NederlandReview

    Ervaringen Woononline

    Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Woononline? Woononline is een woonwinkel welke zich vooral richt op keukens. Woononline is de grootste lifestyle cash & carry van ons land. Er zijn altijd meer dan 12.000 hippe, eigentijdse en inspirerende producten te vinden bij Woononline. Ze garanderen altijd de laagste prijs en het is verrassend hoe uitgebreid het assortiment is. Het assortiment is zeer uitgebreid en goed te noemen. U kunt uw gewenste woonstijl realiseren met tal van banken, kasten, accessoires, kookspullen, leuke boeken en tal van speelgoed. Het is mogelijk om het direct mee te nemen of om het te reserveren. Geweldig! Op Nederlandreview kunt u de ervaringen en reviews van anderen lezen over dit bedrijf. Ook is het mogelijk om uw persoonlijke ervaring over Woononline op Nederlandreview.nl te plaatsen.

    Over Woononline

    Woononline heeft een uitgebreide webshop. Daarnaast is er natuurlijk ook een fysieke winkel welke u kunt bezoeken. Er zijn maar liefst drie filialen in het land op een centrale plek. Zo is er een vestiging in de stad Alkmaar, een vestiging in Utrecht en een vestiging van Woononline in Zutphen. Ze zijn allemaal goed te bereiken en bieden volop parkeerruimte.

    De diensten van Woononline

    Woononline kent een ruim aantal woon merken. Denk hierbij aan:
    • By Boo
    • Zuiver
    • Be Pure
    • Woood
    • House Doctor
    • Eleonora
    • Jouw meubel
    • Graham & Brown
    • Urban Sofa
    • Vesper Collection
    • VT wonen collectie
    • Knit Factory

    Klachten, tips en complimenten over en voor Woononline

    Natuurlijk kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Het is dan vaak niet leuk. Het is echter vaak snel weer vergeten als de klacht snel opgelost wordt. Ook Woononline weet dit. Ze doen er daarom alles aan om u volop tevreden te houden. U zult niet snel spijt krijgen van een aankoop bij Woononline.

    Klachten en oplossingen.

    Als u een product uitpakt en u ziet direct de schade dan is het goed om dit direct te melden. Meldt het binnen 24 uur na de levering. Als een klacht tijdens het gebruik van het product zichtbaar wordt dan is het goed om dit bij de klantenservice van Woononline te melden.

    Het is vaak niet nodig om een klacht te beoordelen. Het is vaak duidelijk als het om een fabricage fout gaat, een verkeerde levering of een fout bij het vervoer. Het is alleen belangrijk om een specialist te ontvangen wanneer een specialist bij u thuis langs komt.

    Even wat inspiratie opdoen voor "landelijk wonen" met het magazine Woonstijl in dit filmpje:


    Wanneer is een klacht niet ontvankelijk bij Woononline? Als de schade is ontstaan bij het zelf vervoeren, door verkeerd gebruik, door opzet, normale slijtage, nalatigheid of bijvoorbeeld door het niet opvolgen van de instructies van de gebruiksaanwijzing.

    Woononline werkt met de Algemene CBW Voorwaarden.

    Uw mening over Woononline

    Wat vindt u van Woononline? Heeft u al een keer een product bij hun gekocht? Dan is het goed om uw mening te delen bij Nederlandreview. Het is goed om te zien wat anderen van Woononline vinden om zo een goed beeld van dit bedrijf te krijgen.

    Almaar, Utrecht, Zutphen? En welke bank of fauteuils zijn het beste van woononline.nl - goedkoop en goede service? Lees eerst ervaringen op NederlandReview voordat u overgaat tot een koop!

    Woononline
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (32)

    4,2
    25% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3,6
    Prijs
    rating
    4,8
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    2 nachtkastjes

    De bestelde nachtkastjes waren helaas niet gemonteerd (zoals van te voren wel was aangegeven) en de kleur was afwijkend van de foto op de website. Echter na een melding en overleg is mijn 'klacht' prima afgewerkt.

