Bershka

4.8

Bestellen

2.7

Service

5.5

Prijs

3.8

Levering

47.1%

Zou hier weer kopen

Bershka

Zoek je een bedrijf welke haar pijlen op mode richt en dames- en herenkleding verkoopt. Wellicht is Bershka voor jou een mooie uitvinding. Lees via NederlandReview welke klantervaringen er bekend zijn bij dit bedrijf.  


Wat is Bershka?

 


Bershka is een modebedrijf welke dames- en herenkleding verkoopt. Het bedrijft heeft in veel steden winkels. Je kunt bij Bershka eveneens online bestellingen doen. Het bedrijf stelt dat haar winkels zich onderscheiden vanwege een strategische ligging en verzorgde architectuur over de hele wereld.  


Kenmerken

 


De kenmerken van Bershka's winkelpanden zijn onder andere ruim, groot, met verzorgde uitstraling, etalages en heeft een goede opstelling van de kleding. De medewerkers van Bershka stellen wereldwijd de beste winkelgebieden uit te kiezen. Op de website van Bershka is te lezen dat de keuze vaak valt op unieke gebouwen. Deze panden worden door de architecten van Bershka gerenoveerd. Dit gebeurt naar de stijl en filosofie van het merk.  


Doelgroep

 


De producten van Bershka zijn vooral populair bij jonge en gewaagde personen. Mensen die op de hoogte zijn van de laatste trends en interesse hebben in muziek, sociale netwerken en nieuwe technologieën.  


Productlijn

 


Het bedrijf heeft ook de productlijn BSK. Dit assortiment is gericht op de jongste klanten van Bershka. De kleding is gemaakt met aandacht voor de behoeften en smaak van deze jonge doelgroep. De stores beschikken over diverse ruimten bestemd voor de verschillende productlijnen die Bershka te bieden heeft. De artikelen zijn onderverdeeld naar de stijl van Bershka (BSK & Man) en kenmerken zich door een ruime keuze aan mode. Deze mode gaat van casual tot sportief en van basic tot de allernieuwste trends.  


Betalen

 


Het bedrijf geeft aan dat het vandaag de dag nog makkelijker is om je bestelling te betalen. Je kunt meerdere betalingsmethoden hanteren als je jouw bestelling wilt gaan betalen. Je kunt onder andere betalen via Visa Mastercard, American Express, Klarna, PayPal, iDEAL en bij levering van je bestelling. Op het moment dat je betaling door de bank is gemachtigd, zul je een e-mail ontvangen met daarin de bevestiging van je bestelling. Het geld wordt daadwerkelijk van je bankrekening afgeschreven op het moment dat de bestelling naar jouw adres wordt verzonden. Dit houdt in dat als er geen geld van je rekening afgeschreven kan worden, de bestelling niet verzonden zal worden.  


Ruilen

 


Wil jij je aangeschafte product ruilen? Dit kan niet online maar wel in de winkels. Je kunt de maat ruilen of voor een andere kleur kiezen. Mocht jij online je aankoop willen ruilen voor een ander artikel dan zul je een nieuwe bestelling moeten doen. Het is belangrijk dat de kleding in perfecte staat moet zijn als de kleding wordt geruild. Je zult ook het aankoopbewijs moeten kunnen overleggen. De factuur kun je als aankoopbewijs gebruiken.  


Welke klantervaringen zijn er bij Bershka?

 


Ben je klant bij Bershka? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Bershka gekocht? Ben je tevreden over de service bij Bershka? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Bershka? Zou je andere mensen aanbevelen iets bij Bershka te kopen? Heb je op een andere manier met dit bedrijf samengewerkt? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over dit bedrijf. Jouw mening is goud waard! Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Bestelling die elke keer verdwijnd..kortingscode die niet werkt

Wij proberen al een week iets te bestellen via hun. Er ging een code worden verstuurd wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief..deze code werkte gewoon niet. Contact opgenomen met hen..maar dit was hopeloos. Ze gingen een andere opsturen...niet gebeurd..nog eens een poging gedaan met ons andere mailadres..zelfde verhaal code werkte weer niet...beloof dan geen codes, als je uiteindelijk slechte codes geeft...op mails wordt ook niet geantwoord..en ja via de telefoon nog minder...echt niet klantvriendelijk...en zonde van de tijd die we hier al hebben ingestoken

