Canal Digitaal
Alle reviewsCanal Digitaal
Alle reviews (27)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
tv app
Tsja , als ik lees wat de andere schrijven is een extra 1 ster eigenlijk overbodig. Maar goed.
INLEIDING : Vorige maand een heftige onweersbui bij ons (in Frankrijk) veel elektrische apparaten kapot maar ook geen ontvangst met de schotel. Ik CD gebeld, nee er was niets kapot alleen opnieuw uitrichten. Ik kreeg het niet geregeld , vandaag een installateur langs geweest : ontvangstknop is kapot. MIDDENSTUK Dus ik CD gebeld: aangegeven dat ik mijn contract wil wijzigen van ontvangst per schotel naar TV App abonnement, was geen probleem wordt gelijk geregeld, maar met een opzegtermijn van 1 maand voor een administratieve overstap naar de TV app. Ik uitermate ontevreden, aangegeven dat ik dan graag voor die ene maand een nieuwe LNB (= ontvangstknop ) wil, want kan al een maand niet kijken + een extra maand niet kijken ivm een opzegtermijn. Ging ook niet lukken.
RESULTAAT, ik ben niets opgeschoten maar NLZiet heeft er een klant bij.
NOGMAALS : ik ging ( ja nu wel) niet weg bij CD, waarbij ik een opzegtermijn logisch vindt, maar pas slechts mijn contract aan
Ik weet mijn 35 euro per maand doet CD geen pijn maar als ik kan voorkomen dat andere denken dat CD misschien een goede optie is, lees ook alle andere verhalen
(ook leuk maar los van CD : van Trustpilot moet je beloven dat je voor je recensie geen geld ontvangt. en dan vraag ik me af wat CD mij of de rest van de recescenten hiervoor zou willen betalen )Bomvol 3 Maanden Gratis
Met een code voor 3 maanden gratis aangemeld. Kreeg bijna meteen een incasso, dus abonnement meteen opgezegd. Onduidelijke mails en communicatie, maar bleek meteen vast te zitten aan een betalingsverplichting. Heb bevestiging van gratis gebruik ontvangen. Zelf hebben ze het naderhand aangepast naar betaald (en pas nadat ik alweer opgezegd had). Vervolgens blijken ze een verkeerd oud iets stopgezet te hebben, en loopt mijn huidige abonnement volgens de website nog steeds door.... Dit is echt een opeenstapeling van onkunde en klantenhaat waar je u tegen zegt.
Ze verdienen zo lekker 15.19, maar zijn mij en mijn familie voor altijd als klant kwijt. Goed business model.Recreatie set
In Frankrijk afgelopen winter canal digitaal geïnstalleerd wat heel makkelijk ging en nu op de camping in Nederland ook besloten een recreatie set aan te schaffen. Sinds 3 weken probeer ik dmv een app enzovoort de boel uit te richten , wat ik ook doe er gebeurd helemaal niets . Afgelopen vrijdag gebeld naar canal digitaal , een dame 3 kwartier aan de telefoon gehad alles doorlopen en volgens haar moest het toch goed zijn waarop zij op slot tegen mij zij dat ik het toch zelf moest doen. Of….. een service bedrijf bellen. Kosten voorrijkosten 79 euro en daarna per uur 79 euro. Dit bedrijf moest al 3 kwartier rijden om hier te komen als alles meezit. Dit is geen service van canal digitaal. Nadien wel een mail gehad ivm tevredenheid onderzoek, aangegeven dat ik dus niet tevreden was en mijn mail en telefoonnr achtergelaten…….tot op heden nog niets gehoord en kan nog steeds geen tv kijken via mijn nieuw aangeschafte recreatie set . Betaal wel 30 euro abonnements kosten.
CD kastje en extra kaart
Ik heb 2 jaar lang teveel betaald. Nadat ik een nieuwe kaart heb gevraagd, bleek deze in het kastje als chip verwerkt te zitten. Er werd bij gezegd dat na ontvangst hiervan kon ik de oude kaart doorknippen en was deze niet meer bruikbaar.
