Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Heb je een product nodig voor een goed kapsel? Zoek je nieuwe kappersartikelen en/of haarproducten? Wellicht is Haarimport dan een interessante organisatie voor je. Bekijk op deze pagina welke objectieve ervaringen er bij Haarimport bekend zijn.
Bij Haarimport koop je alles met betrekking tot kapsels. Volgens het bedrijf zorgen de producten uiteindelijk voor de perfecte coupe. Zowel kappers als particulieren zijn onderdeel van de klantenkring van Haarimport. Er worden kappersartikelen, haarproducten en toebehoren verkocht. De producten zijn afkomstig van verschillende merken. Deze onderneming bestaat al meer dan 50 jaar. Er zijn vestigingen in Rotterdam en Schiedam waar gewinkeld kan worden. De items kunnen eveneens online via de webshop gekocht worden. Voor vragen/opmerkingen is een ieder welkom contact op te nemen met deze organisatie. Er wordt aangegeven dat de medewerkers van de klantenservice altijd voor de klanten klaar staan en ze snel helpen. De personeelsleden hebben volgens het bedrijf veel ervaring met betrekking tot de artikelen die ze verkopen.
Het is mogelijk om je bestelling op adres naar keuze te laten bezorgen. Het behoort eveneens tot de mogelijkheden om een product zelf op te halen. Orders die op werkdagen tussen 00:00 en 16:00 uur worden geplaatst, zullen de volgende dag via DHL afgeleverd worden. Bestelde items tussen 16:00 en 23:59 uur worden de volgende werkdag per koerier op de fiets bij je afgeleverd. Klanten krijgen een Track en Trace code waarmee ze hun bestelling van deur tot deur kunnen volgen. Bij bestellingen met een minimale bestelwaarde van € 35,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. De kosten voor verzending onder dat bedrag staan vermeld op de website. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Er kan onder andere betaald worden via iDeal, Visa, Maestro, Mastercard, American Express, Bancontact, Apple Pay en Google Pay. De mensen van Haarimport geven aan dat betalingen in een beveiligde omgeving worden uitgevoerd.
Als je iets retour wilt sturen zal dit binnen een termijn van 14 dagen moeten gebeuren. Dit dient via de post te geschieden. Een retour kan niet zelf fysiek bij een van de filialen worden afgegeven. Iedereen dient zich aan de speciale retourprocedure te houden. Een retour moet vooraf schriftelijk worden aangemeld. Er zal een ingevuld retourformulier mee teruggestuurd moeten worden. De (kopie) factuur hoort er ook bij te zitten. Retourneringen dienen voldoende gefrankeerd te worden. De aansprakelijkheid van de retour ligt bij de koper. Het kan daarom raadzaam zijn om een retourzending te verzekeren.
Tevreden klanten staan bij Haarimport hoog in het vaandel. Het kan volgens het bedrijf toch onverhoopt gebeuren dat je een slechte ervaring hebt. Ze worden hier dan graag van op de hoogte gebracht. Klachten moeten ingediend worden bij de afdeling Klantenservice. De personeelsleden stellen binnen een week uitsluitsel over de klacht te geven. Mocht je hier niet tevreden over zijn kan de directie ingeschakeld worden. Als dit niet voor een vruchtbare oplossing zorgt kan een klacht worden doorgegeven aan de Thuiswinkel Waarborg. Dit kun je doen via www.sgc.nl. Sinds een aantal jaren is het eveneens mogelijk om klachten te droppen bij het Europese online geschillenplatform (ODR).
Ben je al klant bij Haarimport? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Heb je hier naar tevredenheid producten gekocht? Hoe heb je de service ervaren? Laat het weten via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!