Zooplus

5.7

Bestellen

3.6

Service

5.6

Prijs

3.7

Levering

41.5%

Zou hier weer kopen

Zooplus

Wanneer je een huisdier hebt, wil je er graag goed voor zorgen. Naast goede voeding heb je daarvoor ook andere artikelen nodig, zoals een goed onderkomen voor je vogel bijvoorbeeld, speeltjes voor je hond, hooi voor je konijn en een vlooienmiddel voor je huiskat. Al deze artikelen en nog veel meer vind je bij ZooPlus. Maar er zijn nog vele andere dierenspeciaalzaken online, en hoe scoort deze webwinkel op het gebied van prijs, kwaliteit, levering etcetera? Dit willen wij graag van jou weten. Help ons daarom door via NederlandReview je ervaring te delen met andere dierenbezitters. Zo kan iedereen daar zijn voordeel mee doen.


Over Zooplus

Zooplus is in 1999 opgericht en wil dierenbezitters een vertrouwde en gemakkelijke online website bieden met de keuze uit meer dan 8000 producten voor je huisdier. Zij hebben acht vestigingen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Polen, Turkije en Oxford. Op dit moment leveren zij in 28 verschillende landen, en om dat te kunnen bereiken werken zij in heel Europa samen met talrijke verzendbedrijven. Zooplus biedt topmerken en kwaliteitsproducten aan op zowel het gebied van dierenverzorging als op het gebied van dierenaccesoires, en dit doen zij tegen gunstige prijzen.


 


Diensten van Zooplus

Bij deze webwinkel vindt je alles wat je nodig hebt voor je huisdier, er is een zeer ruim aanbod aan artikelen voor o.a. honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels, paarden etcetera. Door te klikken op een product naar keuze kun je de productdetails bekijken, de evt. afmetingen of smaak.  Naast het feit dat je de productdetails kunt bekijken, zie je hier ook meteen wat andere mensen die dit product hebben aangeschaft, van het product vonden. En heb je precies datgene gevonden wat je zoekt, dan plaats je dat eenvoudig in je virtuele winkelwagentje. Wanneer je je registreert als klant en bestelt bij Zooplus krijg je voor iedere euro die je uitgeeft een bonuspunt. Deze bonuspunten kun je opsparen, en wanneer je voldoende punten hebt, kun je bij je bestelling gratis bonusproducten toevoegen die je vindt in het bonusproductenoverzicht. De bestelling die je bij Zooplus doet, zul je over het algemeen, behalve in het weekend binnen 1 of 2 werkdagen ontvangen. Het minimumbestelbedrag is € 14,-, exclusief verzendkosten, en vanaf € 35,- wordt je bestelling gratis thuisbezorgd. Daar beneden zijn de verzendkosten € 2,99. Je kunt bij Zooplus op de volgende manieren betalen: via iDeal, Paypal, creditcard, op rekening of via vooruitbetaling. Ook kun je bij hen bestellen via een app voor Android en Iphone.


Korting bij Zooplus

Om de loyaliteit van hun klanten te belonen heeft Zooplus een pagina met kortingscodes en een duidelijk overzicht van de huidige aanbiedingen en kortingen. Ook krijg je, als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief, via e-mail nogal eens een kortingscode toegestuurd.


Klachten

Voor vragen en klachten kun je van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur met de klantenservice bellen tegen een standaard tarief. Als je al een klanteninlog hebt, kun je je het beste via Mijn Zooplus aanmelden en dan van het contactformulier gebruiken maken. Dan hebben zij meteen jouw persoonlijke gegevens bij de hand. Zij reageren daar zo snel mogelijk op, meestal binnen 1 werkdag.


Wat zijn jouw ervaringen?

Ben jij al jaren klant of klant geweest bij Zooplus en wat is jouw ervaring met dit bedrijf? Kreeg jij je bestelde goederen op tijd binnen en voldeden ze aan je verwachting of viel het toch tegen? Wat vind jij van de prijzen van de artikelen bij Zooplus, ben je duurder uit dan bij de dierenspeciaalzaak om de hoek, of is het juist veel goedkoper? Al deze en meer ervaringen horen we graag. Zo kunnen we anderen laten weten wat ze van Zooplus kunnen verwachten en of ze er gerust iets kunnen bestellen of beter een andere webwinkel kunnen kiezen. Deel jouw ervaring hier en help hiermee anderen


