Lebara
Alle reviewsLebara
Alle reviews (29)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
prepaid lebara
zie reactie wat ik naar ''Boze Ex Klant '' heb verstuurd.
Lebara belazerd de boel.
Met vriendelijke groet,
JayPrepaid
Had 10€ betaald en daarvoor zou ik 30€ tegoed krijgen
Nee dus in mijn account heb ik gewoon 10€ wat bedriegerssSim only
Netwerk van lebara is slecht. App van Lebara werkt ook niet en kan niemand bereiken van Lebara. Kan nergens terug vinden tot wanneer mijn sim only loopt, aangezien ik wil overstappen en wel zsm!
Sim only abonnement
Het netwerk is KPN en daar valt niets op aan te merken.
Het was mij bekend dat de helpdesk niet goed is. Echter had ik er geen rekening mee gehouden dat bij een beter aanbod na 3,5 jaar door een andere aanbieder ze niet meewerken naar overstappen en dat je diezelfde helpdesk nodig waar ze niet eens de moeite nemen te luisteren te kijken wat de status is. Ze verbreken de verbinding na eerst naar de nieuwe provider te hebben verwezen. Ik heb daar al contact mee gehad en die hebben gereageerd dat ik waarschijnlijk vast zit contractueel aan Lebara. Het heeft er alles van weg dat Lebara het niet zo nauw neemt met het Nederlandse consumentenrecht. Iets anders kan ik er niet van maken.
Eenmaal klant kom je niet makkelijk van ze af.Simkaart besteld helaas moeten annuleren, geen geld terug
Een simkaart besteld, 10 min na aanschaf wilde ik deze annuleren maar kreeg al snel via de klantenservice te horen dat dit niet kan en dus ook niet me geld terugkrijg. Ook al krijg ik de simkaart ben ik me geld kwijt en kan ik me geld dus niet terugkrijgen als ik hem weer opstuur. De manager achter deze aardige mevrouw van de klantenservice vond het niet nodig mij te woord te staan en aan te geven waarom hij denkt dat dit mag in NL. Wanneer je een product koopt hard of software wat niet is gebruikt of geopend is, mag het retour helemaal als hun voorwaarden dat aangeven.
sim only
REN WEG... 1dag lebara, slechte communicatie customer service is ongelovelijk slecht, ze weten niet waar ze over praten. Gelukkig 2 weken bedenktijd maar morgen zeg ik het weer op. Ongelovelijk ben 20 jaar bij dezelfde provider dacht goedkoper te gaan voor lebara. Lebara is duurkoop ergenis REN meteen weg na 1 dag een gewaarschuwt mens teld voor twee.
Prepaid sim
Tototally untrustworthy. Paid via bank app anc received email confirming and telling me that sim card would be delivered within 2 days.
Have used chat app and was told that there was NO record of transaction. They requested that i send a copy of transaction from bank. Did so and received reply within hour that there was no record of this transaction.
I have now seen the very bad reviews of this company and would advise everyone to avoid Lebara.
They are nothing less than Criminals.bundel
Kan telefoon niet opnemen.
service is slecht het zijn kwakzalvers, telefoon kan niet opgenomen worden klanten service is onvriendelijk en niet gewillig te helpen.
Dit is echt ZEER ZUUR al meer dan een maand kan ik NIET mijn telefoon OPNEMEN en zij zeggen de service is bij ons goed maar er is STORING ELKE DAG.
Eerst was er storing betreft dit probleem bij lebara, 2 maanden terug en nu ligt het ineens aan mijn sim kaart die ''verouderd'' is dat is ONZIN ik heb sim kaarten die ouder zijn echter werken deze nog steeds.
Ik heb deze sim net 4 jaar en andere die ik ken die sinds kort bij lebara zitten hebben er ook last van.
GA ER NIET MEE IN ZEE, lebara is ONPROFESIONEEL en NIET BEREID HIER WAT AAN TE DOEN.Beltegoedkaartjes
Oplichters met verdubbelen van beltegoedkaartjes, verdubbelen ze ook de kosten.
