NederlandReview

    Ervaringen KPN

    Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert.

    Over KPN

    Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld.

    Mocht u de experia box al hebben...dan hier uitleg over de installatie!

    Diensten

    KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet.

    Klachten

    KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring!

    500 x 500 iPhone 6

    Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

    KPN
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (38)

    4.8
    45% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.4
    Service
    rating
    4.4
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    4.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    duurt lang, wel goed

    Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.

    Door: Arnoud 18-09-2015
    Seher 23-05-2020

    Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Tip!

    Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!

    Door: Jos Snellen 08-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind

    Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.

    Door: Tinus 06-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    KPN hotspots

    Ik vind de hotspots van KPN altijd erg relaxed!

    Die wifipunten van andere aanbieders hebben altijd kansloos bereik of zitten vol met reclame of doen het überhaupt niet of je moet allemaal persoonlijke gegevens achterlaten, maar die van KPN doen het gewoon altijd goed.
    Ik ben altijd blij als ik er eentje vind.

    Door: Melissa Kelderman 26-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Thuis abonnement

    Afdeling verkoop gevraagd om hulp bij omzetten abonnement. De reactie van de medewerker: "vult u maar een formulier in".

    Geen service en héél makkelijk verdient door deze medewerker.

    Door: Eric 30-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    KPN bellen/internet

    Verschrikkelijk provider!

    Geen woorden voor. KPN is een oplichter bedrijf.
    Doe het gewoon niet. Ik ben te pissig om een lang tekst te schrijven. Ze zijn gewoon vieze klootzaken.

    Door: Peter 25-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Goede service maar daar betaal je wel voor

    KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.

    Door: Charlotte van Tillingen 28-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    GEEN problemen

    Ik heb al jaren KPN en mensen moeten niet zo zeuren, want het gaat vaak ook gewoon heel goed!
    Ik heb zelf NUL problemen met KPN. Altijd goed bereik en de rekeningen kloppen.
    Dus ik geef ze gewoon een dikke vier sterren!!

    Door: G. van Raaij 12-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Weinig storing

    Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.

    Door: Jacques Baar 15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    beter bereik dan t-mobile

    prima provider,mijn bereik is beter dan dat het was toen ik nog bij t-mobile zat

    Door: van der linden 26-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    KPN bellen/internet

    Geen KPN kiezen!
    Ze lichten gewoon mensen op!!!

    Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ben direct overgestapt naar andere provider. Voel me opgelicht door KPN!

    De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zeggen ja ik zoek even voor je, vervolgens zetten ze je in de wacht. Daarna laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor. KPN

    Diep schamen KPN!

    Door: setara 12-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    internet, televisie en telefonie

    Helaas, na twee jaar tevredenheid over digitenne ben ik nu alles behalve tevreden. Ik heb echt wel wat begrip voor de corona periode waar wij in zitten maar het kostte mij alle moeite voor het afsluiten van internet en tv.

    Het begon al bij het afsluiten. Ipv het overgaan op wifi en tv van kpn werd mijn digitenne (die ik op dat moment nog in gebruik had) per direct stopgezet. Jammer maar kan gebeuren dacht ik nog. Vervolgens aangegeven dat ik nog geen sleutels van het nieuwe adres heb, dus of het mogelijk was om de router en spullen op mijn oude adres te bezorgen. Bleek mogelijk dan moest ik twee dagen laten even bellen en dan zouden ze dat regelen. Twee dagen later gebeld en was niet mogelijk. Conclusie ik moest bij buren vragen of ik mijn pakket van ze mocht krijgen zonder dat ik daar al woonde.

    Blij met de sleutels en vol goede moed de doos opengemaakt om alles te installeren. Eenvoudig en snel staat er op... uur later nog geen wifi. Ik gaf niet op en ben de dag erna weer aan de slag gegaan maar nee het was niet opgelost.

