Woononline
Alle reviewsWoononline
Alle reviews (50)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Eetkamer stoelen
We recently bought 6 dining room chairs from Woononline and they were delivered within 1 week. We has to assemble the chair ourselves and one of the frames did not fit in the chair so I e-mail their Client services department and within 1 week the issue was resolved and I had received a new assembled chair.
I was very happy with their service and great quality!Hoekbank op maat gemaakt
Wij hebben 3 jaar terug een hoekbank op maat laten maken voor ongeveer 2000 euro. Na 2 jaar al klachten met de stof en de kussens. Nu laat de vulling ook los en kunnen de delen van de bank niet goed meer aan elkaar vast gemaakt worden. Wat een vreselijke miskoop. Woon Online wil geen enkele oplossing bieden.
Bestel daar nooit meer!Eetkamerstoelen
Prima service. Na 2 jaar defect aan een eetkamerstoel. En in tegenstelling tot andere reacties ervaar ik juist een uitstekende afhandeling. De stoel is gewoon omgeruild voor een nieuwe. Een dikke pluim. Heb direct daarna met een gerust gevoel een niieuwe lamp gekocht voor boven de eetkamer tafel. Dikke pluim voor deze service. En zeer uitnodigend om te blijven komen.
Horrible experience with order and customer service.
Item received was faulty. I was promised a replacement. A couple of lost deadlines and over a month later I requested to cancel the order and get a refund instead of a replacement. On their website they claim to process refunds within 14 days. I sent them a message to request it after I didn't receive it, they said I'd have it within 5 working days. 8 working days later and almost a month after they received the item they still owe me almost 500 euros. I ordered a cloth print and a metal frame. Print wasn't fitting the frame, the frame was badly wrapped, damaged, dirty, and had incorrect parts. Every single step of my interactions with this company has been more problematic than the last. If you order from here pray you don't have to deal with their customer support, you'll find only excuses and no actual solution.
Boekenkast
Er is zonder overleg een beschadigd showroommodel geleverd en op telefoontjes en e-mails wordt niet gereageerd. Eigen personeel schaamt zich voor deze werkwijze, maar daar denkt de directie blijkbaar anders over.
Side table Crane black
Super leuk bijzet tafel in de vorm van een vogel, de knop boven op het tafeltje was niet mooi de medewerkster van de winkel begreep mij gelijk, heeft een mailtje gestuurd naar de leverancier, na twee dagen een nieuwe glade knop voor mijn tafeltje dit is ouderwets, top service ik kom hier zeker terug! Wat een topper deze verkoopster, een aanwinst voor deze onderneming!!’
Stoel
Deze winkel komt haar afspraken niet na. Na vele malen en vele malen thuis wachten en bellen komt de stoel niet aan. De medewerkers schermen met het feit dat ze procedures moeten afwachten. Je blijft aan het lijntje te worden gehouden. Heel vervelend. De positieve recensies zijn waarschijnlijk door hun zelf en hun kennissen geschreven.
Buffetkast
Wat een slechte winkel. Ze spelen spelletjes met hun klanten. Zowel in hun filiaal in Utrecht als bij hun webwinkel een hele echte ervaring.
In de winkel staat er op het bonnetje pas belangrijke regels rondom je aankoop (dat je maximaal maar 1 pak laminaat mag retourneren) die voor het sluiten van de overeenkomst niet genoemd zijn. En als je met 2 pakken aankomt je onbeschoft behandelen.
Nu na een paar jaar wat bij hun in de webshop besteld. Bij het afrekenen nog extra betaald voor levering op vrijdag tussen 9 en 13 uur. Nou... geen pakket geleverd. Bel je op, wordt er gezegd dat de levering er voor zaterdag in staat. Heb er speciaal rekening mee gehouden en extra voor betaald om het op vrijdag te laten leveren. De levering stond zowel in mijn bestelbevesteging, als in de mail over de levering en in mij klantaccount op vrijdag. Met moeite kon de extra betaling voor de ochtendlevering terugbetaald worden (binnen 10 werkdagen!).