    Door: Arjan25-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5
    rating

    Bijzettafel Kensington

    Paulus of Paulien of Pauline door jouw onbeschofte, onprofessionele,
    ongemanierde, beledigende en kinderachtige communicatie wil ik per
    direct mijn geld 404,00 euro terug. U heeft al een mail ontvangen van ons met de gegevens.

    Nooit meer bestel ik iets bij u, u kunt de kapotte salontafel, die op
    25 augustus jl. geleverd is bij ons, komen ophalen (ordernummer
    100026355).

    Wat een slechte service, een klacht volgt nader tegen u!

    Ik raad het iedereen af hier een product te kopen! Waardeloos!!!!!!!!!

    Door: Nokhai12-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bankstel

    Ik kreeg eerst een email dat de verwachte leverdatum in week 34 was en daar hebben wij tot zondag nog op gewacht en toen kreeg ik op de zondagmiddag bericht dat dit weer was opgeschoven naar week 36. Een zeer slechte zaak. Had dan in de eerste plaats geen verwachtingen opgewekt dat het in week 34 geleverd zou worden.

    Nadat mijn klacht hierover kreeg ik als antwoord het volgende te horen:

    "Zeker in de zomerperiode (waarin het vaak wel eens 12 tot 14 weken kan duren voordat een bank geleverd wordt) is dit nog ruim binnen de marges van de levertijden die wij aangeven."

    Zo van, wees maar blij met week 36, het zou nog langer kunnen duren.. :-S

    Door: Fantino26-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Slechte service en zeer onvriendelijk

    We hadden een stoel besteld en in een andere kleur geleverd gekregen dan besteld. Bijzonder onvriendelijke en starre klantenservice: zij hadden geleverd wat wij hadden besteld dus retourkosten waren voor ons. Zelfs contact gehad met fabrikant en gelijk gekregen: artikel had in andere (geleverde) kleur aangeboden moeten worden op de website. Maar Woononline sloot dossier en verzocht ons geen contact meer op te nemen. Inmiddels staat het artikel met de andere (juiste) kleur op de website (en hebben wij zelf de retourkosten betaald).

    Door: Marielle29-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    zeer slechte service en communicatie

    Duidelijk zijn in wat je verkoopt bezoektijden veel beter communiceren niet om 9uur melden en dan om half 12 aan komen en de bezorg plus is ons er bij verkocht voor was stoelen zodat deze in elkaar werden gezet maar nee dat is dus niet zo en klant vriendelijkheid staat bij woon oliën op een heel laag pitje je woord nog net niet onbeschoft behandeld in de winkel aan de telefoon en door de bezorgers en neem die telefoon een keer op zo lastig is dat niet en druk de telefoon ook niet weg klant zo koning moet wezen maar hier moet je als het er op aankomt alles zelf doen

    Door: Dennis26-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Alles top!

    Alles perfect geregeld, live de bezorger volgen en op tijd geleverd. Kan geen minpunten bedenken.

    Door: Roy Krul12-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    slechtste service ooit ervaren

    het bestellen van twee bijzettafel ging heel vlot en de bestelling werd snel verstuurd. Helaas sturen ze een verkeerde tafel.

    de juiste tafel blijkt ook niet meer leverbaar... de tafel kon pas na twee weken worden opgehaald. (en stond natuurlijk enorm in de weg). op de afgesproken dag kwamen de bezorgers veel te vroeg waardoor er niemand thuis was. (was duidelijk besproken dat ze na 14.00 moesten komen.)

    de oplossing was dat ze een nieuwe afspraak wilden maken over weer twee weken. Pas nadat ik heel boos ben geworden kon ik het via de DHL terugsturen.

    de tafel is al ruim een week terug maar het geld is nog steeds niet teruggestort. Nadat ik hier zelf weer achteraan ben gegaan kreeg ik de melding dat dit over twee weken wordt teruggestort...

    Kortom, als klant moet je steeds hun fouten goedmaken, moet je er zelf steeds achteraan. echt heel erg slechte service!!