Dit heb ik gedaan en in goed vertrouwen betaal ik al bijna 20 jaar maandelijks mijn maandelijkse bedrag. Toen iemand mij erop wees dat ik veel te veel vetaalde ben ik gaan bellen.
Met de vraag hoe het komt dat ik zoveel betaalde werd er gezegd dat ik zelf later die kaart die overbodig was en doorgeknipt, ik zelf alsnog contact moest opnemen om deze kaart af te melden. Nu is hij doorgelopen en konden zij niet achterhalen of ik deze wel of niet gebruikt heb de afgelopen 2 jaar.
Ze zouden nog doorgeven en navragen of zij mij ergens mee tegemoet konden komen. Vervolgens hebben ze toen mijn goede kaart afgesloten en had ik geen ontvangst. Er werd geen contact met mij opgenomen, meer keer beloofd en telkens nagelaten.
Er werd zelfs gelachen dat ik niet zo slim was en al 2 jaar lang teveel betaalde zonder dat ik dat door had.
Ik ben echt slecht behandeld , er zijn veel fouten gemaakt, niet terug gebeld en niets tot oplossing gekomen
Valt me best heel erg tegen!
Beeld hapert veel en sbs6 valt soms plotseling weg.
Sinds 2 jaar zelfs een nieuwe schotel met kop laten plaatsen?Canal Digitaal TV
Waardeloos TV kastje. Je wordt op alle manieren geforceerd om reclame te kijken, kun meestal alleen acteur spoelen, niet vooruit. En als je een film zit te kijken en de verbibding hapert waardoor je opnieuw moet inloggen, of je per ongeluk uit de film gaat kun je niet verder waar je genleven was maar mag je de hele film weer opnieuw kijken. Gewone TV is dood, ik ga het opzeggen en hoef nooit weer TV.
Vakantieplek pakket
Weer aangemeld in april voor 3 maand flextv. Kreeg meteen rekening, 75 euro overgemaakt op 28 april. Na 4 telefoontjes, 4 pogingen tot chatten (telkens 45 min) gewacht, en een brief met copie van bankafschrift nog stteds geen flex tv. Vakantie is afgelopen, voor ons Canal Digitaal ook.
Cadeau energieleverancier Canal Digitaal
Via een energiecontract (Gaslicht.com) 3 maanden gratis Canal Digitaal aangeboden gekregen. Aangezien het aanbod van films zo goed als nihil was, heb ik nooit een dienst afgenomen. Voor einde periode zou er, volgens Canal Digitaal, een e-mail bericht zijn gestuurd om op tijd op te kunnen zeggen. Nooit ontvangen, wat ook bij andere recensenten het geval was. Waardoor contract doorliep en geld geïncasseerd werd. Een uitgebreid e-mail contact met Canal Digitaal gehad, maar nu dreigen ze met een incassobureau.
Flex 3 maand
Zeer slechte service en helpdesk. Ik heb besteld en betaald, maar niets ontvangen. Reactie van medewerker: u moet maar eerst bewijzen dat u betaald heb. Ze hebben toch wel een financiële afdeling!!!
4 x gebeld, 4x gechat. Via chat (telkens 1 uur gewacht) nog nooit contact gekregen.Canada digitaal
Waaaardeloos, via Samsung een voucher gekregen
Alles ingevuld zou kode krijgen dus niets, kan niet meer verder, wel geld overgemaakt, oplichters!Tv app
Niet te kijken, slecht beeld, logt iedere keer ongevraagd uit, zender blokken staan iedere paar weken weer anders en storingen liggen altijd bij de klant, service helemaal geen
Contractsovername
ik had per ongeluk een verkeerd vakje aangekruist op 't formulier en kwam daar pas achter nadat er voor de 1e keer geld was afgeschreven van mijn rek. Nee, dat konden ze niet meer aanpassen, want de maand bedenktijd was al voorbij ...........
Het is toch niet te geloven, wat een stelletje naaiers daar !!
Mensen, doe daar NOOIT geen zaken mee !!!3 ontvangers
Vanaf beging al gezeik met CD na hoop gedoe 2 ontvangers vervangen. En nu nog steeds grote ellende met hoofdontvanger!! klagen heeft geen enkele zin ze doen er niks mee (onkundig personeel bij klantenservice....mijn god!!) zooooo vermoeiend allemaal.
