Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Wil je online luxe modeartikelen en toebehoren kopen? Wellicht is Thahab een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Thahab bekend zijn.
Thahab is een luxe technologieplatform dat tot doel heeft een verfijnde levensstijl te bieden door middel van catwalk mode en fijne sieraden. Thahab is volgens het bedrijf niet alleen een online winkelportaal, maar ook een manier van leven. De interpretatie van Thahab betekent gouden prikkels. Het bedrijf zoekt deze gouden prikkels wereldwijd. Dit doen ze zodat ze je de beste producten van over de hele wereld kunnen aanbieden. Het bedrijf geeft aan, Thahab voor jou te hebben ontworpen met de moderne persoonlijkheid in gedachten. Het bedrijf geeft aan te hopen dat je veel plezier van de producten zult hebben.
Je kunt op Thahab betalen met een bankpas, creditcard of via PayPal. Ze accepteren alle gangbare kaarten (Visa, MasterCard, Diner’sClub) en jouw kaart wordt pas belast nadat je een bestelling via de website hebt gedaan. Om veiligheidsredenen slaan ze jouw kaart- of betalingsgegevens nergens op. De transacties worden verwerkt via Knet en Cybersource via NBK (National Bank of Kuwait) en via PayPal. Ze gebruiken ook geavanceerde serverbeveiligingssoftware met SSL-codering om een veilige overdracht van jouw kaartgegevens te bieden. Betrouwbare, wettelijk geautoriseerde partners zijn ervoor verantwoordelijk dat jouw betalingsgegevens tijdens de transactie veilig blijven.
Bij Thahab stellen ze ernaar te streven om jouw aankopen zo snel mogelijk in uitstekende staat bij je af te leveren. Voor sommige producten is levering op dezelfde dag mogelijk voor inwoners van Koeweit, op voorwaarde dat de bestellingen op een werkdag voor 16.00 uur worden geplaatst. Bestellingen worden de volgende werkdag verwerkt als ze na 16.00 uur worden geplaatst. Ze leveren aan GCC-landen binnen 2-4 dagen na orderbevestiging en aan de rest van de wereld binnen 5-7 dagen. DHL is de verzendpartner voor Thahab als het aankomt op internationale bestemmingen. Ze vragen je nauwkeurige adressen en geschikte oriëntatiepunten op te geven voor een succesvolle levering op jouw locatie. Je wordt ook verzocht jouw bestelling op te halen en ervoor te tekenen na ontvangst op de aangegeven bezorgdag.
Thahab stelt haar klanten moeiteloos rendement te bieden. Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, dien je een retouraanvraag in te dienen via e-mail. Je kunt de e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: concierge@thahab.com. Zorg ervoor dat jouw artikelen in originele staat worden geretourneerd. Retourzendingen die niet aan het beleid voldoen, worden niet geaccepteerd en worden naar je teruggestuurd. Het retourbeleid is in overeenstemming met de consumentenwetten van Koeweit.
Alle retourzendingen moeten via e-mail worden aangevraagd voordat het artikel / de artikelen naar het bedrijf worden verzonden. Hierdoor kunnen wij het retouraanvraag snel verwerken. Als je jouw artikelen zonder een retouraanvraag per e-mail stuurt, zijn ze verplicht de artikelen naar je terug te sturen. Jouw artikel (en) worden bij ontvangst door Thahab gecontroleerd om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan de retourvoorwaarden en je wordt op de hoogte gesteld als de retouraanvraag is goedgekeurd of geweigerd. Je kunt bepalen of je artikel (en) in aanmerking komen voor retournering door contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via e-mail of per telefoon. Het team zal je informeren of de artikelen in aanmerking komen voor retournering of dat de retourperiode is verstreken.
Heb je weleens een bestelling gedaan bij Thahab? Ben je tevreden over de producten van Thahab? Zijn de personeelsleden van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over Thahab zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Thahab? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over Thahab deelt op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!