Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
42.1% Zou hier weer kopen
Op zoek naar de meningen en ervaring van eerdere consumenten met deze online opticien? Of wil je graag zelf een recensie schrijven en een beoordeling geven? Voor beiden zit je hier op de juiste plek.
Vroeg of laat moet iedereen eraan geloven: een bril. Of het nu enkel een leesbril is op de krant te lezen of een bril voor tijdens het autorijden. En nee, dan hebben we het niet specifiek over een zonnebril. Afhankelijk van hoe je oog zich “ontwikkelt” over de jaren heen, wordt je hoogstwaarschijnlijk verziend of bijziend, maar allebei kan ook en dan zit je aan de multifocaal (ook wel varifocaal genoemd).
Maar zodra je kippig wordt, kun je natuurlijk ook kiezen voor contactlenzen. Hoewel harde contactlenzen een optisch vernuft zijn waar een optometrist zielsgelukkig van wordt, zit de zachte variant vaak toch een stuk comfortabeler. Vaak wordt het wel geadviseerd om daarnaast toch een bril achter de hand te hebben. Ogen zijn die stukjes plastic aan het einde van de dag vaak wel zat en dan is het prettig als je dan niet direct half blind bent.
Een andere rede om voor contactlenzen te kiezen, is omdat er veel te veel leuke zonnebrillen zijn die niet op sterkte gaan of kunnen. Dan word je een soort “mooi-weer-drager” in plaats van een “die hard.” Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen voor daglenzen, weeklenzen of maandlenzen, maar er zijn ook dag/nachtlenzen. Vergeet je de lenzenvloeistof niet? En wist je trouwens dat gekleurde contactlenzen ook op sterkte kunnen?
Maar zelfs als je geen bril op sterkte nodig hebt, word je zelfs bij eenvoudige zonnebrillen al bedolven onder de mogelijkheden: gespiegeld, kleurverloop, gepolariseerd, opvouwbaar, in de originele tint, kleine glazen of juist brede. Uiteraard kies je een model wat ook bij de vorm van jouw hoofd past, want dat zit gewoon beter.
Deze online opticien verkoopt zowel brillen, zonnebrillen als contactlenzen. Op de website is het mogelijk om via de webcam een montuur te passen, zodat je een idee krijgt van hoe het er uit zal zien. Bij het bestellen vul je eenvoudig de dioptrieën in, en de waarden van een eventuele cilinder en bijbehorende as. Deze webshop hanteert een 30 dagen geldteruggarantie.
Op het moment dat de ogen gemeten worden, kan dat bij een partner van Mister Spex. Deze zitten op dit moment nog niet door heel Nederland. Kijk daarom eerst op de website wat het aanbod in de buurt is.
Heb jij ervaring met deze webwinkel en wil je graag jouw mening delen? Schrijf dan snel een review. Daarmee help je de mensen die wel interesse hebben in dit bedrijf, maar er verder onbekend mee zijn. Hoe vond je het meten bij de partneropticien gaan en het daarna bestellen in de webshop? Hoe gaat het in zijn werk als de bestelde bril is bezorgd? Kun je naar die partnershop terug om het montuur goed te laten afstellen? Wat voor een beoordeling geef je de kwaliteitsglazen? Waar kun je terecht als er problemen zijn met de bril?
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Ze reageren niet goed op de levering, na ongeveer 3-4 maanden!! zodra ze een kapot frame hebben afgeleverd! Mister Spex stelt voortdurend de levering van de griet uit. Ik heb ze verteld dat ik het nodig heb. Mensen: BESTEL HIER NIETS!!! Defect frame+ Belachelijke service!
Sara
09-06-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Niet betrouwbaar! 4 maanden nadat ik betaald heb, nog geen bril! Ik bestelde maart 2024 en ontving een defect frame dat niet kon worden gebruikt! Ik heb ze een e-mail gestuurd en het na hun bevestiging teruggestuurd. Het is juni 2024 en ze stellen de levering nog steeds uit! ...Bellen en e-mailen...Elke keer 8-10 min aan de telefoon, zonder resultaat.. Wat een onverantwoorde online shop!
