NederlandReview

    Ervaringen Woononline

    Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Woononline? Woononline is een woonwinkel welke zich vooral richt op keukens. Woononline is de grootste lifestyle cash & carry van ons land. Er zijn altijd meer dan 12.000 hippe, eigentijdse en inspirerende producten te vinden bij Woononline. Ze garanderen altijd de laagste prijs en het is verrassend hoe uitgebreid het assortiment is. Het assortiment is zeer uitgebreid en goed te noemen. U kunt uw gewenste woonstijl realiseren met tal van banken, kasten, accessoires, kookspullen, leuke boeken en tal van speelgoed. Het is mogelijk om het direct mee te nemen of om het te reserveren. Geweldig! Op NederlandReview kunt u de ervaringen en reviews van anderen lezen over dit bedrijf. Ook is het mogelijk om uw persoonlijke ervaring over Woononline op NederlandReview te plaatsen.

    Over Woononline

    Woononline heeft een uitgebreide webshop. Daarnaast is er natuurlijk ook een fysieke winkel welke u kunt bezoeken. Er zijn maar liefst drie filialen in het land op een centrale plek. Zo is er een vestiging in de stad Alkmaar, een vestiging in Utrecht en een vestiging van Woononline in Zutphen. Ze zijn allemaal goed te bereiken en bieden volop parkeerruimte.

    Even wat inspiratie opdoen voor "landelijk wonen" met het magazine Woonstijl in dit filmpje:

    De diensten van Woononline

    Woononline kent een ruim aantal woon merken. Denk hierbij aan:
    • By Boo
    • Zuiver
    • Be Pure
    • Woood
    • House Doctor
    • Eleonora
    • Jouw meubel
    • Graham & Brown
    • Urban Sofa
    • Vesper Collection
    • VT wonen collectie
    • Knit Factory

    Klachten, tips en complimenten over en voor Woononline

    Natuurlijk kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Het is dan vaak niet leuk. Het is echter vaak snel weer vergeten als de klacht snel opgelost wordt. Ook Woononline weet dit. Ze doen er daarom alles aan om u volop tevreden te houden. U zult niet snel spijt krijgen van een aankoop bij Woononline.

    Klachten en oplossingen.

    Als u een product uitpakt en u ziet direct de schade dan is het goed om dit direct te melden. Meldt het binnen 24 uur na de levering. Als een klacht tijdens het gebruik van het product zichtbaar wordt dan is het goed om dit bij de klantenservice van Woononline te melden.

    Het is vaak niet nodig om een klacht te beoordelen. Het is vaak duidelijk als het om een fabricage fout gaat, een verkeerde levering of een fout bij het vervoer. Het is alleen belangrijk om een specialist te ontvangen wanneer een specialist bij u thuis langs komt.




    Wanneer is een klacht niet ontvankelijk bij Woononline? Als de schade is ontstaan bij het zelf vervoeren, door verkeerd gebruik, door opzet, normale slijtage, nalatigheid of bijvoorbeeld door het niet opvolgen van de instructies van de gebruiksaanwijzing.

    Woononline werkt met de Algemene CBW Voorwaarden.

    Uw mening over Woononline

    Wat vindt u van Woononline? Heeft u al een keer een product bij hun gekocht? Dan is het goed om uw mening te delen bij NederlandReview. Het is goed om te zien wat anderen van Woononline vinden om zo een goed beeld van dit bedrijf te krijgen.

    Almaar, Utrecht, Zutphen? En welke bank of fauteuils zijn het beste van woononline.nl - goedkoop en goede service? Lees eerst ervaringen op NederlandReview voordat u overgaat tot een koop!

    Woononline
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (39)

    4.2
    26% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Online bestelling

    Woononline op Instagram ontdekt, ze verkopen veel populaire woonmerken(by-boo, woood, zuiver ect) en hebben een groot divers aanbod! Ik zocht al heel lang naar de juiste online woonwinkel. Tevens altijd leuke kortingen/acties en goedkoopste prijs, ik heb mijn vitrinekast heel voordelig kunnen kopen. Levering en service verliepen goed! Ze hebben ook een eigen bezorgservice, waar je zelf je gewenste leverdatum kan kiezen. Bezorgers bellen je als ze er bijna zijn. Let wel op: door dat woononline met andere leveranciers werkt moet je goed kijken naar de levertijd van het product.

