NederlandReview

    Ervaringen Belsimpel

    Belsimpel ervaringen

    Ben je op zoek naar een nieuwe mobiel abonnement en overweeg je dit bij Belsimpel te bestellen? Misschien kunnen wij je helpen dit al dan niet te doen. Vaak zit je bij een abonnement voor je mobiele telefoon snel aan een vrij lange abonnementsduur vast van meestal 2 jaar. Het is dus erg belangrijk om ervoor te zorgen dat je de juiste keus maakt. Maar ook als je voor prepaid kiest wil je natuurlijk de goedkoopste aanbieder, met de beste dekking en een goede klantenservice is ook van belang mocht er iets verkeerd gaan met je bestelling.

    Over Belsimpel

    Belsimpel profileert zichzelf als een website waar alles mogelijk is wat betreft mobiele telefonie. Een uitgebreid assortiment aan abonnementen met telefoons, maar ook prepaidtoestellen en natuurlijk de benodigde accessoires. Daarnaast zijn ze trots op het feit dat ze een jong team hebben dat elke dag fanatiek werkt om de consument tot dienst te zijn. Het idee voor Belsimpel is ontstaan in 2006, twee studenten uit Groningen werken keihard om een geweldige website online te brengen. In 2007 is het domein geregistreerd en ging Belsimpel.nl online. Sindsdien heeft Belsimpel meerdere keren de award voor e-tailer van het jaar binnen gesleept. En daarnaast nog veel meer technologie awards. Belsimpel innoveert continue om hun klantenservice te verbeteren en het shoppen voor een mobiele telefoon en mobiel abonnement voor jou nog aangenamer te maken.

    Interview met Jeroen Doorenbos. Bent u het met Jeroen eens?

    Diensten

    Belsimpel biedt vrijwel alles wat je nodig hebt omtrent je mobiele telefoon. Of je nu een simonly of een prepaid abonnement wilt, alles is mogelijk en tegen eerlijke prijzen. Belsimpel heeft een aantal dingen waar zij naar streven:
    - Telefonische klantenservice 7 dagen in de week van 9.00-23.30
    - Keuze uit maar liefst 500 verschillende telefoons bij je mobiele abonnement
    - Altijd binnen 24 uur geleverd, mits op voorraad, zelfs op zondag
    - Een duidelijke website met heldere prijsvergelijk functie

    Klachten

    Belsimpel hecht waarde aan een goede klachtafhandeling. Dit is te zien aan hun prima regeling voor ruilen en annuleren van je bestelling. Je kan je bestelling binnen 31 dagen kosteloos retourneren. Mocht je je geld terug willen gebeurt dit volgens eigen zeggen binnen 7 dagen na aanmelding van het retourneren plaatsen. Voorwaarde voor retourneren is dat het product in goede staat geretourneerd word. Uniek voor Belsimpel is echter dat zelfs als er enige schade is opgetreden om wat voor reden dan ook, of dit nu is voor de telefoon of voor de verpakking, er zelfs dan nog een geld terug regeling is. Je krijgt dan vaak toch nog 90% van je aankoopbedrag terug. Uit deze regeling mag blijken dat Belsimpel eventuele klachten erg serieus neemt. Ook onderdelen die defect zijn staan ze om bekend dat ze hiervoor kosteloos een nieuwe opsturen, hierbij gaat het om opladers en oordopjes bijvoorbeeld. Een aankoop van een nieuwe gsm+abonnement of enig ander abonnement zoals sim only is iets wat voor langere termijn kosten met zich meebrengt en Belsimpel is zich hier terdege van bewust en garandeert dan ook een positieve klachtafhandeling.

    Doet belsimpel uberhaupt aan kortingen, garantie of goede service? Lees reviews van klanten of beoordeel zelf!

    Belsimpel
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (40)

    7,2
    68% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7,4
    Service
    rating
    6,2
    Prijs
    rating
    7,6
    Leveren
    rating
    7,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    samsung a 40

    pluspunten niet
    minpunten iedere keer als we bestellen is er gezeur. samsung a 40 besteld, zegel verbroken dus besloten om er nog eens 1 te bestellen en dan deze retour te doen. 3 sec uit de doos geweest, volgende dag weer opgestuurd. krijg mail dat er vochtschade is en ik mijn geld niet retour krijg omdat het eerst nagekeken wordt. ben ontgoocheld, snap er niks van. telefonisch contact gehad, maar helpt niks. waardeloos bedrijf, laatste keer dat ik er iets besteld heb en ga het hele dorp waarschuwen!

