Decathlon

5.1

Bestellen

3.5

Service

5.7

Prijs

3.8

Levering

42.4%

Zou hier weer kopen

Decathlon

Lees hier, wat anderen over dit bedrijf zeggen! Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Lees snel meer over dit bedrijf op deze pagina. 


Over Decathlon

Dit bedrijf is de grootste sportwinkel van Nederland. Ze hebben een ruim assortiment met scherp geprijsde sportschoenen, voetbalschoenen, sportkleding en hardloopschoenen. Ook zijn er tal van andere sportartikelen welke geschikt zijn voor iedereen. De producten worden allemaal in house ontwikkeld, waardoor het mogelijk is om de prijs laag te houden. Natuurlijk zonder een compromis te sluiten als het om kwaliteit gaat. 
In Nederland zijn er acht fysieke vestigingen in Amsterdam, Best, Kerkrade, Leeuwarden, Apeldoorn, Rotterdam, Breda en Arnhem. De verwachting is dat er snel nog veel meer bijkomen.  


Er zijn op dit moment voor 65 verschillende sporten sportartikelen te verkrijgen. Het maakt niet uit of je naar de webshop gaat of een winkel: Alle producten zijn per sport ingedeeld. Het is ook opgesplitst naar beginners en gevorderden. 


Los daarvan kun je ook spullen kopen voor het kamperen. Er is een volwaardige outdoorwinkel bij hun.  Het is goed om te zien, dat er een compleet assortiment is binnen dit deel. 




Producten van Decathlon

Het aanbod van producten is zeer divers. Er zijn maar liefst 65 verschillende sporten vertegenwoordigt in het assortiment van sportkleding. Ook zijn er fietsen en is er een complete outdoor sectie. 


Klachten, tips en complimenten over Decathlon

Een klacht kun je bij de winkel zelf indienen, via de telefoon, per post en natuurlijk ook per mail. Het bedrijf is niet zo groot geworden door haar klanten niet optimaal te helpen. Het is dan ook niet vreemd, dat er een professionele klantenservice is bij dit bedrijf. 


Heb jij ervaring met Decathlon? 

NederlandReview maakt het mogelijk voor je om een review achter te laten over Decathlon. Vind je het een goed bedrijf? Of is het geen goed bedrijf? Ontdek de mogelijkheden om jouw mening te delen. Goed of slecht!


Hoe beoordelen klanten Decathlon? Hoe zijn hun sportartikelen, zoals sportschoenen, sportkleding en wintersportartikelen? En: snelle, gratis verzending en goede service?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (99)

Teakwando pak

Ik heb een 4 weken geleden een bestelling geplaats. Levertijd was 2 weken. Wel lang maar het zij zo. Inmiddels zijn die twee weken verstreken en heb niks ontvangen. Gebeld met de klantenservice die gaven aan dat er een vertraging was en dat ik het binnen 2 dagen zou ontvangen. 2 dagen verder niks ontvangen. Wederom gebeld met de klantenservice. Die gaven aan dat ik het binnen 3 dagen zou ontvangen. Wederom 3 dagen gewacht en weer niks binnen. Derde keer gebeld met ze en ze gaven aan na het weekend geleverd zou worden. 3 keer raden. Niks binnen. Inmiddels heb ik mijn bestelling 4 weken geleden gedaan en 2 weken geleden zou het bezorgd worden. Ik heb nog steeds niks binnen. En 3 keer gebeld met helpdesk die telkens onjuiste informatie geeft. Niet bestellen hier!!

U

Unsal Tan

13-10-2023

0

Kinderfiets

Zeer zeer zeer slechte service. Fiets gekocht blijkt kromme velgen te hebben. Kan gebeuren maar dan komt t. Niet oplossingsgericht beleid. Schuilen achter procedures en (onze partners ). Echt super slecht bedrijf. KOOP HIER NIET !!!!’ Onbeschoft behandeld aan de telefoon door callcenter medewerker en niet willen oplossen. Zeer klant onvriendelijk

M

Mark hegeman

15-09-2023

0

Quechua Waterdichte bergwandelschoenen MH500

e hebben een jaar geleden wandelschoenen gekocht (QUECHUA Waterdichte halfhoge heren- en dames schoenen MH500). Ze lopen fijn, echter ze blijken niet waterdicht te zijn, en ook op veel plekken slijtage te vertonen. De schoenen worden regelmatig ingesprayed. De lekkage zit hem in barstjes in de neuzen van de schoenen. Decathlon doet dit af als gebruikersschade terwijl het overduidelijk veroudering van materiaal is. Op de schoenen zit 2 jaar garantie, maar daar wil Decathlon zich kennelijk niet aan houden en daarmee neemt het bedrijf geen verantwoordelijkheid. Mijn advies is: ondanks de mooie tekst op internet is mijn advies om deze niet aan te kopen om teleurstelling te voorkomen.

