KPN
Alle reviewsKPN
Alle reviews (135)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Internet en TV
Zit al 2 weken zonder internet door verkeerde adreswijziging. Aan de telefoon kunnen ze me niet helpen en monteur is eerste keer niet op komen dagen. Half uur in de wacht gestaan en half uur aan de telefoon gezeten met klantenservice en nog steeds gaan er dingen fout
Internet glasvezel update naar 100-Mb en KPNTV+ leveren
Had een glasvezel update 50 naar 100Mb en KPNTV+ aangevraagd. De KPN servedesk en de klachtendesk laten je gewoon barsten en geven geen informatie. Na 7 weken kon men nog niet uitleggen wat de reden was waarom alles fout liep binnen de eigen KPN organisatie. Dit is blijkbaar de nieuwe standaard hoe je met je vaste klanten omgaat. Zeer veel gelijkluidende klachten gezien via de consumenten sites.
Zakelijk Internet en TV
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Ze gebruiken allerlei lokkertjes om je een wurgcontract aan te smeren maar vervolgens als je klaagt over de kwaliteit die ze beloven hebben ze een simpele klantenservice medewerker die zegt dat er nog geen 4K bestaat in Nederland. Ongelofelijk.
Glasvezel internet
Normaal gesproken hou ik er niet zo van om slechte reviews over een bedrijf te schrijven en los ik eventuele problemen liever anders op. Maar KPN bakt ze wel heel erg bruin. Door een fout van KPN zit ons bedrijf al sinds 2 mei zonder internet. Ik bel om de dag naar het service centrum van KPN en ik heb het Business centrum XL in Arnhem al 8 keer bezocht om een oplossing te krijgen voor ons probleem. Inmiddels zit ons bedrijf al ruim 5 weken zonder internet en is er nog een zicht op een oplossing. Het enige wat wat ik krijg te horen "We weten niet wat het technische probleem is en we weten ook niet wanneer het opgelost gaat worden". SCHANDALIG!!!
Internet en TV
Heb sinds paar jaar diensten van de KPN. En als ik problemen heb komt er netjes een monteur langs. Een monteur komt hier om de half jaar en is erg deskundig. Echter sinds een jaar zijn die deskundige monteurs gewoon verdwenen. Bleef maar storingen houden en de monteurs zijn niet bekwaamd genoeg om het op te lossen. Via facebook de persoon kunnen bereiken, bleek langdurig ziek te zijn maar kwam even langs om te kijken. En ja hoor, hij was half uurtje bezig en hij had het opgelost. Vertelde me dat KPN puur verkopers wilde hebben en deskundige monteurs die niets verkopen eruit hebben gegooid. In verband met hun quota die ze moeten halen. Nou, ik heb liever een monteur die alles kan oplossen dan stomme wifi versterkers willen verkopen. Heb er 5 monteurs gehad en ze boden allemaal hetzelfde aan. Maar storing oplossen nee. Die beste man kwam langs, kijk even mee, doet een aanpassing in modem en meteen gehele huis perfecte wifi zonder nieuwe wifi versterkers. Manager in kwestie bleek ook niet meer te werken van regio Eindhoven. Die moet zich schamen. Echte vakmensen eruit werken en verkopers inzetten voor technische dingen. De persoon in kwestie gaat naar de concurrent toe om te werken binnenkort en heb gelijk overstap aangevraagd. Ik wil deskundige monteurs.
Aanpassing abonnement
Ongelooflijk maar bij mij vrijwel hetzelfde verhaal. Ik ben al bezig sinds midden april en ga morgen telefonisch nog een allerlaatste poging ondernemen om mijn abonnement in orde te krijgen. Enkel telefonisch te bereiken. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Via 'mijn KPN' enkel mogelijkheid om bij te kopen. In de andere richting... enkel telefonisch.
