NLziet (via breedbandwinkel)
Alle reviewsNLziet (via breedbandwinkel)
Alle reviews (56)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Nlziet
DRAMA!!!! Wat een ruk-app...hapert, verder kijken lukt niet...ruk ruk ruk...op zoek naar een beter alternatief
Nl ziet
Live kijken is prima. Terugkijken een constant frustrerende ervaring. Die functionality is zo slecht dat je het niet gebruikt. Het hapert, staat still. Vreselijk. We hebben opgezegd !!
NLZiet
Heb het nu een paar dagen maar ben niet enthousiast. Tv-gids is onoverzichtelijk maar het meest irritante is dat het steeds vastloopt.. waardeloos.
nlziet.nl
In 2019 abonnement genomen hier in Spanje .. Nieuwe LG Smart tv ..60/170 mb speed internet .. niettemin na tijdje haperende verbindingen .. bufferen .. vooral bij terugkijken .. Vanaf 2020 veel beter .
De laatste maanden weer niks dan ellende : om de 3 minuten staat beeld 10/20 sec stil. Dan is de lol er gauw vanaf . Geen problemen met Canal digital en Netflix.
Heb tot nu toe geen review geschreven , maar ben er nu, na divers email contact en geen verbetering zat van en zeg binnenkort op .
Heb het idee dat ze meer abonnees aannemen dan ze qua capaciteit aan kunnen. Overigens is de nieuwe website een verbetering op zich , maar met deze ellende heb je er weinig aan .Gedaan
Waardeloos...heb het nu 3 weken..na eerste week steeds storing midden in film...meerdere malen op een dag. Dan wil je de film hervatten moet je alles weer vanaf het beging bekijjen....en dat vooruit spoelen werkt niet ...zware teleurstellinf
Nlziet
Verder kijken gaat vaak fout. Programma start opnieuw en kan niet doorgespoeld worden. Ook is er soms geen ondertiteling meer.
8,00
Het loopt steeds vast. Wordt er niet blij van
NL ZIET
Hoe moet ik het omschrijven. Waardeloos waardeloos kansloos niet te bereiken echt bedenk je 2x voor je met NL ZIET (niet)in zee gaat.
Abbo
Is gewoon de slechtste streaming service!
Programma terug kijken loopt vele malen niet, als je schrijft erkennen ze het, de week daarop heeft volgen support het te maken met auteurs rechten ..we spreken wel over dezelfde serie, dan weer erkennen ze het weer maar lossen het probleem nooit op!
Ook na opzegging zag ik dat 2 maanden opeens automatisch werd afgeschreven terwijl ik daar NOOIT toestemming voor had gegeven! Support? Dat woord moet bij dit ongeregelde zooitje nog uitgevonden!
Mijn advies zou zijn om een andere stream service te nemen.Abonnement
Klantenservice geeft totaal geen antwoord reageren nergens op en blokkeren door hun fouten telkens mijn account een groet puinhoop daar.
Nlziet
NLZiet is een zeer onbeschoft bedrijf, totaal niet klant vriendelijk, ik heb een Chromebook met Playstore ik had de app op mijn Chromebook altijd goed gewerkt, na update wordt de NLZiet app op Chromebook niet meer ondersteund, en daar moet je het maar mee doen tuig tuig nlziet ik raad het iedereen af heb je een probleem ze doen niets de schoften.
Nl ziet
Waardeloos loopt om de minuut vast
nlziet
een niet werkend iets
NL ziet abonnement
werkt slecht!
Duurt altijd lang voordat de programma's starten. De app moet een paar keer opnieuw gelaten worden; dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Je kunt niet gemakkelijk terug naar waar je gebleven bent; de laatste afleveringen staat vooraan ook al ben je daar nog (lang) niet.
Zeer ontevreden met deze app.NLZiet
Wachtwoord resetten werkt niet, waardoor ik mijn account niet kan opzeggen. Automatisch incasso loopt lekker door zo.
proefabo
NLziet is echt gericht op het terugkijken van programma’s en niet op live tv kijken.
Je kan dus niet als je live tv kijkt makkelijk naar een andere zender zappen (meerdere klikken nodig) of niet snel even naar de tv-gids. Via een Apple TV wordt naar 2 zenders tegelijk getoond in de tv-gids. Via de iPad worden 3 zenders tegelijk getoond in de tv-gids maar daar kan je gek genoeg maar door 1 zender scrollen. De andere 2 zenders scrollen niet automatisch mee. Grootste gemist is dat je niet vooruit kan spoelen als je via de Apple tv (of android tv) als je een programma terugkijkt.NLziet
+ live npo, rtl, talpa zendera kijken
+ apple tv app werkt perfect
+ gebruiksvriendelijk
+ streamen werkt altijd goed
- zou mooi zijn als er een samenwerking komt met ngc, discovery etc,proef abonnement
Proef abonnement
Een maand geleden een proefabonnement genomen op Nlziet.
Ik heb al sedert jaren een abonnement op NPOstart.
Ik gebruik chromecast.
Handig:
Programma vanaf begin starten!!
Onhandig:
stream is niet betrouwbaar. Bevriest en gaat soms door.
Soms de telefoon opnieuw opstarten. Nadat de app gedwongen afsluiten ook niet geholpen heeft.
Ben alle streamingdiensten aan het proberen.
Netflix is tot nu toe het betrouwbaarst. Heb pas een proefabonnement genomen op Prime Video.
Ik kijk een paar dagen en is ook zeer betrouwbaar. Videoland is ook betrouwbaar
Npostart is een prima vierde. De betrouwbaarheid is goed. Hdkwaliteit voldoende voor mij.
Omdat ik het starten vanaf het begin zo handig vind heb ik pas uitgevonden dat NPOstart op de chromecast ook 3 uur terug gespoeld kan worden bij een livestream.
Echter gaat, net als bij Nlziet, Netflix, prime video, videoland, traag.
Misschien een tip voor NPOstart: knopje programma vanaf begin starten.
Ik heb een ziggo 50/5 mbit netwerk aansluiting. Heb 2 imesh Asus routers 1 in de gang 1 op zolder.
Ik monitor op mij router de chromecast en de downloadstream tikt soms de 16 Mbit aan. Bufferen?
De uploadstream komt lang niet tot 1 Mbit.
Dus een hogere internetsnelheid lijkt me niet nodig.
Ik overweeg na 6 jaar netflix 10,99 en proefmaand Videoland, alleen prime video 2,99 te behouden.
Vanwege de betrouwbaarheid Behoud ik NPOstart 2,99 en zeg ik Nlziet 7,95 op.
Nlziet is in potentie beter, meer programma’s, echter te onbetrouwbaar.NL ziet
Wat een dramatisch slechte app is dit. In ieder geval op de TV. Alles werkt maar NLziet laat me voortdurend in de steek. Kan nooit internet vinden, zegt het, terwijl verder alles werkt. En dit duurt nu al maanden. Via de chromecast werkt t dan weer wel maar dat kan de bedoeling toch niet zijn. Bovendien vind ik het raar dat al deze programma's achter een betaalmuur verdwijnen terwijl we er al voor betaald hebben. Schande. Het wordt tijd dat de heer Frans Klein van de NPO (toch al niet geheel van zonden vrij) uit beeld verdwijnt. Letterlijk!
nlziet
hopeloos!
Idee is goed. goedkoop als het werkt. En dat is nou net wat het niet doet. De app is hopeloos. Loopt vast, moet elke keer opnieuw aanmelden wat niet lukt. Systeem herkent email niet. Dan opnieuw het apparaat koppelen., ach een drama. hopeloos.
Anderen bekeken ook


De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...


Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Na die update is het waardeloos je kunt niet gemakkelijk meer terugkijken loopt vast en moet aldoor opnieuw alles opstarten. Vreselijk