NederlandReview

    Ervaringen KPN

    Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert.

    Over KPN

    Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld.

    Mocht u de experia box al hebben...dan hier uitleg over de installatie!

    Diensten

    KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet.

    Klachten

    KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring!

    500 x 500 iPhone 6

    Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

    KPN
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    4.4
    41% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    4
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    4.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    duurt lang, wel goed

    Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.

    Door: Arnoud18-09-2015
    Seher23-05-2020

    Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Tip!

    Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!

    Door: Jos Snellen08-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind

    Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.

    Door: Tinus06-10-2015
    Sjakie20-08-2020

    KPN overstappen naar Ziggo Wij hebben al jaren Internet en televisie van KPN voor €83,00 per maand. Wij willen overstappen naar Ziggo omdat de eerste 3 maanden € 39,00 per maand is en daarna betaal je € 53,00 met een extra zender pakket en meer kanalen! Nu we volgende maand overgaan,merken we al een paar weken dat het Internet ineens trager is en continue valt de verbinding weg? Is dat bewust gedaan door KPN hebben we nooit last van gehad? Nu we overstappen naar Ziggo scheelt €30 per maand we betalen nu voor KPN €83,00p/m Ziggo €39,00 p/m na 3 mnd €53,00 met extra kanalen. Nu merken we 1.5 week dat het Internet trager is en continue weg valt??

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    KPN hotspots

    Ik vind de hotspots van KPN altijd erg relaxed!

    Die wifipunten van andere aanbieders hebben altijd kansloos bereik of zitten vol met reclame of doen het überhaupt niet of je moet allemaal persoonlijke gegevens achterlaten, maar die van KPN doen het gewoon altijd goed.
    Ik ben altijd blij als ik er eentje vind.

    Door: Melissa Kelderman 26-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    abbonnement videoland

    Sinds de vernieuwing van het kpn-menu is het gebruik van videoland zeer onhandig. Videoland kun je vindenonder de keuze films EN de keuze series. Als je daarvoor kiest, is mloet je zelf opzoeken waar je gebleven bent. Welk seizoen, welke aflevering. Echt heel slecht.
    Netflix kun je snel starten door zender 200 te kiezen. Voor videoland is dit niet mogelijk. Vooral oudere mensen zijn hier de dupe van.

    Door: F. te Wierik Hölscher27-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Internet

    7 september bij KPN internet besteld. Het zou 15 of 17 september geleverd worden (ik koos hiervoor omdat dit dus het snelst geleverd zou worden, want ik heb internet nodig voor werk). Dag erna een bericht gekregen dat de bestelling niet goed is verwerkt door een technische fout en dat ze er hard aan zouden werken om het op te lossen. Na een paar dagen de klantenservice gebeld. Daar kwam uit dat er nog niks gebeurt was. Zij heeft een ticket gemaakt en gezegd dat het naar de technische dienst zou gaan. Een aantal dagen daarna door een “advies bedrijf” gebeld. Zij zouden de lijn vrijmaken en de volgende dag zou er geleverd kunnen worden. Een week later 23 september bel ik weer KPN. Daar werd mij versteld dat mijn aanvraag nog steeds in behandeling is, maar dat ze niet wist wat dat betekende. Ik heb de bestelling maar geannuleerd (wat buitengewoon makkelijk ging, pluspunt). Ik zei dat ik het gevoel heb dat het hun niks interesseert om het pro actief op te lossen. Hierbij ging de mevrouw van de klantenservice in de slachtoffer rol. Ik was van plan om ook een telefoonabonnement af te sluiten, maar doe dat niet meer. In het kort, KPN houdt zich niet aan afspraken, niet oplossingsgericht, niet klantgericht, snel in de slachtofferreflex. jammer

    Door: Arnout23-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Goede service maar daar betaal je wel voor

    KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.

    Door: Charlotte van Tillingen28-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    GEEN problemen

    Ik heb al jaren KPN en mensen moeten niet zo zeuren, want het gaat vaak ook gewoon heel goed!
    Ik heb zelf NUL problemen met KPN. Altijd goed bereik en de rekeningen kloppen.
    Dus ik geef ze gewoon een dikke vier sterren!!

    Door: G. van Raaij12-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Weinig storing

    Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.