    Medewerker gebeld en die gaf enigszins aan dat ik het verkeerd gedaan had. Wat mogelijk zou kunnen zijn maar hier hoef je niet direct vanuit te gaan. Einde van het gesprek niet geholpen en nog geen internet. De volgende medewerker gaf aan een ticket voor de monteur aan te maken en ik zou diezelfde dag terugebeld worden. Ik werd niet gebeld en ook over die ticket niks meer gehoord. Wederom gebeld en deze keer zou er een monteur gestuurd worden. Ik wacht nu al twee weken op werkend internet. Ik snap echt dat door corona dingen anders lopen, begrijp me niet verkeerd maar een alternatief werd niet geboden. Intussen zit ik met een torenhoge rekening van mijn oude telefoonprovider (door overschrijden van mobiel data) en loopt mijn huidige rekening, ook bij kpn, op tot nu al 80 euro in twee dagen. Ik heb het internet echt nodig voor het regelen van mijn meubels, werkvoorbereidingen endergelijke. Kortom ik ben heel erg verdrietig en vind echt dat ik jullie meerdere kansen gegeven heb. Heb geen zin om alles in te pakken maar ik had intussen bij een concurrent al lang internet gehad... Veel kosten, geen internet en geen geduld meer verder. Ik wacht nu tot de monteur en hoop echt dat die dit probleem gaat oplossen. Ook hoop ik echt op een tegemoedkoming want ik heb weinig goede woorden voor deze manier van klantenservice. Een enkele uitzondering na was het rampzalig.

    Door: Iris Koster 06-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    internet

    als nieuw klant bij kpn heb ik internetmodem ontvangen die oud, smerig en bevlekt was. Een buitengewoon onhygienisch verwelkoming als nieuw klant. Schande!

    Door: ram 24-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Mail

    Wat een kut service. Door een fout van hun kan ik niet meer in de mail. Veel dingen daardoor verloren
    . Het enige wat ze doen is je een fijne dag wensen. En eigenlijk zeggen ze ja weet je ik kan hier niks meer aan doen stik er lekker in en fijne dag. Wat een waardeloos iets. Kut kpn

    Door: Yindi 14-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Tv internet

    Nooit intrappen ik betaal straks een maand voor niks ze komen niks aansluiten en zit straks minimaal een maand zonder internet en tv..

    Door: Angela 08-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    KPN hussel

    Verheugd op internet van KPN zouden zij het maandag 16 maart aansluiten, helaas door de corona kon de monteur niet komen. Gelukkig hebben we zelf niet veel te doen en hebben we zelf alles aangesloten. Internet zichtbaar op al mijn apparaten, Joepie de kinderen kunnen verder met het werk aan hun eindexamens!!! Wat denk je besluit de KPN om heel de releasedatum tot na de corona crises te verplaatsen.... Heel de periode van social distens ook geen online contacten. Er is niemand bij KPN die de fout kunnen of willen herstellen. En mijn tweeling die zichzelf niet voor kunnen bereiden op het landelijk examen en naar alle waarschijnlijkheid door deze fout van een medewerker van de KPN hun zakken voor hun examens VMBO.


    Een zeer teleurgestelde moeder!!!

    Door: Esther Tuinstra 22-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Geen, gratis KPN browser

    KPN vandaag is sinds vanmorgen mijn nieuwe browser. Niet om gevraagd. Was er gewoon. Heb alle KPN apps verwijderd. Chrome als browser ingesteld en de KPN apps weer geïnstalleerd. Chrome aangetikt en hopla, daar was de browser die zo welkom is als een agressief griepvirus weer: KPN vandaag. Deze stappen met een aantal variaties herhaald maar dat KPN ding blijkt hardnekkiger dan een zwaar gelovige met een Jezusbrochure. Telefonisch contact leverde niets meer op (en de dame in kwestie verwijt ik niets, zij kwam ook gewoon niet verder) dan het idee maar langs een winkel te gaan. Daar zou men wellicht beter (?) kunnen helpen. KPN, mijn verzoek: stop met het ongevraagd pushen van uw browser die zo populair is als dat ene muizestaartje in een pot rode kool en als ik dan toch met een kluitje in het riet wordt gestuurd: geef gewoon toe dat niet alles bij jullie zo werkt als zou moeten en voer je browser aan de liefhebber. Aan die éne verdwaalde ziel die er expliciet om vraagt. U krijgt één ster omdat ik geen negatief getal kan invoeren.

    Door: Frank Geuzebroek 19-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Niet

    Zie foto's ze hebben me nu 2x gebeld, met 1x ik kan me abonnement afkopen voor 69 euro dan kan ik 2 maanden eerder verlengen. (Wat een aanbod zeg,als het de consument maar geld kost. GRAAIERS)

    Nogmaals u geeft zelf toe 2-4-2020 was mijn verlengdatum bij telfort.
    En nu begint u over u voorwaarde, of gunst zoals dat heet.

    2 gesprekken hebben niks opgeleverd en ik heb er geen zin meer in. Alle telfort klanten worden genaaid.
    Laat de geschillencomissie het maar uitzoeken.
    Ik heb alle bewijzen voorwaarde van telfort ben ik opgewezen
    door juridisch loket.

    Als ik via Telfort gezien heb dat ik mijn abonnement kan verlengen op 2-04-2020, ga ik ervan uit dat ik op die dag een nieuwe mobiel kan aanschaffen.

    Nu is Telfort overgenomen door KPN.
    Nu heeft kpn het abonnement of zoals zei zeggen de gunst van 6 maanden terug gebracht naar 4 maanden.
    Allemaal te horen op het telefoon gesprek die is opgenomen, waarvan ik de medewerker op de hoogte heb gesteld.
    Nu dreigen ze dat ik het gesprek niet mag plaatsen, ivm privacy.

    Dus hier ga Consumentenbond over inschakelen, en misschien verdepen.re stap-consumentenbond doet geen fuck
    Want tot 1-06-2020 gaat mijn telefoon niet redden,
    kpn kwam met de optie dat ik heb wel even kon afkopen me abonnement.

    Ik zie telefoon verlengen op 02-04-2020, en heb de bewijs dat ze dat ook toegeven maar ze hebben verlengdatum opgeschroefd naar 01-06-2020.

    Maar ik zat bij telfort maar heb alleen maar problemen met kpn.

    Eerdere problemen waren de afspraken die ik met telfort had over achterstallig betaling, maar van de ene dag op de andere dag was ik ineens klant bij kpn.
    Toen werd ik ook al bedreigd met afsluitingen ik zeg ho stop kan niet, want ik heb afspraken met telfort.
    Toen kwamen ze met 50 euro tegoed dus hoefde me rekening niet te betalen.
    Maar daar mocht ik niks over zeggen tegenover andere kpn klanten.
    Maar nu hou ik mijn mond niet meer.
    28-sept -2020 zeg ik op bij kpn.
    Want wat een aanfluiting, van list en bedrog.

    Zeggen dat ik door verbonden wordt met de technische dienst,
    en u collega zeg later in het gesprek nee u bent gewoon met een mede collega door verbonden, dus alweer een leugen kpn.

    Kpn winkel Zoetermeer zijn ze veel begripvoller dan aan de tel.
    Maar stiekem datum veranderen en zeggen dat het een gunst is dat je 6 maanden van tevoren een andere tel kan uitzoeken,
    en nu stiekem terug draaien naar 4 maanden, en zeggen het is een gunst wij mogen dat gewoon doen, stilzwijgend

    Hier zit een luchtje aan.

    Maar 2020 is mijn jaar ook jullie krijgen mij vandaag niet depri, ben in een strijdbare modus.
    Dus kom maar op

    Voorwaarde van telfort wij veranderen niets aan de kwaliteit of service van telfort zoals je die gewend ben. Maar wel stiekem datum van verleningen terug brengen naar 6 maanden, en dan zeggen u kun wel eerder verlengen maar dan moet u u abbonement afkopen

    Door: Rick 21-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet glasvezel

    Monteur geweest, internet zou het doen. maar minder is waar, geen internet. Na 4 maal 30 min aan de telefoon, nog steeds geen internet.
    Eerst volgende mogelijkheid dat een monteur kan langskomen, is pas over 1,5 week.
    Je betaald dus 2 weken voor een product dat je niet hebt.
    Er is geen compensatie mogelijk.
    De vrouwelijk telefonisten zijn er bot, onvriendelijk en incompetent.

    Na het laten doorverbinden naar afdeling annuleren, is het blijkbaar wel mogelijk om op korte termijn iets te regelen

    Het valt vies tegen voor de provider met 'het beste netwerk'!!!!

    Door: B. R. 17-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    kanker flikkers

    Ik hoop dat jullie familie dood gaat aan kanker en als ik een van jullie tegenkom maak ik je dood

    Door: Mertoko 01-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over KPN

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 38 ervaringen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.8 gekregen, waarbij 45% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is KPN actief?

    KPN is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.