    Door: Jan Albet30-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Slechte service

    6 eetkamerstoelen net twee jaar oud , 3 ervan zijn doorgezakt en een van de 3 helemaal doorgekrakt . Klacht ingediend en ze doen helemaal niets , we kunnen komen om nieuwe uit te zoeken met wat korting !!!!! Wat een slechte zaak ! Koop nooit daar!!!! Het lieft had ik geen ster gegeven maar dit kon niet

    Door: Knoop17-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte service en onbeschoft gedrag

    Houten tweedeurs opbergkastje Oxford, besteld a € 399. Medio december werd kastje afgeleverd, uitgepakt en en zelf pootjes gemonteerd. Kastj stond scheef, na controle bleken 2 pootjes minmaal een halve centimeter korter te zijn. Klacht doorgebeld, wilde men telefonisch niet aannemen. Klacht via website ingediend, geen reactie. Opnieuw gebeld, er werd mij direct toegesnauwd "wat is uw ticket nummer" dat heb k niet was mijn antwoord. Zonder ticket nummer geen service. Weer zoeken, klacht bleek niet ontvangen te zijn?? Opnieuw ingestuurd met foto's. Moest zelf antwoord opzoeken in mijn account. "Dit viel binnen de marge volgens de leverancier van kastje"Ik zei dat ik daar op de website niets over heb kunnen lezen. Het kastje was uit de collectie en men kon geen andere meer leveren. Gevraagd om 4 nieuwe pootjes? dit was niet mogelijk. Alternatief kastje terug sturen. Wij hadden heel lang gezocht naar dit kastje vanwege de maten die precies overeen kwamen met ons gebruiksdoel. Gevraagd of ik een compensatie kon krijgen en zelf een oplossing bedenken om het hoogte verschil op te lossen. Mevrouw Desi ging dit bespreken en zou terugbellen. Daarna bleef het stil bij Woononline. Vandaag elf opnieuw gebeld en gevraagd wat voor compensatie mogelijk was. na een vervelende discussie met een agressieve mevrouw "er wordt er geen compensatie gegeven want dit viel binnen de marge" Ik mocht het kastje terugsturen op mijn kosten voor € 40.
    Ik zei hier geen genoegen mee te nemen en dat dit de wereld op z'n kop was. Daar had deze onvriendelijke en onbeschofte mevrouw geen boodschap aan. "Take it or leave it" en de verbinding werd verbroken. Conclusie, Niets bestellen bij Woononline, slechte en onbeschofte zaak. Zij hadden 3 filialen nu nog slechts 2 dus nog even volhouden zo en dan kunnen zij het laatste filiaal ook sluiten

    Door: Ruud Krouwel15-01-2019
    Robert16-01-2019

    Ja echt een drama ik heb precies hetzelfde gehad, ze hebben echt schi*t aan je bij dit bedrijf.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Slechte service

    Een duur tv meubel gekocht hiervan zaten beide handgrepen van de lades scheef.
    Deze zaten meer als een cm scheef voorgeboord.
    Een klacht ingediend dit is normaal volgens hun bij een handgemaakt meubel.
    Dit geeft een authentieke uitstraling.
    Aangezien ik het hier niet mee eens ben meerdere malen gemaild en gebeld maar ze erkennen de fout niet.
    Bij meerdere winkels hetzelfde meubel gezien maar overal zit alles recht.
    Ze reageren gewoon niet meer.
    Mijn advies ga niet met Woononline in zee.

    Door: Robert09-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Slechte garantie

    6 stoelen gekocht , nu net twee jaar oud en twee daarvan zijn doorgezakt en een doorgebroken . Klacht doen ze niets aan .

    Door: Knoop03-01-2019
    Knoop03-01-2019

    Ik zou niemand aanraden om daar te kopen met zo’n slechte service

    Robert09-01-2019

    Ja klopt ze hebben gewoon schijt aan je bij deze ballentent

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    niets doorgegaan

    Krijg bericht dat woensdag 19 dec twee bijzettafels (betaald) geleverd zouden worden. Kregen mail...onze bestelbus gaat rijden en je bent nr. 7 in de rij van aflevering ,we bellen je half uur van tevoren. Wij de hele dag vrij genomen en van 'smorgens vroeg tot savonds laat zitten wachten..NIKS..de volgende morgen gebeld .. lang verhaal kort...de bestelling waren ze kwijt in het magazijn en hebben niemand verwittigd daar over, zeker ons niet. Hoe zo kwijt..ze zouden toch in de bestelbus zitten??? Ik zeg..wil meteen geld terug ..en dat is nu gebeurd . Koop er nooit meer iets ..Wie betaald onze vrije dag!! woononline...ik zou het personeel maar eens gaan screenen of hebben jullie zo'n groot magazijn dat de spullen niet te vinden zijn!!!!Ik geloof er niets van.

    Door: W.R. Luiten22-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Onbeschoft

    na het bestellen van 4 artikelen, 1 product na 1 week binnen. de rest komt pas 5 weken later. ipv voor 16.00 besteld volgende dag in huis.
    Blijkt het enige ontvangen product stuk te zijn.
    Slechte service, onbeschoft aan de telefoon, geen reactie op email.
    Nooit meer een aankoop bij woononline!

    Door: linda10-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Komen afspraken niet na / onbeschoft gedrag

    In het filiaal Alkmaar een bank gekocht uit de koopjes hoek. Afgesproken dat deze nog 4 tot 6 weken bij hun in het magazijn mag blijven. Na paar dagen als mijn vrouw de bank nog even gaat op meten krijgt ze te horen dat wij de bank zsm op moeten halen.
    Dit was een vrijdag. Zaterdag en maandag proberen te bellen voor een afspraak, maar telefonisch onbereikbaar. Maandag avond kijkt mijn vrouw in haar email, hebben wij een zeer onvriendelijk mailtje dat omdat wij onze afspraken niet nakomen de koop is ontbonden.
    Krijg ik ze woensdagochtend eindelijk te pakken, is de bank gewoon doorverkocht.
    Meisje aan de telefoon was er mee aan, maar ze moest dit van haar baas.
    Ze hebben daar mooie winkel en leuke collectie, maar als je niet leverd heb je daar niks aan. Ik kom daar in ieder geval nooit meer.

    Door: g steenbergen07-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Late levering

    Doordat een levering later kwam gaven ze een stukje service en hoefde wij het niet zelf op te halen maar word het tot aan de deur gratis bezorgd als compensatie omdat de levering langer duurde dus complimenten dat ze toch tegemoet komen dus klantvriendelijk een 8

    Door: Jil25-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Niets meer dan negatieve ervaringen

    Niets meer dan alleen maar negatieve ervaringen:
    1) Ruim van tevoren besteld en 2 dagen van tevoren horen dat er niet geleverd kon worden op de door ons gewenste bedrag (alleen tegen extra betaling). Geen probleem, maar dat had ik liever een week van tevoren geweten zodat ik niet laatste moment zakelijke afspraken moest hoefde om te gooien. Bij melding hier van kreeg ik een "jammer voor je" reactie..
    2) Ik krijg op de dag van levering te horen dat mijn bank er niet bij zou zitten, ondanks dat er voorraad op de website stond aangegeven. Ook hier kreeg ik een onbeschofte "echt niet" reactie. Na het toesturen van een screenshot met bewijs wordt er niet meer gereageerd. Niemand kon mij voor 2 weken lang vertellen wanneer hij wel kwam. Vervolgens krijgen we de melding dat het nog 2 weken extra zou duren. Toen we belde om de bank te cancellen, kreeg ik te horen dat er de week er op een aanbieding was en dat er daarom voorraad geleverd zou worden. Maar wij moesten nog 2 weken wachten. Na wat gesteggel zouden wij dan daar een bank voor krijgen, met de actieprijs als goedmaker (wat een geluk..). De bank zou vandaag geleverd worden. Gister gebeld hoe laat ze zouden komen. Dat zouden ze mailen. Vandaag om 10.00 nog geen mail gehad en niemand die opneemt. De communicatie is weer top.
    3) De bestelde poef is bij levering door ons uitgepakt en bleek aan de onderkant beschadigd. Na melding hiervan werd er gezegd dat als we een nieuwe wilde, we maar even een foto moesten sturen met de poef in verpakking waar de beschadiging ook op te zien was. Wij gaan er gewoon van uit dat geleverde producten heel zijn en hadden dus de poef al uitgepakt. Te laat. Als alternatief werd ons een vergoeding van 50 euro geboden. We willen eigenlijk gewoon een nieuwe die heel is, maar dat blijkt gewoonweg niet te kunnen. Overigens worden we ook redelijk kortaf te woord gestaan als we dit willen melden.

