Your Look... for less! | YLFL

5.7

Bestellen

3.7

Service

6.1

Prijs

4.1

Levering

40.4%

Zou hier weer kopen

Your Look... for less! | YLFL

Op zoek naar eigentijdse mode en accessoires voor een kleine prijs? Een webshop die een uitgebreid aanbod voorziet en een goede service hanteert?


Met een gevarieerd aanbod, uitstekende kwaliteit en scherpe prijzen, verwent u zichzelf uitermate bij Your look... for less!, de webshop bij uitstek.
 


Over Your Look... for less!

Sins 1997 biedt Your look... for less!, gevestigd in Nederland, voordelige mode. De webshop is voornamelijk gespecialiseerd in damesmode, onder het motto 'alle maten, één prijs'. Naast damesmode biedt de webshop kleding en accessoires voor dames en heren rond de 60 jaar. Het gamma biedt naast kleding onder andere een assortiment schoenen en lingerie. Het bedrijf zegt al meer dan vijf miljoen klanten reeds online via Your Look... for less! Hoe denken al deze klanten over de geleverde service, het bestelproces, de prijzen en de levering? Lees hun ervaringen op NederlandReview!


Waarom bestellen klanten bij Your Look... for less?

Bij Your look.. for less! wordt gestreefd naar goede beoordelingen en uitstekende ervaringen van alle klanten. Daarom wordt er een uitgebreid gamma aan verschillende maten aangeboden. Ook met een maatje meer kan je bij Your look... for less! terecht: tot en met maatje 56. Daarnaast heeft het bedrijf regelmatig speciale online aanbiedingen en koopjes. Bij het bestellen van je producten, wordt een ruim aanbod aan leverings- en betalingsopties voorzien. De nieuwste mode meteen op je smartphone of tablet? Dit is mogelijk in de op maat ontwikkelde applicatie. Meld je je aan voor de nieuwsbrief? Dan geniet je van een aantal extra voordelen. Denk hierbij aan individuele aanbiedingen, exclusieve koopjes, korting acties en geschenk- en waardebonnen. Een catalogus met de meest relevante artikelen, bestel je via de website.


Certificaat thuiswinkel waarborg

Your look... for less! beschikt over een certificaat: thuiswinkel waarborg. Dit betekent dat Your Look... for less! is gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Er werd voor het eerst gecertificeerd aan dit bedrijf op 23 april 2010. Dit betekent dat je beschikt over een aantal zekerheden wanneer je hier wenst te bestellen.

- Je geniet een bedenktijd van minimaal 14 dagen.
- Je hebt de mogelijkheid om (deels) achteraf te betalen.
- Je kunt betalen in een veilige betaalomgeving.
- Er is een onafhankelijke geschillencommissie bij klachten.

Wat zijn jouw ervaringen met Your Look... for less?

Your Look... for less! is zelf natuurlijk heel tevreden met de diensten die het leveren. Maar hoe denken hun klanten daarover? Zijn die wel echt tevreden?


Door het toevoegen van reviews met jouw persoonlijke ervaringen en beoordelingen, kunnen (toekomstige) klanten zich een beeld vormen van de kwaliteit en service van Your look... for less! Er wordt dan ook veel belang gehecht aan betrouwbare, eerlijke beoordelingen van klanten die reeds bestelden.


Wil je weten of het de moeite loont te bestellen bij Your look... for less!? Lees dan zeker de betrouwbare reviews van klanten die je voor gingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (52)

kleding

Ben al diverse jaren klant bij YLFL. Voorheen was de klantenservice telefonisch bereikbaar maar dat is nu niet meer het geval, tenminste voor mij. En dat ondanks dat ik het op diverse verschillende momenten heb geprobeerd. Dan maar online. Gaat prima. Retourzendingen zijn bij mij gelukkig nooit een probleem geweest en dat hoop ik ook zo te houden!! Ik ontvang keurig een mail met daarin de mededeling wat zij retour hebben ontvangen. Ook betalingen worden netjes aan mij doorgegeven. Wel is een groot minpunt dat ik bij de laatste 2 bestellingen lang heb moeten wachten op een mogelijke levering. Kreeg na diverse maanden een mail dat levering niet mogelijk bleek. Zou het aan shipdocking liggen? M.b.t. kwaliteit van de kleding: daarin heb ik geen klachten. Wel is het zo dat je van goedkope artikelen geen hoogstandje kunt verwachten.

