Zaful
Alle reviewsZaful
Alle reviews (77)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
3 Fleece Line Jackets
Ik heb 3 Fleece Line Jackets gekocht. De bestelling en Klanten service is goed. Maar de levering duurt eeuwen. Uiteindelijk had ik m'n jackets binnen na 1 1/2 maand.
Zomerjurkjes en zwemkleding
Hier absoluut niet bestellen. In juli heb ik zomerkleding en bikini's gekocht, nu bijna 3 maanden later nog steeds niks ontvangen. Op de tracking site staat sinds begin september "Delivery failed, undeliverable package, has been returned to shipper", verder geen informatie over waarom hij niet geleverd kon worden of waar het pakketje nu is. Zaful klantenservice is absoluut niet behulpzaam en beweert dat het pakketje nog steeds onderweg is naar mij... Heb al 3 keer een ticket ingeleverd en om meer informatie gevraagd maar krijg steeds hetzelfde copy&paste tekstje.
zwemkleding
Zwembroek besteld en betaald via Ideal is ook van mijn rekening afgeboekt, maar volgens de website moet ik dit nogmaals betalen ? Vervolgens via mijn account een bericht verzonden, maar krijg een vraag via welke browser dit besteld is ?
Koop hier nooit meer.UA2107210331440652, UA2107210333292583, UA2107210415050047 en UA2107210339244020
ENORM slecht, NIET bestellen!!!
Ik heb dus een hele hoop bikini's besteld, want ik dacht; ja leuk! even passen en kijken wat het mooiste is. Nu stond er dat er ''geleverd'' is, terwijl ik NIKS ontvangen heb en mag ik het hele bedrag betalen want zij zien alleen maar op de tracking dat er geleverd moet zijn!! Ik heb de buren allemaal gesproken, DHL gebeld, niemand weet ergens vanaf.. Ik heb zelfs de camera beelden terug gekeken.. Maar ZAFUL houd zich stellig vast aan dat het niet hun schuld is etc. TERWIJL ZIJ ook de leverancier regelen toch????? En ik echt bij heel veel mensen lees dat dit ook gebeurt is!! Meest mooie: krijg je een bericht op een mega arrogante toon dat je eventueel een bedragje terug gestort krijgt.. TE bizar!! NIET BESTELLEN DUS!!!!!! Oh en je moet ook trouwens lezen als je dus bikini's besteld; ze kunnen sowieso niet terug gestuurd worden....... Ongeacht of je het pakketje nu geopend zou hebben of niet. Als je het aanneemt moet je betalen. Nou die kans heb ik dus nog niet eens gehad... Om te huilen gewoon........kleding
vreselijke mensen hier!!!!!!!!! ik wil een paar dingen retour sturen en ik krijg maar niet een retour label! ik krijg alleen maar een mail dat ik op een ticket moet reageren en verder helemaal niks!!!! ik heb apart contact met ze opgenomen en gevraagd of ze een mail willen sturen met het retour label en dan sturen ze weer een link waar ik op een ticket moet reageren! helemaal klaar mee. nu ben ik 40 euro kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bikini, jurk, topje, rok
Ik heb deze bestelling nooit ontvangen. De site geeft aan dat hij is afgegeven maar heb niks gezien. Heel vervelend
Geld kwijt
Ik heb hier meer dan €100 aan kleding besteld om vervolgens een bericht te krijgen dat mijn bestelling geannuleerd was door ZAFUL. Het ergste van alles is nog wel dat toen ik via (erg lange) mailcontact vroeg of ze dan mijn geld wilden terugstorten i.p.v. dat ik opnieuw verzendkosten moest gaan betalen, mijn €112,76 niet volledig kon terugkrijgen. Ik mocht namelijk kiezen of ik $12 op mijn rekening gestort zou krijgen óf dat ik $12 in hun webshop mocht spenderen. Vervolgens kreeg ik laatst een voicemail van ZAFUL in zeer gebrekkig Engels dat ze het erg vervelend vinden en dat ze (net zoals in de mail genoemd) $12 aan tegoed willen aanbieden bij hun webshop. Rot op! Ik wil gewoon mijn geld terug. Daar heb ik een hele maand hard voor moeten werken. (Ik ben net 16 jaar)
nou dan krijg je ook weinig per uur als je maar 12 euro per maand heb
Zafulkleding
*Op de een of andere manier kan ik geen 1 sterren invullen...