Ik koop nu zeker weten nooit meer wat bij hun.
Ik adviseer u hetzelfde te doen en naar de concurrent te gaan.lijkt op een tafel ...
Verkoop van reeds gerepareerde spullen,overleg/communicatie totaal niet mogelijk.
Medewerkster klantenservice(Britt),ik heb geen enkele kwaliteit kunnen ontdekken,die passen bij deze functie.Tweedehandstafel blijkbaar
Zeer slechte service
Nieuwe tafel gekocht met schroef gaten in het bovenblad, gewoon dicht gesmeerd op een afschuwelijke manier.
Dat je zo een nieuwe tafel bij een klant durft af te leveren,
En oplossen ho maar.
Het is betaald dus niet meer hun probleem.Bankstel
Begin oktober 2020 bestelde wij een bank in de winkel in Alkmaar, welke uiterlijk eind december geleverd zou worden. Dag na aankoop werd dit al naar januari verplaatst en niet veel later werd het opeens februari 2021. Omdat ik op dat moment het recht om van de koop af te zien heb ingeroepen (CBW voorwaarden) kreeg ik een leenbank aangeboden, hier zijn we mee akkoord gegaan. Begin februari kwam eindelijk de nieuwe bank, op dag 1 brak een balk aan het lange stuk van de bank (bij normaal zit gebruik!) en hebben we gelijk foto’s gestuurd naar de klantenservice. Nu, een maand en meerdere e-mails later, is de rechterbalk ook gebroken en hebben we nog steeds geen reparatie of andere tegemoetkoming staan.
spot
Ik heb een spot besteld. Door de telefoon was alles mogelijk, Alles kon, alle mocht. Helaas werd het een ramp. Ik ga het uitzoeken, ja ik bel je terug, niet dus. Ik heb het lampje terug gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld. Ja wij hebben een policy binnen 2 weken retour. En ja ze rekken het tot 2 weken
Wat een snertzaak zeg................Bank Siem
ONWIJS SLECHTE SERVICE WOONONLINE
December 2019 zou onze nieuwe bank geleverd worden. Helaas met verkeerde pootjes. Vervelend maar kan gebeuren. De juiste pootjes zouden ze naleveren. Je zou denken, hoe moeilijk kan het zijn? In januari tweede poging voor het leveren van de pootjes: wel de goede, maar te weinig (4 van de 8). Nieuwe afspraken volgen in februari, maart en april, iedere keer weer verkeerde of verkeerd aantal pootjes. Om moedeloos van te worden. Uiteindelijk zitten de juiste poten na 5 extra aflever pogingen onder de bank. Door dit amateuristische gedoe van woononline, zouden wij pas betalen als de bank geleverd was zoals afgesproken. In tegenstelling tot woononline, komen wij deze afspraak gewoon na. Maar gemist door woononline waardoor er een incassobureau aan de deur stond. Dat ik 5 keer een ochtend vrij heb moeten nemen, en daardoor extra persoonlijke kosten heb gemaakt, daar heeft Woononline lak aan. Geen enkele vorm van compensatie voor deze ellende ontvangen. En dan heb ik het hier nog niet eens over de ernstige beschadiging aan onze nieuwe vloer die bij de levering is ontstaan. Ook daarop is de reactie van woononline: lak aan.
De service van woononline laat echt ernstig te wensen over. Achteraf hadden wij beter naar de reviews (zoals hieronder) moeten kijken; je kan beter geen zaken doen met woononline. Nog nooit in mijn leven zo’n slechte service meegemaakt. Schandalig!poef
Zeer starre klantenservice, welke de problemen direct buiten zichzelf leggen. 0 empathie!
Niet bereid om te kijken naar oplossingen.
Klant wordt de dupe van probleem waar hij niet schuldig aan is en kan wel voor extra kosten opdraaien.
