JouwWeb
Alle reviewsJouwWeb
Alle reviews (49)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
website en domeinnaam: Stichting NoordgroeiT
Net gestart met de website : heel tevreden over de gebruikersvriendelijkheid van het programma: Als volslagen leek is het mij gelukt om de website op te zetten.
Ook de service van de medewerkers van de helpdesk is prima: snelle en adequate reactie op mijn vragen over het abonnement.
YvonneJaar abonnement JouwWeb
Wilde na het missen van functionaliteit na paar dagen gebruik maken van mogelijkheid om binnen 2 weken op te zeggen MAAR een hele hoop wedervragen en de domeinnaam zou je kwijt zijn, deze registratie (€ 9,95) wilde ik overigens betalen.
KIJK DUS UIT, er staat bij reclame dat je iedere maand kunt opzeggen. Ook dat jij eigenaar bent van de domeinnaam. Dat is niet zo, ook kleine lettertjes die blijkbaar voorgaan op het consumentenrecht. Heb na vele mails eindelijk bevestiging dat het pakket is opgezegd, zonder de functionaliteit gebruikt te hebben.
Mail JouwWeb:
Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te horen dat je het abonnement op wil zeggen! Zou ik mogen vragen waarom je de website op wil zeggen? Misschien dat je een bepaalde functionaliteit mist, dat we je ergens in kunnen adviseren of een persoonlijke aanbieding kunnen doen.
Als je het abonnement definitief besluit op te zeggen, besef dan wel dat je domeinnaam ook wordt opgeheven en vrij komt voor registratie. Ook de mailboxen die gebruik maken van je domeinnaam zullen op termijn niet meer werken.
Het is overigens niet mogelijk om het betaalde bedrag teruggestort te krijgen op jouw rekening. De kosten zijn namelijk reeds gemaakt voor de website met bijbehorende functies. Helaas geldt de wettelijke bedenktijd dan ook niet bij JouwWeb, omdat wij eigen algemene voorwaarden hanteren. Voor meer informatie verwijs ik jou door naar onze website.
We horen graag van je.Abonnement website
Ik ben erg blij met JouwWeb. Snel en makkelijk mijn website gemaakt. Er zijn veel keuzes qua plan, niet ieder plan heb dezelfde mogelijkheden. Zelf gekozen voor een Proplan, erg blij mee en voldoende voor mij. Klantenservice is ook goed!1
Webdomein + mailbox
Ik heb een webdomein bij jouwweb en ik vind het heel fijn werken. Geen onnodige complexiteit en gebruiksvriendelijke interface van de page builder
Beste Jiska,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je website en JouwWeb! Dat vinden we natuurlijk fijn om te horen!
Mocht je vragen hebben, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen via support@JouwWeb.nl.
Met vriendelijke groet,
Het team van JouwWebPrivewebsite maken
Makkelijk om een simpele website te maken.
Maar.
Een RAMP om op te zeggen of te downgraden.
Downgraden kan in theorie. Maar in praktijk is dat niet mogelijk. Het is niet enkel wat reclame dat er bijkomt. Sommige functies zoals mail en foto-albums verdwijnen.
Opzeggen gebeurt met een maand opzeg. Dewelke ze je net de dag voordien even laten weten. Dat voelt als een agressieve ‘haal nog wat geld uit de zakken’-truc.
Als je veel geld over hebt om deze. simpele app te gebruiken. Prima.
Anders is het een afrader.Beste,
Vervelend om te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent. Bij JouwWeb bieden we verschillende pakketten aan om je website te maken. Daarbij biedt ieder pakket andere mogelijkheden. Om deze reden zijn niet alle features meer beschikbaar wanneer je het pakket downgrade.
Wanneer je jouw pakket opzegt, dan wordt er een maand opzegtermijn in acht gehouden. Zo kan je alles afronden voordat je pakket direct afloopt, je domeinnaam vervalt en je mailbox wordt opgeheven. Het is dus juist de bedoeling dat je netjes alles kan afsluiten qua administratie.
Mocht je nog een keer met ons in gesprek willen, dan kan dat via support@jouwweb.nl.