    Door: Florien van Doorn 16-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Heerlijk gewinkeld!

    Ik ben erg vriendelijk geholpen door de medewerkers van Utrecht. En wat een groot assortiment heeft Woononline! Ik heb allemaal leuke accessoires gekocht en kom zeker terug om binnenkort voor een bank te kijken. Kortom een goede ervaring met Woononline.

    Door: marielle 18-03-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Nooit problemen gehad, alles gewoon geleverd en prima kwaliteit

    Persoonlijk nooit problemen gehad hier!
    Ook maar twee keer iets besteld.
    Maar dat ging steeds goed. Ik kreeg gewoon wat ik besteld had en er ontbrak niks ofzo. Gelukkig!!
    En de kwaliteit is ook steeds prima eigenlijk.

    Door: Mieke uit Alkmaar 16-06-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    2 nachtkastjes

    De bestelde nachtkastjes waren helaas niet gemonteerd (zoals van te voren wel was aangegeven) en de kleur was afwijkend van de foto op de website. Echter na een melding en overleg is mijn 'klacht' prima afgewerkt.

    Door: Arjan 25-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    spot

    Ik heb een spot besteld. Door de telefoon was alles mogelijk, Alles kon, alle mocht. Helaas werd het een ramp. Ik ga het uitzoeken, ja ik bel je terug, niet dus. Ik heb het lampje terug gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld. Ja wij hebben een policy binnen 2 weken retour. En ja ze rekken het tot 2 weken

    Wat een snertzaak zeg................

    Door: jag van waversvel 10-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Bank Siem

    ONWIJS SLECHTE SERVICE WOONONLINE

    December 2019 zou onze nieuwe bank geleverd worden. Helaas met verkeerde pootjes. Vervelend maar kan gebeuren. De juiste pootjes zouden ze naleveren. Je zou denken, hoe moeilijk kan het zijn? In januari tweede poging voor het leveren van de pootjes: wel de goede, maar te weinig (4 van de 8). Nieuwe afspraken volgen in februari, maart en april, iedere keer weer verkeerde of verkeerd aantal pootjes. Om moedeloos van te worden. Uiteindelijk zitten de juiste poten na 5 extra aflever pogingen onder de bank. Door dit amateuristische gedoe van woononline, zouden wij pas betalen als de bank geleverd was zoals afgesproken. In tegenstelling tot woononline, komen wij deze afspraak gewoon na. Maar gemist door woononline waardoor er een incassobureau aan de deur stond. Dat ik 5 keer een ochtend vrij heb moeten nemen, en daardoor extra persoonlijke kosten heb gemaakt, daar heeft Woononline lak aan. Geen enkele vorm van compensatie voor deze ellende ontvangen. En dan heb ik het hier nog niet eens over de ernstige beschadiging aan onze nieuwe vloer die bij de levering is ontstaan. Ook daarop is de reactie van woononline: lak aan.

    De service van woononline laat echt ernstig te wensen over. Achteraf hadden wij beter naar de reviews (zoals hieronder) moeten kijken; je kan beter geen zaken doen met woononline. Nog nooit in mijn leven zo’n slechte service meegemaakt. Schandalig!

    Door: Ingrid 25-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte garantie

    6 stoelen gekocht , nu net twee jaar oud en twee daarvan zijn doorgezakt en een doorgebroken . Klacht doen ze niets aan .

    Door: Knoop 03-01-2019
    Knoop 03-01-2019

    Ik zou niemand aanraden om daar te kopen met zo’n slechte service

    Robert 09-01-2019

    Ja klopt ze hebben gewoon schijt aan je bij deze ballentent

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Perfect

    Uitstekend geholpen in het filiaal in Alkmaar!! Leuke meiden en denken echt met je mee!! Zou het iedereen aanraden

    Door: Milou 27-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Inspiratie opdoen

    Ik kom vooral op Woon om inspiratie op te doen, want helaas zijn de spullen voor mij eigenlijk veel te duur.