J

Johan

13-08-2023

0

Badpakken

Badpakken gekocht en terug gestuurd naar Decathlon. Moest kennelijk naar hun partner. Oké, fouten maken is menselijk, excuses vanuit mijn kant. Volgens de verzendcode (bewijs dat ík me wel aan de regels heb gehouden) is het pakketje wel bij Decathlon aangekomen. Decathlon zou gaan zoeken maar hebben ze niet gedaan, werd afgescheept met dat ik het verkeerd heb terug gestuurd... Nul medewerking van de klantenservice en heb nu een incassobureau van Riverty aan mn broek hangen! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gehouden en heb terug gestuurd! Waardeloos bedrijf en slechte communicatie! Ik ga rechtsbijstand inschakelen.

C

Carolien

10-08-2023

1

Service, Decathlon Den Haag

Aan de kassa is ons dubbel laten betalen omdat ze dachten dat het niet gelukt was. Bij thuiskomst bleek er twee keer 115,- afgeschreven te zijn. Tot op heden (6 weken verder) hebben we geen geld terug ontvangen, terwijl we meerdere keren contact hebben gehad en het ons iedere keer is beloofd. Een zeer log en klantonvriendelijk bedrijf dat hun eigen fout niet hersteld.

M

Maaike Mevius

04-08-2023

0

broek

Levertijden op de website komen niet overeen met de werkelijkheid (2,5 week ipv 2 dagen), mails dat het artikel aan is gekomen in de winkel terwijl dit niet zo blijkt te zijn, klantenservice gaat niet in op vragen per e-mail/lijkt alsof ze de mail niet eens gelezen hebben. Online bestellen bij deze winkel is niet aan te raden. Helaas zijn veel artikelen alleen online beschikbaar.

M

Maria

01-08-2023

0

Klantenservice is er niet

Zijn telefonisch eigenlijk niet bereikbaar (>30 minuten wachten tijdens kantoor tijden, niks erbuiten) en op mail reageren ze dusdanig laat dat je je garantie verlopen is... Absoluut heel ver weg blijven van online bestellen bij Decathlon!!!

M

Maarten

18-07-2023

0

118€ matras and tent

nl2472093954 After a week of delay , i was told to have pacience , i did , them after another week the costumer service said it could be made another order for this time to be delivered at home as i have order to deliver at pick up point , i said No , would take more time , so i asked to be refound , costumer service said it was asked to postnl to return the package but anyway it could be delivered, but if i wouldn't pick up in 7 days, it would be returned then after i would be refunded. Now they say the package was delivered home , actually everytime i call they say something difrent , the order costed 118€ , i dont have the parcel , refound and 1 lady of costumer service had no time n paciente to listen and she hanged of the phone on me . This was the worse experience i ever had on buying online . the past 3 weeks , they just put me waiting and no solution, when after 2 weeks of purchasing i have asked before delivery , a refound. I have made the order on 6 june 2023. To me it look like the pick up point didnt accept the weight n size of the parcel, so even when i asked a refound, they still wanted to send it home . when i never asked that. It makes me very stressfull when I contact the service and they are so ready to lie. I would like to be compasated for calls time and stress , because Decathlon has not lived up to expectations.

M

Marisa Alves

13-07-2023

0

Fiets

Waardeloos bedrijf! Het gaat goed zolang er geen probleem is, maar als je aanspaakt wilt maken op garantie, dan krijg je geen enkele reactie van de klantenservice, behalve dan een automatische excuus mail. Na 1,5 maand nog geen enkele inhoudelijk reactie. Ik laat deze franse retailer voortaan links liggen, want ook in Nederland doen ze dingen met de franse slag.

D

Daniel

08-07-2023

0

elektrische fiets

Wat een ongelooflijk slechte service bij deze winkel zeg, koop je een fiets van 1600 euro waarvan na nog geen jaar de zadelbout afbreekt, je daardoor flink valt, krijg je te horen "U heeft 'm waarschijnlijk te hard aangedraaid". Geen garantie, geen oplossing, geen hulp. Misschien dat ze goeie tennisballen hebben, maar voor de rest zou ik er ver wegblijven!

