijf wat als eerste internet aanbood in Nederland. Later is dit bedrijf opgegaan in Online.nl. Naast internet wordt er ook (interactieve) televisie en goedkoop bellen aangeboden. Het is belangrijk voor Online.nl om veel plezier voor minder geld aan te bieden.

    Online.nl: Betrouwbaar, betaalbaar en innovatief? Het is voor Online.nl belangrijk om een betaalbaar, betrouwbaar en innovatief product te krijgen. Dit kan op het gebied van bellen, televisie of internet zijn. Zo bieden ze interactieve televisie aan op alle mogelijke toestellen. Ook kun je snel internetten bij ze en volop bellen. Communiceren is belangrijk!

    Een leuke case over Online.nl!

    De diensten van Online.nl

    Online.nl biedt verschillende diensten aan. Hieronder hebben we ze voor je opgesomd. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen en producten bij hun. Het gaat om de volgende producten:

    • Internet, Bellen & TV
    • Internet & TV
    • Internet & Bellen
    • Internet

    Je kunt ze aanvullen met de volgende extra’s:
    • Extra TV's
    • HBO
    • FOX Sports
    • Video on Demand
    • TV op vakantie
    • Telefonie




    Online.nl is altijd op zoek naar mogelijkheden om hun diensten nog interessanter en mooier te maken. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk ook op de website van Online.nl hoe uitgebreid hun diensten en producten zijn.

    Klachten of tips over Online.nl

    Natuurlijk wil Online.nl alleen maar tevreden klanten. Het is daarom ook mogelijk om contact op te nemen met Online.nl. Je kunt je klachten via de post, per email of telefonisch indienen. Misschien is er iets misgegaan of ben je ergens erg ontevreden over? Dan kun je dat dus kenbaar maken. Je mag verwachten dat er een goede oplossing geboden wordt.

    Wat vind jij van Online.nl?

    Graag zien we jouw reactie tegemoet over Online.nl op NederlandReview. Op die manier is het nog gemakkelijker voor anderen om een goed beeld te krijgen van Online.nl. Ervaringen, reviews en beoordelingen zijn van harte welkom. Natuurlijk zien we graag positieve reacties verschijnen op NederlandReview. De minder mooie berichten en klachten zijn echter ook van harte welkom.

    Slecht beeld, internet opzeggen? Of juist heel goed en goedkoop en wilt u een abonnement afsluiten? Lees eerst ervaringen op NederlandReview!

    Online.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (36)

    4.2
    44% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    abonnement voor internet, tv en bellen

    Voor ons had Online.nl gewoon echt een goede aanbieding, daarom hebben we hier ons abonnement afgesloten voor internet, tv en bellen. De tv is dan gewoon van Canal dus dat is wel bekend. Online.nl kende ik niet voordat ik er op de site kwam.

    Minpuntje: bij het bestellen klik je op een lage prijs van iets van 30 euro, maar als je dan echt doorklikt, wordt het duurder omdat je bijvoorbeeld voor sneller internet hebt gekozen. Ik bedoel, dat kies ik dan wel zelf, maar toch vind ik het stom dat je dan weer op een hoger bedrag uitkomt, beetje misleidend toch. Dus ik weer terug in het proces en alles het goedoopste aanklikken en dan kom je er wel, maar toch jammer.

    Door: K.l10-12-2019
    peter28-05-2020

    Als ik uw informatienummer bel voor verdere informatie, vraagt men of ik mijn klantnummer in wil toetsen. Dat heb ik natuurlijk nog niet. Wat domvan jullie. Ik weet genoeg. Ik blijf maar waar ik nu ben.Betaal iets meer, maar weet dat het goed zit.

    John25-07-2020

    KANKER WAARDELOOS INTERNET. MINSTENS 1X PER DAG DAT DE KANKER INTERNET GEWOON UITVALT. sorry voor de taalgebruik :)

    Jmar16-09-2020

    De service is een shit, de prijs is erg hoog, vaak problemen met internet en de tv, de klantenservice is 's ochtends gesloten en als je belt moet je 35 minuten wachten en kunnen ze niet helpen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Online.nl alles-in-1

    Prima aanbieding, stap terug in internet snelheid (Ziggo), maar vele malen goedkoper.

