Zaful
Alle reviewsZaful
Alle reviews (74)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
totaal verschillende levertijden
Totaal wisselende levertijden hier! Geeeen ideee waar dat aan ligt maar ik dacht ik geef het toch ff door!!
Eerste keer was mijn bestelling er echt MEGASNEL, serieus met drie dagen ofzo
dus ik dacht relax vaker doen, want ik had veel langer gedacht (staat op hun website). maar de tweede keer duurde het juist HEEL lang ik geloof wel minstens drie weken (of ik was ongeduldig.... ). en nu de derde keer dat ik wat had besteld was het er met een weekje gewoon, dat had ik juist de eerste keer verwacht.
beniewd naar de volgende keer, er is geen peil op te trekken merk ik
gewoon niet bestellen als je haast hebt ofzo
maar ze zijn enorm goedkoop en ik krijg altijd wel ergens nog meer korting met een aanbieding van ze dus tja ik vind het een leuke winkel maar je weet niet precies hoe lang het erover doet als je dus gaat bestellen maar ik vind dat zelf niet supererg hoor verder ik vind het altijd leuk om pakjes te krijgen hihihihi nou doei!!10-25 dagen
Ik heb gisteren wat besteld maar nog geen email binnen gehad qua bevestiging is dat normaal?!
Hoe kan ik contact krijgen ? er wordt betaald tot de max van mijn credit kaart via deze site, terwijl ik geen contact kan krijgen waarom, teminste geen contact omdat ik geen account heb, . Ik heb geen behoefte om lid te worden van deze site, maar ik wil wel graag weten waarom ze geld afschrijven terwijl ik hier nooit iets besteld heb.
koop hier geen spullen als dit bedrijf youtube dierenmishandelaars sponsort ( Brooke Houts)
Compleet onbereikbare mensen als je iets terug wilt sturen. Reageren niet op tickets, verwijderen je berichten met vragen of facebook en hun bot op messenger snapt er ook niks van. Begin er niet aan. Ik ben nog steeds niks verder en ik zet de producten morgen retour zender. Ze bekijken het maar.
Kan je zaful retouren?
Kleren besteld bij Zaful
Ik had wat kleren besteld bij Zaful en wist niet wat ik kon verwachten qua levertijd enzo
Mijn pakje was met een weekje in huis en het was wel netjes verpakt. Niet in een doos, maar in een zak en elk kledingstuk netjes verpakt in een aparte tas en netjes opgevouwen met een tussenpapier.
Kwaliteit is mooier dan ik eerlijk gezegd had gedacht, de stoffen zijn erg zacht en alles ziet er netjes uit, geen slijtage ofzo. Het komt allemaal uit China zag ik, dus ik ben best wel tevreden met de toch snelle levertijd en nette verpakking.
Het was ook niet duur allemaal, ik was in totaal minder dan 40 euro kwijt aan meerdere kledingstukken, inclusief twee truien!Zaful is een scam. Ik zou hier NIET bestellen!
Ik heb 20 bikini's besteld om te passen te vergelijken. Kwaliteit van elk stuk was bar slecht, Ik wilde alle 20 stuks retourneren. Onmogelijk! Klantenservice is niet te bereiken, niet telefonisch bereikbaar.
Ik was totaal 250 euro kwijt aan rotzooi, en ik heb dit niet kunnen retourneren.
Slechtste service ooit! Goedkoop ja, maar echt crap!
Zonde van je geld.@sandra. In hun beleid staat inderdaad dat onder andere bikini's niet geretourneerd kunnen worden...
Wie besteld er dan ook 20? Probeer je een bedrijf failliet te krijgen ofz..
Je kunt niets los retourneren. Alleen de hele bestelling. En dat moet je dan wel zelf betalen. Oplichters zijn het?
Ik krijg maar de helft terug van mijn bestelling, omdat ze shippingkosten eraf hebben getrokken. En dat terwijl mijn pakketje nooit aan is gekomen...
Artikelen waren er snel, maar een artikel was beschadigd en te kort, het tweede artikel was de stof zo slecht dat het verschrikkelijk jeukte. Klantenservice reageerde bijzonder traag en daarmee kon het niet meer geretourneerd worden (wat op eigen kosten moest en er kon niet gewoon geruild worden), omdat dat binnen 7 dagen moest gebeuren. Nooit meer hier kopen!!