Ik zit zelf in het management van een bedrijf. Ik ben 60 en heb in mijn leven nog nooit met zo'n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad!Tv + internet
Met de kwaliteit van internet + tv is echt niks mis. Maar de service is echt wanstaltig slecht! Je komt nooit meer van ze af. Opzeggen kan alleen telefonisch en heel toevallig maken de medewerkers dan 'geen aantekeningen' waardoor je nog 4 maanden voor Jan lul mag betalen. Als je met overduidelijk tegenbewijs aankomt weigeren ze alsnog eerlijk te zijn en sturen ze incasso achter je aan. Walgelijke machtsmisbruik!
Kpn internet en mobiel
Het meest onprofessionele bedrijf wat er bestaat. Na mijn verhuizing, was er niet de goede aansluiting in mijn woning voor het kastje wat ik mee had genomen uit mijn vorige woning. Ongeveer een hele middag met een medewerker aan de telefoon gezeten om het kastje aan de praat te krijgen, niet gelukt. Besloten om een monteur te sturen, waar ik de kosten van terug zou krijgen(dit heb ik duidelijk meerdere keren gevraagd en is bevestigd). Volgende dag ben ik gebeld door een andere medewerker om te checken of ik recht had op die monteur, weer de kosten besproken en kwam met hetzelfde verhaal als zijn collega. Inmiddels is de monteur geweest, kastje is aangesloten. (70!) euro is toch in rekening gebracht. Ik begon met bellen en het verhaal uitgelegd, doorverwezen, terugbel verzoek, niet gebeurd. Weer bellen, zelfde verhaal. Inmiddels ben ik een stuk of 6 medewerkers verder. 3 maanden later een mail dat ik word afgesloten vanwege niet betalen. Weer gebeld, medewerker geeft weer duidelijk aan; u hoeft niks te doen, u hoeft niet te betalen het is in orde. Volgende dag afgesloten. Weer bellen, en hier begint het; als u nu betaalt, sluiten we u weer aan. Ik leg meerdere medewerkers uit dat ik zoveel contact heb gehad, alles wat mij gezegd en beloofd is maar nee geen enige vorm van begrip. Ik moet betalen. Uiteraard gaan de emoties de lucht in wanneer je word weg gezet als wan betaler.
Klacht ingediend, en mijn contract stop gezet. Medewerker verteld mij uit coulance storten ze alsnog de 70 euro terug. De week erop(vandaag) word ik gebeld door een uiterst onvriendelijk persoon, die mij verteld, jammer voor mij maar ze gaan het geld niet terug storten. Wat de collega’s ook hebben gezegd, mijn verlies. Dat is de TOP service van KPN.KPN Glasvezel
Ga verhuizen dus moet mijn KPN glasvezel opzeggen. Waar je alles online kunt regelen moet je bellen om op te zeggen waarna de medewerker een vraag en antwoord spelletje gaat spelen. En als je een vraag fout hebt mag je niet opzeggen.
Belachelijk.Bestelling
Zenderkastje was defect, na telefonisch contact(binnen 1 minuut)uiterst vriendelijk geholpen en binnen 24 uur nieuw zenderkastje kosteloos opgestuurd gekregen.Super service.
Helpen met kpn app
Na verschillende medewerker te hebben gesproken maar die niet konden helpen. Kregen we Viren vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij weet waar over heeft. Helpt je en belt je terug. En zoekt het allemaal voor je uit.
Vraag naar Viren als je niet uit komt. Super bedankt voor je hulpExtremely unprofessional service/Useless Customer Support
Extremely unprofessional service. Called them to port my subscription from Vodafone to KPN as well as report the cancellation for move. I have never regretted the decision so much as this. The agent forgot to port one of the numbers so i needed to pay two extra bills for vodafone.
He also forgot to cancel the Internet at my home and here I am still paying the internet costs after 2 months of moving away from my home.
Please dont use their service because even the customer support is of no use and you will be left helpless and on your own.Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbinding geklooid. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!
KPN Thuis
Wat ik meegemaakt heb KPN, is de meest negatieve ervaring die ik in mijn leven ervaren heb.
Glasvezel laten installeren in mijn huis, bijpassend ook een hussel aanbod genomen. Internet viel constant weg en daar is in totaal 4 keer een monteur langsgeweest. na de 2e monteur gaf ik aan dat het vermoedelijk weleens in de buitenlijn zou kunnen liggen, maar volgens KPN absoluut niet. Dus de kennis van de monteurs is van een bedroevend niveau. Je zit iedere keer met een ander persoon aan de lijn en bij iedereen mag je weer opnieuw je verhaal doen.