C

Chantal

21-07-2023

0forum

Online bestelling

WAARDELOZE KLANTENSERVICE Ik heb al meerdere malen contact proberen op te nemen met Bershka. Ik heb begin Maart een bestelling geplaatst voor mijn emigratie, ik ben per 23-03 verhuisd naar Curaçao. Omdat het lang duurde voordat ik mijn bestelling ontving gebeld naar de klantenservice om dit door te geven en ik heb hierbij gezegd dat als mijn bestelling niet voor deze datum geleverd kan worden, ik hem niet meer hoef omdat ik het niet in ontvangst kan nemen. De dame aan de telefoon garandeerde mij dat het goed zou komen maar uiteindelijk heb ik niks ontvangen. Een paar dagen na mijn vertrek ontving ik een notification dat mijn pakket ontvangen zou moeten zijn, maar er woonde op dat moment niemand op dat adres. Ik heb ook in Nederland geïnformeerd bij mijn buren maar zij hebben ook niks gezien. Ik zou niet weten het pakketje zou moeten zijn, ik heb talloze mails gestuurd naar Berskha om tot een oplossing te komen maar ik krijg helaas geen reactie van hun via de mail. Via de chat werd zelfs het gesprek gewoon geëindigd zonder enig antwoord. Ik ben al 4 maanden moedeloos aan het proberen om dit op te lossen maar dit lukt mij als consument niet zonder medewerking van het bedrijf.

D

Diana

18-07-2023

0forum

Overhemd

J

Jip

30-06-2023

0forum

Bershka tienerkleding

L

Lieke Zeggelink

28-06-2023

0forum

Jeans

Echt wat een vreselijke klantenservice hebben jullie. Ik ben al twee weken bezig om de juiste broek opgestuurd te krijgen. Alles is te moeilijk, reageren wordt er niet gedaan en zogenaamd zeggen dat een broek niet op voorraad is terwijl ik deze gewoon nog een keer kan bestellen. Echt waardeloos, en als ik de broek opnieuw moet bestellen zit ik weer met die verzendkosten waar jullie ook niks mee kunnen doen. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de juiste broek op te sturen!!!!

A

Anai El Hamdioui

01-04-2023

0forum

Kleding

We waren in Wijnegem in de winkel op zaterdag 26/11 en kozen 2 artikel met een gele sticker op het prijskaartje. Wat betekend dit, keek rond en zag een plaatje in de winkel staan met 50% korting, leuk. We kwamen aan de kassa met 2 artikels in korting en 1 gewoon. Er werd de gewone prijs geteld, maakte de kassierster hier op attent ( deze kende zelfs geen Nederlands), ze zei dat was gisteren op Black Friday. De manager kwam er arrogant bij en zei kunt u me dat plaatje wijzen. Tuurlijk kom maar mee, pakte het voor mijn neus weg en kregen dus geen korting. De wet zegt wat geprijsd is moet men tellen. Dus het lijkt meer op oplichting daar. De verantwoordelijke van het shoppingscenter ook gebriefd. Dit is erover. Resultaat, niks gekocht en zetten er geen voet meer binnen allen uit het principe hoe ze handelen en behandelen. Goed bezig Bershka Wijnegem Shoppingscenter

B

Bert

29-11-2022

0forum

Kleding

Mijn dochter heeft voor 190,96euro aan kleding uitgezocht. Mijn moeder kijkt altijd op de kaartjes hoeveel het kost en telt dit bij elkaar op. Nu komen we bij de kassa en moet er ineens 231euro betaald worden want er kwam nog 40,10 aan BTW bij. Uhm wtf alle prijzen zijn incl btw toch??

E

Esther

02-09-2022

0forum

bershka mini jurk en oversized jacket

super slechte service gekregen heb mijn bestelling ren maand geleden geretourneerd en nogsteeds niks gehoord, medere malen contact gezocht en elke x te horen gekregen nog even geduld. Via de chat werd zelfs wel eens het gesprek gewoon geëindigd zonder enig antwoord. Ik bestel hier nooit weer.

A

Alicia F

11-07-2022

0forum

Retourneren in de winkel Utrecht

Schoenen voor mijn dochter helaas in verkeerde maat gekocht en bon verloren. Mijn fout en Bershka is niet verplicht om iets in te nemen. Dat zo'n grote keten zo moeilijk doet over 25 euro. Aankoop kon ik bewijzen met bankafschrift maar helaas. Maar zoals medewerkster glimlachend zei " het maakt ons niet uit wat u ervan vindt, we verkopen genoeg". Wat een waardeloze winkel maar ik lees dat de meeste klanten dat vinden.