Lees hier de reviews van echte klanten van Zooplus! Vind je hier echt alles voor de verzorging van kat, hond, paard en meer dieren?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (82)

Hondenvoer, vogelvoer, accessoires

Slecht verpakt, gescheurde kartons, bestellingen voer altijd later/te laat. Veel beloftes weinig waargemaakt. Is er iets

M

Margarete

24-09-2023

0forum

Smolke Weight Control

Zeer tevreden met Zoo Plus. Leuk spaarsysteem en eigenlijk altijd de voordeligste. Ik heb vrijdag eind van de middag besteld en verwachte daarmee de bestelling na het weekend maar had het zaterdag al in huis.

W

Wessel

28-08-2023

0forum

Feliway

Nou in 1 woord super. Feliway met valeriaan knuffelzakjes gekocht. Mojito onze ex later begon met sproeien, wacht nog even, kan nog niet echt een oordeel geven. Mogwai onze mix main coon, wil nooit bij ons liggen, nu met de knuffelzakjes, ligt ze bij mij op de bank, onze krabpaal staat er al een jaar, wilde ze ook niet opliggen, nu een knuffelzakjes erop gelegd, en ja hoor, ze blijft lekker liggen.

F

Freda

23-07-2023

0forum

Krabpaal

N

Nathalie

06-07-2023

0forum

Hondenspullen

Slechter kan niet! Een club dat adverteert met 'achteraf betalen' maat pas verzendt als je vooraf betaalt! Achteraf betalen is een fijne optie aangezien (verdachte) webshops (zoals Zooplus en hun andere verdachte variant Bitba.nl) geld wel via iDeal innen maar niet verzenden! En dan komen ze met een lulverhaal over "we willen onze klanten eerst leren kennen"! Jullie krijgen geen cent van deze klant en we hebben inmiddels elders besteld! We bestellen jaarlijks voor duizenden euro's o.a. voor onze 5 honden. Zakelijk ook. Geen schulden en geen BKR-notering en zodra de bestelling binnen is wordt deze dezelfde dag nog betaald! Succes verder met je Duitse webshop!

P

Paul

05-06-2023

0forum

Hondenvoer

Jammer dit Al jaren bestel ik voor meeonderteken voer bij zooplus altijd snel en goedgeleverd En nu wacht ik al 1,5 week op bestelling dieet voer Al twee keer bericht gehad is geleverd maar niks ontvangen DHL en PostNL Gelukkig nog niet betaald Ik weet niet wat er aan de hand is ineens met dit bedrijf en ik ben niet de enige lees ik zo .ik hoop dat ze snel actie ondernemen Wat dit kost klanten

Z

Zuidje

30-05-2023

0forum

Spécial kitten main coon

Een schande, 4 april besteld en de 10de svond nog steeds niet geleverd. Moet naar andere voeding gaan zoeken en duurder betalen. Stop mat de samenwerking met leveranciers PAAK Schandalig

D

Daniel

11-04-2023

0forum

Bestellen!

Slechter kan niet! Een club dat adverteert met 'achteraf betalen' maat pas verzendt als je vooraf betaalt! Achteraf betalen is een fijne optie aangezien (verdachte) webshops (zoals Zzoplus en hun andere verdachte variant Bitba) geld wel via iDeal innen maar niet verzenden! En dan komen ze met een lulverhaal over "we willen onze klanten eerst leren kennen"! Jullie krijgen geen cent van deze klant en we hebben inmiddels elders besteld! We bestellen jaarlijks voor duizenden euro's o.a. voor onze 5 honden. Zakelijk ook. Geen schulden en geen BKR-notering en zodra de bestelling binnen is wordt drze dezelfde dag nog betaald! Succrs verder met je Duitse webshop!

P

Paul

29-03-2023

0forum

Een hondenmand

Ik heb al heel wat spullen gekocht bij zooplus. Nu heb ik een hondenmand gekocht. De mand zou uiterlijk 15 maart 2023 binnenkomen,maar nik ontvangen. Heb ik vandaag gebeld is het paket kwijt. Ze vroegen of ik een nieuwe wilde bestellen.ik zij moet ik dan weer drie dagen wachten. Ze zijden dat het een dinsdag zou komen want zaterdag en zondag leveren ze niet. En veder in het gesprek weer wel. Ze weten gewoon niet wat ze zeggen. Dit is de laaste keer dat ik bij zooplus besteld .