G

Guido

15-04-2023

0

Electrische fiets gekocht

Oplichters! Ik koop een fiets en 2 weken later veranderen jullie de prijs met 200 euro minder?!? Het is maar gewoon jammer en geen compensatie! Schandalig!!! Nooit meer iets kopen hier

T

Tim Van de Merkt

12-04-2023

0

Retour- Hometrainer

Op 9 januari is mijn retourpakket bij hun afgeleverd. ‘ binnen 14 werkdagen ontvang je het aankoopbedrag terug’ NOU MOOI NIET!!!!! We zijn bijna 1 maand verder en tot heden mijn geld niet ontvangen. Klantenservice neemt je ook niet serieus. Voor het retourneren heb ik een retourlabel aangevraagd en het pakket is opgehaald door Returnista. Het blijkt dat het pakket op een verkeerde adres is afgeleverd!!! Ze hebben mij een verkeerde label gestuurd. Ik ben maar telkens in contact met de klantenservice maar niemand helpt mij!!! KOOP AUB NIET BIJ DIT BEDRIJ!!!!! ZE STELEN JE GELD!!!!

B

Brenda

04-02-2023

1

Bijzonder slechte service.

Pooltafel besteld, beschadigd uit de doos. Via Whatsapp via de website contact opgenomen, een week lang geen reactie. Mailen kun je Decthlon niet, dus maar een contactformulier op de site ingevuld. Excuses voor niet reageren. Afhaalafspraak gemaakt, Dynalogic zou het op komen halen, ik quote: 'De afhaalafspraak zal plaats vinden tussen 12:00 en 18:00 op dinsdag 10-01-2023. Zorg dat je op dat moment op het door jou aangegeven adres bent. De bezorg dienst neemt extra verpakking mee en geven een full service (ook het product uit elkaar halen). Half uur geleden chauffeur aan de lijn 'Wat moeten we ophalen'. Toen dacht ik al 'wat een fantastische service' ze weten bij Dynalogic blijkbaar niet eens wat ze op moeten halen. Kwartier later 2 chauffeurs. Kwartier lang staan de zuchten en steunen dat ze geen ruimte hadden in hun auto. Dus zelf gekeken, ruimte genoeg. Toen was het volgende smoesje 'we hebben maar 10 minuten om de tafel uit elkaar te halen maar dat duurt wel een uur'. Nee hoor zei ik, wij hadden hem ook in 10 minuten in elkaar. Maar ook daar wilden ze niets van weten. Dynalogic bezorgers zijn daarna gewoon vertrokken en de tafel staat nog hier... waardeloos!!!

G

Gert-Jan

10-01-2023

0

Klantenservice

Okee.. Normaal schrijf ik helemaal geen recensies maar voor deze keer dan maar wel..! Ik had vorige week een bestelling gedaan op 25november.. Mijn bestelling werd correct behandeld door Decathlon. Wat alleen helaas heel minder was dat de levering die door PostNL gedaan zou worden niet goed werd verricht waardoor er elke keer een berichtje kreeg dat het telkens de volgende dag bezorgd zou worden. Afijn Post.nl benaderd voor een onderzoek. Vanmorgen dus een bericht van Post.nl gekregen dat mijn bestelling terugverzonden was naar de afzender! Ik dus klantenservice van Decathlon benaderd en kreeg een aardige medewerker te woord genaamd Danie. Deze medewerker heeft mij correct behandeld en ik ben zeer te vreden over zijn service.. Hij vertelde dat hij mij alsnog mijn bestelling kon naleveren voir as Maandag. Bij deze heel erg bedankt Danie! Nu hooen dat PostNL dit keer wel goed leverd!

A

Ardy Noya

10-12-2022

0

kinderfiets

Via website kinderfietsje voor een meisje gekocht. Er wordt een jongensfietsje geleverd. In verband met tijd wil il de fiets ruilen in Den Haag. Krijg te horen dat men wel een meisjesfiets heeft, maar dat deze eerst moet worden gemonteerd. Moet eerst de jongensfiets inleveren en dan twee dagen later terug komen om de meisjesfiets op te halen. Dus twee keer naar de winkel. Dus twee keer een autorit van 40 km van onze woonplaats naar het centrum van Den Haag. Dat was dus eens, maar nooit weer.

J

JM Hamaker

01-12-2022

0

Loopband

Decathlon wil wel verkopen, maar geen service verder. Binnen 5 jaar is het afgeschreven en niet te maken volgens hun. Geen onderdelen meer zeggen ze dan. Ze hebben service op afstand, maar geen monteurs in dienst. Geld verdienen is hun sterkste kant. En bij service bieden zijn ze niet thuis. Voor mij geen Decathlon meer!!!!

M

MvdH

31-10-2022

0

Wilde zonnebril kopen

Gegooglede reclame gaf aan bij de guechua mb500 zonnebril van 9,99 dat verzending gratis zou zijn....bij invullen bestelling online bleek dat je gewoon minimaal 2,95 of meer aan bezorgkosten kwijt was....dus niet besteld. Wel gekeken of product in winkel in Arnhem op voorraad zou zijn en dat zou moeten...dus ff half uurtje op fiets. Kom ik in winkel: brillenhoek een chaos van brillen naast rek etc...en de gezochte bril was er niet..dus gedwongen duurdere mee te nemen...dus 2 fouten van hun kant. Ook bij kassa chaos....erg onprofessioneel...