Maarja ze hebben monopolie positie.Canal Digitaal discrimineert satelliet wel app niet voor NL'ers in het buitenland
Ik ben een Nederlander in het buitenland en wil graag Nederlandse tv kunnen kijken. Canal Digitaal maakt reclame met de App kijk waar je maar wilt. Maar dus niet als Nederlander in het buitenland. De verklaring van Canal Digitaal is:
Dit heeft er mee te maken dat wij wettelijk gezien alleen de app in Nederland aan mogen bieden
Op mijn vraag waar ik dit dan in de wet kan nalezen heb ik nog steeds geen antwoord.
Mijn volgende vraag werd al snel te moeilijk want ook daarop ontbreekt een antwoord:
Waarom kan ik wel in Duitsland een sat set bestellen en laten leveren en niet alleen de app gebruiken?
Natuurlijk kan ik een Nederlands adres opgeven wat kan via familie dan komt nog het probleem om de hoek kijken dat CD weliswaar zegt dat met PayPal betaald kan worden maar dit bij de app weer niet mogelijk is en een duitse IBAN wordt dan waarschijnlijk niet geaccepteerd. Deze constructie rammelt aan alle kanten.
Ik vind het jammer dat men niet in staat is een oplossing te bieden.
Ik word dus gedwongen een klacht in te dienen bij het ACMinternet TV
Garbage!! they overcharged me 30 euros. They steal from people!!! never ever ever give them your card details!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TV App
Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. Zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt word je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!
Proef
Slechte services! Product werkt niet naar behoren. Houden zich niet aan de afspraken. Halen zonder toestemming geld van je rekening! Na 3x bellen met het bericht sorry voor het ongemak alles is goed nu. Toch de volgende dag zonder toestemming geld van je rekenking boeken. Je kan niet mail of wat dan ook alleen maar contact leggen via de telefoon dus een zaak opbouwen met bewijzen is bijna onmogelijk. Lijkt wel of ze dit met opzet doen! Pas op mensen!
Slechte klantenservice
Al zuchtend, steunend en kreunend te woord gestaan door een ontzettend gedemotiveerde telefoniste.
Belachelijk!Jaarcontract en service
Canal Digitaal is verouderd en heeft een slechte klantenservice. Veel nieuwe mogelijkheden wat andere aanbieders hebben, heeft canal digitaal niet bv uitzending gemist, interactieve tv etc. Wel sturen ze de code voor satelliet kijken naar betaalde zenders en daar zijn ze niet goedkoop in! Andere aanbieders bieden meer voor de halve prijs, maar dan wel via het internet. Ik meende naar een maandabonnement te mogen, maar neen ik had een jaarabonnement en die diende ik vroegtijdig te wijzigen! Gelijk gooiden ze de code eruit en binnen een maand ben je bij interum incasso. Je moet dan 100 euro extra betalen en dit terwijl je betaald voor de toekomst....je abonnement loopt wel ongebruikt door maar zonder tv code. Zeer ouderwets duur bedrijf met geen functionerende klantenservice.
NIET DOEN!!
NIET DOEN!!!
Bijna dagelijks storingen, oude TV ontvanger en ze willen geen nieuwe leveren.
Na opzegging ineens een hoge incassorekening omdat er iets niet terug gestuurd is wat wel gedaan is.
Wees gewaarschuwd, ga niet met deze oplichters in zee!Canal beste keuze en meest waar voor geld (veel geprobeerd!)
Er is ongelofelijk veel aanbod maar Canal Digitaal is voor ons gewoon de beste keuze.
Beeldkwaliteit is gewoon goed Heb wel eens een andere gezien, dat was echt slecht.
Aanbod is ook goed en voldoende, we hebben altijd genoeg te kiezen en te kijken!
Niet de aller meest goedkoopste van alle aanbieders die er wel niet zijn nu, maar je krijgt tenminste waar voor je geld hier!!
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Ontdek de meningen over Breedbandwinkel! Breedbandwinkel is een bedrijf welke pakketten aanbiedt voor verschillende diensten. Het gaat hier om een ...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...