Uiteindelijk kreeg ik als compensatie een aanbod voor 9 maanden korting. Deze ging ik mee akkoord. Iets in het systeem was niet goed doorgelopen. Ik bellen naar KPN, 20 telefoontjes verder en een paar keer de verbinding verbroken met doorverbinden werd mij verteld dat helaas het contract welke ik in mijn mail had, niet meer geldig was. Maar ze konden me wel een "fantastisch" aanbod doen van 3 maanden korting. KPN heeft steekjes laten vallen bij het doorvoeren van mijn order en willen vervolgens niet erkennen dat zij een fout hebben gemaakt.
Opgesomd:
- Monteurs hebben weinig tot geen kennis.
- Klantenservice amateuristisch.
- Niemand heeft beslissingsbevoegdheid bij KPN.
- Lange wachttijden (onderbezet of veel klachten?).
- Ze doen er alles aan om je te houden met allerlei omwegen. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van "het is wel prima zo", maar voor mij zijn dit principekwesties.
Hopelijk lezen mensen dit voordat ze een contract afsluiten bij KPN. Mijn advies: ga NOOIT met deze partij in zee.
Gr,
Ronaldkpn thuis
ze beloven je korting om je als klant te behouden maar dan blijkt dat je de korting niet krijgt omdat het niet kan en ze doen ook niets en service geven is er niet bij het gaat alleen maar om nieuwe klanten bestaande klanten zijn niet belangrijk echt wat is het slecht kpn kan niet wachten tot ik weg kan met gierende banden
Modem
Goedendag ik heb bij kpn glasvezel abonnement van 1000mb maar in de plaatst dat ik een modem xperia v12 hoor te krijgen wifi 6 om die snelheid te kunnen halen op 2.4 ghz hebben ze mij xperia v10 gestuurd en die haalt op kanaal 2.4 ghz max 300 mb in plaats van 1000mb ik had ze gebeld en wat krijg ik voor antwoord we gaan jou die modem niet sturen ik zei ja maar wat heb ik dan aan die abonnement van 1000mb sorry dan ga je maar een klacht indienen andere klanten die hebben gewoon de modem v12 gekregen wifi 6
Waardeloos al 3 maande zonder internet en tv maar me rekening nummer weten juli wel te vinden elke maand
Hey oplichters goeie avond Julie zullen wel trots zijn op je zelf weer een vent opgelicht goed bezig maar naar 3 maanden gene internet en tv word nu zelf wat onder neem en heb niks te verliezen
Tv en internet
Raad iedereen TEN ZEERSTE AF om kpn te nemen! Sinds wij kpn hebben is het niks anders dan problemen na problemen.. eerst werdt ons door een kpn Monteur bij aansluiten verteld dat wij geen kabel naar woonkamer zouden kunnen krijgen en werd ons een "super stabiel" wifi punt aangeboden echter het enige waar deze stabiel in is is de hoeveelheid problemen die dit ding geeft zo zitten wij gemiddeld een uur per dag minstens zonder internet omdat alles er uit klapt.. tv is minstens net zo slecht daar er niks anders dan storingen zijn.. en Ohja probeer vooral geen Netflix te kijken op die kpn box want dan loopt de hele bende vast en kun je stekkers gaan trekken! Vervolgens als je de klantenservice belt wordt je behandeld als een kleuter met de vraag of je hem al eens uit en weer in geplugd hebt =.=' verder kunnen/willen ze niks voor je doen. Wel kunnen ze een monteur sturen die dan even een kijkje kan komen nemen wanneer hun producten niet werken ECHTER kost je dat wel even een flinke smak geld extra want tjah.... Kan niet zo zijn dat je elke maand betaalt voor iets dat niet werkt en ze daar de verantwoordelijkheid voor nemen natuurlijk.. blijf ook vooral weg voor het alles in een pakket want dan krijg je er gratis kpn plus bij maar daarbij vergeten ze even te zeggen dat je vervolgens wel een maand moet betalen voor die "gratis" kpn plus daar je voordelen toevallig een maand later ingaan maar die plus kunnen ze wel meteen activeren want dat betekent cash!