N

Nancy

16-03-2023

0forum

Caviakooi

Zou zogezegd op donderdagavond al bij post nl gezeten hebben ... nog altijd niet ontvangen ... schaamtelijke verzending & service hier bestel ik nooit meer

N

Nele

20-02-2023

0forum

Knaagdierkooi

Handige site met diverse producten. De communicatie per mail ging vlot en beleefd. Na ontvangst van mijn bestelling bleek een onderdeel, dat ik niet zou gebruiken, kapot. Ik meldde het om Zooplus te informeren en kreeg direct een flinke korting. Daar ben ik heel blij mee.

M

Marion

15-02-2023

0forum

Hondenvoer

Levering duurt nu al 6 dagen en postnl heeft pakket nog niet ontvangen. Zooplus verwijst naar postnl. Dit is nu al de zoveelste keer dat levering en communicatie hierover slecht is. Oplossingen worden niet geboden, geen Zooplus meer voor ons. Dat is jarenlang anders geweest, maar helaas: dag Zooplus

C

Corrine de Ruijter

10-11-2022

1forum

24 x 800 g rococco natvoer

Voordeel pakket, aan een goed prijsje. Mss een foutje op de website maar ze hebben het NIET geleverd! Waarom? Omdat ik maar 5, 49 euro voor het geheel moest betalen!

H

Helen

10-10-2022

0forum

Honden snacks Dokas Kippenborst in stukjes

Ik heb bij Zooplus 4 zakjes Dokas Kippenborst in stukjes besteld en betaald. Alleen nooit de bestelling ontvangen. Hierover al meerdere malen per telefoon contact over opgenomen en telkens wordt er gezegt dat de bestelling gecrediteerd zou worden maar er gebeurd niks. Bestelnummer 256838271

P

Patrick van Rooij

22-09-2022

0forum

kattevoer

WAARDELOOS BEDRIJF! Het bestellingsproces is niet erg duidelijk en blijkbaar stond ik nog met een oud adres in het systeem. Bij het begin van het proces had ik wel aagegeven dat de bestelling naar België moest, maar dat werd genegeerd. Omdat tijdens het hele proces niet duidelijk werd aangegeven wat het bezorgadres was, kwam ik daar pas achter toen de bestelling was afgerond (NA 1 MINUUT). Natuurlijk kon Zooplus niets meer doen, hoewel ik ze onmiddellijk contacteerde, want de bestelling was zogezegd al meteen doorgegeven (op zaterdagavond?) en in feite moet ik het nu maar zelf oplossen. Ik ga geen 130 km rijden om mijn bestelling op te halen! Ze kunnen hun boeltje houden! Dit bedrijf is klantonvriendelijk en inflexibel. De goede wil ontbreekt duidelijk volledig. Bij Amazon kun je bij vergissingen wel wijzigen of annuleren. Ik bestel NOOIT MEER iets bij hen.

M

M. Peeters Weem

28-08-2022

0forum

Katten spullen

Ik heb een vriend van aangeraden om bij de Zooplus te gaan shoppen toen hij 2 kittens kreeg. Maar jeetje, wat heb ik daar spijt van. Hij kreeg de spullen niet geleverd. DPD heeft het pakket retour afzender gestuurd, maar Zooplus beweert dat het pakket geleverd is. Mijn vriend krijgt geen geld terug en heeft nooit zijn spullen gekregen. Ik ga nu zelf ook nooit meer hier bestellen.

K

Kats

23-07-2022

0forum

Iams kattenvoer

Heb al eens eerder een negatieve review over Zooplus gegeven omtrent speciaalvoer voor honden, maar blijkbaar wil Zooplus niet leren van hun fouten en dus haal ik nog maar een keer uit, dit keer omtrent Iams kattenvoer... Mijn vriendin heeft 3 weken(!!) geleden een bestelling gedaan van 10kg brokken en 48 zakjes natvoer, deze zijn NOG STEEDS NIET geleverd... Fout ligt bij Zooplus, geven zelf al te kennen dat er vertraging is, dus mij is inmiddels wel duidrlijk: Er werken daar klojo's in t magazijn, die totaal 0 verstand van magazijnbeheer hebben... Dat Zooplus nog bestaat, is mij een compleet raadsel...