I

Inge

17-08-2023

1forum

Retour zending

Het duurt veel te lang eer een retour zending verwerkt wordt, en het bedrag in je account aangepast is. Aan de klantenservice heb je niets.

C

Caroline

05-08-2023

0forum

Shirts en broeken

Het zijn smerige dieven, oplichters! Niets vooraf betalen hier. Ze doen net of je bepaalde items niet retour hebt gestuurd en dat geld krijg je dus ook niet meer terug. Klantenservice kun je echt helemaal niets mee. Die houdt zich bewust of onbewust ongelofelijk dom. Meerdere keren mee gebeld en werd mij beloofd dat het opgelost zou worden. Vervolgens krijg je een mailtje dat ze alles hebben gecheckt en het zo in orde. Terwijl het niet in orde is. Wat ik wel aan kleding heb gehouden is het geld niet waard. 1x wassen op 30c; scheve zijnaden, erg faal geworden en kleine gaatjes in. Bij de Takko kun je die kwaliteit 3x goedkoper kopen. Voel mij erg bedrogen.

L

Lisa

19-07-2023

1forum

Voor Vaderdag: 2 heren overhemden korte mouw bedrag 59,00

Ik heb hier voor de eerste keer besteld.Levering liet op zich wachten en daarom chat gesprek met robot Saskia aangegaan. Pakket zou zijn afgeleverd op een ander adres op 15 juni 14.59 uur. Ik ben bij deze bewoners langsgegaan en gevraagd of zij dit pakket hebben aangepakt/ ontvangen. Bewoners wisten van niets. Daarna contact opgenomen met de klantenservice Pauline Ros. POSTNL zou aan gegeven hebben pakket afgeleverd te hebben en niets geretourneerd te hebben ontvangen. Nogmaals contact gezocht met de klantenservice en geen antwoord meer gekregen. Hoe dit nu op te lossen ….! Wat een klantenservice! Hier koop ik dus nooit meer.

05-07-2023

0forum

Meerdere kledingstukken van t-shirt tot broeken. Voor mij en mijn man

Ik heb voor de 1e keer besteld bij lvl. Moest erg lang wachten op de kleding. Toen het binnen was hebben we alles gepast. Omdat het zo gekreukt was heb ik het eerst gewassen allemaal. Op 30 graden Nou toen waren de kleren gelijk gekrompen. En erg slap geworden . Slechte kwaliteit. In de broeken blijven de knieën staan . Mijn joggingbroek blijft krimpen en is inmiddels tot mijn schenen Kortom erge slechte kwaliteit. Ik koop er nooit meer.

A

Astrid

19-05-2023

0forum

ik had 2 jassen en een bh

M

Monique van Lier

12-05-2023

0forum

Blouse capri legging en T-shirts

Ik heb al vaker bij Your look for less gekocht, dit was de laatste keer. Echt gewoonweg bullen, blouses zonder model, t-shirts zo dun als vitrage en zonder pasvorm, leggings van hele akelige stof. het lijkt wel alsof de kwaliteit echt steeds slechter wordt, zelfs voor de lage prijs te duur! Pakket week kwijt omdat niet ik maar het PostLl punt als geadresseerde staat. Op het retourpakket stond het PostNL punt ook als afzender. Ik ben er klaar mee.

I

Ingrid

03-05-2023

0forum

vesten

3 maanden levertijd. dit doe ik dus nooit weer. ga wel naar de stad om te shoppen

W

wilma

27-04-2023

0forum

Blouse

Gekocht ,3 kledingstukken na ruim 1 maand 1 ontvangen,1 geannuleerd wel geld terug gekregen en 1 zou zijn geretourneerd na nooit geleverd te zijn ,maar ook bij hun niet en dus geld kwijt. Keer eerder ook niks ontvangen maar 3/4 later aanmaning,het zou geleverd zijn. Klantenservice is onbereikbaar of wordt meteen verbroken. Slecht , never again

