Jonaz

4.8

Bestellen

3.1

Service

5.3

Prijs

4

Levering

29.4%

Zou hier weer kopen

Jonaz

Het kan soms handen vol met geld kosten om televisie, telefonie en internet aan te schaffen. Je kunt echter veel geld besparen door een provider te kiezen die een alles-in-1 pakket aanbiedt. Dat kan alleen nog steeds problemen opleveren. Er zijn namelijk heel providers die een pakket hebben voor klanten. Jonaz is er daar één van. Ben je daarom geïnteresseerd in de reviews van andere klanten die al gebruikmaken van Jonaz? Zoek dan niet verder. Op NederlandReview vind je de beoordelingen van andere klanten. Lees hun reviews en leer van hun ervaringen. Je weet dan precies wat je van Jonaz kunt verwachten en of Jonaz de provider is die het beste bij jou past.


Over Jonaz

Een groep experts op het gebied van telecom zagen een verandering in de wereld van internet, TV en telefonie. Er ontstond een verschuiving van telefonie naar internet en mensen hadden geen interesse meer in honderden tv-zenders die ze toch niet kijken. Om beter op de wensen van klanten in te kunnen spelen, hebben deze experts Jonaz opgericht. De wensen van hun klanten werden namelijk snel duidelijk. Snel internet, meer mobiel bellen en geen onnodige TV-zenders. Jonaz wil deze wensen uit laten komen.




Diensten Jonaz

Jonaz biedt klanten alles op het gebied van telecom. Je kunt een abonnement afsluiten voor internet, televisie of telefonie, maar je kunt ook het alles-in-1 pakket aanvragen. Het internet van Jonaz is altijd betrouwbaar, veilig en snel via glasvezel. Het televisiepakket heeft alleen de belangrijke zenders en je krijgt altijd de beste kwaliteit geluid en beeld. De telefonie van Jonaz is gericht op less is more. Ze weten namelijk dat klanten steeds minder vaak de landlijn gebruiken en meer mobiel bellen. Je hebt bij Jonaz altijd zelf de touwtjes in handen, omdat jij het beste weet wat je nodig hebt. Je betaalt bij de provider dan ook nooit voor producten die je niet gebruikt.


Klachten Jonaz

Zijn er storingen? Of is het internet toch niet zo snel als belooft? Schrijf dan niet meteen een negatief review en neem altijd eerst contact op met de klantenservice. De website biedt uitgebreide informatie over eventuele storingen en heeft de meestgestelde vragen al voor je beantwoord. Voor klachten kun je op de contactpagina alle gegevens vinden. Je kunt hier het telefoonnummer en e-mailadres vinden. Er is ook een postadres voor klanten die liever een brief sturen. Voor iedereen die telefonisch contact op wil nemen, staan ook de openingstijden vermeld. Jonaz is voor klanten ook bereikbaar via Social Media. Je kunt ze volgen op Facebook en Twitter


Schrijf een review over Jonaz!

Ben jij klant bij de provider? Heb jij nu razendsnel internet? Of hang jij nu elke avond met je moeder uren aan de telefoon? Vertel dan over jouw ervaringen met Jonaz en schrijf een review. Zijn de verschillende pakketten duur? Zijn er vaak storingen? Is het internet altijd snel?  Andere klanten horen graag wat jouw beoordeling is over Jonaz.


Wat zijn de ervaringen van klanten van Jonaz? Krijg je snel internet? Is de televisie en telefonie duur? Lees hier hun reviews en beoordelingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Internet abonnement

heel erg vreemd bedrijf. Factureren maandelang niks, maar het internet blijft wel gewoon doorlopen. Internet was helaas niet je van het, redelijk instabiel. Nu zijn we al een jaar weg bij Jonaz, en krijgen we opeens nog een factuur binnen? heel erg vreemde praktijken. Je gaat je afvragen hoe het bedrijf in elkaar steekt. Voor ons als particulieren niet zo erg, maar als ik vanuit mijn bedrijf hier zou zitten zou ik erg ongelukkig worden omdat je niet aan je facturen kan komen.

C

Carmen

26-04-2022

0forum

internet

Volstrekte minachting voor klanten. Bevestigen bestelling, maar er komt geen vervolg, geen monteur, geen reactie op vragen over de leveringstermijn. Klant zit zonder internet (maar kan in dit geval gelukkig wel een review plaatsen om anderen voor dit rampenbedrijf te behoeden.

W

wk

28-04-2021

0forum

Internet

Ongelooflijk want een ***bedrijf. Zo vaak gebeld met de klantenservice... Nooit is er iets meer gedaan. Toen ik mijn abonnement op heb gezegd duurde het ook een tijd. Nu 2 jaar later wordt er nog steeds geld afgeschreven. Ik moet dat dan altijd terugboeken. Zelfs aangetekende brieven helpen niet. Nooit doen!

