KPN
Alle reviewsKPN
Alle reviews (113)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hussel
Plus punten.
8 jaar heb ik KPN, nergens problemen mee.
Kpn belofte overal wifi is voor nieuwe klanten, heb 1 keer gebeld en kreeg een gratis monteur.
Hij was heel netjes, ging alles nalopen.
Omdat ik al korting bij het begin heb gehad kreeg ik geen super WiFi gratis.
Daar baalde ik wel van.
Maar de monteur heeft me van overtuigd om die extra kosten te betalen, want hij heeft een betaalde oplossing met garantie dat het later op de dag goed tot perfect gaat werken.
(Kabels trekken en super WiFi installeren)
Nadat hij klaar was alles nagelopen en gaf hij aan dat ik het moet testen waar ik juist geen WiFi had op belangrijke plekken met mijn eigen apparatuur.
Tot mijn verbazing werkt alles perfect en is zijn geld waard. Top service.
Tv heeft altijd goed gewerkt, bleek oude kastje te hebben en was ondertussen netjes vervangen.
Al met al, zodra je een service monteur heb, kan hij met je meedenken.
Minpunten.
Vergeleken met andere abonnementen is het toch een duurdere provider. Naarmate alles duurder word kunnen ze daardoor klanten verliezen.
En klantenservice heeft weinig kennis en doen maar wat.
Daarom altijd een monteur vragen. Alles maximaal sterren behalve prijs.duurt lang, wel goed
Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.
Verschrikkelijk bedrijf met niet mee denkende medewerkers, snappen het verschil niet tussen defecte printplaat en een storing, #kpn webcare. Ga nu voor de claim ben jullie zat.
De domste medewerkers ooit kunnen je vragen niet beandwoorden en hangen dan gewoon op was in staat om daar heen te gaan en het hele kantoor te slopen 5 keer gebeld, geen 1 keer hun uitscholden, elke keer netjes gebleven en ze hangen steetds op omdat ze geen raad met me vraag weten zielig bedrijf met laffe medewerkers die je niet kunnen helpen en gewoon ophangen steeds om uit te kotsen dit bedrijf
Tip!
Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!
Overlast op vaste telefoon kan niet worden opgelost advies een nieuw nr. Hiervoor al verschillende keren gebeld en bij elkaar wel 1 1/2 uur aan de tel gezeten ivm het vele wachten. Mijn moeder heeft een anoniem nr en dat werd na 1 week veranderd. Kpn zou mijn terugbellen om het nieuwe nr door te geven niet dus.
Mijn moeder heeft ook een persoons alarmering en zij moeten ook het nieuwe nr hebben.
Wederom gebeld en niemand wist het nieuwe nr. Weer urenlang in de wacht gestaan en niets wijzer geworden. Tijd voor een andere aanbieder wat niet zo moeilijk is.
Klacht ingediend bij Kpn wordt niet in behandeling genomen.
Wat een slecht en onsympathiek bedrijf.niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind
Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.
KPN overstappen naar Ziggo
Wij hebben al jaren Internet en televisie van KPN voor €83,00 per maand.
Wij willen overstappen naar Ziggo omdat de eerste 3 maanden € 39,00 per maand is en daarna betaal je € 53,00 met een extra zender pakket en meer kanalen!
Nu we volgende maand overgaan,merken we al een paar weken dat het Internet ineens trager is en continue valt de verbinding weg?
Is dat bewust gedaan door KPN hebben we nooit last van gehad?
Nu we overstappen naar Ziggo scheelt €30 per maand we betalen nu voor KPN €83,00p/m
Ziggo €39,00 p/m na 3 mnd €53,00 met extra kanalen.
Nu merken we 1.5 week dat het Internet trager is en continue weg valt??Tinusje, Tinusje, Tinusje... hoeveel kreeg je betaald om KPN's lul zo hard te zuigen?
Kpn glasvezel
Zeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.
Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!Glasvezelinternet
Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!
1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijfKPN hotspots
Ik vind de hotspots van KPN altijd erg relaxed!
Die wifipunten van andere aanbieders hebben altijd kansloos bereik of zitten vol met reclame of doen het überhaupt niet of je moet allemaal persoonlijke gegevens achterlaten, maar die van KPN doen het gewoon altijd goed.
Ik ben altijd blij als ik er eentje vind.Goede service maar daar betaal je wel voor
KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.
GEEN problemen
Ik heb al jaren KPN en mensen moeten niet zo zeuren, want het gaat vaak ook gewoon heel goed!
Ik heb zelf NUL problemen met KPN. Altijd goed bereik en de rekeningen kloppen.
Dus ik geef ze gewoon een dikke vier sterren!!Zekerr ook lid van die mutsenfabriek anders was je niet blij met je 4 srerren
'vaak' en 'nul problemen'.
Ik betaal €88 voor een abo die bij elke andere provider ca €30 goedkoper is en €17 met een hogere snelheid bij KPN zelf.
Achterlijk duur. De wifi valt continue weg. Voor de 3 keer een nieuwe box gekregen, die ook weer continue wegvalt.
Gefeliciteerd met je nul problemen. Je bent 1 van de weinigen.Weinig storing
Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.
Samsung Galaxy S20FE 5G
Een paar maanden nadat ik een gloed nieuwe Samsung Galaxy S20 FE kocht bij de KPN trok het toestel krom. Natuurlijk ben ik met het toestel naar de KPN winkel gegaan bij mij in de buurt. Het toestel is terecht gekomen bij reparatie bedrijf "Reconext". Volgens KPN de officiele reparatie partner van Samsung (Blijkt na contact met Samsung niet zo te zijn..)