Denken dat het een leuke aanbieding is maar uiteindelijk zijn het oplichters en lekkermakerij!!
Zodat zij geld verdienen aan beltegoed kaartjes.
€20 = €40 via beltegoed.nl
Lebara berekend het gesprek dubbel..
Bvb gesprek kost € 7,- wordt € 14,- afgetrokken.
Voor bellen naar servicenummers heb ik een apart toestel.
Zeeeerrr slecht!!!sim ony
Pas op voor dit bedrijf , heb een abbo voor 5 gig voor 9 euro in de maand. begrijpelijk dat ze extra kosten rekenen buiten je bundel, maar ik wil niks gebruiken buiten de bundel ( 5 gig op , geen internet meer )maar dat kan ik bij LEBARA, oplichters ( een klein stukje over je bundel en je betaald gelijk 10 euro extra , trap er niet in!)Prepaid
Wat is dit voor onzin Lebara?
Al jaren zit ik bij Lebara met meerdere nummers krijg ik van 1 nummer zn K%T dreig bericht van ik moet opwaarderen. Ben ermee bezig sluiten ze mijn SIM gewoon af. Ooit gedacht dat je nr gekoppeld is aan andere apparaten? Echte S%kkels. Zo ga je niet met vaste klanten om. Ik ga KPN berichten en de 2e Kamer,Consumenten bond,ACM,Geschillencommissie, om jullie contract te beëindigen en op te zouten uit Nederland.
Zo ga je niet met de consument om!
Ik betaal voor die diensten sluiten jullie mijn nummer af. Mensen die dit lezen neem geen diensten bij Lebara en ga naar een andere bedrijf. Hoop dat KPN snel met jullie stoppen.Sim only
Lebara maakte bellen naar Oekraine uiteindelijk ook gratis net als de meeste andere nederlandse providers. Maar helaas vonden ze het na 19 april wel mooi geweest. Zonder verdere aankondiging opeens wel kosten in rekening gebracht. 3 minuten bellen gaf een rekening van 29 euro !!
Solidariteit heeft bij Lebara een prijs.. en die is hoog. Waardeloze klantenservice die mij in het begin ook al niet konden vertellen of bellen naar Oekraine gratis was nadat dit wel breed in de media was gedeeld !symonly
Internetten in het buitenland is onmogelijk, Vaak over gebeld maar je schiet er echt niets mee op. WAARDELOOS In Nederland geen probleem maar de wereld houd niet op bij de grens, Als je ook wilt internetten in het buitenland ga dan absoluut niet met deze provider in zee. Telefoon staat goed ingesteld. Wanneer iemand weet hoe het wel zou kunnen graag informatie
Precies dezelfde slechte ervaring, Internet in het buitenland werkt echt nooit !
Welke netwerk provider je ook handmatig kiest - het werkt gewoon niet
Anno 2022 onacceptabel!Lebara beltegoed
Ik heb lebara beltegoed besteld maar niks binnen
lebara onbeperkt bellen, maandelijks opzegbaar 5gb internet
Over het netwerk en de verbinding van lebara heb ik geen klachten, werkt fantastisch.
echter zijn hun aanbiedingen en facturering niet echt geloofwaardig.
zo was mijn datalimiet van 5gb binnen twee dagen op, terwijl ik bij tele2 met gemak de maand mee rondkwam, vervolgens word er zonder mijn toestemming ineens weer internet vrijgegeven in de veronderstelling dat het noeuwe termijn is aangebroken, kijk je op de website word er gewoon 5 euro gerekend bovenop het maandelijkse bedrag!?
niet dat het heel schokkend is, maar dit zijn wel duistere praktijken. en dan heb ik het ook niet gehad over het feit dat ik na anderhalve maand nog steeds geen factuur heb ontvangen, en het openstaande bedrag niet kan overmaken.
ik vertrouw lebara gewoon niet betreft de databundel, en verdenk ze ervan geld te verdienen door mensen 5gb te laten kiezen die zogenaamd op is, en daarna te verdienen aan buiten de bundel(ongevraagd)
ik ben niet iemand die gelijk 0 sterren geeft, en dat doe ik nu ook niet, maar dit soort praktijken kan echt niet lebara.Prepaid
Op de bon staat "5 euro = 10 euro".
