WE

5.9

Bestellen

4.6

Service

5.7

Prijs

5.3

Levering

34.8%

Zou hier weer kopen

WE

Wat anderen over WE zeggen! Meningen, oordelen en reviews! Op NederlanReview.nl tref je ze allemaal aan en kun je op een snelle en gemakkelijke manier een oordeel vormen over een onderneming en een bedrijf. Het helpt je natuurlijk om de onafhankelijke reviews te lezen en om zo een mening te krijgen van een bedrijf. Het is goed om ook een review op NederlandReview achter te laten. Zo is het juiste mogelijk om anderen te helpen en te laten zien wat jij van een bedrijf vindt. Natuurlijk mag een review goed of slecht zijn. Zo simpel is dat natuurlijk! Onafhankelijke beoordelingen vind je op NederlandReview. Laten we je eerst meer vertellen over dit bedrijf. 


Over WE 

Het bedrijf wil maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze willen daarom verantwoord met mens en ook met milieu omgaan. Het staat centraal binnen het bedrijf.  Op de korte en de lange termijn willen ze een structurele vermindering van het milieu realiseren. Ook hebben ze sterk onderdeel met Education. Hier traint men de medewerkers, wordt er samengewerkt met mode academies en zoekt men ook partners binnen het onderwijs. Men gelooft in het werken aan een betere toekomst. We can make a difference is het motto. Door personeel, klanten, leveranciers en belanghebbenden bewuster te maken en een belangrijke rol te bieden is het mogelijk om dit te realiseren.    


Het is een bedrijf wat al vele jaren in de straten te zien is met hun winkels. Natuurlijk hebben ze ook een uitstekende webshop waar je de verschillende kleding artikelen kunt kopen. 




Producten van WE 

Er zijn eigenlijk drie lijnen. Men, Women en Kids. Het gaat dus om herenkleding, vrouwenkleding en kinderkleding. Het is goed om jezelf bekend te maken met de kleren en het aanbod van kleding, door de website te bezoeken of een van de filialen. 


Klachten, tips en complimenten over WE 

We fashion staat open voor klachten tips en complimenten. Ze zijn hiervoor per mail (contact@wefashion), per telefoon 0080093327446 of per post bereikbaar. Natuurlijk kun je ook naar een locatie dicht bij jou in de buurt gaan.  Het hoofdkantoor is trouwens in Utrecht gevestigd, aan de Reactorweg 101, 3542AD, Utrecht


Heb jij ervaring met WE? 

Schrijf je review over dit bedrijf op NederlandReview. Laat zien aan de wereld of je het een goed bedrijf vindt of niet. Laat zien hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Het is heerlijk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. 


 


Lees hier de beoordelingen van de klanten van WE. Hoe is de fashion van de WE, wat zijn de bezorgkosten en hoe lang is de levertijd? Hebben ze leuke mode en waarom moet je hier bestellen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (23)

Blazer smart

Een week geleden een broek en blazer gekocht bij WE winkel in Gouda. Heel aardig de dame omdat ze niet mijn maten hadden om de 2 artikelen te sturen. De volgende dag kreeg ik mijn broek. Op maandag ontdek ik dat ze fout hebben gedaan en mijn broek werd niet gestuurd. Gister middag ndere aardige dame in de winkel regelt dat mijn blazer vandaag of morgen komt. Het is drie uur s'middags en ik heb nog niets ontvangen, geen email, geen "nada". Erg frusterend.

K

Karen

30-11-2022

0forum

Online bestelling geplaatst. Vervolgens deel retour gezonden maar door een fout klopte er niks van (waren de helft vergeten). Na contact opnemen werd een tijd later eindelijk de retour correct verwerkt. Maar hierdoor dus wel vertraging opgelopen bij betalen via riverty waardoor ik nu incassokosten moet betalen. WE erover gemaild en zeggen dat het mijn eigen verantwoordelijk is dat ik op tijd betaal? Goede manier van met klanten omgaan ? bestel daar nooit meer.