Ik heb hier godverdomme €112,76 aan kleding besteld. Mijn order werd uit het niets geannuleerd en ik kreeg de vraag om extra verzendkosten te betalen om het opnieuw te verzenden. Deze kosten($8) konden alleen via PayPal betaald worden, ondanks dat de order wel gewoon met iDeal betaald kon worden. Uiteindelijk, na veel onprettige mailcontact, heb ik mijn geld teruggevraagd waarna ze mij vertelde dat ik enkel $12 van de hele €112,76 die ik betaald heb terug kan krijgen!
Dieven zijn het! Ik zou hier absoluut niemand aanraden iets te bestellen!!Heb jij het retour adres kunnen achterhalen wil het graag weten
bikinis
ik was helaas mijn huisnummer vergeten te vermelden tijdens de bestelling waardoor mijn pakkettracking nu staat op 'ready for return to hub'. Nu kan zaful mij niet vertellen waar mijn pakket is om deze alsnog op te komen halen. ik weet niet waar ik moet zijn, postnL/DHL of nog een ander bedrijf.
Mijn dochter heeft echt exact hetzelfde. Is dus terug gegaan naar China en nu zegt Zaful dat het pakketje vernietigd is. Ze willen $20 compenseren (terwijl de kosten ruim $60 waren).
Ze nemen geen verantwoordelijkheid, het wordt gewoon jouw probleem dat het vernietigd is. Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf.Ik heb exact hetzelfde! Ik had €112,76 aan kleding besteld en op de een of andere manier kunnen ze enkel $12 compenseren. Oplichters!
Jurk
Zou een paar jurkjes willen bestellen maar is de 1ste keer.hoe vallen de maten
Diverse dameskleding 90,91 euro WEG
11 oktober 2020 bij ZAFUL voor 91 euro kleding voor mijn dochter besteld én betaald. Volgens de tracking gegevens was het pakket in november van HongKong in Rotterdam aangekomen.
3 MAANDEN LATER Nooit wat ontvangen!
online profiel aangemaakt, gevraagd om terugbetaling:
Bericht van ZAFUL: uw pakket is vernietigd, u hebt GEEN RECHT op terugbetaling! lekker dan!
Order Number:U2010111556582189
Paid: 90,91 euro
No package received EVER, after 3 months:
Package was destroyed by ZAFUL,
No refund of my payment by ZAFUL.
Thanks Damon! Criminal organisation, do not order here!
Dear Robert,
Thank you for your message.
The shipping agent told us that the delivery of your parcel failed due to consignee not home. We also sent you an e-mail about this. However, it seems that the parcel was not collected. The package failed to be delivered, reached it's delivery deadline, and was destroyed at the destination address. "
Therefore there should be no compensation in your case.
We appreciate your patience and understanding.
Best regards,
Damon
ZAFUL Customer ServiceIk heb exact hetzelfde! Ik had €112,76 aan kleding besteld en op de een of andere manier kunnen ze enkel $12 compenseren. Oplichters!
Kleding
Nooit weer!
Kleding is best ok, maar deze kwaliteit kun je ook in H&M krijgen. 2x er kleding besteld. De problemen ontstaan pas als je spullen terug moet sturen. Veel vragen, o.a. om bewijs foto's, continue verwijzen naar terms and conditions en dan uiteindelijk moet je de spullen naar Spanje sturen en een foto uploaden van je track and trace bon! Verder lees ik dat ze ook nog behandelings kosten van de teruggave gaan inhouden. Schuurt tegen oplichterij aan!Beter niet retourneren dan? Zo ja wil ik heel graag het adres ed
Nooit ontvangen
We hadden kleding besteld en betaald voor onze dochter, best veel. Bij het betalen ging er iets mis, waardoor het twee keer werd afgeschreven. Ik vroeg of één van die twee mocht worden terugbetaald. Dat hebben ze gedaan, maar omdat het werd teruggestort, hebben ze meteen de hele bestelling gecanceld. Nu ben ik al twee maanden(!) bezig om te vragen of de bestelling alsnog zouden willen opsturen, of dat ze het totale (dubbele) bedrag anders zouden willen terugstorten, maar dan zeggen ze steeds dat de order is gecanceld en het bedrag toen-en-toen is teruggestort, zie de rekening enz. Op mijn dubbele betaling gaan ze steeds niet in. Ik word hier echt gek van, het gaat om heel veel geld en zó moeilijk is het toch niet?
