Decathlon

5.2

Bestellen

3.6

Service

5.8

Prijs

3.9

Levering

42.9%

Zou hier weer kopen

Decathlon

Lees hier, wat anderen over dit bedrijf zeggen! Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Lees snel meer over dit bedrijf op deze pagina. 


Over Decathlon

Dit bedrijf is de grootste sportwinkel van Nederland. Ze hebben een ruim assortiment met scherp geprijsde sportschoenen, voetbalschoenen, sportkleding en hardloopschoenen. Ook zijn er tal van andere sportartikelen welke geschikt zijn voor iedereen. De producten worden allemaal in house ontwikkeld, waardoor het mogelijk is om de prijs laag te houden. Natuurlijk zonder een compromis te sluiten als het om kwaliteit gaat. 
In Nederland zijn er acht fysieke vestigingen in Amsterdam, Best, Kerkrade, Leeuwarden, Apeldoorn, Rotterdam, Breda en Arnhem. De verwachting is dat er snel nog veel meer bijkomen.  


Er zijn op dit moment voor 65 verschillende sporten sportartikelen te verkrijgen. Het maakt niet uit of je naar de webshop gaat of een winkel: Alle producten zijn per sport ingedeeld. Het is ook opgesplitst naar beginners en gevorderden. 


Los daarvan kun je ook spullen kopen voor het kamperen. Er is een volwaardige outdoorwinkel bij hun.  Het is goed om te zien, dat er een compleet assortiment is binnen dit deel. 




Producten van Decathlon

Het aanbod van producten is zeer divers. Er zijn maar liefst 65 verschillende sporten vertegenwoordigt in het assortiment van sportkleding. Ook zijn er fietsen en is er een complete outdoor sectie. 


Klachten, tips en complimenten over Decathlon

Een klacht kun je bij de winkel zelf indienen, via de telefoon, per post en natuurlijk ook per mail. Het bedrijf is niet zo groot geworden door haar klanten niet optimaal te helpen. Het is dan ook niet vreemd, dat er een professionele klantenservice is bij dit bedrijf. 


Heb jij ervaring met Decathlon? 

NederlandReview maakt het mogelijk voor je om een review achter te laten over Decathlon. Vind je het een goed bedrijf? Of is het geen goed bedrijf? Ontdek de mogelijkheden om jouw mening te delen. Goed of slecht!


Hoe beoordelen klanten Decathlon? Hoe zijn hun sportartikelen, zoals sportschoenen, sportkleding en wintersportartikelen? En: snelle, gratis verzending en goede service?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (105)

wieler kleding

voor 1700uur besteld volgende dag thuis! 4 dagen verder nog steeds niks.reageren nergens op.waardeloos bedrijf.NIET KOPEN HIER

G

geert wolters

04-10-2024

0

elektrische vouwfiets

Twee elektrische vouwfietsen gekocht via Decathlon bij hun "partner". Eén fiets gemonteerd en getest. Mijn echtgenote had een onveilig gevoel dus de andere fiets ongemonteerd, in perfecte staat en met de beschermende verpakking er nog rond proberen terug te sturen want "30 dagen kosteloze retour". "Partner" wou eerst de fiets enkel ophalen voor 150€. Terugbetaling van 1199€ i.p.v. de betaalde 1299€ IK KOOP NOOIT MEER BIJ OF VIA DECATHLON

K

kris de pessemier

27-08-2024

0

Tafeltennistafel

Op de site geven ze aan voor 21 uur bestellen, de volgende dag leveren. Maar niet dus. Foutje in het systeem. Maar dat is het probleem niet oplossen. Geen oplossing en geen compensatie. Slechte service. Nu maar wachten op levering. 🤬🤬🤬

M

Maassen

06-08-2024

0

winkel kerkrade

vreselijke winkel kerkrade totaal omgebouwd. vond 't altijd een fijne winkel nu ga ik 't vermijden. niet fijn meer om te winkel. je moet helemaal om lopen, als je voor iets specifieks komt handig zo zou de koopkracht omhoog gaan volgens hun. jammer integendeel😠👎

B

brants

26-07-2024

0

Handboogset

Handboogset Handboogset gekocht voor mijn dochter van 11. Na 5 weken nog steeds niet ontvangen vanwege een 'fout in het systeem' en ook geen geld retour zoals verzocht. Bedrijf is niet te bereiken, lange wachtrijen telefonisch en vervolgens wordt er geen notitie gemaakt dus ook geen oplossing, voor email verzoeken staat de standaard antwoordtijd op 14 dagen. Een klacht indienen is onmogelijk, want de klachtenservicemedewerker verbreekt de verbinding zonder pardon.

K

Karina

22-07-2024

0

Handboogset

Handboogset gekocht voor mijn dochter van 11. Na 5 weken nog steeds niet ontvangen vanwege een 'fout in het systeem' en ook geen geld retour zoals verzocht. Bedrijf is niet te bereiken, lange wachtrijen telefonisch en vervolgens wordt er geen notitie gemaakt dus ook geen oplossing, voor email verzoeken staat de standaard antwoordtijd op 14 dagen. Een klacht indienen is onmogelijk, want de klachtenservicemedewerker verbreekt de verbinding zonder pardon.