    Oplevering een week eerder dan plandatum. Alles ruim op tijd geleverd.

    Installatie is zeer gemakkelijk. Binnen 10 minuten was de verbinding actief. TV-ontvanger = opstarten, updaten en werken. Prima beeldkwaliteit en relatief snel.

    Internetsnelheid zowel bedraad als >eigen< WiFi meer dan acceptabel. WiFi op het Zyxel modem is uitgeschakeld.

    Net klant, maar tot nu toe enkel positief!

    Door: Thomas13-05-2020
    Mieke van den Bijllaardt18-05-2020

    Begrijp ik nu dat online per 1 juni stopt met TLC ? Dat is een van mijn lievelingszenders! Als dat het geval is zeg ik per 1 juni mijn abonnement op.

    R de Jong10-06-2020

    Heb nu een poosje tv online in het begin met een tv ontvanger en aangezien ze een oude router leveren met alleen 2,4 ghz en zelf een dure dual band router heb ging het in het begin prima. Alleen was de tv ontvanger traag met zender wisselen. Maar daar schijnen ze nu een nieuwe voor te hebben? Tijdens mijn verhuizing besloten om over te stappen op de app van canaal digitaal omdat deze de kanalen voor mij leverde die ik het meeste keek. Echter na mijn verhuizing alleen maar problemen met wifi en naderhand ook de tv app. Na wat onderzoek hebben ze een online hulp tool om je router te voor zien van de laatste firmware stand. Nou het wifi is nog steeds belabberd heb problemen met het streamen van muziek(uitvallen wifi bufferen ect....) Zelfs na het herinstalleren van de nieuwe software. En nu ook al een poos last van de tv app loopt vast continu. Online gezocht naar oplossingen deze uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde nu probeer ik de klantenservice te bereiken onbereikbaar? En nu ondanks de belabberde kwaliteit en ook nog eens mijn lievelings zender discovery hd uit het pakket gehaald??? Maar wel de premie met 2.50 euro verhogen?? Ik had al de stap genomen om over te stappen naar t-mobile want omdat ik daar een telefoon abonnement heb sowieso goedkoper uit en mijn favoriete zender weer terug! Voor mijn geen tv online voorlopig meer.

    Clementine 18-06-2020

    Mieke, om dezelfde reden ben ik direkt overgestapt naar een andere provider waar ik ook mijn telefoon heb. Vandaag werd ik opgebeld met dat ze een aanbiedng voor me hadden, ...o ik zie dat u wil overstappen ?! Wat toevallig tóch. Ik uitgelegd dat ik niet blij was met de zenderwijziging,....ik kon toch voor 3,99 meer die zenders in een ander pakket erbij nemen ?! Dus ...abonnement 2,50 verhogen, zenders kwijt, maar wel opwaarderen voor 3,99 erbij ....ketjing..kassa.. Ben blij met mijn overstap..

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    super

    Al zo lang lid van online.nl en altijd helemaal prima. Alleen dus gister een probleem. Gelijk de klantenservice gebeld en direct (zonder wachten) iemand aan de lijn die van wanten wist. (Wat niet altijd het geval is, vaak krijg je een halve zool aan de lijn). De vrouw heeft mij prima geholpen en mijn draadloos internet deed het weer perfect. Ik heb geen idee wat er mis was maar ze hebben het op afstand opgelost dus wat mij betreft was de zaak afgehandeld.

    Door: T. B.14-09-2015
    Charles08-03-2020

    Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Online en tot nu toe zonder problemen.

