Jouwweb
Alle reviewsJouwweb
Alle reviews (41)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Website
Ik maak regelmatig websites bij JouwWeb.
Wat een top bedrijf en wat een gemak om je website te bouwen! Je hebt niet eens veel programmeer kennis nodig. In een paar klikken is het geregeld. Binnen een uur kun je al zo ver zijn om je website aan je bezoekers te tonen.
Wat ook handig is: Als je groot onderhoud wilt plegen aan je website, je de website offline kunt zetten met een melding die je dan in kunt stellen.
Het is altijd weer leuk om iets op je website te zetten of te veranderen.
Met vragen kun je altijd bij ze terecht, je krijgt dezelfde dag nog antwoord met oplossingen. Kom je er dan nog niet uit? Dan stuur je een mail terug en kijken ze met je mee hoe verder.
Kortom ik ben er heel blij mee!
Wat ik wel jammer vindt:
Er zit geen AppStore in waar je bijvoorbeeld een agenda of het weer of een boekingstool kunt toevoegen. Nu moet je zelf opzoek gaan en inbouwen.
Wat ik ook wel eens gemist heb is een leden login. Dat je een pagina’s kunt toevoegen voor 1 bepaald persoon die inlogt met zijn gegevens.
Het blog systeem mag nog wel een kleine update krijgen. Werkt wel steeds beter.
Mis ook een functie om de website te laten voorlezen.
Voor de rest een top tool om op een simpele en snelle manier een website te bouwen.Met veel gepriegel de perfecte website maken
Ik heb mijn eigen website gemaakt via Jouwweb. Het is uiteindelijk heel mooi geworden en helemaal naar mijn smaak, een tikje persoonlijk en verder vooral professioneel.
Maar je moet wel een beetje handig zijn met knutselen en in mijn geval ook veel geduld hebben. Het kan echt een hele klus zijn als je zo perfectionistisch bent zoals ik. Balkjes die niet helemaal lekker staan (naar mijn smaak), kolommen toevoegen en andere elementen voor op je pagina: ik heb er veel tijd mee doorgebracht. Nou moet ik zeggen dat ik een echte hobbyist ben en het ook leuk vind om door te gaan tot het helemaal perfect staat allemaal, maar dan kun je er echt wel even zoet mee zijn, zoals ik. Goed om vooraf te weten lijkt mij!
Als je gewoon even snel een website in elkaar wilt draaien en gebruik wilt maken van standaardinstellingen, dan is het klusje zo gepiept denk ik.nieuwe website voor portfolio mooi
Om een beter portfolio te kunnen presenteren in verband met betere sollicatiekansen, wilde ik een mooie eigen website.
Dat heb ik via JouwWeb geregeld omdat een vriendin van mij daar prettige ervaringen mee had gehad.
Het was heel makkelijk om te regelen en ik vind het niet zo duur. Wel besteed ik veel tijd aan mijn nieuwe website, daardoor is hij erg mooi geworden.
Zeker ook heel persoonlijk te maken!Prima programma!
Ik ben zeer tevreden over Jouwweb. Diversen sites lopen daar, nooit geen problemen. Hele snelle reactie bij vragen, goede service. Leuke aanbiedingen...en ze blijven ontwikkelen. Ik heb bij meerdere programma’s websites gemaakt, maar ik doe dit nu alleen nog maar bij hun. Echt heel erg tevreden.
Jouwweb website
Het is een makkelijk te bouwen website. Je kan kiezen uit diverse layouts die naar eigen inzicht kleur etc veranderd kan worden. De lettergrootte is beperkt aanpasbaar. Gratis accounts missen functies. Logisch. Pro mis ik ook nog functies... Het duurste abo heb ik niet getest. Hierover geen klachten tot zover.
Echter is de helpdesk van jouwweb alleen via mail (formulier) bereikbaar en kan ik opmerken dat zij slechte lezers zijn. Ze lezen waarschijnlijk niet je hele mail, want er komt summier antwoord op je vragen. Heb je een vraag over opzeggen, formuleer dit dan goed zodat ze niet meteen je abo opzeggen. Dit hebben ze bij mij al eens eerder gedaan. Zogenaamd onder het mom van meedenken. Als ik wil dat er meegedacht wordt vraag ik daar wel naar. Voor de tweede keer hebben ze mijn mail niet compleet gelezen en gelijk mijn abo opgezegd zonder de vragen te beantwoorden.
Een ander ding is dat ik eerder vroeg of mijn abo omgezet kon worden naar gratis, dat kon niet zeiden ze. Nu blijkt dat dat wel automatisch gebeurt volgens de medewerker in de mail.
Conclusie: makkelijk te bouwen websites, maar aan communicatie schoort het.
Lees de mail helemaal zou ik zeggen tegen de helpdesk van jouwweb.Website
Opzegging de aanmaning vliegen om de oren, geen enkele reactie
Website
Website gemaakt bij Jouwweb. Wat een top bedrijf en wat een gemak om je website te bouwen!
Het is weer leuk om iets op je website te zetten of te veranderen.
