NederlandReview

    Ervaringen Woononline

    Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Woononline? Woononline is een woonwinkel welke zich vooral richt op keukens. Woononline is de grootste lifestyle cash & carry van ons land. Er zijn altijd meer dan 12.000 hippe, eigentijdse en inspirerende producten te vinden bij Woononline. Ze garanderen altijd de laagste prijs en het is verrassend hoe uitgebreid het assortiment is. Het assortiment is zeer uitgebreid en goed te noemen. U kunt uw gewenste woonstijl realiseren met tal van banken, kasten, accessoires, kookspullen, leuke boeken en tal van speelgoed. Het is mogelijk om het direct mee te nemen of om het te reserveren. Geweldig! Op Nederlandreview kunt u de ervaringen en reviews van anderen lezen over dit bedrijf. Ook is het mogelijk om uw persoonlijke ervaring over Woononline op Nederlandreview.nl te plaatsen. 

    Over Woononline
    Woononline heeft een uitgebreide webshop. Daarnaast is er natuurlijk ook een fysieke winkel welke u kunt bezoeken. Er zijn maar liefst drie filialen in het land op een centrale plek. Zo is er een vestiging in de stad Alkmaar, een vestiging in Utrecht en een vestiging van Woononline in Zutphen. Ze zijn allemaal goed te bereiken en bieden volop parkeerruimte. 

    De diensten van Woononline
    Woononline kent een ruim aantal woon merken. Denk hierbij aan:
    •    By Boo
    •    Zuiver
    •    Be Pure
    •    Woood
    •    House Doctor
    •    Eleonora
    •    Jouw meubel
    •    Graham & Brown
    •    Urban Sofa
    •    Vesper Collection
    •    VT wonen collectie 
    •    Knit Factory    

    Klachten, tips en complimenten over en voor Woononline
    Natuurlijk kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Het is dan vaak niet leuk. Het is echter vaak snel weer vergeten als de klacht snel opgelost wordt. Ook Woononline weet dit. Ze doen er daarom alles aan om u volop tevreden te houden. U zult niet snel spijt krijgen van een aankoop bij Woononline. 

    Klachten en oplossingen. 
    Als u een product uitpakt en u ziet direct de schade dan is het goed om dit direct te melden. Meldt het binnen 24 uur na de levering. Als een klacht tijdens het gebruik van het product zichtbaar wordt dan is het goed om dit bij de klantenservice van Woononline te melden. 

    Het is vaak niet nodig om een klacht te beoordelen. Het is vaak duidelijk als het om een fabricage fout gaat, een verkeerde levering of een fout bij het vervoer. Het is alleen belangrijk om een specialist te ontvangen wanneer een specialist bij u thuis langs komt. 

    Even wat inspiratie opdoen voor "landelijk wonen" met het magazine Woonstijl in dit filmpje:


    Wanneer is een klacht niet ontvankelijk bij Woononline? Als de schade is ontstaan bij het zelf vervoeren, door verkeerd gebruik, door opzet,  normale slijtage, nalatigheid of bijvoorbeeld door het niet opvolgen van de instructies van de gebruiksaanwijzing. 

    Woononline werkt met de Algemene CBW Voorwaarden.

    Uw mening over Woononline
    Wat vindt u van Woononline? Heeft u al een keer een product bij hun gekocht? Dan is het goed om uw mening te delen bij Nederlandreview. Het is goed om te zien wat anderen van Woononline vinden om zo een goed beeld van dit bedrijf te krijgen. 

     

    Almaar, Utrecht, Zutphen? En welke bank of fauteuils zijn het beste van woononline.nl - goedkoop en goede service? Lees eerst ervaringen op NederlandReview voordat u overgaat tot een koop!

    Woononline
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (19)

    4,4
    21% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,6

    Service

    3,6

    Prijs

    5

    Leveren

    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Komen afspraken niet na / onbeschoft gedrag

    g steenbergen07-11-2018

    In het filiaal Alkmaar een bank gekocht uit de koopjes hoek. Afgesproken dat deze nog 4 tot 6 weken bij hun in het magazijn mag blijven. Na paar dagen als mijn vrouw de bank nog even gaat op meten krijgt ze te horen dat wij de bank zsm op moeten halen.
    Dit was een vrijdag. Zaterdag en maandag proberen te bellen voor een afspraak, maar telefonisch onbereikbaar. Maandag avond kijkt mijn vrouw in haar email, hebben wij een zeer onvriendelijk mailtje dat omdat wij onze afspraken niet nakomen de koop is ontbonden.
    Krijg ik ze woensdagochtend eindelijk te pakken, is de bank gewoon doorverkocht.
    Meisje aan de telefoon was er mee aan, maar ze moest dit van haar baas.
    Ze hebben daar mooie winkel en leuke collectie, maar als je niet leverd heb je daar niks aan. Ik kom daar in ieder geval nooit meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Late levering

    Jil25-10-2018

    Doordat een levering later kwam gaven ze een stukje service en hoefde wij het niet zelf op te halen maar word het tot aan de deur gratis bezorgd als compensatie omdat de levering langer duurde dus complimenten dat ze toch tegemoet komen dus klantvriendelijk een 8

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    Niets meer dan negatieve ervaringen

    Frank Nijman16-10-2018

    Niets meer dan alleen maar negatieve ervaringen:
    1) Ruim van tevoren besteld en 2 dagen van tevoren horen dat er niet geleverd kon worden op de door ons gewenste bedrag (alleen tegen extra betaling). Geen probleem, maar dat had ik liever een week van tevoren geweten zodat ik niet laatste moment zakelijke afspraken moest hoefde om te gooien. Bij melding hier van kreeg ik een "jammer voor je" reactie..
    2) Ik krijg op de dag van levering te horen dat mijn bank er niet bij zou zitten, ondanks dat er voorraad op de website stond aangegeven. Ook hier kreeg ik een onbeschofte "echt niet" reactie. Na het toesturen van een screenshot met bewijs wordt er niet meer gereageerd. Niemand kon mij voor 2 weken lang vertellen wanneer hij wel kwam. Vervolgens krijgen we de melding dat het nog 2 weken extra zou duren. Toen we belde om de bank te cancellen, kreeg ik te horen dat er de week er op een aanbieding was en dat er daarom voorraad geleverd zou worden. Maar wij moesten nog 2 weken wachten. Na wat gesteggel zouden wij dan daar een bank voor krijgen, met de actieprijs als goedmaker (wat een geluk..). De bank zou vandaag geleverd worden. Gister gebeld hoe laat ze zouden komen. Dat zouden ze mailen. Vandaag om 10.00 nog geen mail gehad en niemand die opneemt. De communicatie is weer top.
    3) De bestelde poef is bij levering door ons uitgepakt en bleek aan de onderkant beschadigd. Na melding hiervan werd er gezegd dat als we een nieuwe wilde, we maar even een foto moesten sturen met de poef in verpakking waar de beschadiging ook op te zien was. Wij gaan er gewoon van uit dat geleverde producten heel zijn en hadden dus de poef al uitgepakt. Te laat. Als alternatief werd ons een vergoeding van 50 euro geboden. We willen eigenlijk gewoon een nieuwe die heel is, maar dat blijkt gewoonweg niet te kunnen. Overigens worden we ook redelijk kortaf te woord gestaan als we dit willen melden.

    Ik had toch op een betere service gehoopt als je 2.500 euro overmaakt. Het is geen pakje boter (wat overigens geen excuus is om dan wel kortaf te doen).

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Schandalig

    Zakiaatje31-05-2018

    Vandaag contact gehad met Bart Harmsen commercieel manager. We begonnen een gesprek op de juiste voet, namelijk een passende oplossing. Helaas is na een tijd niet gelukt en willen ze mij niet tegemoet komen met wat ik voorstelde. ik word al een jaar van de muur naar het kastje gestuurd en de oude manager heeft toegezegd dat ik een nieuwe poef krijg. Dis heb ik voorgesteld om een nieuwe poef te krijgen. Dit konden ze niet doen. Daarna wilde ik ze tegemoet komen( wat ik eigenlijk niet hoor te doen). en heb ingestemd om 25 procent te betalen. De manager was hier niet mee eens en kon mij 50 procent korting geven. of begrijpt natuurlijk wel dat dit erg onredelijk is. Daarna heb ik ze gezegd dat ik ze toch blijf bellen in de hoop op een passende oplossing. Nadien krijg ik te horen dat zodra ik nog 1 bel of mail dat ze AANGIFTE gaan doen bij de politie. Erg kinderachtig maar dit schrikt mij niet af!! Toch blijf ik hopen op een oplossing. Ik sta er nog steeds voor open. Ook na de dreigement Bart Harmsen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zelfde verhaal

    Koper25-05-2018

    Woononline zijn oplichters. Als je verhalen leest van mensen worden levertijden genoemd die nooit waar gemaakt worden. Vandaag besteld morgen in huis, niks ontvangen, nagevraagd, het is op voorraad, 2 uur later een mail dat het niet op voorraad is. Misselijke manier van zaken doen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Niet op voorraad

    Joëlle 06-04-2018

    Ik heb met pasen een bijzettafel besteld, aangezien er een paasactie was. Bij het bestellen werd zelfs aangegeven dat wanneer de bestelling voor 16.00u was geplaatst, je dezelfde dag nog terug zou worden gebeld. Ik plaatste de bestelling om 14.00u en heb niets vernomen. Op dinsdag heb ik de klantenservice gebeld en toen kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die aangaf dat het met de Pasen erg druk was geweest, maar dat ik die dag zou worden teruggebeld voor een leverafspraak.
    Ook die dag ben ik niet gebeld.
    3 Dagen later krijg ik een mail waarin het bedrijf zich verontschuldigt, want de bijzettafel was niet meer op voorraad. Ze hebben de bestelling geannuleerd en ik zou mijn geld terugkrijgen.. wat een manier om klanten te trekken en direct af te stoten door onkunde!
    Baal ontzettend van de tafel en van de manier hoe ze hebben gehandeld. Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet gebeld. Een kleine moeite lijkt mij

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Leuke spullen maar komen levertijd niet ms

    Rob30-03-2018

    Leuke spullen verkopen ze hier. Al aardig wat meubilair en accessoires hier gekocht. Ik zal hier echter nooit meer spullen kopen die naderhand geleverd moeten worden. Wat een ellende die l levertijden hier. Mijn bankstel met fauteuil kwam een week of 6 te laat en onlangs een andere fauteuil ook een week of 6 later dan dat ze beloofd hadden!
    Spullen die je gelijk uit de winkel mee kan nemen na aankoop zou ik hier wel halen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    botte service

    Eckhart Jan19-12-2017

    Een te lang verhaal om helemaal op te schrijven. Kort samengevat ben ik al 3,5 week bezig om een bestelling te ontvangen die binnen twee werkdagen bezorgd zou worden. Bellen en mailen haalt weinig uit. En de klantenservice is zeer bot, op het onbeschofte af.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slecht voorraadbeheer

    rob18-09-2017

    Item stond als in stock op de site, telefonisch contact opgenomen voor de zekerheid met zelfde vraag, ja objects was in stock.
    Ik bestel direct en volgende dag krijg ik mail dat deze toch niet in stock is. Jammere zaak !

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Damesclubje

    Cor14-11-2016

    Ik zou er geen grote aankoop doen want in Zutphen lijken de deuren al te gaan sluiten. Leveranciers vertrekken en er komt niets voor terug. Denk dat ze failliet gaan. Showroom één stoffige bende en personeel bestaat uit een paar gapende dames die zich versuft achter de kassa verschuilen. Bijna geïrriteerd als je vraagt om een kop koffie in hun 'café' waar ze niet eens wat lekkers bij de koffie aanbieden. Ons ben zunig in Zutphen... Een paar weken geleden liep er nog een leuke kerel die ons goed heeft geholpen maar die was er dus ook al niet meer. Leuke collectie maar personeel met weinig pit!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Klantonvriendelijk

    Michiel19-10-2016

    Bleken zeer moeilijk te doen over ruilen van producten gekocht in de winkel. Vervolgens hier over geklaagd en zeer onvriendelijk behandeld. Wij komen hier NIET meer terug

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Perfect

    Milou27-08-2016

    Uitstekend geholpen in het filiaal in Alkmaar!! Leuke meiden en denken echt met je mee!! Zou het iedereen aanraden

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Nooit problemen gehad, alles gewoon geleverd en prima kwaliteit

    Mieke uit Alkmaar16-06-2016

    Persoonlijk nooit problemen gehad hier!
    Ook maar twee keer iets besteld.
    Maar dat ging steeds goed. Ik kreeg gewoon wat ik besteld had en er ontbrak niks ofzo. Gelukkig!!
    En de kwaliteit is ook steeds prima eigenlijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    matrassen

    marian15-06-2016

    paar maand geleden klacht ingediend over matrassen van 3 jaar oud niet intensief gebruikt, kreeg een keurige email terug met een oplossing (dacht ik) ik mocht naar de winkel in zutphen om te kijken naar andere matrassen maar toen bleek dat deze niet aanwezig waren in de winkel. dus moest op de gok maar een bestelling doen en dat wil ik niet daarbij konden ze alleen hele dunne matrassen aanbieden maar ik wil zelfde dikte.(i.v.m beddegoed wat ik er bij heb moeten aanschaffen) dit aangegeven zou het terug worden gekoppeld aan klantenservice maar helaas niets gehoord. nu 2 mnd geleden nog maar eens een email gestuurd met de vraag graag reactie op vorige email maar helaas nog steeds niets. ik heb dus net 3 jaar geleden bijna 800 euro uitgegeven aan een bed waar ik niets meer aan heb ik mag er vanuit gaan dat hij normaal langer mee gaat en dat klachten op zijn minst in behandeling worden genomen zware domper ik ga nooit meer naar deze winkel

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    eerste en laatste bestelling

    Lucy25-05-2016

    In april bestelling via website van Woononline gedaan. Levering bij andere websites 3 weken en bij woononline evering binnen 1 tot 10 werkdagen. Dit is nu vijf en een halve week geleden. Na drie weken contact met de klantenservice gehad. Bijzonder onplezierig gesprek. Mevrouw reageert vanuit "de hoogte". In de middag teruggebeld door dezelfde mevrouw van de klantenservice die nu wel wist hoe het hoorde. Excuses bood zij aan plus teruggave van 10 euro. Ondertussen opnieuw niets vernomen van Woononline. Vanochtend weer gebeld met klantenservice. Bestelling zegt meneer vandaag binnengekomen. Wordt dus snel bezorgd. Wij hopen dat dit laatste bericht juist is. Wij zullen niet meer bij dit bedrijf bestellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Waardeloze bezorging en klantenservice

    Natasja22-03-2016

    Vriendelijk personeel in de winkel, zowel bij aankoop als na langskomen met klacht. De ellende zit hem bij de bezorging en de klantenservice is waardeloos. Klacht ingediend, dame blijkt halve info te hebben en biedt me €25 tegemoetkoming. Als zij later het échte verhaal hoort (ze bleek voorgelogen door de bezorgers) blijft ze tóch bij 25 euro. Het gaat me niet om het geld maar uit principe wil ik die €50 euro terug. Stroeve communicatie, laat reageren en zónder argumenten afwijzen. Waardeloos. En dan ga ik nog voorbij aan het feit dat datum van de levering zomaar wordt aangepast, zonder dit netjes te melden. Vervolgens wordt de datum nog een keer aangepast zodat de stoelen gelijk met de bank geleverd kunnen worden. Lekker makkelijk. Uiteindelijk ruim een maand te laat. Nooit meer Woononline.

    - 4 dozen met eettafelstoelen worden in de kamer gezet.
    - bij aankomst geef ik bezorgers direct al aan dat de bank niet door de binnendeur past en adviseer ze door de steeg te gaan. Nog geen halfjaar geleden namelijk onze oude bank tijdens de verhuizing op die manier gedaan. Deze bank was kleiner.
    - advies wordt in de wind geslagen en ruim een kwartier van passen en meten met de bank in de gang volgt. Dat kost dus tijd.
    - het past niet
    - men weigert door de steeg te lopen. Dat kost ze 2 uur, zo zeggen ze. En ze hebben haast (na een kwartier prutsen) En in de voorwaarden staat dat het tot het obstakel moet. Maar er is helemaal geen obstakel, want hij past gewoon door de steeg
    - ze weigeren en de bank staat op hondjes op straat
    - mijn vriend en ik rollen de bank zélf door de steeg en binnen 5 minuten staat hij in de achtertuin
    - de openslaande deuren van de woonkamer staan open, een van de jongens helpt mee hem over de drempel te tillen maar zet hem midden in de kamer neer (de oude bank vervoeren wij op de hondjes vervolgens direct naar de voorzijde van de woning)
    - ik moet pinnen en tekenen
    - ik vraag of er niet uitgepakt moet worden
    - bezorger zegt van niet, laat zien dat hij heeft aangevinkt dat er niet wordt uitgepakt en zegt dat ik een klacht kan indienen als er iets mis is (dit is dus niet door de haast vergeten maar een bewuste keuze van bezorger)
    - alles is nog ingepakt, 4 dozen met stoelen dus en de bank. De bezorgers gaan weg
    - na uitpakken blijken de poten van 3 stoelen ongelijk: scheelt bijna 1 cm
    - we gaan naar de winkel
    - daar vertellen we wat is gebeurd en vragen of de 50 euro bezorgkosten inhoudt dat er niet door de steeg gegaan mag worden en of er dan niet uitgepakt hoeft te worden
    - personeel schrikt van de actie, bevestigt (ook bij nogmaals vragen) dat bezorgen óók inhoudt dat dat via een steeg kan geschieden
    - stelt dat uitpakken daar ook bij hoort
    - regelt direct nieuwe stoelen
    - die worden eind van de dag bezorgd (van deze stoelen wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen). De oude stoelen worden meegenomen

    Hans30-11-2016

    Mevrouw, je overdrijft echt enorm hoor volgens mij ben jij ook flink wat aan het verdraaien

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Heerlijk gewinkeld!

    marielle 18-03-2016

    Ik ben erg vriendelijk geholpen door de medewerkers van Utrecht. En wat een groot assortiment heeft Woononline! Ik heb allemaal leuke accessoires gekocht en kom zeker terug om binnenkort voor een bank te kijken. Kortom een goede ervaring met Woononline.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    bankstel brighton

    van zuylen07-12-2015

    Hallo
    ik heb een vraag zijn er nog meer mensen die het banstel brighton hebben gekocht bij woononline in utrecht, Want ik heb in juli een bankstel gekocht bij hun en nou naar 2 mnd ging het al inzakken en deon heb ik gebeld naar hun en kreeg ik eerst gelijk een nieuwe 2 zitter en dag erna werd hij weer opgehaald want was kleur verschil, toen weer een klacht ingediend toen zijn wij bij het bedrijf pos gekomen die is geweest die heb het opgevuld, nou is me bankstel heel raar me ene kussen is hoger de naden zitten heel hoog nu, nu zeggen ze moet inzitten, nou vind het niet normaal voor een bankstel van toen 2 mnd oud ben al weer 2 mnd verder en ben geen moer opgeschoten, zit je met een raar bankstel, nou vind het geen service, zit nu ook te kijken nu begint me achter kussens ook.
    NOU WEER @ MND WACHTEN

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Inspiratie opdoen

    Elizabeth19-10-2015

    Ik kom vooral op Woon om inspiratie op te doen, want helaas zijn de spullen voor mij eigenlijk veel te duur.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    Schrijf zelf een review over Woononline

    Uw beoordeling