Ik koop nóóit meer iets bij ZAFUL en hoop dat ik mijn geld ooit nog terugzie, of de kleding nog éindelijk ontvang. Hopelijk past het onze dochter tegen die tijd nog steeds.Bikinis
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje die ik in juli besteld had :).
Kleren voor mijn kinderen
Pluspunt:
- klantenservice: staat je snel te woord, maar niet telefonisch
Minpunten:
-kwaliteit van de kleren komen niet overeen met de foto's
-Invoerrechten moet je zelf betalen
-retourneren van kledingstukken gaat moeizaam: Afgeprijsde kleren kan je niet retourneren, je moet een hele klachten procedure nalopen
Advies lees hun voorwaarde voordat je een bestelling doet, want goedkoop is duurkoop.kleren
Ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld als bij Zaful. Ik betaalde extra geld zodat mijn bestelling snel zou aankomen op mijn vakantiebestemming, maar is nooit aangekomen. Ik heb in die tijd meerdere keren contact opgenomen met Zaful en zij bleven zeggen dat ik moest wachten. Bij thuiskomst blijkt dat het bij douane lag en dat ik contact met ze moest opnemen, maar omdat Zaful te lui was dat te checken, bleven ze daar dus. DIt was weken geleden. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen. Elke keer krijg ik een ander verhaal; ik moet wachten, ik moet mn pakket ophalen in Griekenland; en vandaag kreeg ik te horen dat douane mn pakketje heeft vernietigd en dat Zaful daar niks aan kan doen, dus van de 150 euro kan ik nog 30 euro terugkrijgen. NOOIT BESTELLEN HIER! Ze nemen je niet serieus. Echt niet.
Jurkjes, rokjes, topjes
Dit is echt een waarschuwing.
Van onze bestellingen in maart paste maar een paar artikelen. Deze hebben wij retour gestuurd en tot nu nog steeds geen betaling ontvangen. Het enige wat de klantenservice van Zaful doet is vertragen. Het duurde 2 1/2 maand voordat we eindelijk een retouradres kregen. Ze vragen namelijk steeds eerst of je voor minder geld de kleding toch wilt houden. En nu wachten we alweer 2 maanden op betaling. Eerst bleek na lang aanhouden dat ze alleen geld konden terugstorten op een PayPal account. Weer een maand verder en nu beweren ze dat het geld eind juni is overgemaakt ??? Met als bewijs een zelfgemaakt overzicht met daarop de naam van mijn dochter en het bedrag.
Mijn conclusie is dat dit bedrijf een heel aardig team heeft samengesteld met als enige opdracht je zo lang aan het lijntje te houden dat je of vergeet dat je nog geld terugkrijgt van ze of het zelf gewoon opgeeft....Even ter aanvulling. Vanochtend bericht van Zaful ontvangen. Nu blijkt dat zij de refund op 1 juli al overgemaakt hadden op de originele bankrekening van mijn dochter ipv PayPal. Aangezien dit de rekening is van mijn dochter en Zaful eerder heel duidelijk had aangegeven dat refunds echt niet op de originele betaalrekening teruggestort konden worden, had ik deze niet meer gecheckt. Heel blij dat het nu opgelost is. Je hebt alleen wat geduld nodig. Positief voor Zaful is dat ze nog een hoop kunnen verbeteren aan hun retourbeleid ;)
Bikini's
In maart bikini's besteld.
Nooit geleverd. Geschil bij PayPal voorgelegd.
Vooralsnog niet opgelost.4 bikini’s
Super leuke bikini’s!!
Helaas van 3 de top te klein maar broekjes passen perfect en eentje past ook goed!! Helaas van de topjes je moet niet een L bestellen als je D cup hebt dan zijn ze nog te kleinKleding
Waardeloos, in de app zijn de verkoopvoorwaarden slecht te vinden. Blijkt dat goederen die kwijt zijn worden niet vergoed, over een pakket van €100 moet €50 invoerrechten worden betaald, en ze zijn niet bereikbaar.
Nooit meer...
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Ben je er achter welk adres je retour moet sturen? Ik wil het adres heel graag weten. Zelfde isseu