Met vriendelijke groet,
Het team van JouwWebwebshop
Ik heb dinsdag 17 januari in de avond een abonnement van 2 voor een website bij Jouwweb afgesloten. Ik heb meteen problemen gehad met de website en heb de support afdeling per email benaderd (enige mogelijkheid om met ze in contact te komen). Het persoon die reageert weet net zo weinig als ik (niet veel dus), ze kopieer enkel wat ze in de systeem ziet...Dit gaf me absoluut geen gevoel en ik heb donderdag 19 januari te willen stoppen. Ik ben een particulier en ik wil een beroep doen om de 14 dagen bedenktijd. Niet mogelijk volgens Jouwweb want volgens hen ben ik een bedrijf, zij doen namelijk alleen zaken met bedrijven...Vreemd want ik ben echt een particulier...We blijven heen en weer mailen en ik moet eerlijk zeggen heel teleurgesteld zijn in de antwoorden van de medewerkers die geen enkel begrijp voor je hebt. Het is simpel voor ze: Mijn keuze, mijn fout, mijn pech en wij incasseren gewoon jouw geld door jouw rechten als consument te negeren. Dan ben je wel een heel zielig bedrijf als je niet zonder mijn paar honderd euro kan. Ga niet in zee gaan met dit bedrijf!!!
Beste Magali,
Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service.
Uit het eerdere contact blijkt dat het koppelen/verhuizen van je account niet geheel naar behoren is verlopen. Er is gebleken dat dit komt doordat je domein nog niet ouder was dan 60 dagen. Hierop hebben we vanuit JouwWeb geen invloed en kunnen wij dan ook niks aan doen.
Betreffende de opzegging van je pakket hebben we er uiteindelijk voor gekozen om je pakket volledig voor je te annuleren en de kosten te retourneren. Wat ons betreft is de casus hiermee dan ook gesloten. Mocht je nog met ons in contact willen komen, dan mag dat via support@jouwweb.nl
Mvg,
Het team van JouwWebWebsite
NIET MEE WERKEN!! GEEN ERNSTIGE FIRMA.
Toen ik begon aan de website had ik na 2 minuten reeds en probleem, ik kon een tekst niet centreren. Na verschillende mails en meer dan een week later kreeg ik het antwoord dat het bij hun wel lukte. Op vraag of ze even met Team viewer konden kijken was dit niet mogelijk. Ik vroeg om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht binnen de 14 dagen. Dit bleek niet te kunnen omdat ik als handelaar handelde.
De klantenservice is ronduit slecht. het is er om te doen om zoveel mogelijk contracten binnen te rijven, bewijs, het mailverkeer om klant te worden werd steeds binnen de 10 minuten beantwoord.website
gewoon op uit om je jaarabonnementen aan te smeren, die dan stilzwijgend verlengd worden. ook stijgen deze contracten onverklaarbaar elk jaar met 25%. contact opnemen mag je niet veel van verwachten. ik zou een andere provider zoeken, pakketten zijn overal hetzelfde, alleen is de service hier nog ondermaats
Jouwweb website
Het is een makkelijk te bouwen website. Je kan kiezen uit diverse layouts die naar eigen inzicht kleur etc veranderd kan worden. De lettergrootte is beperkt aanpasbaar. Gratis accounts missen functies. Logisch. Pro mis ik ook nog functies... Het duurste abo heb ik niet getest. Hierover geen klachten tot zover.
Echter is de helpdesk van jouwweb alleen via mail (formulier) bereikbaar en kan ik opmerken dat zij slechte lezers zijn. Ze lezen waarschijnlijk niet je hele mail, want er komt summier antwoord op je vragen. Heb je een vraag over opzeggen, formuleer dit dan goed zodat ze niet meteen je abo opzeggen. Dit hebben ze bij mij al eens eerder gedaan. Zogenaamd onder het mom van meedenken. Als ik wil dat er meegedacht wordt vraag ik daar wel naar. Voor de tweede keer hebben ze mijn mail niet compleet gelezen en gelijk mijn abo opgezegd zonder de vragen te beantwoorden.
Een ander ding is dat ik eerder vroeg of mijn abo omgezet kon worden naar gratis, dat kon niet zeiden ze. Nu blijkt dat dat wel automatisch gebeurt volgens de medewerker in de mail.
Conclusie: makkelijk te bouwen websites, maar aan communicatie schoort het.
Lees de mail helemaal zou ik zeggen tegen de helpdesk van jouwweb.Website
Opzegging de aanmaning vliegen om de oren, geen enkele reactie
Website
Erg slechte klantenservice... als hun service niet werkt zoals het hoort moet je gewoon doorbetalen ondanks dat je website offline is. En vervolgens kan de klantenservice niks voor je betekenen.. Erg slechte ervaring!
website
Geen zaken doen met dit bedrijf. Heb per abuis aangemaakt omdat ik dacht dat het hier om een andere website ging. Website direct binnen 5 minuten een mailtje gestuurd maar willen de order niet ontbinden terwijl ik hier nog geen gebruik van heb gemaakt. Hele slechte service maar de andere recensies zijn ook niet al te goed zo te zien. Dus kijk uit met dit bedrijf!!!
1 jaar pakket
Los van het product (waar in de basis niets mis mee is) is het bedrijf zelf onbetrouwbaar. De klantenservice is klantonvriendelijk en jouwweb.nl is er op gericht op geld verdienen aan mensen die ze erin proberen te luizen met contracten waar nooit een akkoord voor is gegeven. Daarnaast passen ze een geheel eigen wet- en regelgeving toe die conflicteren met de Nederlandse wet- en regelgeving. Zorg dat je over voldoende juridische informatie beschikt om je niet te laten betalen voor producten die je niet afneemt maar waar ze je wel voor willen laten betalen. Immers een gewaarschuwd mens telt voor 2....
1 jaar pakket
* Prima manier om zonder kennis te oefenen met een website maken
- klantonvriendelijk
_ onnodige kosten
- misbruik van wet- en regelgeving
- onwettig handelen
- frauduleuze handelingen
* In een gezin met 2 kinderen die het "stempeltje"autisme hebben is een uitdaging om een goede manier te vinden om ze op de juiste manier te motiveren. En gezien de interesse in alles met een scherm, dacht ik een leuke manier te vinden in de vorm van een soort beloningswinkel. Dat heeft helaas maar 2 maanden gewerkt en toen hebben we er geen gebruik meer van gemaakt.
Het is zonde dat ik er 90 euro voor heb moeten betalen. Maar tot mijn schrik hebben ze stilzwijgend hier een jaarabonnement van gemaakt en verlengen deze zonder mijn akkoord en weten, met een factuur van 108,90.
Uiteraard gelijk contact opgenomen en aangegeven dat ik het voor een jaar heb aangekocht en dat het beeindigd moet worden. Ik heb een bevestiging gekregen dat het per die datum opgezegd zou worden zonder dat ze het jaartal benoemde. Vervolgens bleven ze betalingsverzoeken sturen en bleek dat ze het pas na 1 jaar na mijn verzoek willen beeindigen.
Ik heb meerdere keren uitgelegd dat ik niet op de hoogte was van een verlenging en dat je niet stilzwijgens een jaar mag verlengen zonder mogelijkheid tot maandelijkse opzegging. De klantenservice beweert dat ze mij als bedrijf zien en dat daarom er geen consumentenbescherming en wettelijke bepalingen gelden voor mij.
Ik kan aantonen dat ik geen bedrijf ben, geen bedrijfsmatige activiteiten uitvoer, dat het gebruikt wordt alleen door mij en mijn 2 kinderen en dat ik direct na melding verlengen ik contact heb gezocht en uitleg heb gegeven plus opzegging heb gedaan.
In de wet staat dat een overeenkomst met stilzwijgende verlening altijd per maand mag worden opgezegd. Tevens geldt voor een contract met onbepaalde tijd óók een opzegtermijn van 1 maand.
Ik heb zelfs netjes aangeboden dan een maand extra te betalen (zonder gebruikmaking van hun diensten) en het dan afgesloten te hebben. Maar ik word geacht voor een extra jaar te betalen en zij hanteren hierbij een onjuiste beredenering en verkeerde interpetatie van de wet- en regelgeving in Nederland.Beste,
Ik zit in eenzelfde situatie met dit bedrijf. Hoe heeft u het uiteindelijk opgelost?
Mvg
Harald ScheldemanBetaald pakket
Mijn dochter van 12 heeft (in de veronderstelling dat het 3 maanden gratis zou zijn) een betaal abbonement aangeschaft. Hier kwam ik achter doordat de bank een aangekondigde incasso melding gaf op haar rekening.
