50plus Mobiel

6

Bestellen

3.6

Service

6

Prijs

4.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

50plus Mobiel

Zoek je een mobiel abonnement welke specifiek is gericht op 50-plussers? Dan is het wellicht een idee de website van 50plus Mobiel te bezoeken. Bekijk eerst eens welke ervaringen er al bekend zijn bij deze telefoonprovider.


Wat is 50plus Mobiel?


50plus Mobiel is een telefoonbedrijf in Eindhoven. Het bedrijf is opgestart in 2021 en is op dit moment de jongste Nederlandse telecomaanbieder. Deze organisatie richt zich op 50-plussers. Er kunnen 50+ Mobiel abonnementen afgesloten worden. Deze lidmaatschappen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. Als je een abonnement afsluit brengt dat volgens deze onderneming vele voordelen met zich mee. Zo zullen er lage maandlasten betaald moeten worden. Er worden diensten aangeboden tegen superscherpe prijzen. Er wordt 24/7 technische hulp geboden en vragen kunnen altijd gesteld worden. Klanten zullen niet geconfronteerd worden met hoge kosten. Er wordt aanspraak gemaakt op maandelijks voordeel.


Bestellen & nummerbehoud


Deze aanbieder richt zich puur op particulieren en er kunnen dus geen zakelijke abonnementen worden afgesloten. Ze zetten in op service, comfort en voordeel voor consumenten. Er zijn verschillende internetbundels af te sluiten. Dit kun je afstemmen op je te verwachten verbruik. Bekijk goed of je bijvoorbeeld veel muziek gaat downloaden, video’s of livestreams gaat bekijken. Op de website staat een overzicht vermeld waarbij staat aangegeven hoeveel MB’s er nodig zijn per categorie. Er kan ook gebruik gemaakt worden van de diensten als je nog geen 50+ bent. Het is geen probleem om je nummer te behouden. Nummerbehoud kan simpel aangevraagd worden tijdens het bestelproces. Je kan dit eveneens doen met een prepaid nummer. Ben je dit vergeten? Neem dan contact op met de klantenservice. In de meeste gevallen kan dit alsnog voor je geregeld worden.


Levering


Het kan voorkomen dat je je simkaart kwijt bent of dat je telefoon is gestolen. Je kan dan een nieuwe simkaart aanvragen door contact op te nemen met de medewerkers van dit bedrijf. Hieraan zijn wel kosten verbonden. De nieuwe kaart wordt volgens 50plus mobiel binnen 2 werkdagen aan je geleverd. PostNL zorgt voor de levering. Er kan onverwacht vertraging optreden. Het bedrijf heeft dit niet in de hand en is hiervan afhankelijk. Mocht er na vier dagen nog niks zijn ontvangen dien je met 50plus mobiel te bellen. Er zal dan gratis een nieuwe kaart opgestuurd worden.


Netwerk & toestellen


Wil je de snelheid van je mobiele verbinding meten? Dit kun je doen via de 'speedtest' tool. Snelheden kunnen wel verschillen per moment of locatie. Soms is er bijvoorbeeld in een buitengebied met grote gebouwen minder bereik. Voor een test zal de WiFi uit moeten staan. Het netwerk van deze organisatie bestaat uit Vodafone masten. Het betreft snelle 4G masten. Er gelden wettelijke regels met betrekking tot vergoeding bij storing. Kan je 12 uur geen gebruik maken van het netwerk? Dan heb je als consument recht op compensatie. Dit geldt niet voor buitenlandse netwerken. Het is mogelijk om je pincode te wijzigen. Op de website van deze onderneming staat beschreven hoe dit aangepast kan worden.


Klantervaringen


Heb jij al ervaring bij 50plus Mobiel? Dan horen we graag wat jouw bevindingen zijn bij dit bedrijf. We stellen het enorm op prijs als je jouw visie deelt via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste bedrijf op het gebied van neutrale reviews kan blijven.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (9)

Sim Only

Ik wilde Sim Only afnemen en had alles al in gang gezet. Uiteindelijk in verband met slechte ervaringen van mensen wb de bereikbaarheid toch gebruik gemaakt van de bedenktijd en het abonnement geannuleerd. Keurig afgehandeld, kreeg meteen mensen aan de lijn en ook op mails werd goed gereageerd. De aanbetaling kreeg ik vanzelf teruggestort. Zo hoort het ook te zijn maar het gaat weleens anders... Misschien als de bereikbaarheid in de toekomst beter is zal ik alsnog 50+mobiel overwegen.

M

Malei

09-11-2023

0

Abonnement

NEEM HIER ABSOLUUT GEEN ABONNEMENT!!! Als je denkt om hier een abonnement te nemen doe het absoluut niet, ik weet dat ze goedkoop zijn maar zo ben ik er ook ingetrapt. Het abonnement wat je bij deze mensen afneemt heeft geen buiten bundel limiet (kan je niet uitzetten) hierdoor als je MB verbruik buiten zijn bundel komt moet je geldsommen betalen waarvan je een hartaanval krijgt. Als jij niet goed oplet loopt dit door in de honderden euro's!!! Overigens verkopen hun een abonnement voor 8 GB per maand maar als je buiten je bundel komt betaal je opeens 50 euro voor 6 GB?? Er zit geen logica achter ze doen er alles aan om de klant op te naaien. Dit is wat mij overkwam ik maakte verbinding met mijn telefoon en computer maar had perongeluk nog de mobiele data aan laten staan in plaats van de WiFi hierdoor ging mijn data buiten zijn plan. Ik heb contact opgenomen met 50+ mobiel, maar die geven aan dat ik mijn abonnement moet upgraden zodat ik wel een limiet kan instellen. Dit is natuurlijk onzin want elke andere provider waar ik ooit heb gezeten heeft deze onzin niet en daar kan je dit aan zetten in elk plan. En de kosten die buiten mijn bundel kwamen? Die moet ik gewoon betalen ondanks het een ongeluk is , ze hebben TOTAAL geen begrip voor je situatie en willen elke cent van je afpakken. Ik zou ze een score van 0 geven als dit kon.

