NederlandReview

    Ervaringen KPN

    Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want overstappen naar nieuwe internet/televisie is niet iets waar u zo maar vanaf komt. Dus moet u een weloverwogen keuze maken wat bij u past, welke service er geboden wordt, en natuurlijk; onder welke voorwaarden. Vaak sluit u een abonnement af voor minimaal een jaar, dus dat moet een goede keuze zijn. Een normaal persoon kijkt gemiddeld 2 uur per dag televisie en dan moet u zich niet storen en langzame laad-tijd of storingen. En daarom is NederlandReview er! Wij bepalen niet wat de juiste keuze is, nee, wij blijven onafhankelijk. Maar U bepaalt dat. Samen, met beoordelingen van iedereen, bepalen we of een bedrijf wel of geen goede dienst levert.

    Over KPN

    Wie is er niet opgegroeid met KPN? Moeten wij echt nog uitleggen waar KPN vandaan komt? Nou vooruit dan, want niet iedereen is bekend met de geschiedenis. KPN is meer dan alleen een aanbieder van internet & televisie. Nee het is een telecom aanbieder. Maar daarnaast biedt het een heel scala aan ICT diensten over de hele wereld. Ze zeggen ook niet voor niks "wij geloven in communicatie". Ze bestaan sinds 1852 (begonnen als de PTT) waardoor ze een rijke geschiedenis hebben in de communicatie. In het begin waren ze één van de eersten die aan telegrafiediensten deden en zijn nu uitgegroeid tot een wereldwijde speler op het gebied van telecom en de digitale wereld.

    Mocht u de experia box al hebben...dan hier uitleg over de installatie!

    Diensten

    KPN heeft zowel prive als zakelijke diensten. Aangezien NederlandReview een consumenten site is, zullen wij ons alleen met de diensten voor de consument bezighouden. KPN heeft zowel alles in 1 pakketten voor televisie, internet en telefonie. Maar ze zijn ook grootaanbieder van toestellen, mobiele abonnementen en sim only producten. Ze zijn vooruitstrevend met de producten die ze aanbieden. Zoals nu het overal online tv-kijken er hot is (tv voor onderweg) op tablet, laptop en smartphone. Ook is het één van de aanbieders van het nieuwe 4G netwerk. Het tegenwoordige meest snelle netwerk voor mobiel bellen en internet.

    Klachten

    KPN neemt klachten serieus. Dat kun je zien. Vooral omdat ze toonaangevend zijn voor de telecom industrie willen ze dit ook laten zien. Op de website kun je zelf helpen de website te verbeteren. Het eerste wat we te zien krijgen bij service & contact is een pop-up met de vraag of we willen helpen de site te verbeteren. Dat geeft ons hoop op een goede klantenservice. Ze gaan niet uit de weg om de klant om hulp te vragen. Dat geeft aan dat ze de consument serieus nemen. Of dat ook zo is? Dat kunt u natuurlijk in onze reviews lezen. Net als vele andere telecom aanbieders vraag ook kpn om online uw problemen eerst op te lossen. Dit kan zowel via een handig keuze menu waardoor u na enkele vragen (waarover heb je een vraag) bij uw antwoord (hoopt te) komt(en). Komt u er niet uit? Dan kunt u ook chatten met een medewerker van de klantenservice. Er is ook een heus forum waar vele vragen worden gesteld (en beantwoord!) wat wij van NederlandReview altijd erg prettig vinden. Vaak bent u echt niet de eerste met het probleem en is deze al eens eerder gesteld. Dedesalniettemin laat van u horen en schrijf uw ervaringen over de klachten/klantenservice nu op, zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring!

    500 x 500 iPhone 6

    Wilt u weten wat Nederland voor ervaringen heeft gehad bij KPN? Hoe is het internet en het televisie aanbod voor een redelijke prijs? Lees het bij NederlandReview

    KPN
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (70)

    4
    36% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.6
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4
    Leveren
    rating
    4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over KPN

    Uw beoordeling

    duurt lang, wel goed

    Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.

    Door: Arnoud18-09-2015
    Seher23-05-2020

    Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

    Andre Rietvelt26-10-2020

    Verschrikkelijk bedrijf met niet mee denkende medewerkers, snappen het verschil niet tussen defecte printplaat en een storing, #kpn webcare. Ga nu voor de claim ben jullie zat.

    Peter 11-01-2021

    De domste medewerkers ooit kunnen je vragen niet beandwoorden en hangen dan gewoon op was in staat om daar heen te gaan en het hele kantoor te slopen 5 keer gebeld, geen 1 keer hun uitscholden, elke keer netjes gebleven en ze hangen steetds op omdat ze geen raad met me vraag weten zielig bedrijf met laffe medewerkers die je niet kunnen helpen en gewoon ophangen steeds om uit te kotsen dit bedrijf

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Tip!

    Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!

    Door: Jos Snellen08-07-2015
    Geri02-03-2021

    Overlast op vaste telefoon kan niet worden opgelost advies een nieuw nr. Hiervoor al verschillende keren gebeld en bij elkaar wel 1 1/2 uur aan de tel gezeten ivm het vele wachten. Mijn moeder heeft een anoniem nr en dat werd na 1 week veranderd. Kpn zou mijn terugbellen om het nieuwe nr door te geven niet dus. Mijn moeder heeft ook een persoons alarmering en zij moeten ook het nieuwe nr hebben. Wederom gebeld en niemand wist het nieuwe nr. Weer urenlang in de wacht gestaan en niets wijzer geworden. Tijd voor een andere aanbieder wat niet zo moeilijk is. Klacht ingediend bij Kpn wordt niet in behandeling genomen. Wat een slecht en onsympathiek bedrijf.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind

    Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.

    Door: Tinus06-10-2015
    Sjakie20-08-2020

    KPN overstappen naar Ziggo Wij hebben al jaren Internet en televisie van KPN voor €83,00 per maand. Wij willen overstappen naar Ziggo omdat de eerste 3 maanden € 39,00 per maand is en daarna betaal je € 53,00 met een extra zender pakket en meer kanalen! Nu we volgende maand overgaan,merken we al een paar weken dat het Internet ineens trager is en continue valt de verbinding weg? Is dat bewust gedaan door KPN hebben we nooit last van gehad? Nu we overstappen naar Ziggo scheelt €30 per maand we betalen nu voor KPN €83,00p/m Ziggo €39,00 p/m na 3 mnd €53,00 met extra kanalen. Nu merken we 1.5 week dat het Internet trager is en continue weg valt??

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    KPN hotspots

    Ik vind de hotspots van KPN altijd erg relaxed!

    Die wifipunten van andere aanbieders hebben altijd kansloos bereik of zitten vol met reclame of doen het überhaupt niet of je moet allemaal persoonlijke gegevens achterlaten, maar die van KPN doen het gewoon altijd goed.
    Ik ben altijd blij als ik er eentje vind.

    Door: Melissa Kelderman 26-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    internet

    Opzeggen kan alleen via de telefoon, maar niet als het systeem niet werk. Dan moet je later maar terugbellen. En opzeggen lukt ook niet als je geen reden voor opzegging wil doorgeven. Dan wordt de verbinding verbroken..... ook al door 'het systeem' volgens kpn.

    Door: joost30-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Glasvezel

    Ik werd net gebeld door een man van kpn glasvezel. Ik heb gezegd dat ik hier absoluut geen belang bij had. Ik zei dat ze mijn nummer uit het systeem moesten halen en mij niet weer mochten bellen. Hierop was het antwoord van meneer nee je gaat helemaal niet ophangen. Lekker vriendelijk

    Door: Celine24-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Goede service maar daar betaal je wel voor

    KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.

    Door: Charlotte van Tillingen28-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    GEEN problemen

    Ik heb al jaren KPN en mensen moeten niet zo zeuren, want het gaat vaak ook gewoon heel goed!
    Ik heb zelf NUL problemen met KPN. Altijd goed bereik en de rekeningen kloppen.
    Dus ik geef ze gewoon een dikke vier sterren!!

    Door: G. van Raaij12-05-2017
    j.r04-03-2021

    Zekerr ook lid van die mutsenfabriek anders was je niet blij met je 4 srerren

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Weinig storing

    Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.

    Door: Jacques Baar15-07-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    beter bereik dan t-mobile

    prima provider,mijn bereik is beter dan dat het was toen ik nog bij t-mobile zat

    Door: van der linden26-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Abbo

    In november 2020 is Telfort overgenomen door KPN.
    Bij Telfort nooit klachten buiten 1 keer een storing, maar sinds de overname is het werkelijk helemaal bagger.

    Ik moet ongeveer op het modem gaan zitten om WiFi te hebben, als ik me in de woonkamer (6 m2) verplaats gaat hij al haperen. Met regelmaat meet ik 3 Mbit. Verder heb ik nergens meer WiFi in huis (100 m2).
    Daarnaast valt ieder halfuur wel een de verbinding helemaal weg.

    Over deze 2 punten heb ik al een aantal keer contact gehad met de klanten’service’. Zij kunnen op afstand het een en ander zien menen ze. Uiteindelijk wijzen ze toch naar hun fantastische WiFi-manager. Alleen als de gebruiksonvriendelijke WiFi-manager na eindeloos meten onder de 3 Mbit blijft krijg je opties (versterkers), verder wil de klanten’service’ nergens in meedenken/helpen. Het laatste gesprek meende de medewerkster ook nog te melden dat ik gewoon van ze af kon, want ik was langer dan 1 jaar klant. Is dit dan werkelijk hoe je met je bestaande klanten om gaat?

    Uiteraard werkt deze WiFi manager niet als de WiFi verbinding weg valt, maar wanneer ik de 3 Mbit meet gaat hij voor je ‘optimaliseren’.
    Vervolgens meet je met de WiFi-manager 14 Mbit +, maar de WiFi is nog steeds helemaal bagger. Het klopt dus van geen kant. Op deze manier voorkomen ze alleen dat ze WiFi versterkers uit moeten delen.
    (Ohja, en als de WiFi sowieso bij veel klanten slecht is halen ze de WiFi manager gewoon offline)

    Ik moet veel thuiswerken met deze bagger verbinding, dat is echt niet te doen. Klanten’service’ denkt in geen geval in oplossingen en ze doen alleen maar hun geïrriteerde zegje tegen je. Het enigste wat ze uit kunnen blaten is dat ik dan maar WiFi versterkers moet kopen.
    WiFi versterkers voor een gelijkvloers appartement van max. 100 m2. Het moet werkelijk niet gekker worden.

    Over de app service op de tv nog niet te spreken. Bij Telfort nooit probleem gehad met YouTube, maar direct na de overname Moest je een lap tekst ondertekenen dat KPN niet aansprakelijk is voor alle extra app’s.
    Direct na het ondertekenen doet YouTube het niet meer en tot op de dag van vandaag doet hij het vaak niet en loopt vast.

    Kortom; 1 punt is al veel teveel voor deze oplichters.

    Door: Ano11-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    trage interne

    internet bereikbaarheid van KPN is gewoon drama. en waarschijnlijk blijft zo. ik zet ruim 5 jaar bij KPN. Het is altijd gedoe met wifi signaal. vorig jaar overgestapt naar 200mbs. Toch niets veranderd in bereikbaarheid van internet.

    Door: Mokhamad Al-Sarayfi05-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    KPN internet

    Ik kwam er helaas achter dat mijn oude contract na verhuizing niet is opgezegd. Ik betaal nu dus al 14 maanden dubbel tarief. Dit is mijn fout alleen ik had toch enige compensatie verwacht als coulance.

    Door: Ruben Goudswaard03-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Internet contract via KPN Partner Telecommelder

    Officiële KPN partner beloofde mij 500 mbit/s up and down voor een zeer schappelijk prijs. Nadat ik meerdere keren voor bevestiging heb gevraagd of deze deal echt klopte ben ik akkoord gegaan. De overeenkomst die ik ontving was voor 50 mbit/s, niet voor de afgesproken 500 mbit/s. Aangezien de medewerker nog de overeenkomst met mij moest doornemen, vroeg ik aan haar waarom de snelheid niet klopte. Zij verzekerde mij dat dit altijd het geval was, elk contract werd later nog gewijzigd naar de afgesproken snelheid en prijs.

    Paar dagen later, bevestiging gekregen van KPN en het contract was niet veranderd. Ik heb gelijk teruggebeld naar Telecommelder en zij zeggen dat de initiële overeenkomst alleen telt. Er wordt nooit iets gewijzigd en het contract is ook niet te annuleren. ''Zakelijk contracten kunt u nooit annuleren nadat u akkoord bent gegaan.'' Zei de medewerker van Telecommelder aan de telefoon.

    Ik heb uiteindelijk mijn contract kunnen annuleren via KPN.

    TLDR; Telecommelder / Telecom melder KPN Partner belooft X maar geeft Y. Doet daarna of hun neus bloedt en schuift het door naar KPN.

    Door: Needankje24-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    internet aansluiting

    Kpn zou glasvezel aansluiten nu bijna 3 weken bezig nog geen aansluiting na verschillende smoesjes b.v konden er niet bij geen sleutel en code rood het weer maar na code rood al weer andere halve week verder nog steeds niets gewoon weg ze hebben te veel macht en dat misbruiken ze en ze nemen klanten niet serieus

    Door: Rosbergen23-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    tv en internet

    Vandaag ben ik zeer onplezierig verrast door #kpn. Nadat ik half december 2020 voor mijn nieuwe huis een pakket tv en internet had aangevraagd voor 15 januari heeft #kpn als volgt gereageerd:

    -16 december: bevestigingsmail (18 januari krijg ik m'n thuispakket)
    -18 december:bevestigingsmail (wijziging levering naar 28 januari)
    -18 december:bevestigingsmail (wijziging levering naar 5 februari)
    -20 januari gebeld met #kpn (ik probeerde mijn oude modem aan te sluiten om te zien of ik vast op de één of andere manier internet kon krijgen) dat er een oud aansluitingskastje in mijn huis aanwezig was en dat ik een monteur nodig zou hebben voor mijn aansluiting.
    -8 februari: Monteur komt en geeft aan dat er een oud aansluitingskastje is (.....) en hij het niet kan aansluiten. Wat blijkt: Glasvezel is nog niet aangesloten. De monteur belt en geeft aan dat ik als tussenoplossing een digitenne ga ontvangen en een mobile wifi van in totaal 50 gb. Ik zou binnen 4 uur worden terug gebeld om een afspraak te plannen met een andere monteur die de glasvezel gaat aansluiten.
    -13 februari: ik ontvang digitenne en de mobiele wifi. Digitenne heeft echter geen signaal: Website #kpn geeft dit ook aan. Bedankt #kpn .
    -15 februari: wederom gebeld met #kpn : Ik heb nog steeds geen telefoon gehad en wil nu echt weten waar ik aan toe ben. De man van de klantenservice geeft aan dat het ingepland is op 1 maart tussen 08.00-10.00 uur. Fijne communicatie #kpn !!! Daarna moet ik bellen met #kpn om een afspraak te maken met de 'andere monteur' die zou dan binnen 2 werkdagen kunnen komen. Ik geef aan dat ik er wel klaar mee ben en harde afspraken zwart op wit wil hebben dat dan eindelijk op 3 februari alles in orde is. Dit wil/kan #kpn me niet geven. Als ik dan aangeef dat ik dan liever mijn contract opzeg en overstap naar een andere maatschappij: Prima! ik verbind u even door! Ik ben erg verbaasd! Dit was niet mijn insteek.... Dat opzeggen ging dan wel erg goed en snel. Binnen een minuut van mijn contract af.... Goed bezig #kpn

    15 februari gebeld met Ziggo: Binnen 3-5 werkdagen garanderen ze dat ik tv en internet heb! Welkom to #ziggo

    Door: Jeroen 15-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Geen het ging om een gedaande aanbieding

    2 maanden geleden gebeld voor een aanbieding. Wilt u een jaar langer internet en tv bij ons dan krijgt u het komende jaar voor de helft van het geld. Nooit meer wat van gehoord rekening blijft het zelfde en ze zeggen dat ze mij nooit gebeld hebben . .. ware teleurstelling als vaste klant al vele jaren . Ook 4 mobiele telefoons bij kpn . Tijd voor verandering bedankt kpn. Goed gedaan.

    Door: Hans van der Heide22-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Internet en tv

    in een woord. Waardeloos.

    Tv ontvanger werkt al tijden bijna niet.
    Internet erg traag. De wifi is slecht en via kabel haal ik nog niet de helft van waar ik voor betaal.

    Klantenservice doet niks en wil niks.
    Tenzij........
    je ervoor betaald

    Door: Swinkels21-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    pakket

    van Telfort naar KPN, een grote stap terug qua kwaliteit, zo vreselijk traag geworden. Waarom kan KPN niet de kwalitiet leveren zoals Telfort wel kon???? Grote ergernis!!!!!

    Door: Corry Bijster09-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    ?

    KPN bestaat uit een team luie donders, enorm veel fouten, zenders door elkaar gooien in onchronologische volgorde die niet eens weten hoe ze favorieten zo moeten programmeren dat de kijker ZELF kan bepalen in welke volgorde hij of zij de favorieten willen hebben, Zo begint HD pas bij 600 als je favoriet kanaal NLD1 instelt op 1 zal hij de eerste zender op afstand bediening in bereik van 600 als 1e zender plaatsen. (na rtl8 heb je ineens RADIO)

    KPN zegt: Jammer voor u maar wij hebben NIET de NERD optie en NERD Kennis om onze leden zelf lekker te mogen laten bepalen hoe zij hun favoriete volgorde mogen instellen en indelen. onze onduidelijke en onlogische zender volgorde moet u maar accepteren.

    - Mensen doe het NIET als u zelf wilt bepalen welke zenders waar komen te staan!
    - Mensen doe het NIET als u Voor VIDEOLAND apart wilt betalen (als u al een abonnement heeft)



    Pluspunten: PRIMA WIFI!

    //Richard

    Door: Richard Ouwerkerk24-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    FAQ

    Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 70 ervaringen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 36% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is KPN actief?

    KPN is vooral actief in de categorie Telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Alles-in-één-pakketten, Telefoon, TV & Film, Internet & Hosting

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.