OralB

2.9

Bestellen

2.9

Service

3.3

Prijs

2.9

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

OralB

Ben je zoekende naar elektrische mondverzorgingsproducten of elektrische tandenborstels? Oral-B verkoopt onder andere dit soort producten. Bekijk op deze pagina wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn. Op deze pagina lees je alleen maar objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is Oral-B?

 


Oral-B is een bedrijf welke elektrische tandenborstels en mondverzorgingsproducten verkoopt. Een kijkje op de website leert ons dat je producten kunt kopen die zijn ingedeeld in de hoofdcategorieën elektrische tandenborstels, bundels, opzetborstels, voor kinderen en monddouches. Als je op een hoofdcategorie klikt krijg je te zien welke producten er daadwerkelijk allemaal te koop zijn. Het bedrijf geniet grote bekendheid als het gaat om elektrische tandenborstels en mondverzorgingsproducten.  


Bestellen

 


Volgens Oral-B is het eenvoudig om producten op de website te bestellen. Mocht je het product dat je wilt kopen gevonden hebben, kun je op kopen klikken. Vervolgens kun je het item aan je winkelwagen toevoegen. Mocht je klaar zijn met afrekenen en winkelen dan is het tijd om op het winkelwagen icoontje te klikken. Dit kun je rechtsboven op de website doen. Vervolgens kun je de inhoud van je winkelwagen bekijken.  


Als alles in orde is dan kun je voor veilig betalen kiezen. Je account op de website van Oral-B zal vervolgens automatisch opgeslagen worden. Dit is wel makkelijk als je de volgende keer weer een bestelling gaat doen. Alle informatie zoals bezorgadres en betalingskaarten zijn dan al ingevuld. Mocht je iets willen wijzigen dan is dit eveneens mogelijk. Wijzigingen zijn volgens het bedrijf eenvoudig toe te passen.  


Volgens dit bedrijf is het eenvoudig om je bestelling in de gaten te houden. Dit kun je doen via je account. Zodra je ingelogd hebt kun je iedere bestelling bekijken die je hebt gedaan. Je kunt op de bestelling klikken als je meer wilt weten of voor meer informatie. Op het moment dat je bestelling is vertrokken zul je een bevestigingse-mail van Oral-B ontvangen.  


Wetenswaardigheden 

 


Ben je onverhoopt niet content met de wijze waarop Oral-B je retour of vervanging heeft afgehandeld? Het bedrijf stelt zichzelf ten doel problemen van de klanten altijd op te lossen. Mocht je klachten hebben verzoeken ze je om contact op te nemen met de klantenservice. Het is eveneens mogelijk om een brief te sturen aan de klantenservice. Voor de adresgegevens verwijzen we je naar de website van Oral-B.   


Voordelen

 


Oral-B geeft via haar website aan dat er gratis bezorging plaatsvindt bij bestellingen vanaf € 20,-. Je kunt 10% besparen op de eerste bestelling die je gaat doen. Er is een tevreden of 30 dagen geld terug garantie. Je kunt op meerdere manieren betalen. Op het moment van schrijven kun je onder andere betalen via iDEAL, American Express, PayPal en Visa. Er wordt door de medewerkers van Oral-B aangegeven dat je in een veilige betaalomgeving kunt betalen.  


Wat zijn de klantervaringen?


Heb je weleens een product gekocht bij Oral-B? Ben je tevreden met je aankoop? Welke artikelen heb je bij Oral-B gekocht? Zijn de producten op tijd bij je afgeleverd? Ga je in de toekomst vaker producten op het gebied van mondverzorging bij Oral-B kopen? Is dit een bedrijf welke je positief zal aanbevelen bij andere mensen? We stellen het ontzettend op prijs als jij je visie over dit bedrijf deelt via NederlandReview. Mede dankzij jouw input blijft NederlandReview het grootste bedrijf op het gebied van objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (9)

Oral b io 6 smile

Exact 3 jaar geleden deze elektrische tandenborstel gekocht. Gelijk geregistreerd en de inloggegevens genoteerd. Extra garantie met een jaar zou er zijn en daar zat ik dan precies op, want sinds eergisteren is de tandenborstel op geen enkele manier meer op te laden. Telefoonnummer klantenservice is buiten gebruik, de inlog werkt niet meer en een nieuwe link wordt niet toegestuurd. Kost een hoop geld en nu ook een hoop verspilde tijd en moeite. Voortaan maar naar een ander merk!