    Door: Jacques Baar15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    beter bereik dan t-mobile

    prima provider,mijn bereik is beter dan dat het was toen ik nog bij t-mobile zat

    Door: van der linden26-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    TV ontvanger

    De TV ontvanger is kapot en na vele telefoontjes en alle begrip van de medewerkers, twee weken verder en nog steeds geen nieuwe verstuurd.
    Een paar weken terug dezelfde ellende met het internet en nu dus de TV ontvanger. Hoe moeilijk kan het zijn, het vervangen van een simpel kastje.
    Conclusie; KPN is een logge organisatie. Er werken gewoonweg te veel mensen die zich achter elkaar kunnen verschuilen met als gevolg nul actie!
    Dus hoogste tijd om zelf in actie te komen en maar eens verder te gaan kijken. Toch?

    Door: H.C.W.Poos17-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vast Internet

    Op 28 augustus zou vast internet geleverd worden. Ter extra controle heb ik ze van te voren nog opgebeld om dit te verifiëren. Op de betreffende datum, bij gebrek aan internet, heb ik KPN gebeld om te vragen wat de status was. De klantenservice medewerker vertelde mij dat het internet ergens gedurende die dag aangesloten zal worden. Het zou in eerste instantie gaan om glasvezel internet, maar aangezien de aanleg nog niet voltooid is, zal ik eerst genoegen moeten nemen met ADSL. Ik begrijp dat KPN hier wellicht ook niets aan kan doen, en neem genoegen met ADSL totdat zij mij over kunnen zetten op glasvezel internet. Aan het einde van de dag krijg ik een email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 31 augustus.
    Op 29 augustus bel ik KPN dus weer op met de vraag waarom de aansluit datum opeens is verplaatst tot na het weekend. De medewerker kan mij hier geen antwoord op geven, en ziet uiteindelijk als enige mogelijkheid om een noodpakket op te sturen, die dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Deze zou dan de volgende dag al bij mij aankomen, zodat ik niet lang zonder internet hoef te zitten.
    Dit noodpakket is echter de volgende dag (30 augustus) niet aangekomen, en ik bel KPN weer op. Zij zien dat de aanvraag voor een noodpakket is gedaan, maar kunnen de status van de daadwerkelijke bestelling niet zien. En zij weten dus ook niet met zekerheid te zeggen of het noodpakket daadwerkelijk verstuurd is. Verder liggen er allerlei systemen plat, en kunnen zij überhaupt nooit zien wat er in de ‘back-office’ gebeurt met de aanvragen en werkzaamheden.
    Op 31 augustus, heb ik nog steeds geen internet aansluiting en ook geen noodpakket ontvangen. Dus weer besluit ik om KPN te bellen om na te vragen van de status van het noodpakket of daadwerkelijke internetaansluiting is. Weer vertelt de medewerker mij dat voor zover zij kunnen zien, de internet aansluiting vandaag geleverd zal worden. Over de status van het noodpakket kan weer niks gezegd worden. Echter verrassend (of misschien niet echt meer) krijg ik aan het eind van de dag weer een email met de melding dat het aansluiting van de internet aansluiting doorgeschoven is naar 1 september.
    Op 1 september, bij gebrek aan een werkende internet aansluiting, en een ontvangen email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 27 november, besluit ik weer te bellen. Waarna mij weer weinig vertelt kan worden, en er gewerkt wordt om mij zo snel mogelijk aan te sluiten.
    Op 2, 3 en 4 september herhaalt het bovenstaande zich, waarna ik op 5 september plotseling internet heb van KPN. Blij dat ik eindelijk werkend internet heb, maar toch behoorlijk ontevreden over de gang van zaken bij KPN, zet ik er enigszins een punt achter voor mijzelf. Althans dat dacht ik…
    Op 14 september heb ik plotseling weer geen internet! Natuurlijk bel ik KPN weer op om te kijken wat er aan de hand is. Weer kan de medewerker mij weinig vertellen, maar zet wel een verzoek door naar de `back-office`, en vertelt mij het probleem waarschijnlijk verholpen gaat worden in de aankomende dagen, en ook dat ik gebeld zal worden door een medewerker van de `back-office`.
    Op 15 september heb ik nog steeds geen internet, en bel ik weer. Weer krijg ik dezelfde hoeveelheid informatie.
    Op 16 september bel ik weer. De eerste medewerker gaat weer navraag doen en zet mij even in de wacht. Na lange tijd wachten wordt de verbinding verbroken, en ik wacht even of ik terug gebeld wordt. Dit is niet het geval, dus ik bel KPN weer op. De volgende medewerker verteld mij dat de eerste medewerker mij heeft geprobeerd terug te bellen, maar dit was duidelijk niet het geval aangezien ik hierop gewacht heb. Mooie manier om van lastige klanten af te komen. De tweede medewerker deed meer moeite, en heeft contact gezocht met verschillende collega’s om het een en ander uit te zoeken. Uiteindelijk komt hij tot de conclusie dat de beste oplossing zou zijn om de huidige order te annuleren, en een nieuwe order te plaatsen. Het annuleren kunnen zij doorzetten, maar de aanvraag moet ik toch echt zelf weer doen, en kan pas de volgende dag gedaan worden. Als alles dan meezit, dan zou ik op 21 september aangesloten kunnen worden. Het enige wat ze mij kunnen bieden ter compensatie is de standaard actie korting die elke nieuwe klant krijgt, plus 50 euro. En weer zou ik dus minimaal de rest van de week zonder internet zitten.
    In totaal heb ik dus vele malen met KPN gebeld, en met nog meer verschillende medewerkers gesproken. Die mij allemaal vrijwel niets konden vertellen, en mij niet vooruit konden helpen. Daarbovenop is de telefonische verbinding met de medewerkers twee maal verbroken terwijl ik in de wacht stond (terwijl de medewerker zaken uitzocht), waarna ik in beide gevallen niet ben terug gebeld. En zou ik dus in het meest gunstige geval in de periode van 28 augustus tot 21 september, alleen werkend internet hebben gehad van 5 tot 14 september. Met een erg minimale tegemoetkoming ter compensatie van: bijna dagelijks bellen (zonder daadwerkelijke geholpen te worden), en lange tijd geen internet hebben, en het dus moeten doen met mobiele verbindingen die niet van KPN zijn.

