AmbienteDirect

3.8

Bestellen

2.1

Service

4

Prijs

2.3

Levering

36.7%

Zou hier weer kopen

AmbienteDirect

Ben jij op zoek naar een bedrijf waar je woonaccessoires kunt kopen? Wellicht is AmbienteDirect voor jou dan wel een mooie uitkomst. Lees via NederlandReview wat de klantervaringen bij Ambiente Direct zijn.  


Wat is AmbienteDirect?

 


AmbienteDirect is een Duits bedrijf waar je woonaccessoires kunt kopen. Deze organisatie verkoopt artikelen die op de website zijn onverdeeld in de volgende categorieën (let op: dit is wel in het Duits): möbel, leuchten, accessoires, outdoor, marken, klassiker, neuheiten, inspiration en Sale. Het bedrijf is erg nationaal. Er worden veel verschillende talen gesproken. Kijk voor deze talen en service in de verschillende landen op de website van AmbienteDirect.  


Over het bedrijf

 


Deze organisatie stelt echte pioniers te zijn op het gebied van ontwerpen. AmbienteDirect geeft aan de eerste online shop in Duitsland te zijn op het gebied van design woonartikelen. Het bedrijf is in 1998 begonnen met verkoop van design meubels, verlichting en accessoires. Sinds die tijd zijn ze uitgegroeid tot een middelgroot bedrijf. De klantenservice staat volgens het bedrijf altijd klaar om haar klanten te helpen. Je kunt vragen altijd stellen en ook opmerkingen zijn welkom. Je kunt contact opnemen via een contactformulier. Dit digitale formulier is online benaderbaar via de website van het bedrijf.  


Pionierswerk

 


Het bedrijf vertelt trots dat het aantal van meer dan 400.000 tevreden klanten het pionierswerk bevestigen. Er wordt aangegeven dat er iedere dag exclusieve producten naar designliefhebbers in heel Europa worden gestuurd. Om klanten altijd het beste aanbod te garanderen, werken ze constant aan zichzelf en bieden ze diensten aan in veel verschillende talen. De magazijnen van het bedrijf, die gevestigd zijn in München, slaan permanent 25.000 producten op. Achterliggende gedachte is volgens het bedrijf dat ze dan snelle levertijden kunnen garanderen.  


Voordelen

 


Er wordt door het bedrijf aangegeven dat de sleutel tot succes van het bedrijf aan een aantal factoren ligt. Dit zijn onder andere eerlijke verkoopprijzen, originele merkartikelen, zorgvuldige kwaliteitscontroles, hoge veiligheidsnormen, betrouwbare service, korte levertijden en een groot magazijn in het oosten van de Duitse stad München.  


Er zijn een aantal zaken die als specialiteit worden aangegeven. Dit zijn exclusief meubilair, verlichting en accessoires van gerenommeerde ontwerpers, die ze aanbieden in de online shop, in het online magazine StyleMag en in de AmbienteDirect Store gevestigd in München. Je kunt bij het bedrijf op verschillende manieren betalen. Enkele betaalmethoden zijn onder andere PayPal credit card en American Express. Er wordt door medewerkers van het bedrijf aangegeven dat het assortiment breed is en varieert van klassiek tot trendsettende ontwerpen. Volgens het bedrijf kunnen ze elk artikel leveren met originele design stukken. In het assortiment hebben ze 300 internationaal gerenommeerde merken van fabrikanten zoals Vitra, Knoll of Cassina. Het bedrijft werkt samen met diverse vervoersbedrijven. Deze bedrijven zijn onder andere de volgende: DHL, GLS en UPS. 


Welke klantervaringen zijn er bij AmbienteDirect?

 


Ben jij al klant bij AmbienteDirect? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf! Welke producten heb jij hier gekocht? Ben je tevreden over hetgeen wat je via AmbienteDirect hebt gekocht? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij AmbienteDirect? Zou je andere mensen een positief advies geven over deze organisatie? Zijn de spullen die je hebt besteld op tijd bij je thuis bezorgd? Wat vond je van de prijzen die je moest betalen? Heb je meer positieve of negatieve ervaringen bij dit bedrijf.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Book shelve

Very very very disappointed with the service. My item didn't arrive fully and was missing an essential piece 2x times I've ordered it. Custom service blames DHL and takes ages to figure out where it went missing. In the meantime they don't offer you any other alternatives. You have to call and follow-up on your request yourself. It's been 2 months since my initial order and I'm still waiting for the solution. For such premium platform I would expect a real custom service - reactive and solution oriented.

A

Anastasia

27-07-2023

0

Lampenkap

T

Thijs

12-12-2022

0

Hay Order sideboard

Ik kocht de kast Bij Ambiente Direct omdat hij alleen daar op voorraad was, dit stond vermeld in de webshop. Toen ik (1.700 euro) betaald had, bleek de kast toch niet op voorraad. Ik kreeg een mail over vertraagde levering, maar heb nooit antwoord gekregen op de vraag wanneer ik de kast dan wel kan verwachten. Telefonisch is het vrijwel onmogelijk door de lange wachtrij heen te komen. Mails worden niet of onvoldoende beantwoord. Ik vroeg om een factuur met btw, die beloofden ze na te sturen per mail, maar het attachment ontbrak. Weer gemaild, weer geen reactie. Waardeloze service.

A

Anne

13-04-2022

0

Bloomingville Ronda salontafel

29 november een bestelling geplaatst en betaald, levering zou 2 weken duren. Vervolgens krijg ik 2 weken later bericht dat ze de betaling niet hebben ontvangen. Ik heb netjes geantwoord met een bewijs van betaling toegevoegd maar daar kreeg ik geen reactie op. Een week later maar eens gebeld en na een half uur in de wacht te hebben gezeten krijg ik iemand aan de lijn die zegt dat ze mijn antwoord niet terug kan vinden. De afdeling Accounting zou binnen 2 dagen contact met mij gaan opnemen. Inmiddels een dikke week verder, nogmaals een email gestuurd, nogmaals gebeld maar ik werd na een kwartier uit de wachtrij gegooid. WAARDELOOS!!!!!!

K

Karen Tromp

23-12-2021

0

Woonaccessoire

Ik heb een dure woonaccessoire op deze website besteld welke met 1 dag geleverd zou worden. Dit gebeurd niet, vervolgens wil ik hier iemand over spreken, is het bedrijf totaal niet bereikbaar. Zowel telefonisch als per mail niet. Na twee maanden krijg ik eindelijk een pakket binnen: zit er een zeer goedkope stoel in, die ze niet eens te koop aanbieden op hun website? Wat zijn dit voor een praktijken? Weer kan ik hier niemand over spreken. Proberen ze klanten in de maling te nemen? Is dit een fake bedrijf? Ben ik nu mijn geld kwijt? ABSOLUUT RAAD IK HET AF OM HIER IETS TE BESTELLEN! DOE HET NIET

A

A van Os

13-12-2021

0

4 Namaste borden sets van Kartell

Bestel hier niet! 4 sets besteld waarvan er slechts 3 zijn afgeleverd. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht via email, telefoon en Insta DM nog steeds geen bericht terug. Niemand beantwoord de telefoon. Omdat ik via Ideal betaald heb kan ik mn geld niet terugboeken. Echt bespaar jezelf de kosten en hoofdpijn. Bestel hier niet. Dit bedrijf is een scam.

M

Madelief

18-11-2021

0

worst website ever

The worst customer service I have never experimented online! I order 9 racks for 851,90€ in the beginning of Octobre using a 45€ voucher. 2 weeks later after calling every two days, someone told me that the voucher was not working on the website and I needed to wait again... Of course my payment was already out of my bank... A few days later I decided after a talk with another person from the customer service that I cancel... It was no problem, I will be refunded... and I was from 810€... why not more ?? because they don't refund vouchers!!! This german based company is a shame with customer service. Never order from them! NEVER EVER!

F

Fabrice Couturier

16-11-2021

0

Le creuset mok set

Ontvang geen update. Klantenservice is slecht en ik zal hier nooit meer kopen

A

Angry customer

08-11-2021

0

twee Arper barkrukken

Een vreselijke organisatie! Hun klantenservice is slecht: geen reactie op mails na vier dagen. Telefoon wordt niet opgenomen. Een keer een medewerker gesproken die excuses aanbood, maar hij kan de organisatie niet veranderen. Ik kreeg een zitting zonder onderstel. vragen hierover werden niet beantwoord. Na herroeping stuurde ze de rest toch nog naar mij toe. Ik eis mijn geld terug en neem juridische stappen.

M

Mw. Jansen

01-11-2021

0

Two HAY tables

Worst company ever. Please don’t buy from them. Their customer support is not responsive, they really messed up everything. Really… don’t buy there! One month and a half after… and i didn’t get my money back.