    Door: ellis28-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    2telefoons en abonnement

    Koop hier niks als je toestel er mee stopt
    Dan geven ze geen gehoor
    Na 10 dagen laden mijn telefoon niet meer op.
    En nu gooien ze het op genruikerssporen dus geen garantie hoe moet je opladen anders

    Door: Linden27-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Motorola Moto Z3

    Plus:
    Moto Mods zijn handig;

    Min:
    1. Kwaliteit van de microfoon is bedroevend en BelSimpel zegt dat dit geldt voor alle toestellen;
    2. Updates installeren duurt erg lang;
    3. Er zit geen gebruiksaanwijzing bij voor headset en deze werkt alleen met meegeleverde adapter (dus als ie kapot gaat, dure andere adapter of alleen bluetooth);
    4. Meegeleverde Moto Mod-batterij laadt alleen via meegeleverde snellader.

    Door: Joris23-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Telefoon met abonnementsverlenging

    Belsimpel is niet simpel, maar ingewikkeld. Bovendien ben ik genaaid door dit bedrijf. Tot twee keer toe ontvangen we een toestel dat niet werkt. Vervolgens kiezen we een ander toestel dat duurder is. Een voorstel voor de bijbetaling wordt niet naar ons gecommuniceerd. Hier moeten we steeds zelf achteraan bellen. Uiteindelijk krijgen we een voorstel dat enkele dagen oud is. Het bedrijf hanteert naar eigen zeggen dagprijzen voor toestellen. Inmiddels is de dagprijs van het nieuwe toestel gedaald. Aanpassen van hun eigen dagprijs weigeren ze echter. Anderhalf uur bellen en frustratie heeft mij doen besluiten de bestelling in zijn geheel te annuleren. Wat een slechte dienstverlening.

    Door: Brenda20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    iPhone

    Zeer slechte ervaring met Belsimpel. Als zakelijke klant al een groot aantal premium toestellen afgenomen de afgelopen jaren. Nu hebben we voor het eerst een toestel met problemen, direct na unboxing, en wordt er vanuit Belsimpel op geen enkele manier meegedacht. Zeer teleurgesteld in de geboden service, en voor ons bedrijf ook de laatste keer dat wij zaken met hen doen. Kortom, leuke prijzen bij een op het eerste gezicht leuk bedrijf, totdat er ook maar iets fout gaat, dan sta je er alleen voor. Zeker aan te raden om een aankoop tweemaal te overwegen.

    Door: Vince13-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Voor goede service hoef je niet bij Belsimpel te zijn

    Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

    Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon + abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ‘Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ‘geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ‘wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

    Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

    Door: Damiën23-05-2019
    Damiën24-05-2019

    *UPDATE* Belsimpel heeft met mij contact opgenomen deze ochtend (de ochtend na het plaatsen van de klacht) en hebben mij 2 opties gegeven: ofwel de annulering van mijn abonnement en toestel of een vergoeding van iets meer dan de helft van de kosten die ik had van het opkopen van mijn oude abonnement, dit gezien het feit dat er ook sprake was van eigen verantwoordelijkheid in de situatie. Een prima compromis vind ik!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6
    rating

    Doorverkoop geretourneerde (zichttermijn) telefoons.

    Verleden maand voor het eerst een telefoon los besteld bij Belsimpel. Het ging om een Samsung S9 voor 559 euro. Werd netjes middels mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en had hem de volgende dag in huis. Eenmaal de omdoos opengemaakt zag ik dat de Samsung S9 box niet gesealed in cellefaan zat en ook was de verzegeling verbroken. Na het openen van de doos constateerde ik dat het toestel onder de vinger afdrukken zat en ook geen displaybescherming (folies) meer bezat. De bijgeleverde earsetje was duidelijk gebruikt (oordopjes waren niet schoon) en ook de ladersnoer zat los opgerold in de ruimte verpakking. Overduidelijk hetzij een proeftoestel uit één van de winkels of een geretourneerd exemplaar. Vind het vreemd als je een toestel koopt (wat ook nog eens een kado betrof) en hij ziet er gerbuikt uit, misschien wel de volle 31 dagen of meerdere malen geretourneerd, gerepareerd?....wie zal het zeggen. Vermeld dan erbij dat het een geretourneerd of open gemaakte verpakking betreft. Mijn beklag gedaan bij Belsimpel en telefoon geretourneerd, binnen paar dagen had ik mijn geld terug op rekening. Drie tientjes meer betaald en bij Bol.com een splinternieuwe in gesealde doos gekregen.
    Wat mij ook opvalt is dat de prijzen van losse toestellen sterk schommelen bij Belsimpel. Zo zie je hem voor 559 euro en een uur later voor 520 en weer iets later voor 512, De volgende dag kost ie ineens weer 569?

