Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een organisatie die je compenseert wanneer je te maken hebt gehad met vluchtvertraging, vluchtannulering en/of vluchtoverboeking? Het bedrijf Compensair zou voor jou dan mogelijk een optie kunnen zijn. Lees eerst wat de ervaringen van klanten bij dit bedrijf zijn.
Compensair is een bedrijf dat helpt bij het ontvangen van een vergoeding tot € 600,- voor een vluchtvertraging, vluchtannulering en/of vluchtoverboeking. In dit artikel beschrijven we op objectieve wijze het bedrijf Compensair. Naast dit artikel lees je reviews die klanten schrijven over Compensair. Deze beoordelingen zijn objectief en onafhankelijk.
Je kunt een claim tot € 600,- per passagier indienen in geval van een vertraagde vlucht, geannuleerde vlucht, instapweigering en gemiste verbinding. Klanten dienen een aanvraag in. Via de website van Compensair hebben klanten de mogelijkheid om een vlucht in 2 minuten te controleren. Via de zoekfunctie voer je eerst je vluchtgegevens in en dien je een korte omschrijving te geven. Er worden door Compensair alleen kosten in rekening gebracht onder de noemer van 25 procent wanneer een klant een vergoeding krijgt van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. Het bedrijf geeft aan dat klanten gemiddeld € 450,- aan compensatie ontvangen.
Compensair stelt bij 150 vliegbedrijven claims te hebben ingediend verspreid over 60 verschillende landen. Het gaat hierbij ook om chartervluchten. Compensair voert al het werk uit. Het bedrijf stelt op zorgvuldige wijze alle aspecten af te wegen als er een claim wordt ingediend. De medewerkers van Compensair beoordelen een zaak en leggen claims voor aan vliegmaatschappijen. Het bedrijf werkt samen met advocaten die de juridische kansen beoordelen. Zij zorgen voor ondersteunende bewijzen om de claim te kunnen voorbereiden.
Er wordt door het bedrijf aangegeven dat ze veel ervaring hebben in rechtsgang en inzage in vele documenten te hebben gehad. Mocht je klant zijn bij dit bedrijf wordt al het papierwerk verzorgt en worden alle benodigde documenten voorbereid om de claim in te dienen bij de luchtvaartmaatschappij en zorgen voor alle verdere communicatie met de vliegtuigbedrijven. Mocht het zo zijn dat een bedrijf weigert te compenseren dan kan er een gerechtelijke procedure gestart worden. Dit doet Compensair voor haar klanten. Als dit het geval is dan worden alle extra kosten zoals juridische kosten door het bedrijf afgedekt.
Via een speciale 'FAQ' pagina krijg je antwoord op veel gestelde vragen. Zo leert een kijkje op deze pagina ons dat als je eindbestemming met meer dan 3 uur vertraging is bereikt, je recht hebt op een vergoeding van € 250,- tot € 600,-. Het is dan wel zo dat de vertraging niet veroorzaakt mag zijn door buitengewone omstandigheden zoals slechte weersomstandigheden, staking en/of risico op terrorisme. Als de vertraging meer dan 2 uur in beslag neemt dan hebben passagiers recht op ondersteuning van de luchtvaartmaatschappij in de vorm van gratis bellen, gratis drankjes, gratis maaltijden, gratis accommodatie en gratis transfer naar de accommodatie.
Ben jij al klant bij Compensair? We zijn ontzettend benieuwd naar je ervaringen bij dit bedrijf. Heb je al vaak zaken gedaan met Compensair? In wat voor een situatie is er samengewerkt met Compensair? Heeft jouw samenwerking met dit bedrijf daadwerkelijk geresulteerd in een compensatie? Ga jij in de toekomst vaker zaken doen met Compensair? Zou je andere mensen aanbevelen in zee te gaan met Compensair? Jouw mening is goud waard. Door je visie te delen met de bezoekers van NederlandReview draag je er aan bij dat mensen betere beslissingen kunnen nemen. Is het wel of niet verstandig om een samenwerking te starten met Compensair?
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!