Drie keer besteld bij Zaful
Drie keer hier besteld in het afgelopen jaar. Telkens gewoon aangekomen, maar soms wel wat laat, maar dat staat er ook bij op de website.
levertijd bij mij steeds rond de 10 werkdagen.
Ik stuur uit principe nooit kleding retour. Ik vind het constant bestellen van kleding al genoeg. Dus ook nooit geretourneerd naar zaful. Maar dat was ook nooit nodig want het past telkens prima. Voor mij kloppen de maten wel. Ik bestel altijd met de maattabel want ik stuur dus nooit iets retour maar dan moet je wel extra goed opletten met wat je bestelt.hey, moest je ooit douanekosten betalen?
leuke winkel, ik bestel hier vaak goedkope kleding
Aantal keer besteld, leuke goedkope winkel
Levertijd heel wisselend. ik had het een keer met 3 dagen in huis, max was voor mij 10 dagen. Vind ik best ok, voor die prijs... met gratis verzending
kwaliteit wisselend, ik let nu altijd op de stoffen. veel is mooi en zit goed, maar soms zit er een shirtje ofzo tussen dat minder goed is. maar die zijn meestal het goedkoopst...
heb nu een keer of 6 besteld hier denk ik in de laatste tijd...UA2107210331440652, UA2107210333292583, UA2107210415050047 en UA2107210339244020
ENORM slecht, NIET bestellen!!!
Ik heb dus een hele hoop bikini's besteld, want ik dacht; ja leuk! even passen en kijken wat het mooiste is. Nu stond er dat er ''geleverd'' is, terwijl ik NIKS ontvangen heb en mag ik het hele bedrag betalen want zij zien alleen maar op de tracking dat er geleverd moet zijn!! Ik heb de buren allemaal gesproken, DHL gebeld, niemand weet ergens vanaf.. Ik heb zelfs de camera beelden terug gekeken.. Maar ZAFUL houd zich stellig vast aan dat het niet hun schuld is etc. TERWIJL ZIJ ook de leverancier regelen toch????? En ik echt bij heel veel mensen lees dat dit ook gebeurt is!! Meest mooie: krijg je een bericht op een mega arrogante toon dat je eventueel een bedragje terug gestort krijgt.. TE bizar!! NIET BESTELLEN DUS!!!!!! Oh en je moet ook trouwens lezen als je dus bikini's besteld; ze kunnen sowieso niet terug gestuurd worden....... Ongeacht of je het pakketje nu geopend zou hebben of niet. Als je het aanneemt moet je betalen. Nou die kans heb ik dus nog niet eens gehad... Om te huilen gewoon........kleding
vreselijke mensen hier!!!!!!!!! ik wil een paar dingen retour sturen en ik krijg maar niet een retour label! ik krijg alleen maar een mail dat ik op een ticket moet reageren en verder helemaal niks!!!! ik heb apart contact met ze opgenomen en gevraagd of ze een mail willen sturen met het retour label en dan sturen ze weer een link waar ik op een ticket moet reageren! helemaal klaar mee. nu ben ik 40 euro kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je er achter welk adres je retour moet sturen? Ik wil het adres heel graag weten. Zelfde isseu
Bikini
Ik heb een tijdje geleden een bikini besteld bij Zaful om uit te proberen. Was eerder binnen dan ik verwacht had.
Ik had gewoon dezelfde maat gedaan die ik altijd had maar je kunt dus beter een maat groter nemen :)
Zaful stuurde me na het bestellen een aantal mails, en in een daarvan stond ook het retoursproces. Ging eigenlijk best makkelijk, maar je moet wel even weten hoe het moet.
Nu is het nog wachten op mijn geld, ik ben benieuwd!hallo heb jij je bikini kunnen terug sturen?? x
Hee, mijn bestelling is afgeleverd bij 'n local post office bij mij in de buurt, maar zoals je weet zijn er nogal veel services die de bestelling in Nederland verzenden zoals Post nl of dhl. Weet jij toevallig nog met welke service jouw pakketje werd bezorgd?