M

M. de Ket

19-11-2024

0

A-merk onwaardig. Wat een waanzinnig slechte service.

Oral-B stuurde ons een defecte tandenborstel. En we zijn inmiddels meer dan 2 maanden bezig een vervangende borstel te regelen. Het is ronduit gênant. We hebben de borstel teruggestuurd naar een vaag Pools adres (op eigen rekening , á 15 euro), met de belofte dat we de verzendkosten vergoed zouden kregen. We hebben nog steeds geen werkende borstel ontvangen of verzendkosten teruggekregen. Oral-B lijkt op geen enkele manier van plan een webwinkel voor consumenten te bieden. Laat het dan.

T

Tim

07-05-2024

0

IO 6 Duo

Bestelling op 08-12 geplaatst. Op 13-12 het product ontvangen. Op 14-12 is het product €30 goedkoper op de website. De klantenservice kan niks betekenen. Retourneren is op eigen kosten en naar Polen. Waardeloze klantenservice!

C

Chandni

14-12-2023

0

Oral B tandenborstel

Ik heb een Oral B tandenborstel gekocht die meteen niet goed werkte. Het opladen duurde dagen en de tandenborstel ging steeds naar 1 keer mee en moest hem daarna weer opladen. Ik heb gebeld hierover en ik kon de tandenborstel retour sturen om vervolgens het bedrag terug te krijgen. Nu is dat inmiddels 8 weken geleden en heb nog steeds niets ontvangen. Echt een hele slechte service!

J

Jacqueline Van Willigen

31-08-2023

0

Oral-B Elektrische tandenborstel

Bij de aankoop van mijn elektrische tandenborstel van (Braun) Oral-B ontving ik een verlengde garantie van 1 jaar in ruil voor mijn registratie en naw-gegevens. Mooi, het valt nog onder de garantie, dacht ik, toen de rubber zijkant aan één kant ging loslaten. Daardoor ligt de borstel niet meer prettig in de hand en bovendien hoopt zich hieronder tandpasta en spoelwater van de verschillende gebruikers op. Niet bepaald hygiënisch dus. De verlengde garantie van Oral-B blijkt echter een loze kreet. ,,Nee, deze geldt niet voor cosmetische beschadigingen!”, zegt Oral-B Consumer Care. Dat in de kleine lettertjes staat dat onder cosmetische beschadigingen wordt verstaan de normale sporen van gebruik zoals krassen, wordt aan voorbij gegaan. Het blijft een reden om geen garantie te verlenen. Terwijl er natuurlijk gewoon sprake is van een eigen gebrek van het product en niet van normale sporen van gebruik. Oral-B, Braun en moeder Procter & Gamble hebben op hun respectievelijke websites te mond vol van kwaliteit, hygiëne en veiligheid. Maar het blijkt gewoon een platte handelsorganisatie te zijn, die niet vies is van handje-klap: na mijn protest doet Oral-B een beter voorstel: als ik een nieuwe borstel koop, krijg ik een tegemoetkoming van €25,-. Verplichte winkelnering heet dat. Met dit voorstel maakt Oral-B ook nog eens duidelijk, dat zij kennelijk en eigenlijk ook wel vinden, dat de borstel vervangen moet worden…. Oral-B blijkt inferieure producten te verkopen, het niet te nauw te nemen met hun verlengde garantievoorwaarden, waarmee ze slechts naw-gegevens van klanten proberen los te peuteren, voor hun big data en om die klanten te bestoken met commercials. Bah, een zielige organisatie. Mensen, ben je op zoek naar een elektrische tandenborstel? Kijk vooral naar een Philips Sonicare.