    Door: H17-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    all in one

    slechte wifi op andere verdiepingen. De standaard super wifi wat alleen nieuwe klanten krijgen is niet gratis voor vaste klanten. Dus altijd na einde contract direct voor lange tijd bij KPN weg gaan. Alleen op deze manier is een installatie compleet te krijgen. Vooral niet verlengen van je huidige contract maar daadwerkelijk vertrekken. Anders krijg je niet het broodnodige super wifi wat je zeker nodig zal hebben om nog enige verbinding te krijgen met wifi op de andere verdiepingen.

    Door: Piet de Mink10-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    telefoon, tv, internet

    Ik stap over na KPN, aardige knul aan de telefoon. Ja, uw overstapservice regelen we ook, u hoeft niks te doen. In goed vertrouwen de mail nauwelijks gelezen, het is toch besproken? Niks daarvan, maandenlang dubbele kosten omdat het niet is geregeld. Bellen? Nee, na 12 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken. Heb ik eindelijk iemand aan de lijn, nee, we doen niks. Even kijken welke aanbieder wel te bereiken is.

    Door: Marijke Martens09-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Interactieve tv

    Waardeloos bedrijf en oplichters! Nooit KPN!
    Een poos geleden heb ik een interactieve tv besteld, kreeg ik na een paar minuten bevestigd van de waardeloze Digitenne, meteen teruggebeld,ze zouden in orde maken, Daarna kreeg ik via de post pakket voor Digitenne,weer gebeld- zouden ze het in orde maken,dus mooi niet! Na uren lang hangen aan de telefoon kreeg ik te horen dat op dit moment is het niet mogelijk om een interactieve tv bestellen, maar heb meteen een dikke rekening gekregen van bijna€ 73! Ik heb besloten om over te stappen naar een andere provider, met ingang van over een mand,zo zijn de regels toen KPN kreeg te horen dat ik ga overstappen hebben ze bij me internet geblokkeerd terwijl ik heb al vooruit betaald, weer gebeld en kreeg ik te horen u gaat toch overstappen! Ja maar met ingang over een maand,de onbeschoft medewerker vertelde dat is niet hun verantwoordelijkheid en ging tekeer als een gek! en heeft de telefoon opgehangen!
    Het zijn sukkels die niet in staat zijn om een bestelling opnemen en oplichters ook nog!
    Ik zie helaas geen plus punten, want als jaren trouwe klant wordt je opgelicht en onbeschoft behandeld!