K

Karina

22-07-2024

1

Teakwando pak

Ik heb een 4 weken geleden een bestelling geplaats. Levertijd was 2 weken. Wel lang maar het zij zo. Inmiddels zijn die twee weken verstreken en heb niks ontvangen. Gebeld met de klantenservice die gaven aan dat er een vertraging was en dat ik het binnen 2 dagen zou ontvangen. 2 dagen verder niks ontvangen. Wederom gebeld met de klantenservice. Die gaven aan dat ik het binnen 3 dagen zou ontvangen. Wederom 3 dagen gewacht en weer niks binnen. Derde keer gebeld met ze en ze gaven aan na het weekend geleverd zou worden. 3 keer raden. Niks binnen. Inmiddels heb ik mijn bestelling 4 weken geleden gedaan en 2 weken geleden zou het bezorgd worden. Ik heb nog steeds niks binnen. En 3 keer gebeld met helpdesk die telkens onjuiste informatie geeft. Niet bestellen hier!!

U

Unsal Tan

13-10-2023

0

Kinderfiets

Zeer zeer zeer slechte service. Fiets gekocht blijkt kromme velgen te hebben. Kan gebeuren maar dan komt t. Niet oplossingsgericht beleid. Schuilen achter procedures en (onze partners ). Echt super slecht bedrijf. KOOP HIER NIET !!!!’ Onbeschoft behandeld aan de telefoon door callcenter medewerker en niet willen oplossen. Zeer klant onvriendelijk

M

Mark hegeman

15-09-2023

0

Quechua Waterdichte bergwandelschoenen MH500

e hebben een jaar geleden wandelschoenen gekocht (QUECHUA Waterdichte halfhoge heren- en dames schoenen MH500). Ze lopen fijn, echter ze blijken niet waterdicht te zijn, en ook op veel plekken slijtage te vertonen. De schoenen worden regelmatig ingesprayed. De lekkage zit hem in barstjes in de neuzen van de schoenen. Decathlon doet dit af als gebruikersschade terwijl het overduidelijk veroudering van materiaal is. Op de schoenen zit 2 jaar garantie, maar daar wil Decathlon zich kennelijk niet aan houden en daarmee neemt het bedrijf geen verantwoordelijkheid. Mijn advies is: ondanks de mooie tekst op internet is mijn advies om deze niet aan te kopen om teleurstelling te voorkomen.

J

Johan

13-08-2023

0

Badpakken

Badpakken gekocht en terug gestuurd naar Decathlon. Moest kennelijk naar hun partner. Oké, fouten maken is menselijk, excuses vanuit mijn kant. Volgens de verzendcode (bewijs dat ík me wel aan de regels heb gehouden) is het pakketje wel bij Decathlon aangekomen. Decathlon zou gaan zoeken maar hebben ze niet gedaan, werd afgescheept met dat ik het verkeerd heb terug gestuurd... Nul medewerking van de klantenservice en heb nu een incassobureau van Riverty aan mn broek hangen! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gehouden en heb terug gestuurd! Waardeloos bedrijf en slechte communicatie! Ik ga rechtsbijstand inschakelen.

C

Carolien

10-08-2023

1

Service, Decathlon Den Haag

Aan de kassa is ons dubbel laten betalen omdat ze dachten dat het niet gelukt was. Bij thuiskomst bleek er twee keer 115,- afgeschreven te zijn. Tot op heden (6 weken verder) hebben we geen geld terug ontvangen, terwijl we meerdere keren contact hebben gehad en het ons iedere keer is beloofd. Een zeer log en klantonvriendelijk bedrijf dat hun eigen fout niet hersteld.

M

Maaike Mevius

04-08-2023

0

broek

Levertijden op de website komen niet overeen met de werkelijkheid (2,5 week ipv 2 dagen), mails dat het artikel aan is gekomen in de winkel terwijl dit niet zo blijkt te zijn, klantenservice gaat niet in op vragen per e-mail/lijkt alsof ze de mail niet eens gelezen hebben. Online bestellen bij deze winkel is niet aan te raden. Helaas zijn veel artikelen alleen online beschikbaar.

M

Maria

01-08-2023

0

Klantenservice is er niet

Zijn telefonisch eigenlijk niet bereikbaar (>30 minuten wachten tijdens kantoor tijden, niks erbuiten) en op mail reageren ze dusdanig laat dat je je garantie verlopen is... Absoluut heel ver weg blijven van online bestellen bij Decathlon!!!

M

Maarten

18-07-2023

0

118€ matras and tent

nl2472093954 After a week of delay , i was told to have pacience , i did , them after another week the costumer service said it could be made another order for this time to be delivered at home as i have order to deliver at pick up point , i said No , would take more time , so i asked to be refound , costumer service said it was asked to postnl to return the package but anyway it could be delivered, but if i wouldn't pick up in 7 days, it would be returned then after i would be refunded. Now they say the package was delivered home , actually everytime i call they say something difrent , the order costed 118€ , i dont have the parcel , refound and 1 lady of costumer service had no time n paciente to listen and she hanged of the phone on me . This was the worse experience i ever had on buying online . the past 3 weeks , they just put me waiting and no solution, when after 2 weeks of purchasing i have asked before delivery , a refound. I have made the order on 6 june 2023. To me it look like the pick up point didnt accept the weight n size of the parcel, so even when i asked a refound, they still wanted to send it home . when i never asked that. It makes me very stressfull when I contact the service and they are so ready to lie. I would like to be compasated for calls time and stress , because Decathlon has not lived up to expectations.

M

Marisa Alves

13-07-2023

0

Fiets

Waardeloos bedrijf! Het gaat goed zolang er geen probleem is, maar als je aanspaakt wilt maken op garantie, dan krijg je geen enkele reactie van de klantenservice, behalve dan een automatische excuus mail. Na 1,5 maand nog geen enkele inhoudelijk reactie. Ik laat deze franse retailer voortaan links liggen, want ook in Nederland doen ze dingen met de franse slag.

D

Daniel

08-07-2023

0

elektrische fiets

Wat een ongelooflijk slechte service bij deze winkel zeg, koop je een fiets van 1600 euro waarvan na nog geen jaar de zadelbout afbreekt, je daardoor flink valt, krijg je te horen "U heeft 'm waarschijnlijk te hard aangedraaid". Geen garantie, geen oplossing, geen hulp. Misschien dat ze goeie tennisballen hebben, maar voor de rest zou ik er ver wegblijven!

G

Guido

15-04-2023

0

Electrische fiets gekocht

Oplichters! Ik koop een fiets en 2 weken later veranderen jullie de prijs met 200 euro minder?!? Het is maar gewoon jammer en geen compensatie! Schandalig!!! Nooit meer iets kopen hier

T

Tim Van de Merkt

12-04-2023

0

Retour- Hometrainer

Op 9 januari is mijn retourpakket bij hun afgeleverd. ‘ binnen 14 werkdagen ontvang je het aankoopbedrag terug’ NOU MOOI NIET!!!!! We zijn bijna 1 maand verder en tot heden mijn geld niet ontvangen. Klantenservice neemt je ook niet serieus. Voor het retourneren heb ik een retourlabel aangevraagd en het pakket is opgehaald door Returnista. Het blijkt dat het pakket op een verkeerde adres is afgeleverd!!! Ze hebben mij een verkeerde label gestuurd. Ik ben maar telkens in contact met de klantenservice maar niemand helpt mij!!! KOOP AUB NIET BIJ DIT BEDRIJ!!!!! ZE STELEN JE GELD!!!!

B

Brenda

04-02-2023

1

Bijzonder slechte service.

Pooltafel besteld, beschadigd uit de doos. Via Whatsapp via de website contact opgenomen, een week lang geen reactie. Mailen kun je Decthlon niet, dus maar een contactformulier op de site ingevuld. Excuses voor niet reageren. Afhaalafspraak gemaakt, Dynalogic zou het op komen halen, ik quote: 'De afhaalafspraak zal plaats vinden tussen 12:00 en 18:00 op dinsdag 10-01-2023. Zorg dat je op dat moment op het door jou aangegeven adres bent. De bezorg dienst neemt extra verpakking mee en geven een full service (ook het product uit elkaar halen). Half uur geleden chauffeur aan de lijn 'Wat moeten we ophalen'. Toen dacht ik al 'wat een fantastische service' ze weten bij Dynalogic blijkbaar niet eens wat ze op moeten halen. Kwartier later 2 chauffeurs. Kwartier lang staan de zuchten en steunen dat ze geen ruimte hadden in hun auto. Dus zelf gekeken, ruimte genoeg. Toen was het volgende smoesje 'we hebben maar 10 minuten om de tafel uit elkaar te halen maar dat duurt wel een uur'. Nee hoor zei ik, wij hadden hem ook in 10 minuten in elkaar. Maar ook daar wilden ze niets van weten. Dynalogic bezorgers zijn daarna gewoon vertrokken en de tafel staat nog hier... waardeloos!!!

G

Gert-Jan

10-01-2023

0

Klantenservice

Okee.. Normaal schrijf ik helemaal geen recensies maar voor deze keer dan maar wel..! Ik had vorige week een bestelling gedaan op 25november.. Mijn bestelling werd correct behandeld door Decathlon. Wat alleen helaas heel minder was dat de levering die door PostNL gedaan zou worden niet goed werd verricht waardoor er elke keer een berichtje kreeg dat het telkens de volgende dag bezorgd zou worden. Afijn Post.nl benaderd voor een onderzoek. Vanmorgen dus een bericht van Post.nl gekregen dat mijn bestelling terugverzonden was naar de afzender! Ik dus klantenservice van Decathlon benaderd en kreeg een aardige medewerker te woord genaamd Danie. Deze medewerker heeft mij correct behandeld en ik ben zeer te vreden over zijn service.. Hij vertelde dat hij mij alsnog mijn bestelling kon naleveren voir as Maandag. Bij deze heel erg bedankt Danie! Nu hooen dat PostNL dit keer wel goed leverd!

A

Ardy Noya

10-12-2022

0