W

Walter

14-05-2023

0

Oral-B IO6

Omdat wij binnenkort voor 10 weken naar de USA vertrekken gezocht naar twee elektrische tandenborstels met oplader voor 110-240 volt. Nergens specificaties te vinden dus naar Oral-B gebeld. Telefonisch werd aangegeven dat alleen de IO7, IO8 en IO9 geschikt zouden zijn, maar ik zou ook nog een e-mail krijgen omdat men het verder ging uitzoeken. In de e-mail (in mijn bezit) stond dat niet alleen genoemde tandenborstels maar iedere IO tandenborstel een oplader van 110-240 volt zou hebben. Ik heb toen bij Oral-B een duo-set besteld van de IO6 tandenborstels. Toen ik op de oplader keek bleek dat deze, net als onze huidige tandenborstels, alleen 220 volt ondersteunen. Daar zakt dan de broek van af. Omdat de tijd dringt gelijk gebeld met de klantenservice en niemand die met een oplossing kwam. Beloven terug te bellen maar iedere keer zelf weer moeten bellen. Zou in het weekend uit London gebeld worden en ondanks dat ik twee nummers had achtergelaten toch alleen op degene bellen waar ik net niet was. Niet dat het uitmaakte want in een e-mail vlak daarna kreeg ik weer een melding dat het weer niet opgelost was en men weer verder aan het treuzelen was. Bij het nummer dat ik in London belde begreep niemand er iets van. Omdat ik maandag weer niet gebeld werd zelf maar weer aan de bel getrokken. Bleek dat men weer over een heel ander model met mindere opties sprak. Ik moest echter zelf de andere set terugsturen en maar op zoek gaan naar diegene die nu weer als de goede werden aangegeven. Op mijn vraag hoe het met enige compensatie zat kreeg ik later een mailtje dat men 10,00 zou vergoeden. Inmiddels heb ik al 12,00 betaald om de tandenborstels terug te sturen naar Polen! Ik begrijp dat men fouten kan maken, maar als je er zo ver naast zit en dan zulke slechte service levert ben ik er klaar mee. Er komt bij ons geen product meer in huis van Braun of Oral-B. Wij gaan nu voor Philips Sonicare en hadden dat beter gelijk kunnen doen.

T

Theo Voorbij

31-08-2022

0

29-07-2021

4x electische tandenborstels gekocht van Oral-B. Deze beginnen na nog geen jaar al te roesten bij de koppen. Zie reactie van Oral-B mbt hun slecht produktie. Bedankt voor uw geduld. Ik heb antwoord ontvangen nadat ik de kwestie voor u had geescaleerd en Ik kan u vertellen dat roest op het metalen pinnetje word gezien als cosmetische schade. Zoals aan de telefoon besproken kan dit voorkomen worden door na elk gebruik uw tandenborstel af te spoelen en ook af te drogen en op een droge plek te bewaren. Als er al roestvorming is kunt u dit gemakkelijk verwijderen met een sponsje. Cosmetische schade is zoals in de garantievoorwaarden vermeld niet iets wat behandeld word. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd, orla-B staat niet achter hun eigen kwaliteit, metalen pinnetjes die niet eens roestvrij zijn. Veel plezier ermee, Nooit meer oral-b voor mij.

M

Michel

16-03-2022

0

2 tandenborstel a 360,00

Bij retourzanden van de tandenborstels, let goed op, je krijgt je geld never nooit terug..........

M

mil

18-11-2021

0

Oral-B Pulsonic Slim 1000

Na 4 maanden een nieuwe dezelfde tandenborstel gekregen met een garantieverlening tot 3 jaar. omdat de lijmverbinding van de bedienplaat los kwam. Nu na 13 maanden hetzelfde probleem. Na terugsturen bericht gekregen dat ik een nieuwe tandenborstel ging krijgen. Na 7 weken krijg ik een nieuwe andere tandenborstel want het type Pulsonic Slim 1000 is niet meer levervaar. De tandborstel die ik kreeg is echter geen Pulsonic type, een cross-over wil ik niet gebruiken. Een Pulsonic wil/kan men niet leveren. Is dit consumercare?

H

Hilaire Benaets

13-11-2020

0