    Said27-08-2020

    Gisteren avond een rotte avond gehad, hele avond naar de klote.Storing de hele avond.van alles hebben gedaan maar niets hielp.geen telefoon geen tv geen YouTube etc. het was echt donker in huis met heel veel tijd verspilling.Hoop niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet,

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Online internet, tv en behoud vastnummer

    Goede overstap service, goed te woord gestaan en alles bevestigd via e-mail. Internet is snel het beeld van de tv lijkt scherper dan Ziggo mijn vorige provider. Fox sport 1,2 en 3 in het pakket, begin gemist, terugkijken en opnemen, en dat voor een heel mooie prijs. Het enige minpuntje als ik dit als minpuntje mag normen is het overschakelen van het één naar een ander kanaal maar is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Door: Charles 08-03-2020
    harrie10-06-2020

    ben altijd tevreden geweest over online......maar nu zijn er opeens veel tv zenders verdwenen .zonder ons op de hoogte te houden.....heel erg jammer dat tlc ook weg is......ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider....

    Clementine van Dam18-06-2020

    He Harrie, nou ik ben overgestapt om dezelfde reden, vandaag kreeg ik quasi telefoontje van online...mochten mij een aanbieding doen....O. .ik zie iets over overstappen? Ik uitgelegd.... maar ik kan toch voor 3,99 per maand de zenders weer in een ander pakket nemen ?!! ja duh... Ik ben aan het overstappen punt.

    Clementine 18-06-2020

    Ik ben om dezelfde reden overgestapt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Internet, tv en bellen

    Ik zal niet gauw een review schijven, maar nu zit de frustatie van ons hele gezin erg hoog. Wat een drama is deze provider/dit abbonement.
    Op 5 augustus ingegaan maar vanwege het op 25 juli leveren van de benodigdheden o,a, het modem, was op 9 augustus, geen recht meer op annulering/ bedenktijd (staat 14 dagen voor)
    Wij hebben jaren bij telfort/kpn gezeten en nooit problemen ondervonden. Vanaf het begin bij online hebben we nu heel veel storingen, regelmatig de melding k524 en uitval van zenders. We zappen naar een andere zender en dan pakt hij het weer op. Deze afgelopen week echter drie avonden langere tijd geen tv, internet en telefoon gehad. Helpdesk loopt/helpt ook niet goed, telkens worden dezelfde oplossingen aangedragen. kabelcheck, modem.box opnieuw opstarten. Harde reset etc. Op verzoek doorverbinden naar een andere verantwoordelijke wordt afgehouden en niet gedaan. Ik ben echt iemand die altijd netjes zal blijven, geen stem zal verheffen en reeel blijf. Ook nu, maar deze aanbieder haalt wel het bloed onder je nagels vandaan
    Drama dus, er wordt niet naar wens geholpen en geleverd. Het gaat voor ons een heeeeeel lang jaar worden. Geen aanrader voor wie wil overstappen

    Door: HW31-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    internet en televisie

    zeer slechte kwaliteit veel storing. en als je ze belt zijn ze nog onbeschoft ook tegen je. dus zeker geen aanrader.

    Door: rob groenendijk27-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Lekker cheap

    Heb nu eindelijk HBO via Online.nl en kan dus eindelijk met iedereen meepraten over Game of Thrones. Happy!! Prima service verder ook, geen klachten. Kan niet wachten tot het nieuwe seizeon hahaha maar dat duurt nog even..............

    Door: Tessie29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    tv en internet

    Ons tv kastje deed het eerst niet goed maar daarna kregen we een nieuwe en alles werkt nu goed.
    het internet is snel en was snel geïnstalleerd dus dat was meteen goed.
    gekozen voor de prijs, want die is hier goedkoper.