T

Thijs

16-04-2021

0forum

een ramp

Bij 10tallen mensen wordt er al 7 maanden niet afgeschreven. Ook zijn zij letterlijk niet meer bereikbaar al die maanden. Zij zijn dus ook niet meer bereikbaar per telefoon, Facebook, mail etc.

J

john

04-03-2021

0forum

Internet jonaz

Vreselijk. Op geen enkele manier in contact te komen met jonaz. Inmiddels al 3 dagen geen internet en het call center geeft aan dat ik binnen 24 uur teruggebeld wordt. Niet dus. Tip: neem geen Jonaz

H

H

30-12-2020

0forum

Jonaz

Jonas is er voor gewoon alleen internet. En daarna betaal je een vast bedrag voor per maand.hier werkt alles prima.

F

Frans Van den Bos

26-02-2020

0forum

Internet

Geen contact te krijgen met dit bedrijf. Wil al een aantal maanden abonnement opzeggen maar hoor telefonisch elke keer dat ze er een spoedmelding van maken. Word niets teruggekoppeld, maar nog wel steeds geld afschrijven! terwijl er geen gebruik van word gemaakt. Dit bedrijf h eeft een zeer slecht administratie en is zeker niet klantvriendelijk.

V

Vd hurk

12-08-2019

0forum

Internet

Jonaz was prima, tot het moment dat je iets van ze nodig hebt (klantenservice, opzeggen o.i.d.). Ze beloven van alles, maar maken niets waar. Ik heb een schriftelijke bevestiging gehad dat mijn abonnement per 7-12-2018 is opgezegd, maar Jonaz blijft lekker geld incasseren. Al meerdere malen hierover gebeld/gemaild maar er gebeurt verder niets. Ik ben er helemaal klaar mee, wat een ballenbedrijf is dit. Nooit aan beginnen. Pluspunten Als het werkt, wordt de internetsnelheid ook gehaald. Verbeterpunten 1. Klantenservice 2. Geloofwaardigheid 3. Klantenservice 4. Administratie 5. Klantenservice 6. Eerlijkheid 7. Klantenservice 8. Afspraken nakomen 9. Klantenservice 10. Klantenservice

S

Stein

29-06-2019

0forum

Glasvezel Abonnement

Mijn abonnement eindigt eind juni. Ik heb Jonaz diverse mails gestuurd met het verzoek om instructies door te geven hoe ik het modem terug kan sturen maar hierop komt geen enkele reactie. Dit is helaas geen uitzondering maar een structureel probleem bij Jonaz. Als sinds de aansluiting is communicatie met dit bedrijf onmogelijk. Je kunt bellen maar dan krijg je een callcentre dat niets weet en alleen boodschappen door kan geven. Hierop wordt niet gereageerd. Mails worden ook standaard niet beantwoord. Ik heb vorig jaar ten einde raad maar diverse klachten ingediend en reviews geschreven. Toen kwamen ze wél in beweging en werd ik direct gebeld met excuses en werden de problemen opgelost. Een van de vragen was dat ik nooit facturen kreeg. Dat is toen in beweging gezet en de facturen werden alsnog verzonden. Dat eindigde in november want sindsdien is weer één grote radiostilte.. Weer diverse mails gestuurde maar helaas wederom geen enkele reactie meer. Om moedeloos van te worden. Zit dus nog steeds te wachten op de facturen vanaf december 2018 tot heden. Het wordt dus de hoogste tijd dat een consumentorganisatie zich hier mee gaat bemoeien want dit is volstrekt onacceptabel. Waarschuwing dus bestemd voor iedereen die zich nog oriënteert om niet in zee te gaan met deze zeer onprofessionele organisatie!!!

A

Alfred ten Hulsen

22-06-2019

0forum

Geen services aan klanten

Ik bel elke week naar Jonaz om mijn verhuizing door te geven. Iedere keer noteren ze ons gegevens dat we gebeld worden. Het is inmiddels al 3 weken en nog steeds niemand gebeld. Ik word inmiddels al geïrriteerd van dit gedoe. Ik heb ieder keer naast het bellen met jullie ook mijn mobiele nummer via de site ingevoerd om gebeld te worden. Na 3 weken nog steeds geen reactie. Als jullie ons niet als klanten willen dan zeg ik het abonnement op en stap over naar een andere .schandalig dat je een service verkoopt, maar geen klantenservice biedt! telefoon wordt opgenomen, en dames sturen een mailtje naar 'hun collega's', die waarschijnlijk niet bestaan. Je moet je schamen dat je zo werkt.

R

Rooze

09-04-2019

0forum

Beloftes worden gewoon niet nagekomen

Sinds het aansluiten van Jonaz krijgen wij nogsteeds geen facturen. In het begin hebben wij iedere maand een mail gestuurd om te vragen waar de facturen bleven. Gek genoeg wordt er op email niet een gereageerd. Evenals op twitter of bellen. Men belt je gewoon simpelweg niet terug.