    Door: Elizabeth 19-10-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Alles top!

    Alles perfect geregeld, live de bezorger volgen en op tijd geleverd. Kan geen minpunten bedenken.

    Door: Roy Krul 12-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    poef

    Zeer starre klantenservice, welke de problemen direct buiten zichzelf leggen. 0 empathie!
    Niet bereid om te kijken naar oplossingen.
    Klant wordt de dupe van probleem waar hij niet schuldig aan is en kan wel voor extra kosten opdraaien.
    Absoluut geen aanrader om hier iets te bestellen!

    Door: rachel 22-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Audio meubel

    In december besteld (kerstkado), zou binnen enkele dagen leverbaar zijn. Toen mail "vertraagd naar week 7 (!). Week 7 kwam, ik vragen, zei "vrijdag is ie er", vrijdag weer niets gehoord. Twee maanden vertraging op lullig kastje. Dan ben je af

    Door: Enrico 15-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Bepurehome

    Al enkele weken wilde ik een Bepurehome bank kopen en ben ik aan het inventariseren geweest. Na lang zoeken Woononline gevonden die de bank uit voorraad kon leveren tegen een prima prijs. Wegens de uiteenlopende levertijden bij verschillende partijen heb ik eerst contact gezocht met WoonOnline om te vragen of de voorraad op de website wel klopte. Dit werd mij gegarandeerd. Dat was des te belangrijk omdat wij al een week zonder bank zaten. Een week later zou de bank bezorgd worden en werd mij verzocht het geld over te boeken. Daarom verbaasde het mij dan ook zeer dat ik diezelfde dag (na het overboeken v/h geld) gebeld werd dat de bank niet op voorraad was. Terwijl hij de dag erna geleverd zou worden. "Sorry meneer. Er zit niets anders op dan 2,5 maand te wachten totdat hij geleverd kan worden". Dezelfde dag vroeg ik om mijn geld terug waarop ik nog het aanbod kreeg om een leenbank te krijgen tot we de nieuwe bank hadden. Dit was voor ons mosterd na de maaltijd. We hadden de bank al ergens anders besteld. Sinds de dag dat ik mijn geld terugvroeg heb ik 7 dagen moeten wachten op mijn geld (en het was niet het minste bedrag). Dat ik geen tevreden klant ben van Woononline is een understatement.

    Door: Joppe 17-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Eettafel

    Wat een slechte service en communicatie! Een maand geleden een eettafel besteld. De levering was prima en aardige chauffeur ook maar daarna ging het fout. Na de tafel in elkaar te hebben gezet zagen we dat het tafelblad krom is. Je snapt dat we dan een andere willen. Direct gemeld en dag later bedacht dat de tafel retour mocht aangezien bij toch te groot is voor in de eetkamer ook dat gemeld maar daarna tot aan vandaag steeds zelf bezig geweest klantenservice te pakken te krijgen. Af en toe iemand gesproken en ik moest maar weer mailen. Na 3 weken is de originele verpakking inmiddels weg. Je snapt een doos van 2 meter 30.. . Lang verhaal kort. We hebben flink wat geld betaald voor 1: een kromme tafel en 2: en die te groot is. En woononline geeft nu aan dat de tafel retour nemen niet kan?? Benieuwd of deze werknemers ook zelf zo behandeld willen worden.

    Door: Caroline 06-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Bijzettafel Kensington

    Paulus of Paulien of Pauline door jouw onbeschofte, onprofessionele,
    ongemanierde, beledigende en kinderachtige communicatie wil ik per
    direct mijn geld 404,00 euro terug. U heeft al een mail ontvangen van ons met de gegevens.

    Nooit meer bestel ik iets bij u, u kunt de kapotte salontafel, die op
    25 augustus jl. geleverd is bij ons, komen ophalen (ordernummer
    100026355).

