Sans-Online.nl

6

Bestellen

3.5

Service

5.5

Prijs

5.4

Levering

46.2%

Zou hier weer kopen

Sans-Online.nl

Af en toe wordt het gewoon eens tijd voor nieuwe kleding. Maar die vind je natuurlijk niet zomaar in iedere winkel. Je hebt wel een bepaalde standaard. Misschien voldoet Sans-Online.nl wel aan die standaard. Maar wat zal de kwaliteit van hun jurken en rokken nou echt zijn? Hoe fijn en luchtig zullen die korte broeken zitten? Zullen die tops wel comfortabel zijn en lang meegaan? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Sans-Online.nl het overhemd of T-shirt bij je heeft thuisbezorgd? En zul je erop kunnen rekenen dat de klantenservice van Sans-Online.nl je goed behandelt als je om hun hulp vraagt? Deze en andere vragen kunnen allemaal beantwoord worden door echte klanten van Sans-Online.nl. Werp een blik op hun reviews om te zien hoe zij over Sans-Online.nl denken. Hun ervaringen, meningen, beoordelingen en cijfers kunnen je een indruk van Sans-Online.nl geven zodat jij zelf kunt bepalen of dit een kledingwinkel is die je wel zou willen bezoeken.


Over Sans-Online.nl

Sans-Online.nl is een kledingwinkel. Ze hebben in hun assortiment zowel kleding voor mannen als vrouwen. Voor dames zijn er T-shirts, jeans, jurken, blazers, jassen, vesten. korte broeken, rokken en tops. Ook moet de positiekleding niet vergeten worden. Tijdens een zwangerschap verandert je lichaam immers voortdurend. Voor mannen zijn er overhemden, jeans, polo’s, broeken, sweaters korte broeken en T-shirts. Dus of je nou een luchtige zomeroutfit wilt bestaande uit een korte broek met een luchtige top of juist een lange broek met overhemd en sweater, Sans-Online.nl kan het allemaal voor je verzorgen. Daarnaast hebben ze nog wat schoenen. Ze hebben daarnaast nog een selectie sportkleding die je kan dragen tijdens een training of zelfs wedstrijd. Sportbroeken, sportshirts, sportvesten, sportshorts en sportblouses zijn voorbeelden uit dit assortiment. En daarnaast heeft Sans-Online.nl ook nog een selectie ondergoed dat je onder je normale kleren kunt dragen. Ook dat moet er immers netjes uitzien, al zijn er niet veel mensen die het te zien zullen krijgen. Bekijk ook eens de sale section van het bedrijf. Daar vind je misschien niet de nieuwste collecties maar wel goede producten voor een lagere prijs. Bekende merken die je bij Sans-Online.nl kunt tegenkomen zijn Vila, Pieces, s.Oliver, Esprit, Saint Tropez, Superdry, Touch, Circle of Trust, Object, Sandwich, Mama-licious, Vero Moda en anderen.




Diensten van Sans-Online.nl

Als je geïnteresseerd bent in één of meer van de producten van Sans-Online.nl kun je online een bestelling plaatsen. Je kunt één of meerdere producten in één keer bestellen. Deze worden dan netjes geleverd door de bezorgservice van Sans-Online.nl. Ook heeft deze kledingwinkel een klantenservice die altijd voor je klaarstaat als je ze nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Sans-Online.nl

Heb jij zelf al een shirt, blazer of ander kledingstuk van Sans-Online.nl in de kast hangen? Dan horen wij graag wat jij van Sans-Online.nl vindt. Hoe comfortabel zijn die vesten en T-shirts nou echt? Voldoen die overhemden aan je verwachtingen? Moest je lang wachten op de levering van je T-shirt? En wat is jouw oordeel over de klantenservice van Sans-Online.nl? Schrijf je eigen review en vertel ons alles over deze kledingwinkel.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (13)

Trui besteld

Helaas viel pasvorm en kleur van trui tegen. De teleurstelling werd nog groter toen ik voor retourzending € 3,95 moest betalen + € 2,95 verzendkosten totaal dus € 6,90 betaald en niets er voor terug gekregen. Nooit meer bestellen bij Sans Online!

A

Anoniem

01-11-2023

0forum

Vesten Superdry

Na 2 keer wassen sterk verkleurd. Melding van gemaakt bij sans-online. Kreeg de reactie dat ze hier niets in kunnen betekenen. Die conclusie werd direct getrokken. Wel de vraag of we het in de zon hadden laten drogen. Nou, nee dus. Maar dat maakt niets uit. Zeer slechte service wat mij betreft en dus kopen wij daar niets meer. Slecht, slecht, slecht! ?

R

R

01-08-2023

0forum

Red button broek

J

Josee

01-06-2023

0forum

Bodywarmer

C

catherine

10-12-2022

1forum

27 november broek besteld

27 november broek besteld. Na paar dagen gemaild waar pakje blijft. Smoes was dat adres niet goed was en pakje weer onderweg terug is nu zondag 4 december nog geen pakje of geld terug. Dit was mijn eerste bestelling ooit hier en tevens mijn laatste. Wat een waardeloze organisatie en een waardeloze klantenservice. MENSEN KOOP HIER NIKS.

