NederlandReview

    Ervaringen KPN

    Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert.

    Over KPN

    Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld.

    Mocht u de experia box al hebben...dan hier uitleg over de installatie!

    Diensten

    KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet.

    Klachten

    KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring!

    500 x 500 iPhone 6

    Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

    KPN
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (99)

    4
    37% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    3.8
    Leveren
    rating
    4.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over KPN

    Uw beoordeling

    Goede service

    We hadden problemen met de WiFi ontvangst. De volgende dag kwam er meteen een vriendelijke monteur langs en zijn we erg goed geholpen. Het probleem was al snel opgelost

    Door: Wietske21-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Hussel

    Plus punten.
    8 jaar heb ik KPN, nergens problemen mee.
    Kpn belofte overal wifi is voor nieuwe klanten, heb 1 keer gebeld en kreeg een gratis monteur.
    Hij was heel netjes, ging alles nalopen.
    Omdat ik al korting bij het begin heb gehad kreeg ik geen super WiFi gratis.
    Daar baalde ik wel van.
    Maar de monteur heeft me van overtuigd om die extra kosten te betalen, want hij heeft een betaalde oplossing met garantie dat het later op de dag goed tot perfect gaat werken.
    (Kabels trekken en super WiFi installeren)
    Nadat hij klaar was alles nagelopen en gaf hij aan dat ik het moet testen waar ik juist geen WiFi had op belangrijke plekken met mijn eigen apparatuur.
    Tot mijn verbazing werkt alles perfect en is zijn geld waard. Top service.
    Tv heeft altijd goed gewerkt, bleek oude kastje te hebben en was ondertussen netjes vervangen.
    Al met al, zodra je een service monteur heb, kan hij met je meedenken.
    Minpunten.
    Vergeleken met andere abonnementen is het toch een duurdere provider. Naarmate alles duurder word kunnen ze daardoor klanten verliezen.
    En klantenservice heeft weinig kennis en doen maar wat.
    Daarom altijd een monteur vragen. Alles maximaal sterren behalve prijs.

    Door: Lorraine13-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    duurt lang, wel goed

    Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.

    Door: Arnoud18-09-2015
    Seher23-05-2020

    Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

    Andre Rietvelt26-10-2020

    Verschrikkelijk bedrijf met niet mee denkende medewerkers, snappen het verschil niet tussen defecte printplaat en een storing, #kpn webcare. Ga nu voor de claim ben jullie zat.

    Peter 11-01-2021

    De domste medewerkers ooit kunnen je vragen niet beandwoorden en hangen dan gewoon op was in staat om daar heen te gaan en het hele kantoor te slopen 5 keer gebeld, geen 1 keer hun uitscholden, elke keer netjes gebleven en ze hangen steetds op omdat ze geen raad met me vraag weten zielig bedrijf met laffe medewerkers die je niet kunnen helpen en gewoon ophangen steeds om uit te kotsen dit bedrijf

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Tip!

    Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!

    Door: Jos Snellen08-07-2015
    Geri02-03-2021

    Overlast op vaste telefoon kan niet worden opgelost advies een nieuw nr. Hiervoor al verschillende keren gebeld en bij elkaar wel 1 1/2 uur aan de tel gezeten ivm het vele wachten. Mijn moeder heeft een anoniem nr en dat werd na 1 week veranderd. Kpn zou mijn terugbellen om het nieuwe nr door te geven niet dus. Mijn moeder heeft ook een persoons alarmering en zij moeten ook het nieuwe nr hebben. Wederom gebeld en niemand wist het nieuwe nr. Weer urenlang in de wacht gestaan en niets wijzer geworden. Tijd voor een andere aanbieder wat niet zo moeilijk is. Klacht ingediend bij Kpn wordt niet in behandeling genomen. Wat een slecht en onsympathiek bedrijf.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind

    Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.

    Door: Tinus06-10-2015
    Sjakie20-08-2020

    KPN overstappen naar Ziggo Wij hebben al jaren Internet en televisie van KPN voor €83,00 per maand. Wij willen overstappen naar Ziggo omdat de eerste 3 maanden € 39,00 per maand is en daarna betaal je € 53,00 met een extra zender pakket en meer kanalen! Nu we volgende maand overgaan,merken we al een paar weken dat het Internet ineens trager is en continue valt de verbinding weg? Is dat bewust gedaan door KPN hebben we nooit last van gehad? Nu we overstappen naar Ziggo scheelt €30 per maand we betalen nu voor KPN €83,00p/m Ziggo €39,00 p/m na 3 mnd €53,00 met extra kanalen. Nu merken we 1.5 week dat het Internet trager is en continue weg valt??