Dit soort bedrijven laten mijn maag omdraaien echt waar en hier zitten we gewoon nog anderhalf jaar aan vast.
Echt mensen wees aub gewaarschuwd en lees eerst alle review sites dan zie je dat dit niet het verhaal is van een zeikerd maar gewoon het merendeel van de meningen!!Bellen, TV, INTERNET
SLECHT.... BIZAR KLOTE EN ROTTIGE KPN.
Ik blij, want heb nu: Ziggo!
Blij bij ZIGGO zitten.
Ben om OVERIGE REDENEN VÉÉL MEER TEVREDEN.
Alle sterke punten zoals bereikbaarheid, betrouwbaarheid, en zo zijn vrijwel hetzelfde.
Ziggo is veel nieuwer en goedkoper.
Bij KPN:
€120 betaal ik KPN per maand all in! Dus mijn telefoon, TV en internet bij KPN.
DAT IS HÉÉL VEEL GELD, VIND IK.
ZIGGO BETAALD U EERSTE HALFJAAR €30!
DAARNA €50 PER MAAND VOOR ALLES INCLUSIEF.... DUS KPN is MEGADUUR, STIL EN GEMEEN.
Ziggo meer tv-zenders en de menu's van TV zijn gelukkig veel beter, duidelijk, en nieuwer.
Ècht gebeurd:
IK MAANDJE WEG BIJ KPN, DUS KPN MEDEWERKER ALKMAAR BOOS, ÈN BEGINT MIJ LETTERLIJK UIT TE SCHELDEN.
ZELFS OVER DE WINKELSTRAAT in Alkmaar.
Deze is....ERG DRUKKE WINKELSTRAAT....
KPN-MEDEWERKER ZEI OOK, DAT IK LAATSTE MAANDEN EXTRA GELD KWIJT BEN AAN KPN.... Hé da's vreemd...
WE ZULLEN ZIEN ...
KPN MAAKT MIJ HET LEVEN MOEILIJK NU.
EVEN DOORBIJTEN MOET IK.
2023 BEN IK VAN KPN AF.
IK GEHEEL OVER NAAR ZIGGO.
ALLES WAT NIEUW IS(ZIGGO IN DIT GEVAL), ZAL 'T BETER DOEN...
DUS OUDE KPN ZAL GELUKKIG WEGVALLEN WANT KPN HEEFT NIETS GOED VOOR MIJ GEDAAN.
DUS OUDE KPN ZAL GELUKKIG WEGVALLEN....
DIT IS MINIMALE DAT IK OVER KPN TE VERTELLEN HEB....Internet en mobiel
Klantenservice weet niets en doet ook niet de moeite om uit te zoeken waarom een klant al maanden op internet zit te wachten. Systeem is compleet fout om klanten te vertellen dat er glasvezel is in het gebouw terwijl het nog maanden gaat duren voordat het daadwerkelijk wordt uitgerold. Je kan het niet maken om een start datum te geven, die twee keer te overschrijden zonder aan te geven waarom en geen update te geven aan de klant. Ik heb twee maanden gewacht voor niets, urenlang aan de telefoon geweest met klantenservice, veel geld kwijt aan simkaarten en mobiele data omdat ik thuis werk. Ik ga mijn jarenlange mobiele abonnement ook overzetten na een nieuwe provider. KPN’s communicatie is erbarmelijk.
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...
Ongelooflijk maar bij mij vrijwel hetzelfde verhaal. Ik ben al bezig sinds midden april en ga morgen telefonisch nog een allerlaatste poging ondernemen om mijn abonnement in orde te krijgen. Enkel telefonisch te bereiken. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Via 'mijn KPN' enkel mogelijkheid om bij te kopen. In de andere richting... enkel telefonisch.
Ik zit zelf in het management van een bedrijf. Ik ben 60 en heb in mijn leven nog nooit met zo'n klantonvriendelijk bedrijf te maken gehad!