Ik heb ook artikelen om terug te zenden, maar dat proces is me helemaal niet duidelijk. Het moet terug naar Spanje ? via registeredmail ? Hoe heb jij het concreet gedaan
Hoe voer je dit in???Hoe Is dit de naam?...postcode?
Hoe Is dit de naam?...postcode?
leuke kleding maar terugsturen moet je niet doen
Voor de kerst had ik van alles besteld gelukkig paste het meeste me want ik had eerder dit jaar iets teruggestuurd en dat was echt super veel gedoe heel stom. maar ze zijn super goedkoop dus ik wil best een gokje wagen en anders gaat het gewoon weg. vind het wel een leuke winkel want het is goedkope kleren en wel allemaal leuk. maar je moet gewoon niet gaan ruilen want dat is niet zo chill. maar als iets een beetje wijd valt dan kun je het gewoon gokken~!
lievelingstrui lekker goedkoop
mijn lievelingstrui komt van Zaful en is gelukkig na vele malen wassen nog steeds in perfecte staat. heeel blij mee en was maar 8 euro ofzo :D
vind dit zelf een van de betere online winkels die goedkoop zijn. dat zijn er best veel maar die zijn niet allemaal erg goed. ik had ook iets bij shein besteld nou dat was echt super slechte kwaliteit
zaful is lekker goedkoop. bestelling is telkens met een week ongeveer in huis..Uitverkoop
In de uitverkoop een paar truien besteld - erg leuke website en nu met al die kortingen helemaal niet duur.
Ik kende Zaful eerst niet maar zag een advertentie op Facebook en zo ben ik er gekomen en heb ik besteld
Hoop dat mijn bestelling snel komt, maar ik ben bang dat ik nog even moet wachten. Ik heb afgelopen zaterdag besteld.
Groetjesheeft u het al ontvangen
Bikini, jurk, topje, rok
Ik heb deze bestelling nooit ontvangen. De site geeft aan dat hij is afgegeven maar heb niks gezien. Heel vervelend
Geld kwijt
Ik heb hier meer dan €100 aan kleding besteld om vervolgens een bericht te krijgen dat mijn bestelling geannuleerd was door ZAFUL. Het ergste van alles is nog wel dat toen ik via (erg lange) mailcontact vroeg of ze dan mijn geld wilden terugstorten i.p.v. dat ik opnieuw verzendkosten moest gaan betalen, mijn €112,76 niet volledig kon terugkrijgen. Ik mocht namelijk kiezen of ik $12 op mijn rekening gestort zou krijgen óf dat ik $12 in hun webshop mocht spenderen. Vervolgens kreeg ik laatst een voicemail van ZAFUL in zeer gebrekkig Engels dat ze het erg vervelend vinden en dat ze (net zoals in de mail genoemd) $12 aan tegoed willen aanbieden bij hun webshop. Rot op! Ik wil gewoon mijn geld terug. Daar heb ik een hele maand hard voor moeten werken. (Ik ben net 16 jaar)
nou dan krijg je ook weinig per uur als je maar 12 euro per maand heb
Zafulkleding
*Op de een of andere manier kan ik geen 1 sterren invullen...
Ik heb hier godverdomme €112,76 aan kleding besteld. Mijn order werd uit het niets geannuleerd en ik kreeg de vraag om extra verzendkosten te betalen om het opnieuw te verzenden. Deze kosten($8) konden alleen via PayPal betaald worden, ondanks dat de order wel gewoon met iDeal betaald kon worden. Uiteindelijk, na veel onprettige mailcontact, heb ik mijn geld teruggevraagd waarna ze mij vertelde dat ik enkel $12 van de hele €112,76 die ik betaald heb terug kan krijgen!
Dieven zijn het! Ik zou hier absoluut niemand aanraden iets te bestellen!!Heb jij het retour adres kunnen achterhalen wil het graag weten
bikinis
ik was helaas mijn huisnummer vergeten te vermelden tijdens de bestelling waardoor mijn pakkettracking nu staat op 'ready for return to hub'. Nu kan zaful mij niet vertellen waar mijn pakket is om deze alsnog op te komen halen. ik weet niet waar ik moet zijn, postnL/DHL of nog een ander bedrijf.