M

Margarita

08-10-2021

0

Spiegelkast

In juni 2021 een spiegelkast gekocht en nog niet ontvangen. Reageren niet op mails en zijn telefonisch niet bereikbaar. Lijkt wel of hun telefoon vandaag afgesloten is?

S

Schröder

14-09-2021

0

Parasol

Een grote en dure parasol van ruim 900 euro besteld van 2,77 x 3.30 omdat die precies past. Wat blijkt zie hebben een parasol gestuurd van 3.30 x 3.30 en die past niet op het terras, tenzij er allerlei voorzieningen gemaakt worden. Niet of heel laat wordt er gereageerd op een klacht en na 2 maanden en vele mails alsook telefoonpogingen bieden ze 10% korting. Om verzendkosten te besparen! Werkelijk een slecht bedrijf en niet bij kopen is mijn advies

J

Jos de Boer

13-09-2021

0

Fat boy

Wat een slecht bedrijf, reageren niet op mail, telefonisch niet bereikbaar. Krijg aanmaningen om te betalen terwijl ik zit te wachten om het kapotte product terug te sturen. Krijg geen contact. Via telefoon adviseren ze om te mailen. Na 14 dgn geen reactie, wel een 2e aanmaning met verhoging. Ik bestel hier NOOIT meer.

A

Annet

28-06-2021

0

2 stoelen en 1 tafel

Na 2 maanden, nog een groot drama. Blijf weg bij deze oplichters!

T

Tjaart Buining

22-05-2021

0

Plantenbak

Begin Januari plantenbak a € 150 gekocht. Zelfde item bij andere shops was € 170. Bestellen was een makkie en prijs dus helemaal top. Inmiddels in een 2 maand lange redelijke eenzijdige discussie (ik die hun contact over de status) waarbij ik probeer het product te krijgen of mijn geld terug krijgen. Het rare is dat ze altijd wel reageren met dat het product eraan komt of iets in die richting. Lijkt me makkelijker voor dit bedrijf als ze gewoon helemaal niet meer reageren en het geld in hun zak steken - alle signalen wijzen erop dat ik het product nooit ga krijgen en mijn geld ook niet terug. Dus mijn kosten zijn leergeld voor anderen :) Hier dus nooit bestellen of kopen en gewoon voor NL thuiswinkel waarborg gaan.

R

Robert van den Belt

25-03-2021

0

Lamp

Alleen minpunten. Levering is onbetrouwbaar. Als je belt zijn ze onbereikbaar. Als je mailt iedem. Geen enkel vorm van contact mogelijk.

R

Rob Havlik

03-03-2021

0

Muuto Lean Wandlamp

Na bestelling kreeg ik bericht dat mijn product niet meer leverbaar is, dat is nu een maand geleden. Over teruggave van mijn geld werd niets gezegd. Het bedrijf reageert niet op mails, niet op het contactformulier en neemt de telefoon niet op. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Raad iedereen af om hier te bestellen.

R

Renske

01-03-2021

0

Vogelvoederhuis

Nooit meer! Wat een verschrikking om contact te krijgen met dit bedrijf! Mijn bestelling is niet op tijd geleverd en ik krijg geen bericht wanneer het wel wordt geleverd. Ik ben bang dat ik 127,00 euro kwijt ben, wat ik een hoop geld vind. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je blijft in de wacht staan. Op mails wordt niet gereageerd. Volgens mij ben ik opgelicht door Ambiente Direct!

M

Marijke Mulder

16-02-2021

0

Drama klantenservice

Eenvoudige bestelling, goede levering. Maar na opening bleek een lichte beschadiging. Eerste mail werd na paar dagen beantwoord dus relatief snel. Nu wordt er al weken niet meer gereageerd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb een aantal dagen continue in de wacht gehangen maar wordt standaard na 10-20min verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Als je dure producten verkoopt, voel je dan op zijn minst verantwoordelijk. Jammer van de ervaring, op zich mooi aanbod maar als je ze niet kunt bereiken dan houdt die ervaring op

B

Beers van Paul

22-01-2021

0

mercury light grey woud

Konden niet leveren. Krijg mijn geld niet terug. Geen gehoor op mijj mails en telefonisch niet bereiken. Absoluut daar niets kopen.

J

Jessica

07-01-2021

0