    Door: Jacco31-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Internet & TV

    Afgekomen op de aanbieding en de lage prijs. Verder tevreden met het systeem en het regelen, maar je moet wel veel zelf doen. Alles werkt nu naar behoren en we betalen minder dan eerst, dus prima

    Door: Sylvie Karels28-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    glasvezel online.nl

    Denk eerst na voordat u daar klant wordt! Ze komen halverwege het jaarcontract zomaar ineens met een prijsstijging! Vervolgens na twijfel klant gebleven maar ons internet was overgenomen door andere provider. Online heeft mij vervolgens weken aan het lijntje gehouden dat ze niet wisten wat het probleem was. Medewerkers roepen allemaal wat anders aan de telefoon. Soms een uur na elkaar. Dat is op een gegeven moment heel ongeloofwaardig. Probleem was volgens hen niet op te lossen en ik moest maar vertrekken als klant. nog nooit zoiets meegemaakt. wel wilden ze dat ik de laatste maand waarvan ik 5 dagen internet heb gehad nog ging betalen! Terwijl ik heel veel hinder heb ondervonden van hun leugens en aan het lijntje houden en extra mobiele data heb bij moeten kopen ivm zonder wifi zitten thuis. ging om 8 euro! Nooit aan beginnen aan Online.nl. Ze kunnen zich beter Offline.nl noemen. Ze zijn onklantvriendelijk

    Door: Bianca30-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet

    Het kijken van opgenomen programma’s is een drama. Je kan niet doorspoelen en terug spoelen. Voordat je je opgenomen programma kan bekijken moet je ook nog een stuk van het voorgaande programma cq reclame bekijken en tijdens het opgenomen programma kan je de reclame ook niet doorspoelen. Als je een stukje gemist hebt of nog een keertje wil zien kan je niet terug spoelen. De klantenservice beweert dat de zenders dit bepalen echter bij andere televisie aanbieders is het wel mogelijk om door en terug te spoelen. Ik zit nog aan een jaar contract vast maar zal wanneer dit niet veranderd na mijn jaarcontract over gaan naar een andere provider overgaan.

    Door: siep 07-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    internetpakket

    Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
    Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
    Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
    Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
    De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
    Pluspunten:
    De (niet juiste) bestelling is op tijd geleverd
    Verbeterpunten:
    - Vrijwel een volledige afwezigheid van communicatiekanalen (behalve een callcenter);
    - Een onvolledige beschrijving van de producten op internetpagina's en in de volgende correspondentie, die misleidend kan zijn voor klanten;
    - Een belofte van 100% installatiegarantie is niet meer dan woorden.

    Door: Michael29-06-2020
    Goudriaan28-07-2020

    Ik houdt het kort " Brandhout ".

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Abonnement tv/internet

    Verhuizing kan niet doorgevoerd worden. Dat is de enige info die gegeven wordt. Daarna wordt het gesprek afgekapt met 'als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd bellen.' Dus ik: 'Ik heb nu een vraag en bel nu.' Ze kon me niet verder helpen. Daarom is online een klant kwijt!!! Jammer.

    Vooraf wordt er een bandje afgespeeld dat gesprekken worden opgenomen. Ik hoop dan ook dat dit gesprek teruggeluisterd wordt! Dit is niet de eerste keer dat we halve info krijgen van online.

    Door: Eline18-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    internet en TV via online.nl

    Overdag snelheid genoeg, maar 's avonds loopt zelfs de TV vast. zo traag is het internet. Helpdesk verzint van alles om je niet te hoeven helpen. ze hebben gewoon geen oplossing en kunnen niet leveren wat ze beloven. Nooit meer!!!!!

    Door: Otto Hilleman08-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Abonnement online

    Waardeloos!! Installeren was een groot probleem!
    Toen ik verhuisde kon ik het abonnement niet opzeggen.
    Ik heb een jaar lang dubbel moeten betalen
    Kosten? 300 euro!
    Trap er niet in!!!!!

    Door: Annelies Schuurmanm07-06-2020
    Annelies Schuurman07-06-2020

    Nooit intrappen!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet en telefoon

    Slechte service, internet valt steeds uit, nieuwe aanbiedingen of wijzigingen worden niet doorgeven waardoor je teveel betaald. Contract wordt stilzwijgend verlengd, klantenservice aan de lijn krijgen duurt een eeuw. Kortom, erg slecht. Nooit meer.