Sara
09-06-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Niet betrouwbaar! 4 maanden nadat ik betaald heb, nog geen bril! Ik bestelde maart 2024 en ontving een defect frame dat niet kon worden gebruikt! Ik heb ze een e-mail gestuurd en het na hun bevestiging teruggestuurd. Het is juni 2024 en ze stellen de levering nog steeds uit! ...Bellen en e-mailen...Elke keer 8-10 min aan de telefoon, zonder resultaat.. Wat een onverantwoorde online shop!
Sara
09-06-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Zonnebril besteld , niet de bril die ik verwacht had en dus retour , zijn nu bijna vier weken verder vanaf datum retour en nog steeds niet hef aankoop bedrag terug , Wel iedere dag een mail over hoe geweldig ze wel niet zijn ! De laatste in de toekomst om maar iets te bestellen , ga eerst eens prioriteiten stellen die wel in het belang van de klant zijn ipv je vreselijk druk maken om een 5 sterren review .
ASB
30-07-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik woon op Bonaire en heb lenzen besteld. Omdat ik buiten de EU woon, hoef ik geen BTW af te dragen. Voordat ik de lenzen bestelde heb ik geinformeerd hoe ik de BTW terug zou kunnen krijgen en ik kreeg een heel uitgebreid formulier toegestuurd om in te laten vullen door de douane. Dat heb ik gedaan en heb het aan Mr Spex teruggestuurd per post en per email. Ik moest ze 5 maal herinneren aan het feit dat ik nog steeds niets had ontvangen.... en werd iedere keer beantwoord met een ander antwoord en tenslotte: we vergoeden het via Paypal, binnen een week heeft u het. Na twee weken nog niets.... Ik heb WEER gemaild en nu kreeg een kort mailtje met de mededeling dat ze het bedrag van ruim 50 Euro niet gaan teruggeven... het is te veel werk voor hun administratie! Deze mededeling komt na 5 maanden heen en weer gemail en loze beloften. Natuurlijk heb ik gereageerd, maar geen antwoord. Wat een dieven!
Aja
16-07-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Tweede keer dat ik bij mister spex heb besteld NEVER AGAIN. wacht al tien dagen op me lenzen en de vorige keer was het ook veelste lang. Maar ik dacht geef ze nog een kans er kan altijd iets mis gaan. Helaas is het bij mister spex blijkbaar de normale gang van zaken(lekker laat). Heb bij veel webshop besteld minder bekend en dan heb ik mijn lenzen altijd netjes binnen 3 werkdagen binnen gehad soms zelfs de volgende dag! Klaar ermee :) (klantenservice trouwens ook van niks)
Sorlavie
27-06-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
WAARSCHUWING!!!! Jaren klant bij Mister Spex. Opeens wordt er niets meer geleverd. Zending betaald. 35 keer gemaild. Helaas, opgelicht!
h
23-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik heb contactlenzen besteld a 100 euro en betaald, na 10 dagen nog steeds niet ontvangen en geen volginformatie beschikbaar Na een belletje Spex klantenservice kreeg ik te horen dat het met de gewone Duits enveloppen post is verstuurd en waarschijnlijk nog dient aan te komen. Jaaa, zal wel ......
Ramo
23-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Klantenservice onbereikbaar per mail en telefonisch ,geld betalen gaat snel maar daarna ??
A de Bruin
13-03-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Niemand reageert op mijn herhaaldelijke mails. Bestelling van 2 weken geleden nog niet binnen. Tracking code nooit gehad. Telefonisch onbreikbaar. Afzetterij? Ik ga aangifte doen
Sana
26-02-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Belachelijke service. Niet reageren op email (zelfs niet na reminder), lenzen na 14 dagen niet binnen (Zoek? Niet verzonden? Géén idee!).