Absoluut geen aanrader om hier iets te bestellen!Online bestelling
Woononline op Instagram ontdekt, ze verkopen veel populaire woonmerken(by-boo, woood, zuiver ect) en hebben een groot divers aanbod! Ik zocht al heel lang naar de juiste online woonwinkel. Tevens altijd leuke kortingen/acties en goedkoopste prijs, ik heb mijn vitrinekast heel voordelig kunnen kopen. Levering en service verliepen goed! Ze hebben ook een eigen bezorgservice, waar je zelf je gewenste leverdatum kan kiezen. Bezorgers bellen je als ze er bijna zijn. Let wel op: door dat woononline met andere leveranciers werkt moet je goed kijken naar de levertijd van het product.
Audio meubel
In december besteld (kerstkado), zou binnen enkele dagen leverbaar zijn. Toen mail "vertraagd naar week 7 (!). Week 7 kwam, ik vragen, zei "vrijdag is ie er", vrijdag weer niets gehoord. Twee maanden vertraging op lullig kastje. Dan ben je af
Bepurehome
Al enkele weken wilde ik een Bepurehome bank kopen en ben ik aan het inventariseren geweest. Na lang zoeken Woononline gevonden die de bank uit voorraad kon leveren tegen een prima prijs. Wegens de uiteenlopende levertijden bij verschillende partijen heb ik eerst contact gezocht met WoonOnline om te vragen of de voorraad op de website wel klopte. Dit werd mij gegarandeerd. Dat was des te belangrijk omdat wij al een week zonder bank zaten. Een week later zou de bank bezorgd worden en werd mij verzocht het geld over te boeken. Daarom verbaasde het mij dan ook zeer dat ik diezelfde dag (na het overboeken v/h geld) gebeld werd dat de bank niet op voorraad was. Terwijl hij de dag erna geleverd zou worden. "Sorry meneer. Er zit niets anders op dan 2,5 maand te wachten totdat hij geleverd kan worden". Dezelfde dag vroeg ik om mijn geld terug waarop ik nog het aanbod kreeg om een leenbank te krijgen tot we de nieuwe bank hadden. Dit was voor ons mosterd na de maaltijd. We hadden de bank al ergens anders besteld. Sinds de dag dat ik mijn geld terugvroeg heb ik 7 dagen moeten wachten op mijn geld (en het was niet het minste bedrag). Dat ik geen tevreden klant ben van Woononline is een understatement.
Eettafel
Wat een slechte service en communicatie! Een maand geleden een eettafel besteld. De levering was prima en aardige chauffeur ook maar daarna ging het fout. Na de tafel in elkaar te hebben gezet zagen we dat het tafelblad krom is. Je snapt dat we dan een andere willen. Direct gemeld en dag later bedacht dat de tafel retour mocht aangezien bij toch te groot is voor in de eetkamer ook dat gemeld maar daarna tot aan vandaag steeds zelf bezig geweest klantenservice te pakken te krijgen. Af en toe iemand gesproken en ik moest maar weer mailen. Na 3 weken is de originele verpakking inmiddels weg. Je snapt een doos van 2 meter 30.. . Lang verhaal kort. We hebben flink wat geld betaald voor 1: een kromme tafel en 2: en die te groot is. En woononline geeft nu aan dat de tafel retour nemen niet kan?? Benieuwd of deze werknemers ook zelf zo behandeld willen worden.
2 nachtkastjes
De bestelde nachtkastjes waren helaas niet gemonteerd (zoals van te voren wel was aangegeven) en de kleur was afwijkend van de foto op de website. Echter na een melding en overleg is mijn 'klacht' prima afgewerkt.
Bijzettafel Kensington
Paulus of Paulien of Pauline door jouw onbeschofte, onprofessionele,
ongemanierde, beledigende en kinderachtige communicatie wil ik per
direct mijn geld 404,00 euro terug. U heeft al een mail ontvangen van ons met de gegevens.
Nooit meer bestel ik iets bij u, u kunt de kapotte salontafel, die op
25 augustus jl. geleverd is bij ons, komen ophalen (ordernummer
100026355).
Wat een slechte service, een klacht volgt nader tegen u!
Ik raad het iedereen af hier een product te kopen! Waardeloos!!!!!!!!!
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...