    Door: Jasmina19-05-2020
    Erwin08-06-2020

    Ja het word steeds slechter, ben al jaren klant (Wanadoo, Orange en toen Online) en heb jaren geen problemen gehad, tot ik tv erbij nam. Bijna dagelijks vliegt het modem er uit, van de 4 LAN poorten zijn er nog 3 werkend maar denk je dat ze een nieuw modem sturen, nope. Blijf maar sukkelen en contact opnemen met de klantenservice, die reageren wel maar een oplossing komt er niet en is nu al maanden aan de gang. Vind het wel jammer want heb er altijd met veel plezier bij gezeten maar dat plezier ben je nu zo kwijt. Daarnaast zijn er sinds de 1e van deze maand ook TLC, Eurosport 1&2 en Discovery zender afgehaald. Ter vervanging BBC gekregen waar je niets aan hebt en een verhoging in abonnementskosten. Denk dat we ondanks alle rompslomp nu toch gaan overstappen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Goed verduisterend

    Was al een paar keer niet tevreden met de service, maar nu wordt TLC uit het zenderaanbod gehaald zonder wat te zeggen. Normaal krijg je altijd een Nieuwsbrief maar dit wordt (bijna, zag het op de zender) stilzwijgend gedaan. Dat is de druppel, zeg mijn abonnement op.

    Door: Mieke18-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Online.nl

    Lukte me niet om minder sterren te geven helaas!!! Ruim een maand geleden verhuizing van mijn ouders doorgegeven! Op 8 mei een e-mail ontvangen dat de verhuizing was doorgevoerd. Nu Heb ik voor hun de apparatuur aangesloten, maar helaas geen internet en dus TV. Hier over gebeld en pas 2 dagen later een monteur kunnen sturen, deze constateerde dat het een software probleem is. Toen moest er een monteur van KPN langskomen ook hij constateerde hetzelfde maar kon het niet oplossen! Mijn ouders moesten van online zelf maar bellen met KPN om ditongo te lossen (waar wordt online dan voor betaald). Uiteindelijk leven we vandaag op 16 mei maar kunnen ze niets oplossen aangezien de monteurs niet op zaterdag werken?! Ook na het bellen met de klantenservice medewerker totaal geen empathie ten opzichte van mijn ouders die aan huis gekluisterd zijn ivm Corona maatregelen (zijn beide op leeftijd). Mijn ouders moeten nu wederom tot maandag wachten terwijl ze geen internet of TV hebben! Hoe triest is dit!!!!

    Door: Victor16-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Internet, bellen, televisie.

