Runnerinn

5.6

Bestellen

3

Service

6.1

Prijs

3.2

Levering

21.4%

Zou hier weer kopen

Runnerinn

Hardlopen is een sport die door steeds meer mensen opgepakt wordt. Je kunt het in je eigen tijd en overal doen, het is gezond, gemakkelijk en niet duur. Je hebt niet veel materialen nodig en hoeft geen lid te zijn van een sportschool om het te kunnen doen. De spullen die je wel nodig bent, zoals een paar goede schoenen, een hartslagmeter, GPS en dergelijke kun je kopen bij Runnerinn. Wat andere mensen van deze webshop vinden lees je hier.


Over Runnerinn

 
Runnerinn is een webshop waar je alle hardloop artikelen kunt kopen die je maar nodig hebt. Zo vind je bij hen hardloopschoenen, - shirts, -sokken en allerlei andere hardloopaccessoires. Of je deze nu nodig hebt voor trailrunning, joggen of het lopen van een triathlon, voor zowel de amateur als professional ben je bij hen aan het juiste adres. Zij verkopen vele merken (ruim 1.800) in kleine en grote maten zoals New Balance, Adidas, Nike en Brook. Runnerinn is als één van 13 webshops onderdeel van het grotere concern Tradeinn, dat gevestigd is in Spanje.


Diensten

 
De webshop van Runnerinn is ingedeeld in een flink aantal handige categorieën zodat je snel kunt vinden wat je nodig hebt:

  • Brillen
  • Cardio
  • Dameskleding
  • Hartslagmeters en GPS
  • Herenschoenen
  • Hydratie
  • Lampen
  • Rugzakken en heuptassen
  • Sport medicijnen
  • Triathlon
  • Voeding
  • Etc.

Het is ook mogelijk om de producten op merk te vinden, er is een overzicht op de site waarop de merken van A tot Z ingedeeld zijn. Verder vind je er nog de categorie met speciale aanbiedingen, één met de nieuwe producten, de outlet en een categorie met de meest verkochte artikelen. Heb je nog vragen of een probleem, dan kun je de meeste antwoorden op de website vinden. Zit het antwoord op jouw vraag daar niet bij, dan kun je contact met Runnerinn opnemen via e-mail of telefoon. E-mails worden op werkdagen binnen 12 uur beantwoord. Het telefoonnummer is: +31 85 8881 507. Deze is te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 13.30 uur en van 15.00 tot 22.00 uur.


Betalen en verzenden

 
De verzendkosten bij Runnerinn worden berekend op basis van volume en gewicht. Wanneer je een artikel in je virtuele winkelwagen legt, kun je meteen zien wat de bijbehorende verzendkosten zullen zijn en wat de verwachte levertijd is. Je kunt je bestelling met een Creditcard, via iDeal of via PayPal betalen.


Klachten

 
Je mag je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Hoe je dit moet doen, zie je als je rechts bovenin de website op het woord ‘retour’ klikt. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor jezelf, je krijgt je aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort mits het artikel niet gebruikt of beschadigd is. Verder heb je op alle artikelen van Runnerinn 2 jaar fabrieksgarantie. Voor klachten kun je hen direct benaderen via de telefoon of e-mail, kom je er samen niet uit, dan kun je je ook wenden tot het ODR platform van de Europese Commissie.


Schrijf ook jouw review op NederlandReview!

 
Ben jij al klant van Runnerinn en zeer te spreken over de lage prijzen en snelle verzending? Laat het ons dan weten, zo weten anderen beter wat zij kunnen verwachten van deze webshop. Ook negatieve ervaringen zijn welkom, wij willen een zo eerlijk mogelijk beeld laten zien op dit consumentenplatform.


Wat zijn de ervaringen met Runnerinn, ontvang je bij hen je nieuwe hardloopschoenen snel of moet je bij hen erg lang wachten op de bestelde producten?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (28)

Schoenen

Heb op 26-06-2023 schoenen besteld. Ik en men vrouw waren op werk. Men beweert eerst dat het pakketje bij mij is geleverd terwijl dat nooit kon. Vervolgens contact opgenomen met dpd. Hun beweren dat het opeens daarna bij de buren is geleverd. Vervolgens ben ik naar de buurvrouw gegaan die heeft geen pakketje en nooit een bezorger gezien. Vervolgens kan dpd niks meer betekenen voor me en moest ik weer verder naar runnerinn zelf. Heb een formulier opgestuurd dat moest van dpd. Vervolgens ook hun gemaild van hoe zit het nou. Tot de dag van vandaag zeggen ze nog steeds je moet wachten. Geen geld terug geen pakketje. IK RAAD IEDEREEN STERK AAN NOOIT WAT TE BESTELLEN VAN HIER. liever betaal je paar tientjes meer en heb je zekerheid dan deze waardeloze service en oplichterij

R

Rachid

20-07-2023

0

Trailschoenen

12 januari trailschoenen voor de vakantie besteld en betaald, tot nog toe vandaag 22 januari nog niets ontvangen… heb gebeld maar ze zeggen dat het bij Mondial Relay lang kan duren, ben hier niet blij mee!