G

Giessen

16-11-2022

0forum

Truien en vesten

Positief over de snelle levering. 27-10-2021 6 truien en vesten besteld. Tevreden met de geleverde kleding. Op 31-10-2021 krijg ik een mail met een nieuwe actie. 2e trui 50 procent korting. De klanten service een mail gestuurd en naar 8 dagen reactie. Conclusie van de reactie: we gaan geen geld storneren, maar u kunt de artikelen retour sturen en opnieuw bestellen. Gelijk reactie gegeven dat dit niet een erg duurzame oplossing en graag een passende oplossing tegemoet zie. 13 dagen later en nog geen reactie terug ontvangen. Erg teleurgesteld, als jaren vaste klant. Voor mij geen We Fashion meer.

O

OH

21-11-2021

0forum

Jeans Bleu Ridge

Ik koop bij de WE al jaren mijn Jeans. Ik selecteer hierbij vaak Bleu Ridge lijn. De Jeans zijn echter in kwaliteit ver achteruit gegaan t.o.v. eerdere bestellingen. De laatste bestellingen (3 stuks) welke ik heb gedaan vertonen de Jeans na +/- 2 weken al de eerste slijtage plekken op de achterzijde/bilnaat. Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

J

John Hes

20-09-2021

0forum

Sale items + 2 shirtjes

Voor de eerste keer bij de WE besteld. Ik had nog geen account, dus een aangemaakt en daarbij krijg je een 5 euro kortingsvoucher. Deze korting wordt verdeeld over de in dit geval 2 items en één heb ik besloten te retourneren. Contact opgenomen of de korting volledig toegepast kan worden op het artikel dat ik wel hou, maar is niet mogelijk wat mij met een botte mail duidelijk wordt gemaakt. Als ik dat wist had ik het andere item ook geretourneerd. Ieder ander bedrijf doet dit nadat je contact op neemt, behalve blijkbaar de WE. Helaas voor de WE, want ik wilde nog iets in een andere maat bestellen, hier koop ik nooit meer.

I

Ilse de Rooij

17-08-2021

0forum

2 damespakken

Voor mij voorlopig geen aankopen meer bij WE. Onlangs heb ik 2 pakken gekocht in filiaal Zaandam waarvan 1 jasje er niet in mijn maat was. Ik gaf toen aan dat ik alles wel online zou bestellen waarna de medewerkster mij overtuigde dat zij dit beter voor me kon doen. Ik vond de servicebereidheid fijn, ging akkoord en betaalde alles in de winkel. Helaas zag ik diezelfde avond dat het jasje online € 15 en de pantalon € 10 goedkoper was. Door alles zelf online te bestellen had ik dus zomaar € 50 bespaard. Contact met de klantenservice leverde alleen een standaard antwoord op dat prijzen online anders zijn, beetje jammer, voel me echt genept.

M

Marloes de Heer

03-08-2021

0forum

Jeans

Reeds meerdere malen geprobeerd om een skinny jeans maat 30×30 te bestellen. Nooit op voorraad. Zeer slecht

T

Toon Rondas

07-07-2021

0forum

Broeken truien shirts jassen blouzen

Zeer slechte webshop met klantonvriendelijke klanten service kledins van zeer slechte kwaliteit .trap niet in ALTIJD GRATIS RETOURNEREN wat blijkt dat hun nog steeds 60 dagen retour termijn hanteren ze zijn zeer mislijdend bezig . Op moment dat je hun hiermee confronteerde dan laten zij het afweten en blokkeren ze je mails Facebook etcetera ze hebben wel het Gore lef om je te blijven bombarderen met hun mails om je hun troep te verkopen .kleding met gaten d'r in dat leveren zij plus jeans die snel slijten bovendien foutieve maten ik merk dit continu bij hun je besteld een jeans met maat 33 maar hij zit als een maat 36 dit geld ook voor hun overige troep mensen ga fijn bij h&m veel beter de laatste jaren, we is ondermaats geworden.oh en als je capslock gebruikt dan zien zij dit als een drijgemend .niet te bevatten dat the voice holland met hun in zee gaat . Geen ster waardig! Paket nooit geleverd door post NL dat tuig heeft zuwizo al een slechte naam! en dan word je zelf door we fashion als de boef aangezien en moet je vechten voor je eigen geld terwijl ik hun al veel klachten over post NL gemeld heb die niet netjes met de we fashion pakketen om gaat en ze zo voor je deur neer flikkert of in de gang van de flat neer kankert terwijl ik helemaal bovenaan woon pas na juridische stappen ondernomen te hebben tegen dit tuig als we fashion eindelijk m'n geld terug! Plus de proces kosten kwamen ze aan het betalen heerlijk voor ze! !