    Anyonmous06-06-2021

    Tinusje, Tinusje, Tinusje... hoeveel kreeg je betaald om KPN's lul zo hard te zuigen?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    INTERNET GRIEP KPN

    1.0 internet snelheid wollah me je moet hier kopen ze zijn de 1 ster niet eens waard

    Door: ANONIEM17-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    KPN internet tv en mobiel

    Het internet van KPN is slecht.
    De tv van KPN in echt waardeloos.
    Het enige wat het goed doen zijn reclame s .
    In 1 woord waardeloos.

    Door: Re Tokkie10-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    KPN hotspots

    Ik vind de hotspots van KPN altijd erg relaxed!

    Die wifipunten van andere aanbieders hebben altijd kansloos bereik of zitten vol met reclame of doen het überhaupt niet of je moet allemaal persoonlijke gegevens achterlaten, maar die van KPN doen het gewoon altijd goed.
    Ik ben altijd blij als ik er eentje vind.

    Door: Melissa Kelderman 26-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goede service maar daar betaal je wel voor

    KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.

    Door: Charlotte van Tillingen28-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    GEEN problemen

    Ik heb al jaren KPN en mensen moeten niet zo zeuren, want het gaat vaak ook gewoon heel goed!
    Ik heb zelf NUL problemen met KPN. Altijd goed bereik en de rekeningen kloppen.
    Dus ik geef ze gewoon een dikke vier sterren!!

    Door: G. van Raaij12-05-2017
    j.r04-03-2021

    Zekerr ook lid van die mutsenfabriek anders was je niet blij met je 4 srerren

    03-06-2021

    'vaak' en 'nul problemen'. Ik betaal €88 voor een abo die bij elke andere provider ca €30 goedkoper is en €17 met een hogere snelheid bij KPN zelf. Achterlijk duur. De wifi valt continue weg. Voor de 3 keer een nieuwe box gekregen, die ook weer continue wegvalt. Gefeliciteerd met je nul problemen. Je bent 1 van de weinigen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Weinig storing

    Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.

    Door: Jacques Baar15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Internet met twee tv kastjes

    Een maand geleden is ons, door een vriendelijke monteur van KPN het abonnement afgesloten met glasvezel, internet en tv.
    5 oktober zijn wij aangesloten, maar niet op glasvezel! Was niet de afspraak!
    Ook zouden er geen installatie kosten van de monteur berekend worden a 75€, monteur netjes alles op 0 gezet in zijn opdracht, wat denk je, idd gewoon 75€ op de factuur.
    Hierover gebeld, de naam van de monteur en contract met werk opdracht monteur overlegd, maar nee hoor, gewoon betalen zegt KPN.
    De monteur opgebeld, maar die mag niets doen ivm AVG.
    Dan maar de hele kolere zooi op straat flikkeren, aangezien ik veertien dagen bedenktijd heb. Niemand luistert bij KPN, service is klote, en zo ben ik al een maand bezig.
    Ga niet in zee met KPN, want ze kleden je uit, terwijl je toekijkt.
    Schandalig........ Leuk zo'n nieuw abonnement.....

    Door: Mario08-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Router omwisselen

    Ik probeer nu al een week mijn router om te ruilen voor een nieuwer model. Ik heb meerdere bevestigde leveringen gehad 5 hiervan niet zijn aan gekomen.

    Op advies van kpn Naar de winkel gegaan ze zeiden dat ze geen routers op voorraad hadden. Maar zou me bellen als er een nieuwe zending binnenkwam. Ze hebben me nooit gebeld

    Weer kpn gebeld en ze maakten weer een afspraak voor het omruilen van mijn router zonder tijdslot. Ze zeiden dat het pakket arriveerde op een moment dat ik op mijn werk was maar dat ik het pakket zelf accepteerde. Ze probeerden toen postnl de schuld te geven van de slechte bezorging en zeiden dat ik ze moest bellen. Wat ik deed, postnl zei dat ik contact moest opnemen met hun onderaannemer ceva logistiek voor een diepere kijk in wat er mis ging. Probeerde Ceva Logistics te bellen, maar geen gehoor.

    Nog steeds geen router Maar kpn gebeld medewerker gaf hetzelfde verhaal als de 5 ervoor dat iemand het verkeerd In het systeem gezet en heeft het weer doorgespeeld Naar een andere afdeling.