A

Andre Kolkman

21-10-2022

0

Rugzak skates

Ik bestel bij Decathlon een rugtas via een derde partij. Deze bevalt niet, dus ik wil retourneren. 1. ik krijg eerst meerdere keren instructies om te retourneren naar de winkel, ipv een opgevraagd retourlabel 2. uiteindelijk wordt er iemand wakker bij de klantenservice, die een retourlabel aanvraagt. Hier gaan dagen overheen... 3. ik ontvang een retourlabel.... MET DE GEGEVENS VAN EEN ANDER PERSOON EROP! Een reeds gebruikt retourlabel blijkt later. 4. ik uit mijn zorgen of dit wel klopt, krijg geen reactie... 5. retourlabel wordt geweigerd bij postpunt (uiteraard), ik zoek weer contact met Decathlon. 6. Ik wacht nu al 2 weken op een nieuw retourlabel....iedere keer als ik contact opneem krijg ik te horen dat de leverancier maar geen retourlabel toestuurt... ze schuiven de schuld af, en zijn zelf totaal niet proactief.. ik voel mij niet geholpen. 7. vandaag bel ik met de klantenservice. Ik uit mijn onvrede en wens dat ik beter geholpen word.. Ze kunnen helaas niks... Ik voel me niet geholpen en geef aan dat ik wel naar de winkel wil komen (mag niet), dat ik graag door hun teruggebeld wil worden als leverancier reageert (doen ze niet), ... alle opties om iets van klantvriendelijk te kunnen ontvangen in deze situatie worden afgeketst.. uiteindelijk geef ik aan dat ik ga kijken waar ik negatieve recensies kan plaatsen en dan wordt als klap op de vuurpijl de telefoon erop gegooid. Ik zal je naam hier niet noemen, medewerker klantenservice, maar ik hoop toch echt dat je zelf ook begrijpt dat dit echt niet ok is. Dus nu nog steeds in afwachting van een retourlabel van de leverancier van Decathlon, omdat Decathlon zelf zogezegd niks kan... Decathlon, vertel me eens, wat gaan jullie nu doen? A voor mij en B met die falende leverancier? Ik probeer al een maand een artikel te retourneren!

R

Rita

17-10-2022

0

remschijven met een slag

ik paar remschijven gekocht bij decathlon kerkrade ,op 8 aug 2022 ,daar zit een slag in ,bij klantenservice weten ze niks van fietsen af ,gaan ze naar een fieten mounteur een frank , zegt ze zijn verkeerd er op gezegt daar die slag er in , ik ben professioneel fietsen maker ,je kunt mij niks meer leren , een tip ,ik zou een op zoek gaan naar een gediplomeed fieten maken die wat wel verstand heeft van dit beroep ,ik koop er niks meer is geld weg gooien garantie tot bij voordeur ,

C

christian

07-10-2022

0

e-bike

E-Bike besteld. Had ik eerst maar op review sites gekeken, dat had me een hoop ellende bespaard! Een e-bike besteld, levertijd volgens de website: 2 tot 3 werkdagen. Nou helemaal prima! Oh ..Ineens extra kosten voor thuisbezorgen, nou goed dan maar. Bevestigingsmail: 2 werkdagen. Dag van te voren contact: ja hoor, fiets wordt morgen gewoon geleverd, systeem zal bijgewerkt moeten worden want alles ziet er prima uit. De dag van levering vrij genomen, maar wie er ook kwam, geen Decathlon. Toch maar contact opgenomen, bestelling is nog helemaal niet verwerkt. Lekker dan. Wanneer is de levering dan? Geen idee meneer. Donderdag een mail, hij staat klaar voor verzending. Oke, maar wanneer komt hij dan? Klantenservice maar weer opgezocht: vandaag of morgen! U ontvangt nog een mail. Geen mail..... Vrijdag opnieuw klantenservice : morgen anders maandag! U ontvangt nog een mail. Wederom geen mail Maandag: klantenservice: oh ja, een ietsje vertraging. 5 dagen verzendklaar staan is geen ietsje vertraging!. Ik ga het voor u uitzoeken en mail u binnen de 2 uur terug, beloofd! cross my heart en die loze beloftes. Na 5 uur nog maar eens contact. Geen informatie, probeert u het morgen nog eens. Wellicht zou het voor een consumentenorganisatie leuk zijn om deze toko eens stevig aan de tand te voelen. Hier lees je niets anders dan verhalen van gedupeerden. DRAMA

T

Thijs

12-09-2022

0