Dealextreme

5.5

Bestellen

3.1

Service

6.1

Prijs

3.1

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Dealextreme

Dealextreme, meningen, oordelen en reviews

Wat anderen over Dealextreme zeggen! Dealextreme is een website waar u de beste deals kunt krijgen voor tal van verschillende producten. Er zijn meer dan 110.000 producten op de site aanwezig. Dagelijks komen er maar liefst 150 producten bij. Het is dus een grote site. Het is mooi om te zien hoeveel verschillende mogelijkheden er zijn om een goede deal te krijgen bij Dealextreme. 
Om te ontdekken wat anderen van Dealextreme vinden, is het goed om de verschillende reviews en beoordelingen over dit bedrijf en deze website te lezen op NederlandReview. Hiermee is het mogelijk om een goed beeld van dit bedrijf te krijgen.  

Over Dealextreme

Dealextreme is in 2005 opgericht en vindt haar oorsprong in China. Het is een site om directe handel met klanten te doen. Het is een e-handel voor retailers. Tot vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan een miljoen klanten en meer dan vierhonderd leveranciers. Er zijn maar liefst meer dan vierduizend categorieën op Dealextreme waarbinnen 110.000 producten gevonden kunnen worden. Er zijn uit vele verschillende branches producten te vinden op de site. 

De Dealextreme garantie. Alle producten hebben een zichttermijn van 5 dagen. Vanaf het moment dat u het product ontvangt mag u het 5 dagen bekijken en gebruiken. Bevalt het niet dan kunt u het terugsturen. Er is een 90 dagen garantie voor beschadigingen aan de producten en een 150 dagen reparatiegarantie. U krijgt dus een goed product thuis! 



De service v Dealextreme.

U kunt de klantenservice van Dealextreme 24 uur per dag 7 dagen per week bereiken. Er is een online chat en ook een klantenservice express. Er is een zeer actief en ongecensureerd en onafhankelijk gemodereerd forum bij Dealextreme. Het is uniek in haar soort. Alle moderators zijn internationale klanten en geen medewerkers van het bedrijf. Hierdoor ontstaat er volop vertrouwen voor de klant. Ook biedt Dealextreme als enige lokale nummers aan om telefonisch te bereiken. Het is gemakkelijk om zo ook telefonisch contact op te nemen. 
Alle producten worden wereldwijd verzonden zonder kosten. Dealextreme is een groot online warenhuis met vele producten. De meeste producten worden binnen 7 werkdagen geleverd. 

Diensten van Dealextreme

Dealextreme is een groot online warenhuis met producten in de volgende categorieën:
-    Consumentelektronica
-    Auto Accessoires
-    Hobbies en Speelgoed
-    PC / GSM en telecom
-    Electronica & Gereedschap
-    Home & Office
-    Kleding & Accessoires
-    Sport & Outdoor
-    Gezondheid & Schoonheid
-    Cell Phone en iPhone accessoires
-    Overigen

Klachten, tips en opmerkingen over Dealextreme

Heeft u een klacht, tip of compliment voor Dealextreme? Dan kunt u hun telefonisch benaderen, per mail of per chat. Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht kenbaar te maken. Onder het kopje over ons hebben wij al uitgelegd welke verschillende garanties er zijn bij hun. 

Uw mening over Dealextreme 

Bent u een klant of klant geweest van Dealextreme? Laat dan voor anderen uw mening achter op NederlandReview. Op die manier is het namelijk mogelijk om een goed beeld te geven en te krijgen van bedrijven. Op NederlandReview treft u een uitgebreid aanbod van bedrijven en diensten aan welke beoordeeld zijn door tal van mensen. Mensen welke hiermee anderen helpen om een goed beeld van een bedrijf te krijgen. 


 


Dealextreme betrouwbaar? Hebben ze echt de beste deals? Lees ervaringen op NederlandReview en kom erachter of u bij Dealextreme een goede koop doet!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (21)

droogrekken1+1 gratis

Ik heb tig mails gestuurd waar de droogrekken blijven In het begin waren ze onderweg Nu bijna half jaar verder krijg nooit reactie en geven ook mijn geld niet terug€29.95 Echt waardeloos mensen trap er niet in

B

Berna Castro de

02-02-2021

0

DryingRack

DryingRack (1+1 gratis) op 30 nov 2020 besteld. Nog steeds niks ontvangen. Reageren ook niet op mail.

C

Claudia van Hussen

30-01-2021

1

Drying rack

-2 MAANDEN WACHTEN - NIET REAGEREN OP MAILS - 4-01-2021 I.P.V HET BESTELDE RACK EEN STANG VAN 80 CM. KORTOM OPGELICHT!!!

E

Ella De Graaf

06-01-2021

2

tubelamp

Goedendag De beste wensen voor 2021 en hopen dat het een mooi jaar gaat worden  Het volgende wil even met u afhandelen Via jullie een klok gekocht (zie de mail verder op) Ik heb daar heel lang op moeten wachten maar goed geduld is een schone zaak  MAAR wat schep mijn verbazin A> het is een doe het lekker zelf in elkaar knutselen klok B >het is in de verste verte NIET wat ik besteld heb (zoals op de advertentie stond een lampen klok)

R

Ron Kars

05-01-2021

0

Droogrek 1+1 voor 29,95

Ik heb een lullig stangetje van 60cm ontvangen 1 stuks. Ik wil mijn geld terug. NL 44 RBRB0917646983 tnv H.van Dijk Bakker.

M

Marijke

03-01-2021

5

Droogrek

Bestelling invullen ging vrij eenvoudig, kreeg antwoord levering zou binnen enkele dagen volgen. Wachten nu al een maand. Geen reactie op e-mail. Conclusie : hier nooit meer iets bestellen.

F

Fiet

25-12-2020

1

2 droogrekken voor de prijs van 1

Je krijgt niet wat je besteld! OPLICHTERS!

M

Marja Put

25-12-2020

0

Tubeclock nixie

OPLICHTING ! Krijg een waardeloos bouwpakket wat in de verste verte niet lijkt op wat er besteld is. Contactformulier niet te vinden , retour adres in China. Pure oplichting. Fijne feestdagen en nog bedankt. OPLICHTING NIKS BESTELLEN BIJ DEZE SHOP

J

Johannes

22-12-2020

3

#4494

Kan er iemand een keer een levertijd melden ? Ik hoor of zie niets en de levertijd zou 1 a2 werkdagen zijn. De bestelling staat vanaf 30-11 open. Groet, Yvonne

Y

Yvonne

21-12-2020

5

Light bar

Still not recieve my order. Under investigation

D

Dutch police

12-12-2020

0

Antene

Heel slechte rerv je of zie niks volgens zijn het een stelletje oplichters

W

Wim lamme

02-12-2020

0

Logitech Keyboard

Begin januari heb een Logitech keyboard besteld van 61 euro inclusief verzekering. Na dat de levertijd van 18 dagen werd overschreden heb ik diverse malen gevraagd naar tracking informatie. Op eens 5 weken later geven ze aan dat het keyboard volgens hen is afgeleverd en ik deze niet heb opgehaald en dat deze nu in weer in China is. Belachelijk waarom zou ik een bestelling waar ik met spoed op zit te wachten niet afhalen. Ik geef aan geen bericht te hebben gehad en vraag om het bewijs van aflevering in Nederland. Hierop heb ik nog steeds geen reactie ontvangen ook heb ik het volledige bedrag nog niet ontvangen. Je zult begrijpen dat ik met dergelijke onbetrouwbare partij geen zaken meer doe.

P

Paul

10-07-2020

0

UMIDIGI F2 EU + Blue

Custoer service answer and read my messages!!!!!!! I missed my order due to a hospitalization. Sent back to China by PostNL. Have asked them if they will receive it or send it back to me as soon as possible. I have sent many messages to them but I do not receive any response from them. My smartphone is unknown somewhere. I am retired and do not have the finances to order a new one. How many messages do I have to send to them before I receive an answer from them? you My last messages to you dated may 19. T&T LL330273023LU Order Number: 200131100107101174 Hello, customer service. Today I contacted PostNL again regarding my missing Umidigi smartphone. Postnl advised me that you should contact PostNL. So that an investigation is started into the missing package. You have their data and also the telephone numbers and e-mail address of PostNL. I have already asked you several times what information you have which T&T number you have used. And asked several questions. See my previous letter to you 20/05/14 12:27. I have sent a number of questions to you. Unfortunately, I don't get an answer from you. Have it written on your messenger also no answer to that. Pls read my letter again carefully So please contact PostNL again. So that I get a solution what happened to my smartphon

P

Pieter Rook

20-05-2020

0

levering pakje

pakje besteld op 23-11-2018 en 10 weken later nog niets ontvangen.

L

ludo walgraef

29-01-2019

0

Producten goed, klantenservice niet

Tot nu toe waren de ervaringen goed: alle bestellingen kwamen netjes binnen. Dat is helaas veranderd: half november een bestelling gedaan, waarover ik na een paar dagen bericht kreeg dat dit pakket de 'airline security check' niet had doorstaan en daarom via een ander kanaal zou worden verzonden. Met een nieuw tracking nummer erbij. Helaas is sinds 28 november de status van de tracking niet meer veranderd: 'en route to the Netherlands'. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar dan verwacht je dat je contact op kan nemen met support of klantenservice. Dat valt tegen: op geen enkel moment is de live chat beschikbaar, mail komt terug van de mailserver en meldingen die ik via de site achterlaat ('antwoord binnen 24 uur') blijven onbeantwoord staan. Ik heb de zaak nu maar aangemeld bij PayPal, misschien dat er dan iemand naar kijkt..

M

Marco

04-01-2019

0

SAMMERS

A few months ago i ordered a phone. Never arrived they no it never arrived and they do not want to give my money back DX (dealextreme) will steal your money. you are warned! when i asked for my money back this is there answer We apologize for the inconvenience we have brought you. We apologize for this long delay in the delivery process. Around 3-5 days to get the response, please check back then. We apologize for the inconvenience we have brought you.Please wait a few more days and we really appreciate your understanding. We apologize for the inconvenience we have brought you.We really appreciate your patient for another a few more days. when i asked them: please stop apolizing and just refund me my money this was there answer. We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned as the tracking shows:Please check back 5-7 days later. We feel a pity. the returned order if is still in your country, it may be shipped to you again.Please be a little patient. and more of the same on the live chat.BUT STILL NO REFUND!!!! last respons: Good Monday and sorry for late reply. We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned: In this case we need to deduct 7USD as returned postage. We just hope we can do something to make you feel better. So would you like a resend, a refund, or keeping the cost as store credit? So now they want me to pay for an order that never arrived at my address??????????? My only mystake was ordering at DX!!!!!! They still got ALL my money. They still don't wan't to pay me back.

B

ben

25-09-2017

0

camera gekocht met enorme korting

Prachtige camera gekocht met een enorme korting. Volgens mij een beetje een ouder model (maar ik kan het mis hebben), maar mij maakt dat niks uit, anders kon ik deze niet betalen. Levering met een paar dagen!   Verzendkosten waren trouwens gratis

P

PeterG

29-04-2017

0

Groot assortiment en lage prijzen

Koop al een paar jaar producten bij DealExtreme. Het is volgens mij een Chinese webshop. De prijzen zijn er heel erg laag en het aanbod lijkt haast onuitputtelijk. Bestel er niet alleen voor mezelf, maar ook regelmatig voor vrienden, familie en kennissen. De kwaliteit van de producten laat soms wel te wensen over, maar dat kan ook bijna niet anders gezien de prijs die je ervoor betaalt. Ook de levering duurt soms echt heel lang. Het wordt dacht ik per boot vervoerd en dat neemt nu eenmaal wat tijd in beslag. Ondanks de lange levertijd en de kwaliteit van de producten ben ik zeer te spreken over DealExtreme.

A

Auke Besten

13-04-2017

1

Goedkoop sporten met Dealextreme

Onlangs een halterset gekocht nu kan ik lekker thuis sporten! Levering duur aardig lang, maar wel lekker goekoop.

T

Toby K

08-03-2016

0

Hoop zooi

Woww, wat een hoop zooi hebben ze hier joh! Wel leuk om een keertje te doen ofzo, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn smaak is het niet, maar voor anderen misschien wel heel verslavend haha

A

An Rijtsma

05-11-2015

2