M

Mierella

25-04-2023

0forum

Jurk

Jurk beschreven als 100% linnen maar kwam 100% polyester… nooit meer heer kopen

S

Sta

19-04-2023

0forum

Dameskleding

Heel veel kleding bestelt want ylfl is een van de weinige winkels die 100%katoen verkoopt. Alle 25 kledingstukken passen en zit zo lekker. Ik raad ylfl aan. Groetjes

S

Sjoelster

01-04-2023

0forum

Kleren

Verleden jaar heb ik een bestelling gedaan en die betaald. Uiteindelijk heb ik de rekening twee keer moeten betalen en wie weet kom het nog een derde keer? De klantenservice is altijd muisstil als ik ze erop wijs dat er geen bewijs is en als ik mijn bankafschrift toont. De klantenservice hangt op vlak voordat ze je uitschelden. Mijn advies is betaal hier niet! Ik heb nog nooit twee keer betaald voor een bestelling en echt spijt van dat ze mij mentaal hebben gebroken om het te doen. Diefjes!

P

Patrick

24-03-2023

0forum

Broek

De broek bleek groter uit te vallen dan de maat aangeeft. Terug gestuurd. Dat is inmiddels 6 weken geleden. De retour inname is bevestigd. Wacht nu weken op m'n geld. Koop hier niet, tenzij je 100% zeker bent van de pasvorm. Het is een zeer klantonvriendelijke organisatie, uitsluitend uit op winstbejag.

M

Martin de Lange

25-01-2023

0forum

shirts

Na maanden sturen ze mijn een e-mail zonder enige toelichting dat ik geld moet overboeken. Ze hadden per ongeluk geld overgeboekt op 28-08-2022 al is er geen geld overgeboekt op die datum of daarna. Ik vroeg om bewijs en om welke bestelling het ging. Ze leveren niks en sturen mij steeds e-mails met dat ik moet betalen zonder uitleg. Toen ik hun klantenservice benaderd waren de antwoorden: “je maak jezelf gek”, “”je wil opheldering al kunnen we die niet leveren en nu verhindert je ons werk”, “Uw vraag kan ik niet beantwoorden en blokkeer u voor deze avond.” Niet hier bestellen!

K

Kees

17-01-2023

0forum

broeken shirts blouses badmat tafellakens pyama's

Alle bovengenoemde spullen zijn voor mij op het lijf geschreven. Passen perfect, kleuren zoals omschreven, nog nooit een onvriendelijk iemand aan de telefoon gehad, klantnummer wat ik niet bij de hand had, werd opgezocht, geen wachttijd aan telefoon. WC mat met uitsparing besteld en mevrouw gaf direct aan, dat dit wel vaker een probleem kon zijn, deze heb ik ook niet ontvangen maar ik werd wel vantevoren gewaarschuwd. Hoe mooi is dat! Totaal geen klagen over YLFL.

K

kleeff mien

28-11-2022

1forum

vest en broek

telefonisch niet of nauwelijks te bereiken. Als er dan eindelijk (na heel lang wachten) iemand aan de lijn komt, dan is deze dame zeer onvriendelijk. Ze spreekt je aan alsof je een klein kind bent en zeer bestraffend, omdat ik klantnr niet meteen bij de hand had. Vorige keer alles terug gestuurd, omdat het niet paste en daarna 3 x aanmaning gekregen, omdat er niet betaald was. Dus administratie ook niet op orde.

M

mary doets

28-09-2022

0forum

Besteld uit brochure Prijzen kloppen niet met brochure Zowel op mail als terug bel verzoeken geen reactie

G

Gh van Remmerden

02-09-2022

0forum

M

Martin

19-07-2022

0forum

Tevreden klant, retouren worden verrekend en op je account kun je alles bijhouden. Tevens zie je op je account alles wat je gekocht hebt o.v.v. de betaalde prijs, foto en maat. De maten van de kleding klopt en de kwaliteit is prima. Goede prijs/kwaliteit

A

Astrid

18-06-2022

0forum

pyjama

pyjama in feb 22 besteld en pas in juni 22 geleverd en dit is vaak het probleem nooit tot zelden worden bestellingen in zijn geheel geleverd of in een redelijke tijd geleverd alsof het per bestelling pas het gemaakt word . erg slecht niet meer van deze tijd zo lange lever tijd

J

jaarsma

18-06-2022

0forum