M

Martine Krever

07-07-2022

0forum

Kleding

Kortingscodes zijn er alleen om te lokken en werken niet!!!! Klantenservice is nog beroerder, leest het wat je antwoord en stiurt alleen maar standaard, niet relevante antwoorden. Kleding is niet heel duur, maar dan zeker niet van goede kwaliteit. Je mag bij zijn als je het er 1 seizoen mee haalt.

C

Caroline

24-05-2022

0forum

Jas en broek

Heb eerst een jasje besteld en betaald en even later ook nog een broek. Van de broek heb ik een bevestiging gehad dat hij onderweg is. Maar van de jas geen mailtje meer te vinden. Ik heb wel betaald maar staat ook niet meer in mijn account.

Y

Yvonne de wit

05-04-2022

0forum

Broek en bikini

Site werkt slecht maar wat is de bershka mega snel! Al inmiddels 4/5 keer besteld en steeds binnen 3 dagen binnen, helemaal top

.

.

30-03-2022

0forum

kleren

Leuke kleren en winkel, maar site werkt totaal niet goed.

S

Silke Ardijns

11-12-2021

0forum

broek

2 broeken besteld om te passen in verschillende maat. Pasten beide niet, al hadden we volgens maattabel gemeten. Direct netjes teruggestuurd. Volgens PostNL app al meer dan maand geleden daar afgeleverd. Nog steeds geen geld terug, vele telefoontjes en e-mails verder.

D

D.

05-03-2021

0forum

Klantenservice 10 keer niets!

Als ik 0 sterren kon geven voor service, dan had ik dat gedaan. Super slecht bedrijf, heeft zijn zaakjes totaal niet in orde. Bestel nooit meer wat. Heb laatst 2 bestellingen geplaatst en daarna een paar artikelen teruggezonden. Heb 2 bestellingen in 1 toegevoegd, netjes aangegeven en in het pakketje ook nog een brief bijgevoegd dat ik 2 bestellingen in 1 had gevoegd. Daarna hebben ze 1 bestelling wel verwerkt, netjes geld teruggestort, maar van de andere (rond de 50 euro!) niks teruggestort. Ik heb ze via de mail en telefonisch proberen te bereiken, klantenservice is zó slecht. Ik wacht nu al bijna een maand op een onderzoek, kreeg laatst een bericht dat ze mij helaas niet kunnen helpen; geen informatie over het 'onderzoek' dat ze zijn gestart. Ik wil mijn geld terug BERSHKA!! En anders sturen jullie maar die artikelen terug.

B

B.

27-02-2021

0forum

jas

besteld 18 december2 jassen , werden per dhl naar mij verstuurd maar door slordige adressering van Bershka waarbij er 2 verschillende adresstickers op de doos zaten weigerde dhl de bestelling te bezorgen en stuurde het retour. Ik ben al meer dan een maand bezig mijn geld van Bershka terug te krijgen. Ik had via paypal betaald en heb dus mijn geschil kenbaar gemaakt bij paypal: nl dat ik mijn bestelling nooit had ontvangen. Bershka reageert ook niet naar paypal. Vandaga kreeg ik echter een mail van Bershka dat ik pas mijn geld terug gestort krijg via paypal nadat ik mijn klacht heb terug getrokken.. deuuh! denk er nog niet over! Wie zegt me dat als ik de klacht terug trek, ik mijn geld terug krijg.. ?? Ik hou het maar op de klachtenprocedure bij paypal om mijn geld terug te krijgen.

S

S Vergeer

26-01-2021

0forum

Kleding

Omtrent de corona maatregelen heb ik onlangs gezien dat bershka retour termijn verlengt van 30-, naar 100- dagen. Nu wil ik een pakket retouren en zag ik dat de 100 dagen verdwenen zijn. Hierop heb ik hun gemaild en sturen ze mij enkel dat de consument recht heeft op 30 dagen, zonder daarbij inhoudelijk op mijn mail in te gaan. Opnieuw stuur ik hun een mail door te antwoorden op de door hun verstuurde email, en stel ik de vraag.. of zij mij kunnen verklaren hoe dat het kan, dat ik eerst 100 dagen retour termijn zag staan en van daarop uit ben gegaan?! Zij sturen mij het volgend antwoord.. EXACT hetzelfde als de vorige antwoord krijg ik van Bershka terug. Zij hebben de functie 'kopie/plak' gebruikt! Reageren dus totaal niet inhoudelijk, begripvol en zijn absoluut niet klantgericht bezig tot het oplossen van een probleem. Dit is voor mij al reden genoeg om daar nooit meer mijn inkopen te doen!! Zeer onbeschoft en totaal niét persoonlijk zijn ze!!

L

L

21-01-2021

1forum