R

RS

17-07-2022

0forum

voedsel

Bestellingen lopen prima. Maar het sturen van duidelijke betalingsoverzichten is een drama. En dan heb je alles betaald volgens de overzichten, krijg je gewoon weer een betalingsoverzicht. Waardeloos

P

Patrick Klok

14-07-2022

0forum

Bak voor hondenvoer

Een grote bak voor hondenvoer besteld. Wordt automatisch geanuleerd. Hier krijg je GEEN bericht van. Je krijgt wel een bestel bevestiging, maar er wordt dus door de klantenservice gezegd dat dit geen verzend bevestiging is. Nogmaals besteld, en weer niks binnen. weer opnieuw automatisch geanuleerd. Wij weer bellen met de gebrekkig sprekende klantenservice. Schijn je de eerste keer niet te kunnen betalen met afterpay. Deze optie wordt wel weergeven als betaal methode en er staat nergens dat dat niet kan/mag. Laat je hem door de klantenservice opnieuw bestellen, is hij ineens duurder geworden. Bestelling geanuleerd en bestel hier nooit meer. Wat een flut bedrijf.

R

Ruurd Beekink

12-07-2022

0forum

KLACHT: Leveren niet wat beloofd is

KLACHT Op 03-07-2022 hebben wij een bestelling geplaatst bij jullie, om deze bestelling zat o.a. drie aanbiedingssets in van Felix natvoer: - 1 set van 96x 85 gram Felix Sensations Sauces - 1 set van 96 x 85 gram Felix Sensations Extra - 1 set van 96 x 85 gram Dubbel lekker vlees selection Op de website stond zeer duidelijk beschreven (in zowel de hoofd tekst, alsmede in de advertentie tekst) dat één set 96 zakjes van 85 gram hoort te bevatten. Wij hebben drie van deze sets (96 zakjes per set) besteld bij jullie, dit komt neer op 288 zakjes natvoer. Bij de ontvangst van ons 1ste pakket zaten er tot onze verbazing maar 96 zakjes natvoer in de bestelling, ipv de 288 zakjes die wij besteld hadden. Wij misde dus 192 (66,67%) zakjes. Omdat onze bestelling bestond uit twee zendingen hebben wij netjes de 2de zending afgewacht. Helaas betreurde wij het om te zien dat daar ook de missende 192 zakjes niet in zaten.. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice over dit topic met de vraag wanneer wij de resterende 192 zakjes zullen ontvangen. Korte samenvatting van dit gesprek met de heer Alexander Janssen was dat wij als trouwe klant pech hadden, er was door Zooplus een fout op de website gemaakt met het vermelde aantal. Ik heb aangegeven dat wel erg kort door de bocht was, een fout maken, dat kan gebeuren, echter werd deze Zooplus fout ons probleem gemaakt. In de email conversatie heb ik aangegeven dat wij alsnog graag ontvangen wat ons toegezegd is als klant. Dat kon niet volgens de heer. Ik heb de heer gewezen op de wet waarin staat dat een klant het recht heeft om te ontvangen wat er besteld is (fout of geen fout). Aan die email heb ik toegevoegd dat wij daarom alsnog de resterende 198 zakjes (de missende 66,67%) van onze bestelling ontvangen. De heer had daar schijnbaar geen boodschap aan en gaf aan dat ze 50% van het betaalde bedrag konden overmaken.. Echter wij missen 66,67% van onze bestelling, niet 50%. Ik heb meneer verteld dat een creditering ook een optie zou zijn, echter dan wel voor de rechtmatige 66,67%. Dat kon niet Volgens de heer. Ik heb de heer hierop verzocht om dan de missende zakjes op te sturen.. Daar krijgen wij geen antwoord meer op, laat staan wij worden genegeerd door de klantenservice (let op het woordje "service" in deze tekst). Afgezien dat de heer, als functie klantenservice erg kort en cru overkomt, vinden wij deze manier van zaken doen erg onprofessioneel. Needless to say, Houden wij hier als vaste klant een erg nare nasmaak aan over en zijn wij ook niet gediend van dit soort praktijken. Wij willen jullie vragen om dit verhaal opnieuw, door iemand anders te beoordelen. Mocht dit niet lukken dan zijn wij genoodzaakt dit op een andere manier te spelen. Wij laten niet met ons omgaan om de wijze hoe er nu met ons omgegaan wordt. Met vriendelijke groet, Chantall & Brian

C

Chantal

06-07-2022

0forum