Met vragen kun je altijd bij ze terecht, je krijgt dezelfde dag nog antwoord met oplossingen. Kortom wij zijn er blij mee!mooie eigen website ik ben niet goed met computers
Ik heb een verzamelwoede en vind het leuk om dat te delen op mijn eigen website
dat heb ik laten doen door jouwweb en ik vind zelf het resultaat erg mooi geworden
ben zelf helemaaaaal niet technisch met computers ook niet maar dit is toch wel heel goed geluktHeel tevreden met het resultaat
Hele lieve mensen die mij heel goed hebben geholpen met mijn website
Ziet er meteen vele malen professioneler uit en ik ben echt heel erg blij met het resultaat.
Bezoekersaantallen meteen flink omhoog ook, super!Ideaal voor band site
Met JouwWeb was het opzetten van een site voor onze band echt een peulenschil. Dat er out-of-the-box ook al e-mail, statistieken en een beveiligde verbinding bij zit is eigenlijk onbegrijpbaar voor dat lage bedrag :).
Website
Erg slechte klantenservice... als hun service niet werkt zoals het hoort moet je gewoon doorbetalen ondanks dat je website offline is. En vervolgens kan de klantenservice niks voor je betekenen.. Erg slechte ervaring!
website
Geen zaken doen met dit bedrijf. Heb per abuis aangemaakt omdat ik dacht dat het hier om een andere website ging. Website direct binnen 5 minuten een mailtje gestuurd maar willen de order niet ontbinden terwijl ik hier nog geen gebruik van heb gemaakt. Hele slechte service maar de andere recensies zijn ook niet al te goed zo te zien. Dus kijk uit met dit bedrijf!!!
1 jaar pakket
Los van het product (waar in de basis niets mis mee is) is het bedrijf zelf onbetrouwbaar. De klantenservice is klantonvriendelijk en jouwweb.nl is er op gericht op geld verdienen aan mensen die ze erin proberen te luizen met contracten waar nooit een akkoord voor is gegeven. Daarnaast passen ze een geheel eigen wet- en regelgeving toe die conflicteren met de Nederlandse wet- en regelgeving. Zorg dat je over voldoende juridische informatie beschikt om je niet te laten betalen voor producten die je niet afneemt maar waar ze je wel voor willen laten betalen. Immers een gewaarschuwd mens telt voor 2....
1 jaar pakket
* Prima manier om zonder kennis te oefenen met een website maken
- klantonvriendelijk
_ onnodige kosten
- misbruik van wet- en regelgeving
- onwettig handelen
- frauduleuze handelingen
* In een gezin met 2 kinderen die het "stempeltje"autisme hebben is een uitdaging om een goede manier te vinden om ze op de juiste manier te motiveren. En gezien de interesse in alles met een scherm, dacht ik een leuke manier te vinden in de vorm van een soort beloningswinkel. Dat heeft helaas maar 2 maanden gewerkt en toen hebben we er geen gebruik meer van gemaakt.
Het is zonde dat ik er 90 euro voor heb moeten betalen. Maar tot mijn schrik hebben ze stilzwijgend hier een jaarabonnement van gemaakt en verlengen deze zonder mijn akkoord en weten, met een factuur van 108,90.
Uiteraard gelijk contact opgenomen en aangegeven dat ik het voor een jaar heb aangekocht en dat het beeindigd moet worden. Ik heb een bevestiging gekregen dat het per die datum opgezegd zou worden zonder dat ze het jaartal benoemde. Vervolgens bleven ze betalingsverzoeken sturen en bleek dat ze het pas na 1 jaar na mijn verzoek willen beeindigen.
Ik heb meerdere keren uitgelegd dat ik niet op de hoogte was van een verlenging en dat je niet stilzwijgens een jaar mag verlengen zonder mogelijkheid tot maandelijkse opzegging. De klantenservice beweert dat ze mij als bedrijf zien en dat daarom er geen consumentenbescherming en wettelijke bepalingen gelden voor mij.
Ik kan aantonen dat ik geen bedrijf ben, geen bedrijfsmatige activiteiten uitvoer, dat het gebruikt wordt alleen door mij en mijn 2 kinderen en dat ik direct na melding verlengen ik contact heb gezocht en uitleg heb gegeven plus opzegging heb gedaan.
In de wet staat dat een overeenkomst met stilzwijgende verlening altijd per maand mag worden opgezegd. Tevens geldt voor een contract met onbepaalde tijd óók een opzegtermijn van 1 maand.
Ik heb zelfs netjes aangeboden dan een maand extra te betalen (zonder gebruikmaking van hun diensten) en het dan afgesloten te hebben. Maar ik word geacht voor een extra jaar te betalen en zij hanteren hierbij een onjuiste beredenering en verkeerde interpetatie van de wet- en regelgeving in Nederland.Beste,
Ik zit in eenzelfde situatie met dit bedrijf. Hoe heeft u het uiteindelijk opgelost?
Mvg
Harald ScheldemanBetaald pakket
Mijn dochter van 12 heeft (in de veronderstelling dat het 3 maanden gratis zou zijn) een betaal abbonement aangeschaft. Hier kwam ik achter doordat de bank een aangekondigde incasso melding gaf op haar rekening.
Ik heb gelijk contact opgenomen met jouwweb en hen gevraagd het per direct te beëindigen. Afgesloten en beëindigd op 7 dec. Ze blijven aangeven dat we de betaling moeten voldoen. Daarna een brief vernietigen overeenkomst wegens minderjarigen kind opgesteld en toegestuurd. De reactie daarop was ronduit dom en onbeschoft. Ze hebben een eigen interpretatie van de wet. Ze zitten voornamelijk op de opvoedskills en vergelijken het met het kopen van een T-shirt. (Waar ik iig zeker van weet dat ik die terug kan brengen). Ik heb een melding gedaan bij consuwijzer en ga het inbrengen bij de geschillencommissie.Pakket kost 163, 35 euro 🙄
Helaas is het je eigen verantwoording om je kinderen in de gaten te houden, zeker op die leeftijd, neem aan dat je dochter een account heeft voor kinderen niet voor volwassenen? Anders tja had je dat niet moeten doen, erg makkelijk om te vinger te wijzen terwijl je op de hoogte hoort te zijn wat je dochter doet, je bent altijd aansprakelijk tot zij 18 jaar is, helaas lijk je eerder je verantwoording niet te willen nemen
@Tja,
Dat is wel heel kort door de bocht.
De wetgeving is duidelijk. Hier was de toelating van de ouders nodig om te kunnen spreken van een rechtsgeldige domiciliëring.
Minderjarigen kunnen geen domiciliëring of abonnement afsluiten zonder toestemming van de ouders.
Het is aan Jouwweb.be om de identiteit en de leeftijd te controleren.
Een domiciliëring kan maar tot stand komen na ondertekening (ev. digitaal). Ook als het om een volwassene zou gaan.
Op Jouwweb.be is het mogelijk om eender welk rekeningnummer in te vullen en zonder handtekening, digipas of dergelijke, en een domiciliëring op uw rekening te zien verschijnen en dit zonder enige identificatie.
Dus als morgen iemand uw rekeningnummer invult, ben je de klos.
Ik denk dat Patricia haar kinderen net goed in te gaten heeft, en deze mistoestand opmerkte.abonnement
Bijzonder slechte ervaring, meerdere malen per week een downtime van minimaal een uur is geen uitzondering. De klantenservice wil vervolgens telefonisch geen ondersteuning bieden omdat het aanbieden van ondersteuning via de mail sneller zou zijn. Er wordt vervolgens via de mail, wat overigens minimaal een dag duurt voordat je antwoord krijgt, geen duidelijke reden gegeven voor de downtime en de volgende dag kan het zomaar weer gebeuren. Dit heeft mij al flink wat geld gekost aan misgelopen bestellingen. Ook foutmeldingen bij het afrekenen van een bestelling gebeuren namelijk regelmatig waardoor klanten hun bestelling niet af kunnen ronden. Ook hier heeft JouwWeb geen verklaring voor.
Begin hier geen webshop of website.jouwweb
al 4 dagen aan het proberen om in contact te komen met jouwweb, helaas geen nummer kunnen vinden en zodra ik een E-mail wil verzenden krijg ik het volgende.
De captchaverificatie is mislukt. Probeer het opnieuw.
Zeer slechte service..Pro pakket
Abonnement van 1 jaar gekocht en binnen 5 minuten alles opgezegd en het account verwijderd.
Ik wil geen gebruik maken van hun dienst, ze weigeren geld terug te storten.
Dit betreft oplichterij.Bezint eer ge begint
Alles verloopt prima totdat je wilt opzeggen. Dan heb je de poppen aan het dansen. Zie overige reviews over opzeggen en dan begrijp je precies waarom ik iedereen ontraad met dit bedrijf in zee te gaan. Er zijn genoeg andere bedrijven waar je ook gemakkelijk een hele mooie website kunt bouwen maar waarvan de klantenservice vele, vele malen beter is.
Pro
Vreselijke ondersteuning als iets niet werkt. Weigeren pertinent even te bellen. Kan alleen via mail en duurt veel te lang voor ondernemers.
Als je een eigen zaak hebt: NIET DOEN!
Anderen bekeken ook


Goed of slecht? Wat anderen van dit bedrijf vinden. Het is een bedrijf actief in de telecom en de hosting. Het is een bedrijf waar je terecht kunt ...

Wow! Lees het ook! Ervaringen van Argeweb.nl? Argeweb.nl is een van de top tien internetdienstverleners van ons land volgens Management Team. Ook i...

Wat vinden anderen van dit bedrijf? Sohosted.com is een hostingbedrijf, dat ook telecom- en internetdiensten aanbiedt. Het is een mooi en goed...
Hi Bert, ik overweeg om een JouwWeb webshop te lanceren. Zou je mij je webshop door kunnen geven? Ik ben ook een perfectionist en ben erg benieuwd naar wat jij ervan hebt kunnen maken! :)