10

10

10

10

100%

ZebraBook

Voor kinderen zijn verhalen magisch. Dat is natuurlijk helemaal het geval bij verhalen waarbij zij zelf de hoofdrol spelen en de held of heldin van hun eigen verhaal zijn. Je kunt dit mogelijk maken via ZebraBook. Maar wat zal de kwaliteit van deze kinderboeken nou echt zijn? Hoe zal de naam van je kind, kleinkind, neefje of nichtje verwerkt zijn in het verhaal? Wat zal er allemaal in deze boeken verwerkt zitten? Hoe makkelijk zal het zijn om een boek te bestellen via hun website? Zal het boek wel op tijd aankomen voor de verjaardag van je zoon of dochter? En hoe vriendelijk en hulpvaardig is ZebraBook’s klantenservice echt? Dit kun je het beste horen van ouders die al een boek bij ZebraBook hebben gekocht. Lees hun reviews om erachter te komen wat je van ZebraBook kunt verwachten. Hun beoordelingen, ervaringen, cijfers en meningen zullen je een beeld geven van deze bijzondere boekenservice.

Over ZebraBook

ZebraBook is een bedrijf dat kinderboeken op maat verzorgd. Het bedrijf is opgericht voor twee vriendinnen, Hélene en Anne. Het eerste boek dat ze uitbrachten was Het Dierenboek. Het boek helpt kinderen om het alfabet te leren door middel van dingen die ze leuk vinden. Dit boek is in maar liefst zeven talen vertaald. Later zijn hier nog verschillende boeken bijgekomen. Dit zijn Het Boek van Talenten en De Reis door Europa. Ze willen graag een uniek boek maken. Daarom is ieder boek in ieder geval gedeeltelijk met de hand gemaakt. Het boek moet net zo uniek zijn als het kind dat het krijgt. Maar dat betekent niet dat het boek niet grappig moet zijn voor de volwassene die het voorleest. Ze willen daarbij voorkomen dat er stereotypes in het boek voorkomen. Er zijn dus gewoon vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, vaders die het huishouden doen en voor de kinderen zorgen en meisjes die voetballen. De boeken moeten net zo echt zijn als het echte leven en laten zien dat zowel jongens als meisjes ieder beroep of iedere activiteit kunnen uitoefenen die ze willen.

Diensten van ZebraBook

Je kunt via de website een boek bestellen. Het boek zal aangepast zijn op de voor- en achternaam van je kind. Dit is vooral het geval bij de eerste twee boeken (Het Dierenboek en Het Boek van Talenten). Er is een ZebraBook bezorgservice die het eindproduct naar je op zal sturen zodra het klaar is. Verder heeft ZebraBook nog een klantenservice om je te helpen als je nog ergens een vraag over hebt.

Klachten, Complimenten en Tips voor ZebraBook

Heeft jouw kind al een boek van ZebraBook? Dan willen wij graag weten hoe jouw ervaring met ZebraBook heeft uitgepakt. Hoe makkelijk was het om een boek te bestellen via hun website? Was het boek inderdaad aangepast op je kind? Was je zoon of dochter blij met het boek dat hij of zij heeft gekregen? Kwam het boek op tijd aan voor het kraambezoek of de verjaardag? En wat voor een klantenservice verleende ZebraBook toen er toch iets niet helemaal goed ging? Schrijf je eigen ZebraBook review en laat ons weten hoe jij over ZebraBook denkt.

10