J

Jonaz

06-11-2018

0forum

Zeer slechte tot geen response

Na verhuizing (nieuwbouwhuis) ruim vantevoren internet aangevraagd. Een bevestigingsmail echter daarna geen opvolging. Na herhaaldelijke belletjes en email geen enkele response, zelfs niet na beloftes. De helpdesk geeft aan dat ze niet van Jonza zijn en iemand van Jonaz spreken kan niet. Na meer dan een maand wonen nog geen internet en willen opzeggen blijkt ook onmogelijk. Een andere provider aanvraag kets nu af omdat de lijn nog gereserveerd is. Na ruim twee maanden maar uit droeve ellende op kabel overgestapt van Ziggo. Zo snel de lijn vrij is en het abonnement eindigt, dan hoop ik alsnog de stap naar glasvezel te zetten. Ik adviseer iedereen ver van deze provider te blijven, ik ben heel wat gewend (voor wie het nog kent: oud Rendo-deKooi gebruiker) maar dit is het absolute record.

D

Dunerulez

21-10-2018

0forum

Slechte en trage service

Contact opnemen met de support in onmogelijk. Mijn mail is na een maand nog niet beantwoord en per telefoon kunnen aanvragen niet direct behandeld worden. Je aanvraag wordt doorgezet naar de helpdesk (volgens mij maar een persoon want ik heb iedere keer dezelfde aan de lijn) die je dan terugbellen wanneer het uitkomt. Soms een paar uur, meestal meer dagn een dag maar voor mijn laatste aanvraag wacht ik alweer 5 dagen. Ze zijn verder wel vriendelijk maar zulke trage reactietijden zijn gewoonweg niet te doen. Ik snap de lage prijs nu ook beter maar voor de service die er tegen over staat is dit nog duur. Mijn verbinding is ook instabiel maar dit kan alleen bij mij zijn. Door de trage support is het niet gelukt hier de oorzaak van te vinden.

W

Willem

15-06-2018

0forum

Top bedrijf!!!

Ik heb nu inmiddels bijna 3 jaar internet-TV-Bellen van Jonaz. En sinds de eerste dag na aanleg nog nooit een storing of wat dan ook gehad. Heb inmiddels een netwerk in huis aangelegd en een snelle en uitgebreide router gekocht. Op internet daar een berichtje over gevonden dat je Jonaz kan bellen zodat ze hun modem in Bridge kunnen zetten, en dat je dus met je eigen router het verdere WiFi verkeer regelt. Zo gezegd zo gedaan en nog tijdens het gesprek met Jonaz stond mijn modem op Bridge en nam mijn router het WiFi verkeer over, fluitje van een cent dus! Zoals gezegd, nog nooit problemen gehad met wat voor verbinding dan ook met Jonaz, en als je vragen hebt ben ik altijd zeer vriendelijk geholpen. Dat kan ik van mijn vorige provider niet zeggen. (ZIGGO) Die heb ik een jaar gehad en geloof het of niet, ik heb uren en uren in de wacht gestaan bij ZIGGO om elke keer maar weer een klacht of storing door te geven, en door hun niet nagekomen afspraken weer overnieuw te maken... gek werd ik van ZIGGO. Wat is Jonaz dan een verademing om ongestoord altijd maar weer dat supersnelle internet te hebben.

H

Hans

12-06-2018

1forum

Verhuisservice

Begin februari contact gezocht ivm verhuizing. Ruim een week gewacht op een response. Datum en nieuwe adres doorgegeven, leek allemaal geregeld. Gisteren gebeld met Jonaz om tijdstip installatie te horen. Moest ik even met guidion bellen. Zij wisten van niks..hadden nog geen opdracht. Weer gebeld met Jonaz. Gaan we regelen voor u. Om tien voor 5 nog maar even gebeld. Nog niets geregeld en ook nog niets bij bekend bij guidion. Kortom: komen afspraken niet na, reageren erg laat op mailberichten. Gisteren mail gestuurd dat ik geen diensten meer van Jonaz wil afnemen. Ik ga naar een andere provider. Heb hier ondanks mijn verzoek tot bevestiging nog geen reactie op. Toen ik anderhalf jaar geleden startte bij Jonaz liep wel alles goed en vlot. Nu één grote teleurstelling.

L

Lubbers

23-03-2018

0forum

Heel slechte service

Zolang het werkt is het prima. Maar oh wee wanneer je een storing hebt. Ze bellen nooit terug wat ze ook zeggen. Nooit aan beginnen!

M

Michael

23-02-2018

0forum

uitgeprobeerd & TOP

Ik kende deze partij helemaal niet en bij toeval erop gekomen. Aangezien hier nog geen reviews staan (en uberhaupt slecht op internet te vinden zijn) de gok maar genomen. Je hebt gelukkig altijd wat bedenktijd. Maar niet nodig want deze gasten zijn SUPER! Misschien omdat ze zo klein zijn, hebben ze genoeg tijd voor je ofzo. Maar internet is snel en een stuk goedkoper dan bij KPN waar ik eerst zat. TOP dus.

G

Gerard T.

04-12-2017

0forum