J

Jesus malverde

27-11-2020

0forum

Truien

"Voor 22:00 besteld, morgen in huis". Nou mooi niet dus. Op 4 December heb ik een paar truien besteld rond 10 uur 's ochtends, ruim voor 22 uur dus. Allereerst kwam pas de volgende dag de Track & Trace binnen, wat meestal al een slecht voorteken is als het pakket die dag nog bezorgd moet worden, maar goed. Via de T&T wordt direct al aangegeven dat het pakket niet 5 maar 6 December geleverd zal worden. In verband met de feestdagen vond ik een dagje uitloop best begrijpelijk dus ik wacht rustig af. Op de ochtend van de 6e staat het volgende op T&T: verwacht bezorgmoment 7 December, zending nog niet bij PostNL. WE heeft de zending dus nog niet eens verstuurd vanaf hun DC. Vreemd. 7 December wordt de bezorging zelfs over het weekend uitgesteld tot 10 December. Vandaag op 10 December is zelfs PostNL ten einde raad en staat er in de T&T dat het bezorgmoment nog onbekend is. In andere woorden: WE heeft een week na de bestelling nog steeds niks verstuurd vanaf hun DC. Beste WE Fashion, als jullie je beloftes betreft bezorging niet waar kunnen maken (en gezien meerdere klachten hier blijkt dat dat inderdaad het geval is), maak dan aub geen reclame met levertijd van één werkdag. Daarbij komt ook: als het druk is in jullie DC, wijzig dan of op de site de levertijd (anders is het feitelijk misleiding) of stuur een mailtje met excuses voor de vertraging. Elke zichtzelf respecterende online kledingshop kan en doet dit, waarom blijven jullie zo ver achter qua service? Erg jammer, de volgende keer toch weer naar Zalando, die hun beloftes qua levertijden wél waar kunnen maken..

L

LKN

10-12-2019

0forum

tienerkleding

Op de site wordt de indruk gewekt dat er de volgende dag geleverd wordt. Bij na bellen blijkt dat er op de site onjuiste informatie stond. Het zal 1 werkweek duren. Vervolgens heb ik een deel van het pakket op 5-10 geretourneerd. Inmiddels 2 keer gebeld maar nog steeds is dit retour niet verwerkt. Bij de tweede keer bellen werd er gezegd dat het uiterlijk vrijdag 18-10 verwerkt zou zijn, zo niet of ik nog even wilde bellen.... Maar helaas niet verwerkt. Wilde ik net bellen, is de klantenservice dicht op zaterdag! Heb nu maar een mail gestuurd. Ik vind dit ontzetten slecht.

L

L Wijkel

19-10-2019

0forum

Na 11 dagen nog geen bestelling binnen

Bestelling online gedaan. Levertijd 2 tot 3 dagen. Inmiddels 11 dagen verder en nog geen pakket. Wel 2 dagen na het plaatsen van een bestelling, een Track & Trace code gehad. Hiermee de illusie dat de volgende dag geleverd zal gaan worden. Maar helaas is dit niet het geval. Klantenservice nog ouderwets enkel op werktijden bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. Uiteindelijk gebeld en het antwoord was " het is momenteel wat druk bij het magazijn.". Ben benieuwt hoevaak hij dit per dag moet zeggen.. Als dat zo is, waar breng je de klanten niet op de hoogte dat de bestelling langer kan duren. Kwestie van communicatie.. En als je het dan echt goed wil doen voor de klant, bied je een alternatief, zoals het bijvoorbeeld zelf ophalen bij 1 van de winkels etc. Ik bestel bewust, omdat ik door de weeks geen tijd had om naar de winkel te gaan. Inmiddels de week al om en een weekend voorbij, waarbij ik wel naar de winkel had kunnen gaan. Ze gingen contact opnemen met het magazijn en ik zou gemaild worden over de status. Heb ze verzocht vandaag te bellen en anders de order te annuleren. Annuleren is niet meer mogelijk, dan moet het terug gestuurd worden. Dit is toch gek voor woorden. Het is nog niet verzonden! Ben benieuwd of ze me vandaag gaan bellen. Had de indruk aan de telefoon, dat ze daar niet op zaten te wachten... Ze hebben leuke kleren, maar de belevenis die ik nu heb, zal ik zeker nog 2x nadenken of ik in de toekomst hier nog wil kopen..