Jasper Kolbrink
12-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Please, never order sunglasses at this company! It was the worse experience ever. I ordered sunglasses in the beggining of June. After a week I got them and they were defected. After that - welcome to the hell. Nobody responded on my calls to the dutch office, they just didn't work, since I called a lot of times a day and was waiting for 15-30 min. I sent an email and of course nobody responded me even after 1 week. I sent back the sunglasses using a return form found in the box. On their official website it's said that people get DHL form for returning. But it's not correct because I got postNL (which is of course much cheaper for them). My sunglasses were going back more than two weeks. During that time I finally could speak with a person from German office. They were constantly repeating that they were busy because of Corona, which I don't believe at all. They (i dont know why) sent me a new returning form again (after 1 week when I already sent sunglasses back!!!!) They told me that they need to investigate if the sunglasses are defected and they will send me a new pair. I needed to go on holidays and I couldn\t get this parcel - so I texted them about that. But they just don't read messages. They sent me a box with new sunglasses and since I couldn't get it, the sunglasses were sent back to Germany. when after 2 weeks of nothing I called again to Germany they said that sunglasses are lost!!! and they can not send me new because this item is out of stock! Luckily I managed to return my money back again after 1 week. They offered me to wait new sunglasses from the manufacture transferring money on smb's bank account or via paypal. Thanks God I didn't do that since I don't trust this company at all any more. No quality, no service, no customer friendly. I spent 2 months to follow this situation, I spent my nerves, my time, and I didn't get my sunglasses. To bad that paying a lot of money for sunglasses I got 0.
Olga
12-08-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Gelukkig heb ik via mijn creditcard betaald. Want de klantenservice is niet bereikbaar. Wat een drama. Mensen: BESTEL HIER NIETS!!!
S Althof
24-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Heb mijn lenzen op tijd binnen gekregen, super! Bovendien ook nog voor de goedkoopste prijs wat ik op het internet vond. Als kers op de taart heb ik ook nog een lenzendoos erbij gekregen! Super!
Yara
14-02-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik wilde wat brillen testen. Het begon al met bestellen. Je zou gratis kunnen bestellen, maar er stond niet duidelijk dat je dan niet met PayPal moest bestalen, maar het nummer van je rekening moest invullen. Ineens was ik aan het betalen voor 4 monturen. 1 van deze monturen bleek niet op voorraad. Maar daarvoor had ik dus wel betaald. Mijn verzoek om in ieder geval het geld van dit montuur terug te betalen werd niet ingewilligd. Dat geld kreeg ik pas terug als ik andere monturen had terug gestuurd. Die andere monturen heb ik dan ook meteen teruggestuurd, zonder te betalen. Toen deze 3 monturen terug waren gekomen, kreeg ik alleen deze 3 monturen terugbetaald. En niet de montuur die ik al helemaal niet had gekregen. Om dat geld moest ik nog expliciet vragen. Daarna werd het geld teruggestort, met een heel laffe sorry. Nooit meer Mister Spex voor mij. En voor de lezer, begin er niet aan!
Joost
28-10-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen en betalen is zo geregeld, maar je bestelling ook geleverd krijgen is een drama. Na een week nog niks ontvangen terwijl ze 3 werkdagen zeggen. Met de klantenservice gebeld, wat alleen Engels talig is, word mij gezegd nog een week te wachten. Zit nu dus zonder lenzen, en moet maar hopen dat ze alsnog geleverd worden. 1 ding weet ik zeker, ik bestel hier nooit meer!!!!
Mariëlle van der Meer
18-10-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik bestel een Ray Ban bril (Ray-Ban RB 8317-CH 029/A1) welke ca. 85€ goedkoper is dan elders. Krijg m niet geleverd omdat hij zogenaamd niet meer op voorraad zou zijn. Onzin want hij is gewoon op voorraad maar dan opeens 85€ duurder.... Wat een oplichters!
Jan Bouman
25-09-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wel besteld en betaald- geen levering. Geen contact met klantenservice te krijgen en reageren niet op diverse mails (behalve de automatische ontvangstbevestiging). Geld weg, geen lenzen , dus nu opnieuw sparen voor lenzen en voorlopig noodgedwongen bril dragen.
Sandra
20-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Als je naar de service lijn belt krijg je een tekstbandje te horen en daarna irriterende muziek en na 12 minuten heb ik opgelegd. Volgens mij bestaat deze site niet en is dit oplichting. Ik heb mastercard hier al van op de hoogte gebracht.
Olivier
04-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal