Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een online plak om fashion producten te bestellen? Dan is TheDezzyFactory.com wellicht een interessante website voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze onderneming bekend zijn. Je leest hier louter beoordelingen die objectief zijn geschreven.
TheDezzyFactory.com is een online fashion webshop. Het assortiment is in te delen in kleding, accessoires, juwelen en lenzen. Deze online winkel wordt sinds 2020 gerund door Deveny. Het verhaal van deze organisatie startte met een meisje die passie voor mode en ondernemerschap had. Dat heeft ze tot op de dag van vandaag nog steeds. Het idee voor deze onderneming werd geboren doordat Deveny vindt dat iedereen luxe moet kunnen uitstralen. Ze wil graag dat mensen die mogelijkheid hebben voor een betaalbare prijs. Samen met het team doen ze hier iedere dag hun best voor.
Wil je een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Er kan met en zonder klantaccount besteld worden. Weet je al waar je naar op zoek bent? Dan kun je de productnaam invoeren in de zoekbalk. Neem anders even rustig een kijkje bij een of meerdere van de categorieën. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, Visa en Mastercard. Alle betaalwijzen staan op de website van deze onderneming vermeld.
Op de website is te lezen dat ze om de producten geven en er alles aan doen om deze in goede staat bij je af te leveren. Het kan weleens gebeuren dat er iets misgaat met een bestelling, bijvoorbeeld tijdens het transport. Vandaar dat klanten aanspraak kunnen maken op garantie. Heb je een artikel met schade ontvangen? Dan is het verzoek om dit binnen 24 uur door te geven. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@thedezzyfactory.com. Vermeld in dat schrijven je ordernummer, productnaam en stuur een foto van het mankement mee. Ze stellen zo snel mogelijk een onderzoek in te stellen en met een passende oplossing te komen. Mocht je te laat zijn met een gebrek doorgeven, dan vervalt de garantie.
Ben je onverhoopt ergens ontevreden over? Wil je afzien van een aankoop? Vanwege gezondheidsredenen, hygiëne en veiligheid is het niet toegestaan om lenzen te retourneren. Items die aan de voorwaarden voldoen, mogen retour gestuurd worden binnen 14 dagen. De regels worden op de website beschreven. Stuur gerust een email naar info@thedezzyfactory.com om meer informatie te ontvangen over het retourproces of gebruik het retour portaal. Bij een retournering komen de kosten voor een verzending voor rekening van de klant. Pakketten met een postzegel komen volgens het bedrijf niet altijd aan. Het is daarom aan te raden jouw retourpakket met track en tracé nummer te verzenden. Retourzendingen die niet arriveren kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
Het kan voorkomen dat iets niet gaat zoals je verwacht had. Wellicht wil je daarover een klacht indienen. In een dergelijke situatie moet je een e-mail sturen naar info@thedezzyfactory.com. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, kan er een geschil ontstaan. Geschillen kunnen voor bemiddeling aangemeld worden bij de Stichting Webwinkel Keur. Sinds een aantal jaar is het voor Europese klanten mogelijk hun klacht door te geven bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Klachten die nog niet elders in behandeling zijn, kunnen ook bij het platform van de Europese Unie aangemeld worden.
Ben jij al klant bij TheDezzFactory.com? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welk artikel heb jij hier gekocht? Ga jij hier vaker producten bestellen? Hoe heb je de service ervaren? We stellen het enorm op prijs als jij je visie over TheDezzyFactory.com deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!