Helaas is dat na opwaarderen niet meer zo.SIM only abonnement
Na 1 week al en de nummer portering nog niet geregeled(zou uiteindelijk gisteren klaar moeten zijn). Ik moet nu beide abonnementen steeds betalen(Lebara+oude provider). Klantenservice gebeld maar na ong 1uur wachten steeds geen antwoord. Wat slecht en onprofessioneel. Afspraak dus niet nagekomen.
Sim-Only
Wilde een Nederlands nummer wat ik door zou kunnen schakelen naar een ander nummer. Dit uitgelegd bij de mediamarkt en ook geboekt via de Mediamarkt. Nu blijkt dat Lebara nier doet aan doorschakelen. Mail gestuurd, geen reactie. Eindeloos wachten aan de service telefoon. Na 45 minuten komt er iemand aan de lijn. Blijkt ook nog eens dat ik mijn geld niet terug krijg. Niet gebruikt en 31€ lichter. Erg slecht allemaal, niet doen.
Onbeperkt bellen 5GB internet international
Eén grote OPLICHTERS bende. Klantenservice onbereikbaar.
Gebruik buiten de EU onbetaalbaar. Voorbeeld vanuit Turkije bellen €3,99 pm. Gebeld worden €0,99 pm. SMS versturen €0,99 Onbeperkt. Internet €5,00 per MB. DIT BEDRIJF VERDIEND HET NIET OM IN NEDERLAND ACTIEF TE ZIJN.Sim-only
Onbetrouwbaar, onbeschoft, amateuristisch, uren wachten. Inmiddels hebben ze, zoals het ze het zelf noemen 'een voorschot' geïncasseerd maar heb ik nog geen steeds geen actieve sim kaart. Medewerkers geven steeds onduidelijke informatie en de laatste dame gooide zelfs de telefoon erop. Echt sprakeloos hoe onprofessioneel dit bedrijf is.
Helemaal mee eens
Een grotere OPLICHTERS bende bestaat er niet
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Is een mobiele telefoon kopen bij Simyo.nl een goed idee? Andere consumenten helpen je graag bij het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Beste Boze Ex Klant,
ook ik heb 3 nummers waarvan 1 full time gebruik en de ander 2 voor mijn (jonge) kinderen.
ik moet ze elke x opwaarderen in 3 maanden om nummer actief te houden, wat blijkt nu bij de laatste 2 had ik juli 2023 opgewaardeerd met opwaardeer bon van de supermarkt, en ook de laatste 2 nummers worden bijna tot nooit gebruikt maar wil de nummers behouden, dus opgewaardeerd en niet gebruikt en krijg ik 2 weken later een sms bericht dat er minder dan €2 op staat en of ik wil opwaarderen.
Toen ik dat zag dacht ik maar even telefonisch contact op te nemen....omdat ik de nummers al 4 jaar in bezit heb, wat zeg de callcenter medewerker...''meneer ik zie dat dat nummer al van 2021 inactief is, waarop mijn antwoord is ''hoe kan dat dan dat ik elke 3 maanden een sms krijg om op te waarderen op dit nummer en hoe kan het dat er in 2022 tot en met mei 2023 en in juli 2023 in en uitgaande gesprekken zijn gevoerd en in juli nog is opgewaardeerd... dat kon ze niet beantwoorden, waar op ik vroeg iemand met een hogere functie te spreken, ik ben nu nog steeds over en weer bezig .....maar wil gewoon me recht halen, ook *100# om eigen saldo te zien werkt niet ''verbindingsproblemen of foute mmc code'' en ook *149# om eigen nummer te zien idem dito, bij diegene die ik fulltime gebruik valt mij op bij €70 saldo dat ik de opwaardeer sms veel sneller krijg om op te waarderen......maar raar dat je geld verdwijnt bij een toestel die niet gebruikt word na opwaarderen.
u bent dus niet de enige, en ze lopen de boel te belazeren.
Met vriendelijke groet,
Jay