J

jp

08-10-2019

0forum

Kleding kinderen

Mijn dochter wou erg graag een broek, maar het wachten duurt wel erg lang zeg bij een bestelling van WE. Het is al 6 dagen later en het wachten wordt nog niet beloond

M

M heijstee

27-09-2019

0forum

Jeans

Ik koop al heel mijn leven Jeans bij WE fashion.Maar vorige week wilde ik weer wat jeans kopen,is maat 36/36 niet meer op voorraad!Volgens de verkoopster kan ie wel besteld worden,maar is niet meer op voorraad in de winkel.Omdat er weinig vraag naar is.Echt belachelijk,Nederlanders worden alleen maar langer en nu is 36/36 niet meer op voorraad.Ik kom hier echt NOOIT meer!

P

Peter

18-11-2018

0forum

Aanmaningen incasso dreigen

Een bestelling gedaan in twee delen, en deze ook tegelijk weer in z’n geheel retour gestuurd. Blijkbaar de inhoud van de ene zak in de andere gedaan , ze hebben wel 2 retouren aangemaakt maar van beide maar met 1 product erin ipv 3 per zak. Ik ben nu al sinds april aant emmeren met afterpay en de WE klantenservice gebeld welke zei dat alles in orde kwam maar ik het wel in de gaten moest houden (?) afterpay krijgt blijkbaar geen updates van WE en ik word nog steeds gestalkt voor een bestelling doe ik retour deed a 72 euro NOOOOIT MEER, dikke afrader om daar te bestellen!

M

Marsha

14-07-2018

1forum

Terug betalen lange geschiedenis

In de winkel een spijkerbroek besteld en direct afgerekend. zou binnen twee werkdagen geleverd worden. omdat er niets bezorgt werd, maar eens gebeld en toen is ons verteld dat de voorraad niet klopt en dat de levering geen doorgang kan vinden. Omdat je deze bestelling via de winkel hebt besteld en al hebt betaald, willen we zorgen voor een snelle terugbetaling,Het bedrag zal dan binnen 2 weken op je rekening gestort worden. ik zal nog wel even op mijn centen moeten wachten, wat snelle terugbetaling.

R

Rob den Uil

11-05-2017

0forum

leuke winkel

leuke winkel ik kom er al jaren altijd vriendelijk en ik vind. de kleren mooi dacht even dat ze failliet zouden gaan maar gelukkig is dat niet gebeurd!

F

Francien Wittenburg

31-12-2016

0forum

Kleding past goed

Mooie kleding, meestal tijdloze mode. levering telkens best wel snel en de pasvorm ken ik en past goed. Ik heb nooit iets hoeven retourneren, koop telkens dingen die gewoon passen en staan.

A

Aafke Gerards

28-12-2016

0forum

Zowel online als in de winkel

Ik koop zowel in de winkels als op de website van WE, het is maar waar ik zin en tijd voor heb. Je weet hier gewoon wat je krijgt. Geen gekkigheid of vreemde pasvormen. Het zit zoals het zit. Het is niet een enorme prijsvechter, maar het gaat ook langer mee dan drie keer wassen. WE is voor mij echt een household name, mijn kast ligt er vol mee.

M

Marieke

17-12-2016

0forum

Pasvorm altijd goed

Nadat ik ooit van mijn zus een overhemd had gekregen van WE, ben ik gebleven bij dit merk. Eerst altijd gewoon in de winkel, maar tegenwoordig bestel ik gewoon altijd online hier. Ik weet mijn maat en het valt altijd prima. Soms heb je gewoon een merk gevonden dat jouw lichaam goed past. Voor mij is dat WE en ik vind de mode ook altijd prima hier.

J

Joppe F

14-12-2016

0forum

Faillisement

Wat kwam ik hier graag. Kwam. Kleding is niet meer als voorheen. Inspiratieloos en 13 in dozijn en erg kostbaar. Elders betere prijs kwaliteit. En geen valse diva met minderwaardigheidscomplex. Pand ga ik wel kopen na aanstaand faillisement;-) dat dan weer wel. Uitstraling van vergane glorie. Tevens hangt er een toiletlucht wat niet prettig winkelen is. Enfin, heerlen onwaardig.

E

Elvis Williams

10-11-2016

0forum