E

Elly van de Kieft

22-01-2022

0

Polar H10

Polar H10 is binnen een half jaar defect. Opgegeven aan Runnerin, ik moet zelf maar contact opzoeken met, cq. pakket versturen naar de Spaanse leverancier. Zelf verantwoordelijk voor het aangetekend verzenden. Slechte service! Ik heb het apparaat bij Runnerin gekocht en verwacht dat zij het oplossen! Ik ga niet rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant! De geëigende weg is dat zij mij een retourticket verzorgen en dat zij het verder afhandelen! Daarnaast geven ze voor de garantie een link op naar Garmin fabrikant, terwijl het een Polar is.

P

P. van der Ploeg

26-11-2021

0

Gaming pod

Graag wil ik weten of ik mijn geld retour krijg gestort. Ik heb namelijk het pakket nog niet ontvangen. I.v.m. met vakantie was ik niet in staat om het pakje op te Halen bij post.nl in Born. Het is op 1 juni retour gezonden door post.nl werdt mij medegedeeld door de medewerker. Mijn ordernummer is 23192238 Graag respons wat nu. Tevens heb ik ook nog geen mail mogen ontvangen van jullie.

H

Hans van de weijer

01-07-2021

0

sportbroek

Oplichters. Bestelling is nooit geleverd. Ook geen medewerking. Oftewel geld weg!

M

maarten loos

24-05-2021

0

running shoes

Purchase: despite ordering from the .nl store, the shipment went from Spain. It was not made clear during the ordering process. Return: horrible experience. I placed the return package Apr 10 in Hilversum. It took 19 days for it to arrive in EIndhoven and it's still not processed and marked as 'in transit'. I am sure it is taking a rest and preparing for a multi-week journey to Spain. I have a feeling their return process is intentionally slow so as to hang on to your money for as long as they can. Needless to say, I'd never recommend buying things that may not fit and may need a return with a company with such service. Note: the return costs normal shipping money, so there is no good explanation why they have the absolutely slowest shipping of returned goods.

L

Lukasz Rewerenda

26-04-2021

0

Running shoes

I ordered some shoes from Runnerinn, and they arrived in Netherlands, but runnerinn didn't write the address correctly, so it was stuck at a depot warehouse. I tried contacting them to find out what was going on. Got told everything was fine. I eventually found out the address was wrong from Post.nl. I found out the reason when I found the photo of the parcel included on the My Account part of their website. It was written incorrectly. After communicating this, it just become so so aggravating, as if every message I sent, wasn't even read by customer service, and the responses didn't address any of my questions, they just came across like they didn't care. Customer service is poor. I was refunded after a few weeks luckily, but I think this is only because I was hounding them on the phone and by email a lot. I can imagine that this could be a good service (Runnerinn) if there's no hiccups, but if there is, then god speed to you. I would like to give them 1 star, but as I got refunded, they deserved 2

A

alex

15-05-2020

1

Runaccesoires

Wat een middeleeuwse service. Betalen voor verzendkosten en betalen als je iets wilt retourneren. Ontzettend belachelijk. Dit heeft mij doen besluiten om hier niet meer te bestellen. In contact proberen te komen met klantenservice via de app. Het enige wat je als antwoord krijgt zijn automatische antwoorden.

L

Leonard

18-04-2020

0

Asics hardloopschoenen

Op 5-12-2019 Asics hardloopschoenen besteld en daarna kreeg ik een status update per email met track-trace informatie dat op 10-12-10 de zending zou worden overgedragen aan PostNL. Tot op heden geen nieuwe status update. Ik heb betaald via PayPal dus nu proberen om via een claim mijn geld terug te krijgen. Gezien de andere reviews lijkt het me (nu) duidelijk. Bestel NIETS bij deze winkel.