    Wat een slechte service, een klacht volgt nader tegen u!

    Ik raad het iedereen af hier een product te kopen! Waardeloos!!!!!!!!!

    Door: Nokhai 12-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Bankstel

    Ik kreeg eerst een email dat de verwachte leverdatum in week 34 was en daar hebben wij tot zondag nog op gewacht en toen kreeg ik op de zondagmiddag bericht dat dit weer was opgeschoven naar week 36. Een zeer slechte zaak. Had dan in de eerste plaats geen verwachtingen opgewekt dat het in week 34 geleverd zou worden.

    Nadat mijn klacht hierover kreeg ik als antwoord het volgende te horen:

    "Zeker in de zomerperiode (waarin het vaak wel eens 12 tot 14 weken kan duren voordat een bank geleverd wordt) is dit nog ruim binnen de marges van de levertijden die wij aangeven."

    Zo van, wees maar blij met week 36, het zou nog langer kunnen duren.. :-S

    Door: Fantino 26-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Slechte service en zeer onvriendelijk

    We hadden een stoel besteld en in een andere kleur geleverd gekregen dan besteld. Bijzonder onvriendelijke en starre klantenservice: zij hadden geleverd wat wij hadden besteld dus retourkosten waren voor ons. Zelfs contact gehad met fabrikant en gelijk gekregen: artikel had in andere (geleverde) kleur aangeboden moeten worden op de website. Maar Woononline sloot dossier en verzocht ons geen contact meer op te nemen. Inmiddels staat het artikel met de andere (juiste) kleur op de website (en hebben wij zelf de retourkosten betaald).

    Door: Marielle 29-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    zeer slechte service en communicatie

    Duidelijk zijn in wat je verkoopt bezoektijden veel beter communiceren niet om 9uur melden en dan om half 12 aan komen en de bezorg plus is ons er bij verkocht voor was stoelen zodat deze in elkaar werden gezet maar nee dat is dus niet zo en klant vriendelijkheid staat bij woon oliën op een heel laag pitje je woord nog net niet onbeschoft behandeld in de winkel aan de telefoon en door de bezorgers en neem die telefoon een keer op zo lastig is dat niet en druk de telefoon ook niet weg klant zo koning moet wezen maar hier moet je als het er op aankomt alles zelf doen

    Door: Dennis 26-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    slechtste service ooit ervaren

    het bestellen van twee bijzettafel ging heel vlot en de bestelling werd snel verstuurd. Helaas sturen ze een verkeerde tafel.

    de juiste tafel blijkt ook niet meer leverbaar... de tafel kon pas na twee weken worden opgehaald. (en stond natuurlijk enorm in de weg). op de afgesproken dag kwamen de bezorgers veel te vroeg waardoor er niemand thuis was. (was duidelijk besproken dat ze na 14.00 moesten komen.)

    de oplossing was dat ze een nieuwe afspraak wilden maken over weer twee weken. Pas nadat ik heel boos ben geworden kon ik het via de DHL terugsturen.

    de tafel is al ruim een week terug maar het geld is nog steeds niet teruggestort. Nadat ik hier zelf weer achteraan ben gegaan kreeg ik de melding dat dit over twee weken wordt teruggestort...

    Kortom, als klant moet je steeds hun fouten goedmaken, moet je er zelf steeds achteraan. echt heel erg slechte service!!

    Door: Jan Albet 30-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Slechte service

    6 eetkamerstoelen net twee jaar oud , 3 ervan zijn doorgezakt en een van de 3 helemaal doorgekrakt . Klacht ingediend en ze doen helemaal niets , we kunnen komen om nieuwe uit te zoeken met wat korting !!!!! Wat een slechte zaak ! Koop nooit daar!!!! Het lieft had ik geen ster gegeven maar dit kon niet

    Door: Knoop 17-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Woononline

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Woononline een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 39 ervaringen geplaatst over Woononline. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 26% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Woononline actief?

    Woononline is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Woononline gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.