    Door: Tom13-04-2019
    Peetje13-04-2019

    Zelfde meegemaakt. Ze zijn makkelijk met zichttermijn van liefst 31 dagen, aan één kant een voordeel (je kan een telefoon rustig testen en uit proberen, hoewel 31 dagen wel erg lang is daarvoor). De kans is dan groot dat je een geretourneerd exemplaar krijgt bij aankoop, zal best wat mobieltjes geretourneerd worden. Vreemd idd dat deze teostellen zonder enige vermelding zo weer worden doorverkocht. Als ik een toestel voor de volle mep cq normale prijs koop, verwacht ik er eentje nieuw in dichte doos. Bij Belsimpel ben je daar dus niet zeker van.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Waardeloos

    Telefoon nog geen maand oud, kapot! Ze leveren gebruikte/kapotte toestellen. Meerder keren gebeld, maar de service is onduidelijk en er wordt nauwelijks geluisterd. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Belsimpel doet net wat hun uitkomt/waar ze zin in hebben en klant is absoluut geen koning!!!
    De levering was snel. De prijs geweldig. Achteraf kunnen ze zichzelf beter Rijksimpel noemen, trekken geld uit je zak en daarna laten ze klant barsten! Zeer beroerde 'service'
    Aan telefoon stelletje herintreders/debielen die beetje boekje voorlezen en zelf niet weten of ze van voor- of achter leven. Beloftes die vooral niet nagekomen worden, wees gewaarschuwd mensen. Zelden zooo slecht behandeld, eens, maar NOOIT weer! Diep triest, liever wat meer betalen, trap niet in de leuke prijs!!

    Door: Blogger 0018-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5
    rating

    Belsimpel vergeet klanten EN service.

    Klantenservice heeft moeite om te luisteren, en ondanks dat ik al meerdere malen uitgelegd heb wat ik wil blijven ze hun best doen om het niet te willen horen.

    Aanvankelijk heeft postNL het helemaal verkeerd gedaan, maar ik ben ook volkomen gefrustreerd en furieus over de manier waarop belsimpel faalt om mij serieus te nemen.

    Op vragen wordt niet gereageerd, ze stellen vragen die ik al meerdere malen beantwoord heb, en ondanks dat ze beloven om een enkel contact persoon te krijgen word ik door een vershillend persoom aangesproken die niet weet, of wil weten wat er aan de hand is.

    Door: barry15-01-2019
    Blogger 0018-02-2019

    Oh zo herkenbaar! Zou het doveninstituut daar mensen inzetten?? Luisteren is indd waardeloos. Wat je zegt, ze doen zo hard hun best om je niet te horen....

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Zeer slechte service

    Mijn Klacht
    Ik heb op 22-9-2017 een Apple iPhone 6S Plus 32 GB gekocht bij belsimpel (€ 637.00)met 2 jaar garantie. Na verloop van tijd viel het toestel steeds vaker uit en werd het toestel heel warm. Ook het geluid kon ik niet meer op de normale manier luider zetten. Omdat ik mijn toestel eigenlijk niet kon missen vanwege mijn werk heb ik toch nog gewacht met versturen tot 2wkn terug.Het toestel viel toen na bijna ieder gebruik uit. Een collega attendeerde mij er op om het toestel nog een laatste update te geven, misschien zou dan het probleem opgelost zijn, maar het toestel liep vast onder de update met als gevolg dat alle foto’s en adressenbestand weg zijn en mijn toestel op de fabrieksinstellingen stond zonder eerst een back up te kunnen maken. Na aanmelding op de klantenservice op de site van Belsimpel moest ik het toestel naar reparatiebedrijf DIL in Belgie sturen. Na 3 dagen kreeg ik een bericht dat de reparatie niet onder de garantie viel omdat er valschade was geconstateerd op de behuizing. Het toestel was onherstelbaar verklaard. Er waren 2 opties: repareren van toestel : kosten €414.65 of ongerepareerd terug laten sturen. Daar ik hier niet mee akkoord ging werd mij een foto van het toestel gestuurd met hierop de valschade. Deze schade zat er bij mij voor het versturen niet op en dit kan ook niet met transport zijn gebeurd daar het toestel wel heel goed ingepakt zat. Dus of het is op de werkplaats gebeurd of de foto is niet van mijn toestel. Na over en weer mail te hebben gestuurd en telefonisch contact te hebben gehad is mijn toestel dan nu ongerepareerd en met schade erop die niet door mij is aangebracht terug. Er is dus geen enkele tegemoetkoming naar mij toe. Ik ben hierna gaan kijken op verschillende sites voor reviews Belsimpel en kwam tot de conclusie dat Belsimpel op deze manier niet alleen bij mij maar bij veel gedupeerde onder garanties uitkomt.

    Gewenste Oplossing
    Dat ik de garantie krijg waar ik recht op heb

    Extra informatie
    Ordernummer: 3201200985
    Orderdatum: 22-09-2017
    Factuurnummer: 3201200985

    Door: marcel13-09-2018
    Blogger 0018-02-2019

    Serieus?!?! Oh mijn god, die mensen moeten zich echt heel hard gaan schamen zeg!! Maar wie heeft 't gedaan, belsimpel... Waar slechts sukkels werken.... Of dynafix, die alles kapot weten te krijgen. Vergis je niet in dynafix, als je iets opstuurt is het altijd kapot, of 't komt kapot terug. Deze mensen zouden gewoon niet mogen werken, oplichterij ten top! Ik vind 't gewoon crimineel en ze komen er mee weg

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Teleurgesteld

    Kon de bestelling niet goed afronden...heb ruim drie kwartier in de wacht gestaan bij de klantenservice..daarna was het weer fout gegaan..weer gebeld...weer ruim 20 minuten in de wacht...
    Denk je dat het opgelost is, komt de bestelling niet op de beloofde dag...
    Ik begrijp niet waarom er zoveel lof is voor belsimpel...ik ben zwaar teleurgesteld en onnodig op kosten gejaagd wegens heel lang in de wacht te hebben moeten staan..

    Door: J.01-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Mororola Moto E4 Plus

    Prima site om te bekijken en te bestellen.
    Concurrerende prijzen voor de mobieltjes en snelle levering

    Door: Maarten Verheij25-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Levering

    Snelle levering. Dag na de bestelling in huis.
    Samsung s8 geweldige telefoon

    Door: C Schut23-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Prima service en supersnelle verzending

    Prima service en supersnelle levering

    Door: Anita23-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    uitstekende snelle service

    Wederom een goede koop gedaan bij Belsimpel, duidelijk, overzichtelijk en snel!

    Door: C. de Leeuw22-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Pakket

    Levering van pakket via post nl top
    Tanks.......

    Door: Gerrit16-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Iphone 7

    Een IPhone 7 aangeschaft via Belsimpel. Erg tevreden, mooi toestel en een zeer snelle levering.
    Middags besteld en de volgende dag al in huis. Toppie.

    Door: GJ Gunnink16-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Gewoon goed

    Niets op aan te merken, precies wat je er van verwacht.

    Door: Rens Gilissen16-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Snelle communicatie en levering

    Ik had een specifieke vraag en de werd heel snel uitgeklaard.

    Daarna bestelling geplaatst en deze is zonder problemen aangekomen.

    Hier koop ik direct weer!

    Door: Pieter Engelen15-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Gewoon, zoals het hoort

    De website is helder, de keuzemogelijkheden zijn overzichtelijk, het bestellen is eenvoudig, de aflevering is te volgen en BelSimpel doet wat het belooft. Kan het Beter?

    Door: Henk Jan Bregman15-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Schrijf zelf een review over Belsimpel

    Uw beoordeling