Xenos
Alle reviewsXenos
Alle reviews (46)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kledingrek
Ik had een kledingrek besteld en dit werd opgestuurd naar een pakketautomaat. Door een fout van PostNL belande deze 17 km verderop i.p.v. bij mij om de hoek. Contact gehad en toen is het pakket teruggestuurd naar Xenos en zouden zij het opnieuw opsturen naar een afhaalpunt bij de Primera. Dat is gebeurd, maar Primera heeft het pakket geweigerd omdat het gericht was aan hen. Fout van Xenos dus. Toen direct weer contact gehad met Xenos en zij gaven aan het wel naar mijn huis te kunnen sturen. Zou allemaal opgelost worden. Prima!
Een dag later ontvang ik een creditfactuur zonder verdere uitleg. Toen toch maar zelf gebeld en er werd doodleuk gezegd dat het product uitverkocht was en dat ze het niet meer konden opsturen. Huh? Het was toch al enige tijd (4 weken) mijn product en meermaals onderweg geweest. Hoe kan dat product dan ineens weg zijn? Blijkbaar hebben ze het ondertussen verkocht aan iemand anders en ben ik mijn bestelling dus kwijt. Ze schuilen zich achter het feit dat ze zo werken, ze doen alles volgens de regels en ik krijg mijn geld terug.
Maar het product dat weken onderweg is geweest en door fouten van PostNL en Xenos nóóit bij mij is aangekomen ben IK hier de dupe van. Ontzettend bijzondere reactie ook van de klantenservice. Alles behalve professioneel.
Ik raad anderen dan ook aan om hier nooit meer iets te bestellen. Als zij een fout maken ben jij hier de dupe van en ontvang je dus nooit het product, ook niet na 4 weken wachten en intensief contact met de klantenservice.Webshop
Bestelling werd maar niet geleverd.
Na geregeld bellen en mailen werd steeds verteld dat het aan PostNL ligt. Dat klopt wellicht, maar dat is niet mijn probleem.
Telefonisch krijg je een standaard antwoord (nog even geduld) en via mail wordt gebruikt gemaakt van templates dus de mails worden niet of niet goed gelezen.
Ben nu een maand verder, en heb mijn geld terug gevraagd.
Nu hebben ze, ongevraagd, de bestelling opnieuw verzonden. Alsof ik daar na een maand nog op zit te wachten.
Geld waarschijnlijk gewoon kwijt.
Waardeloze winkel!Afval emmers
Nooit meer
diverse produkten, waaronder sierkussens en olie
Via de webshop besteld. Snel bezorgd, prima kwaliteit, zorgvuldig verpakt (zodat er niks kon lekken en/of beschadigen).
Versiering
Nog geen ster waardig!! Wat een k-t winkel is de xenos. Sevice nog lager dan het iq van een stoeptegel..... Mijn advies koop hier niks! Zodra je de klantenservice nodig hebt alleen maar gezeik. Bestellingen Annuleren staat niet in het woordenboek. Spullen afhalen kan vanaf 6 dagen dus bestel al zeker niks wat je snel nodig hebt. De gemiddelde AliExpress levering kan hiermee concurreren. Wil je een bestelling annuleren omdat je de levertijd te lang vind zul je eerst naar een winkel toe moeten. (Deze zijn open van 9.30 tot 17.00) al moeilijk te halen voor een werkende Nederlander. Den denk je goed bekeken deze kantoortijden. Met pijn in moeite om 16.55 bij de winkel, is het personeel al lang en breed vertrokken. Kan gebeuren op een rustige dag. Poging 2... Wat denk je iedereen vertrokken.
Samengevat systeem van dit bedrijf werkt voor geen meter en is erg achterhaald. Denk je bij de klantenservice iets gedaan te krijgen sturen ze je gewoon naar de winkel die dan vervolgens niet berijkbaar is voor 40 uur werkende mensen...
Zou niet moeilijk moeten zijn om geld terug te stortenWinactie
In april al een winactie gewonnen en tot op de dag van vandaag nog steeds niks gekregen. Wordt van het kastje naar de muur gesmeten en er wordt niet gereageerd op mijn berichten, wat wel gelezen wordt. Erg slecht!!
Van alles
Bestelling niet compleet geleverd.
Post.nl zegt afgeleverd ( niks ontvangen)
Ja 1 van de 4 producten.
Klantenservice bellen ,mailen.bellen
Nu welles nietes spel met post.nl
Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb.
Post .nl zet te pas en te onpas gewoon je spullen op de stoep
Iedereen kan het zo pakken.
Ik kan niks bewijzen
Maar betaal echt niks voor wat ik niet heb gehad.
Ben er zo klaar mee.
Xenos los dit op aub
Is niet mijn verantwoordelijkheidKast + paar voorraadpotjes
Waardeloos. Online kast besteld, paar potjes maar meebesteld. Krijg je een mail, kast niet op voorraad, je krijgt geld terug, geen moment om even te kunnen reageren wat ik wil doen, en worden gewoon die potjes geleverd waar ik geen interesse meer in had. 2x een email gestuurd, 2x niks gehoord. Kon uiteindelijk zelf opdraaien voor de retour-kosten. 1x, nooit weer. 0 klantenservice.
Lampekap.
Nooit geen Xenos meer...!!
Waardeloze gang van zaken.
Waardeloze service.
Waardeloze bezorging.
Nooit meer dus !