    Ik had toch op een betere service gehoopt als je 2.500 euro overmaakt. Het is geen pakje boter (wat overigens geen excuus is om dan wel kortaf te doen).

    Door: Frank Nijman16-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Schandalig

    Vandaag contact gehad met Bart Harmsen commercieel manager. We begonnen een gesprek op de juiste voet, namelijk een passende oplossing. Helaas is na een tijd niet gelukt en willen ze mij niet tegemoet komen met wat ik voorstelde. ik word al een jaar van de muur naar het kastje gestuurd en de oude manager heeft toegezegd dat ik een nieuwe poef krijg. Dis heb ik voorgesteld om een nieuwe poef te krijgen. Dit konden ze niet doen. Daarna wilde ik ze tegemoet komen( wat ik eigenlijk niet hoor te doen). en heb ingestemd om 25 procent te betalen. De manager was hier niet mee eens en kon mij 50 procent korting geven. of begrijpt natuurlijk wel dat dit erg onredelijk is. Daarna heb ik ze gezegd dat ik ze toch blijf bellen in de hoop op een passende oplossing. Nadien krijg ik te horen dat zodra ik nog 1 bel of mail dat ze AANGIFTE gaan doen bij de politie. Erg kinderachtig maar dit schrikt mij niet af!! Toch blijf ik hopen op een oplossing. Ik sta er nog steeds voor open. Ook na de dreigement Bart Harmsen

    Door: Zakiaatje31-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Zelfde verhaal

    Woononline zijn oplichters. Als je verhalen leest van mensen worden levertijden genoemd die nooit waar gemaakt worden. Vandaag besteld morgen in huis, niks ontvangen, nagevraagd, het is op voorraad, 2 uur later een mail dat het niet op voorraad is. Misselijke manier van zaken doen.

    Door: Koper25-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Niet op voorraad

    Ik heb met pasen een bijzettafel besteld, aangezien er een paasactie was. Bij het bestellen werd zelfs aangegeven dat wanneer de bestelling voor 16.00u was geplaatst, je dezelfde dag nog terug zou worden gebeld. Ik plaatste de bestelling om 14.00u en heb niets vernomen. Op dinsdag heb ik de klantenservice gebeld en toen kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die aangaf dat het met de Pasen erg druk was geweest, maar dat ik die dag zou worden teruggebeld voor een leverafspraak.
    Ook die dag ben ik niet gebeld.
    3 Dagen later krijg ik een mail waarin het bedrijf zich verontschuldigt, want de bijzettafel was niet meer op voorraad. Ze hebben de bestelling geannuleerd en ik zou mijn geld terugkrijgen.. wat een manier om klanten te trekken en direct af te stoten door onkunde!
    Baal ontzettend van de tafel en van de manier hoe ze hebben gehandeld. Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet gebeld. Een kleine moeite lijkt mij

    Door: Joëlle 06-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Leuke spullen maar komen levertijd niet ms

    Leuke spullen verkopen ze hier. Al aardig wat meubilair en accessoires hier gekocht. Ik zal hier echter nooit meer spullen kopen die naderhand geleverd moeten worden. Wat een ellende die l levertijden hier. Mijn bankstel met fauteuil kwam een week of 6 te laat en onlangs een andere fauteuil ook een week of 6 later dan dat ze beloofd hadden!
    Spullen die je gelijk uit de winkel mee kan nemen na aankoop zou ik hier wel halen.

    Door: Rob30-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Schrijf zelf een review over Woononline

    Uw beoordeling