    Klachten rondom het bedrijf Online.nl
    11-6-2019 kregen we de internet, telefoon en televisie van Online.
    Op 10 juli kreeg ik te horen dat mijn abonnement was ingegaan op 3 mei. Ik kreeg dus korting tot 3 september.
    Op 10 juli hadden we problemen met het bekijken van de televisie. Ik stuurde zelfs beelden van wat de televisie deed. Hij gaf géén beeld.
    Op vakantie en terug op 12 augustus geen televisie, geen internet.
    12 augustus gaan ze het onderzoeken. Na 2 dagen weer contact opgenomen want nog steeds geen internet en televisie.
    Zeventien uur later: Online.nl “Hi Monique, wat vervelend dat je diensten nog niet werken. Onze technische dienst doet hard zijn best om snel met een oplossing te komen. Zou je me nog(maals) een foto van de sticker op de tv-ontvanger kunnen sturen? Dan stuur ik dit door naar onze technische dienst. Alvast bedankt! Groet, Robin. »
    Bijna 24 uur later, krijg ik een berichtje van weer een ander die weer een foto wil van hetzelfde. Terwijl ik het al had opgestuurd.
    16 Augustus eindelijk internet, maar de televisie doet het nog niet goed. En de afstandsbediening heeft niet altijd contact met de tv-ontvanger.
    “Hi Monique, ik zie in het systeem dat je melding over de tv-ontvanger ook nog openstaat bij de technische dienst dus ik moet je helaas vragen om hier nog even geduld voor te hebben. Zodra we meer weten nemen we hier meteen contact over met je op. Excuses voor het ongemak! Groet, Robin ».
    17 Augustus – 23 augustus geen televisie !
    Na 2 dagen wachten (want je kan ze niet bereiken) via Facebook: “Hi Moniquem, wij begrijpen dat het een vervelende situatie is. Onze technische dienst is vandaag niet aanwezig. Wij hebben hen gevraagd om jou een update tegeven. Zij zullen contact met je opnemen. Groet, Max ».
    ‘s Avonds de 27ste augustus doet de televisie het weer, maar de tv-ontvanger reageert niet op de afstandsbediening. Ik stelde Online.nl daarvan op de hoogte, hun reactie:
    “Fijn dat de televisie werkt, Monique. En gek dat de afstandsbediening niet lijkt te werken. Zou je de volgende stappen eens willen langslopen? • Verzeker jezelf ervan dat de batterijen niet leeg zijn en dat ze op de juiste manier in de afstandsbediening zitten. • Staat de afstandsbediening ingesteld op de tv-ontvanger en niet op de tv? • Synchroniseer de afstandsbediening nogmaals. Graag hoor ik of het daarmee opgelost is. Groet, Bram ».
    Het was natuurlijk niet opgelost en de Technische Dienst (daar werkt er één?) was het nog aan het onderzoeken.
    Negentwintig augustus filmpjes gemaakt en weer verstuurd via Facebook.
    23 september: Nog steeds een probleem en de Technische Dienst krijgt uitbetaald maar doet niets.
    Weer contact gehad met Online.nl, hun reactie:
    “Hi Monique, ik heb zojuist de technische dienst aan de lijn gehad. En mijn collega die ik aan de lijn had. Was ook echt niet blij evenals ik met dat het zo lang duurt. Hij heeft me aangegeven dat hij de case vandaag direct oppakt. Kan je me morgen een update sturen over hoe het is afgelopen. Groet, Mike ».
    Die middag word ik gebeld door Chris van de Technische Dienst. De televisie doet het even. En daarna moet ik al weer melden dat ik de melding S151 (een afspeelfout). En het laden van de tv-gids lukt ook niet. En de televisie doet weer raar. Maar online.nl doet er NIETS mee.
    Vier oktober ben ik het zat als de televisie helemaal niets meer doet. En ik krijg FATAL ERROR. Online.nl vraagt of ik alles wel goed heb aangesloten, pffffffffffffff.
    Omdat ik niet serieus wordt genomen heb ik een opbaar bericht gezet op de Facebook-pagina. Reactie via de chat van Online.nl:
    “Hi Monique, ik heb zojuist op je openbare bericht gereageerd. Ik weet dat je al vaker je modem en TV-ontvanger hebt gereset, maar ik wil je vragen het toch nog een keer te doen. Dan kunnen we dat als oplossing uitsluiten. Groet, Veerle”.

    Het is dan inmiddels 27 oktober en ik heb het opgegeven, want je komt GEEN stap verder.

    Elf juni begon deze ellende met Online.nl, dus snel opgezegd om naar Tele2 te gaan. Weg van dit slechte bedrijf.
    Nu kreeg ik vandaag een mail dat het contract loopt tot 30-6-2020 en als de overstap voor het einde van de contractduur plaats, dan zullen wij de abonnementskosten voor de resterende periode in rekening brengen.
    Reageren op deze mail kan niet per mail, maar moet via Facebook o.i.d. Ik heb het nu geregeld via Tele2. Het abonnement bij Tele2 is beëindigd en wordt opnieuw opgevraagd, zodat wij op 30 juni 2020 overgaan naar Tele2. Tele2 is wel telefonisch te bereiken en doen de moeite voor je.
    Ongelooflijk wat een verschil.
    Mijn raad: GA NOOIT NAAR ONLINE.NL.

    Door: Monique Sylla14-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Online.nl

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 36 ervaringen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 44% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Online.nl actief?

    Online.nl is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en)

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Online.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.