Wees gewaarschuwd.Zeer slechte klantenservice
Zeer slecht
Van december bezig om €19.99 retour te krijgen
Xenos maakte een fout door €9,99 over te maken en de resterende €10 kan ik naar fluiten
Inmiddels 14 mails en 18 telefoontjes verder
Nog steeds niet opgelost
Ze beloven terug te bellen maar doen ze niet
Dan geven ze aan het is betaald
Bel je weer en zeggen ze dat ze een fout hebben gemaakt en binnen 10 werkdagen staat het op je rekening 😤
Senior Smarand van Xenos zou t oplossen maar zij laat niks meer van zich horen
Xenos stuurt 2x maal een schandalige incomplete en beschadigde vakkenkast
Biedt compensatie maar keert niet uit
Je kunt naar de klachtencommissie kost je €150 maar de kast was €79
Nou dan ben je mooi een aap gelogeerd3 Serviessets
1 16 dagen levertijd ano 2021 kan echt niet
2 3 dagen thuis blijven u pakket wordt morgen bezorgd na contact gelegd te hebben met klantenservice vriedlijk en duidelijk tewoord gestaan prima klantenservice werd duidelijk dat ik nog 5 dagen moest wachten ja eindelijk ze zijn binnen wat schetst mijn verbazing 2 geleverd ipv 3 weer bellen half uur ja echt een half uur in de wacht het antwoord is ja u heeft een nalevering ow oke maar dat staat niet op de pakbon daar staat alles geleverd waneer komt de na levering als het goed is deze week meneer en anders nog even geduld hebben volgende dit kan niet waar zijn maar ja wel hoor
Ik bestel echt nooit weer iets bij xenos dan wacht ik wel dat de winkel weer open is
Nogmaals verbaasd dat dit nog kan in deze tijd heel bijzonder
Groet van der heideWijnrek
Op 25-01 een bestelling gedaan welke binnen 4 tot 10 werkdagen zou worden geleverd. Na 15 werkdagen nog altijd niets ontvangen, PostNL heeft het pakket zelfs nog niet binnen.
Meerdere contactformulieren ingevuld zonder respons, daarna met de klantenservice gebeld. Zij spelen een bandje van 2 minuten af en vervolgens melden ze dat het erg druk is en hangen ze op.
Dank je wel voor de service.. Ik heb nu dus nog steeds geen idee waar mijn pakketje is.
Eerste en laatste bestelling die ik bij deze winkel doe.fruitschaal
verzending traag, verpakking zeer slechts 3 mm doos, dus inhoud was gebroken. na 2 weken en 5 emails betaalt xenos aankoopwaarde terug maar niet de door mij betaalde verzendkosten. Toppunt van slechte service. Xenos hult zich in stilzwijgen en bij onderzoek blijkt xenos nergens te zijn aangesloten, geen enkel consumentenbescherming dus
2x Pampagrass 1x pluim small
2x pampagrass besteld, 2 vershillende kleuren ontvangen.
1x pluim small besteld daar zijn 3 takken van afgebroken.
meerderen keren gemaild maar ik krijg geen contact met xenos
ook meerdee keen gebeld maar de hoorn word er op gegooid,Te veel
Niks geleverd gekregen, geen mail terug, wel mijn geld kwijt.
Wat een smerig vies bedrijf
Ik hoop dat de winkels zullen verdwijnen...
Na verzoek om terugbetaling nergeren ze je volledigServies
Zeer Slecht!!! Doos is ingedeukt en beschadigd geleverd. Er waren meerdere borden stuk geleverd van mijn bestelling. Ik wacht nu nogsteeds op de na levering. Waarvan 1 bord die ik besteld had niet meer verkrijgbaar was. Dus ik heb nu een serviesset die niet compleet is. Die ik wel nodig had met kerst. Ik zal hier niet nog een keer bestellen.
Webbing Bandung kast
Erg teleurstellende ervaring: ik had een lichte Webbing kast besteld voor in mijn slaapkamer, maar kreeg in plaats daarvan een zware Industriële kast geleverd die ik niet kan verplaatsen en dus al anderhalve week in de woonkamer in de weg staat. Contact opgenomen met de klantenservice en na 5 dagen kreeg ik een reactie dat ik kan retourneren bij een postnl-punt (tegen extra betaling) en dat zij als ze mijn retour ontvangen hebben de juiste kast opsturen. Waardeloze service - de industriële kast weegt namelijk 25kg en past niet in een auto dus retourneren is niet mogelijk. Zij hebben een fout gemaakt, maar nemen niet de verantwoordelijkheid om dit goed op te lossen. Had ik maar nooit die kast besteld, wat een teleurstellende ervaring.
serviesgoed
Super!!
Een kast
Kast besteld deze werd kapot geleverd lades passen niet hij is gedeukt en de verf eraf. Retouren mag maar dit past niet in een normale auto en ik kan de doos niet eens zelf tillen. Ophaal service doen ze niet aan wel kon ik een paar euro ( totaal niet in verhouding) korting krijgen.
krukje online
er zat een xenos bij mij om de hoek maar dat is nu een andere winkel
vind het jammer dat de xenos weg is want ik ging er best vaak even naar binnen toe
maar nu heb ik al een paar keer online bestelt en dat gaat telkens heel goed
de laatste keer was een leuk krukje
ik had het met een paar dagen in huis en het was in de aanbieding dus lekker goedkoop
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...