Ik heb gelijk contact opgenomen met jouwweb en hen gevraagd het per direct te beëindigen. Afgesloten en beëindigd op 7 dec. Ze blijven aangeven dat we de betaling moeten voldoen. Daarna een brief vernietigen overeenkomst wegens minderjarigen kind opgesteld en toegestuurd. De reactie daarop was ronduit dom en onbeschoft. Ze hebben een eigen interpretatie van de wet. Ze zitten voornamelijk op de opvoedskills en vergelijken het met het kopen van een T-shirt. (Waar ik iig zeker van weet dat ik die terug kan brengen). Ik heb een melding gedaan bij consuwijzer en ga het inbrengen bij de geschillencommissie.Pakket kost 163, 35 euro 🙄
Helaas is het je eigen verantwoording om je kinderen in de gaten te houden, zeker op die leeftijd, neem aan dat je dochter een account heeft voor kinderen niet voor volwassenen? Anders tja had je dat niet moeten doen, erg makkelijk om te vinger te wijzen terwijl je op de hoogte hoort te zijn wat je dochter doet, je bent altijd aansprakelijk tot zij 18 jaar is, helaas lijk je eerder je verantwoording niet te willen nemen
@Tja,
Dat is wel heel kort door de bocht.
De wetgeving is duidelijk. Hier was de toelating van de ouders nodig om te kunnen spreken van een rechtsgeldige domiciliëring.
Minderjarigen kunnen geen domiciliëring of abonnement afsluiten zonder toestemming van de ouders.
Het is aan Jouwweb.be om de identiteit en de leeftijd te controleren.
Een domiciliëring kan maar tot stand komen na ondertekening (ev. digitaal). Ook als het om een volwassene zou gaan.
Op Jouwweb.be is het mogelijk om eender welk rekeningnummer in te vullen en zonder handtekening, digipas of dergelijke, en een domiciliëring op uw rekening te zien verschijnen en dit zonder enige identificatie.
Dus als morgen iemand uw rekeningnummer invult, ben je de klos.
Ik denk dat Patricia haar kinderen net goed in te gaten heeft, en deze mistoestand opmerkte.abonnement
Bijzonder slechte ervaring, meerdere malen per week een downtime van minimaal een uur is geen uitzondering. De klantenservice wil vervolgens telefonisch geen ondersteuning bieden omdat het aanbieden van ondersteuning via de mail sneller zou zijn. Er wordt vervolgens via de mail, wat overigens minimaal een dag duurt voordat je antwoord krijgt, geen duidelijke reden gegeven voor de downtime en de volgende dag kan het zomaar weer gebeuren. Dit heeft mij al flink wat geld gekost aan misgelopen bestellingen. Ook foutmeldingen bij het afrekenen van een bestelling gebeuren namelijk regelmatig waardoor klanten hun bestelling niet af kunnen ronden. Ook hier heeft JouwWeb geen verklaring voor.
Begin hier geen webshop of website.jouwweb
al 4 dagen aan het proberen om in contact te komen met jouwweb, helaas geen nummer kunnen vinden en zodra ik een E-mail wil verzenden krijg ik het volgende.
De captchaverificatie is mislukt. Probeer het opnieuw.
Zeer slechte service..Pro pakket
Abonnement van 1 jaar gekocht en binnen 5 minuten alles opgezegd en het account verwijderd.
Ik wil geen gebruik maken van hun dienst, ze weigeren geld terug te storten.
Dit betreft oplichterij.Bezint eer ge begint
Alles verloopt prima totdat je wilt opzeggen. Dan heb je de poppen aan het dansen. Zie overige reviews over opzeggen en dan begrijp je precies waarom ik iedereen ontraad met dit bedrijf in zee te gaan. Er zijn genoeg andere bedrijven waar je ook gemakkelijk een hele mooie website kunt bouwen maar waarvan de klantenservice vele, vele malen beter is.
Pro
Vreselijke ondersteuning als iets niet werkt. Weigeren pertinent even te bellen. Kan alleen via mail en duurt veel te lang voor ondernemers.
Als je een eigen zaak hebt: NIET DOEN!
Anderen bekeken ook

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...


Goed of slecht? Wat anderen van dit bedrijf vinden. Het is een bedrijf actief in de telecom en de hosting. Het is een bedrijf waar je terecht kunt ...

Wil jij een eigen website beginnen maar weet je niet hoe? Heb je een domeinnaam in gedachten en wil je deze laten registreren voor iemand anders er...
Beste Sophie,
Bedankt voor je reactie en lovende woorden over JouwWeb. Fijn om te vernemen dat het zo goed is gelukt met het maken van je website en dat je tevreden bent met onze service.
Wanneer wij je kunnen helpen met je website, dan kan je contact opnemen via support@jouwweb.nl
Met vriendelijke groet,
Het team van JouwWeb