Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar een fashionbedrijf voor vrouwen? Wellicht is Expresso een mooi bedrijf voor jou. Bekijk eerst eens wat andere mensen hebben ervaren bij dit bedrijf. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke reviews over bedrijven.
Expresso is een kledingbedrijf voor vrouwen. Ze verkopen kleding in verschillende soorten en maten. Denk aan business, casual, vakantiekleding en chille kleding. Expresso is een merk dat echt gericht is op vrouwen. Expresso Fashion is een echt modemerk.
De meeste mensen die bij Expresso werken zijn vrouw. Dit omdat zij weten hoe je vrouwen mooier kan maken. Volgens het bedrijf zorgen ze ervoor dat de sterke punten van de vrouwen worden geaccentueerd en de zwakkere punten geraffineerd worden verbloemd.
De verzendingen kunnen op het moment van schrijven iets langer duren in verband met de drukte. In principe is het zo dat als je voor elf uur 's avonds besteld, je de volgende dag je bestelling in huis zal hebben. Je dient € 4,95 aan bezorgkosten te betalen. Tenminste, dat is zo als jouw bestelling niet boven de € 200,- uitkomt. Bij een bestelling boven de €200,- betaal je geen verzendkosten. Verzending is momenteel alleen mogelijk naar adressen binnen Nederland.
Mocht je een vraag hebben, dan stelt het bedrijf je graag verder te helpen. Je kunt op verschillende wijze contact opnemen. De klantenservice is zes dagen in de week bereikbaar. De tijden staan vermeld op de website. Je kunt telefonisch contact opnemen met het bedrijf via telefoonnummer 088-166 16 16. Je kunt eveneens via de chatmogelijkheid contact opnemen. Mocht je een e-mail willen sturen dan kan je het e-mail adres vragen@expresso.nl gebruiken. Je kunt ook een online contactformulier invullen. Op expresso.nl kun je kiezen uit de volgende betaalmethoden: creditcard, iDEAL, PayPal en Afterpay. Het bedrijf geeft aan dat er veilig betaald kan worden.
Je kun je bestelling retourneren. De termijn die hiervoor is vastgesteld is 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat jij het pakket hebt ontvangen. De kledingstukken dienen de originele labels te bevatten. Er worden onder andere geen gewassen, beschadigde en gedragen retour gestuurde artikelen geaccepteerd. Het passen van kleding ziet Expresso niet als gebruik. Mocht je een retour in de Express Store willen laten verwerken dan kan dit op vertoon van de kassabon.
Het bedrijf geeft ook een magazine uit. Deze tijdschriften zijn beperkt verkrijgbaar in de Expresso stores. Het bedrijf stelt de 'op is op' regel te hanteren. Mocht je een artikel willen zien dat niet op voorraad is of is uitverkocht, dan zal deze niet meer worden getoond op de website. De wel getoonde artikelen op de website kun je altijd bestellen. Ze zijn dan direct leverbaar. Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat een artikel onverhoopt toch niet meer te verkrijgen is. Mocht je al een betaling hebben gedaan, dan zal het aankoopbedrag zo snel mogelijk worden teruggestort. Het zal op dezelfde wijze gebeuren als waarmee jij de betaling hebt verricht.
Ben je klant bij Expresso? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Heb je weleens een bestelling gedaan bij Expresso? Ben je tevreden over de producten/diensten van Expresso? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Expresso? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!