18 April speeltoestel gekocht, 21 april per email herroeping gedaan.
verplichting bij herroeping, binnen 14 dagen geld retour.
27 april telefonisch bevestiging dat het speeltoestel retour is ontvangen en mijn geld een dezer dagen retour zou staan bijgeschreven op mijn rekening.
4 mei weer telefonisch contact, gel;d zou 1 mei overgeboekt zijn volgens de boekhouding, 7 mei moest dit op mijn rekening staan.
aangegeven dat het 14 dagen wets artikel dan overschreden is en het bedrijf officieel in gebreke gesteld.
9 mei contact gehad, per email een bijlage van een betaalbewijs gekregen.
verzocht om spoed contact met teamleiding,zou gebeuren.
vandaag weer contact gehad, nu blijkt ineens het speeltoestel 9 mei pas retour te zijn gemeld,en vandaag het geld is overgemaakt.
dat zou betekenen vanaf de besteldatum tot retourmelding,het speeltoestel dus 22 dagen " zoek" is geweest.
persoon aan de telefoon was zeer schofterig, had maling aan de wet wat betreft 14 dagen na herroeping geld retour, wettelijk gesteld recht na 14 dagen op rente/incasso kosten betaling, dat zou ook niet betaald worden want daar had ik geen recht op...(knap dat een callcenter persoon daarover beslist terwijl ze zelf aangeeft daar geen uitspraken over te kunnen en mogen doen)
21 dagen verder,geen geld nog gezien, weer een weekend voor de boeg, nog steeds geen teamleiding gesproken ook.
eergister kan er een bewijs van betaling gestuurd worden,maar vandaag kan dat ineens niet meer en had ik daar geen recht op.
en het erge is nog, dat IK voor oplichter uit word gemaakt, terwijl ik betaalbewijzen etc etc heb!!
I do not recommend!!!