    Door: B.J. Post27-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kpn mobiel

    kpn zijn een stelletje oplichters, als je van telfort naar kpn over gaat verlies je al je voordelen en bellen van kpn in 1 huishouden is ook helemaal niet gratis zoals ze adverteren. Bij overzetten van telfort naar kpn beloven ze dat je alle voordelen van Telfort houdt en dat je onderling Kpn in een huishouden gratis kan bellen. Einde van de rit kon ik vet na betalen en zegt die boerin van de klantenservice dat het niet zo is dat kpn in 1 huishouden gratis is omdat volgens haar is nu wel kpn maar hoort nog bij telfort. Ze maken het zo moeilijk dat je er niks mer van begrijpt. Ze weten het zo te draaien dat je fors meer gaat betalen, .Nu al spijt dat ik niet was overgestapt naar een andere provider toen het nog kan.Mensen blijf weg bij kpn dat zal je veel geld en ellende besparen. Wat een oplichters zooitje, zodra ik de kans heb ben ik zeker weg. tv en internet is nog steeds van telfort dus ik ga gauw een andere provider zoeken wantbinnekort gaat dat ook over naar Kpn en dat wil ik koste wat het kost voorkomen.


    Door: Mike20-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Thuis abonnement

    Afdeling verkoop gevraagd om hulp bij omzetten abonnement. De reactie van de medewerker: "vult u maar een formulier in".

    Geen service en héél makkelijk verdient door deze medewerker.

    Door: Eric30-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    KPN bellen/internet

    Verschrikkelijk provider!

    Geen woorden voor. KPN is een oplichter bedrijf.
    Doe het gewoon niet. Ik ben te pissig om een lang tekst te schrijven. Ze zijn gewoon vieze klootzaken.

    Door: Peter25-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    KPN bellen/internet

    Geen KPN kiezen!
    Ze lichten gewoon mensen op!!!

    Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ben direct overgestapt naar andere provider. Voel me opgelicht door KPN!

    De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zeggen ja ik zoek even voor je, vervolgens zetten ze je in de wacht. Daarna laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor. KPN

    Diep schamen KPN!

    Door: setara12-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    internet, televisie en telefonie

    Helaas, na twee jaar tevredenheid over digitenne ben ik nu alles behalve tevreden. Ik heb echt wel wat begrip voor de corona periode waar wij in zitten maar het kostte mij alle moeite voor het afsluiten van internet en tv.

    Het begon al bij het afsluiten. Ipv het overgaan op wifi en tv van kpn werd mijn digitenne (die ik op dat moment nog in gebruik had) per direct stopgezet. Jammer maar kan gebeuren dacht ik nog. Vervolgens aangegeven dat ik nog geen sleutels van het nieuwe adres heb, dus of het mogelijk was om de router en spullen op mijn oude adres te bezorgen. Bleek mogelijk dan moest ik twee dagen laten even bellen en dan zouden ze dat regelen. Twee dagen later gebeld en was niet mogelijk. Conclusie ik moest bij buren vragen of ik mijn pakket van ze mocht krijgen zonder dat ik daar al woonde.

    Blij met de sleutels en vol goede moed de doos opengemaakt om alles te installeren. Eenvoudig en snel staat er op... uur later nog geen wifi. Ik gaf niet op en ben de dag erna weer aan de slag gegaan maar nee het was niet opgelost.

    Medewerker gebeld en die gaf enigszins aan dat ik het verkeerd gedaan had. Wat mogelijk zou kunnen zijn maar hier hoef je niet direct vanuit te gaan. Einde van het gesprek niet geholpen en nog geen internet. De volgende medewerker gaf aan een ticket voor de monteur aan te maken en ik zou diezelfde dag terugebeld worden. Ik werd niet gebeld en ook over die ticket niks meer gehoord. Wederom gebeld en deze keer zou er een monteur gestuurd worden. Ik wacht nu al twee weken op werkend internet. Ik snap echt dat door corona dingen anders lopen, begrijp me niet verkeerd maar een alternatief werd niet geboden. Intussen zit ik met een torenhoge rekening van mijn oude telefoonprovider (door overschrijden van mobiel data) en loopt mijn huidige rekening, ook bij kpn, op tot nu al 80 euro in twee dagen. Ik heb het internet echt nodig voor het regelen van mijn meubels, werkvoorbereidingen endergelijke. Kortom ik ben heel erg verdrietig en vind echt dat ik jullie meerdere kansen gegeven heb. Heb geen zin om alles in te pakken maar ik had intussen bij een concurrent al lang internet gehad... Veel kosten, geen internet en geen geduld meer verder. Ik wacht nu tot de monteur en hoop echt dat die dit probleem gaat oplossen. Ook hoop ik echt op een tegemoedkoming want ik heb weinig goede woorden voor deze manier van klantenservice. Een enkele uitzondering na was het rampzalig.

    Door: Iris Koster06-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over KPN

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 46 ervaringen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 41% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is KPN actief?

    KPN is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.