Mijn dochter heeft echt exact hetzelfde. Is dus terug gegaan naar China en nu zegt Zaful dat het pakketje vernietigd is. Ze willen $20 compenseren (terwijl de kosten ruim $60 waren).
Ze nemen geen verantwoordelijkheid, het wordt gewoon jouw probleem dat het vernietigd is. Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf.Ik heb exact hetzelfde! Ik had €112,76 aan kleding besteld en op de een of andere manier kunnen ze enkel $12 compenseren. Oplichters!
Jurk
Zou een paar jurkjes willen bestellen maar is de 1ste keer.hoe vallen de maten
Diverse dameskleding 90,91 euro WEG
11 oktober 2020 bij ZAFUL voor 91 euro kleding voor mijn dochter besteld én betaald. Volgens de tracking gegevens was het pakket in november van HongKong in Rotterdam aangekomen.
3 MAANDEN LATER Nooit wat ontvangen!
online profiel aangemaakt, gevraagd om terugbetaling:
Bericht van ZAFUL: uw pakket is vernietigd, u hebt GEEN RECHT op terugbetaling! lekker dan!
Order Number:U2010111556582189
Paid: 90,91 euro
No package received EVER, after 3 months:
Package was destroyed by ZAFUL,
No refund of my payment by ZAFUL.
Thanks Damon! Criminal organisation, do not order here!
Dear Robert,
Thank you for your message.
The shipping agent told us that the delivery of your parcel failed due to consignee not home. We also sent you an e-mail about this. However, it seems that the parcel was not collected. The package failed to be delivered, reached it's delivery deadline, and was destroyed at the destination address. "
Therefore there should be no compensation in your case.
We appreciate your patience and understanding.
Best regards,
Damon
ZAFUL Customer ServiceIk heb exact hetzelfde! Ik had €112,76 aan kleding besteld en op de een of andere manier kunnen ze enkel $12 compenseren. Oplichters!
Kleding
Nooit weer!
Kleding is best ok, maar deze kwaliteit kun je ook in H&M krijgen. 2x er kleding besteld. De problemen ontstaan pas als je spullen terug moet sturen. Veel vragen, o.a. om bewijs foto's, continue verwijzen naar terms and conditions en dan uiteindelijk moet je de spullen naar Spanje sturen en een foto uploaden van je track and trace bon! Verder lees ik dat ze ook nog behandelings kosten van de teruggave gaan inhouden. Schuurt tegen oplichterij aan!Beter niet retourneren dan? Zo ja wil ik heel graag het adres ed
Nooit ontvangen
We hadden kleding besteld en betaald voor onze dochter, best veel. Bij het betalen ging er iets mis, waardoor het twee keer werd afgeschreven. Ik vroeg of één van die twee mocht worden terugbetaald. Dat hebben ze gedaan, maar omdat het werd teruggestort, hebben ze meteen de hele bestelling gecanceld. Nu ben ik al twee maanden(!) bezig om te vragen of de bestelling alsnog zouden willen opsturen, of dat ze het totale (dubbele) bedrag anders zouden willen terugstorten, maar dan zeggen ze steeds dat de order is gecanceld en het bedrag toen-en-toen is teruggestort, zie de rekening enz. Op mijn dubbele betaling gaan ze steeds niet in. Ik word hier echt gek van, het gaat om heel veel geld en zó moeilijk is het toch niet?
Ik koop nóóit meer iets bij ZAFUL en hoop dat ik mijn geld ooit nog terugzie, of de kleding nog éindelijk ontvang. Hopelijk past het onze dochter tegen die tijd nog steeds.Bikinis
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje die ik in juli besteld had :).
Kleren voor mijn kinderen
Pluspunt:
- klantenservice: staat je snel te woord, maar niet telefonisch
Minpunten:
-kwaliteit van de kleren komen niet overeen met de foto's
-Invoerrechten moet je zelf betalen
-retourneren van kledingstukken gaat moeizaam: Afgeprijsde kleren kan je niet retourneren, je moet een hele klachten procedure nalopen
Advies lees hun voorwaarde voordat je een bestelling doet, want goedkoop is duurkoop.
Anderen bekeken ook

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Ik heb een vraagje hoelang duurt het voordat er iets binnenkomt? ?