    Ik heb nog steeds geen internet en tv voor bijna 2 weken.

    Slecht bedrijf
    Slechte service
    Slechte klantenservice

    Niks bestellen hier!!!!!!

    Door: Ivo05-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Voedingskabel kapot

    Plus punten
    Niks

    Min punten.
    Je belt naar het klanten service van kpn. Omdat je internet eruit ligt.
    Na veel poes pas zegt die meneer dat de kabel kapot is. Ik zeidde dat klopt want het lampje brand niet meer. Duurde 4 dagen voordat er een nieuwe kabel komt en die moet u ophalen bij de coop.
    En ik moest maar een boekje lezen. Dat kreeg ik te horen . Zit al jaren bij Kpn nooit geen problemen maar na deze slechte service ga ik weg bij kpn.

    Door: Patricia Putter02-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Wifi

    Al een 1,5 jaar problemen met weg vallende wifi, super punten aangeschaft bij kpn en werkte eerst weer goed voor 5 weken en nu gewoon weer de zelfde lrobleem en bel je kpn dan krijg je tevoren dat de service garantie 1 week is verlopen, moet ik weer een monteur betalen. Wij zijn vanaf half 2020 bezig met kpn en nu ben ik helemaal klaar mee. Mijn advies stop met kpn en haal het ergens anders.

    Door: Joost van Sloten22-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    modem en tv ontvanger

    modem en tv ontvanger een bonk ellende ,iedere avond kabels uittrekken modem opnieuw opstarten tv ontvanger opnieuw opstarten.jarenlang bij telfort geweest nooit een probleem gehad sinds het kpn is een en al ellende.

    Door: j.postulart10-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kpn tv internet en mobiel

    Pas op! KPN heeft oa een betaald servicenummers a 1 euro per minuut voor vaste klanten van KPN! Kosten die gemaakt worden geïncasseerd op het factuur. Tevens schaamt kpn zich er niet voor om zn vaste klant 113 minuten aan de lijn te houden onder mom van: bijna opgelost, even navragen bij collega, nog even checken/kijken enz enz. (Geen internet door storing in de software van het modem, na software update) Gemaakt kosten 113 euro! Boven op de vaste abbo kosten. In dit geval voel ik me zeer benadeeld en eigenlijk een poot uitgedraaid door KPN. Een modem onhersteld op storing en een betaald servicenummer op de kpn site, lijkt mij lucratieve een manier om geld te verschaffen van bestaande klanten! Pas op!

    Door: Linda Horsten 07-09-2021
    Willem07-10-2021

    Wat je zegt klopt niet! KPN heeft al jaren een gratis servicenummer te weten 08000402. Ik weet niet welk nummer je gebeld hebt maar iets klopt er niet.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    bellen, internet en tv

    Al jaren een contract wat niet nageleefd wordt beloven twintig mb en er komt 7 binnen waardeloze zaak en waardeloze service als je ergens recht op hebt dan wordt je weer bezwendelt met een verandert abonnement alleen maar min punten maar waar ik woon is verder geen kabel dus zit je nog een soort van vast aan die oplichters ik geef ze een dikke nul meer zijn ze echt niet waard kpn is gewoon een prul
    het is dat ik de sterren aan moet vinken om dit te versturen wederom weer zwendel van dat zwendel bedrijf maar ze zijn echt geen ster waard

    Door: Pascal Bek02-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 super wifi punten

    Vandaag is er een service medewerker langs gekomen, heeft uitstekend werk verricht.
    Nam de tijd voor ons.
    En nu hebben we super wifi!
    Groot compliment voor deze man.

    Door: O.Vermeulen14-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    2018

    Ik kan alleen in de woonkamer WiFi ontvangen,
    Dat is al zolang ik hier woon, daarom ga ik hem opzeggen, ook in de tuin geen ontvangst!

    Door: Smaal13-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    9.5
    rating

    Internet abonnement

    Na 3 maand nogsteeds niet het beloofde internet op ons adres gekregen. Na 100 keer erachteraan gebeld te hebben en 4 keer gewacht op een monteur die niet kwam opdagen werd ons gezegd dat het internet pas over 2 maand hier aangesloten wordt. Belachelijk! En niks geen begrip vanuit de klantenservice, geen vergoeding voor de torenhoge telefoonabonnementen, kon nog geen excuus vanaf.
    Alles maar geannuleerd en op naar een andere provider..

    Door: Floor10-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    FAQ

    Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 99 ervaringen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 37% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is KPN actief?

    KPN is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.