Reconext heeft mij een prijsopgave gestuurd waarin zij kosten in rekening brengen voor het vervangen van het display. Het display is piekfijn en heeft geen vervanging nodig. Ik heb dit bij Reconext en KPN aangegeven en gezegd dat ik gebruik wil maken van de wettelijke fabrieksgarantie. Hier ben ik door KPN naar Reconext gestuurd v.v. Na een paar maanden heb ik het opgegeven. Er wordt niet naar de klant geluisterd en geen oplossingen aangeboden. Er wordt direct gezegd dat de fout in het toestel komt door val schade. Dit is erg raar omdat het toestel vrijwel nieuw is en geen enkele schade laat zien.
Kortom. Er is NUL respect voor de klant en reparaties zijn niets meer dan een verdienstemodel. Voor mij de laatste keer dat ik hier een telefoon aanschaf en dit zal ik iedereen afraden!Internet
One star is probably a lot. I cancelled my contract well before the month notice (since I was moving abroad) and of course they never cancelled. So I ended up paying one more month because that is their policy. The portal online is useless, I called around 7 times, 3 times I was hung up from the person (because maybe they didn't like me cancelling). On top of that, I ask them to delete all my data as per GDPR, the person on the call comes back 5 minutes later saying they did it, I ask for details and they hang up. Just no.
KPN hussel
85 euro voor een abbonnement , vaak storingen. Ongeintresseerde helpdesk medewerkers.
Mobiel abonnement
Na 3 x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan en nog geen fatsoenlijk antwoord (luister de bandjes maar af kpn) heb ik na vele jaren besloten om op te stappen bij Kpn. Kpn is echt verandert in een arrogant bedrijf dat zich niet echt druk maakt om zijn trouwe klanten. Je wordt er voor geen meter geholpen ze zij veel te duur en als je verhaal wil halen zijn ze niet bereikbaar. Voor mij nooit geen kpn meer. Prive ben ik op gestapt en maandag gaan alle zakelijke abonnementen er ook uit.
BewerkModem
Contact gehad met de helpdesk
Over de modem ivm sneller internet heeft kpn mij een andere modem gestuurd
Maar het probleem is niet het installeren maar mijn Thermosmart en mijn zonnepanelen
Maar ik moest de oude opsturen anders krijg ik een aanmaning voor het opsturen ik kon geen uitstelling krijgen voor het terug sturen Bedankt Kpn voor de slechte service.INTERNET TV MOBIEL
VIND HUN ANTWOORDEN NEGENS OP SLAAN LIJKT NETOF JE VAST AAN HUN MOET BLIJVEN ZITTEN
KPN internet zakelijk
Slechte klantenservice. Niet meedenken. Direct zonder een vraag te stellen, strooien met een boete. Vreselijk bedrijf, kpn. Voor ons NOOIT meer
iPhone 11
Kpn de slechtste organisatie van Nederland!! Zodra je vragen hebt over kosten en boetes word je afgebekt en is het je eigen probleem terwijl er andere afspraken zijn gemaakt, willen ze het gesprek niet terug halen om het te luisteren! Wat een arrogante kut organisatie is kpn..! Nooit niet meer raad het ook iedereen af om nog maar wat met kpn te doen… maar goed zodra er wat is afgelopen bij kpn bij mij nooit geen kpn meer!!!
Wil het liefst 0 sterren geven maar dat lukt nietOmzetten naar glasvezel
Jarenlang zeer tevreden met XS4ALL. Is nu KPN geworden, helaas. Omzetting naar glasvezel. Verouderde versie kastje naar ons opgestuurd. Nieuwe afspraak. Nieuwe kastje was niet geleverd aan de monteur. Nieuwe afspraak. Tijdsblok klopte niet. Omzetting naar glasvezel door monteur uitgevoerd. Wat een pech: Terugkijken opnames en programma's van afgelopen week lukt niet. Gelukkig komt komende week weer een monteur. Fingers crossed.
uitval televisie ontvangst
19 nov.2021 1 uur lang "ondersteuning" gehad van KPN via telefonisch contact.
Ervaring:
1. Klant was niet te vinden in bestand. Na lang wachten ook mijn klantnr gegeven en met wat zoekwerk eindelijk gevonden
2. Mijn klacht, beide ARRIS boxen geven geen TV signaal Foutcode sta-nmc-400.Reeds zelf 5 keer de gehele procedure doorlopen maar de fout bleef erin. Nu onder "begeleiding" wederom uitzetten, stekkers loskoppelen, opstarten Zowel Experia box als ARRIS boxen alle procedures doorlopen. Medewerker wist het niet meer.
3. Gevolg geen TV, maar wel iTV via tablet mogelijk.
KPN medewerker doet verder niets, bel nog maar een keer, misschien krijg je dan iemand die wel wat weet.
4.Wat een klantenservice!!!!!!!
5.Er wordt niet aangeboden om de ARRIS boxen te vervangen. Klant betaalde wel abonnementsgeld maar service en oplossing probleem is niet Inn het script van de klachtendienst opgenomen.
6 Conclusie: KPN IS EEN WAARDELOZE BALLEN TENT.
misschien leest iemand bij KPN deze klacht en komt er iemand met een goede oplossing. Zo niet dan blokkeer ik de automatische incasso, dan worden ze misschien wakker.........
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...
Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.