B

bert-jan

05-01-2020

0

Garmin Vivoactive horloge

14 december besteld met toegezegde levering tussen 18-12 en 23-12. Je raad het al. Niets ontvangen en ook vandaag gaat dat niet gebeuren volgens de trackingcode. Leuk kerstcadeautje voor mijn man!

I

Ingrid

24-12-2019

0

3 paar compressiesokken

We zijn vandaag 10/12/2019 en ik wacht al sinds 31/08/2019 op 3 paar compressiesokken die onmiddellijk bij de bestelling betaald werden. Ik heb al 27(!) mails gestuurd. Er wordt zelfs niet de moeite genomen om te antwoorden op de laatste mails. Ik heb hier al uren aan besteed om steeds opnieuw contact op te nemen. Het is ZEER FRUSTREREND.

L

Lieve Lemaitre

11-12-2019

0

New balance shirt

Graag wil ik mijn review van 14-06 aanpassen. De bestelling heeft een wereldreis gemaakt. Uiteindelijk toch ontvangen. Dit is de schuld van post.nl. Hier heeft Runnerinn geen schuld aan

A

Alfred

15-06-2019

1

New balance shirt

Niks ontvangen. Bij trustpilot wemelt het ook van de slechte review voor deze webwinkel. Pas op voor Runnerinn U BENT GEWAARSCHUWD

A

Alfred

14-06-2019

0

Geen aanrader

Heb 3 bestellingen gedaan : de eerste alles perfect, de tweede is het pakket zoekgeraakt, Pakket zou zogezegd geleverd zijn, maar had niks ontvangen. Ik had dit gemeld maar na 3 weken bleek bij de transporteur nog steeds geen klacht of onderzoek te zijn aangevraagd. Na 3 weken en interventie van Paypal mijn geld gelukkig teruggekregen. Nu nog eens besteld omdat ik betreffende schoenen nergens anders kon vindern, ook deze keer rare toestanden, krijg een melding via mail dat mijn pakket niet kon geleverd worden en dat het mogelijk bij de post ligt, echter track and trace toont dat dit via post.nl is en daar zie ik dat mijn pakket retour gaat wegens fout adres terwijl het adres wel correct is. Klantendienst Runnerinn is een ramp, bijna onbereikbaar.

W

Wendy

04-04-2019

1

Tevreden

Ik werd bang als ik deze reviews las na mijn bestelling zondagavond, schoenen zijn gisteren netjes geleverd, zoals beloofd, dus alles kn orde, als het in orde is mag het ook eens geschreven worden vind ik!

G

Gerry Lambrechts

26-01-2019

0

RunnerInn oplichters!!

Nederlandse website, Nederlands bankrekeningnummer maar helaas geen Nederlands bedrijf. Geen klantenservice en telefoonnummers van het bedrijf staan uit of doorgeschakeld. Ik ben er met open ogen ingetrapt. Even snel wat running gear bestellen en niet eerst naar de recensies kijken. Geld kwijt en product nooit geleverd.

P

P.

17-01-2019

0

Kijk uit

Hardloopschoenen besteld zijn helaas nooit aangekomen .geprobeert contact te krijgen .kreeg steeds standaard mail terug .bestel alsjeblieft bij betrouwbare sites goedkoop is uiteindelijk duurkoop

R

Rener

15-01-2019

0

besteld, betaald, bestolen

Eind Juli 2018 schoenen besteld en betaald. Daarna bericht van verzending, met een mooie foto van een zak waarin mijn bestelling zou moeten zitten. Toen de schoenen op zich lieten wachten contact gezocht: men verwees me naar de transporteur, Post.nl. Post. nl kon me melden dat er vanuit hun tot 4 keer contact was gezocht, met het verzoek om de wel aangemelde verzending ook aan te leveren. Daarna is er op ieder contact met een standaardantwoord gereageerd. Inmiddels de gewenst schoenen elders besteld, betaald ( wel meer betaald) en: ontvangen. Het kan dus wel. Advies: denk goed na, ik ben 100 euro kwijt, die ik optel bij mijn volgende paar schoenen: die vallen dus duur uit!

P

Peter Klapwijk

14-09-2018

0

LET OP: OPLICHTERS!!

Bestelling komt niet binnen. Meermaals contact gezocht, geen gehoor. Advies? Bestel ergens anders.

W

Wouter

28-07-2018

0

No service wrong delivery

Sent the wrong pair of shoes. Bad service, unfair labelling of product. Cheap, but you won't get what you asked for

M

Martin Kandel

11-07-2018

0