Canal Digitaal
Alle reviewsCanal Digitaal
Alle reviews (20)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
goede kwaliteit en veel keus, maar ik kijk toch meer naar de zenders die ik al had
Tijdje geprobeerd en het werkt goed. Veel leuke nieuwe zenders en ik vind de beeldkwaliteit erg goed.
Maar eerlijk gezegd gaat het wel een beetje vervelen; in de praktijk kijk ik vooral dezelfde zenders, en die ontving ik al gratis. En dan is het toch te duur, want dan maak ik er weinig gebruik van.
Dus voor wie veel verschillende zenders wil kijken, raad ik het zeker aan, want de service enzo is erg goed, beeldkwaliteit enzo. Maar ik kijk toch te weinig om er veel profijt van te hebben. Dus ga het weer opzeggen.Canal beste keuze en meest waar voor geld (veel geprobeerd!)
Er is ongelofelijk veel aanbod maar Canal Digitaal is voor ons gewoon de beste keuze.
Beeldkwaliteit is gewoon goed Heb wel eens een andere gezien, dat was echt slecht.
Aanbod is ook goed en voldoende, we hebben altijd genoeg te kiezen en te kijken!
Niet de aller meest goedkoopste van alle aanbieders die er wel niet zijn nu, maar je krijgt tenminste waar voor je geld hier!!Moe van reguliere televisie
Alles is steeds meer hetzelfde, wij vonden op den duur niets meer om naar te kijken, hadden alles al wel gezien. Zo raakten we benieuwd naar die zenders die je wel kunt zien in de gids, maar niet kunt bekijken. En nu kijken we met Canal naar allerlei verschillende soorten MTV en veel sport. Tot we dat ook weer zat worden, maar nu is het leuk!
Onze beoordeling
Prijs valt mee | Lekker veel zenders, voor ieder wat wils | Beeldkwaliteit is top hier | Aan de klantenservice zijn ze altijd vriendelijk (niet onbelangrijk! )
Flex 3 maand
Zeer slechte service en helpdesk. Ik heb besteld en betaald, maar niets ontvangen. Reactie van medewerker: u moet maar eerst bewijzen dat u betaald heb. Ze hebben toch wel een financiële afdeling!!!
4 x gebeld, 4x gechat. Via chat (telkens 1 uur gewacht) nog nooit contact gekregen.Canada digitaal
Waaaardeloos, via Samsung een voucher gekregen
Alles ingevuld zou kode krijgen dus niets, kan niet meer verder, wel geld overgemaakt, oplichters!Prima service met EntertainmentHD
Mijn man wil Sport 1, ik Film 1. Moet zeggen dat ik dertig euro per maand een hele hoop geld vind, maar dan heb je tenminste goed beeld en altijd wat te kijken. Dus ja, als je het hebt, waarom dan niet ervan genieten?
Animal Planet
Zo stom dat Animal Planet ineens eruit was gehaald, dat zat altijd in het basispakket! Dus nu hebben we canal digitaal. Niet alleen voor animal planet hoor, we hebben nu veeel meer tv!
Duur maar veel
Erg prijzig, maar dan krijg je ook wel echt megaveel zenders erbij. En alles werkt goed. Beelkwaliteit is top.
Tv app
Niet te kijken, slecht beeld, logt iedere keer ongevraagd uit, zender blokken staan iedere paar weken weer anders en storingen liggen altijd bij de klant, service helemaal geen
Contractsovername
ik had per ongeluk een verkeerd vakje aangekruist op 't formulier en kwam daar pas achter nadat er voor de 1e keer geld was afgeschreven van mijn rek. Nee, dat konden ze niet meer aanpassen, want de maand bedenktijd was al voorbij ...........
Het is toch niet te geloven, wat een stelletje naaiers daar !!
Mensen, doe daar NOOIT geen zaken mee !!!3 ontvangers
Vanaf beging al gezeik met CD na hoop gedoe 2 ontvangers vervangen. En nu nog steeds grote ellende met hoofdontvanger!! klagen heeft geen enkele zin ze doen er niks mee (onkundig personeel bij klantenservice....mijn god!!) zooooo vermoeiend allemaal.
Maarja ze hebben monopolie positie.Canal Digitaal discrimineert satelliet wel app niet voor NL'ers in het buitenland
Ik ben een Nederlander in het buitenland en wil graag Nederlandse tv kunnen kijken. Canal Digitaal maakt reclame met de App kijk waar je maar wilt. Maar dus niet als Nederlander in het buitenland. De verklaring van Canal Digitaal is:
Dit heeft er mee te maken dat wij wettelijk gezien alleen de app in Nederland aan mogen bieden
Op mijn vraag waar ik dit dan in de wet kan nalezen heb ik nog steeds geen antwoord.
Mijn volgende vraag werd al snel te moeilijk want ook daarop ontbreekt een antwoord:
Waarom kan ik wel in Duitsland een sat set bestellen en laten leveren en niet alleen de app gebruiken?
Natuurlijk kan ik een Nederlands adres opgeven wat kan via familie dan komt nog het probleem om de hoek kijken dat CD weliswaar zegt dat met PayPal betaald kan worden maar dit bij de app weer niet mogelijk is en een duitse IBAN wordt dan waarschijnlijk niet geaccepteerd. Deze constructie rammelt aan alle kanten.
Ik vind het jammer dat men niet in staat is een oplossing te bieden.
Ik word dus gedwongen een klacht in te dienen bij het ACMinternet TV
Garbage!! they overcharged me 30 euros. They steal from people!!! never ever ever give them your card details!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TV App
Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. Zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt word je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!
Proef
Slechte services! Product werkt niet naar behoren. Houden zich niet aan de afspraken. Halen zonder toestemming geld van je rekening! Na 3x bellen met het bericht sorry voor het ongemak alles is goed nu. Toch de volgende dag zonder toestemming geld van je rekenking boeken. Je kan niet mail of wat dan ook alleen maar contact leggen via de telefoon dus een zaak opbouwen met bewijzen is bijna onmogelijk. Lijkt wel of ze dit met opzet doen! Pas op mensen!
Slechte klantenservice
Al zuchtend, steunend en kreunend te woord gestaan door een ontzettend gedemotiveerde telefoniste.
Belachelijk!Jaarcontract en service
Canal Digitaal is verouderd en heeft een slechte klantenservice. Veel nieuwe mogelijkheden wat andere aanbieders hebben, heeft canal digitaal niet bv uitzending gemist, interactieve tv etc. Wel sturen ze de code voor satelliet kijken naar betaalde zenders en daar zijn ze niet goedkoop in! Andere aanbieders bieden meer voor de halve prijs, maar dan wel via het internet. Ik meende naar een maandabonnement te mogen, maar neen ik had een jaarabonnement en die diende ik vroegtijdig te wijzigen! Gelijk gooiden ze de code eruit en binnen een maand ben je bij interum incasso. Je moet dan 100 euro extra betalen en dit terwijl je betaald voor de toekomst....je abonnement loopt wel ongebruikt door maar zonder tv code. Zeer ouderwets duur bedrijf met geen functionerende klantenservice.
NIET DOEN!!
NIET DOEN!!!
Bijna dagelijks storingen, oude TV ontvanger en ze willen geen nieuwe leveren.
Na opzegging ineens een hoge incassorekening omdat er iets niet terug gestuurd is wat wel gedaan is.
Wees gewaarschuwd, ga niet met deze oplichters in zee!
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...
Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. Zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt word je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!