T

Tony

05-12-2022

0forum

PME jas

PME jas besteld. Stond in de advertentie dat het versturen 2 tot 5 dagen zou duren. Na 4 dagen werd het verstuurd en de volgende dag werd het bezorgd door DHL. Mooie jas rn leuk geprijsd

M

M.Abouzied

26-11-2022

0forum

Wollen trui

Na twee keer dragen zag mijn wollen trui er niet meer uit. Vol met pillen en samenklontering van wol. Als een trui van tien jaar oud die dagelijks is gedragen. Meerdere malen contact opgenomen met Sans-online maar ze wilden me op geen ENKELE manier tegemoet komen. Verschrikkelijke service. Ik ga er NOOIT meer iets kopen.

M

Monica

16-11-2022

0forum

Vero moda broeken

Ik had twee Vero Moda broeken besteld in dezelfde maat maar één paste niet. Ik draag deze broeken al langer dus ik wist dat het om een fabricagefout ging en heb dat aangegeven op mijn retourformulier. Ik heb op het retourformulier ook aangegeven dat ik een andere broek wilde in dezelfde maat maar niet weer die met de fabricagefout. Na verwerking van mijn retour kreeg ik een standaard mail dat mijn retour was verwerkt en ik mijn geld terug zou krijgen maar dat was niet waar ik om had gevraagd. Dus ik heb ze gemaild en gevraagd hoe het zat, blijkt dat ze helemaal geen zicht hebben op wat er op het retourformulier staat! Dat wordt gewoon verwerkt.. Dus als er een fabricagefout in de kleding zit en de klant stuurt dat artikel (op eigen kosten) retour dan wordt diezelfde gewoon weer aan een andere klant verkocht. Nou echt! Ronduit slecht!!

L

Laura Epke

13-04-2022

0forum

5 t-shirts en 2 broeken

Wat een slecht bedrijf!. Broeken passen niet, wat kan gebeuren, maar moet ik vervolgens 3 of 4 euro betalenim terug te sturen. Ala ik het wist, had ik nooit bij hen besteld. Wil bijna alles maar terugsturen uit ongenoegen. Nooit meer voor mij!

R

Roos

03-03-2022

0forum

Broeken

Slechte kwaliteit en nog slechtere klantenservice!

L

Lianne Harmers

21-02-2022

0forum

Polo Shirts

In januari 2021 heb ik 2 bestellingen gedaan van het merk Lerros. Hoewel ik in het begin best tevreden was met de poloshirts ontstonden na enige tijd kleine gaatjes in beide shirts, ongeveer 15 tot 20cm van de onderkant van de shirts. Ik heb hierover verschillende mails met Sans uitgewisseld om tot een oplossing te komen voor de ontstane schade. Zij gaven aan dat deze schade ontstaan zou zijn door het dragen van een broeksriem of dat ik te dicht tegen de tafelrand zou hebben gezeten. Dat zou waar kunnen zijn, maar dan zou ik op andere poloshirts eenzelfde slijtage moeten hebben en dat is niet geval. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt en dat zij niet echt bereid zijn ook maar enige service te verlenen. Ik raad daarom aan geen aankopen te doen bij Sans want als het om service gaat wordt je met een kluitje in het riet gestuurd. Ik heb mijn les geleerd en zal daar geen inkopen meer doen bij Sans.

P

Peter Stronkhorst

24-07-2021

0forum

2 shirts

Pas op ! Een bestelling geplaatst voor 2 shirts. Helaas waren deze te klein. Shirts teruggestuurd op eigen kosten. Ivm corona kon ik ze niet op tijd retourneren. Dit uitgelegd aan klantenservice. Geen enkel begrip. Moet nu betalen voor 2 shirts die te klein zijn.

I

Ingrid Sluyter

05-11-2020

0forum

Broek

Mega slechte ervaring! Dit zal ik overal delen ook en ik heb al meerdere gehoord met niet al te beste ervaringen, vooral de laatste tijd. Ik had een broek besteld, toen ik hem binnenkreeg, leek al te zijn gedragen, hij pilde wat op sommige plekken, tevens was het niet de goede maat. Ik heb hem teruggestuurd. Ik kreeg een reactie terug dat ik hem gedragen zou hebben en ze het niet als retour konden verwerken, ze hebben de broek teruggestuurd naar mij en ik moest daar zelfs weer verzendkosten voor betalen van 3,95. Ik heb dit nog nooit meegemaakt wat een slecht bedrijf! Ik heb ze gevraagd of ze de artikelen niet eerst nakijken alvorens te versturen, dat hadden ze gedaan zeiden ze. Maar bij meerdere reviews, zoals de persoon hier onder mij lees ik net, heeft een verkeerd shirt ontvangen, er wordt dus zeker weten niet goed gekeken wat er Verzonden wordt, pas op, gewaarschuwd mens telt voor 2!!

N

Nicky

09-04-2020

0forum