Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
50% Zou hier weer kopen
Zoek je een webshop waar je producten kunt kopen met betrekking tot mode, elektronica en woningverbetering? Dan is Ubuy wellicht een interessante webwinkel voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over dit bedrijf bekend zijn. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Ubuy is een online shop voor elektronica, mode, woningverbetering en meer. Dit bedrijf is in 2012 opgericht en richt zich vanaf dat moment op e-commerce. De website wordt omschreven als een winkelplatform welke ruim 180 landen bedient. Het koopwaar wordt niet alleen aangeboden via de site maar ook via een app. Het assortiment bestaat uit hagelnieuwe, unieke producten, die naar eigen zeggen afkomstig zijn van topmerken in de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en andere landen. Er wordt aangegeven dat ze unieke shopervaringen aanbieden. Volgens Ubuy zijn de producten kwalitatief uitstekend. Ook wordt er aangegeven dat er met vertrouwde transportpartners wordt samengewerkt.
Het is volgens dit bedrijf niet lastig om iets te bestellen. Bestellingen kunnen binnen een aantal stappen worden gerealiseerd. Je kunt een order plaatsen met een klantaccount. Als je nog geen account hebt moet je je eerst registeren. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn PayPal, Visa, Mastercard en Klarna. Check de website van dit bedrijf voor alle betaalopties. Het is mogelijk om een bestelling te annuleren. Ga hiervoor eerst naar je account. Je hebt daar een optie voor annulering. Het kan voorkomen dat deze optie niet beschikbaar is. Je zal dan contact moeten opnemen met de klantenservice. Deze afdeling kan eveneens benaderd worden voor overige vragen, opmerkingen en/of feedback.
Klanttevredenheid is erg belangrijk. Vanwege deze reden doen ze er alles aan zendingen veilig en op tijd af te leveren. Ze laten weten dat een team alle pakketten nauwlettend in de gaten houdt, van verzending tot levering aan de klant. Het vlotte bezorgproces moet uiteindelijk zorgen voor een glimlach op het gezicht van klanten. Producten gaan in eerste instantie van de verkoper naar het magazijn. Daar worden ze gecontroleerd voordat ze door worden gezonden naar de bestellers. Verschillende bezorgpartners moeten ervoor zorgen dat alles op tijd wordt ontvangen. Tijdens het bestelproces kan er uit verschillende bezorgopties worden gekozen. Op de afrekenpagina zie je wat er aan verzendkosten moet worden betaald.
Heb je een verkeerd, stuk of beschadigd product ontvangen? Is jouw bestelling niet compleet? Dan hoef je je volgens dit bedrijf geen zorgen te maken. In dergelijke situaties krijg je het advies contact op te nemen met het support & operations team. Zij willen je naar eigen zeggen graag helpen. Het is doel om klanten een geweldige service te bieden. De klant kan verkeerde, beschadigde, defecte of ontbrekende onderdelen/incomplete producten retourneren. Bij schade dien je het koeriersbedrijf binnen 3 dagen op de hoogte te stellen. Bij andere mankementen dien je dit binnen 7 dagen aan Ubuy door te geven. Wil je aanspraak maken op een terugbetaling? Dan zal je wel aan de retourvoorwaarden moeten voldoen.
Ben jij al klant bij Ubuy? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welke artikelen heb jij hier gekocht? Ben je tevreden over de prijzen en kwaliteit? Zijn jouw bestellingen op tijd bij je afgeleverd? Wat vind je van de service? We stellen het enorm op prijs als jij je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Kostuum besteld via Ubuy. Maat was niet goed. Kan niet retour aldus Ubuy.
Mariska
14-09-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestel nooit iets op deze site, bespaar jezelf onnodige stress en geld. Ik bestelde een te duur paar schoenen en betaalde een te hoog bedrag voor verzending. Toen het pakket eenmaal in mijn land was aangekomen, liet de koeriersdienst (DHL) me weten dat om de schoenen aan mijn deur te laten bezorgen, ik een extra bedrag van € 60 moest betalen. Toen ik de klantenservice van Ubuy confronteerde met het gebrek aan communicatie over deze extra belasting, was hun antwoord: "Uit beleefdheid jegens onze klanten vertellen we pas over deze extra belasting aan het einde van het leveringsproces." Op dit punt kun je je voorstellen dat ik werd weggeblazen door deze extreem duistere procedure. Natuurlijk heb ik het pakket teruggestuurd. Dit gebeurde in februari en sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen en ze blijven weigeren het terug te betalen.
Renata Crespo
31-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal