Woonexpress

3.6

Bestellen

2.5

Service

3.8

Prijs

2.5

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Woonexpress

Is het behang in je slaapkamer zo oud dat er nog raceauto’s opstaan? Vallen de tegeltjes ondertussen van de badkamer muur? Heb je maar één afvalbak in de keuken en wil je je afval liever scheiden? Of moet het kantoor omgebouwd worden in een kinderkamer? Dan is het tijd voor een huis make-over. Woonexpress is het warenhuis waar je alles kunt vinden om je huis te renoveren. Je kunt online winkelen of langsgaan bij één van de winkels. Heb je nog nooit wat gekocht bij Woonexpress en wil je eerst weten wat de ervaringen zijn van andere klanten? Dan zit je op NederlandReview helemaal goed. Hier vind je recensies van echte klanten.


Over Woonexpress

Bij Woonexpress kun je alles vinden voor in huis. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Je kunt er terecht voor je woonkamer, slaapkamer, badkamer, kinderkamer, kantoor, studeerkamer, hal of keuken. Je kunt alles thuis op de bank bestellen of langsgaan bij één van de tien fysieke winkels. De fysieke winkels kun je vinden in Waalwijk, Beverwijk, Duiven, Amsterdam Westpoort, Amsterdam Zuidoost, Barendrecht, Den Haag, Rotterdam, Utrecht of Breda. Kijk op de website om te ontdekken welk filiaal het dichtstbij jou is. 




Diensten Woonexpress

Je kunt bij Woonexpress alles vinden voor in huis, maar waar moet je dan zoal aan denken? Ze hebben woonartikelen zoals:
– Banken & Fauteuils
– Kasten
– Tafels & stoelen
– Boxsprings & bedden
– Bijzet- & salontafels
– Kledingkasten
– Verlichting
– Gordijnen & Jaloezieën
– Sierkussens & Textiel


Je kunt ook een afspraak maken bij één van de winkels om advies te krijgen van de medewerkers van Woonexpress. Of neem even een kijkje bij de aanbieding of de speciale inspiratie pagina. Heb je geen advies nodig en bestel je online, dan worden alle artikelen meteen uit de voorraad geleverd of je kunt ze ophalen in de winkel. Is het toch niet wat je zocht, dan kun je binnen 30 dagen de artikelen retourneren en je geld terugvragen. 


Klachten Woonexpress

Voor vragen over artikelen of als je opzoek bent naar advies is het verstandig om bij één van de winkels langs te gaan. Op de website is voor ieder filiaal informatie te vinden over de openingstijden, adresgegevens en contactgegevens. Hier is ook voor ieder filiaal een formulier te vinden om een afspraak te maken met een adviseur. Heb je echter klachten of andere vragen, dan kun je via de webshop een mail sturen naar Woonexpress door het contactformulier in te vullen. Mocht je geen reactie krijgen, dan kun je proberen via Social Media contact op te nemen. Woonexpress is te vinden op Pinterest, Instagram, Twitter en Facebook


Wat vind jij van Woonexpress?

Heb jij jouw huis net een make-over gegeven en spullen gekocht bij Woonexpress? Of heb jij een afspraak gemaakt met één van de adviseurs? Schrijf dan een review met jouw beoordeling van het warenhuis. Wat kun jij vertellen over de kwaliteit van de producten? Vertel andere klanten meer over jouw ervaringen in de winkels. 


Wat zijn de beoordelingen van klanten van Woonexpress? Is de webshop betrouwbaar? Op NederlandReview schrijven klanten recensies over hun ervaringen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

Kast Woood

Kast Woood was op meerdere sites te bestellen. Bij Woonexpress net iets goedkoper als bijv. bij Wehkamp. Daarom bij Woonexpress besteld. En daar heb ik echt spijt van! Twee weken lang geen bevestiging of iets dergelijks. Contact via whatsapp gehad, bleek dat het wel goed is gegaan met bestellen. Nu week later eindelijk iets gehoord van de levering, kunnen ze maar 2 dagen in heel de komende weken om te leveren. Moet dus 1 van die 2 dagen maar net thuis zijn. Ben je niet thuis, word er 75 euro voorrijkosten berekent. Volgende keer bestel ik lekker weer bij de grotere bedrijven als bol, die je niet in dit soort lastige situaties brengen. Inmiddels wachten we zo een maand lang op de kledingkast, niet handig!

M

Mirjam

04-08-2022

0

Maasbommel hoekbank

Na een duidelijke bestelling te hebben opgegeven in de winkel , is bij het opnieuw intypen van aankoopbon kennelijk een fout gemaakt: de hoek van de bank zit aan de verkeerde kant. Bank is weer meegenomen door Woonexpress. Wat een onaardige, botte mensen bij de klantenservice itt tot de mannen die de bank kwamen bezorgen. Die waren top ! Zij hebben ook nog voor niets met die bank moeten sjouwen.

Koch

04-04-2022

0

Heel interieur

Ontzettend goed geholpen in Waalwijk door Brenda Maar bij de kassa ging het mis Brenda werd door de kassa medewerker Leon echt zo ontzettend afgesnauwd Dat ik me zo boos maakte en er wat van zei, Leon richtte zich op mij en vertelde dat ik mijn bek moest houden en gewoon moest gaan pinnen en zo niet we de winkel konden verlaten Dat hebben we dus gedaan, zonder aankoop Zo zijn we nog nooit behandeld man zou niet in een winkel mogen werken Snap niet dat er geen leiding aanwezig was om dit recht te zetten

M

M donkers

22-02-2022

0

Bijzettafel zwart mango

Graag wil ik even iets rechtzetten, betreft Trustpilot over Woonexpress. Ik had mijn bestelling gedaan, toen ik tóch, naderhand even op deze site keek…. Ik schrok, en dacht, als ik dit eerder had gelezen, had ik nooit gekocht…. Daarom wil ik benadrukken, dat ik, ZEER netjes ben geholpen, en me dan ook totaal niet kan vinden in de negatieve berichten die ik lees.. Dus mensen….geef hun een kans…..mooie spullen !

N

Nicole

30-12-2021

0

2 plaids NOOIT GELD RETOUR!,

LET OP JE KRIJGT NOOIT GELD TERUG. ALLEEN EEN TEGOEDBON!!! Helaas is die ene ster nog een ster teveel. Gisteren een aankoop gedaan. Vandaag ging ik deze retourneren omdat het de kwaliteit van het product te wensen overliet.. Aan de kassa werd mij verteld dat ik alleen recht had op een tegoedbon. Toen ik aangaf dat ik daar een dag eerder niet over was geïnformeerd en dat het artikel van slechte kwaliteit was, werd mij verteld dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was om de voorwaarden op het INTERNET te checken alvorens in de winkel een aankoop te doen. Dit is wat mij betreft de omgekeerde wereld en dit heeft niks met service of klantgerichtheid te maken. Deze aankoop is100% zeker mijn laatste geweest bij Woonexpress.

C

Corina

24-10-2021

0

Salontafel

Ontzettend slechte service! Echt een afrader om bij woonexpres te bestellen. Ik doe dat dan ook nooit meer! Voor een salontafel voor 400 euro verwacht je een nette en leuke tafel. Toen de tafel werd geleverd, zat er een beschadiging op. Het wordt door de klantenservice afgedaan als een oneffenheid en er wordt 50 euro aangeboden. De klacht is echt niet netjes behandeld en de dame van de klachtenafhandeling blijft bij haar aanbod van 50 euro. Wat een slechte service... dat is gewoon geen service. Kijkt u alstublieft uit voordat met woonexpress in zee gaat!

M

mw M.E Beukers

24-10-2021

0

bankstel

Koop niet bij WoonExpress. Mijn bank paste niet omhoog, terwijl de verkoopster zei dat het wel zou passen. De bank is mee terug genomen, ik mocht voor hetzelfde geld een herkeuze kiezen, echter waren de opties die er waren die wel zouden passen minstens 500 euro duurder en dan ook nog exclusief impregnatie en vlekgarantie. Ik wilde dus het koopcontract ontbinden, echter was dit heel moeilijk. Klantenservice is niet aardig en werkt niet mee. Woonexpress weigert dingen op mail te zetten, en de verkoper/baas/klantenservice zeggen allemaal wat anders. Ik zou 225 euro annuleringskosten moeten betalen zeiden ze aan de telefoon, maar toen het puntje bij paaltje kwam, was ik ineens mijn aanbetaling van 350 euro kwijt. Op de vraag of ik het verschil terug kon krijgen werd gezegd dat dit niet mogelijk was. Het gaat Woonexpress alleen maar om geld en niet om de klant.

T

Tirsa van Schaik

18-09-2021

0

Hoekbank

Vriendelijk tot aan de deur. Na aankoop alleen maar ellende. Bank kwam niet op dag van levering. Zat met vier kids op de grond. Bank geleverd met gaatjes door het transport. Niks mee gedaan. Onder de zitting rest materiaal . Personeel aan de telefoon tot asociale aan toe.

M

Maartje

07-09-2021

0

2018

Wij hadden een bank gekocht inn2018 met protex behandeling ( 300,-) Deze wil ik per heden gaan gebruiken bleek ik geen certificaat gehad te hebben en moest alsnog worden aangemeld Helaas voor woonxl gaan wij hier niet mee akkoord en willen ons geld terug blijkt zeer moeilijk te zijn Wel verbaasd me dat als ze ons willen aan melden bij de firma oranje ( die eventueel de protex behandeling doet) moeten ze dit bedrag alsnog te worden betaald Waarom doet woonxl zo moeilijk Ik zou toch denken klant is koning Nee het gaat hun alleen om vangen en de rest ziek je maar uit Heb dit al op meerdere site gezet Hun antwoord terug is dan ook dat het is opgelost Nou echt niet vreselijk bedrijf

K

Kalter

30-06-2021

0

Hanglamp

Bestellen en betalen ging lekker vlot! Artikel is op voorraad dus dan verwacht ik dat het op dinsdag bezorgd wordt! Op maandag een track en tracecode ontvangen op donderdag nog niks ontvangen en als je dan belt met de klantenservice dan wordt er gezegd ja dat moet je regelen met post.nl maar ik heb toch bij woonexpress een bestelling en betaling gedaan ( bijna 300 euro) en niet bij post.nl!!

F

Frank Vissers

29-01-2021

1

Kledingrek brunsum

In winkel zelf geweest en wilde we rek kopen. Is niet op voorraad. We moeten het on line bestellen. Zo gedaan tijd later komt het aan en mijn dochter is zeer benieuwd. Is het een spiegel. Ik heb gevraagd om alsnog het kledingrek te sturen en dan de spiegel mee terug te nemen. Nee ik moet het eerst terug sturen en kan niet op de manier die ik bedenk. Ik zei dat ik niets teug stuur. Het is hun fout en ze komen het halen. Nu sturen ze Mail als ze het moeten halen ze 49 euro in rekening zullen brengen. Het moet toch niet gekker worden. Hun maken een fout en ik moet vanuit Tilburg het of naar de winkel brengen of op sturen. Ik heb m’n kledingrek nu geannuleerd en ben benieuwd hoe dit verder verloopt. Klant is geen koning maar een nummer die bij fout in werking gezet wordt ipv andersom. Heeeeeeeel erg ontevreden. Kan echt niet

L

Louise Sulsters

16-11-2020

0

tv-meubel

Een tv-meubel besteld dat van zeer slechte kwaliteit bleek. Vervolgens is het onmogelijk om contact met woonexpress te krijgen! Eerst contactformulier ingevuld, na 2 weken geen reactie. Toen gemaild, weer na 2 weken geen reactie. Geprobeerd te bellen, na 20 minuten in de wacht maar opgehangen. Zeer ontevreden, nu maar sparen voor een ander tv-meubel uit een andere winkel.

I

Iris Populier

12-10-2020

0

Bureaustoel

Mijn eerste ervaring met Woonexpress is echt niet fijn. Ik heb een bureaustoel besteld en in de winkel aanbetaald. Toen kreeg ik een paar mailtjes dat de levering vertraagd is, ik ben nu 3,5 maanden later en weet nog niet waar die stoel blijft. De klantenservice is heel slecht, hele lange wachttijden, ik word van kastje naar de muur gestuurd, niemand weet wat. Dat is mijn eerste en laatste ervaring met Woonexpress, ik zal het ook niemand aanbevelen.

I

Ilona

15-09-2020

0

Bank

WoonExpress levert extreem slechte banken die na enkele maanden zijn doorgezakt. Dit gebeurde bij de eerste bank. We mochten na veel gedoe een andere bank uitzoeken. We kozen voor een duurdere bank die een stuk beter zou moeten zijn. Helaas. Er zit veel ruimte tussen de zitkussens. Na 2 maanden brak ook een veer en waren de rugkussens ingezakt. Bank is lang weggeweest en kwam terug met dezelfde ruimte tussen de zitkussens. Volgens WoonExpress heeft de fabrikant ervoor gekozen dit zo te maken, niets aan te doen. Na veel klagen (oa op Facebook) het aanbod gekregen om mijn derde (!!!!!!) bank uit te zoeken. Mag ook bij een andere keten die onder DMG valt. Ja, daaaaag!

M

Martin

04-07-2020

0

Bank

Bank in de winkel besteld. Bij levering zijn de kussens veel kleiner. Na veel gedoe en bellen kregen we een jaar later de kussens die erbij horen. Slechte service en klantencontact. Ik zal nooit meer iets kopen bij deze winkelketen

N

Nathalie

06-06-2020

0

Jaloezie

Geen pluspunten nooit wat ontvangen. Minpunten: verantwoording afschuiven, geen communicatie, niet te bereiken, geen service, nutteloze telefonische medewerkers, leugenaars etc etc

J

Jer

27-01-2020

0