R

Rik van de Kraats

06-11-2023

0

Sim only

Kan niks zeggen als super service en acties. Alleen moet ik wel helaas mijn nieuwe abonnement na 2 dagen alweer opzeggen. De landelijke deking in den haag nog wel is echt bagger. Gewoon 0.0 streepjes alleen in de badkamer heb ik 1 streepje. Terwijl er een zendmast hier serieus binnen 1 km verder staat. Zij geven ook zelf aan dat dit nog niet ok is en gaven advies het abonnement op te zeggen binnen de bedenktijd.. En zo geschiede... Supet netjes alles afgehandeld en ze zijn ook gewoon eerlijk hierin.. zouden meer bedrijven voorbeeld aan kunnen nemen. Als tip: 50+ zorg snel dat je echt betere dekking heb in heel nederland dan zul je zeker meer klanten en zeker ik weer terug zien Cheers.

R

Ray

20-10-2023

0

Sim only abonnement

Het aanbod van 50+ mobiel lijkt te mooi om waar te zijn. Met onbeperkt bellen, sms'en en veel internet. Maar het bereik is erg slecht en de beloofde snelheden worden nooit gehaald. Het internet is erg traag en valt vaak weg. Klantenservice kan je niet helpen en je kunt alleen het abbonement af kopen voor het volledige bedrag. Zou fijn zijn als ze hun prijs omhoog doen en daarvoor betere service leveren.

T

Tom

04-10-2023

0

Sim only abonnement

Internet doet het prima, maar bellen? Dat is een ramp. Geluid is blikkerig en valt steeds weg. Het is onmogelijk een normaal gesprek te voeren. Onbeperkt bellen kunnen ze makkelijk goedkoop aanbieden want je kunt toch niemand verstaan! Klantenservice kan niets doen. Ik kan mijn contract afkopen door de volledige som PLUS administratiekosten te betalen. Het beloofde bereik is er duidelijk NIET, maar daar doen ze niets aan. Ik raad het iedereen af!

H

Helga

06-09-2023

0

Sim Only mobiel abbonement

Sim only besteld alleen ver van tevreden hiermee. Heb thuis geen bereik, 4G werkt daarbij dus niet en ik kan vaak niet bellen of gebeld worden. Er is een periode van 14 dagen waarin je je abonnement kan herroepen alleen die gaat in vanaf het moment dat je het abonnement aankoopt, niet vanaf wanneer de sim binnen is en het nummer overdracht is voltooid, wat in mijn geval pas na 15 dagen gebeurde na aankoop. Ik heb hierover contact opgenomen met de klanten service, voornamelijk via email alleen hier werd telkens na één bericht geen antwoord meer gegeven op mijn emails, ik heb hier constant zelf achteraan moeten gaan door zelf te gaan bellen en te vragen wat de volgende stappen zijn, zelf kwamen ze hier namelijk niet op terug. Na meerdere keren verteld te hebben gekregen dat mijn sim opnieuw aan het netwerk is toegevoegd en dat de dekking goed zou moeten zijn heeft dit natuurlijk niks geholpen. Toen werd mij verteld de APN instellingen handmatig in te stellen, de instellingen te resetten, een andere telefoon te proberen met de SIM, door te geven welke mensen me waar en wanneer hebben geprobeerd te bellen en screenshots te sturen van mijn instellingen. Nadat dit allemaal niks heeft geholpen en na veel achter de klanten service aan te zitten is mijn abbonement gelukkig vrij gegeven en kan ik nu weg van deze provider. Dat is voor mij het enige pluspuntje wat ik ze moet geven, dat ik ondanks buiten de herroep periode te zitten nog weg kan gaan met een 2 jaars contract, dat vind ik erg fijn en toepasselijk bij mijn situatie! Ik zelf woon in 'Oostzaan' het bereik is prima in wat grotere steden, maar daarbuiten is het netwerk van Vodafone (het netwerk wat 50plusmobiel gebruikt) verre van goed. Ik raadt deze provider af als je niet dichtbij een grote stad woont, voor mij is het bereik namelijk veels te slecht/niet beschikbaar en super langzaam. TLDR: Erg slecht/geen bereik en klanten service reageert niet uit zichzelf, zelf achteraan gaan.

T

Tom Bon

26-08-2023

0

Mobiele internet

In heel veel gevallen moeilijk en lang wachten voordat je internet hebt. Echt hopeloos en waardeloos. Goedkoop is duurkoop!!!

S

Steven

11-04-2023

0

Mobiel abonnement

Bij 50+ mobiel heb je relatief vaak geen bereik (vooral buiten de steden maar soms ook in een gebouw in de stad). Daarnaast is de internet snelheid over het algemeen erg traag (zelfs bij goed bereik). Hierdoor heb ik geprobeerd mijn contract te ontbinden binnen 14 dagen na ingaan van abonnement. Echter mag dit bij 50+ mobiel enkel 14 dagen na bestelling (die ik meer dan 14 dagen voordat hij inging had geplaatst). Dat vind ik slechte service. Het enige voordeel is dat 50+ mobiel (zeker bij een aanbieding) extreem goedkoop is. Maar dat blijkt dus helaas een miskoop te zijn.

T

Tim Heiszwolf

12-10-2022

1

Mobiel abonnement

J

J de Jong

10-09-2022

0